Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106807 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11220 Gepost op: 23-07-2003, 11:19:23 »
En jawel, het was vanacht weer raak.

In het centrum is vanacht iemand met een vuurwapen bedreigd en hij moest z'n geld afgeven. Verderop in het centrum is een 18-jarig meisje aangerand door twee jongens.
Er zijn weer vier jongens opgepakt, wederom zijn het antillianen.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11221 Gepost op: 23-07-2003, 11:40:43 »
En jawel, het was vanacht weer raak.

In het centrum is vanacht iemand met een vuurwapen bedreigd en hij moest z'n geld afgeven. Verderop in het centrum is een 18-jarig meisje aangerand door twee jongens.
Er zijn weer vier jongens opgepakt, wederom zijn het antillianen.

Waar gaat het heen met de maatschappij  :(

Sjow, vandaag weer een dagje met dozen en opruimen en inpakken enzow. Tis nie te geloven wat er allemaal uit je kamer komt... *heeft gisteren alle stoffige barbies in een vuilniszak gepletterd. iemand behoefte? ;)
Jee, iedereen gaat maar op vakantie, of komt terug met leuke verhalen. De mensjes die nog gaan: heel veel plezier hor, ik = jaloers op jullie.
Heb gister de definitieve kleurtjes uitgezocht voor mn nieuwe kamer. Ik denk dat het wel leuk gaat worden!
Ik ga zo weer 's ff mn cu2 updaten en dan ff buiten in de schaduw denk ik. Daar is het tenminste nog uit te houden...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11222 Gepost op: 23-07-2003, 11:40:50 »
 :o sow Annuh, dat meen je niet...! En nog wil de gemeente er niets aan doen?! Ontzettend... echt zo vreselijk.

Ja, hrm, daar gaat mijn vrolijke alledaagse post een btje... magoed... Vanmiddag komen Fieneke en Lieveke, nog steeds op hun zomertoer, weer naar Gouda, nu gaan we naar Victor ws... Dus dat zal vast wel gezelli worden.
Hey annemieke!!!!!!! Yvonne van de camping weer hier..Ik wee nie of je het andere berichie van me heb  gelezen maar ik laat er gewoon nog een achter...!! Goed hoor dat je dat mailtje aan iedereen heb gestuurd!! bedankt he!!!  :-* Khoop dat je dit leest..
Heyyy Yvonne wat leuk dat je ook eens langs bent gekomen op het forum!! Idd dat moest wel hoor, claimend dat je de allergrootste fan van George was ;)... Asje voor de adressen! Hebben jullie nog leuke laatste dagen gehad een een goede terugreis?? Onze terugreis was niet zo geweldig, kapotte airco in de treinen...
Heeft Anouk zich ook aangemeld, die was toch ook wel widm-fan??

En jawel zal wel eten meenemen, lijkt me wel koel als ik flauw val, diej jongens zo heel bezorgd (hoop ik dan...)! ;D je brengt me op 'n idee Annemiek... ;-)
owjee, dat was niet mn bedoeling...! Wat heb ik nu gezegd :-X

Verder hoop ik dat je leuk mobieltjuh koopt en msnen op je mobiel,,, lijkt me ietsje overdreven omdat ik denk dat je dat toch niej echt gebruikt, mja, jij moet 't weten! (en je ouders betalen.... ;-)
Uhh dat hoop ik wel ja, ach je hebt idd wel gelijk maar die supersonische mobiel is net zo gratis als eentje waarmee je bijv geen foto's kunt maken... jup, dat kan ie ook nog... of eentje die zelfs geen kleurenscherm heeft ;) dus dan denk ik waarom niet?!

bergop moet je echt heel langzaam doen. Echt duidelijk minder als[/s] je zou kunnen.
Zegguh Rob je hebt wel altijd van die opmerkingen om mij er telkens op te wijzen dat ik het imago van altijd-maar-verbeteren heb, maarre dan moet je ook niet gaan uitlokken dat ik dat imago nog eens ga versterken he...? ik kom er toch niet meer vanaf, dus waarom niet :p

Doris, welkom terug!! Wat leuk dat je al onze vakantieverslagen nog helemaal gaat lezen :D, die van jou was wel erg beknopt hoor... ;) Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je nu net te laat bent om je vriend nog te zien, je loopt echt net die kans mis, zo balen is dat... Maar ja toch maar gewoon afwachten tot ie terug is dan maar. Succes met al je kleine klusjes, en hopelijk is de loodgieter snel weer weg!

