Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106761 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11280 Gepost op: 27-07-2003, 23:40:01 »
zit nu te msnen ensjow, alleen Annemieke, jij zei dat je online zou komen! :o Tssk, je moet wel met een goede reden aankomen hoor, dat je dr nu niet bent... :P
jaaaa, kwetet... :-[ nou de reden is dat ik dus eerst mijn mail ging lezen, wat behoorlijk langer uitpakte dan ik had gedacht omdat ik 3 errug leuke mailtjes had, namelijk nu al 1 mailtje terug van een van die theatersportverenigingen, dat ik wel 3 keer mee mag komen trainen!! - en een heeeeel erg leuke mail van 3 volle kantjes in Word van een vriendin van vakantie. Dus alleen het lezen kostte al veel tijd ;D. Naja en daarna wilde mn vader op de comp, maar net toen ik een post aan het typen was dat ik dus nie meer online zou komen op msn, belde M, dus heb ik ff een uurtje of zow met hem aan de lijn gehangen... Tsja en daarna had het niet meer zoveel nut om dat nog te posten... mn vader zat er nu toch al achter enzow... Maar toch sorry dat ik het niet ff heb laten weten! :-[

Succes verder met foto's inplakken!
thnx!
Hier in de fam wil foto's inplakken ook echt niet lukken, met sinterklaas worden dr altijd legefotoalbums gegeven met sjoon gedicht erbij dat er nodig eens foto's ingeplakt moeten worden ensjow..! ;D Resultaat: veel lege fotoalbums en overal oningeplakte foto's...
Haha, kan het me voorstellen ;D, het is ook echt meeeeegaveel werk...!! Ik wil overal ook nog een toelichting bij schrijven enzo... Ik heb nu mn cabaretvoorstelling 2002 af, en ben dus aangeland bij Rome... Oh dat doet me eraan denken nog te zoeken naar verslagen daarvan die ik hier getypt heb, dat ben ik tot nu toe nog vergeten (mennn ik ga dit nooit af krijgen voor het eind vd vakantie ::)) en oww die gaan ook nog ruimte innemen, en ik wil nog digi foto's laten afdrukken, het gaat nie passen in dat album... ::)

Morgen widm :D en daarna eindelijk mobiel kopen!! :D Welterusten iedereen en tot morgen!!

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11281 Gepost op: 28-07-2003, 19:18:29 »
Hallo, nog geen post in de bar? Hoe kan dat nou, nou zal ik 'm dan maar openen met een flinke blunder? Mijn computer was een paar maanden geleden weer een stuk. Toen ie gemaakt was, sloot ik 'm weer aan, maar als ik af en toe bezig was liep ie zomaar vast en startte hij spontaan nieuw op. Nou lekker dacht ik, ik wacht wel af. Maar ja, het bleef zo. Toen dacht ik, nog heel even wachten. Ik dacht zelfs dat het aan het weer lag, dat m'n computer oververhit raakte, maar dat was het ook niet.

Nou ging pas mijn printer stuk. Nou, ook hoera. Gelukkig had ik nog garantie. Eergisteren printer opgehaald. Ik steek de stekker van de printer in de computer ... zie ik opeens dat een draadje van de computer naar het stopcontact niet goed zit vastgedraaid! Nu heb ik dat wel gedaan en computer al 2 dagen zonder een enkel probleem ... zucht...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11282 Gepost op: 28-07-2003, 19:32:33 »
Dan zal ik ook eens een verhaaltje vertellen dan!

Ik heb vandaag gewerkt (ow joepie). Eigenlijk is dat het boeiendste wat ik daarover kan vertellen, het was best rustig en saai, niets leuks gebeurd. Behalve dan dat we tijdens de lunchpauze met z'n 5en een kruiswoordpuzzel hebben gedaan. Op een gegeven moment kan je dat gewoon niet meer serieus doen!
Morgen... hmmz... morgen moet ik 's avonds weer werken :( 's avonds is namelijk nog saaier dan overdag in de vakantie, want dan komen er nog minder klanten. En een afdeling poetsen is na drie keer op 1 avond ook niet meer leuk.
En dat is mijn boeiende verslag weer voor vandaag ;) ;D

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11283 Gepost op: 28-07-2003, 20:01:09 »
Volgens mij is 3 kwart van het forum op vakantie, moeten wij de huiskamer een beetje levend houden Annuh :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11284 Gepost op: 28-07-2003, 20:07:20 »
naja...! :-\
ik wilde gewoon niet op mezelf reageren...

Maar goed: ik heb m!!!! :D :D :D
Mijn enige echte eigen fantastische SPV, naja oftewel zeer geavanceerd mobieltje! ;D

Wie geinteresseerd is in het nummer moet t maar ff laten weten... ik ga nu even heel erg veel mailtjes versturen met die informatie ;).

