Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106753 keer)

Offline Timss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11300 Gepost op: 29-07-2003, 19:25:18 »
Gaat iemand deze avond nog iets kijken op TV of iets anders doen

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11301 Gepost op: 29-07-2003, 19:27:49 »
Gaat iemand deze avond nog iets kijken op TV of iets anders doen
ik ga denk ik @miesh bellen ;D :)

jij??

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11302 Gepost op: 29-07-2003, 19:59:26 »
Ik ga vanavond nog wat hints verzinnen voor de komende CMC afleveringen. Ik ga de aankomende aflevering al platbombarderen met hints wat de kandidaten klagen dat ze te moeilijk zijn. Terwijl er een hele simpele in zit, volgens mij heeft niemand die nog gevonden  :o

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11303 Gepost op: 29-07-2003, 20:47:01 »
ik ga denk ik @miesh bellen ;D :)

jij??

IK ga niks doen denk ik computeren of TV kijken

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11304 Gepost op: 29-07-2003, 22:29:07 »
naja, das toch niet helemaal 'niks' dan...

twas heel gezelli het telefoongesprek :) maar Anne-Marie ligt nu natuurlijk wel veeeeel te laat in bed... ::)

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11305 Gepost op: 29-07-2003, 22:29:54 »
Hallo, ik ben er ook weer na een paar dagen stilte.

Ik had het plotseling verschrikkelijk druk met een "sociaal conflict" op mijn werk. Ik zit daar ook in de vakbond en het was plotseling hommeles in een werkgroep tussen personeel en directie. Gelukkig zaten wij, de personeelsvertegenwoordigers en het topmanagement, op dezelfde lijn en hebben we ieder van onze kant de partijen kunnen kalmeren. Het betekende toch in totaal 12 uur vergaderen  in 2,5 dag (vannacht nog tot middernacht) en het instuderen van een materie die ik niet kende.
Maar gelukkig zijn de resultaten er: na drie dagen is de rust teruggekeerd en is iedereen tevreden met de oplossing. Dat is niet mijn verdienste maar ik heb er wel aan meegewerkt.
Nu ben ik bekaf (= gaar) en ik kruip er zodadelijk in.

@miesh: werk niet te hard, hé. Zoals ik het lees, kom je iedere dag ietsje meer afgepeigerd thuis.

Annemieke: kom je bij mij ook eens opruimen ? Bernadette zal je met open armen ontvangen, want ik ben zo'n man die niets kan weggooien. Ik ben omgeven door stapels papier en allerhande spullen. Weet je al wat je gaat meenemen naar Nijmieke ?

Malcolm: welcome back. we zijn braaf geweest ! Alleen maar even naar een andere server gegaan en onenigheid gehad over wat nu de 100.000ste post was.
Het zijn vijgen na pasen en de beste stuurlui staan aan wal, maar een goede reisverzekering betaalt voor zieke kampeerders een paar dagen hotel om te herstellen, met name van een longontsteking.

Zo vanavond geen 'enge' werk-verhalen van mij, behalve deze die wij op het werk uitermate grappig vinden. We hebben een oproep van een kampeerder die in zijn slaapzak is gekropen en lucifers in zijn zak had. Die lucifers zijn beginnen branden 's-nachts en hij is daardoor gewond geraakt. Wat we dus niet weten is hoe de lucifers zijn kunnen beginnen branden, maar er circuleren al heel wat theoriën.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11306 Gepost op: 29-07-2003, 22:39:54 »
Heyyy Rob leuk dat je er weer eens bent!! Kvind jouw posts altijd erg leuk :) en je was er idd een tijdje niet geweest.
Gelukkig is het conflict uiteindelijk opgelost!!

Hoe is het nu eigenlijk met je jonge poesjes??? wanneer kunnen we foto's verwachten??

