Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106900 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11100 Gepost op: 15-07-2003, 16:04:25 »
Dit is deel 3...

Ik heb een kaart gekregen van Annemieke! Ze heeft (had, toen ze de kaart schreef iig) het erg naar haar zin, alleen wel erg last van spierpijn "Die bergen in de omgeving lijken opeens zo mooi niet meer als je ze op de fiets moet beklimmen". Er zijn nog wat andere Nederlanders op de camping waar ze wel eens mee tafeltennist.
hahaha, als jij het zo vertelt klinkt het echt zo droog... 'wat' Nederlanders met wie ik 'wel eens' tafeltennis hahaha ja, zoiets ja... ;D Mja die kaart had ik ook al redelijk vroeg verstuurd, toch?

Jullie krijgen ook allemaal de groeten van Anne-Marie.
ohhhh heb jij dan al een kaartje van haar?!?! me jaloers, me gaat wachten bij de brievenbus... :p

Ik ben dus over naar 5 VWO!
gefeliciteerd Mariëlle!!

Ik heb ook een kaartje van Annemieke gekregen !! Wat ik trouwens heel erg leuk vond, ik was aangenaam verrast !
nou asje hoor :) ben blij dat je het zo leuk vond ;D

D**n, ik hoop dat je nu toch wel buiten zit. Anders wordt je later zo'n bleke computer-nerd met brilletje en alles erop en eraan.
ook als ik weg ben kom ik er later toch wel achter LP...
Ik zit dus vandaag de hele dag achter de comp om bij te lezen met mail en forum, evt ook nog aan de telefoon (maar dies niet draagbaar dus das ook binnen dan...) maar een bleek computernerdje met bril ben ik toch al ;). Ik kan toch niet goed tegen de zon, ik ben in Frankrijk op mn rug verbrand en heb daarna dagenlang vreselijke jeuk op mijn rug gehad... echt zo'n marteling, jeuk op een plaats waar je niet eens bij kunt... de hele dag lang en ook in bed nog, pff, marteling... Tis nog steeds niet hemaal over, dus af en toe begin ik nog plotseling onwijs te kronkelen... ::) :-\. En JA ik heb me altijd goed ingesmeerd hoor (maar moest alsnog vaak naar de schaduw vluchten om niet knalrood te worden, och, bruin word ik toch niet hoor...!).

Hoe dan ook, het blijft een leuk seizoen. Als je het nu weer terugziet is het nog steeds leuk.
ja en ik had dus aan mijn ouders opdracht gegeven het twee keer op te nemen, maar dat zijn ze vergeten!! >:( >:( Kvind het echt stom hoor, ik heb 11 dagen zonder een seconde tv of computer gezeten en er helemaal niet over geklaagd of wat dan ook, thuis kijk ik ook echt helemaal niet veel tv, maar die 2 uurtjes in 11 dagen zijn dan al teveel gevraagd om op te nemen! :( Mja niets aan te doen.

Btw Han, heb je nu al eens iets geregeld dat je binnenkort dan wel echt iets heel leuks kunt gaan doen?? Nu je ook echt vakantie hebt enzo... Kzou zeggen grijp de telefoon en bel wat vriend(inn)en om af te spreken...! Oja enne niet te veel gaan werken hoor idd, je moet ook uitrusten.
Deb, succes met werken verder! Gelukkig is het wel heel leuk! Kun je er eens een foto van laten zien, jij tussen de kiddies?
Daan, wanneer ging je nou ook weer op vakantie? Btw cool dat je idd naar 't gymnasium doorgaat, kwist het natuurlijk eigenlijk wel al maar toch erg leuk dat ik straks ook met je over Latijn en Grieks kan praten ;) en in theorie zou ik zelfs nog je lerares kunnen worden in de zesde klas ::) :P (jaja ;D).
Nou Rob, bejaarde dames die elkaar in elkaar slaan vind ik toch ook best wel kommer en kwel hoor :-\.
Ovied, succes met het zoeken naar een nieuwe auto!
Sjors, leuk dat je een stageplaats hebt gevonden! Wat houdt het precies in?
Amy, idd, tell us more ;).
Fenn, hoe gaat het nu met je rijlessen?
Tijger, idd niet al te veel nulletjes neerzetten hoor... enne ken je dat Teigetje-liedje niet eens?! Tss... :p
Avron, als je straks terug bent, hoe was het in West-Frankrijk?
Floortje, zielig voor je katje, beterschap voor 'm.
Chriz, en Intikker, ik zal jullie ook missen hoor als jullie veel minder vaak gaan langskomen, maar ja, ik kan het me ook wel een btje voorstellen. Als er maar niemand denkt dat ík weg was omdat ik het forum niet meer leuk vond oid, ik was gewoon op vakantie maar nu ben ik weer helemaal terug!!

