Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106803 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11240 Gepost op: 25-07-2003, 10:19:00 »
Goedemorgen!

Zoow, heb lekker uitgeslapen voor mn doen, wel echt tot half negen ofsjow...! Toen met hondjuh gelopen. :) Ik ga sjow ff kijken hoeveel kaftpapier ik nog heb van vorig schooljaar, ik ga vandaag dus ws schoolspullen kopen, agenda, kaftpapier, schriften ensjow... Verder weet ik nog niej wat ik vandaag ga doen, miss dus boeken kaften... ::) Yay, leuk... Mja, heb verder niet echt iets boeiends te vertellen, t is hier nogwel aardig weer, zonnetje plus wat blauwe lucht met wolkjusz, als 't maar niej weer gaat regenene zoals gister...

Han: Koel dat je alvast in diej disco bent geweest! Ik hoop dat jullie dr idd vaker mogen komen dansen na september! Verder, succes met inpakken vandaag en alvast 'n fijne vakantiej!

Lowprofile: Ik hoop dat 't zaterdag allemaal gelukt is, dat gedoe met 't auto ongeluk...!

Ik ga weer, tot straks! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11241 Gepost op: 25-07-2003, 11:25:58 »
Hoihoi,

Annemieke is vandaag ook nog niet geweest, maarja, jullie hebben allemaal zeker wel betere dingen te doen dan te forummen...
tsja, srry, je hebt gelijk... eergisteren zijn Fieneke en Lieveke weer in Gouda gekomen om hun zomertoer af te ronden daar waar hij begon, maar het liep een btje uit en toen konden ze niet meer 's avonds naar huis, dus bleven ze nog een nachtje en ben ik de volgende dag maar meegegaan naar Heerlen zodat ze iig 40% korting hadden door mijn NS-abonnement nu hun zomertoerkaartje verlopen was ;D. En natuurlijk altijd gezelli om weer eens hier te zijn. Het hondje van Fien is behoorlijk gegroeid!!

Haha, Annemieke ! Dat is dus een Belgisisme die 'dan' en 'als'. Het moet uit het frans komen, maar dit soort vergissingen is schering en inslag hier in Vlaanderen.
was het maar een 'belgicisme' Lowpro, maar overal in Ned komt het minstens zo vaak voor ::). En iedereen roept dan altijd 'ja maar dat is nu eenmaal van deze streek'...
Maargoed, thnx voor je lieve woorden en dat ik je altijd mag verbeteren! ;)

Kga nu ontbijten!! doeidoeiii

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11242 Gepost op: 25-07-2003, 12:02:28 »
Nu pas ontbijten ?  :o  :o  :o
Het is bijna 12 uur. Ik ben al 3,5 uur aan het werken (voor mijn eigen klanten).
Ik ga nu zo ongeveer lunchen.
ik lust wel een kopje soep maar dat mag nog niet

Annemieke: ik stelde me jou toch anders voor:
om 6 uur opstaan, frisse ochtendwandeling in de natuur, ochtendgymnastiek,
stevig ontbijt om 7 uur, moedertje helpen even het hele huis aan kant te zetten, enz.  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11243 Gepost op: 25-07-2003, 17:45:23 »
Whieeeejj, ik kreeg zojuist een telefoontje van... Daan!! Vanuit Engeland!! Leuk he :D. Jullie krijgen dus allemaal de groeten van hem! Hij zit daar nog twee weken (zucht), maar het beviel hem wel op zich, alleen was er niet erg goed weer, maar ja heel erg uitgebreide verhalen heb ik ook nog niet echt gehoord. Wie weet vindt ie ook nog wel ns een internetcafe...

oja, ik ben dus weer thuis vanuit Heerlen, vond het zoals altijd weer jammer om weg te gaan maja, ook wel vermoeiend altijd om de hele avond te blijven praten enzow... (niet met Fieneke dan, want die praatte ondertussen bij met haar vriendje via msn...)

