Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106862 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11140 Gepost op: 17-07-2003, 20:02:17 »
Annemieke: veel plezier vanavond! En ik vind 't helemaal niet erg hoor dat je er gisteren niet was om me te feliciteren. Die e-card heeft veel goed gemaakt!  ;)

Ik heb nog wel 'n leuke verjaardag gehad gisterenavond. We hebben ook buiten kunnen zitten tot ongeveer 23.00 uur toen 't begon te stortregenen. We moesten echt kei snel alles bij elkaar grijpen om er voor te zorgen dat niet alles kletsnat werd. Gelukkig lukte dat aardig met zoveel mensen ('n stuk of 25) en hebben we daarna gewoon weer binnen doorgefeest. Verder heb ik nog 'n aantal leuke cadeau's gekregen en ook geld, wat natuurlijk altijd wel van pas komt.

Vandaag ben ik effe op bezoek gegaan bij m'n stagebedrijf. M'n excollega's misten me erg en dat is natuurlijk altijd leuk om te horen. Er werd volop gebruik gemaakt van de weekrapportage die ik voor 't bedrijf ontworpen heb en dus ben ik stiekem toch wel erg trots.  ;) Ik ga waarschijnlijk in augustus nog 'n weekje daar werken aan de receptie. Ze hebben niemand voor 1 week in augustus vanwege vakanties van 't vaste personeel en vroegen of ik misschien effe wilde komen werken.

Ik ga nog snel effe naar de winkel om ijs te halen om uit te delen voor m'n verjaardag op 'n werk zaterdag.  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11141 Gepost op: 17-07-2003, 20:19:13 »
He, D**n. Ik heb even door een paar keer te 'vernieuwen' je nieuwe avatar (tor,tir,tur) bekeken en hij gaat wel erg snel hoor. Ik dacht even Annemieke en Lizzy mcGuire te herkennen. Jammer dat hij zo snel gaat, want hij ziet er wel goed uit (zelfs nog beter dan de vorige).

en Compuart, wat voor superspeed zit er opeens achter de site. Mijn complimenten, hij laadt echt teringsnel. Nu zelfs in 0.134 seconden.

(Eddy Wally-mode)

Het is geweldig! Onvoorstelbaar

(Eddy Wally-mode)

« Laatst bewerkt op: 17-07-2003, 20:22:01 door Chriz »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #11142 Gepost op: 17-07-2003, 20:36:05 »
Hij gaat (veel) langzamer dan mijn vorige hoor ;)

Dit is de vakantie-editie.... Hij is iets vrolijker dan mijn andere en ook korter, na de vakantie zal er weer iets anders komen....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11143 Gepost op: 17-07-2003, 21:01:02 »
Citaat
Maar idd, hoe zit dat nou met naar school gaan?? Was het eigenlijk een kamp voor Engels leren in EngeSchotland oid?
nou het was dus iid een talen kamp, maar aangezien ik geen moeite heb met engels was dit gewoon een bijzaak, het is iid schotland, als je engeland zegt worden al die schotten helemaal boos!!!!
k kende niemand toen ik wegging, maar aangezien daar altijd nog meer mensen zijn die alleen komen vond ik dat niet zo erg, k had na een uurtje al vriendinnen!!!!! ;D

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11144 Gepost op: 18-07-2003, 00:27:33 »
Zo. Annuh gesust met mooie verhalen over Rhodos en Annemieke gecharmeerd met mijn Frans. Ik denk dat ik me hier weer kan vertonen.
Crap: had ik Han wel gefeliciteerd ? 't is toch wel stress hoor, zo'n forum.
Overigens  ???  ???  ??? ik heb het volgende vastgesteld, samen met jullie: Han was jarig en de tante van Annemieke ook. En ze doen net alsof het niet om dezelfde persoon gaat. In een mol-aflevering zou dit 'kei-super-verdacht' zijn.
En je zal zien dat ze nu gaan ontkennen natuurlijk. Maar daar geloven we niets van ...  :o