Hm, dacht dat het 4 delen zouden worden deze keer, maar het past toch in 3 ;). Nou toch wel een nieuw record geloof ik ;).

veel liefs,
Annemieke

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11101 Gepost op: 15-07-2003, 16:06:36 »
Welkom terug Annemieke...fijn dat je het leuk hebt gehad! Toch wel errug prettig als je op vakantie bent he  :D

Lowprofile..ik heb het vast gemist..maar waar werk je precies dan? Wel leuk afwisselend werk lijkt me!

Verder alles prima hier, lekker gewerkt en gezwommen. Straks oppassen...en met deze drie dingen kom ik mijn weekje wel door.

Doeiii  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11102 Gepost op: 15-07-2003, 17:57:13 »
OMG !!! Annemieke is teruch ! Het werdt hier net lekker cool en zo. We hoefte er niet meer zo op te letten of er t'tje verkeerd stont.
Jongens, haal de Vandales maar weer boven.  ;)

Welcome back Annemieke. Ik zal straks de hele zaak uitgebreid lezen. Maar ben nu hard bezig en moet straks met mama (OMG bis) naar restaurant.

Fenn: ik werkt :P in een toeristenalarmcentrale, zoals de ANWB in Nederland.
Tot straks

hebikem ? Hebikem ? Is dit de 100.000ste ? Nog niet ? Dju.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11103 Gepost op: 15-07-2003, 18:06:52 »
Voor degenen die het ECH (sorrie Annemieke, hihi, en welkom truch) nog niet wisten: die echte 100.000e staat op naam van Timms, is geplaatst in het topic De Mol 5 op Nederland 2, datum en tijd van plaatsing :

2 juli 2003, om 14.09 uur. Dat is de enige echte. Superspeurneus Annuh verkoos net als ik deze zoektocht boven een heerlijk ontspannen bezoekje aan een zwembad, en vond hem uiteindelijk, dankzij de onmisbare tip van Test om niet naar de teller bovenin te kijken, maar naar de andere teller.

De 100.000e in de zichtbare teller: die blijft vooralsnog voor Han13 gereserveerd? Moet ze wel tot half drie vannacht opblijven, anders pikt een ander hem in. ;D ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 15-07-2003, 18:09:30 door bodejosm43 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11104 Gepost op: 15-07-2003, 18:50:19 »
De 100.000e in de zichtbare teller: die blijft vooralsnog voor Han13 gereserveerd? Moet ze wel tot half drie vannacht opblijven, anders pikt een ander hem in. ;D ;D ;D

Ik ben idd 'n beetje stilletjes aan 't opletten wanneer 't zover is, maar ik ben toch niet van plan om de hele nacht op te blijven zo vlak voor m'n verjaardag.  ;)

Ik hoop aanwezig te zijn als de 100.000ste post gedaan kan worden, maar ik kan nog niks beloven want ik ben zo dadelijk tot 'n uur of 22.00 weg. Als jullie flink doorposten in de tussentijd, zitten we misschien straks al ruim boven de 100.000. Maar dan zal ik gewoon de gelukkige 100.000stepost-poster feliciteren.  :)

