@miesh: werk niet te hard, hé. Zoals ik het lees, kom je iedere dag ietsje meer afgepeigerd thuis.
Hehe, ik zal niet te hard werken hoor...
als jij het zegt... ;-)
Vandaag viel het gelukkig wel weer btje meej, mn broer en ik waren maar met zn twee-en, dus hielp de rest [jaah, klinkt logisch als we maar met zn twee-en waren... :-P] mee totdat alles geplukt was, doen ze anders dus niet. Dus om half 11 waren we daar al weer klaar mee, en moesten we strootjusz uit de grond gaan trekken... Om kwart voor twee waren we klaar...! En morgen ben ik vrij!
*jeujj* Mn baas [basin klinkt sjow gaar... :-P ] vroeg ook nog of 'n vriendin van mij ook nog wou werken diej eerst wel wou werken alleen toen had ze er niks meer van gehoord dus was zij er vanuit gegaan dat ze niet kon komen werken. Wij zijn dr toen nog wel achteraan gegaan dus konden wij wel komen werken maar diej vriendin was toen alweer op vakantiej, maar diej komt morgen dusj terug dus ik hoop dat ze nog wel ff weekjuh ofsjow wilt werken daarow... Das wel sjow gezelli! :-) Maarja, iig hadden wij vandaag maar 4 'rauwe' granada's geplukt, gister waren het er superveel... Dus dat was wel beter...!
Verder ga ik morgen eindelijk uitslapen...! Gister idd te laat naar bed, he Annemieke...! Dusj was vanochtend wel moe toenk eruit moest... *bluhh* Anyway, ik ga sjow iets nuttigs doen ofsjow, nouja, ik denk het eigenlijk niet want daar heb ik niet zo zin in.
Annuh: Goed hoor van je dat je 112 gebeld had...! Das wel ff schrikken idd, en gelukkig dat ze er niet in waren gaan slapen..! Wel lullig, alles ingepakt wil je op vakantie gaan met de caravan, dan brand ie af...
Intikker: Das echt eng zeg dat dat zo'n 100 meter van je huis gebeurd! Ik had 't idd gister al gehoord op de radio [dat ding hoor ik veels te veel op 't werk... zucht.] k hoop dat de gemeente es wat meer actiej gaat ondernemen!
Annemieke: Succes verder met foto's inplakken...!
Lowprofile: Mooj dat 't conflict is opgelost! En idd leuk dat je weer langs komt, iets vaker mag altijd natuurlijk... ;-)
Ik ga nu denk ik, voordat ik nog meer onzinnige dingen over mn saaie leven op dit moment ga neerzetten... [over dat een supervage jongen mij op msn heeft toegevoegd bijv :-/ ]mja, doeghh