Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106759 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11260 Gepost op: 26-07-2003, 21:25:57 »
Samen vliegen vangen dan, miesh? Annuh heeft nog wel ergens een vlindernetje dat ze niet nodig heeft op Rhodos, volgende maand. Misschien kunnen we een vliegenmepper lenen uit het topic daat daarover gaat?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11261 Gepost op: 26-07-2003, 21:34:19 »
ghehe is goed...! ;D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11262 Gepost op: 26-07-2003, 21:53:55 »
Hoi mensjes!

Ben net terug uit Nijmegen en het is helemaal geweldig! Superkamer, lekker groot, met bed en meubels en al, met wastafel, kasten, zelfs een tv die ik mag gebruiken... en ze zijn echt zow aardig, mn oom en tante (en mn neef ook natuurlijk, die daar ook woont), ik mag echt alles enzow en ze verbieden het gewoon om meer te betalen dan nja ong de onkosten...! Ongelofelijk gewoon, ik heb echt onwijs veel geluk!! :D En het is ook nog onwijs dichtbij de universiteit! (schijnt... ik ken Nijmegen zelf nog nie, maar daar is de introductie voor) Maar goed, ik ben dus heppie :).

Verder ben ik vanochtend naar dat supermobieltje gaan kijken (die waar je mee kunt msnen, internetten en foto's maken...) (oja en ook nog bellen! ;D :p) en hij was wel iets duurder in de winkel dan op internet :( maar je kreeg er dan wel 3 maanden dubbele bundel bij dus wat beltegoed betreft zeg maar was je uiteindelijk goedkoper uit. Ik denk dus dat ik het wel doe...! ...hoewel de verzekering er natuurlijk wel nog eens bovenop komt, en dat kon niet eens in de orange-winkel zelf, maar dat moest apart bij een andere winkel, naja, dat moet dan maar, maar als ie gestolen wordt, wil ik niet weer helemaal met lege handen staan. Maar goed maar goed, vanochtend twijfelde ik nog een btje omdat ie in totaal natuurlijk toch wel duur is (maja dat is elke telefoon eik wel) maar nu die kamer'huur' (zo valt het eik nie eens te noemen) zo onwijs meevalt kan ik me dit wel permitteren denk ik ;). Want ik krijg natuurlijk lekker wél uitwonende studiebeurs... Hrm, moet ik me wel ff uitschrijven in Gouda en in- in Nijmegen.

Avron, heb jij al alle sites van mobiel-aanbieders afgezocht welke mobiel het leukste/voordeligste/geschikste voor jou is?? Echt heel handig hoor, zou'k doen als je nog niet weet welke je wilt...
Maarre... tis echt niet nodig om mij te feliciteren met mijn verjaardag van over 2 maanden hoor... ???

Anne-Marie, cool dat je een leuke broek hebt kunnen vinden in de uitverkoop! Gister toen ik door de stad liep zag ik ook overal de gigantische SALE-bordjes, en ik wilde zooow graag van alles kopen ;D, maja, kheb dr niet echt geld voor :-\. Althans, theoretisch gezien mss wel, maar kmoet nu ff zuinig doen natuurlijk nu ik een arme student word. Bovendien moet ik nog steeds mijn vakantie terugbetalen aan mn ouders ::) maja daarvoor ga ik bij de Marskramer werken natuurlijk volgende week (bleghhh!! das volgende week al! :o :().

Hrm, zal ik nu nog die vriend gaan terugbellen die had gebeld toen ik in de trein zat...? Of nog een paar mails versturen die ik al meer dan een week aant versturen ben ::)? Hm, heb eik niet zo'n zin om achter de comp te zitten (whaarhlg :s hoe kan dat... haha naja wel om te forummen), mn ouders en broer zitten wel gezelli te kletsen geloof ik, en hmm mss maar ff dat boek van de vader van Daan uitlezen waar ik in de trein inmiddels zeer ver in gevorderd ben...