Duimen jullie met mij mee voor toch wat beter weer wordt vanaf volgende week? Anders zal 't vast m'n meest verschrikkelijke vakantie ooit worden.   :-\
Aww Han ik zal wel voor je meehopen op goed weer hoor, maar of je daar veel aan hebt... Je zult je vakantie toch zelf leuk moeten maken en niet helemaal van het weer moeten laten afhangen...! Dat mooie bruine kleurtje heb je volgens mij toch al lang ;) van al het zonnen in je tuin de laatste tijd, en als je een paar daagjes niet naar het strand kunt (je zult écht niet elke dag regen hebben) heb je mooi de gelegenheid om wat meer te socializen. Jullie zitten zelfs in een huisje, nou dan heb je toch nauwelijks last van slecht weer! Zorg gewoon voor wat alternatieven, zodat het geen 'meest verschrikkelijke vakantie ooit' hoeft te worden als je niet 100% van de tijd stralende zon hebt... Ok dat zou natuurlijk het mooiste zijn maar het kan toch ook best gezellig zijn als dat een paar daagjes niet zo is?! Het is maar wat je er zelf van maakt hoor, echt...

Nou ik ga maar eens een zoveelste poging wagen om het adreswijzigingsformulier van de IBG uit te printen... de printer heeft daar niet zo'n zin in geloof ik >:(.

Fijne dag iedereen!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11223 Gepost op: 23-07-2003, 14:16:55 »
Hoihoi!!! Ow schande ik heb totaal niks gelezen nog van alles hierboven mij.

Ik moet ff wennen aan deze 'nieuwe' site. De opmaak enzow. Maar moet lukken, zolang alles er nog is is het best.

Mijn derde werkweek zit er al weer bijna op. Maar het is gewoon echt leuk om te gaan werken! (verpleeghuis), collega's zijn lief, bewoners zijn leuk lief grappig en soms lastig. Dus echt tof werk.

Vanavond weer rijles...12de al.
Gister was ik met mn zussie en 4 vriendinnen pizza wezen eten.. daarna stonden we in de stad, te twijfelen of we naar de kermis in tilburg zouden gaan. Nouw na lang beraad zijn we naar station gegaan...lopen stressen om snel een kaartje te kopen....ja hoor rennen we kei hard naar de trein, issie net weg.
Half uur wachten...trein in...kermis....uurtje later weer terug! Eentje van ons wilde namelijk wel op tijd thuis zijn. Heel gedoe dus, en we hebben nie eens de hele kermis gezien.
Achja echt weer een actie van ons, opzich wel grappig  ;D

Fijne dag! En ik kom wel 's langs. Zal eens ff het fototopic vullen...
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11224 Gepost op: 23-07-2003, 18:14:27 »
net ff @miesh dr vakantie verslag gelezen, klinkt ook al zo leuk :D wel knap dat je ff 4 uur gaat lopen naar een strand, ik zou echt na 20 minuten al terug gegaan zijn haha in dat soort dingen heb k n doorzettingsvermogen van 0,0. kick ook dat dat festival zo vet was! idd jammer dat je the white stripes niet hebt gezien maar als je vaker naar een festival gaat kom je ze misschien nog wel ns tegen.
Hehe, zoveel doorzettingsvermogen heb ik ook weer niet, maarja, als mn vader drbij is moek wel... ::) En ik denk dat ik White Stripes idd nog wel es tegen kom,,, op Lowlands ofsjo hoop ik.