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11285 Gepost op: 28-07-2003, 20:07:27 »
Ik ben er nog hoor!!!!! Heb alleen niks te melden.

Toch bedankt!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11286 Gepost op: 28-07-2003, 20:11:55 »
naja...! :-\
ik wilde gewoon niet op mezelf reageren...

Maar goed: ik heb m!!!! :D :D :D
Mijn enige echte eigen fantastische SPV, naja oftewel zeer geavanceerd mobieltje! ;D

Wie geinteresseerd is in het nummer moet t maar ff laten weten... ik ga nu even heel erg veel mailtjes versturen met die informatie ;).
Heb je er ook een kadootje (sorry, voorkeursspelling, hihihi) bij gekregen, of alleen je telefoontje met alle toeters en bellen? Nee, je nummer hoef ik niet, zou ik als ik jou was ook niet op het forum zetten. Je weet nooit wie er allemaal mee leest ;D ;D

Maar vertel eens wat je er allemaal mee kunt: ook van die sneaky foto's maken?

« Laatst bewerkt op: 29-07-2003, 19:19:12 door bodejosm43 »

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11287 Gepost op: 28-07-2003, 20:14:27 »
Heb je er een van 15 euro in de maand. Ik denk dat ik er een van orange neem die zijn volgens mij wel goed.

Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11288 Gepost op: 28-07-2003, 20:16:23 »
jaaaaaaa ik heb een paraplu gekregen hoor!! ;D

En idd foto's maken kan ook maar heb ik nog nie helemaal uitgevonden hoe dat moet (onwijs dikke gebruiksaanwijzing natuurlijk...), datzelfde geldt voor het internetten, msnen, achtergrond maken, muziek beluisteren, kalender invullen... kheb tot nu toe alleen wat nummers ingevoerd en een smsje gestuurd (nja, proberen te versturen... hoop dat ie is aangekomen) en nu staat ie op te laden want dat scheen eik eerst te moeten...

edit: idd ik heb Orange Avron, maar dan 20 euro per maand (Orange Free 20). Van die 20 euro is 6 euro voor 'Share', dus het hele internetgedoe. Het voordeel van Orange is natuurlijk dat je je belbundel onbeperkt mee kunt nemen naar volgende maanden (tsja, als je beltegoed overhoudt natuurlijk... ::)).

Oja Jos ik wilde mn nummer idd niet zomaar op het forum zetten, maar als bekende forummers er om vragen wil ik best ff een pm'tje sturen.

« Laatst bewerkt op: 28-07-2003, 20:18:45 door Annemieke »

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11289 Gepost op: 28-07-2003, 20:18:57 »
maar het klopt toch dat als je internet op je mobieltje je extra geld moet betalen??

Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11290 Gepost op: 28-07-2003, 21:34:36 »
*in a bad mood*

Hooj mensen,,,

Vandaag was een stomme dag...!

7 uur gewerkt, in een hete kas waarin 't ongeveer 33 graden was... Zweette me te pletter, toen tegenwind naar huis gefietst. Iemand van dr scooter zien vallen onderweg, weer kwartiertje later thuis, verder niks ernstigs met haar ofsjow. Net niet nat geregend, gedoucht, gecomputerd/tv gekeken, piano gespeeld, gegeten, met hond gelopen, stom zitten te computeren en cd trachten te branden. Zoow, dit was mijn stomme dag, tot morgen!

*in a bad mood*

« Laatst bewerkt op: 28-07-2003, 21:35:17 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11291 Gepost op: 28-07-2003, 22:58:47 »
En idd foto's maken kan ook maar heb ik nog nie helemaal uitgevonden hoe dat moet (onwijs dikke gebruiksaanwijzing natuurlijk...), datzelfde geldt voor het internetten, msnen, achtergrond maken, muziek beluisteren, kalender invullen... kheb tot nu toe alleen wat nummers ingevoerd en een smsje gestuurd (nja, proberen te versturen... hoop dat ie is aangekomen) en nu staat ie op te laden want dat scheen eik eerst te moeten...

Kan je er ook mee bellen dan??

Ik heb net Panic Room gekeken. Gave film! Heb veel moeten lachen (jaja, het is een thriller). Maar nu heb ik toch de muziek hard staan om geen enge geluiden te horen (ben alleen thuis) en ik keek net toch wel even om ieder hoekje. Vreemd... ik vond de film niet echt eng, hooguit heel erg spannend, maar dan toch dit.

WATJE BEN IK OOK! :-X ;D

EDIT: vriendin die als steun meekeek is veilig thuis :D heb even laten bellen, je weet maar nooit hier in Tilburg...