Iig, fijne avond iedereen!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11263 Gepost op: 26-07-2003, 22:27:21 »
Hier ben ik ook weer even.
Het regent pijpenstelen hier. Ik heb vandaag op de centrale gewerkt en het was weer flink druk.
Mijn corsicaans dossier is goed verlopen, maar de mensen hadden het lastig met de ambulance tussen Parijs en Charleroi (2,5 uur rijden), maar ja ze waren allemaal gewond geraakt in een zwaar auto-ongeval. Dus, beetje trauma om weer in een auto te stappen.

Vandaag met iemand gesproken in Engeland met 37 hechtingen op het hoofd en aangezicht (mountainbike-ongeluk), een meisje in The Rhodos General Hospital (brommer-ongeluk) (Annuh, pas op, hé) en iemand in Turkije.

Oh ja, en een chic koppel in Parijs. Moeten met de Thalys terugkomen naar Brussel op maandag na hun uitstapje. Ze reizen eerste klas. De vader van meneer is overleden en nu willen ze zondag terugkomen. Ze wilden weten of we iemand konden sturen naar het hotel om de tickets op te halen en ze om te boeken op onze kosten ... dat omboeken kost dus ten hoogste 10 euro.
We hebben duidelijk niet allemaal dezelfde relatie met onze families. Ik werk misschien bij een verzekering, maar ik denk dat ik bij zoiets eerst naar huis kom en me na een paar dagen afvraag of er een vergoeding voor is.
Het ligt anders natuurlijk als je uit Spanje terug moet komen, maar Parijs/Brussel is dus een uurtje trein, hé.

Tjonge Annemieke. Nijmegen wordt dus binnenkort Nijmieke.
Dat klinkt allemaal mooi, die kamer en zo. En dat nog een blitz mobieltje (gsm op zijn Belgisch - 'un G' voor de franstalige brusselaars). Dus nu ook zelf koken, eigen budget te beheren, eigen computer. Het belooft.

Ik denk dat we het hier nog allemaal in geuren en kleuren zullen gaan lezen.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11264 Gepost op: 26-07-2003, 22:41:30 »
Ik zal uitkijken! ;D

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11265 Gepost op: 26-07-2003, 22:50:15 »
Ik weet niet of je hier reclame mag maken maar ik doe het maar:

Stuur allemaal je top 10 van topics naar mij voor de top 40[/b]

Ik heb namelijk nog niet veel reacties

Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11266 Gepost op: 26-07-2003, 23:51:47 »
Pfoe Rob, al die enge verhalen. Dat je je werk dan nog leuk kunt vinden... Je bent natuurlijk wel wat gewend, maar toch.

Tjonge Annemieke. Nijmegen wordt dus binnenkort Nijmieke.
Dat klinkt allemaal mooi, die kamer en zo. En dat nog een blitz mobieltje (gsm op zijn Belgisch - 'un G' voor de franstalige brusselaars). Dus nu ook zelf koken, eigen budget te beheren, eigen computer. Het belooft.
:) haha, lief stukje weer hoor ;D maarre... eigen comp ::) dat mocht ik willen... Naja, die mobiel is bijna een computer te noemen ;D omdat je dr ook mee kunt internetten en msnen, en ik mag ook wel de computer van mijn oom en tante gebruiken, maar daar wil ik toch wel zuinig mee zijn want ik mag al zoveel van hen gebruiken en dan hebben ze nog meer 'last' van me zeg maar... Dusse heel veel forummen zal ik op die comp ook nie echt, gewoon mailen en af en toe een berichtje hier typen wel ja :).
Poepoe, ik begin zowaar een beetje zenuwachtig te worden, als je dat zo kunt noemen. :) Mss verandert het nog wel in hyper... ;D

Oja, kheb het boek van Daans vader zojuist uitgelezen. Tsja wat moet ik ervan zeggen. Zoveel ellende, daar hou ik nooit van in boeken :-\. Ja ok tis een detective dus er moeten nu eenmaal wat mensjes vermoord worden enzow en de motieven daarvoor zijn meestal ook nie al te vrolijk, maja toch hou ik daar dan niet echt van. En om meteen na HP een ander boek te gaan lezen was mss ook niet zo'n goed idee ::), want daar kan natuurlijk geen enkel ander aan tippen. Maar ja hij was wel leuk hoor, wel verrassende wendingen enzo omdat er toch best wel wat meer gebeurde dan je in het begin zou verwachten. Och jah, jullie moeten hem zelf maar lezen als je meer wilt weten over het boek ;), het heet 'Vuile praktijken'. Maar dis mss meer iets voor het boekentopic...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11267 Gepost op: 27-07-2003, 09:48:54 »

maja daarvoor ga ik bij de Marskramer werken natuurlijk volgende week (bleghhh!! das volgende week al! :o :().

