Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106899 keer)

Offline Marmer14

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11120 Gepost op: 16-07-2003, 13:27:28 »

Marmer: is het niet al heel laat om je rapport te krijgen? ik ga nu mijn 3e week vakantie in  :-\ maar ik ben wel Belg dusja...

Het was idd erg laat om het rapport te krijgen, maar de basisscholen hier in Zuid-Limburg waren nóg 1 week later...
Het lijkt net alsof ik ieder jaar later vakantie krijg...

« Laatst bewerkt op: 16-07-2003, 13:28:27 door marmer14 »
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #11121 Gepost op: 16-07-2003, 13:30:01 »
He, maar ik had de échte 99999ste post :o :-\ :-[

??? ??? ???

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11122 Gepost op: 16-07-2003, 13:34:16 »
??? ??? ???
De 100000ste post is allang geweest :-X
De teller telt alleen de postst die hier staan, de posts die zijn verwijderd heeft hij eraf gehaald. Lees maar eens het 100000 post grens topic, daar staat het wat duidelijker in ::)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11123 Gepost op: 16-07-2003, 14:14:29 »
Voor allebei is iets te zeggen, natuurlijk. Annuh, Test en ik hebben ons te barsten gezocht naar dat ene berichtje. Compuart heeft mij nu dus laten weten dat die van Han13 dus als "officiële" telt. En wel om de reden die ik verderop dit berichtje aangeef.

Belangrijk is echter de gedachte erachter: het aantal ingeschrevenen op deze site is momenteel 2674. Ook DAAR zitten er natuurlijk een paar bij die om wat voor reden dan ook niet meer terugkomen, maar zo door het jaar zou er toch een vaste kern zijn van om en nabij de 1000 bezoekers.

Dat getal heb ik in de wandelgangen eens horen vallen. Ik meen dat iemand mij dat eens verteld heeft. Het gaat er dus in de eerste plaats om dat er door het jaar velen zijn die veel plezier aan deze site beleven, op wat voor manier dan ook.

Een berichtje dat ooit geschreven is, op deze site heeft gestaan, en vervolgens om de een of andere reden is verwijderd, dat telt dus niet meer mee.

Weg is weg (zou Harry Potter zeggen....), als het er niet (meer) staat, hoort het dus ook niet mee te tellen. En om die reden kan een berichtje van 2 juli dus wel de de honderdduizendste keer zijn dat er op deze site iets is geplaatst, maar dat is iets anders dan 100.000 op de site aanwezige berichten.

En daarom was het virtuele feestje met virtuele drank, nootjes en vooral veel felicitaties gisteren dus inderdaad op zijn plaats.

« Laatst bewerkt op: 16-07-2003, 14:17:40 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11124 Gepost op: 16-07-2003, 14:20:06 »
He, maar ik had de échte 99999ste post :o :-\ :-[
Hier heeft Tijg gelijk in, zie mijn berichtje hierboven, sorry Tijgertje: jouw feestje komt nog als het SMORG-topic zijn 250e pagina bereikt, zie het als een troostprijs ::) ::) ::)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11125 Gepost op: 16-07-2003, 15:03:29 »
[size=6=6]Han Hartelijk Gefeliciteerd!!![/size]

Een hele fijne dag toe gewenst...maar met dit mooie weer moet dat kunnen lukken!

Oléé 100.000 posts!!! Wat een geweldige prestatie. Go go Compuart, Malcolm, Crew en bezoekers!

k zit hier in m'n bikini...ff drogen in de zon, dan douchen (tsja..waarom moet ik dan eerst drogen, 'k weet nie)
En straks m'n 10de rijles!!! Dan ben ik op 'n kwart.