Offline Timss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11244 Gepost op: 25-07-2003, 22:34:37 »
Als we een x een berichtje van hem vinden issie en het internetcafe geweest.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11245 Gepost op: 25-07-2003, 22:40:36 »
Het weerbericht: het gaat regenen en het blijft regenen. Nee, dat is lekker!

Gister regende het ook; ik was aan het fietsen van de Beekse Bergen naar Oisterwijk (20km, valt mee). Begint het ineens te onweren en te regenen! We (=vriendin en ik) hadden net een spelletje gekocht op een rommelmarkt, dus we hebben onder een viaduct gezeten in de middle of nowhere en we hebben dat spelletje zitten doen! Niemand gezien trouwens, want de rest van Tilburg e.o. had wel wat beters te doen waarschijnlijk (binnen zitten schuilen voor de regen).
Verder zijn we bijna de Intertoys uitgezet omdat we aan het spelen waren met zwaarden. Ik zal de details besparen, maar er vloog een zwaard door de lucht en dat vond de mevrouw van de winkel niet zo leuk. Verder zijn walkie-talkies heel duur als je voor de grap een paar wilt hebben. 18 euro is dan net iets te veel.
Maar we hebben lol gehad! Toen uit Oisterwijk naar huis gefietst. Natuurlijk wind (en dus ook regen) tegen, maar ach... we hadden het gezellig!

En het huisje langs het spoor is ook nog goedgekomen... Alles komt goed!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11246 Gepost op: 25-07-2003, 22:48:10 »
Hooj!

Daar benk weer!

Heb vanmiddag bijna hele middag achter de comp gezeten, om te internetten en veel liedjusz te downloaden en cdfrontjusz te zoeken ensjow. k wil vier cd's branden, en ik heb bijna alle liedjusz drvan... :-) Verder benk dusj ff naar de stad geweest en heb o.a. een Winnie the Pooh agenda gekocht...! ;D *jeujj* Das wel leuk sjoon agenda, kan je gelijk allerlei dingen (sjoals verjaardagen) invullen ensjow... :-) Kreeg vanochtend twee brieven plus kaart erbij uit Frankrijk van 'n goede vriendin! Vonk wel erg leuk dat ze dat deed, hak niet verwacht, wel gewoon kaartje ofsjo maar geen brieven drbij...

Annuh: Whaha, met zwaarden spelen in de Intertoys...! ;D Tsjj... ;-) Heeft hier de hele dag (gelukkig) niet geregent...! :-)

Annemieke: Fijn dat 't sjo gezelli was met Fieneke ensjow! En koel dat Daan je ff uit Engeland gebeld had!! Duurt nog wel lang sjeg, eer iej terug isj. Mja, ik hoop dat iej nog ff internetcafé vind,,, vast wel...!

Ik ga weer,,, doeidoei! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11247 Gepost op: 25-07-2003, 22:51:24 »
Haha, in de intertoys met zwaarden aan het spelen, waarom verbaast zo'n verhaal van jou me nou toch niet echt Annuh? ::) ;)

Ik heb nog eens goed naar die telefoons gekeken op internet samen met mn broer, en ws gaan we morgen naar de winkel om nog wat andere voorwaarden te horen en m ns te zien enzow... Ik hoop wel heel erg dat ik deze idd krijg, want hij is echt geweldig, wat je dr ammaal mee kan, oww... Maar ja zo'n abonnement moet je toch maar mooi elke maand betalen en ik ben natuurlijk wel een arme student...

Nja, ik zie wel. Morgen ook naar mn oom en tante in Nijmegen om wat meer te regelen voor mn kamer... Jajajaaa dat moet ook nog.