Ga je hier in Gouda bij de Marskramer werken of in Nijmegen?

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11268 Gepost op: 27-07-2003, 11:15:59 »
wooow annemieke wat koel! echt handig dat je daar kunt gaan 'verblijven'!
Trouwens, mijn UCmore zoekmachine associeert widm met big brother... :-X
« Laatst bewerkt op: 27-07-2003, 11:17:03 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11269 Gepost op: 27-07-2003, 13:01:50 »
Ik maak ook maar voor een keer reclame.

Ik moet ook nog een paar lijstjes voor mijn top 40

Dus als je wilt pm dan ff je top 10 van leukste nummers naar mij of stuur ze naar littlecreepie@homail.com

Bedankt

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11270 Gepost op: 27-07-2003, 14:02:41 »
Heeyzzz

Ik ben vanmorgen naar de boekenmarkt geweest. Was wel leuk alleen erg druk. Je moest echt dringen om alles goed te kunnen zien. Heb gelukkig wel wat leuks gevonden. Verder ga ik vandaag niet veel doen. Heeft iemand nog tips voor mij?

Toch bedankt!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11271 Gepost op: 27-07-2003, 14:11:20 »
Ik heb wel een tip voor je hoor. Vandaag is de laatste dag van de kermis hier, dus daar ga ik naartoe, even kijken. Ik hoop dat er wat meer sfeer is dan de afgelopen week, want het is helemaal niet druk. De voorgaande jaren was het altijd superdruk, voetje voor voetje lopen etc, en dit jaar kan je gewoon vrij ademen! Dat is ook wel fijn, maar niet voor de exploitanten. Ik ben benieuwd of ze wel winst hebben gemaakt.
Vanavond is ook de begravenis van de kermis om 00.45u, en dan om 1.00u is er vuurwerk. Daar ga ik niet op wachten, want ik moet morgen werken, maar het is op zich wel leuk. Jammer dat het een endje hier vandaan is, misschien kan ik het vanuit m'n kamer zien :) .

Iedereen veel plezier vandaag!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11272 Gepost op: 27-07-2003, 14:36:38 »
hoi hoi hoi !

ik kom hier ook nog ff langs ! Veel te veel om bij te lezen maar kheb het wel ff diagonaal gedaan  :-[.

@Annemieke: is het zo'n gsm met i-mode? die zijn idd niet duur en erg handig naar het schijnt !!

iedereen verder nog een prettige dag !!  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11273 Gepost op: 27-07-2003, 14:41:27 »
Avron, heb jij al alle sites van mobiel-aanbieders afgezocht welke mobiel het leukste/voordeligste/geschikste voor jou is?? Echt heel handig hoor, zou'k doen als je nog niet weet welke je wilt...

Kun je me wat sites geven Annemieke dan kan ik daar rondkijken.

« Laatst bewerkt op: 27-07-2003, 14:41:50 door Avron »
Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11274 Gepost op: 27-07-2003, 17:59:07 »
Goedemiddag!

Sjoow, mn dag bestond tot nu toe, uit nja, vanochtend sjow naar de kerk fietsen, en toen zagen we onderweg nog kei jonge eendjusz! :D Hehe, moest natuurlijk gelijk aan Annemieke denken, 't waren dr best veel...! Mja, verder gelezen, gelezen, met hondjuh gelopen toen chips eten en buiten gesjeeten en gelezen (tjaah, heb vandaag 2 boekjusz uitgelezen) tot 't begon te regenen toen binnen gaan lezen (hoe afwisselend kan je dag sjijn... ;-) ) en nu heb ik wel ff genoeg gelezen dus gingk maar internetten...! :-)