Byebyeeeee  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11126 Gepost op: 16-07-2003, 15:21:34 »
 ;DDan moet je bikini natuurlijk wel eerst droog zijn, Fenn, voor die 10e rijles. Wat zul jij straks een bekijks hebben, zeg! ;D

Ik zit hier nu weer even binnen. Normaalgesproken zou ik buiten moeten werken, maar met deze temperaturen is het haast niet te doen om de postroute in 1 keer te doen. Een postbode is tenslotte geen robot. Die post komt wel op zijn plaats vandaag, dat is geen enkel punt.

Straks als het wat drukker op het werk wordt, is het doorgaans ook iets minder warm, dus dan kan ik ook achter elkaar doorwerken. Nu kan ik het me tenminste permitteren om even een pauze te pakken op het heetste van de dag. Vanmorgen gaf de termometer bij een bankgebouw 46 graden aan. Dat klopt natuurlijk niet, want die sensor hangt in de volle zon.

Ik zou bijna naar de winter verlangen, maar laat die nu nog maar even wegblijven.

Laten we niet vergeten, dat we nog twee verjaardagen hebben te vieren. De naam van de ene zegt al genoeg: NEVERMIND (18) en HENJODIE (50). Allebei de verjaardagen helemaal ondergesneeuwd door die andere mijlpalen. Proficiat, dus!

« Laatst bewerkt op: 16-07-2003, 16:38:05 door bodejosm43 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11127 Gepost op: 16-07-2003, 17:07:34 »
Ding dong, het is tijd voor het weerbericht

Vandaag was het in de zon 44 graden Celcius. In de schaduw was het 35 graden Celcius.

Ding dong, dit was het weerbericht

Jeejtje, ik heb lopen zweten vandaag! Ijsjes maken veel goed, maar niet alles!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11128 Gepost op: 16-07-2003, 17:36:57 »
Bedankt voor alle felicitaties!!!  :-*

M'n verjaardag is tot nu toe vooral erg heet verlopen.  ;) 't is hier thuis echt niet om uit te houden en ik was dan ook blij dat ik vandaag bij m'n tante kon gaan zwemmen. Ik heb daar dan ook bijna de hele dag in 't zwembad doorgebracht, zodat ik niet 't idee had dat 't zo warm was.  :)  Maar eenmaal hier thuis (met 'n tuin op 't zuiden en vrijwel geen schaduw), word ik er ineens weer aan herinnerd wat voor 'n snikhete dag 't is vandaag.

Ik ga me nu snel effe douchen en klaar maken voor als 't bezoek dadelijk komt. Ik ben 'ns benieuwd hoelang 't nog droog blijft. M'n moeder wil straks 't liefste buiten gaan zitten, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat er niet in zal zitten...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11129 Gepost op: 16-07-2003, 18:20:06 »
wha, whah, WHAAH.

No Milk today???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11130 Gepost op: 16-07-2003, 18:43:51 »
Ik gok dat het over een half uur gaat regenen en onweren.

Oe! Ik had een goeie actie vandaag! Ik ben 6 weken geleden m'n horloge kwijtgeraakt, in de tussentijd al een nieuwe gekocht enzo. Doe ik vandaag m'n rokje weer aan, wat vind ik in het zakje: m'n horloge! Naja, nu heb ik er twee!

EDIT:
Heej, ik hoor al gerommel in de lucht!

« Laatst bewerkt op: 16-07-2003, 18:54:37 door Annuh »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11131 Gepost op: 16-07-2003, 19:22:58 »
Gelukkige verjaardag Han !!  :-*

Compuart en Malcolm: proficiat met de 100 000 posts !!

Annemieke: welcome back ! fijn dat je het zo leuk had

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11132 Gepost op: 16-07-2003, 19:32:41 »

Laten we niet vergeten, dat we nog twee verjaardagen hebben te vieren. De naam van de ene zegt al genoeg: NEVERMIND (18) en HENJODIE (50). Allebei de verjaardagen helemaal ondergesneeuwd door die andere mijlpalen. Proficiat, dus!