D**n, je avatar gaat echt veeeeeeel te snel. Ik vind de mijne het discreetst  :P

Vanavond op de alarmcentrale gewerkt: het was gelukkig wat rustiger. En niet al te zotte gevallen. Auto gepikt in Polen van een scoutsgroep (ziellug, hé),
Dametje gestruikeld in Bolivie, moet effe 48 dagen in het ziekenhuis (American Clinic met alle confort erop en eraan, dus best ok),
Verder hebben we ergens een audi S8 in panne. Dat zijn van die verschrikkelijk grote (en lelijke) bakken 4 X 4. Versnellingsbak kapot en hij staat aan het einde van een bochtig en smal grintpad. Alleen een jeep kan erbij, maar die mag/kan de audi er niet uittrekken want de versnellingsbak is geblokkeerd en een grote kraan op een vrachtwagen kan er niet bij. Iemand een idee ? Wij nog niet. Zoiets hoor je dus nooit over een Toyota Yaris bijvoorbeeld of een lelijk eendje.
Ik ben naar bed. Ik ben bijna alleen op het forum met Test en "2 gasten". Morgen weer een lange dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11145 Gepost op: 18-07-2003, 11:07:29 »
Overigens  ???  ???  ??? ik heb het volgende vastgesteld, samen met jullie: Han was jarig en de tante van Annemieke ook. En ze doen net alsof het niet om dezelfde persoon gaat. In een mol-aflevering zou dit 'kei-super-verdacht' zijn.
En je zal zien dat ze nu gaan ontkennen natuurlijk. Maar daar geloven we niets van ...  :o

Nou dan heeft 't dus niet veel zin om te gaan ontkennen zeker! Dan zal ik 't maar bekennen: ik ben stiekem de tante van Annemieke.  ;D

Ik zit mezelf de laatste paar dagen al constant voor m'n kop te slaan over 't feit dat ik niet naar Robbie Williams kan gaan. Overal hoor ik dat mensen er heen gaan en op de radio kun je de hele dag kaartjes winnen enzo. Gisterenavond werd zelf bij Hart van Nederland vertoond hoe fantastisch 't concert wel niet is. Erg pijnlijk allemaal.  :'(

Maar goed, 't is helaas niet anders. Ik denk dat ik mezelf maar ga opsluiten op m'n kamer vandaag en de radio en televisie niet aanzet om niet steeds aan 't concert herinnert te worden.   :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11146 Gepost op: 18-07-2003, 11:11:54 »
Goeiemorgen...

Zou ik vandaag weer eens afreizen naar het alom bekende Breda, heeft meneer het te druk met alles dat ie nog moet regelen voordat ie morgen op vakantie gaat... :( Naja niets aan te doen, maar wel tijd om te msnen, tulijk...zucht, ben btje onaardig vandaag geloof ik tot september dan maar of zo he ::).

He, D**n. Ik heb even door een paar keer te 'vernieuwen' je nieuwe avatar (tor,tir,tur) bekeken en hij gaat wel erg snel hoor. Ik dacht even Annemieke en Lizzy mcGuire te herkennen.
Goe gedaan, maar heb je Elise niet eens herkend dan?! Het begint met een klasgenootje van Ster, dan ikke, dan dat vlekje met home waarvan ik niet weet waar het vandaan komt, dan een stukje forum in wat andere kleurtjes, dan ons aller Eliesje, dan idd dat Hilary-kind, en dat was het alweer... idd nogal kort dus... maar gelukkig zit ik er nog wel in ;-)

Nou als Han ook Sarah werd zou het dezelfde persoon kunnen zijn ja ::) :P.

Nou ik ga vandaag maar eens een Franse brief schrijven naar een Fransje van vakantie, want ik heb gister de foto's opgehaald :D dus die kan ik nu opsturen - want jaaa er zijn er zoveel best wel wat aardig gelukt!

Fijne dag iedereen...