...want daar kan natuurlijk geen enkel ander aan tippen.
*ahum...* ::)

Ik ben ff gezelli aan 't msnen, dusj schiet niej echt op met mn post mja, morgen weer werken...! Heb dr nog niet keiveel zin in, vroeg opstaan... *whaah* Maarja, je moet dr wat voor overhebben als je wat geld wilt verdienen... ::)

Annemieke: Echt koel dat je 'op kamers' kan bij je oom en tante, en dat 't sjow ruim ensjo daar is! Heb je echt wel mazzel mee! Mn broer is ook btje op zoek naar kamers in Groningen maar dat wil nog niet echt lukken, dusj gaat ie eerst nog maar ff op en neer... (is ook maar uurtje met de interliner dus valt ook nog wel meej...) Verder hoop ik dat je gauw mobieltje koopt... ;-)

Alive and Kicking: Aah, jij bent dr ook weer ff! :-) Heb je 't sjow druk met werken? Wel wat vaker weer langskomen he...!

Ik ga bijlezen, doeiii :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11275 Gepost op: 27-07-2003, 19:28:13 »
Haihai mensjes,

Er is naar het schijnt speciaal voor mij een FantaShokatafilmpje gemaakt :D, maar op de mac kan ik die niet (meer) bekijken, dus ik ben ff de pc aant opstarten zodat ik hem toch nog kan zien (ben natuurlijk onwijs benieuwd).

Ik ben vandaag eindelijk begonnen met inplakken van al mn foto's van 2002 en 2003...! Zijn er echt superveel, maar daarom wilde ik ze ook graag mooi chronologisch en met toelichting (zodat je de namen niet vergeet) allemaal bij elkaar in een dik fotoalbum (geen idee of het gaat passen...). En nu ben ik dus eindelijk begonnen, heel veel werk, maar wel erg leuk :). Kheb de mfb2002 gehad en ben nu in juni 2002, bij mn cabaretvoorstelling... Eens kijken of ik daar toentertijd een leuk verslagjesachtigiets van heb geschreven hier, mss dak dat erbij kan plakken...

Verder heb ik vandaag mailtjes gestuurd naar theatersportverenigingen in Nijmegen, of ik mss lid zou kunnen worden!! Goed he. Er zijn er echt superveel, wel 8 alleen in Nijmegen! Ik heb er 7 een mailtje gestuurd, want die ene bestond uit ammaal leden die er al 10 jaar bij waren of zow dus ik denk niet dat ik daar zo geschikt voor ben als lid ::). Maar goed ik hoop dat ik bij een van die verenigingen er wel bij kan want het lijkt me echt zoooo supertof. Sowieso al dat improviseren op zich, tijdens de trainingen natuurlijk ook al, maar met theatersport heb je ook nog eens elke maand of elke 2 maanden voorstelling...!! (naja, 'wedstrijd') Dus dat lijkt me helemaal fantastisch. Ben benieuwd.

Ga je hier in Gouda bij de Marskramer werken of in Nijmegen?
In Gouda, in het magazijn. Je zult me dus niet achter de kassa kunnen tegenkomen ofzow...

@Annemieke: is het zo'n gsm met i-mode? die zijn idd niet duur en erg handig naar het schijnt !!
Nee, geen i-mode... das alleen bij kpn/hi maar ik ga orange nemen... Dusse tsja hoe heet dat, wat erop zit, gewoon internet denk ik... met msn dus, jumjum... en kleurenscherm met digi cameraatje om fotootjes te maken en te MMS'en, oww zo leuk... :D Ws ga ik hem morgen kopen!

Maarre leuk dat je er weer eens bent Debbie! Wel jammer dat je dan zo weinig over je eigen bezigheden vertelt ::), hoe gaat het op je werk enzow?? Waarom ben je er tegenwoordig nog maar zo weinig?? :-\

Kun je me wat sites geven Annemieke dan kan ik daar rondkijken.
www.orange.nl www.o2.nl www.kpn.nl (of .com?) www.vodafone.nl www.t-mobile.nl www.debitel.nl ::)

Anne-Marie, wens JW succes met kamer zoeken in Groningen! Kent ie www.kamernet.nl? Is echt heel handig, dan kun je een email krijgen als er nieuwe kamers worden aangeboden in de stad van je keuze, en je kunt ook selecteren op huurbedrag enzow.

