Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106842 keer)

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11160 Gepost op: 19-07-2003, 22:31:23 »
ROBBIE ROBBIE, 2 meter afstand ;D, ROBBIE ROBBIE
!!!!!!!!!

Ja, het was heeeeeeeeel gaaf, uitputtend totdat het begon, maar zoooooooo erg de moeite waard ;D
HE RULES!

Alleen nu heb ik wel spierpijn.. en ben moe... maar ach, 2 meter afstand, en ik was niet eens zo heel vroeg..mission accomplished baby!

No Milk today???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11161 Gepost op: 20-07-2003, 10:23:46 »
Milk en Charlotte : vertel meer !!

@miesh: welcome back !!  :D

banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11162 Gepost op: 20-07-2003, 10:30:05 »
Ik ken wel een Robin Williams, maar ik wist niet dat die nu ook al zong  ???

Zo @Miesh, wat een vakantie-avonturen. Ik ben heel lang geleden in Ierland op vakantie geweest (ik moet absoluut eens terug), maar ik herken het Ierland dat ik gezien heb, helemaal in je verhalen. Gelukkig dat het nog goed kwam met je vader, anders had je me misschien moeten opbellen op mijn werk  ;)

En Heinz is ook weer terug. Wat heb je allemaal gezien in Frankrijk. Je moet het natuurlijk net zo lang maken als @Miesh.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11163 Gepost op: 20-07-2003, 10:40:55 »
Gister dagje Efteling gedaan ;D
Heb echt super lol gehad, ben een sprookjesvriendje geworden ;D want ik werd een vriendje van Hansje en hij is een sprookjesvriendje dus ik ben nu ook een sprookjesvriendje. Hansje = van Grietje. Hij heeft ook nog met me staan flirten ;D .
We zijn ook nog naar de Wervelende Efteling Show geweest, met magier Christian Farla. Ik zat heel actief mee te doen (je moet blazen op een gegeven moment, ik blazen (zat ook vooraan trouwens ;D ), er kwam een dief, ikke: DIEF, DIEF!). Bennie uit GTST deed ook mee als prins, en die vond het heel grappig dat ik DIEF riep, want hij moest lachen :D . Ik heb ook heel actief gezwaaid naar de magier, en dat vondtie ook heel leuk, want na de show kwam hij ineens naar me toe: "Ik vond dat jij zo leuk meedeed, ik wilde je even een hand komen geven!" Dus ik kreeg een hand, ff gepraat, en ik kreeg een foto met handtekening ;D .
Later op de dag (de Efteling was tot 24.00u open) waren er verschillende optredens en ik heb mee zitten bleren!

Kortom: ik heb me vermaakt

EDIT: Owja, ik ben ook nog in attracties geweest en ik word altijd zeiknat in de Piraņa.

« Laatst bewerkt op: 20-07-2003, 10:50:56 door Annuh »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11164 Gepost op: 20-07-2003, 12:48:28 »
@miesh: welcome back !!  :D
Dankje! :)

Zoow, ben alweer poosje uit mn bed. Heb ff buiten gezeten, maar t is wel errug warm daaro..! Daarom gingk dus maar ff forummen... ;) Mn kat heeft een zeer pootjuh oid, heel zielig, hij ligt nu heel sielug in de tuin onder een struik. Nja, miss dat iej heeft gevochten of isz aangereden ofsjo. Hij was vanacht nml niej binnen, mja ga straks wel weer ff naar hem kijken! Ga voorderest vandaag niej zoveel boeiends doen denk ik, me voorbereiden op morgen, want dan ga ik voor 't eerst werken... Jaja ;) Mn broer en ik gaan dan in de kassen werken, astromeria's plukken oid. Ben wel benieuwd, en ik hoop dat et een btje verdiend want ik heb de laatste tijd nogal wat in Ierland uitgegeven en ook aan kleren ensjo... ::)

Gister lekker lang buiten gezeten tot half 1 ofsjo, was echt nog warm! Maar helaas wordt 't weer minder geloof ik, volgende week... Opzich wel lekker voor in de kassen werken, maar als ik klaar ben met werken zouk wel graag willen zonnen en/of zwemmen ofsjo...!