Edit: Han, niet zo treurig! Gewoon al je energie stoppen in een ander leuk event waar je wél heen kunt, in het ervoor zorgen dat je dat kunt en het optrommelen van vrienden die mee moeten, in het je daarop verheugen en in het voorbereiden daarvan enzow...
Gelukkig dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad trouwens! Maarre ik denk dat ontkennen best wel zin heeft hoor... wantehh jullie waren idd wel op dezelfde dag jarig, maar mijn tante vierde dus haar 50e verjaardag en dat kunnen we geloof ik van jou nog niet zeggen, toch? ;)

« Laatst bewerkt op: 18-07-2003, 11:15:50 door Annemieke »

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11147 Gepost op: 18-07-2003, 12:39:14 »
ik ga zo alles bijlezen maar eerst wil ik ff dit kwijt:

ROBBIEEEEEEEEEEEHIEEEEEEEHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (williams ;) ) OEHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!! het was KOEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLL!!!!  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11148 Gepost op: 18-07-2003, 12:48:49 »
Hooooj mensen!! ;D

Ik ben terug uit Ierland! (blij blij zijn jullie nu natuurlijk... :P)

Ben vanochtend terug gekomen,,, gisterochtend gingen we dus weg uit Ierland, eerst 4 uur rijden met de auto toen met de boot naar Engeland, dan Engeland doorrijden en toen met de nachtboot naar Hoek van Holland en toen nog fftjes naar huis rijden. Ben nu dus wel moe want heb afgelopen nachten niet veel geslapen... Heb alweer alles uitgepakt thuis en post doorgezocht en ff pianogespeeld en toen mocht ik eindelijk internetten van m'n ouders! hehe, was echt erg 3 weken zonder internet, nja heel ff in internetcafé maar toen kon ik dus niet hier komen... ( dat weten jullie als 't goed is van Daan... ;-P )

Ierland was heel erg vett! Alleen ik heb nu nog geen tijd om 'n lang verslag te schrijven maar die komt zeker nog wel, binnenkort. :-) Ik moet gewoon meer dan 20 pagina's Bar bijlezen... Pff, en net las ik ff snel dat ik de verjaardag van Han gemist heb!! :o

Han, alsnog dan van harte gefeliciteerd!! En ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!!

Tot straks!! :-*

« Laatst bewerkt op: 18-07-2003, 12:50:01 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11149 Gepost op: 18-07-2003, 20:35:42 »
Hoi!

Welkom terug Anne Marie!

We hebben vandaag de nieuwe auto gekregen. Ik heb nog niet erin gereden, maar dat ga ik morgen doen. Ik zit me nu een beetje te vervelen. Mn vriend is naar een bbq met nog vier andere jongens, waarvan de vrouwen allemaal (je raadt het al) naar Robbie Williams zijn. Mij waren ze vergeten te vragen en toen waren de kaarten al uitverkocht. Ik baal dus net zoals Han als een stekker. Maar ja, niets aan te doen.

Volgende week zaterdag heb ik een vrijgezellendag. Heb er wel zin in. we gaan wijn proeven. Dat kan natuurlijk nooit goed aflopen  ::). Ik heb in ieder geval al iets leuks gekocht om aan te doen. dat kan alvast niet meer stuk  ;D.

Ik ga me maar weer wat verder vervelen. Wacht op je verslag Anne Marie!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11150 Gepost op: 18-07-2003, 21:27:57 »
Wat voor'n auto hebben jullie gekocht Ovide?

Mijn nichtjes hebben ook bij mij hetzelfde gedaan. Hun zijn ook naar RW geweest en toen ze dat vertelde (1 van mijn nichtjes) vroeg ze "of had je ook mee gewild?" ***wijf >:( ::)

« Laatst bewerkt op: 18-07-2003, 21:28:38 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #11151 Gepost op: 18-07-2003, 22:28:57 »
Zoep, ik ben er vandoor...
Mij zullen jullie de komende 3 weken moeten missen... iedereen veel succes en plezier en weetikveelwat met weetikveelwat, en tot snel!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11152 Gepost op: 19-07-2003, 08:29:50 »
Robbie wie ???
Ach dames, jullie moeten maar denken: al die mensen bij elkaar, al dat lawaai, al die gillende vrouwen om je heen. Dan zijn jullie toch beter op dit forum, met eenvoudige leuke mannen voor jullie alleen  :D