« Laatst bewerkt op: 28-07-2003, 23:04:13 door Annuh »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11292 Gepost op: 29-07-2003, 10:50:42 »
Heb je er een van 15 euro in de maand. Ik denk dat ik er een van orange neem die zijn volgens mij wel goed.
Da's toevallig! Ik heb er nu ook een van Orange maar dan Ready maar ik denk dat ik hem strax ook overzet op dat wat jij hebt. Ik heb gewoon die goedkope telefoon genomen maar niet bij de Orangeshop want die was daar 79,95 en ik heb dezelfde nu voor 59,59. Ik kan ook wappen en dat gaat gewoon van mijn prepaid af dus daar hoef je nix extra's voor te betalen Avron.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11293 Gepost op: 29-07-2003, 12:14:49 »
Maar als je een abonnement neemt dan moet je wel extra betalen. Met prepaid gaat het automatisch van je beltegoed af. Maar ik wil juist niet alles in een keer betalen dus daarom neem ik een abonnement.

Toch bedankt!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11294 Gepost op: 29-07-2003, 15:59:00 »
Hola! Ik ben terug uit Spanje!.  8)

Was erg leuk, prachtig weer, lekker zee, mooie camping etc. Erg leuke vakantie gehad. Het viel me op dat er relatief gezien niet zoveel Nederlanders op onze camping stonden. Ik schat zo'n 30 tot 40 procent. Veel verschillende nationaliteiten waren vertegenwoordigd. Dat maakt t erg leuk.
Jammer was dat mijn ouders ziek zijn geweest in de vakantie. Pa oorontsteking en ma longontsteking. :( Gelukkig stonden we op een zeer goede camping en was er een engelstalige arts aanwezig.

Ik ben 5 dagen naar Port Aventura geweest. Echt het beste park dat ik ooit heb bezocht! Nog beter dan Disneyland Paris! Erg mooie attractie en vooral de vele shows waren van zeer hoge kwaliteit. Ik heb me erg vermaakt daar. :D Foto's volgen nog. Ik heb er redelijk wat gemaakt.

Ik hoop dat het met jullie goed gaat. Ik zie dat er 20 pagina's in dit topic zijn bijgekomen!  :o Helaas heb ik geen tijd om ze te lezen.  :-\  ::)  Dus ik wens iedereen veel plezier, beterschap, succes, fijne verjaardag etc. etc.

Adiós,
Malcolm

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11295 Gepost op: 29-07-2003, 16:44:37 »
Hooj mensjusz!

Ben btje moe van werken, moesten half uurtje minder dan gister werken. 6,5 uur dusj. Alleen 't ging best irri, want dat plukken is vet gaar. Je moet ze niet te 'rauw' plukken, dus dan doe ik dat niet, maar dan laat ik weer te veel goede bloemen staan... Nouja, 't is wel moeiluk iig... ::) Maar ach, ksjie verder wel. Ik ga zo ff buiten zitten denk ik, t isj lekker weer! Verder heb ik niej zoveel boeiends te vertelle, morgen weer werken, eerste vriendin van mij komt donderdag trug hoor knet van dr vriend... :)

Malcolm: Welkom terug!! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, alleen erg vervelend dat je ouders ziek werden, gelukkkig dan altijd maar dat dr goede dokter op diej camping was...! Ben benieuwd naar je foto's! :)

Ikke gaat, doeidoei!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11296 Gepost op: 29-07-2003, 16:46:32 »
Welkom terug Malcolm, leuk dat je ook meegaat naar de Efteling :) .

Ik heb vandaag lekker veel gefietst, een beetje gewinkeld en nu moet ik over 2 minuten weg om te gaan werken. Als ik nu ergens geen zin in heb, is het wel werken. Het is toch altijd kei saai, waarom moet ik dan in m'n eentje staan? Maar ach... het is maar drie uurtjes moet ik maar bedenken he.

Iedereen een fijne avond (mensen die gaan bbq-en met dit weer?) en smakelijk eten alvast en welterusten (ga straks film kijken maar misschien kom ik nog even langs).

Kussies, Anne

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11297 Gepost op: 29-07-2003, 18:44:05 »
malcolm, fijn dat je n leuke vakantie gehad hebt, wel vervelend dat je ouders ziek waren zeg, zijn ze weer helemaal beter?

annemieke, kick dat je m hebt :D k kan me zo voorstellen dat daar n dikke handleiding bij zit zeg, pff dr zit echt veel op :o mjah, als je t allemaal gebruikt ist best handig natuurlijk :D