Nou ik ga maar eens op de pc kijken of ik dat filmpje wel kan zien...

liefs, Annemieke

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11276 Gepost op: 27-07-2003, 19:33:24 »
Ik zal ook eens op deze sites rondneuzen

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11277 Gepost op: 27-07-2003, 19:40:01 »
Hoi Annemieke,

Welke provider je kiest: ik kan je geen beste provider aanraden, maar ik geef je wel (ongevraagd ;D ;D) een goede tip: ga niet met die zogenaamde gratis kado-akties in zee, want dat gratis kado (digitale camera of een spelcomputer, of wat dan ook) betaal je dubbel en dwars zelf.

Een voorbeeldje, dit stond in de Telegraaf en in de Spits, een week of wat geleden:

Vodafone biedt je de Samsung a, s of v800 aan (type doet er niet toe), en geeft daarbij een canon Ixus-camera ""kado". Wat ze er niet bij vertellen, is dat je er een tweejarig abonnement bij moet nemen, waarbij je overigens de eerste twee maanden niet hoeft te betalen, van 40,50 euro PER MAAND

Dat is dus 22 keer 40,50 = 891 euro.

Hetzelfde abonnement ZONDER de gratis camera kost 20 euro per maand, ofwel 22 keer 20 = 440 euro .

In beide gevallen krijg je overigens de eerste 300 minuten per maand erbij, dus dat maakt het verschil niet.

Maar je betaalt voor die 'gratis' Canon digitale camera dus 451 euro, terwijl die los in de winkel al voor 349 euro te koop is. Fijne verkoop-truc, he?

Over dat fimpje: laat me even iets weten, of het je met de PC gelukt is om het te bekijken. ;D ;D ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 27-07-2003, 19:42:31 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11278 Gepost op: 27-07-2003, 19:56:45 »
Ja je hebt ws wel gelijk Jos, maar ik heb toch nog wel behoorlijk getwijfeld bij die aanbieding uit de Metro... een gratis Samsung A800 idd, met een gratis digitale camera... En het abonnement kostte (na de eerste paar maanden, waarin ie voor de halve prijs was) 26,25 per maand, dus wel te doen leek me. Maar de mobiel die ik nu (hoogstws) uiteindelijk ga kopen is idd toch geen aanbieding, hij is ook niet gratis, maar wel heel geavanceerd, je kunt dr van alles mee, ook foto's maken dus die losse digi camera heb ik dan niet meer nodig ;).

Daarnet heb ik ff op de pc je filmpje bekeken en meteen over dit onderwerp een nieuw Fanta-Shokatafilmpje gemaakt ;).

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11279 Gepost op: 27-07-2003, 21:45:08 »
Anne-Marie, wens JW succes met kamer zoeken in Groningen! Kent ie www.kamernet.nl? Is echt heel handig, dan kun je een email krijgen als er nieuwe kamers worden aangeboden in de stad van je keuze, en je kunt ook selecteren op huurbedrag enzow.
Zalk doen...! :) Denk niet dat ie diej site kent, zal 't hem es zeggen...

Heb poos geleden ff WK zwemmen gekeken, echt tof dat Inge de Bruin 2x goud heeft gewonnen!! :D Verder, gegeten en piano gespeeld, zit nu te msnen ensjow, alleen Annemieke, jij zei dat je online zou komen! :o Tssk, je moet wel met een goede reden aankomen hoor, dat je dr nu niet bent... :P Succes verder met foto's inplakken! Hier in de fam wil foto's inplakken ook echt niet lukken, met sinterklaas worden dr altijd legefotoalbums gegeven met sjoon gedicht erbij dat er nodig eens foto's ingeplakt moeten worden ensjow..! ;D Resultaat: veel lege fotoalbums en overal oningeplakte foto's...

Mja, ga nog ff msnen zonder Annemieke..., tot morgen! :-*