Annemieke: kom je bij mij ook eens opruimen ? Bernadette zal je met open armen ontvangen, want ik ben zo'n man die niets kan weggooien.
nou... liever niet natuurlijk ::) want behalve dat ik natuurlijk een hekel heb aan opruimen, ben ik er zelf ook niet bepaald goed in. Weggooien, tsja, na 5 jaar of zo dan toch maar eens... ik kwam nu echt nog een hele hoop tegen uit de brugklas enzo, en daarvoor... Eén heel erg schattig minuscuul boekje dat ik gemaakt heb toen ik een jaar of 6 was, getiteld "Samson-
's leven" ;D (met enter ja, want zo klein wast boekje...). Ging dus over een knuffel van ons, Samson, echt zooow schattig. En bijna geen enkel woord goed geschreven, hahaha!! ;D

Maarre als ik bij jou kom opruimen kan ik natuurlijk ook wel de jonge poesjes zien... hmmmmm, dan valt het toch te overwegen ;). Ik gooi gewoon wat van je stapels papieren weg en Bernadette is al blij! ;D :p

Weet je al wat je gaat meenemen naar Nijmieke ?
:)
uhm, niet echt eigenlijk... mn tante zei bij het showen van de kamer "kijk, hier kun je je boeken zetten" maar ik vraag me af of het nou wel zo noodzakelijk en handig is om al mn boeken mee te nemen... ik heb dr aardig wat in de kast staan, maar ik lees ze toch nooit meer en ze nemen dan toch alleen maar ruimte in...? Nee daar zeg je eigenlijk wat Rob...!! Moet ik ook nodig eens gaan uitzoeken.

Maar nu nog even douchen en dan naar bed, morgenochtend komt die vriendin van me.

Welterusten iedereen en tot morgen!!
liefs, Annemieke

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11307 Gepost op: 30-07-2003, 12:10:09 »
Hehe iedereen lekker geslapen??

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11308 Gepost op: 30-07-2003, 12:10:17 »
Goeiemorgen allemaal! (jaja, het is nog morgen nu ik dit bericht begin, nog 4 minuten ;D )

Ik heb gister Panic Room weer gekeken, omdat ma die ook wel wilde zien.

Het werk was op zich best gezellig eigenlijk, gelukkig maar. Vanaaf weer...

Ik wilde vannacht gaan slapen rond half 1 ofzo, hoorde ik ineens allemaal rare geluiden achter op het pleintje hier. Dus ik keek naar buiten... stond de caravan die daar al 1,5 week staat in de fik! Ineens voelde ik ook kei erge hitte enzo (tja... op 15 meter stondtie). M'n moeder wakker gemaakt: "Mam, de caravan hierachter staat in brand!" "Huh..." (=langzaam wakkerwordende moeder). "mam... de caravan... BRAND!" "Welke caravan?" "Die hier al een tijdje staat..." "Ow!!!" (=wakkere moeder). Ik heb de brandweer toen gebeld, naja, eerst 112, toen brandweer Tilburg gevraagd en ik werd doorverbonden. "Brandweer Tilburg... een ogenblikje!" (een ogenblikje? KOM NOU!!!). Adres doorgegeven en wat er aan de hand was. Ondertussen werden er al mensen wakker hier in de buurt, ook de eigenaar van de caravan. Zijn auto stond ernaast, die is aan 1 kant ook helemaal verbrand. De brandweer kwam na 5 minuten, maar van de caravan is echt helemaal niets over. De vrouw van de caravan kwam ook naar buiten, helemaal in tranen, ze kon het niet geloven. Ze wilden vandaag vertrekken, ze hadden al alles in de caravan gelegd van kleren, eten etc. De buurman wilde met z'n tuinslang gaan blussen, maar toen kwam de brandweer al.
Ik heb even buiten staan kijken, er zijn wat foto's gemaakt en een video-opname. De politie kwam ook nog even kijken en wat informatie vragen aan de eigenaar.

Vanmorgen stond er een zwartgeblakerde caravan achter ons huis. Ik heb gehoord dat ze gelukkig goed verzekerd waren, ze krijgen een nieuwe caravan en een nieuwe auto.

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11309 Gepost op: 30-07-2003, 12:10:31 »
Nog gedroomt?? ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11310 Gepost op: 30-07-2003, 14:09:34 »
Hola allemaal!

