Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106735 keer)

maapie

• Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11320 Gepost op: 30-07-2003, 17:07:46 »
HE ik moet jullie nog wat vertellen! ik ben al wat langer terug van vakantie, maar toen we op texel gingen fietsen, zagen m'n moeder en ik HARRY op een bankje zitten! Leuk he! ik durfde het niet te gaan vragen, omdat ik bang was dat hij het niet was (maapiieeee....) maar m'n moeder wel en hij was het! cooool!

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11321 Gepost op: 30-07-2003, 17:14:56 »
Zag je Harry?? Echt cool!! En wat zei hij allemaal??

Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11322 Gepost op: 30-07-2003, 20:57:03 »
Eej koel Maapie dat je Harry hebt gesjien!! :D *vertel meer...*

Yay, ik verveelde me dus heb ik me taalpakket op 't forum ff op Spaans gezet...  *Hola @miesh* lol ;D
« Laatst bewerkt op: 30-07-2003, 20:57:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11323 Gepost op: 30-07-2003, 22:16:12 »
Hallo allemaal

Ik heb weer gewerkt...
We hebben een kwartiersplanning waar per kwartier staat wat je moet doen. Nou is het probleem van die planning, dat als er staat klanten bedienen, en er zijn geen klanten... tja... dan wordt het moeilijk. Dan moet je alvast beginnen aan het volgende kwartier. Ik begon om 17.00u te werken, en om 18.00u was ik klaar met alles tot 19.00u. Wat kan je dan doen? Vervelen, liedjes meezingen die worden gedraaid in de winkel, de jongen bij de diepvries helpen met vullen, nog meer poetsen (nee, dat doe ik nog niet genoeg... ::) ) en je nog verder vervelen. Eindelijk werd het 20.00u en ik mocht naar de kantine :) .
Toen ik thuis kwam, was de vriend van m'n moeder (jeweetwel, die ene die ik niet zo mag... ::) ) net even weg om een of ander kastje te halen wat tussen de koelkast en de wasmachine zou passen... Ik heb best lol gehad, maar ik heb me ook geergerd aan de manier waarop hij dat deed joh! Laat ik het er maar op houden dat we nu een gat hebben in de vloer, omdat hij slim dacht te zijn... Toen vroeg hij nog aan mij hoe het nou met mij ging (ma was ff naar boven) en toen liepie weg. Ach...

Nu ben ik me een beetje aan het vervelen. Ik ben al 5 keer gebeld door iemand die z'n mobiele telefoon niet op toetsblokkering heeft staan ofzo, want niemand reageert. HEEL IRRITANT! Ik gok dat het m'n moeder is, want ik hoorde haar lachen. Alleen staat haar telefoon niet aan.

To all a good night!

Annuh

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11324 Gepost op: 30-07-2003, 23:05:46 »
Haha grappig dat Spaanse zeg. Maar dan moet je wel goed onthouden natuurlijk waar je ook alweer de taal kunt omzetten... :P

Ik heb zojuist maar weer eens een film op tv gekeken, nl 'Nine to five', heel oud (1980) maar was wel grappig :). Alleen dacht ik van tevoren al dat ik er spijt van zou krijgen om meer dan 2 uur achter de tv te gaan hangen terwijl ik nog zoveel mailtjes moet beantwoorden etc etc... ::) Magoed, zo erg ist ook weer niet, als het nou een vreselijk stomme film was maar dat viel dus erg mee.
Vanavond werd ik ook nog gebeld door een vriendin van jp en dat was weer supergezelli om met haar te praten :D echt leuk, ze had niet echt een bijster goede reden om te bellen ;) maar daarom des te gezelliger natuurlijk.
Verder ben ik Kroatië een beetje zat aan het worden, want daar heb ik onderhand al bergen foto's van ingeplakt, en nog moet ik er zoveel... pff, wat heb ik toen veel foto's gemaakt ??? Rome heb ik dus nu af, 10 pag zijn het geworden... Maja, kmoet niet zeuren, eigenlijk vind ik het erg leuk om te doen.
Maar ik heb nu nog steeds die Franse brief niet geschreven (bonksmiley - geen zin om ernaar te zoeken) aan die Franse jongen van vakantie, die ik de foto's op zou sturen waar hij op staat. Hij interesseert me ook eik echt totaal niet meer ::), maar ja, ik het heb nu eenmaal beloofd en ik heb ook al een aardig stukje brief, dus als jullie nu eens een paar keer per dag tegen me zeggen dat ik die af moet maken?? In de pwweek hielp het ook altijd wel als jullie zeiden dat ik vd comp af moest enzo... :)
Ik kreeg vandaag ook nog, behalve dus dat leuke telefoontje en natuurlijk het bezoekje van die andere vriendin vanochtend, twee ansichtkaarten van andere jp-vriendinnen, en een mailtje van een vriend van me uit Praag :). Leukleukleuk. Maar ik moet ook zeeeeeer dringend die vriendin van vakantie terugmailen (die van die mail van 3 word-kantjes), ga ik nu maar eens aan beginnen denk ik en dan maak ik het morgen wel af of zo.