Ja, man. Die twee zitten nu te janken achter hun computer. Iedereen is ze helemaal vergeten. Ik heb vroeger nog met Henjodie geknikkerd en Nevermind, och dat was me toch een lolbroek. Nou, jongens heel veel gefeliciteerd hoor.  :P ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11133 Gepost op: 16-07-2003, 19:50:49 »
Hallo allemaal!

Han, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Tsja, je krijgt het weer dat je verdient zeggenze...ik zou het maar als een compliment opvatten; een stralende zon. Veel plezier vanavond in ieder geval!

Jeej, Annemieke is terug. Goed dat je het zo leuk hebt gehad! We hebben trouwens al een nieuwe auto gekocht. Ik dacht dat ik dat al gezegd had. We kunnen hem aanstaande vrijdag ophalen.

De 100.000ste post heb ik ook al gemist. Ik moet eens even bijlezen hoe dat precies zit.

Ik wens jullie een prettige avond, met misschien nog wat verkoeling.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11134 Gepost op: 16-07-2003, 22:24:17 »
alowa allemaal!!!!!!!!
k ben dus maandag terug gekomen uit schotland en hier komt ff een verslagje:
zaterdag, 5 juli, 14.30 uur:
nou toen vertrokken we dus van huis, ik vond et niet egt leuk om afscheid te neme maar dat kwam meer omdat ik niemand kende op de reis...
5 juli, 16.30:
aankomst in ijmuiden, de reisleider ziet er erg grappig uit met zen jamai bril op (lees: zwart montuur met gele glazen)
de rest van de groep lijkt me erg aardig..:D
5 juli, 18.00 uur: de boot vertrekt!! nog ff snel zwaaien naar pappa en mamma en dan snel naart restaurant om te gaan dineren met de rest van de groep!! het eten was wel oke, niet fantastisch maar gewoon goed te eten.
21.00 uur: wiiiej k ga met 3 andere meisjes ( nike, marri en madou, red. )naar de film op de boot!! we ginge naar Johnny English, wel een grappige film. daarna ginge we zwemmen int zwembad op de aller onderste verdieping:S dat was egt fun
00.00 uur: wiiieej allemaal naar bedje toe...z'n boot schommelt wel heel erg by the weg....maar dat slaapt juist wel weer lekker....
6 juli, 7.30 uur: [irritantstemmetje door luidspreker] goedemorgen dames en heren, het is nu half 8, we hopen dat u een goede nacht heeft gehad en dat u een lekker ontbijt heeft in het restaurant [/irritantstemmetjedoorluidsreker] nou dat was dus niet egt lekker wakker worden, maar goed, de boot kwam om 10 uur al weer aan dus nu hadden we wel weer ff goed te tijd om rustig te eten en onze spulletjes in te pakken.
10.00 uur: aankomt in newcastle...daar heb ik verder weinig over te zeggen want we zijn van de boot meteen de bus ingesprongen...*zucht* eerst 16 uur varen en dan 3 uur busrijden is niet leuk!! maar goed, in de bus ben k naast 2 jongens gaan zitten , jelle en harm jan, k heb heel erg met ze gelachen, alleen moesten we wel ff eraan wennen dat we links reden:S
1.30 (ongeveer) aankomt in edinburgh...iedereen kijkt heel verbaast naar ons hostel...[opmerking]"dit is helemaal geen hostel" [/opmerking]
want we stonden voor een.......KERK jaja...dan kijk je toch wel ff raar, maar binnen zag het er gewoon heel anders uit!! er waren allemaal 4-6 persoonskamers, met allemaal muren ertussen!!
nou dat was dus super leuk!!
daarna gingen we nog ff de stad in om een beetje aan het verkeer te wennen, te winkelen, het kasteel te bekijken, int park te liggen...wat je dan ook maar wou doen!!
s avonds aten we pasta...hmm lekker hihi
en s avonds hebben we beneden in de kelder van de kerk ( de kantine, red. ) zitten kletsen en een soort spelletjes gedaan. heel gezellig.
