Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106853 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11180 Gepost op: 20-07-2003, 20:24:57 »

En ondertussen zit ik heeeeelemaal in HP5, ben net een eindje over de helft dus heel spannend ammaal en langzamerhand ook een btje eng... ;)

Ik stuur je zo wel een PM met de afloop Annemiek. Hoef je niet meer bang te zijn.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11181 Gepost op: 20-07-2003, 20:40:18 »
Ik ben sinds vrijdag niet meer langs gekomen, omdat ik 't mentaal niet aankon om nog meer verhalen te lezen over 't fantastische concert van Robbie. Ik dacht dat ik er nu wel klaar voor zou zijn, maar helaas baal ik nu weer als 'n stekker nu ik die enthousiaste berichten hier in de Molshoop lees.  :'( :'( :'(

Ik heb dus al dagen echt 'n rothumeur, omdat ik van iedereen hoor hoe geweldig dat concert wel niet was en dat 't echt megazonde was dat ik er niet heen ging. Daar komt dan nog 'ns de aandacht op televisie en radio die aan 't concert besteed wordt bij, en toen was ik dus 'n paar dagen niet te genieten.  :(

Maar goed, 't lucht wel 'n beetje op dat ik niet de enige was die helaas niet heeft kunnen gaan. (sorry ovide en Tijgertje, maar jullie verhalen zijn toch 'n heel klein lichtpuntje voor mij. Nu weet ik tenminste dat ik niet de enige was die zo heeft zitten balen.)

Verder heb ik niet veel spannends meegemaakt. Gisteren met 33 graden de hele dag gewerkt in 'n bakkerij waar 't 38 graden was. ('t was warmer dan buiten vanwege de ovens enzo) Dat was wel echt weer 'n beproeving. Gelukkig hoef ik de komende 3 weken er niet heen, omdat ik dan op vakantie ben.

Vandaag was m'n broer jarig en zijn we naar z'n verjaardag geweest. 't was redelijk gezellig totdat de vader van de vriendin van m'n broer me vroeg waarom ik niet naar Robbie was geweest en dat iemand hem verteld had dat 't zo'n geweldig concert was.  >:(

Maar goed. Iedereen die terug is van vakantie: welkom terug! Fijn dat jullie zo'n leuke, gezellige vakanties hebben gehad!  :)

Ik ga effe verder bijlezen en proberen Robbie uit m'n hoofd te zetten, want ik kan toch niks meer veranderen aan de situatie (.....hoewel ik dolgraag de tijd 'n half jaartje terug had willen kunnen draaien zodat ik kaartjes en gezelschap voor 't concert had kunnen regelen).

Fijne avond nog!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11182 Gepost op: 20-07-2003, 22:31:01 »
Dan moet je er dus nu voor zorgen dat je niet over een half jaar weer de tijd terug zou willen draaien voor iets anders supertofs dat je niet wilt missen Han! Er moet vast wel iets zijn!

Enne... kheb ook nog ff gezocht naar een paar quote'jes waar ik je verder nog aan wilde herinneren... ;)
Maar we hebben nu 'n digitale camera, waarmee ik aan 't experimenteren ben dus binnenkort kunnen jullie zowiezo wel 'n fotootje van mij verwachten in 't foto-topic.  :)
Ze komen er binnenkort aan hoor! Misschien morgen zelfs wel. Ik heb vandaag m'n haar weer geverfd en ga morgen naar de kapper, dus als 't leuk zit dan knip ik wel effe 'n fotootje voor in 't fototopic.  :)
Hij doet 't al, maar ik moet nog steeds 'n leuk fotootje van mezelf schieten en uitzoeken hoe ik die vervolgens in 'n acceptabel formaat krijg opgeslagen. Maar omdat ik 't erg druk heb met leren voor m'n tentamens, houden jullie die foto nog effe tegoed. Maar ik beloof plechtig dat hij er wel aan zal komen na m'n tentamens.  :)
::) need I say more? ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11183 Gepost op: 20-07-2003, 23:26:31 »
Dan moet je er dus nu voor zorgen dat je niet over een half jaar weer de tijd terug zou willen draaien voor iets anders supertofs dat je niet wilt missen Han! Er moet vast wel iets zijn!

