Dit is deel 3...Ik heb een kaart gekregen van Annemieke! Ze heeft (had, toen ze de kaart schreef iig) het erg naar haar zin, alleen wel erg last van spierpijn "Die bergen in de omgeving lijken opeens zo mooi niet meer als je ze op de fiets moet beklimmen". Er zijn nog wat andere Nederlanders op de camping waar ze wel eens mee tafeltennist.
hahaha, als jij het zo vertelt klinkt het echt zo droog... 'wat' Nederlanders met wie ik 'wel eens' tafeltennis hahaha ja, zoiets ja...
Mja die kaart had ik ook al redelijk vroeg verstuurd, toch?
Jullie krijgen ook allemaal de groeten van Anne-Marie.
ohhhh heb jij dan al een kaartje van haar?!?!
me jaloers, me gaat wachten bij de brievenbus... :p Ik ben dus over naar 5 VWO!
gefeliciteerd Mariëlle!!
Ik heb ook een kaartje van Annemieke gekregen !! Wat ik trouwens heel erg leuk vond, ik was aangenaam verrast !
nou asje hoor
ben blij dat je het zo leuk vond
D**n, ik hoop dat je nu toch wel buiten zit. Anders wordt je later zo'n bleke computer-nerd met brilletje en alles erop en eraan.
ook als ik weg ben kom ik er later toch wel achter LP...Ik zit dus vandaag de hele dag achter de comp om bij te lezen met mail en forum, evt ook nog aan de telefoon (maar dies niet draagbaar dus das ook binnen dan...) maar een bleek computernerdje met bril ben ik toch al
. Ik kan toch niet goed tegen de zon, ik ben in Frankrijk op mn rug verbrand en heb daarna dagenlang vreselijke jeuk op mijn rug gehad... echt zo'n marteling, jeuk op een plaats waar je niet eens bij kunt... de hele dag lang en ook in bed nog, pff, marteling... Tis nog steeds niet hemaal over, dus af en toe begin ik nog plotseling onwijs te kronkelen...
:-\. En JA ik heb me altijd goed ingesmeerd hoor (maar moest alsnog vaak naar de schaduw vluchten om niet knalrood te worden, och, bruin word ik toch niet hoor...!).
Hoe dan ook, het blijft een leuk seizoen. Als je het nu weer terugziet is het nog steeds leuk.
ja en ik had dus aan mijn ouders opdracht gegeven het twee keer op te nemen, maar dat zijn ze vergeten!!
Kvind het echt stom hoor, ik heb 11 dagen zonder een seconde tv of computer gezeten en er helemaal niet over geklaagd of wat dan ook, thuis kijk ik ook echt helemaal niet veel tv, maar die 2 uurtjes in 11 dagen zijn dan al teveel gevraagd om op te nemen!
Mja niets aan te doen.
Btw Han, heb je nu al eens iets geregeld dat je binnenkort dan wel echt iets heel leuks kunt gaan doen?? Nu je ook echt vakantie hebt enzo... Kzou zeggen grijp de telefoon en bel wat vriend(inn)en om af te spreken...! Oja enne niet te veel gaan werken hoor idd, je moet ook uitrusten.
Deb, succes met werken verder! Gelukkig is het wel heel leuk! Kun je er eens een foto van laten zien, jij tussen de kiddies?
Daan, wanneer ging je nou ook weer op vakantie? Btw cool dat je idd naar 't gymnasium doorgaat, kwist het natuurlijk eigenlijk wel al maar toch erg leuk dat ik straks ook met je over Latijn en Grieks kan praten
en in theorie zou ik zelfs nog je lerares kunnen worden in de zesde klas
(jaja
).
Nou Rob, bejaarde dames die elkaar in elkaar slaan vind ik toch ook best wel kommer en kwel hoor :-\.
Ovied, succes met het zoeken naar een nieuwe auto!
Sjors, leuk dat je een stageplaats hebt gevonden! Wat houdt het precies in?
Amy, idd, tell us more
.
Fenn, hoe gaat het nu met je rijlessen?
Tijger, idd niet al te veel nulletjes neerzetten hoor... enne ken je dat Teigetje-liedje niet eens?! Tss... :p
Avron, als je straks terug bent, hoe was het in West-Frankrijk?
Floortje, zielig voor je katje, beterschap voor 'm.
Chriz, en Intikker, ik zal jullie ook missen hoor als jullie veel minder vaak gaan langskomen, maar ja, ik kan het me ook wel een btje voorstellen. Als er maar niemand denkt dat ík weg was omdat ik het forum niet meer leuk vond oid, ik was gewoon op vakantie maar nu ben ik weer helemaal
terug!!
Hm, dacht dat het 4 delen zouden worden deze keer, maar het past toch in 3
. Nou toch wel een nieuw record geloof ik
.
veel liefs,
Annemieke