7 juli, 6.30(!)....*klop klop klop* op deur...niemand reageerd...*openende deur* *schreeuwende staf genaamd Tsjomme* WAKKER WORDEN LAPSCHANSE ...goed, moesten dus om kwart over zeven ontbijten, maar er waren dus ook corvee ploegen maar k hoefde pas op donderdag..., dus gingen we maar ff douchen, die trouwens ERNSTIG ranzig waren!!
nou kwart over zeven dus ontbijten, erg lekker, geroosterd brood met chocopasta!! s morgens kregen we een test op de eerste schooldag, om je niveau te bepalen, en k zat bij de hoogste groep :-X
de school was erg klein, gewoon een omgebouwd huis..
s middags gingen we naar edinburgh castle, we kregen een rondleiding, erg intressant maar die mevrouw sprak dus schots maar ze probeerde zo engels mogelijk te praten dus dat werd een erg raar accent...maar het uitzicht daarboven is egt...ongeloofelijk!! s avond gingen we bowlen in sown soort grote mall, egt suuuuper leuk en ik was eerste geworden!! ;D
dinsdag morgen dus weer naar school, erg leuk, we gingen de simpsons kijken, hihi. s middags gingen we zwemmen in een indoor zwembad, erg gezellig want we gingen met zen allen de leiding van hun vlotten afgooien * hehe, victory!!!* dinsdag avond hadden we gewoon een avondje voor ons zelf.
woendag s morgens weer naar school, hebben het toen over voetbal gehad...* kent iemand leonardo die bij feijenoord speelt??* s middags gingen we naar camera opscura, erg leuk, allemaal rare dingen met foto's, spiegels, enz. egt super amuzant!! s avonds hebben we het grote chaos spel gespeelt, dan krijg je allemaal opdrachten, zoals: zet jezelf voor lul, verwen de staf, doe iets raars met je haar of verkleed je als het andere geslacht. we hebben ons helemaal dood gelachen.
donderdag ochtend zijn we naar de dierentuin geweest egt suuuuuuuuuper lief want ze hadden allemaal jonge dieren zoals pinguins, tijgers, stokstaartjes, bevers en dan nog zoo klein en lief en knuffelachtig...aaaah egt keilief. s middags weer naar school voor de een na laatste les...was erg gezellig trouwens!! en donderdag avond gingen we naar de bios, je mocht kiezen uit charlie's angels 2 of bruce allmighty, maar ik had bruce al gezien dus koos ik met m'n 3 vriendinnetjes voor charlies angels...!! heeel grappige film!!
vrijdag ochtend weer naar school...niet leuk om alweer de laatste les te hebben :'( s middags hebben we nog gewinkeld op princess street, om de souvinirs voor thuis te kopen, of om jezelf te verwennen!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11135 Gepost op: 16-07-2003, 22:30:17 »
nou daar heb ik natuurlijk goed gebruik van gemaakt!! woow ik heb nog blaren op me voeten zoveel heb ik gelopen bij die winkels!!
s avonds hebben we ge lasergamed!!!!! egt suuuuper stoer!! we speelden in groepen van 13, en de 1ste keer werd ik 10e... :'( maar de 2de keer werd ik 1e ;D dat vond ik best wel goed van mezelf :-\
zaterdag gingen we echt de highlands in...heeft iemand braveheart gezien?? nou we zijn dus bij stirling castle geweest, waar die film zich afspeeld!! egt super leuk, en later door naar loch lomond! egt super mooi en dat water is super schoon!!! s avonds waren we allemaal best wel moe van het in de bus zitten en rondlopen, maar we gingen toch nog maar ff naar de pizzahut (verrassing van de leiding:D:D:D) en toen was het alweer zondag...tijd om gedag te zeggen tegen de leuke kerk, de kraakende bedden en edinburgh :'( k vond het egt niet leuk om weer naar de boot te gaan, maar aan alles komt een eind en zo ook aan dit super kamp!! op de boot spraken we met zen alle af dat we volgend jaar naar cambrigde gaan, ik hoop dat het lukt!! dus na weer 3 uur in de bus en 16 uur op de boot stond ik weer in ijmuiden...huilend...niet me aardige nieuwe vrienden gedag willen zeggen, niet weer naar huis, niet weg uit schotland...maar ja..volgend jaar weer.. :'(