En nu snel een foto van die R. Williams om te zien of ik er een beetje op lijk ... Even nog wat zingen voor de spiegel ... oei spiegel stukgesprongen

D**n was net terug, is em alweer weg. Jeugd van tegenwoordig.
Van Ovide zullen we ook wel niks horen vandaag, die rijdt rond met haar citroentje C3 (als ze mag van haar vriend).  ;)

En ik heb een 'vrij' weekend. Op de koop toe is het hier maandag nationale feestag, dus extra-lang.
Bernadette heeft al een hele lijst corvees voor me klaar liggen.  :(
We hebben een honde-logé: Baasjes gingen een weekend weg en dan vangen we hun hond maar even bij ons op. Brengt wel animo in onze dierentuin: er wordt heel wat gegromd, geblazen en gesnuffeld. Het loopt wel los.
Oei even een jong poesje uit een boom redden. Tot straks.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11153 Gepost op: 19-07-2003, 11:55:56 »
Goeiemorgen!!

Pff, wat is het warm zeg! Ging 's ochtends met hondjuh lopen, is 't al zo'n 24 graden... Ik ga straks miss nog ff naar de stad omdat dr een cd-markt is maar ik weet nog niet zeker, t is ook wel erg warm in de stad denk ik... Nja, ga iig straks lekker in mn bikini in de tuin liggen zonnen! :-) Daarom, sorry Ovide, nu nog ff geen verslag van mn vakantie maar ik heb me voorgenomen om er wel vandaag (vanavond) aan te beginnen... :-)

Daan, nu heb ik je geen prettige vakantie kunnen wensen maar ik hoop iig dat het een geslaagde vakantie wordt en dat je ook nog ff keertje internetcafé kan vinden! ;-)

Ik hoef nog maar een paar pagina's Bar bij te lezen en nja dan de rest nog natuurlijk... Maar ga denk ik alleen de boeiende topics bijlezen anders kan ik wel eeuwig bezig blijven met bijlezen... ::) Heb ook al de 100.000ste post gemist las ik al... T is toch wat, ik ga ff weg en dan...

Welkom terug Anne Marie!
Dankje! :-) Jij veel plezier vandaag met in je nieuwe auto rijden! ;-)

Lowprofile, geniet van je vrije weekend ondanks dat de corvees die je moet doen...!

Ik heb 't gister trouwens uitgemaakt met Victor (ja die vriend van Annemieke) en gelukkig begrijpt ie 't wel ensjo en ik hoop dat we wel gewoon nog vrienden kunnen blijven... (dat jullie 't ff weten... ;-)

Annemieke, ik heb je kaart nu toch ook gekregen! :-) Bedankt, hij was erg leuk (en vol...)! ;-)

Kom straks wel weer langs, doeidoei!!

internet doet 't erg slecht, dis al de 5e keer dak probeer te posten... Nja, hoop dat ie 't nu maar doet...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11154 Gepost op: 19-07-2003, 12:18:18 »
maar gelukkig zit ik er nog wel in ;-)

ik nie  :'(

veel plezier Daan !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #11155 Gepost op: 19-07-2003, 18:46:56 »
Hallo allemaal! Ik ben vandaag terug van vakantie! Heerlijk weer gehad in Frankrijk en Duitsland en veel leuke dingen gezien en gedaan. En voor dat ik het vergeet: heel erg bedankt voor de felicitaties die ik gelezen heb in het feesttopic! :D Op het moment dat jullie ze schreven zat ik in Parijs, waar ik nog nooit eerder was geweest, dus dat was erg leuk natuurlijk. Een dag eerder zat ik in Parc Asterix, hardstikke leuk park, en mijn favoriete attractie is absoluut de houten achtbaan Tonerre de Zeus! Schitterende baan vol snelheid en actie! :o Veel foto's heb ik niet gemaakt maar als ik ze heb zal ik ze wel in het Pretpark topic plaatsen.

