@miesh: welcome back !!
Dankje!
Zoow, ben alweer poosje uit mn bed. Heb ff buiten gezeten, maar t is wel errug warm daaro..! Daarom gingk dus maar ff forummen...
Mn kat heeft een zeer pootjuh oid, heel zielig, hij ligt nu heel sielug in de tuin onder een struik. Nja, miss dat iej heeft gevochten of isz aangereden ofsjo. Hij was vanacht nml niej binnen, mja ga straks wel weer ff naar hem kijken! Ga voorderest vandaag niej zoveel boeiends doen denk ik, me voorbereiden op morgen, want dan ga ik voor 't eerst werken... Jaja
Mn broer en ik gaan dan in de kassen werken, astromeria's plukken oid. Ben wel benieuwd, en ik hoop dat et een btje verdiend want ik heb de laatste tijd nogal wat in Ierland uitgegeven en ook aan kleren ensjo...
Gister lekker lang buiten gezeten tot half 1 ofsjo, was echt nog warm! Maar helaas wordt 't weer minder geloof ik, volgende week... Opzich wel lekker voor in de kassen werken, maar als ik klaar ben met werken zouk wel graag willen zonnen en/of zwemmen ofsjo...!
Zo @Miesh, wat een vakantie-avonturen. Ik ben heel lang geleden in Ierland op vakantie geweest (ik moet absoluut eens terug), maar ik herken het Ierland dat ik gezien heb, helemaal in je verhalen. Gelukkig dat het nog goed kwam met je vader, anders had je me misschien moeten opbellen op mijn werk
Hehe, jah we hebben idd veel beleefd! Leuk dat je Ierland herkent in mn verhalen, heeft mn uurtje zitten schrijven achter de comp toch nog nut gehad...!
En ben ook blij dat 't idd al snel wel beter ging met mn vader, pff dat was in 't begin wel schrikken want het was natuurlijk gewoon in de eerste week en normaal overkomt mn vader nooit iets... Dus dat was best gaar om hem zo met pijn te sjien ensjo...
Annuh: Haha, wat toff dat je zoveel lol hebt gehad in de Efteling! Zulke leuke dingen overkomen jou wel vaker geloof ik!
Milk: Hehe, koel dat je zo enthousiast over 't concert bent! Wel wat meer vertellen hoor!
Wat is iedereen hier Robbie-fan zeg... ach ik vind hem wel aardig ensjo maar ben zeker geen fan van hem ofsjo.
Heinz: Idd, neem ff voorbeeld aan mij kwa vakantiejverslag...
Ben wel benieuwd hoe je het verder gehad hebt en wat je ammel hebt gesien ensjo!
Tssk, Annemieke is wel wat afgekickt hoor,, gister helemaal niej op 't forum geweest!
Was zeker omdat Fieneke en Victor ensjo bij je waren...
Ga nog ff wat mailtjusz sturen en dan gaak buiten zitten denk ik, doeidoei!