Ik heb een gekke nacht achter de rug....  ::)  Ik ging slapen, werd na een uur met ontzettende buikpijn (zo erg dat ik me nouwelijks kon omdraaien), heb 2 aspirientjes genomen, na een uur verminderde de pijn en ik heb darna als een roos geslapen. Vanochtend was ik weer helemaal de oude. Gek hè!?  ???

Verder gaat alles wel OK hier. Ik wordt alleen behoorlijk chagerijnig van het weer hier in NL. In Spanje scheen tenminste altijd lekker de zon.  8)

Met mijn ouders gaat t wel weer goed. Ze zijn hier in NL naar hun eigen huisarts gegaan en het meeste is wel weer OK geloof ik. Ze zouden vandaag alleen nog wat uitslagen krijgen. Dus daar hoor ik nog van.

Adiós,
Malcolm

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11311 Gepost op: 30-07-2003, 14:20:40 »
Dat heb ik ook weleens gehad Malcolm.

Dan wordt je wakker met ontzettende buikpijn. 'S morgens besef je eigenlijk pas dat je vannacht hele erg buikpijn hebt gehad. Heel raar. Misschien iets verkeerds gegegeten en dat uit zich 's nachts

Toch bedankt!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11312 Gepost op: 30-07-2003, 14:54:39 »
 ???

Waar gaat het heen met deze wereld...

Dinsdag 29 juli 2003 - TILBURG - Tussen een grote groep Antillianen en Somaliërs is gisteravond rond 17.30 uur op het Verdiplein in Tilburg-Noord een massale vechtpartij uitgebroken. Rond de tachtig mannen gingen elkaar met stokken en honkbalknuppels te lijf. Eén persoon is aangehouden en in verzekering gesteld. De politie zette dertig man in en maakte een einde aan de vechtpartij. Eén honkbalknuppel is in beslag genomen.

Klein stukje uit een krantenbericht van gisteren.

Dat is dus gewoon honderd meter van waar ik woon... Echt eng. Vandaag hebben zo nog een zo'n vechtersbaas opgepakt. En waar het om ging?
Hier nog een stukje krant van vandaag:

Maandagmiddag gingen Somaliërs en Antillianen met elkaar op de vuist. De ruzie ging over een bankje. Volgens de politie zaten Antilliaanse jongens op het bankje en werden zij weggestuurd door een Somaliër die met een schroevendraaier dreigde. Volgens de 19-jarige Marokkaanse Hassan was het juist omgekeerd. "Ik was er zelf bij. Ik zat samen met een Somalische vriend op dát bankje. Toen kwam er een Antilliaan die tegen ons zei dat we weg moesten gaan. Hij begon te schelden."

Ik herhaal:

???

Waar gaat het heen met deze wereld...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11313 Gepost op: 30-07-2003, 14:55:52 »
En de vervangend burgemeester maar zeggen: "Het is maar een incident!"

Yeah right... Er zijn vorig jaar 413 klachten binnengekomen over het plein, en dit jaar 193. Incident m'n r**t...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11314 Gepost op: 30-07-2003, 15:04:42 »
Wat mij stoort is dat er tachtig mensen met elkaar op de vuist gaan en er maar eentje wordt aangehouden door de politie...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11315 Gepost op: 30-07-2003, 15:06:26 »
Waar er 80 vechten hebben er 80 schuld, niet eentje. Maar waar moeten ze die 80 mensen laten?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11316 Gepost op: 30-07-2003, 15:08:23 »
Sterker nog...

Waarnemend burgemeester Hamming: 'Vechtpartij viel wel mee'

En vindt je het gek dat er minder aangifte wordt gedaan, de politie komt toch niet...