Ik kan momenteel nog niks bedenken, omdat ik nog zo depri ben over Robbie. Maar ik zal m'n best doen iets leuks te vinden.  :-\

Citaat
Enne... kheb ook nog ff gezocht naar een paar quote'jes waar ik je verder nog aan wilde herinneren... ;) ::) need I say more? ;)

Ik heb al verschillende foto's geknipt, maar ik moet nog effe uitzoeken welke geschikt is voor 't fototopic. Daar was ik eerlijk gezegd nog niet aan toe gekomen, omdat ik 't te druk had met vakantie vieren. Ik zal zien of ik morgen in m'n strakke schema (naar de zomermarkt, zwemmen, zonnen en sporten  ;) ) effe 'n plaatsje vrij kan maken voor 't uitzoeken van 'n enigzins leuk kiekje voor in 't fototopic. Anders wordt 't dinsdag, oke?  

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11184 Gepost op: 21-07-2003, 00:10:03 »
Hallo het nieuws van de dag hier is dus de geboorte van 3 zwarte poesjes (zie dieren-topic).
Ik heb Bernadette beloofd aan de belastingen te werken en daardoor werden wat corvees geschrapt  ;)
De belastingen zijn nu half af (ik heb daar erg veel werk mee, omdat ik mijn eigen bedrijfje heb). Nog een dag of 2 en het is rond.

Ovide: je hebt gelijk hoor: Bernadette vraagt mij eigenlijk helemaal niets, maar als zij begint te boenen, vind ik toch wel dat ik mag meehelpen.

Annemieke: haha, ik weet best wie Robbie en wie Robin is, hoor. Ik plaag gewoon.

[niet plaagmode]
Han: vloek er nog maar eens goed op los en lucht je hart. Dit was duidelijk belangrijk voor je en je moet jezelf niet flauw/schuldig voelen omdat je hierover aan het sakkeren bent.
Opmerkingen van goedmenende vrienden als: 'het was maar een concert' of 'hij komt nog wel eens' doen totaal niet terzake.
Als je treurt omdat je hond dood is, en je krijgt te horen 'koop dan een ander', dan kan je zo iemand ook voor rot slaan.
Dit is helemaal gelijklopend. Soms breek je een klein sierpotje, maar zo'n klein potje kan nu net heel veel betekenen.
Niemand anders dan jij kan aanvoelen hoe belangrijk dit was. Onthoud dat goed.
[einde niet plaagmode]
Ach Han, hij komt vast nog wel eens ...  ;)

Ik wilde je opbeuren met concertdata waar nog plaats was, maar kennelijk is er alleen in Engeland in augustus nog plaats.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11185 Gepost op: 21-07-2003, 16:09:45 »
Hooj mensjusz!

Ik ben (al poosje magoe) terug van mn werk in de kassen!
't was niej zo mega zwaar (noujaah, ik heb wel btje pijn in mn linkerarm) , alleen op 'n gegeven moment is 't nogal warrmm in de kassen...! Pff, mja, mn 'collegaatjusz' lijken wel aardig. (dr zit wel een leuke [lees: knappe] jongen bij... ;) )  Mja, verder heb ik vandaag niej veel gedaan, gecomputerd en dat wassut eigenlijk... ::) [blugh, nu moet ik vroeg naar bed vandaag alsk om half 6 wakker wil worden ofsjo...]

Lowprofile: Ahhh, wat schattig dat dr jonge poesjusz geboren zijn!! :)

Han: Ik kan me voorstellen dat je nog steeds zo baalt dat je niej bij 't concert kon zijn, maarja, er is nu eenmaal niks aan te doen en ik hoop dat je binnekort naar iets heel leuks kan gaan ofsjo!!

Verder nog een fijne dag (bijna avond) iedereen!! :-*

« Laatst bewerkt op: 21-07-2003, 16:10:41 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11186 Gepost op: 21-07-2003, 17:28:33 »
Hier in Tilburg is vrijdagavond een jongen doodgestoken op de Reeshofdijk. Hij was 18 jaar. 's Avonds reed hij samen met z'n broer (ze zijn met nog een meisje een drieling) en een vriend op de fiets, toen hij werd overvallen door 4 jongens, 1 op een brommer en 3 op een scooter. Ze wilden z'n geld hebben, maar hij weigerde om het te geven: "Ik heb niets, en jullie krijgen niets". Hierna werd hij 10 tot 12 keer gestoken met een mes. Mensen uit de straat hebben geprobeerd om hem nog in leven te houden en hebben z'n vader gehaald. Hij is even later in de armen van z'n vader gestorven.

Intussen (dit was ook op het journaal) zijn er 4 verdachten aangehouden, die ook al hebben bekend.