[btw: ik hoorde nu weer dat 'n vriend van mn broer wel lowlandskaartje had gekocht maar hij kan nu toch niej, ik wil 't kaartje wel overkopen maar dat mag echt nevernooit niet van mn ouders... :( Ik moet dr verder ook niej aan denken maar ik zal zoow super balen als In Me ook komt,., en dan kannik ze niej zien en mn broer wel... Me=zielig... ;-) ]

Citaat
He @miesh. Zeg je eerst dat je je te pletter geplukt hebt en daarna vind je dat nog eens iets nuttigs moet doen, vandaag. Als ik een hele ochtend fruit pluk, denk ik niet dat ik 's middags nog veel doe ...
Hehe, tjaah, ik had me idd wel te pletter geplukt mja, ik wou toch nog ff iets nuttigs doen. Niet gelukt iig... ;-)

Vanochtend werken was wel weer zwaar, eerst gewoon plukken maar daarna moesten we 'instoppen', nja das iig een klus maar je de hele tijd bij moet bukken. En mn rug deed op 'n gegeven moment echt keizeer...! En tot overmaat van ramp wou baas dat we 't laatste stukje ook nog even gingen afmaken, dus dat was weer half uurtje meer werken... Maar ach, ik heb 't weer overleefd en als ik ongeveer 2 euro per uur verdien (ja dat weet ik nog niet, hoor ik morgen ws) heb ik nu al 32 euro verdiend (ja das voor mij wel veel... ;-P ) dus ik heb dr zeker geen spijt van dak ben gaan werke...! :-) Vanmiddag nog naar de stad gegaan en ik heb mn vakantiejfoto'sz opgehaald! De meeste zijn egt goed gelukt, had 't gevoel dat ze heel onscherp waren maar das dusj helemaal niet zo. Zal in de komende dagen nog een paar leuke foto's scannen en in 't fotowtopic plaatsen! :-) Verder nog wat wel leuk was opput werk, diej ene jongen fietste sjo met ons mee naar huis want hij woont namelijk vlakbij, en hij dacht dak 15/16 ofsjo was, nja, dasj dus niet zow... Maar hij is toch al op 'n ander, maar jaa... ;-) Enne, ik heb alweer een collega minder... Whaha, ze was ontslagen,., maar ze vond 't zelf niet zo erg en werkte ook niet echt hard geloof ik. Nu werk ik alleen nog maar met allemaal jongens...

Fenn: Na hoeveel rijlessen heb je eik 'praktijkexame'?

Han: Ik hoop voor je dat je wel lekker weer op vakantie krijgt! En als 't vaak regent, net zoals Annemieke zegt, gewoon alternatieven bedenken en dan kan 't nog een hele leuke vakantie worden... Maar 't is wel zo, dat weer toch wel grote invloed op je vakantie heeft, tenminste bij mij wel, want mooi weer op vakantie dan kan je gewoon veel meer doen en wordt je gewoon vrolijk van!

Lowprofile: Succes weer morgen en daarna, op je werk! Klinkt idd erg druk ensjo, maar wel leuk! :-)

Ik ga de rest ff bijlezen, doeidoei! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11225 Gepost op: 23-07-2003, 20:55:07 »
miesh wanneer je praktijk examen hebt, dat ligt er maar net aan hoe het gaat. Meestal is dat rond de 30 lessen. Ik heb een pakket van 30...hier hoop ik het mee te halen. Maar als je heel goed bent, kan het ook al na 20 lessen.

Verschillend dus.