Morgen ben ik dus jarig, maar omdat 't zo ontzettend warm wordt (wel 34 graden hier in Limburg) komt al 't bezoek pas 's avonds. Overdag ga ik denk ik effe 'n paar uurtjes zwemmen bij m'n tante, die 'n zwembad in de tuin heeft. Zonder die verkoeling ga ik 't hier echt niet volhouden vrees ik.  :-\

Annemieke: wat fijn dat je vakantie zo gezellig was! Erg leuk om je uitgebreide verslag te lezen. Ik ga zelf trouwens ook op vakantie (had ik dit al verteld?  ??? ), 2 weekjes naar Zeeland met 2 vriendinnen. Ik hoop dat 't dan net zo'n fijn weer is als nu, al ziet 't er natuurlijk wel naar uit dat 't na deze fijne dagen 'n tijdje niet meer zo fijn wordt. Dan zal 't wel net weer hondenweer zijn als wij naar de zee vertrekken (26 juli). :(

Dit was 't voor nu weer, tot de 100.000ste post...of anders tot na de 100.000ste post.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11105 Gepost op: 15-07-2003, 20:31:21 »
(Ik ga even als de donder even 30 berichtjes plaatsen, dat weet ik zeker dat ik hem heb.  ;D )

Ik ben benieuwd of het gaat lukken, na deze post nog maar 29 te gaan, dat gaat Han nooit redden. In ieder geval is dit mijn laatste vandaag.  ;)

*Chriz denkt in zichzelf: He, als ik nou eens al mijn posts ga verwijderen, dan gaan we weer bijna 2000 terug. Gnagna.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11106 Gepost op: 15-07-2003, 22:22:06 »
Haha, dat is wel lullig hoor, Chriz...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11107 Gepost op: 15-07-2003, 23:36:14 »
Ik ben benieuwd of het gaat lukken, na deze post nog maar 29 te gaan, dat gaat Han nooit redden. In ieder geval is dit mijn laatste vandaag.  ;)

Ik ben er!!! En 't is al bijna zover! Nog maar 2 posts te gaan en dan zal de 100.000ste geplaatst worden! Spannend!  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11108 Gepost op: 15-07-2003, 23:41:00 »
Ik krijg de eer om de 99.999ste post te doen! Net als het aftellen voor nieuwjaar! Direct nog vuurwerk!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11109 Gepost op: 16-07-2003, 00:28:35 »
Hoi Han,

Los van het crewfeestje:

Gefeliciteerd met je wat was het ook weer voor verjaardag (die 13 maakte je FOREVER YOUNG),

[size=16]PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!![/size]

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11110 Gepost op: 16-07-2003, 00:33:04 »
En, Annuh,

Jij ook gefeliciteerd met je 99.999e post. Ik wed dat je eigenlijk stiekem hoopte dat jij hem had geschreven, maar ik weet dat je het Han13 ook gunt!

Wat een timing van Compuart he? Volgens mij is hij steeds als gast online geweest, en heeft hij zitten te gluren of de forummers iets aan het uitbroeden waren. Dan hebben we je niet teleurgesteld he, COMP??????????? :P :P :P

« Laatst bewerkt op: 16-07-2003, 00:33:44 door bodejosm43 »

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11111 Gepost op: 16-07-2003, 00:33:46 »
Ik ben niet goed in computer-toeters en bellen, maar ....

Han, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Heb even gespiekt om je leeftijd te weten.
Aha ! heel symbolische leeftijd. En misschien krijgen we je ooit zelfs wel eens te zien ...
Vandaag heb je het recht je verkoopswaar op te eten !

Annuh, heb me vergist in de chat. Ik dacht dat jij had gevraagd wie de moordenaar was, maar het was Annemieke. Nou zijn jullie natuurlijk alletwee boos op mij omdat ik jullie door elkaar haalde.  :-[
IK zoek een leuk grapje om me hieruit te redden, maar vind niks.  :-\
Voor straf zal ik dan maar de uitgebreide weekendeditie van Annemiekes krant lezen ...
Oh jee, dat klinkt ook al niet als een compliment. Ik duw mezelf er steeds dieper in. Waar is dat 'blunder-topic' naartoe ?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11112 Gepost op: 16-07-2003, 00:36:51 »

al ziet 't er natuurlijk wel naar uit dat 't na deze fijne dagen 'n tijdje niet meer zo fijn wordt. Dan zal 't wel net weer hondenweer zijn als wij naar de zee vertrekken (26 juli). :(
weet jij niet dat et in Zeeland altijd goed weer is? Vooral Vlissingen en omgeving!!!!!!!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11113 Gepost op: 16-07-2003, 01:10:16 »
Chère Annemieke,