Ik heb op de middelbare school 2 jaar bij z'n zus in de klas gezeten, op de basisschool heb ik vaak bij hen gespeeld. Ik hoorde zaterdag dat er 'iemand' was doodgestoken, maar had niet gedacht dat ik diegene zo goed zou kennen. Vandaag las ik z'n naam pas in de krant. Echt vreselijk, zulke dingen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11187 Gepost op: 21-07-2003, 19:29:41 »
Ik had van m'n nichtje, die op kamers zit in Tilburg, al vernomen dat er 'n jongen was doodgestoken. Echt vreselijk gewoon.    :-\

Ik had net 'n post gedaan, maar ik had er natuurlijk weer 'ns niet aangedacht dat we verhuisd waren.  ::)  Daarom hier nog maar 'n keer:

Proficiat met de geboorte van jullie poesjes Lowprofile! Dadelijk snel 'ns 't dierentopic bekijken voor hopenlijk wat foto's van de schattige poesjes.  :)

[niet plaagmode]
Han: vloek er nog maar eens goed op los en lucht je hart. Dit was duidelijk belangrijk voor je en je moet jezelf niet flauw/schuldig voelen omdat je hierover aan het sakkeren bent.
Opmerkingen van goedmenende vrienden als: 'het was maar een concert' of 'hij komt nog wel eens' doen totaal niet terzake.
Als je treurt omdat je hond dood is, en je krijgt te horen 'koop dan een ander', dan kan je zo iemand ook voor rot slaan.
Dit is helemaal gelijklopend. Soms breek je een klein sierpotje, maar zo'n klein potje kan nu net heel veel betekenen.
Niemand anders dan jij kan aanvoelen hoe belangrijk dit was. Onthoud dat goed.
[einde niet plaagmode]

Je slaat hier precies de spijker op z'n kop Lowprofile! Bijna niemand begrijpt hoe belangrijk iets voor jou kan zijn. Ik heb dan ook al veel 'dan koop je toch kaartjes als hij weer 'ns in Nederland is voor 'n concert' te horen gekregen. (en ik iedere keer steeds kwader antwoorden met: 'hij komt nu minstens 2 jaar niet meer'  >:(  ;))  En m'n ouders begrijpen al helemaal niet wat ik aan die Robbie vindt, dus die leven al helemaal niet mee met m'n verdriet.  :(

Citaat
Ik wilde je opbeuren met concertdata waar nog plaats was, maar kennelijk is er alleen in Engeland in augustus nog plaats.

Alles is helaas uitverkocht. Ik heb nog geprobeert om kaartje te kunnen regelen voor de concerten in Antwerpen morgen en overmorgen, maar helaas is dat niet gelukt. Er zit niets anders op dan te wachten totdat hij over 'n paar jaar weer 'ns langs komt in ons land. Of iemand van jullie moet 'n briljant idee voor me hebben, zodat ik 'n reis naar Dublin inclusief kaartjes voor 't laatste concert van de tour bij Skyradio kan winnen. (daar moet je namelijk op 'n zo orgineel mogelijke wijze duidelijk maken waarom jij er heen zou moeten en ik ben niet echt vindingrijk, dus dat wordt niks)   ;)

Maar ik heb me er inmiddels gewoon bij moeten neerleggen dat ik gewoon moet wachten tot over 'n paar jaar en dan moet ik gewoon zeker zorgen dat ik gezelschap, kaartjes en vervoer geregeld heb, zodat ik niet nog 'ns zo teleurgesteld wordt.

Ik kom net terug van m'n tante, waar ik vanmiddag weer lekker gezwommen heb. Jammergenoeg was 't hier wat bewolkt en niet al te zonnig, dus bruiner ben ik niet geworden. 't was gelukkig wel 'n stukje minder warm daardoor.

Morgen ga ik waarschijnlijk effe winkelen in Eindhoven. Ik wil nog wat dingetjes kopen voordat ik op vakantie ga zaterdag en die kan ik beter in Eindhoven vinden als in Venlo.

Ik ga snel wat eten nu, want ik moet straks ook nog sporten. Iedereen nog 'n fijne avond!

Edit: waarom doen de smilies 't niet?