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11226 Gepost op: 23-07-2003, 20:57:54 »
Ik vertrek as zaterdag ook voor een weekje naar de Zeeuwse kust, ik heb ook gehoord dat het waarschijnlijk wat minder mooi wordt, maar ook dat het mooie weer snel weer terug zal komen  :D (wel zon, maar niet meer zo heel warm) daarbij moet je gewoon naar Pietje Paulusma kijken die is meestal nog wel positief en Han, vergeet niet vaak is het zo, dat de wolkjes zich boven het vaste land vormen en aan de kust de zon schijnt (ik ga elk jaar naar Zeeland en het is bijna altijd zo dat als we het thuisfront bellen dat het daar regent en in Zeeland de zon schijnt. Ik hoop voor je (en voor mezelf) dat het nog een beetje mooi weer wordt, anders is er geen flikker aan, maar dan kun je wel een keer naar Vlissingen gaat. Ik weet niet waarom maar ik vind dat echt een hele toffe stad (ik denk door de boulevard en de zee + strand natuurlijk, maar toch niet een gehucht, maar een mooie stad)  (of je moet helemaal naar Knokke). (Volg je me nog in mijn spraakwaterval?  ;) )

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11227 Gepost op: 23-07-2003, 21:30:44 »
Citaat
miesh wanneer je praktijk examen hebt, dat ligt er maar net aan hoe het gaat. Meestal is dat rond de 30 lessen. Ik heb een pakket van 30...hier hoop ik het mee te halen. Maar als je heel goed bent, kan het ook al na 20 lessen.
Ow keej, ik hoop ook dat je 't met 30 lessen haalt... ;-) [20 mag ook hoor... :-P]

Ga sjo nog ff wat drinken en dan alweer naar bed,,, blugh, blegh, blagh...!

Chriz, k'hoop ook voor jou natuurlijk dat 't lekker weer in daarow in Zeeland!! Alvast veel plesjier, maar je komt natuurlijk nog wel ff langs voor zaterdag...! ;-)

Iedereen eh... veel plesjier morgen met werk/luieren en weetikveel wat, doeidoei! :-*

[tis wel rustig hoor, op 't forum...]

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11228 Gepost op: 23-07-2003, 22:22:58 »
Ik vertrek as zaterdag ook voor een weekje naar de Zeeuwse kust, ik heb ook gehoord dat het waarschijnlijk wat minder mooi wordt, maar ook dat het mooie weer snel weer terug zal komen  :D (wel zon, maar niet meer zo heel warm) daarbij moet je gewoon naar Pietje Paulusma kijken die is meestal nog wel positief

Piet is idd altijd 'n stuk positiever dan de rest van de weermannen. Hij verkondigde gisteren geloof ik nog gewoon dat 't zaterdag weer bijna 30 graden wordt, terwijl de rest 'n regenachtige dag met maar 20 graden voorspelden.  ::)

Maar 't is fijn om te horen dat 't mooie weer misschien toch weer snel terug zal komen.  :)

Citaat
en Han, vergeet niet vaak is het zo, dat de wolkjes zich boven het vaste land vormen en aan de kust de zon schijnt (ik ga elk jaar naar Zeeland en het is bijna altijd zo dat als we het thuisfront bellen dat het daar regent en in Zeeland de zon schijnt.

Dat is idd wel vaak zo. En dan maar hopen dat 't niet te hard waait en dan kunnen wij gewoon op 't strand liggen terwijl de rest van Nederland binnen zit te schuilen voor de regen.  ;D

Citaat
Ik hoop voor je (en voor mezelf) dat het nog een beetje mooi weer wordt, anders is er geen flikker aan, maar dan kun je wel een keer naar Vlissingen gaat. Ik weet niet waarom maar ik vind dat echt een hele toffe stad (ik denk door de boulevard en de zee + strand natuurlijk, maar toch niet een gehucht, maar een mooie stad)  

Vlissingen ben ik nog nooit geweest, dus daar ga ik misschien wel 'n kijkje nemen. 't is geloof ik wel best ver vanuit Cadzand, maar dat moet met de auto wel te doen zijn lijkt me.

Waar precies in Zeeland ga jij trouwens op vakantie?

Citaat
(of je moet helemaal naar Knokke).

Knokke is heel dichtbij vanuit Cadzand (maar 'n kwartiertje met de auto geloof ik), dus daar wil ik ook zeker 'n keertje heen. Vroeger ben ik daar ook vaak geweest en ik herinner 't me als 'n plaats voor de wat rijkere mensen (of althans mensen die zich als rijk voordoen), dus ik ben benieuwd wat daar van over is gebleven.