Zo @Miesh, wat een vakantie-avonturen. Ik ben heel lang geleden in Ierland op vakantie geweest (ik moet absoluut eens terug), maar ik herken het Ierland dat ik gezien heb, helemaal in je verhalen. Gelukkig dat het nog goed kwam met je vader, anders had je me misschien moeten opbellen op mijn werk  ;)
Hehe, jah we hebben idd veel beleefd! Leuk dat je Ierland herkent in mn verhalen, heeft mn uurtje zitten schrijven achter de comp toch nog nut gehad...! ;) En ben ook blij dat 't idd al snel wel beter ging met mn vader, pff dat was in 't begin wel schrikken want het was natuurlijk gewoon in de eerste week en normaal overkomt mn vader nooit iets... Dus dat was best gaar om hem zo met pijn te sjien ensjo...

Annuh: Haha, wat toff dat je zoveel lol hebt gehad in de Efteling! Zulke leuke dingen overkomen jou wel vaker geloof ik! :D

Milk: Hehe, koel dat je zo enthousiast over 't concert bent! Wel wat meer vertellen hoor! ;) Wat is iedereen hier Robbie-fan zeg... ach ik vind hem wel aardig ensjo maar ben zeker geen fan van hem ofsjo.

Heinz: Idd, neem ff voorbeeld aan mij kwa vakantiejverslag... :P Ben wel benieuwd hoe je het verder gehad hebt en wat je ammel hebt gesien ensjo!

Tssk, Annemieke is wel wat afgekickt hoor,, gister helemaal niej op 't forum geweest! :o Was zeker omdat Fieneke en Victor ensjo bij je waren... ;)

Ga nog ff wat mailtjusz sturen en dan gaak buiten zitten denk ik, doeidoei! :-*

« Laatst bewerkt op: 20-07-2003, 12:49:26 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11165 Gepost op: 20-07-2003, 13:18:07 »
Annuh: Haha, wat toff dat je zoveel lol hebt gehad in de Efteling! Zulke leuke dingen overkomen jou wel vaker geloof ik! :D

Ja, ik doe m'n best ;) . Ik doe gewoon heel actief mee, net als de kinderen om me heen, en dat vinden de meeste mensen geweldig.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11166 Gepost op: 20-07-2003, 13:34:01 »
Tssk, Annemieke is wel wat afgekickt hoor,, gister helemaal niej op 't forum geweest! :o Was zeker omdat Fieneke en Victor ensjo bij je waren... ;)
:-[ ja, idd... ik moet bekennen dat ik er vanochtend pas achterkwam dat ik gisteren alweer een hele dag niet opt forum was geweest... ben dus blijkbaar echt wel een btje afgekickt ja, en kvind het eik wel slecht van me, want ik mag jullie niet verwaarlozen...! Maar idd heb ik mn dag wel heel erg gezelli besteed met Fieneke en haar vriendin Lieveke (die een zomertoer aant doen zijn en dus in Gouda langs konden komen), Vic en nog een vriend en vriendin van Vic.

Wat leuk zo'n lang verslag Anne-Marie! Wel schrikken idd van je vader zeg... :-\gelukkig viel het toch nog wel mee als ie na een paar dagen toch alweer gewoon mee kon gaan met alles enzo! Enne wat coooooool zeg van dat pasgeboren geitje!!! Lijkt me echt fantastisch om te zien :D!
Haha, bijna te laat bij de boot, echt iets voor jou(w familie) weer hoor ::) ;)...

Tsja, erg jammer natuurlijk dat het uit is... :( Maar ja ik geloof dat ik het mss wel erger vind dan jullie zelf ::)...

Beterschap voor je arme kat btw!

Heinz, leuk dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Wel wat meer vertellen he!! Ohja enne... succes met bijlezen ;).

Ovide, hoe bevalt je nieuwe auto? Rijdt ie fijn? Balen dat de anderen je vergeten waren mee te vragen zeg... maar ze zullen zich er vast wel heel schuldig over voelen.