Zojuist ff'tjes aan de foon gehangen met een vriend op wie ik boos was, maja ik voel me niet heel veel beter want hij vond toch niet echt dat ik degene was die boos mocht zijn enzow... :s Maja komt ammaal wel goed. Kga maar eens douchen  en naar bed denk ik. Nu typ ik btw op de pc ipv op de mac, en hier werken de fanta shokata filmpjes wel! jeeeej :D

welterusten iedereen :-*

Ow nu heeft Anne-Marie net gepost zie ik... vergeet je mijn verjaardag niet? ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11248 Gepost op: 25-07-2003, 22:57:18 »
Zojuist ff'tjes aan de foon gehangen met een vriend op wie ik boos was, maja ik voel me niet heel veel beter want hij vond toch niet echt dat ik degene was die boos mocht zijn enzow... :s Maja komt ammaal wel goed.
Wie? *nieuwschierig* Hoop dat 't ook wel weer gauw goed komt iig... ;)

Ow nu heeft Anne-Marie net gepost zie ik... vergeet je mijn verjaardag niet? ;)
Hehe, neej hoor, ik vergeet em niej... ;)

Bleh, dr is bijna niemand online op msn, btje saaio, mja, ik ga wel weer ff verder bijlezen en posten...!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11249 Gepost op: 25-07-2003, 23:01:16 »
Verjaardag? Ben je bijna jarig dan Annemieke?   ???  (in dat geval: vast 'n hele fijne verjaardag!)

Ik kom effe afscheid van jullie nemen, want morgenvroeg vertrek ik op vakantie. Eerst nog effe naar de bakker (waar ik werk) om wat broodjes te halen en dan gaan we onderweg. 't wordt dus de komende dagen niet zo'n fijn weer, maar er is 't heel voorzichtige voorspelling dat 't weer vanaf donderdag weer beter gaat worden. Dat hoop ik dan ook maar.

Iedereen wens ik 'n hele fijne komende 2 weken en ik kom als ik terug ben zo snel mogelijk effe langs in de bar om te vertellen hoe 't was. :) (mocht de regen aanhouden dan zien jullie mij hier waarschijnlijk eerder dan over 2 weken weer verschijnen  )

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11250 Gepost op: 25-07-2003, 23:05:23 »
Verjaardag? Ben je bijna jarig dan Annemieke?   ???  (in dat geval: vast 'n hele fijne verjaardag!)
hahaha neejoh, eind september, maar Anne-Marie zei dat ze alle verjaardagen in haar nieuwe agenda aan het schrijven was, vandaar...

Heel veel plezier op vakantie Han!!! Enne zorg er met zn allen voor dat het toch leuk is, ook als het weer ff niet meezit he!

Enne Anne-Marie, vertel ik nog wel 'ns... denk ik... ::)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11251 Gepost op: 25-07-2003, 23:05:34 »
Hehe, neej Han, Annemieke is niet jarig en word binnenkort ook nog niet jarig... Alleen omdat ik het had over verjaardagen diek in mn agenda ging noteren, vroeg Annemieke of ik dr hare dr niet sjouw vergeten... ;)

edit: Annemieke al uitgelegt :P Ik willut nog wel horen dan he, Annemiek!

Verder Han, heel veel plezier op vakantie en ik hoop voor je dat 't gauw weer mooi, warm weer word! Tot over 2 weken dan ws...!

« Laatst bewerkt op: 25-07-2003, 23:06:38 door @miesh »

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11252 Gepost op: 26-07-2003, 14:32:27 »
heey goeiemiddag allemaal

Ik ben aan het wachten op de tijdrit van de Tour de France. Wordt erg spannend of het wordt Armstrong of het wordt Ullrich.

Ik ga dalijk een broodje nemen en een beschuitje met aardbeien (hmm dat zei ik een half uur geleden ook al tegen mezelf) Verder ga ik vandaag niet veel doen. Lekker forummen en de tour kijken.

Annemieke ook al ben je niet jarig toch alvast gefeliciteerd en ik ben ook van plan een mobieltje te kopen met abonnement maar ik heb nog geen idee welke.