Iig wens ik jou ook vast 'n fijne vakantie en misschien kom ik je nog wel ergens tegen! (al betwijfel ik 't ten zeerste of ik je zal herkennen, want ik weet echt niet hoe je eruit ziet  :-\ )

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11229 Gepost op: 23-07-2003, 22:26:50 »
Ik heb eindelijk de kermis met een bezoek vereerd hier. Er was niet echt een gezellig sfeertje als de vorige jaren... weet niet hoe dat komt.
Ben maar in twee attracties geweest (beetje duur, €3,- of meer per persoon voor een attractie), de Breakdance en de Octopus.

Uitspraak van de dag:
Mn moeder (na de Breakdance): Nu merk ik pas echt dat ik oud word!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11230 Gepost op: 24-07-2003, 00:03:35 »
 ;D

Ik houd alleen nog maar trauma's over. Iedereen gaat in die grote dingen en dan heb ik zoiets van "mij niet gezien". Een greep uit de woorden die mij zijn toegeslingerd: Schijtlijster, broekpoeper, mietje, sukkel, loser....

Ach ja... Ik overleef het wel. Het is overigens gewoon rustig op de kermis op de een of andere manier, terwijl er volgens de cijfers wel veel mensen zijn?  :-\

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11231 Gepost op: 24-07-2003, 11:04:19 »
Ik ga haast nooit naar de kermis, veel te duur en veel te druk. Soms ga ik ff om een beetje te gokken, dat is altijd wel le

Toch bedankt!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11232 Gepost op: 24-07-2003, 15:07:56 »
Eindelijk terug van Vakantie.

Twas hartstikke Chil in Bretagne. Veel gefietst en nog meer op het strand gelegen. Gelukkig hebben we niet zoveel last gehad van de storm.

Lekker zijn jullie hier. Ben ik op vakantie worden er allemaal leuke topics geopend  :(

Maar ja ik ben er weer en daar gaat om
Op zijn Terminators: LC is back

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11233 Gepost op: 24-07-2003, 18:22:38 »
Allow...!

Eej, regen is opgehouden! :-) (ik had poosje geleden al post geschreven waar ik zeurde over diej irri regen, alleen comp liep vast) Heb voor de verandering eens gewerkt vandaag... ;-) Eerst hele ochtend geplukt toen nog irri iets waarbij je moes bukken en toen om kwart over 1 alweer vrij. En ik heb morgen en zaterdag ook vrij! *Jeujj* Mn broer moet morgen wel werken, maar hij is 15 en ik 'nog maar' 13 dus ja... :-) Heb dus 'weekend' in mijn vakantiej,,, whaha, das best gaar. Mja, hoop binnekort wat te horen van paar vriendinnen via kaart ofsjo, dan weet ik hopelijk wanneer ze terugkomen... Ik heb trouwens in diej 4 ochtenden ws al iets van 42 eurow verdiend,,, jaja :-P Verder heb k vandaag mega interessant documentaire gesjien over duikboten diej heel ver onder water kunnen en zelfs naar de titanic hebben gevaard (he Annemiek...) enne, de tour stukje gekeken en uurtje zitten frustreren omdat foto's scannen niet lukt, toen maar zitten ergeren aan diej irritante regen diej op 't dakraam neerplurde, en toen uiteindelijk omslachtig op de comp zitten te doen zodat de foto's wel goed gescand sjijn, kortom: ik verveelde me...! ;-)

Ben nu wel weer blij, foto's gescand, ga sjo lekker eten enne, morgen vrij! *whiejj* :-D Moet nog ff bedenken wat voor nuttigs ik morgen weer ga doen, miss nog wat foto's inscannen,, of anders eh... kamer opruimen? Benk ook sjo lang mee bezig,, not.