Lowpro idd, Daan laat ons nu alweer in de steek :(. Zegt ie eerst dat we m 3 weken moeten missen en in dezelfde zin erachteraan 'tot snel'... yeah right... hmpf.

Maar goed veel succes met al je 'corvees' Lowpro! Ik word nu ook alweer geroepen om de afwasmachine uit te pakken ::). Enne die Robbie Williams is niet bepaald dezelfde als Robin, maar hijs echt enorm bekend hor... Over bekend gesproken, ik zou graag van jullie willen weten wie van jullie de film 'Casablanca' niet kent. Ben jullie alvast erg dankbaar ;).

Fijne dag iedereen!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11167 Gepost op: 20-07-2003, 13:34:35 »
Haha, Anne Marie, dat was me nog eens een verslag zeg. Leuk hoor. Ierland lijkt me een heel mooi land. Ik wil er zeker ook eens een keertje naar toe.

Vanmorgen lekker getourd in onze nieuwe auto. Door allerlei dorpjes gereden en naar de toeristen gekeken. Lachem hoor!

Verder hou ik me maar gewoon een beetje rustig, zodat ik het niet te warm krijg.

Rob, geniet van je lange weekend en ik hoop dat je de poes heelhuids uit de boom hebt gekregen. Verder gewoon niet t eveel klusjes doen. Dat verwacht ze niet echt van je. Ze hoopt het alleen... ;)

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11168 Gepost op: 20-07-2003, 13:48:38 »
:-[ ja, idd... ik moet bekennen dat ik er vanochtend pas achterkwam dat ik gisteren alweer een hele dag niet opt forum was geweest... ben dus blijkbaar echt wel een btje afgekickt ja, en kvind het eik wel slecht van me, want ik mag jullie niet verwaarlozen...! Maar idd heb ik mn dag wel heel erg gezelli besteed met Fieneke en haar vriendin Lieveke (die een zomertoer aant doen zijn en dus in Gouda langs konden komen), Vic en nog een vriend en vriendin van Vic.
Hehe, jah dat begreep ik idd al van Victor dat 't erg gezelli was ensjo! Mja, idd wel slecht van je hoor! :P Gewoon wat vaker langs komen en met 'n lang verhaal maak je 't meestal wel weer goed maar toch... ;)

Wat leuk zo'n lang verslag Anne-Marie! Wel schrikken idd van je vader zeg... :-\gelukkig viel het toch nog wel mee als ie na een paar dagen toch alweer gewoon mee kon gaan met alles enzo! Enne wat coooooool zeg van dat pasgeboren geitje!!! Lijkt me echt fantastisch om te zien :D!
Hehe, tjaah lang he. Bijna net zo lang of net zo lang als diej van jou denk ik. Ik leer 't wel, heb net ook nog een langere mail naar 'n vriendin van me verstuurd... ::) En idd vonk ook wel cool om dat geitje te zien, maar hij zag er zo vies uit dat ik eerst dacht dat iej dood aan het gaan was ofsjo! ;D Mja, dat dachten mn ouders niej dus dat zal ook wel niet, ik laat je de foto wel zien als ze klaar zijn! :)
Haha, bijna te laat bij de boot, echt iets voor jou(w familie) weer hoor ::) ;)...
Hehe, jah ik vond 't ook wel iets voor jah... Mja, zo beleef je tenminste nog es wat! (achteraf gezegd natuurlijk want ervoor is 't natuurlijk altijd stresstress)

Tsja, erg jammer natuurlijk dat het uit is... :( Maar ja ik geloof dat ik het mss wel erger vind dan jullie zelf ::)...
Whaha, jah 't is idd wel jammer hor mja ben ook wel opgelucht (en hij ook) en ik zei juist nog tegen mn moeder, "Straks vind Annemieke het nog erger dan ons ook!" Jaja, ik ken je wel btje.. ;)

Beterschap voor je arme kat btw!
Dankje, (nuttige quote en antwoord) ik ga zo weer es bij hem kijken...