Maapie, wat leuk dat je Harry gezien hebt. Heb je hem ook nog ff gesproken??

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11325 Gepost op: 30-07-2003, 23:12:51 »
Hallo, voor mij een biertje graag ('t is toch een bar, hé).

Vandaag tot 9 uur geslapen en daarna een krant gelezen met mijn koffie tot 10 uur. Bernadette is tot half elf blijven slapen (haar eerste vrije dag sinds een hele tijd).
Ben dan toch maar beginnen werken, maar het vlotte niet en nog maar een siesta er tussen gelapt. Nu gaat het wat beter. Ik moet pas dit weekend in de centrale werken, dus het is nog even wachten op nieuwe 'enge' verhalen.

Vorig weekend moest ik aan een oud koppeltje uitleggen wanneer de chauffeur hun met hun eigen auto zou komen terugrijden. Was een heel grappig gesprek waar de klant (87 jaar) en ik flink gelachen hebben. Hij rijdt met een toyota Yaris en ik moest dus vragen of hij ook een aanhanger had. Ik heb dan maar direct overdreven en gevraagd of hij een drie-assige caravan trok.  ;) En daarna gevraagd of er toch niet 2 dobbermannen op de achterbank meereizen. Dat bleek niet maar hij was toen zo hard aan het lachen dat hij ervan begon te hoesten (en hij was al ziek natuurlijk, anders sturen we geen chauffeur).  Ach zo loopt zo'n officiële "repatriëring" wat relaxter. Ze gingen boterhammetjes klaarmaken voor de terugreis en wilden weten wat onze chauffeur het liefste had. Aardig, hé. Tja, we werken met mensen, dat is altijd leuk.

Ik moet hier eigenlijk mijn bureau opruimen in plaats van op het forum rond te hangen (komt bekend voor, hé ...). Ach de 4,5 maand oude poesjes houden me gezelschap en ik beweer morgen wel dat de poesjes er zo'n soepzooi van hebben gemaakt (gelukkig heb ik geen webcam).

Annuh en Intikker: jullie burgemeester is een grote schijnheiligaard die binnenkort nog veel grotere problemen zal hebben.  Hij lijkt op die Iraakse ministerie van informatie die op de laatste dag van de oorlog nog ontkende dat de Amerikanen in Bagdad stonden.
Noem een aap een aap. Er zijn idd problemen in Tilburg en zeg dat dan ook. Meer dan één klacht per dag over dat pleintje, dat is toch om van achterover te vallen. En als de politie al die klachten noteert, dan is het omdat zij ook vinden dat er ook iets moet gebeuren, maar dat er boven hen (lees het stadsbestuur) niets gebeurt.

Wegstemmen die bende, de volgende keer. Als hij dit soort zware incidenten minimaliseert, dan gaat hij ook niet aan de oorzaak werken, namelijk de integratie van die groepen in de samenleving en de sociale situatie waarin die mensen moeten leven. Het probleem bestaat immers niet ...
Als je een probleem erkent, erken je ook dat je er iets aan moet doen ... mijn bureau bijvoorbeeld .

@amiesh: je ging niet teveel werken, maar nu zit je daar dus zo ongeveer alleen met je broer, en na X dagen komen de bazen ook eens helpen. Dat lief van ze hoor ... Maar ach, het duurt maar even en je verdient eraan.
Wat was dat daar van die supervage jongen ? daar willen we hier natuurlijk ALLES over weten. Ben ik weer de enige die dat zo luid durft te vragen ???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11326 Gepost op: 30-07-2003, 23:14:12 »
Annemieke... je moet die brief nog schrijven aan die Franse jongen aan wie je had beloofd om foto's te sturen waar hij opstaat...