Debbie is al poosje niet meer op 't forum geweest of wel? iig, niet in de bar. En Annemieke is vandaag ook nog niet geweest, maarja, jullie hebben allemaal zeker wel betere dingen te doen dan te forummen... Wat is 't hier toch weer saaaaaaaai... blugh, blagh, blegh...! [forummen is ook heel leuk hoor, maar als dr weinig mensjusz sjijn heb je dr nog niet veel aan, en dan zijn er ook al zo weinig mensjusz online op msn... zucht, iedereen isj op vakantiej *denkt terug aan vakantiej in Ierland, ik wil teruuggg*,,, blieh {<{=nieuw wordke]]

LC: Welkom terug!! En fijn dat je je sjo vermaakt hebt in Bretagne! :-)

Verder iedereen,, fijne avond!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #11234 Gepost op: 24-07-2003, 19:26:31 »

heeft gisteren alle stoffige barbies in een vuilniszak gepletterd. iemand behoefte? ;)

Heb je nog flippo's?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11235 Gepost op: 24-07-2003, 21:04:55 »
Hallo, ik kom ook weer eens langs. Toch best wel druk geweest hier. Nieuwe site. Ziet er erg mooi uit hoor! Complimenten Compuart en Malcolm!

Verder heb ik weinig nieuws. De nieuwe auto rijdt erg lekker, alhoewel ik er nog maar een keer in gereden heb. Mn vriend zit in ieder geval elke dag te studeren in de handleiding en ontdekt dan iets nieuws, wat ie de dag erna weer kan testen tijdens het rijden. En zo blijft ie maar bezig.

Op het werk is het druk, niet zo zeer omdat ik zelf heel veel werk heb, maar er zijn veel mensen op vakantie en dan moeten er toch wat dingetjes worden overgenomen enzo.

Vakantiegangers; goed dat jullie terug zijn! Fijn dat het zo leuk was.
Han; wees niet bang, jij zal ook een leuke vakantie hebben. Ik ben ook eens in Cadzand geweest. Er zijn best wel wat leuek plaatsjes in de buurt; Domburg bijvoorbeeld. Best de moeite waard om een ochtend of een middag naar toe te gaan.

Ik ga nog wat bijlezen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11236 Gepost op: 24-07-2003, 22:43:36 »
Heb je nog flippo's?

jaa... heb ik ook nog. hebben?

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11237 Gepost op: 24-07-2003, 23:38:34 »
Och...die goede oude tijd toen iedereen nog blij was met 'n flippo.

Ik kom net terug van de discotheek, waar wij (=m'n dansgroep) in september mogen optreden. We zijn vast effe gaan oefenen op 't podium en de blokken en 't gaat echt heel erg leuk worden. Wel 'n beetje vreemd om in zo'n discotheek te zijn terwijl er geen mensen zijn. De eigenaren waren iig erg onder de indruk, dus ik hoop dat we na dit optreden in september nog vaker terug mogen komen. Misschien moet ik er dan maar m'n nieuwe baantje van maken: 't is ontzettend leuk en 't verdient ook nog 'ns goed.

Verder heb ik niks nieuws te vertellen. Ik heb vandaag al 'n beetje m'n spulletjes voor de vakantie bij elkaar gelegd. Morgen dan proberen alles in koffer(s) te proppen en dan ben ik klaar om op vakantie te gaan. Ik heb er toch wel zin in, ondanks dat 't weer niet zo goed beloofd te zijn.  

Ik kruip nu fijn m'n bedje in, want ik ben erg moe van de inspanningen in de discotheek. Truste!