Haha, Anne Marie, dat was me nog eens een verslag zeg. Leuk hoor. Ierland lijkt me een heel mooi land. Ik wil er zeker ook eens een keertje naar toe.
Hehe, dankje! En Ierland is zeker aan te raden! :)

Ik ga nu echt, zit al weer veels te lang erachter mja... ik laat binnekort nog wel es wat foto's zien van vakantiej ofsjo want we hebbe digitale camera dus kan iej zo op de comp gezet worden. (foto van geitje Annemieke is niej met de digitale...)

Ovide, hehe leuk dat 't rondrijden zo tof was! Veel plezier er nog mee!

Doejdoej allemaal en ik denk wel tot vanavond ofsjo! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11169 Gepost op: 20-07-2003, 13:53:08 »
(nuttige quote en antwoord)
je typt je zeker weer eens blauw aan alle "[/ quote]"s ;)? Hm ik heb volgens mij nog niet eens iets als 'welkom terug' gezegd ??? :-[ maja vast wel iets in die trant op msn toch...? En anders weet je toch wel dat ik het leuk vind dat je terug bent ;).

Nog even msn aanzetten voor ik weer vd comp gegooid word... oja en mn forumverslag van mn vakantie ff printen voor mn ouders... ;D

• Forumlid
« Reactie #11170 Gepost op: 20-07-2003, 15:47:09 »
Annemieke: ik heb er al veel van gehoord maar ik heb 'Casablanca' nooit gezien  ::)

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11171 Gepost op: 20-07-2003, 17:26:16 »
Heey iedereen,
ik ben weer terug van mijn 2 weken in Frankrijk. Gisteren 12 uur gereden. Om 6 uur opstaan en om half 6 terug. 'S avonds alles opgeruimd en dan snel ff mijn mailbox gecheckt. 17 nieuwe mailtjes ;D

Hier een kort verslag van de vakantie.
Om 5 uur opgestaan en om 6 uur slechtgehumeurd vertrokken. Fileloos gereden tot aan Parijs want toen zagen we een grote massa auto's staan en wisten we dat het nog wel even kon duren voor we verder konden. Om 7 uur waren we gelukkig op de camping.
Toen we zagen wie er tegenover ons zaten dachten we: "Oh nee". Ze zaten helemaal onder de tattoo's en hadden overal piercingen zitten. Maar ze bleken echt hartstikke aardig te zijn en we hadden dus ook veel contact met hen.
Nadat we de tent ingeruimd hadden hebben we een patatje genomen.

De volgende dag zijn we naar het dorp geweest en hebben ons daar vermaakt door naar de Fransen te kijken. De helft van hen liep met een stokbrood rond en ze hadden kleding aan die al wel 10 jaar uit de mode was. Na rondgeneust )wat een woord ;)) te hebben in alle winkeltjes zijn we 's middags naar het strand geweest aan de Atlantische Oceaan. Daar hebben we een paar uurtjes gezwommen. Ik was al gelijk verbrand en de rest van de familie nog niet.

Als ik zo doorga wordt het toch wel een erg lang verslag dus niet meer zo precies.

Voor de rest hebben we in de vakantie heel veel gezwommen door het warme weer (40 graden) en hebben we ook kastelen bezocht en heb ik een mooi schaakbord op de kop getikt.

Iedereen die nog op vakantie gaat, veel plezier.

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11172 Gepost op: 20-07-2003, 17:39:15 »
Primeur: Het onweert! ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11173 Gepost op: 20-07-2003, 17:48:41 »
je typt je zeker weer eens blauw aan alle "[/ quote]"s ;)? Hm ik heb volgens mij nog niet eens iets als 'welkom terug' gezegd ??? :-[ maja vast wel iets in die trant op msn toch...? En anders weet je toch wel dat ik het leuk vind dat je terug bent ;).
Hehe, idd veel [/ quote]'s getypt... Mja, je hebt idd niej zoiets als welkom terug gezegd, op msn ook niej hoor geloof ik... :P Mja, ik weet idd wel dat je 't leuk vind, altijd leuk om te horen natuurlijk maar jaa... ;)