Zo, nu ga ik nog het een en ander bijlezen. De 100.000ste post is geplaatst las ik, maar was het nou op 2 juli of 16? Als het op 2 juli was zit ik er behoorlijk dicht bij. :P ;D

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11156 Gepost op: 19-07-2003, 20:24:18 »
WIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEJ ROBBIE WAS STOOERRRR!!!!!
NJA ER IS NIET ZO VEEL OVER TE VERTELLEN MAAR ET WAS EGT MEEEEEEEGAAAAAAAA LORD!!!! EN OP DE TERUGWEG STOPTEN WE BIJ EEN BENZINE POMP EN TOEN STOND DAAR JIM (VAN IDOLS *DUH*) EN DAAR HEB IK TOEN MEE GEPRAAT!!!!!WIIIIIIEEEEEOOOOOOOEEEEEH OM HALF 2 SNACHTS HIHI!!!!!

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11157 Gepost op: 19-07-2003, 21:16:47 »
Hooj mensjusz!

Hier komt dan mn vakantieverslag! :)

We gingen dus vrijdag de 27ste weg, en de heenreis was best toff! Eerst met de nachtboot naar Harwich in Engeland, lekker eten en een vierpersoonshut en we waren daarin met zn drie-en dus hij was nog ruim ook… ;) Werden om 5 uur al gewekt door zo’n irri kapitein die zeiden dat we konden ontbijten ensjo… ::) Toen moesten we dus van oost naar west-engeland rijden, en toen weer met ’n boot naar Ierland. Toen ‘nog maar’ een uurtje rijden naar ons huisje, waar een Ierse mevrouw (Miss O’brien) al naar ons toe kwam lopen om ons de sleutel te overhandigen. Nja, ’t was een leuk huisje, zo’n cottage-achtig iets, niet echt groot maar wel knus en gezelli. Gelijk de dag daarna wouden we ‘even’ naar ’t strand lopen waar we zo’n paar kilometertjusz vandaan waren,., nou na 2 uur heuveltje op heuveltje af lopen waren we er dan eindelijk. Even op ’t strand gelopen/gezeten en na uurtje ofsjo weer naar ’t huisje lopen… Ik was behoorlijk moe mja heb ’t gered… ;) (als ik zo bezig blijf schrijven ben ik over paar uur nog niej klaar dus ga maar wat minder uitgebreid schrijven…) We bleven een week in dat huisje en we zouden dinsdag naar een leuk historisch plaatsje gaan… (Kilkenny) Ik had dr al helemaal geen sin in want ik hou niet zo van historische dingen… Maarja, daar dus kasteel bekeken en wat kerkjusz, op een gegeven moment was ’t iets van 5 uur ofsjo en mn vader en mn broers wouden persé nog naar een kasteel dat nog een uurtje rijden was (nouja… ik zei dat het een uur rijden was maar dat geloofden ze niet, ze dachten dat ’t veel korter rijden was… het was namelijk al laat en ik wou wel eens naar huis en had geen zin om 2 uur te rijden om zo’n stom kasteel te zien) Maar oke, we gingen dus naar dat kasteel. Lag opzich wel mooj dat kasteel, op ’n heuvel… Daar hadden we ff wat rondgelopen over een begraafplaats bij dat kasteel toen mn vader ineens voorover gebogen zat op ’n grafsteen… Ik riep zo naar hem: “Zit je te mediteren ofsjo?” Zegt ie: “Neej, ik ben gewond!’ Hehe handige opmerking, nouja, dus ik mn moeder roepen.. Blijkt mn vader gevallen te zijn over een grafsteen toen ie een fotow wou maken.. En hij had erg last van zn ribben. Wij gelijk naar de autow gegaan en naar huis gereden… (pff, we waren pas om 9 uur bij ’t huisje… als ze nou naar mij geluisterd hadden ;) ) Eenmaal thuis gekomen ging mn vader op bed liggen maar op een gegeven moment had ie zoveel pijn dat we maar naar die Miss O’brien gingen om daar naar ’n dokter te bellen… Zij ging mee naar die dokter en daar bleek dat mn vader dusj een paar ribben gekneusd had… Great… :-/ Gelukkig had ie iig pijnstillers gekregen mja, die avond heb ging ik dus pas laat naar bed… Volgende dag ging ’t wel wat beter maar hij bleef thuis en wij gingen ff naar ’t strand. Volgende dag gingen we (zonder mn vader want die bleef dusj thuis) een tocht maken in de bergen. 600 meter klimmen ofsjo niet super zwaar. Was verder wel leuk! :) Toen was ’t alweer bijna zaterdag en toen gingen we naar ons tweede huisje, gelegen in zuid-west Ierland. Het was een erg mooj huisje en ook nogwel groot. Uitzicht op ’n meer en wat bergen en daarachter lag de zee. Met mn vader ging ’t inmiddels gelukkig steeds beter, nog wel pijn ensjo maar kon al wel weer actief zijn. In de week bij dat huisje hebben we onder andere gemountainbiked, dat was echt megasuper vett! Eerst heel zwaar naar boven gereden, naar een pas… Toen mooj uitzicht en daarna de pas af en dat was echt ’t leukste tot toen toe in de vakantie! :D Met zo’n 70 km ph de pas af racen, das echt kick! Ook hebben we nog een mooje rondreis gemaakt op ’n schiereiland waar we ook zeehondjusz hebben gezien! Ook zijn we een dag naar ’n plaatsje Dingle geweest wat ’n haven heeft en dr ligt daar de Dingle Bay en in de Bay leeft één dolfijn, die waarschijnlijk ooit eens is ontsnapt of vrijgelaten uit een dolfinarium want hij is eerder dolfijnenschuw dan mensenschuw. Toen zijn we met een boot op dolfijnenjacht gegaan… ;D Dr waren ook twee gare engelse vrouwen die de hele tijd “Fuuuuungie” riepen (zo heette de dolfijn dusj…) Eén vriend van zo’n vrouw schaamde zich rot, want hij was niej zow enthousiast over de dolfijn… Ghehe, dat was wel lol. Na poosje varen zagen we dus Fungie! :) Die twee vrouwen helemaal lyrisch… Nou ’t was erg leuk en Fungie ging langs onze boot zwemmen ensjo al die mensen zaten met hun fotocamera in de hand… Op en top toeristen..! (wij ook hoor… ::) )  Diezelfde dag hebben we nog een tochtjuh in de bergen gemaakt alleen dr hing hele lage mist dus mn moeder en ik zijn op een gegeven moment al naar beneden gegaan terwijl de ‘jongens’ nog ff verder wouden lopen naar een 1 of ander meertjuh…

