Hoi mensjes,
Ow ow ow nu ben ik alweer een hele dag niet opt forum geweest
. Shame on me. Gisteren heel veel Harry Potter gelezen, jumjum, geweldig, maar ook eindelijk
(nog veel meer shame on me) mn inschrijfformulieren inclusief alle bijlagen naar de universiteit gestuurd, en 's avonds niet alleen gekookt (das wel goed van me), maar ook aardig wat opgeruimd (das nog veel beter). In totaal iig wel een nuttig dagje, vond ik. Alleen heb ik nog steeds niet de emailloze Franse jongen van de camping de foto's opgestuurd waar hij op staat, omdat ik dr eik best tegenop zie om de bijbehorende Franse brief te schrijven, nu ik eenmaal weer helemaal uit het Frans ben en veel meer into Engels dankzij HP... noch heb ik een Frans meisje van de camping teruggemaild, wat ik ook al dagen aan het doen ben, om eigenlijk dezelfde reden... Tsja en omdat mailen er gewoon altijd dagen niet van komt, als je niet meteen antwoordt zodra je een mail leest!! Heb ik altijd... stom he. Maar goed dat staat dus voor vandaag op de planning... (zucht) Verder heb ik mn aanmelding voor de introductie ingevuld, das wel mooi ruim op tijd. Heb dr wel zin in
. Oja en verder kwam ik gister tijdens dat opruimen erachter dat ik idd zoals ik al dacht echt heel heel veel leuke foto's heb van de afgelopen ca. anderhalf jaar. Of nou ja leuke, de foto's zijn niet allemaal even leuk
maar wel van allemaal leuke gebeurtenissen en/of mensjes. Dus eigenlijk eigenlijk wil ik deze vakantie eens tijd ervoor uittrekken die allemaal, met uitleg erbij, in een heel dik fotoalbum bij elkaar te plakken, omdat ze nu ammaal maar rondzwerven in verschillende mapjes en de namen van sommige mensjes erop al langzaamaan vergeten worden. Maar ja ik betwijfel of dat er nog van komt.
Vanochtend heb ik met mn oom uit Nijmegen, bij wie ik dus binnenkort ga wonen, afgesproken dat ik zaterdag eens langskom, samen met mn ouders natuurlijk, om alles te regelen. Das wel mooi dat dat eindelijk een btje verder geregeld is.
Maar goed... Annuh, wat ontzettend vreselijk. Ik weet nooit zo goed wat ik nu op zoiets moet zeggen, maar het is gewoon onbegrijpelijk erg. Voor jou, als dichtbijzijnde, veel sterkte. Hopelijk zal de gemeente zich nog bedenken en toch iets meer aan de veiligheid in die buurt gaan doen...!
Rob, wat onvoorstelbaar leuk en schattig, ALWEER jonge poesjes...!!! Owww ik ben jaloers hoor
. Kunnen we niet eens de volgende forummeeting bij jou thuis organiseren?
Ik heb al verschillende foto's geknipt, maar ik moet nog effe uitzoeken welke geschikt is voor 't fototopic. Daar was ik eerlijk gezegd nog niet aan toe gekomen, omdat ik 't te druk had met vakantie vieren. Ik zal zien of ik morgen in m'n strakke schema (naar de zomermarkt, zwemmen, zonnen en sporten ) effe 'n plaatsje vrij kan maken voor 't uitzoeken van 'n enigzins leuk kiekje voor in 't fototopic. Anders wordt 't dinsdag, oke?
Ok, maar daar hou ik je dan aan hoor
. Maar die foto hoeft echt niet zo ultra-geschikt en superleuk te zijn hoor, ws ben jij veel te kritisch voor een foto waar je zelf op staat
en hebben wij echt helemaal niets aan te merken op de in jouw ogen iets minder geschikte exemplaren...! En kijk eens naar al onze foto's, die zijn ook niet allemaal helemaal perfect, toch? Dus wij zijn echt wel allang blij als jij er maar op staat!
Ben benieuwd hoor!
Anne-Marie, dat klinkt toch of je werk wel redelijk zwaar is... maar gelukkig zijn je collega's wel aardig, das wel heel belangrijk natuurlijk! Ik hoop maar dat mijn collega's ook erg aardig zullen zijn, als ik ga werken vanaf 4 aug...
Leuke avatar trouwens, deze is een stuk beter dan de vorige
. Maar wordt natuurlijk toch ff wennen dat ie bij jou hoort hoor...
Trouwens Annemieke: dat dorpje waar jij geweest bent, ken ik wel. Een jaar of 7 geleden zijn wij ook in de Vogezen op vakantie geweest en toen zijn we daar een paar keer langsgekomen. Heb je ook het kasteel bezocht dat op die bult in het stuwmeer ligt? Wij wel dus, mijn vriend is helemaal bezeten van kastelen en ruines. Niet zoveel meer van over, maar je hebt er wel een mooi uitzicht.
Heyyy wat leuk dat je Kruth kent Idefix! Jup, wij hebben ook een kasteel bezocht dat bovenop een berg lag naast dat stuwmeer, echt zo dodelijk vermoeiend om daarheen te klimmen
, maar idd een
superuitzicht! Alleen uhh die berg lag toch niet
in het stuwmeer, toch gewoon ernaast...?
bedoelen we nu wel dezelfde...?Mooi dat je een leuke vakantie gehad hebt trouwens! Je mag idd wel wat meer vertellen dan die ene zin hoor
...
Owjah, A-M, jullie eten echt veel chips he?
Fijne dag iedereen!
liefs, Annemieke