sow Annuh, dat meen je niet...! En nog wil de gemeente er niets aan doen?! Ontzettend... echt zo vreselijk.
Ja, hrm, daar gaat mijn vrolijke alledaagse post een btje... magoed... Vanmiddag komen Fieneke en Lieveke, nog steeds op hun zomertoer, weer naar Gouda, nu gaan we naar Victor ws... Dus dat zal vast wel gezelli worden.
Hey annemieke!!!!!!! Yvonne van de camping weer hier..Ik wee nie of je het andere berichie van me heb gelezen maar ik laat er gewoon nog een achter...!! Goed hoor dat je dat mailtje aan iedereen heb gestuurd!! bedankt he!!! Khoop dat je dit leest..
Heyyy Yvonne wat leuk dat je ook eens langs bent gekomen op het forum!! Idd dat moest wel hoor, claimend dat je de allergrootste fan van George was
... Asje voor de adressen! Hebben jullie nog leuke laatste dagen gehad een een goede terugreis?? Onze terugreis was niet zo geweldig, kapotte airco in de treinen...
Heeft Anouk zich ook aangemeld, die was toch ook wel widm-fan??
En jawel zal wel eten meenemen, lijkt me wel koel als ik flauw val, diej jongens zo heel bezorgd (hoop ik dan...)! je brengt me op 'n idee Annemiek... ;-)
owjee, dat was niet mn bedoeling...! Wat heb ik nu gezegd
Verder hoop ik dat je leuk mobieltjuh koopt en msnen op je mobiel,,, lijkt me ietsje overdreven omdat ik denk dat je dat toch niej echt gebruikt, mja, jij moet 't weten! (en je ouders betalen.... ;-)
Uhh dat hoop ik wel ja, ach je hebt idd wel gelijk maar die supersonische mobiel is net zo gratis als eentje waarmee je bijv geen foto's kunt maken...
jup, dat kan ie ook nog... of eentje die zelfs geen kleurenscherm heeft
dus dan denk ik waarom niet?!
bergop moet je echt heel langzaam doen. Echt duidelijk minder als[/s] je zou kunnen.
Zegguh Rob je hebt wel altijd van die opmerkingen om mij er telkens op te wijzen dat ik het imago van altijd-maar-verbeteren heb, maarre dan moet je ook niet gaan uitlokken dat ik dat imago nog eens ga versterken he...?
ik kom er toch niet meer vanaf, dus waarom niet :pDoris, welkom terug!! Wat leuk dat je al onze vakantieverslagen nog helemaal gaat lezen
, die van jou was wel erg beknopt hoor...
Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je nu net te laat bent om je vriend nog te zien, je loopt echt net die kans mis, zo balen is dat... Maar ja toch maar gewoon afwachten tot ie terug is dan maar. Succes met al je kleine klusjes, en hopelijk is de loodgieter snel weer weg!
Duimen jullie met mij mee voor toch wat beter weer wordt vanaf volgende week? Anders zal 't vast m'n meest verschrikkelijke vakantie ooit worden. :-\
Aww Han ik zal wel voor je meehopen op goed weer hoor, maar of je daar veel aan hebt... Je zult je vakantie toch zelf leuk moeten maken en niet helemaal van het weer moeten laten afhangen...! Dat mooie bruine kleurtje heb je volgens mij toch al lang
van al het zonnen in je tuin de laatste tijd, en als je een paar daagjes niet naar het strand kunt (je zult écht niet elke dag regen hebben) heb je mooi de gelegenheid om wat meer te socializen. Jullie zitten zelfs in een huisje, nou dan heb je toch nauwelijks last van slecht weer! Zorg gewoon voor wat alternatieven, zodat het geen 'meest verschrikkelijke vakantie ooit' hoeft te worden als je niet 100% van de tijd stralende zon hebt... Ok dat zou natuurlijk het mooiste zijn maar het kan toch ook best gezellig zijn als dat een paar daagjes niet zo is?! Het is maar wat je er zelf van maakt hoor, echt...
Nou ik ga maar eens een zoveelste poging wagen om het adreswijzigingsformulier van de IBG uit te printen... de printer heeft daar niet zo'n zin in geloof ik
.
Fijne dag iedereen!