Dit was deel 1...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11158 Gepost op: 19-07-2003, 21:18:00 »
Ons huisje lag ook heel afgelegen en we moesten via een heel supersmal weggetjuh naar ons huisje toe en dat was best eng, zo steil en je kon niet zien of er een tegenligger aankwam ofsjo… Er kwamen ook nogal eens trekkers aanrijden en toen moesten wij of die trekker helemaal naar achter rijden tot je ergens de berm in kon rijden zegmaar… Hehe, mn moeder was daar nogal gestressd om mja, was wel komisch.. Ook hebben we die week nog ’n stad(juh) bezocht waar ik dus ff een internetcafé indook.. Alleen… ik kon dus niet op ’t forum komen.. Balen, mja gelukkig was Daan online zodat ik jullie iig ff de groeten kon doen. De laatste dag in dat huisje gingen de jongens de hoogste berg van Ierland beklimmen alleen daar had ik iig niej zoveel zin  in dus gingen mn moeder en ik een tochtje naar het strand maken waar we heerlijk in de duinen hebben liggen zonnen… Dat was bijna de mooiste dag van de vakantie, want ’t weer was over het algemeen niet zo goed… Wel droog maar heel veel bewolking en zo af en toe wat regen.. 20 graden was ’t meestal.. Niet warmer iig. Maar ach, wat wil je ook in Ierland… Toen waren er alweer twee weken in Ierland voorbij en gingen we  naar ons derde en laatste huisje… Toen we dr aankwamen waren we best wel verbaasd want het bleek zo’n vett landhuis te zijn met een privébos erachter...! ;D De eigenaar is een Engelsman diej in London woont en kennelijk istie nogal rijk om zo’n huisje in Ierland te bezitten. Dr lagen ook heel veel spullen van hun in dat huisje, waaronder golfsticks ensjo… ::) Hehe, dat zegt al genoeg. ;) Gelijk de zondag na de zaterdag (whaha..) dat we in ons huisje waren aankomen gingen we naar ’t Ierse “Lowlands”, een muziekfestival.. ’t heette Witnness en duurde in principe twee dagen maar wij hadden dus een dagticket van zondag. ’t Was iets van 3 uur rijden erheen en eerst was ’t niet zeker of ik er wel in zou komen want je moest namelijk een 18jarige begeleider hebben en mn broers en ik zouden gaan alleen mn broer is nog net geen 18. Maar toen we er waren deden ze gelukkig niet moeilijk en we hoefden alleen ff formulier te tekenen en toen konden we er zo in… Er waren zo’n 50.000 mensen en ik was nog nooit eerder naar ’n festival gegaan dus dat was nogal gaar om zoveel mensjusz te zien. Eerst gingen we ff rondkijken en toen naar ons eerste bandje, dat In Me heet. Een hardrockband is ‘t, en ze waren echt heel supergoed! Ze waren met zn drie-en en dr zat zo’n knappe bassist bij die ook nog goed kon zingen… Oeee, die was echt zo vet!! ’t Publiek ging nogal uit z’n dak dus dat was ook leuk om te zien… ;) Verder hebben we nog o.a. The Cardigans gezien (goed concert, de muziek is niet mega mijn smaak maar wel leuk gewoon), The Datsuns (Nieuw-Zeelandse rockers, die waren ook echt heel goed! Harde muziek, wat elektrische gitaren die heel vet waren en publiek die vooraan nogal uit hun dak gingen… vooraan was dusj één grote pit waar mn broer nog ff indook…) en ook nog The Music gezien, niet bekend denk ik bij jullie maar ze waren wel goed! Tot slot hadden we er heel erg op gehoopt en gedacht dat we The White Stripes zouden zien alleen… ze hadden die donderdag ervoor afgezegd omdat Jack White zn pink gebroken had in een airbag in zn autow toen ie ze verjaardag ging vieren ofsjo… Echt mega lullig… blugh, nja toen kwamen de Flaming Lips voor hun in de plaats maar ik baalde er zow van dat The White Stripes niej kwam dat ik daar niej zoveel van heb meegekregen.. ::)  Maar ach, het was een hele koele dag en ik ben zeker van plan om nog naar meer festivals te gaan (Lowlands Lowlands!). Verder hebben we diej week nog gestadt in Galway (leuke studentenstad) en een lange tocht gemaakt over een kalkplateau (The Burren) waar mn broer en ik nog iets heel gaars zagen. Want wij liepen zo voorop kwamen een geit tegen die iets roods aan zn kont had hangen, ik zo verbaasd tegen mn broer: “Nou wat die nou aan z’n kont (achterste :P) heeft hangen?” En toen zagen we vlakbij een megaklein pasgeboren geitje wat ws dus nog maar een paar minuten oud was! Helemaal onder zo’n vies kleverig spul… Wij ff de rest geroepen en een fotow gemaakt en toen maar weer gauw weggegaan omdat de moeder dus was gevlucht voor ons maar ze moest natuurlijk wel weer gauw terug om voor dr jonkie te zorgen… Vonk wel erg grappig om sjoiets te zien in de bergen! :D Verder hebben we diej week niet echt veel meer gedaan omdat we donderdagochtend om 6 uur alweer wegmoesten… Snif..!