Pfff, het is egt heel warm, ben ook gek dak in de hitte achter de comp zit met zweethanden mja, buiten is 't nog warmer,, alhoewel,,, nja, whatevah...! ;)

Avron: Welkom terug en fijn dat je vakantiej zo leuk was! Tenminster 't staat er geloof ik niej letterlijk dat je het leuk vond maar dat denk ik toch wel... ;)

En Annemieke, ik ken 'Casablanca' wel maar ik heb geen idee waar 't over gaat, hehe, nouja laten we zeggen dat ik hem ws niej gezien heb maar ik heb er wel van gehoord en miss heb ik hem ook wel eens gezien hoor...(hij heeft dan niej veel indruk gemaakt)  Ooh, je wil weten wie hem niet kent, nja, ik zal ff kijken op i-net waar iej overgaat. Hmm, 2e WO he, neej nooit gezien wel van gehoord. (=conclusie :P)

Ik ga weer, doeidoei! :-*

(aah, ontweert het daar al?? Hier is 't nog stralend heet weer,, mja, noordoost he...)

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11174 Gepost op: 20-07-2003, 18:01:33 »
Avron: Welkom terug en fijn dat je vakantiej zo leuk was! Tenminster 't staat er geloof ik niej letterlijk dat je het leuk vond maar dat denk ik toch wel... ;)

Het was wel leuk hoor @miesh, ik was inderdaad een beetje negatief maar het was ook wel erg warm en daardoor doe je niet veel.

Toch bedankt!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11175 Gepost op: 20-07-2003, 18:57:16 »
'S avonds alles opgeruimd en dan snel ff mijn mailbox gecheckt. 17 nieuwe mailtjes ;D

Welkom terug! Maar eeuh...dat van die mailbox wordt voor mij ook een probleem. Ik krijg per dag ongeveer 60 spammailtjes en ongeveer 2 gewone mailtjes, maar door die 60 spammailtjes zit (als ik het niet elke keer leeggooi) binnen 3 dagen mijn postbox vol. Binnen hoeveel dagen gooit 'Ongewensde post' zichzelf leeg bij hete meel?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11176 Gepost op: 20-07-2003, 19:08:42 »
7

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11177 Gepost op: 20-07-2003, 19:14:06 »
Ik heb niet zoveel last van spammail, ik krijg alleen nieuwsbrieven van sites waar ik me een keer voor de gein heb aangemeld.

Toch bedankt!

• Forumlid
« Reactie #11178 Gepost op: 20-07-2003, 19:44:17 »

Welkom terug! Maar eeuh...dat van die mailbox wordt voor mij ook een probleem. Ik krijg per dag ongeveer 60 spammailtjes en ongeveer 2 gewone mailtjes, maar door die 60 spammailtjes zit (als ik het niet elke keer leeggooi) binnen 3 dagen mijn postbox vol. Binnen hoeveel dagen gooit 'Ongewensde post' zichzelf leeg bij hete meel?

ik heb da probleem ook soms  :-\ het enige dat je kan doen is je ongewenste post direct laten verwijderen maar dan loop je wel de kans dat je mailtjes misloopt

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11179 Gepost op: 20-07-2003, 20:15:29 »
je hebt idd niej zoiets als welkom terug gezegd, op msn ook niej hoor geloof ik... :P Mja, ik weet idd wel dat je 't leuk vind, altijd leuk om te horen natuurlijk maar jaa... ;)
Oeps, sorry dan, bij deze: welkom terug!!! ;)

Annemieke: ik heb er al veel van gehoord maar ik heb 'Casablanca' nooit gezien  ::)
neej nooit gezien wel van gehoord. (=conclusie :P)
damn, ik wil het juist weten als je er helemaal nooit van gehoord hebt, maar gezien of niet maakt dus niet uit... iemand...??

En ondertussen zit ik heeeeelemaal in HP5, ben net een eindje over de helft dus heel spannend ammaal en langzamerhand ook een btje eng... ;)