Hoi mensjes!
Ben net terug uit Nijmegen en het is helemaal geweldig! Superkamer, lekker groot, met bed en meubels en al, met wastafel, kasten, zelfs een tv die ik mag gebruiken... en ze zijn echt zow aardig, mn oom en tante (en mn neef ook natuurlijk, die daar ook woont), ik mag echt alles enzow en ze verbieden het gewoon om meer te betalen dan nja ong de onkosten...! Ongelofelijk gewoon, ik heb echt onwijs veel geluk!!
En het is ook nog onwijs dichtbij de universiteit! (schijnt... ik ken Nijmegen zelf nog nie, maar daar is de introductie voor) Maar goed, ik ben dus heppie
.
Verder ben ik vanochtend naar dat supermobieltje gaan kijken (die waar je mee kunt msnen, internetten en foto's maken...) (oja en ook nog bellen!
:p) en hij was wel iets duurder in de winkel dan op internet
maar je kreeg er dan wel 3 maanden dubbele bundel bij dus wat beltegoed betreft zeg maar was je uiteindelijk goedkoper uit. Ik denk dus dat ik het wel doe...! ...hoewel de verzekering er natuurlijk wel nog eens bovenop komt, en dat kon niet eens in de orange-winkel zelf, maar dat moest apart bij een andere winkel, naja, dat moet dan maar, maar als ie gestolen wordt, wil ik niet weer helemaal met lege handen staan. Maar goed maar goed, vanochtend twijfelde ik nog een btje omdat ie in totaal natuurlijk toch wel duur is (maja dat is elke telefoon eik wel) maar nu die kamer'huur' (zo valt het eik nie eens te noemen) zo onwijs meevalt kan ik me dit wel permitteren denk ik
. Want ik krijg natuurlijk lekker wél uitwonende studiebeurs... Hrm, moet ik me wel ff uitschrijven in Gouda en in- in Nijmegen.
Avron, heb jij al alle sites van mobiel-aanbieders afgezocht welke mobiel het leukste/voordeligste/geschikste voor jou is?? Echt heel handig hoor, zou'k doen als je nog niet weet welke je wilt...
Maarre... tis echt niet nodig om mij te feliciteren met mijn verjaardag van over 2 maanden hoor...
Anne-Marie, cool dat je een leuke broek hebt kunnen vinden in de uitverkoop! Gister toen ik door de stad liep zag ik ook overal de gigantische SALE-bordjes, en ik wilde zooow graag van alles kopen
, maja, kheb dr niet echt geld voor :-\. Althans, theoretisch gezien mss wel, maar kmoet nu ff zuinig doen natuurlijk nu ik een arme student word. Bovendien moet ik nog steeds mijn vakantie terugbetalen aan mn ouders
maja daarvoor ga ik bij de Marskramer werken natuurlijk volgende week (bleghhh!! das volgende week al!
).
Hrm, zal ik nu nog die vriend gaan terugbellen die had gebeld toen ik in de trein zat...? Of nog een paar mails versturen die ik al meer dan een week aant versturen ben
? Hm, heb eik niet zo'n zin om achter de comp te zitten (whaarhlg :s hoe kan dat... haha naja wel om te forummen), mn ouders en broer zitten wel gezelli te kletsen geloof ik, en hmm mss maar ff dat boek van de vader van Daan uitlezen waar ik in de trein inmiddels zeer ver in gevorderd ben...
Iig, fijne avond iedereen!!