en toen 't laatste deel...
Weer met de boot naar Engeland, toen Engeland doorgereden en omdat we (dachten iig) dat we nogal ruim te tijd hadden gingen we ff stoppen bij Cambridge! Echt een toffe stad, ook nog wat leuke winkels die zowaar ’s avonds nog open waren, leuke oude gebouwtjusz.. Maar op een gegeven moment was ’t al zo laat dat we gauw naar de auto gingen want we moesten nogal een stukje naar Harwich rijden en de boot zou om half 12 vertrekken maar je moet natuurlijk wel uur van tevoren ofsjo aanwezig zijn.. Mn moeder echt met 140 km ph over de snelweg rijden, errug gestressd! Toen waren we om kwart voor elf bij de boot (gelukkig lag ie er nog…
) en toen stonden er 3 auto’s te wachten eer ze de boot in mochten want dat was de laatste lading diej de boot inkonden… Er zaten allemaal van die ongure types in de autow… (waarvan ’t nummerbord V15AAD was,, nja op de autow leek het net alsof er VIS AAD op de autow stond en toenvallig hebben we een oom Aad diej nogal van vissen houdt…) Nja, anyway moesten we eerst op heel wat vrachtautows wachten die eerst de boot inmochten… Ik de hele tijd tegen mn ouders roepen: “Aaah, die VIS AAD kijkt naar mij ensjo…” Uiteindelijk konden we om 11 uur de boot in en zo konden we nog net eten want de keuken ging om half 12 dicht,,, nja, waren we daar mn broer zo: “VIS AAD loopt daar en VIS AAD dit en VIS AAD dat!” Nouja, dat sloeg dus helemaal nergens op maar was wel lol!
lekker gegeten, laat geslapen, vroeg uit bed gegaan en vroeg gegeten… En toen aangekomen in Nederland moesten we zowaar weer rechts rijden!
Ghehe, dat vast best vaag omdat je 3 weken links hebt gereden… Maarja, ’s ochtends aangekomen in ons huis… Oost West Thuis Best is ’t toch altijd maar...!
Was wel weer blij dak thuis was maar aan de andere kant hak toch ook nog wel graag een weekje in Ierland willen blijven want het was erg mooj en was dusj zeker een geslaagde vakantie! We zijn tijd tekort gekomen, dus zeker voor herhaling vatbaar!
Nou dit was mn kort vakantiejverslagje. :p Hehe, ik schrijf ’t nu in word dus ben benieuwd in hoeveel delen ik ’t moet plakken… Miss zelfs wel 3? Nja, ik ga zo weer weg denk ik, heb vanmiddag lekker gezond in de tuin! En ben hopelijk wat bruiner geworden, mocht ook wel want ik Ierland benk dus niet echt bruin geworden. De Ieren waren trouwens erg aardig, zwaaien naar je in de autow en gedag zeggen als ze zien dat je toerist bent ensjo… Dr waren trouwens ook wel paar dronken/aangeschoten jongens op ’t festival die ons aanschoten.. En vroegen uit welk land we kwamen, eerst dachten ze Duitsland en toen zei zo’n gast dat ik wel Zweeds leek ensjo.. Hehe, nja ze vonden ’t erg leuk dat we uit Nederland kwamen en ze vroeger wat we in Ierland deden en hoe oud we waren… Ze dachten dat ik 16 was!
Whaha, nja en ze vonden me wel ‘good-looking’ ensjo, zeker voor mn leeftijd… M’n ego is gelijk weer wat gegroeid..
Verder geen email ofsjo uitgewisseld, hebben ze ook niej lang gesproken maarja, was wel grappi.
Welkom terug Heinz en fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad!
Charlotte, fijn dat Robbie zo toff was!! Haha, en koel dat je Jim gesproken hebt!
Ik ga straks denk ik mn zelfgemaakte kwarktaart opeten (nja, stukje dan),, hmmm!
Doejdoej en tot morgen!