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11136 Gepost op: 17-07-2003, 00:45:20 »
Ik heb de hele dag op dat beloofde omweer gewacht en ... niets !  >:(
Vanavond om 8 uur is het verschrikkelijk beginnen waaien, er waren al de hele dag dreigende wolken.
En om 9 uur viel de wind weg, waren de wolken weg en was het hier (vlakbij Brussel) nog net 20 graden. In één uur is het 10 graden gezakt. Heel vreemd.

Vandaag even langsgeweest op de alarmcentrale (voor een vakbondsvergadering) en ze kreunen onder het werk, vooral de zone Frankrijk. Morgenavond ben ik van dienst dus dan weet ik al in welke landengroep ik zal werken. Maar ach, ik vind het heerlijk werk, dus ik klaag niet.

Het is hier in België 'solden-periode' (koopjesperiode) en Bernadette en ik gaan morgen koopjes doen. Meestal vinden we onze spullen dan toch altijd net in 'de nieuwe collectie' en doen we helemaal geen koopjes. Bekend verschijnsel zeker.

Charlotte: jij bent op vakantie geweest naar een plek waar Bernadette en ik nu al jaren van zeggen dat we er absoluut naar toe moeten. En het ziet er "egt een super-land"   ;D uit, alhoewel ik denk dat wij meer de Highlands in zouden trekken met onze stapschoenen en op wilde schaapjes jacht gaan. Dat lasergamen is wat minder aan ons besteed.

En na D**n is Elmar ook terug. Wordt het hier dan toch nog gezellig ?  8)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11137 Gepost op: 17-07-2003, 08:59:11 »
Charlotte, je hebt bijna meer geschreven als Annemieke :o :o :o ;) Ik lees het nog wel eens door, het is een heel verhaal...

Lowpro, bij ons is er ook nix geweest van storm, regen, hagel, onweer enz. Rond half 12 begon het wat te regenen maar dat duurde nog geen 5 minuten. De temperatuur bleef ook heel hoog. We hoopten dat het zou gaan stormen enzo, idd voor de temp. en in de verte was het al de hele avond aan het flitsen (we hebben de hele avond buiten gezeten tot een uur of 11) maar bij ons kwam helemaal nix.

Ovide, wat voor'n auto?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11138 Gepost op: 17-07-2003, 10:33:18 »
Ik heb ook vrij weinig gehoord van het onweer en regen etc. We hadden 1 klein dondertje en harde wind, dus ik dacht: whoow daar komt wat aan! Nou, dat viel behoorlijk tegen. Nog kei warm geweerst vannacht.

Charlotte: wat was dat voor reis? Je ging naar een school toe? En je kende niemand... ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11139 Gepost op: 17-07-2003, 12:29:12 »
Hoihoihoiiii,

Han... :-[ sorrysorrysorry... nog heel erg van harte gefeliciteerd en ik heb er wel aan gedacht hoor gisteren, echt waar, maar blijkbaar ben ik door mijn vakantie toch wel een beetje afgekickt, want toen ik 's avonds thuiskwam van mijn tantes verjaardag, heb ik eerst anderhalf uur gebeld om bij te praten met 'cabaretvriend' ;) en daarna nog ff HP gelezen (pff doe je echt lang mee zeg), maar kheb dus helemaal niet meer achter de comp gezeten :o. Weird... Nou ja ik hoop dat je feest 's avonds nog heel erg leuk en gezelli was!!