« Laatst bewerkt op: 24-07-2003, 23:41:08 door Han13 »

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11238 Gepost op: 24-07-2003, 23:41:24 »
Hallo allemaal,
ik heb weer even tijd om bij te schrijven. Ik heb het 'kei-druk' momenteel.
Op de alarmcentrale ben ik gisteravond enkel en alleen bezig geweest met dat auto-ongeluk in Corsica, waar ik de vorige keer al over schreef. De 5 personen komen verdeeld over twee dagen terug van Bastia naar Parijs en vandaar per ambulance naar Charleroi (= Dutroux-stad) waar ze wonen.
De auto's worden binnenkort op de boot naar Genua gezet en daar afgehaald door een vrachtwagen. Aangezien het dossier zo ingewikkeld was, heb ik alles in een keer georganiseerd, zodat het niet doorgegeven moest worden aan volgende ploegen wat altijd communicatieproblemen veroorzaakt. Maar ik was tevreden toen ik om 23 uur naar huis ging. Alle afspraken voor de volgende dagen waren gemaakt en iedereen wist wat er moest gebeuren. Zaterdag weet ik of het allemaal gelukt is, zoals ik het voorzien had.
Maar ik was gisteravond wel behoorlijk 'gaar'. Normaal behandel ik gemakkelijk een tiental dossiers tijdens één avondsessie, maar dit was wel een speciaaltje  :P

Haha, Annemieke ! Dat is dus een Belgisisme die 'dan' en 'als'. Het moet uit het frans komen, maar dit soort vergissingen is schering en inslag hier in Vlaanderen. En jij mag me altijd op fouten wijzen. Ik vind het bijzonder knap dat je dat zo goed beheerst: dat is geen stigma, dan is een waanzinnig goede kwaliteit van je. Daar ga je later in je beroep nog veel plezier aan beleven.

Han: Ik heb vroeger (+/- 30 jaar geleden OMG) in Cadzand een paar bezinningsweekend beleefd in een plaatselijk jeugdcentrum en heb daar prachtige momenten beleefd, waarvan ik sommige details tot op heden aan mijn moeder bespaar.
Volgens wat ik van Cadzand weet is het verder wel een boeregat met een mooi strand. Persoonlijk vind ik Brugge meer de moeite waard DAN Knokke, maar dat moet je zelf zien.
Ook even langs Damme passeren.
Vergeet natuurgebied 't Zwin niet: ligt net op de grens met België.
Het rijkemensenplein in Knokke is het Albert I-plein, vrij centraal en in heel belgië gekend als het 'Place m'as tu vu ?' (Heb je mij wel gezien-plein).
Vergeet vooral onze grote kustattractie niet: Alive & Kicking (en Knudde) in Bredene.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11239 Gepost op: 24-07-2003, 23:48:32 »
Han: Ik heb vroeger (+/- 30 jaar geleden OMG) in Cadzand een paar bezinningsweekend beleefd in een plaatselijk jeugdcentrum en heb daar prachtige momenten beleefd, waarvan ik sommige details tot op heden aan mijn moeder bespaar.
Volgens wat ik van Cadzand weet is het verder wel een boeregat met een mooi strand. Persoonlijk vind ik Brugge meer de moeite waard DAN Knokke, maar dat moet je zelf zien.
Ook even langs Damme passeren.
Vergeet natuurgebied 't Zwin niet: ligt net op de grens met België.
Het rijkemensenplein in Knokke is het Albert I-plein, vrij centraal en in heel belgië gekend als het 'Place m'as tu vu ?' (Heb je mij wel gezien-plein).

Brugge ben ik vroeger ook wel 'ns geweest en ik kan me wel herinneren dat ik 't 'n mooie stad vond. We hebben er toen 'n rondvaart gemaakt, waarvan ik erg onder de indruk was. ('t was geloof ik de eerste keer dat ik op 'n boot zat) Misschien dat we er nu ook wel 'n dagje heen gaan.  :)

Wat is de wereld trouwens weer klein. Ik dacht dat echt niemand 't kleine Cadzand zou kennen, maar toch zijn er veel forummers ooit geweest.

Citaat
Vergeet vooral onze grote kustattractie niet: Alive & Kicking (en Knudde) in Bredene.

Och, was ik toch bijna vergeten dat zij daar ook dicht in de buurt wonen! Ik zal 'ns kijken of m'n vriendinnen 't leuk vinden om op bezoek te gaan.

En nu kruip ik echt m'n bedje in.....