« Laatst bewerkt op: 21-07-2003, 19:30:51 door Han13 »

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #11188 Gepost op: 21-07-2003, 20:36:49 »
Citaat
heb nog geprobeert om kaartje te kunnen regelen voor de concerten in Antwerpen morgen en overmorgen,

:-X :-X :-X :-X
*houd wijzelijk der mond dicht*

ik maak geeeeen reclame maar er is een site waar je kaartjes kan bestellen....pm me maar ff als je iets wil weten

groetjes charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11189 Gepost op: 21-07-2003, 20:50:30 »
Of iemand van jullie moet 'n briljant idee voor me hebben, zodat ik 'n reis naar Dublin inclusief kaartjes voor 't laatste concert van de tour bij Skyradio kan winnen. (daar moet je namelijk op 'n zo orgineel mogelijke wijze duidelijk maken waarom jij er heen zou moeten en ik ben niet echt vindingrijk, dus dat wordt niks)   ;)
Hehe, toen ik in vakantiej in Ierland was kon je bij een bepaald soort chips (diej chips aten we elke dag... ::) ) o.a. kaartjusz winnen van dat concert bij Robbiej Williams... Ik dacht nog (egt waar... ;) ): "Als ik zo'n kaartje win geef ik hem wel aan Han..." Ik ben namelijk niej zo'n RW fan, mja, wel wat gewonnen via diej actie (o.a. gratis bioskaartje waar ik niks aan had mja) maar helaas geen kaartjes voor 't concert...

Annuh: Ik had 't idd ook gehoord van die jongen die was neergestoken in Tilburg... Ik vroeg me nog af of jij en Intikker die miss zouden kennen, jij dus wel. Echt erg dat zoiets gebeurd, dat snap je toch niej...

Mja, heb vandaag verder niej zoveel gedaan, ff met hondjuh gelopen... Ga vanaaf wel vroeg na bed, al heb ik me voorgenomen niet eerder naar bed te gaan eer ik een goede mooie avatar heb gemaakt... (nja, ik heb em al gemaakt maar mn broer moet dat ding nog ff op internet zettuh...)

Tot morgen allemaal denk ik! :-*

« Laatst bewerkt op: 21-07-2003, 20:50:59 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11190 Gepost op: 21-07-2003, 21:59:54 »
Whieppp!! Ik koele avatar hebben!! :D

ik ga slapen,,, morgen vroeg dr uit,,, doeidoei! trustuh!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11191 Gepost op: 21-07-2003, 23:54:31 »
Hehe, toen ik in vakantiej in Ierland was kon je bij een bepaald soort chips (diej chips aten we elke dag... ::) ) o.a. kaartjusz winnen van dat concert bij Robbiej Williams... Ik dacht nog (egt waar... ;) ): "Als ik zo'n kaartje win geef ik hem wel aan Han..." Ik ben namelijk niej zo'n RW fan, mja, wel wat gewonnen via diej actie (o.a. gratis bioskaartje waar ik niks aan had mja) maar helaas geen kaartjes voor 't concert...

Wat lief dat je aan mij gedacht hebt bij die wedstrijd, @miesh.  :)

Wel erg jammer dat je geen kaartjes gewonnen hebt natuurlijk. Bioscoopkaartjes zijn natuurlijk ook al leuk, maar niet als je er niets aan hebt.  :(  (waarom had je er eigenlijk niks aan? Waren ze pas geldig toen jij al weer in Nederland was?)

Erg mooie avatar trouwens!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11192 Gepost op: 22-07-2003, 00:06:41 »
* Onder de indruk schuifelt Lowprofile met zijn champagneglas binnen *
Tjonge, een heel nieuw forum: dat is zoiets als een nieuw schooljaar beginnen met een nieuw schrift !
Compuart en alle mensen die hier aan meegewerkt hebben, heel erg gefeliciteerd met het resultaat.
I'm impressed !

Annuh: Er zijn geen woorden om zoiets te beschrijven. Ik denk dat er heel wat gevoelens bij jou moeten botsen: ontzetting, angst, woede, verslagenheid.
Je kent de plaats waar het gebeurd is, je kent de jongen die het overkwam. Hoe meer kan zoiets je raken. Ik denk dat je op 2 manieren (tegelijk) kan reageren:
- politiek: betogen dat jullie zo'n stad niet willen; dat dit niet de gemeenschap is waar jullie voor staan;
- emotioneel: een wake met de jongeren van Tilburg op een symbolische plaats met kaarsen, rustige muziek, enz. Jullie moeten afscheid nemen, het niet zomaar laten wegglijden.
We staan bij je, maar jij hebt de meeste pijn.

Han: ik ben blij dat mijn woorden de juiste waren: het is niet altijd gemakkelijk om dat aan te voelen via zo'n forum.