Vu ton expérience de traductrice, voici un petit courriel pour toi et les quelques amis sur le forum qui comprennent le français.
Je trouve que sur la photo du lac, il n'y a déjà pas trop de gens. Et il y en avait encore moins ? Cela a dû être génial pour vous.

Effectivement, je reçois régulièrement des appels à mon travail des personnes qui sont tombés avec leur vélo. Bonne chose que tu n'as pas dû m'appeler.
Eeeh. Attend tu es devenu 15° sur 16 ? Et tu trouves ça bien ? Bon tes vacances c'est autre chose que ton école n'est ce pas ?

En nu maar weer naar het NL, anders krijg ik van die paternalistische mails dat het forum voor iedereen is en dat de berichten zinnig moeten zijn, en zo meer.

Haha, 25 ansichtkaarten. We kochten een keer in een grieks postkantoor 35 postzegels en toen zei de tourist achter ons: 'u hebt wel erg veel vrienden'.

En bij de kommer en kwel van mijn werk (vechtende ouwe dametjes) horen ook oproepen van Hollandse toeristen die het halve meubilair van een Franse camping kapot geslagen hebben (tafeltennistafels, enzo  :P ) en die er niet met een liedje van af komen. Maar dat soort anecdotes vertel ik dan weer op een forum voor ouden van dagen ... Met grote letters.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #11114 Gepost op: 16-07-2003, 02:09:46 »
Han, nogmaals:
[size=9]Van Harte Gefeliciteerd[/size][/glow]

En ja Jos, ik was niet op vakantie, maar had (en heb) nog zoveel te doen, dat de site er een beetje bij inschiet  :-[

(maar met een half oog blijf ik natuurlijk altijd de site volgen)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11115 Gepost op: 16-07-2003, 10:13:28 »
En, Annuh,

Jij ook gefeliciteerd met je 99.999e post. Ik wed dat je eigenlijk stiekem hoopte dat jij hem had geschreven, maar ik weet dat je het Han13 ook gunt!

Hehe, echt zo van:

'He? Oh??? Heb ik de 100.000ste geschreven, och wat stom dan heb ik zeker verkeerd geteld.  :P ;)

In ieder geval, van harte Han13 of moeten we nu Han14 zeggen (Nee, dat was een flauw grapje, hoe oud ben je nu wel geworden??)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11116 Gepost op: 16-07-2003, 10:42:49 »
Nou hehe, kan ik ein-de-lijk Han feliciteren...
Han, ik heb je al gefeliciteerd met je 100000ste post maar nu gefeliciteerd met je verjaardag :-* :-* :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11117 Gepost op: 16-07-2003, 11:22:36 »
En, Annuh,

Ik hoopte dat Han13 op tijd online zou komen om de 100.000ste te schrijven, ik vond het al een eer dat ik de 99.999ste mocht schrijven!

Han, nogmaals gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!

Compuart: gefeliciteerd met de 100.000 posts op je forum! Voel je je nu niet popie jopie?
Nee?
Een beetje dan?
Nee?
ALSJEBLIEFT!!!???!!!
Nou, vooruit dan!

Dank je ;D

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #11118 Gepost op: 16-07-2003, 13:21:22 »
Han, gefeliciteerd met je verjaardag!
Annuh, gefeliciteerd met je 99999ste post!
Compuart, gefeliciteerd met je 100000 berichten!
En Annemieke, welkom terug!

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11119 Gepost op: 16-07-2003, 13:25:01 »
Annuh, gefeliciteerd met je 99999ste post!

He, maar ik had de échte 99999ste post :o :-\ :-[

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.