Han13 een hele fijne vakantie (beetje laat)

Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11253 Gepost op: 26-07-2003, 18:27:08 »
Wordt erg spannend of het wordt Armstrong of het wordt Ullrich.
Bah, Armstrong dusj... :(

Ben vanochtend naar de stad gegaan, gewoon ff rondkijken of dr nog leuke dingen in de uitverkoop waren ensjow. En (natuurlijk) heb ik uiteindelijk in de laatste winkel waar we in gingen een broek gekocht! :) Gewoon, een blauwe spijkerbroek, maar wel een koele...! Verder vanmiddag niet zoveel gedaan, gedoucht, de tour gekijkt, piano gespeeld enz enz.

Ik ga ff bijlezen, doeidoei!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11254 Gepost op: 26-07-2003, 18:57:22 »
Vanmorgen ben ik gezellig naar de stad geweest om te winkelen zonder dat het te druk was met kermisgangers. Ik was er dus al om 11 uur (ja, dat is voor mij vroeg, normaal zit ik dan nog in pyjama). Het was inderdaad nog rustig. Op 6 september is er een beachvolleybaltoernooi van onze club, dus ik ging samen met een teamgenootje shirtjes kopen. We wilden wel opvallen, maar niet veel geld betalen. Het was wel uitverkoop, dus dat kwam al goed uit. Maar dan nog is het overal kei duur! Dus we hebben de hele stad gehad, en uiteindelijk drie hele foute shirtjes gevonden (die achteraf dus eigenlijk wel heel leuk zijn). Daar gaan we met z'n drieen in spelen.
Op weg naar de fiets nog even kermis gekeken (het was alweer 1 uur, dus de kermis ging open) en een loempia gehaald (ok... ik geef het toe... 2 loempia's). Rustig naar huis gefietst en de shirtjes thuis laten zien. Reactie: leuke shirtjes!

Teamnaam beachtoernooi: De drie met de leuke shirtjes ;D

« Laatst bewerkt op: 26-07-2003, 18:57:48 door Annuh »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11255 Gepost op: 26-07-2003, 19:24:55 »
Haha annuh, spelen met die zwaarden. Ben ook een keer een winkel uitgezet. op de een of andere manier vond de winkelier het niet leuk dat een paar vrienden van me en ik midden in de winkel aan het voetballen waren met een bal die we nog niet betaald hadden.(ja hallo wij mogen wel ff kijken of die bal lekker speelt) Dus zo raar is dat nog nie.

Nou vandaag verschrikkelijk gebaald omdat Armstrong weer heeft gewonnen,(of er moet morgen een wonder gebeuren) ff de stad in geweest. Niets bijzonders dus. Morgen ben ik waarschijnlijk de hele dag op de wielerbaan te vinden(als er geen wedstrijd is) want ik heb al in geen 2 dagen meer gefietst

mzzls

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11256 Gepost op: 26-07-2003, 21:06:53 »
0 Gasten, 1 Leden
Annuh
[Meer statistieken]

Triest... echt triest :'(

;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11257 Gepost op: 26-07-2003, 21:11:04 »
Ghehe, idd, errug triest he Annuh...! ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11258 Gepost op: 26-07-2003, 21:11:58 »
Hoe kan dat nou, Annuh? Jij staat online, ik sta online, Miesh staat online, en het systeem geeft alleen aan, dat jij online staat?

We staan dus allemaal alleen met onze eigen nickname online, zie ik nu. Er zit hier en daar dus nog wel een bug die niet gemakkelijk te vangen is.

« Laatst bewerkt op: 26-07-2003, 21:14:29 door bodejosm43 »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11259 Gepost op: 26-07-2003, 21:20:29 »
Er zit hier en daar dus nog wel een bug die niet gemakkelijk te vangen is.
Jup, idd... :-\

Nu doet iej bij mij wel weer normaal,,, ik ben niet meer als enige online! *jeujj*