En inmiddels hebben ze ook een 2e aangehouden, maar ze mogen dus alleen maar mensen aanhouden die ze dus ook daadwerkelijk hebben zien meppen met bijv. een honkbalknuppel. Die gast die vandaag is aangehouden was dus met een ijzeren staaf aan het meppen... En dan moet je je voorstellen dat dit ook nog om half 6 's middags is gebeurd. Het winkelcentrum was dus nog gewoon open!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11317 Gepost op: 30-07-2003, 15:43:42 »
Jak, wat vreselijk Intikker! En idd echt eng als je daar zo dichtbij woont... Hopelijk ziet de gemeente binnenkort toch in dat er iets aan gedaan moet worden...!!

Annuh, ook wel ff schrikken van die caravan, maar dat is dan gelukkig goed afgelopen, ik bedoel, niemand gewond en ze zijn toch verzekerd, dus dat valt dan erg mee.

Ik ben hard bezig met foto's inplakken, en ga daar zo ook maar mee verder denk ik...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11318 Gepost op: 30-07-2003, 15:45:41 »

Annuh, ook wel ff schrikken van die caravan, maar dat is dan gelukkig goed afgelopen, ik bedoel, niemand gewond en ze zijn toch verzekerd, dus dat valt dan erg mee.

Ik hoorde van de eigenaar dat ze eigenlijk vannacht al in de caravan wilden slapen... ik ben blij dat ze dat niet hebben gedaan. Hij zei al: Het bed zag er zo lekker uit, maar mn vrouw wilde toch nog in haar eigen bed slapen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11319 Gepost op: 30-07-2003, 16:31:10 »
@miesh: werk niet te hard, hé. Zoals ik het lees, kom je iedere dag ietsje meer afgepeigerd thuis.
Hehe, ik zal niet te hard werken hoor...als jij het zegt... ;-)

Vandaag viel het gelukkig wel weer btje meej, mn broer en ik waren maar met zn twee-en, dus hielp de rest [jaah, klinkt logisch als we maar met zn twee-en waren... :-P] mee totdat alles geplukt was, doen ze anders dus niet. Dus om half 11 waren we daar al weer klaar mee, en moesten we strootjusz uit de grond gaan trekken... Om kwart voor twee waren we klaar...! En morgen ben ik vrij! :) *jeujj* Mn baas [basin klinkt sjow gaar... :-P ] vroeg ook nog of 'n vriendin van mij ook nog wou werken diej eerst wel wou werken alleen toen had ze er niks meer van gehoord dus was zij er vanuit gegaan dat ze niet kon komen werken. Wij zijn dr toen nog wel achteraan gegaan dus konden wij wel komen werken maar diej vriendin was toen alweer op vakantiej, maar diej komt morgen dusj terug dus ik hoop dat ze nog wel ff weekjuh ofsjow wilt werken daarow... Das wel sjow gezelli! :-) Maarja, iig hadden wij vandaag maar 4 'rauwe' granada's geplukt, gister waren het er superveel... Dus dat was wel beter...!

Verder ga ik morgen eindelijk uitslapen...! Gister idd te laat naar bed, he Annemieke...! Dusj was vanochtend wel moe toenk eruit moest... *bluhh* Anyway, ik ga sjow iets nuttigs doen ofsjow, nouja, ik denk het eigenlijk niet want daar heb ik niet zo zin in.

Annuh: Goed hoor van je dat je 112 gebeld had...! Das wel ff schrikken idd, en gelukkig dat ze er niet in waren gaan slapen..! Wel lullig, alles ingepakt wil je op vakantie gaan met de caravan, dan brand ie af... :-X

Intikker: Das echt eng zeg dat dat zo'n 100 meter van je huis gebeurd! Ik had 't idd gister al gehoord op de radio [dat ding hoor ik veels te veel op 't werk... zucht.] k hoop dat de gemeente es wat meer actiej gaat ondernemen!

Annemieke: Succes verder met foto's inplakken...!

Lowprofile: Mooj dat 't conflict is opgelost! En idd leuk dat je weer langs komt, iets vaker mag altijd natuurlijk... ;-)

Ik ga nu denk ik, voordat ik nog meer onzinnige dingen over mn saaie leven op dit moment ga neerzetten... [over dat een supervage jongen mij op msn heeft toegevoegd bijv :-/ ]mja, doeghh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...