Ik verveel me nog steeds eigenlijk... Moet ook al lang naar de wc maar daar heb ik geen zin in... zolang ik blijf zitten wordt het niet erger ;) ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11327 Gepost op: 30-07-2003, 23:17:55 »
Annemieke... je moet die brief nog schrijven aan die Franse jongen aan wie je had beloofd om foto's te sturen waar hij opstaat...
thnx!! ;D maar ja nu ga ik naar bed hoor... ;D blijf het herhalen!! copy paste...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11328 Gepost op: 30-07-2003, 23:26:22 »
Je kunt ook overal post-it briefjes plakken... Irritant... maar wel handig! Of je schrijft het op je voorhoofd ofzo, op je hand kan ook. Je neemt de brief overal mee naar toe... need some more ;) ?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11329 Gepost op: 31-07-2003, 00:56:22 »
Ik ben feest aan het geven!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11330 Gepost op: 31-07-2003, 01:00:43 »
Intikker:

VAN HARTE GEFELICITEERD

EN NOG VELE JAREN

Ben je nu een feestje aan het geven? Heb je al cadeau's gehad? Vertel?

Toch bedankt!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11331 Gepost op: 31-07-2003, 07:56:49 »
Annuh en Intikker: jullie burgemeester is een grote schijnheiligaard die binnenkort nog veel grotere problemen zal hebben.  Hij lijkt op die Iraakse ministerie van informatie die op de laatste dag van de oorlog nog ontkende dat de Amerikanen in Bagdad stonden.
Noem een aap een aap. Er zijn idd problemen in Tilburg en zeg dat dan ook. Meer dan één klacht per dag over dat pleintje, dat is toch om van achterover te vallen. En als de politie al die klachten noteert, dan is het omdat zij ook vinden dat er ook iets moet gebeuren, maar dat er boven hen (lees het stadsbestuur) niets gebeurt.

Wegstemmen die bende, de volgende keer. Als hij dit soort zware incidenten minimaliseert, dan gaat hij ook niet aan de oorzaak werken, namelijk de integratie van die groepen in de samenleving en de sociale situatie waarin die mensen moeten leven. Het probleem bestaat immers niet ...

lowprofile: hier in NL hebben we (nog) geen gekozen burgemeester. Die meneer Stekelenburg is gewoon benoemd door de Koningin en de gemeenteraad mag daar dan mee instemmen.
tegenwoordig zijn we al zover dat in sommige gemeenten de gemeenteraad 2 mensen mag voordragen, waarna de burgers er een van mogen kiezen.

we're back :(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11332 Gepost op: 31-07-2003, 10:51:51 »
Sjors... van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!!!

Ik hoop dat het gezellig wordt, en als je bier tekort komt, je weet waar je moet zijn ;) .

Lowprofile, ik ben het helemaal met je eens. En het erge is nog dat Stekelenburg leukemie heeft geloof ik, dus hij doet een aantal uitspraken, maar de vervangend burgemeester ook... of het wordt ingefluisterd weet ik niet, maar overleg is er in ieder geval. En ze moeten het gewoon eens onder ogen zien dat Tilburg veel minder veilig is dan ze denken. Zij hoeven nooit ergens alleen te fietsen... zij zijn geen vrouw die overal zomaar verkracht kan worden... daar denken ze dan niet bij na!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11333 Gepost op: 31-07-2003, 11:19:24 »
Hallo luitjes,

allereerst: Intikker van harte gefeliciteerd! :) . Verder kom ik net tot de ontdekking dat ik alweer 1000 posts hier heb gepost, ik ben niet zo grote poster dus vind ik wel knap van mezelf (de CMC zal wel meegeholpen hebben, overigens komt er morgen weer een mooie aflevering, wel allemaal lezen hè, of maak ik nu teveel reclame, haha ;)). Op naar de 2000! Allemaal een fijne dag luitjes, ik kom vanavond wel even langs.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11334 Gepost op: 31-07-2003, 12:29:21 »
Goeiemiddag! whaah, middag alweer...

Allereerst natuurlijk, Intikker: Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!! :-*
Veel plezier verder deze dag, en khoop dat 't erg gezelli wordt ensjow!