Voor de rest, heb ik bijna de hele dag in mijn tuin gezeten en vrienden ontvangen, zomaar. Eerst kwamen de baasjes van Poutcho de logé-hond langs om hem op te halen, toen twee vriendinnen uit Brussel voor de rest van de dag + barbecue natuurlijk.
En de belastingen ? das dan voor morgen zeker.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11193 Gepost op: 22-07-2003, 10:45:01 »
De burgemeester wil het niet veiliger maken op het stuk waar de jongen is neergestoken.

Uit het Brabants Dagblad:
Ook een wat oudere man op de fiets, vindt het onveilig op dit deel van de fietsroute. Hij wijst richting winkelcentrum Heyhoef. "Daar hangt 's-avonds altijd een groep jeugd in het bos. Wat zich daar al niet afspeelt!" Burgemeester J.-Stekelenburg heeft het over een 'vreselijk drama'. Op de kritiek uit de buurt, reageert hij met de mededeling dat er bij de politie tot op heden geen signalen bekend zijn dat hier heel vaak straatroven worden gepleegd. Uit recente cijfers blijkt dat dergelijke incidenten op de Reeshofdijk beperkt bleven tot één in maart en drie in mei. Het is niet noodzakelijk dat de politie er extra gaat posten, vindt Stekelenburg. "Overigens zonder hetgeen hier is voorgevallen, te bagatelliseren." Stekelenburg wil 'heel goed bekijken met wat voor groep hij hier te maken heeft' en die groep ook in de toekomst volgen.

Er gebeuren veel vaker dingen dan dat hij denkt. Dat is trouwens overal hier in de buurt, hier zijn in 2 jaar tijd ook 4 mensen neergeschoten. Het is echt niet leuk meer om hier 's avonds over straat te fietsen.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11194 Gepost op: 22-07-2003, 11:07:54 »
Hallo allemaal!
ik ben er ook weer, na 3 weekjes vakantie in zuid Frankrijk.
Gisteren tussen het werken door de hele dag nodig gehad om de bar bij te lezen, dus vandaar dat ik wat later kom met mijn bericht.
Prima vakantie gehad, met mooi weer (aan de warme kant maar dat mocht de pret niet drukken)
als jullie graag willen dat ik een uitgebreid verslag doe, a la Annemieke en @miesh, dan hoor ik het wel.

Trouwens Annemieke: dat dorpje waar jij geweest bent, ken ik wel. Een jaar of 7 geleden zijn wij ook in de Vogezen op vakantie geweest en toen zijn we daar een paar keer langsgekomen. Heb je ook het kasteel bezocht dat op die bult in het stuwmeer ligt? Wij wel dus, mijn vriend is helemaal bezeten van kastelen en ruines. Niet zoveel meer van over, maar je hebt er wel een mooi uitzicht.

Bij thuiskomst al meteen het leuke bericht gekregen dat ik tante word in februari. Leuk he?
Bovendien hebben onze beste vrienden vrijdag een babytje gekregen. Onze vriendin had zwangerschapsvergiftiging, dus ze was naar het ziekenhuis gestuurd om te proberen de zwangerschap zo lang mogelijk te rekken, maar de volgende dag is er toch al een keizersnee gedaan.
Het is een meisje van 1950 gram. Heel erg klein dus.
Haar broertje, die nu 2,5 is, is op dezelfde manier geboren en hij woog net iets meer dan 2 kilo, en met hem gaat het hartstikke goed. Ik vertrouw er dus op dat het goed komt, maar evengoed is het voor hun nog even spannend natuurlijk.
morgenavond gaan we waarschijnlijk even kijken bij moeder en kind.

Anne, wat verschrikkelijk he, die steekpartij. Zeker als je de mensen ook nog kent. Ik woon (min of meer illegaal, maar toch) in Dongen, en dan komt het toch ook dichtbij. Maar voor jou is het natuurlijk helemaal een schok.
Sterkte ermee.

Ik ga nog even de schijn ophouden dat ik druk aan het werk ben.
(geen tour vandaag, dat is wel balen) het schiet voor geen meter op vandaag, is het nog maar 11 uur...

we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11195 Gepost op: 22-07-2003, 14:48:56 »
Hoi mensjes,