Dit was deel 2... (zozo, begin al aardig op Annemieke te lijken...)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11159 Gepost op: 19-07-2003, 21:18:57 »
en toen 't laatste deel...

Weer met de boot naar Engeland, toen Engeland doorgereden en omdat we (dachten iig) dat we nogal ruim te tijd hadden gingen we ff stoppen bij Cambridge! Echt een toffe stad, ook nog wat leuke winkels die zowaar ’s avonds nog open waren, leuke oude gebouwtjusz.. Maar op een gegeven moment was ’t al zo laat dat we gauw naar de auto gingen want we moesten nogal een stukje naar Harwich rijden en de boot zou om half 12 vertrekken maar je moet natuurlijk wel uur van tevoren ofsjo aanwezig zijn.. Mn moeder echt met 140 km ph over de snelweg rijden, errug gestressd!  Toen waren we om kwart voor elf bij de boot (gelukkig lag ie er nog… ;) ) en toen stonden er 3 auto’s te wachten eer ze de boot in mochten want dat was de laatste lading diej de boot inkonden… Er zaten allemaal van die ongure types in de autow… (waarvan ’t nummerbord V15AAD was,, nja op de autow leek het net alsof er VIS AAD op de autow stond en toenvallig hebben we een oom Aad diej nogal van vissen houdt…) Nja, anyway moesten we eerst op heel wat vrachtautows wachten die eerst de boot inmochten… Ik de hele tijd tegen mn ouders roepen: “Aaah, die VIS AAD kijkt naar mij ensjo…” Uiteindelijk konden we om 11 uur de boot in en zo konden we nog net eten want de keuken ging om half 12 dicht,,, nja, waren we daar mn broer zo: “VIS AAD loopt daar en VIS AAD dit en VIS AAD dat!” Nouja, dat sloeg dus helemaal nergens op maar was wel lol! ;D lekker gegeten, laat geslapen, vroeg uit bed gegaan en vroeg gegeten… En toen aangekomen in Nederland moesten we zowaar weer rechts rijden! :o Ghehe, dat vast best vaag omdat je 3 weken links hebt gereden… Maarja, ’s ochtends aangekomen in ons huis… Oost West Thuis Best is ’t toch altijd maar...! :) Was wel weer blij dak thuis was maar aan de andere kant hak toch ook nog wel graag een weekje in Ierland willen blijven want het was erg mooj en was dusj zeker een geslaagde vakantie! We zijn tijd tekort gekomen, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Nou dit was mn kort vakantiejverslagje. :p Hehe, ik schrijf ’t nu in word dus ben benieuwd in hoeveel delen ik ’t moet plakken… Miss zelfs wel 3? Nja, ik ga zo weer weg denk ik, heb vanmiddag lekker gezond in de tuin! En ben hopelijk wat bruiner geworden, mocht ook wel want ik Ierland benk dus niet echt bruin geworden. De Ieren waren trouwens erg aardig, zwaaien naar je in de autow en gedag zeggen als ze zien dat je toerist bent ensjo… Dr waren trouwens ook wel paar dronken/aangeschoten jongens op ’t festival die ons aanschoten.. En vroegen uit welk land we kwamen, eerst dachten ze Duitsland en toen zei zo’n gast dat ik wel Zweeds leek ensjo.. Hehe, nja ze vonden ’t erg leuk dat we uit Nederland kwamen en ze vroeger wat we in Ierland deden en hoe oud we waren… Ze dachten dat ik 16 was! ;D Whaha, nja en ze vonden me wel ‘good-looking’ ensjo, zeker voor mn leeftijd… M’n ego is gelijk weer wat gegroeid.. :P Verder geen email ofsjo uitgewisseld, hebben ze ook niej lang gesproken maarja, was wel grappi.

Welkom terug Heinz en fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad!
Charlotte, fijn dat Robbie zo toff was!! Haha, en koel dat je Jim gesproken hebt! :D

Ik ga straks denk ik mn zelfgemaakte kwarktaart opeten (nja, stukje dan),, hmmm! :) Doejdoej en tot morgen! :-*

« Laatst bewerkt op: 19-07-2003, 21:27:15 door @miesh »