Annuh, heb me vergist in de chat. Ik dacht dat jij had gevraagd wie de moordenaar was, maar het was Annemieke. Nou zijn jullie natuurlijk alletwee boos op mij omdat ik jullie door elkaar haalde.  :-[
IK zoek een leuk grapje om me hieruit te redden, maar vind niks.  :-\
Voor straf zal ik dan maar de uitgebreide weekendeditie van Annemiekes krant lezen ...
Oh jee, dat klinkt ook al niet als een compliment. Ik duw mezelf er steeds dieper in.
>:( :'( nee idd... bedankt he...

maaaaar...
Chère Annemieke,

Vu ton expérience de traductrice, voici un petit courriel pour toi et les quelques amis sur le forum qui comprennent le français.
Je trouve que sur la photo du lac, il n'y a déjà pas trop de gens. Et il y en avait encore moins ? Cela a dû être génial pour vous.

Effectivement, je reçois régulièrement des appels à mon travail des personnes qui sont tombés avec leur vélo. Bonne chose que tu n'as pas dû m'appeler.
Eeeh. Attend tu es devenu 15° sur 16 ? Et tu trouves ça bien ? Bon tes vacances c'est autre chose que ton école n'est ce pas ?
...maaaar hiermee heb je het ruimschoots goedgemaakt hoor Rob ;), echt superleuk! :D ;D en ik begrijp het helemaal hoor ;-)
Was idd beter dat het niet zo druk was bij het meer, enne ja ik ben er ook erg blij mee dat ik je niet op heb hoeven bellen! Vond het echt onwijs eng, die bergen afracen... En haha, in elke sport ben ik altijd al de slechtste geweest hoor, ook op school dusja och... Iig was het wel onwijs fun om mee te doen aan die wedstrijd, en aangezien ik verwacht had laatste te worden, vond ik een-na-laatste wel goed ja ;D.

En bij de kommer en kwel van mijn werk (vechtende ouwe dametjes) horen ook oproepen van Hollandse toeristen die het halve meubilair van een Franse camping kapot geslagen hebben (tafeltennistafels, enzo  :P ) en die er niet met een liedje van af komen.
:-[ ::) ;D nouehh, kapot geslagen hadden we hem nu ook weer niet hoor...

naar de dierentuin geweest egt suuuuuuuuuper lief want ze hadden allemaal jonge dieren zoals pinguins, tijgers, stokstaartjes, bevers en dan nog zoo klein en lief en knuffelachtig...aaaah egt keilief.
ahhhhhhhhhhh ;D
Wat leuk zo'n lang verslag Charlotte! maarre Tijgertje... bijna is nie helemaal he... :p Nou het is zo te horen echt supersupergezelli geweest! Maar idd, hoe zit dat nou met naar school gaan?? Was het eigenlijk een kamp voor Engels leren in EngeSchotland oid?
Balen is dat he, als je al die leuke mensjes van vakantie niet meer ziet... Ik hoop nog wel contact te houden met een paar, kga zo maar weer eens wat mailtjes versturen...

Marmer, Ovide, Debbie en anderen...thnx voor het welkom heten :).

Oja, dat was ik nog vergeten te vertellen over mn vakantie!! Een aantal mensen van die Nederlanders was ook widm-fan!!!! Cool he :D, kvond het echt leuk, alleen jammer dat geen van hen het forum kende. Naja twee meisjes waren er 'wel eens geweest' geloof ik, maar een andere had niet eens internet :(. Een meisje was helemaal weg van George ;), had zelfs babyfoto's van hem in haar agenda ???. Ze vond dan ook dat hij helemaal van haar was en wilde mij niet geloven toen ik zei dat er veel meer meisjes net zo weg van hem waren... ::) ;D

Fijne donderdag iedereen!! Voor mij ist eigenlijk een woensdag, want vanavond zie ik mn cabaretvriendjus...!! Jeeeeeeeeej :D

En zometeen mn fotootjes ophalen...!! :D owwwww als ze maar gelukt zijn...

liefs,
Annemieke