Ow ow ow nu ben ik alweer een hele dag niet opt forum geweest :-[. Shame on me. Gisteren heel veel Harry Potter gelezen, jumjum, geweldig, maar ook eindelijk :-[ (nog veel meer shame on me) mn inschrijfformulieren inclusief alle bijlagen naar de universiteit gestuurd, en 's avonds niet alleen gekookt (das wel goed van me), maar ook aardig wat opgeruimd (das nog veel beter). In totaal iig wel een nuttig dagje, vond ik. Alleen heb ik nog steeds niet de emailloze Franse jongen van de camping de foto's opgestuurd waar hij op staat, omdat ik dr eik best tegenop zie om de bijbehorende Franse brief te schrijven, nu ik eenmaal weer helemaal uit het Frans ben en veel meer into Engels dankzij HP... noch heb ik een Frans meisje van de camping teruggemaild, wat ik ook al dagen aan het doen ben, om eigenlijk dezelfde reden... Tsja en omdat mailen er gewoon altijd dagen niet van komt, als je niet meteen antwoordt zodra je een mail leest!! Heb ik altijd... stom he. Maar goed dat staat dus voor vandaag op de planning... (zucht) Verder heb ik mn aanmelding voor de introductie ingevuld, das wel mooi ruim op tijd. Heb dr wel zin in :). Oja en verder kwam ik gister tijdens dat opruimen erachter dat ik idd zoals ik al dacht echt heel heel veel leuke foto's heb van de afgelopen ca. anderhalf jaar. Of nou ja leuke, de foto's zijn niet allemaal even leuk ::) maar wel van allemaal leuke gebeurtenissen en/of mensjes. Dus eigenlijk eigenlijk wil ik deze vakantie eens tijd ervoor uittrekken die allemaal, met uitleg erbij, in een heel dik fotoalbum bij elkaar te plakken, omdat ze nu ammaal maar rondzwerven in verschillende mapjes en de namen van sommige mensjes erop al langzaamaan vergeten worden. Maar ja ik betwijfel of dat er nog van komt.

Vanochtend heb ik met mn oom uit Nijmegen, bij wie ik dus binnenkort ga wonen, afgesproken dat ik zaterdag eens langskom, samen met mn ouders natuurlijk, om alles te regelen. Das wel mooi dat dat eindelijk een btje verder geregeld is.

Maar goed... Annuh, wat ontzettend vreselijk. Ik weet nooit zo goed wat ik nu op zoiets moet zeggen, maar het is gewoon onbegrijpelijk erg. Voor jou, als dichtbijzijnde, veel sterkte. Hopelijk zal de gemeente zich nog bedenken en toch iets meer aan de veiligheid in die buurt gaan doen...!

Rob, wat onvoorstelbaar leuk en schattig, ALWEER jonge poesjes...!!! Owww ik ben jaloers hoor ;). Kunnen we niet eens de volgende forummeeting bij jou thuis organiseren? ;) :P

Ik heb al verschillende foto's geknipt, maar ik moet nog effe uitzoeken welke geschikt is voor 't fototopic. Daar was ik eerlijk gezegd nog niet aan toe gekomen, omdat ik 't te druk had met vakantie vieren. Ik zal zien of ik morgen in m'n strakke schema (naar de zomermarkt, zwemmen, zonnen en sporten  ;) ) effe 'n plaatsje vrij kan maken voor 't uitzoeken van 'n enigzins leuk kiekje voor in 't fototopic. Anders wordt 't dinsdag, oke?  
Ok, maar daar hou ik je dan aan hoor ;). Maar die foto hoeft echt niet zo ultra-geschikt en superleuk te zijn hoor, ws ben jij veel te kritisch voor een foto waar je zelf op staat ::) en hebben wij echt helemaal niets aan te merken op de in jouw ogen iets minder geschikte exemplaren...! En kijk eens naar al onze foto's, die zijn ook niet allemaal helemaal perfect, toch? Dus wij zijn echt wel allang blij als jij er maar op staat! ;) Ben benieuwd hoor!

Anne-Marie, dat klinkt toch of je werk wel redelijk zwaar is... maar gelukkig zijn je collega's wel aardig, das wel heel belangrijk natuurlijk! Ik hoop maar dat mijn collega's ook erg aardig zullen zijn, als ik ga werken vanaf 4 aug...
Leuke avatar trouwens, deze is een stuk beter dan de vorige ;). Maar wordt natuurlijk toch ff wennen dat ie bij jou hoort hoor...