@miesh, is dat de eerste vriendin van iedereen die thuis komt? njah, wel beter iig, dan wordt t wel weer n stuk gezelliger ;)

annuh, ging je werk n btje? kan me voorstellen dat t saai is in je eentje mjah probeer t n btje positief in te zien ;)

k heb vandaag lekker uitgeslapen en toen ben k om 1 uur ofzo gaan werken. k heb geen echt werk maar k doe gewoon klusjes in mn vader z'n nieuwe bedrijfje das wel rlx. k kan lekker zelf mn uren bepalen, t is vrij makkelijk administratief werk en t betaald goed dus k heb nix te klagen :) waarschijnlijk ga k in de loop van de volgende week ook nog n paar dagen op n kantoor werken dus dat is ook wel beter, dan doe ik tenminste ook wat nuttigs. k ben nl. aan t sparen voor mn zomervakantie volgend jaar, dan ga k n weekje met vriendinnen naar zeeland ofzo maar daar heb ik wel geld voor nodig en aangezien k nog geen vaste baan heb ben k maar gewoon her en der geld bij elkaar aan t sprokkelen. t lukt iig aardig, dus das wel mooi :) miss dat k dr nu dan toch geen zaterdagbaan bij hoef te nemen :D

de afgelopen dagen heb k behalve werken eik vooral veel geprobeerd te slapen, uitgeziekt en nix gedaan. k ben nl. ontzetten moe steeds en das ook niet zo raar want ik slaap snachts pas om n uur of 2. normaal gesproken ga k pas om half 1 of later naar bed, maar de afgelopen paar dagen ben k steeds om half 11 ofzo naar bed gegaan maar k kom niet in slaap, echt hatelijk is dat. maar goed, daardoor ben k echt niet te genieten geloof k en k krijg dr ook nog s enorme koppijn van en pijn in mn benen, t voelt echt alsof k dr ieder moment doorheen kan zakken :-\ k zou vanaaf eik uitgaan met n paar vriendinnen maar dat heb k maar afgezegd... mjah, verder gaat alles goed hoor :D bah k ben echt in zon zeikbui, sorry...

oh btw annuh, k ga vanaaf bbq-en. we hebben meer salades dan vlees maar ja das niet zo heel erg want k vind salades erg lekker, vooral met n honingdressing dr overheen, mmm :D k denk dat we over n paar minuten gaan eten dus k ga. allemaal nog n fijne avond!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11298 Gepost op: 29-07-2003, 19:17:23 »
Wat heb ik gedaan. Eerst tot kwart voor 12 uitgeslapen. Toen een beetje niks gedaan. Beetje tv gekeken. WEer TV gekeken.
Eigenlijk heb ik de hele dag niks gedaan geloof ik

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11299 Gepost op: 29-07-2003, 19:21:21 »
Welcome back Malcolm!! :) Tsss, eigenlijk zou je er wel tijd voor moeten maken om de bar bij te lezen hoor... ::) Maarre idd schrikken en balen dat je ouders ziek werden zeg! Wie waren er nog meer mee behalve zij?

Annuh, welke film ga je kijken? (/heb je gekeken)

Aha A-M, je hoeft dus niet naar atletiek vanavond? ;) (zou ook eik wel raar zijn, zo midden in de vakantie, je moet eik nog eens uitleggen hoe dat zo kan...)
eerste vriendin van mij komt donderdag trug
dit klinkt idd n btje vaag, 'eerste vriendin' hoezo eerste?? ;D Maar idd wel mooi dat ze terugkomt natuurlijk.
Is je humeur nu ook wat opgeknapt?? :) Ik was vandag wat chago, voornl omdat ik voortdurend rotopmerkingen van mn broer naar mn hoofd geslingerd kreeg. Maarja nog 2 en een halve week volhouden en dan zit ie 5 maanden heeeeeel veel kilometertjes verderop ;D in Zweden... En dan mag ik zelf ook naar Nijmegen, jeej, heb dr wel zin in!! Inmiddels heb ik al van 3 theatersportverenigingen gehoord dat ik mee mag komen trainen! :D Een andere heeft geantwoord dat ik niet zo geschikt ben zeg maar, omdat er alleen mensen van 35+ bij die vereniging zitten, nou, daar hoef ik dan idd niet bij ;D.

Ik heb vandaag een hoop opgeruimd, goed he. Echt ontzettend veel weggegooid van mn bureau, en nog steeds ligt ie helemaal vol met zooi en ziet het er vreselijk chaotisch uit! >:( zucht...

Morgen komt die vriendin van me met wie ik op vakantie ben geweest hier langs, mijn foto's bekijken, haar Harry Potter ophalen ;D en haar verbandtrommel enzow... want die had ik nog, haha, en zij gaat overmorgen verhuizen naar Groningen, dusja...

Doris, wat cool dat het geld bij elkaar sprokkelen lukt! Hoe doe je dat joh... ;) Ik vind je zeikbui trouwens behoorlijk meevallen, het is toch ook logisch dat je er niet vrolijk van wordt als je slecht slaapt en hoofd- en beenpijn hebt...