Welcome back Malcolm!!
Tsss, eigenlijk zou je er wel tijd voor moeten maken om de bar bij te lezen hoor...
Maarre idd schrikken en balen dat je ouders ziek werden zeg! Wie waren er nog meer mee behalve zij?
Annuh, welke film ga je kijken? (/heb je gekeken)
Aha A-M, je hoeft dus niet naar atletiek vanavond?
(zou ook eik wel raar zijn, zo midden in de vakantie, je moet eik nog eens uitleggen hoe dat zo kan...)
eerste vriendin van mij komt donderdag trug
dit klinkt idd n btje vaag, 'eerste vriendin' hoezo eerste??
Maar idd wel mooi dat ze terugkomt natuurlijk.
Is je humeur nu ook wat opgeknapt??
Ik was vandag wat chago, voornl omdat ik voortdurend rotopmerkingen van mn broer naar mn hoofd geslingerd kreeg. Maarja nog 2 en een halve week volhouden en dan zit ie 5 maanden heeeeeel veel kilometertjes verderop
in Zweden... En dan mag ik zelf ook naar Nijmegen, jeej, heb dr wel zin in!! Inmiddels heb ik al van 3 theatersportverenigingen gehoord dat ik mee mag komen trainen!
Een andere heeft geantwoord dat ik niet zo geschikt ben zeg maar, omdat er alleen mensen van 35+ bij die vereniging zitten, nou, daar hoef ik dan idd niet bij
.
Ik heb vandaag een hoop opgeruimd, goed he. Echt ontzettend veel weggegooid van mn bureau, en nog steeds ligt ie helemaal vol met zooi en ziet het er vreselijk chaotisch uit!
zucht...
Morgen komt die vriendin van me met wie ik op vakantie ben geweest hier langs, mijn foto's bekijken, haar Harry Potter ophalen
en haar verbandtrommel enzow... want die had ik nog, haha, en zij gaat overmorgen verhuizen naar Groningen, dusja...
Doris, wat cool dat het geld bij elkaar sprokkelen lukt! Hoe doe je dat joh...
Ik vind je zeikbui trouwens behoorlijk meevallen, het is toch ook logisch dat je er niet vrolijk van wordt als je slecht slaapt en hoofd- en beenpijn hebt...