Trouwens Annemieke: dat dorpje waar jij geweest bent, ken ik wel. Een jaar of 7 geleden zijn wij ook in de Vogezen op vakantie geweest en toen zijn we daar een paar keer langsgekomen. Heb je ook het kasteel bezocht dat op die bult in het stuwmeer ligt? Wij wel dus, mijn vriend is helemaal bezeten van kastelen en ruines. Niet zoveel meer van over, maar je hebt er wel een mooi uitzicht.
Heyyy wat leuk dat je Kruth kent Idefix! Jup, wij hebben ook een kasteel bezocht dat bovenop een berg lag naast dat stuwmeer, echt zo dodelijk vermoeiend om daarheen te klimmen ;), maar idd een superuitzicht! Alleen uhh die berg lag toch niet in het stuwmeer, toch gewoon ernaast...? bedoelen we nu wel dezelfde...?
Mooi dat je een leuke vakantie gehad hebt trouwens! Je mag idd wel wat meer vertellen dan die ene zin hoor ::)...

Owjah, A-M, jullie eten echt veel chips he? ::) ;)

Fijne dag iedereen!
liefs, Annemieke

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11196 Gepost op: 22-07-2003, 15:58:47 »
hmm ben blij dat ik niet de enige ben die dat klimmen naar zo'n kasteel doodvermoeiend vindt. ik vind dat altijd een lijdensweg. En dan is dat kasteel van Kruth-Wildenstein nog niet eens zo ver klimmen vergeleken bij de kathaarse burchten die ik de afgelopen 3 zomers heb bedwongen.
van eentje (voor b. flauwtie: Montsegur) kon ik erna 3 dagen niet lopen. De spieren in mijn bovenbenen waren helemaal geblokkeerd. ( van het afdalen met name)

Maar we bedoelen dus wel dezelfde Annemieke, het ligt inderdaad niet echt in het stuwmeer, maar op een uitsteeksel, dus het stuwmeer krult er als het ware omheen (althans zo herinner ik het me)

Nou goed dan, een reisverslagje.
donderdag de 26e vroeg (half 6) vertrokken, om 5 uur waren we op onze inmiddels traditionele overnachtingscamping een eindje onder Souillac. Kleine tentje opgezet, getwijfeld om even te gaan zwemmen, maar het werd daar een beetje bewolkt dus toch maar niet gedaan, lekker eten in het restaurant, beetje luieren bij de tent en vroeg naar bed.
volgende dag "vroeg" opstaan (8 uur) tentje opruimen, auto weer inpakken en op naar onze definitieve camping in de Aude, 15 km onder Carcassonne.
Daar hadden we snel een mooie plek in de schaduw gevonden. Grote tent opgezet, dat ging vlot. Boodschappen doen, even zwemmen, douchen, eten, lezen,slapen.
Wat we in die 3 weken allemaal gedaan hebben: wat steden/dorpjes bezocht (Foix, Carcassonne, Narbonne, Toulouse, Mirepoix, Preixan, Castelnaudary, Rennes les Bains, Villefranche de Conflent)
Een aantal kastelen bezocht en beklommen (erg heet en dorstig)
Grotten bezocht aan de voet van de pyreneeen (2,5 uur rijden, maar met airco in de auto is dat met die hitte bijna het beste wat je kunt doen) Die grotten waren spectaculair, maar toen we daar in de cafette een hotdog bestelden en ik aan Marcel vroeg of hij er mosterd ketchup of mayo op wilde, bleek de eigenaar een vlaming te zijn. Had altijd de kost verdiend met "de sterkste man van Belgie" Het was niet John Massis (of zoiets) maar hij had naar eigen zeggen alle records van die beroemde belg al verbroken.
een vrachtwagen van 7 ton 7km van dorp naar dorp gesleept met zijn tanden en dat soort ongein. Hij zat onder de littekens. toen had hij maar een berg gekocht en daar bleken grotten in te zitten, en daar verdient hij nou een dikke boterham mee.

Ook een paar dagen rustig aan gedaan, waaronder een dag naar een rommelmarkt in een dorpje 5 km van onze camping, daarna naar de wijnboer waar we altijd de Blanquette de Limoux van meenemen, daar kregen we een prive rondleiding van de superaardige eigenaar. Marcel spreekt geen Frans dus ik moest alles vertalen. De eigenaar was verbaasd dat ik alles zo goed uit kon leggen, en zei dat ik bij hem wel rondleidingen kon komen geven.
Verder een halve dag doorgebracht in de "gorges" van een rivier, Marcel klauterend over de stenen om alles te fotograferen en filmen, ik op een steen met mijn voeten in het water en een boek.

Leuke mensen ontmoet op de camping. Een familie uit Deventer (pa, ma, dochter van 10 en hondje) kwam tegenover ons staan, en daar hebben we gezellig mee gebuurt, en gepimpeld.
Dat was het eigenlijk wel. Niet zoveel bijzonders gedaan, daar was het gewoon te warm voor.

hmm dit is geloof ik wel mijn langste post tot nu toe...

« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 16:01:41 door idefix »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11197 Gepost op: 22-07-2003, 16:10:13 »
Idefix... doe jij nou aan volleybal? Las ik dat ergens?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11198 Gepost op: 22-07-2003, 16:18:56 »
Wat lief dat je aan mij gedacht hebt bij die wedstrijd, @miesh.  :)
Hehe, soms benk wel lief ja... ;)

Wel erg jammer dat je geen kaartjes gewonnen hebt natuurlijk. Bioscoopkaartjes zijn natuurlijk ook al leuk, maar niet als je er niets aan hebt.  :(  (waarom had je er eigenlijk niks aan? Waren ze pas geldig toen jij al weer in Nederland was?)
Nouja, eigenlijk had ik er wel wat aan, maar ook weer niet. Ze waren wel geldig alleen omdat ik ze pas aan 't eind van de vakantiej won en we geen tijd meer hadden om naar de bios ofsjo te gaan had ik er dusj niks aan... Ik betwijfel om ik anders wel had gemogen ofsjo (dr was maar 1 bioskaartje...) maarja...

Erg mooie avatar trouwens!
Dankje! :) Hijs very knap!

Citaat
Anne-Marie, dat klinkt toch of je werk wel redelijk zwaar is... maar gelukkig zijn je collega's wel aardig, das wel heel belangrijk natuurlijk! Ik hoop maar dat mijn collega's ook erg aardig zullen zijn, als ik ga werken vanaf 4 aug...
Leuke avatar trouwens, deze is een stuk beter dan de vorige . Maar wordt natuurlijk toch ff wennen dat ie bij jou hoort hoor...
Ach ja, 't is ook wel btje zwaar maar iig 't plukken went wel want ging vandaag al stuk beter! Hoop dat jou collega's ook aardig zullen zijn, vast wel, waar ga je dan werken eigenlijk? ::) En tuurlijk istiej beter dan de vorige (niej Jon Dahl bedoelk maar diej ander) maar je weet wrm k dat deed... :P

Moest vandaag zo maar tot half 2 werken, eerst gewoon plukken en daarna vuil rapen. Blugh, das irri werk, de hele tijd bukken ensjo... Arme rug! ;) We hadden nog wel 2 bossen te rijpe astromeria's voor de verkoop, meegekregen van mn basin (whaha, dat klinkt gaar)...  Vonk wel aardig....! :) Verder had ik geen middageten meegenomen, dus was nogal leeg ensjo, mja. Verder niet veel gedaan behalve op de comp gezeten... Ik zit dr nog steeds op mja... :P Ik had me voor genomen vandaag iets nuttigs te gaan doen, maar ik zou niet weten wat...

Idefix: Welkom terug!! Fijn dat je geslaagde vakantie hebt gehad! En koel dat je tante wordt! ;)

Annemieke: 't gaat echt de slechte kant op met jou hoor,,, zul je zien dat je vandaag verder ook alweer niej op 't forum komt. Shame on you, indeed! *hoofdschuddende smilie* ;-) Verder, eten wij wel veel chips ja! ;D

Ik ga nog ff bijlezen ofsjo, en dan 'iets' doen ofsjo, niet op de comp iig, doeiidoeii! :-*

« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 16:19:32 door @miesh »

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11199 Gepost op: 22-07-2003, 16:20:09 »
Toen ik nog studeerde (vroegah) had ik een stel vrienden en die huurden elke woensdagavond een gymzaal (van 10 tot 11, belachelijk eigenlijk), en dan deden we een net ophangen en maar wat aanklooien.
Wij noemden het volleybal, maar waarschijnlijk mocht het die naam niet hebben. Ook al ging het er meestal best fanatiek aan toe. Er waren er een paar bij die heel goed waren, maar ik kan niet smashen enzo.
ik heb hier in dongen wel eens flyers gezien van een recreantenteam, maar die moesten wel elke zaterdag wedstrijden spelen.
Dan noem ik het dus geen recreanten meer.

Ik speel dus nu ook geen volleybal meer. (als ik het al ooit gedaan heb dus)
als ik nog eens zo'n cluppie kan vinden, van net ophangen en spelen maar, dan zal ik daar met graagte aan meedoen, maar de verplichting van wedstrijden elke week, en dan hoort daarbij dat je allerlei techniekoefeningen gaat doen enzo, dat hoeft voor mij niet. wil best iets bijleren, maar niet een half uur aan een stuk gaan staan smashen of serveren ofzo.