Gister kon ik dusj eindelijk laat naar bed, en vandaag uitslapen! Tenminste kwou uitslapen alleen werd al vroeg wakker [eerst om zeven uur ofsjow toen half 8,,, half 9 enz] dus toen ben ik maar tot half 11 in bed blijven lezen...! :) Is ook wel sjow relaxt, toen dus gegeten en boek uitgelezen, en verder moet ik nog bedenken wat ik vandaag ga doen... Ik wil dus ff zo'n vakantieklus zegmaar doen, waar ik niet aan toekom als ik weer naar school moet. Zoals foto's inplakken bijv, maar dat kan nog niet want dan moet ik eerst mn laatste rolletje volschieten en de digi-foto's moeten nog worden afgedrukt enz enz... ::)

@amiesh: je ging niet teveel werken, maar nu zit je daar dus zo ongeveer alleen met je broer, en na X dagen komen de bazen ook eens helpen. Dat lief van ze hoor ... Maar ach, het duurt maar even en je verdient eraan.
Wat was dat daar van die supervage jongen ? daar willen we hier natuurlijk ALLES over weten. Ben ik weer de enige die dat zo luid durft te vragen ???
Hehe, nou diej bazen diej helpen normaal ook altijd wel in het begin, alleen ze helpen dan maar een uurtje met plukken ofsjow en dan gaan ze 'bossen' alleen omdat we dus met zn twee-en waren hielpen tot alles geplukt was en dat doen ze dus normaal nite... ;) En idd, ik verdien dr wel aardig aan geloof ik zo en ik hoop dat ik 'nog maar' een weekje hoef te werken alleen miss moet ik nog wel twee weken werken... :( En diej supervage jongen? Hehe, owh ik ben dr nog steeds niet achter wie dat is, maar hij wilt niet zeggen hoe hij een mn email komt, jaah hij zegt dat hij aan mn email komt van een vriend die ik ook niet ken... ??? Dusse, nouja, ik weet niet, vind 't maar gaar persoon, dus ga ik hem maar blokkeren denk ik op msn...

Daisy: Gefeli met je 1000 posts!! [ik zei nog in 't muziektopic toen je op 999 posts zat, mja, dat had je vast niet gelezen... ;-) ]

Ik gaat 't forumdinges maar weer op engels of nederlands zetten denk ik...  ;) Wordt wel btje irri sjow...! [publicar, previsualizar, reinicializar formulario... blaat]

Fijne dag iedereen en tot straks denk ik sjow...! :-*

edit: owja, wat ik nog vergeten was... Gister bliksemde [hoe schrijf je dat ooit?] het hierow heel erg en toen was dr ineens knal heel dichtbij, ik wou net cd gaan branden, is de bliksem ingeslagen en gaan dusj hierow ineens tv + 1 computer uit...! plus lichten en alles natuurlijk... [de andre computer bleef gewoon aanstaan...] Maarja, aardlekschakelaar ofsjow weer aan gezet of wat je dan ook weer moet doen, toen deed alles 't dus weer alleen nu doet internet het maar op 1 computer... [op de oude nogwel] en is de netwerkaart ws beschadigd dus nu hebben we geen netwerk meer tussen deze twee computers...  :o Ja dasj heel schokkend, want omdat je op de nieuwe comp niet goed kan branden moet je op de oude comp cd's branden alleen.... de liedjes diek wou branden stonden op netwerkomgeving en conclusie: nu kan ik voorlopig nog steeds geen cd's branden...! :( Nja, niet sjow boeiend, maar dat is wel heel erg voor mij... :P

« Laatst bewerkt op: 31-07-2003, 12:46:25 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11335 Gepost op: 31-07-2003, 14:04:34 »
Intikker hartelijk gefeliciteerd! 19 is me toch 'n mooie leeftijd joh  ;)

Ik zou af en toe eens posten hier, maar heb niet veel boeiends te vertellen. Ik werk veel...al maak ik daar wel hele leuke dingen mee met die demente bejaardjes.

Ennnn ik ga morgen met Jokivin (en dr menneke en zoontje) naar de efteling, dus das natuurlijk wel leuk. Maar meer kan ik er ook niet over vertellen, want das morgen pas  :P

doeiiiiiii  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11336 Gepost op: 31-07-2003, 14:08:37 »
Veel plezier dan maar he

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11337 Gepost op: 31-07-2003, 14:37:37 »
Hola!

Gefeliciteerd Intikker, Madcat en Ilske!

Ilske ken ik niet, maar weten jullie wel wie Madcat is??? Hij is de huisgenoot van Compuart en mij. Hij is op vakantie. Camperen ergens in t oostblok, dus heb hem een SMS gestuurd. :D

Met mij gaat verder alles goed. Ik moet alleen nog ff een plekje vinden voor mijn foto's en ze een beetje uitzoeken.

Annemieke, ik heb niet alle berichten gelezen, maar hoor ik nou geluiden over jou en een Franse jongen...?  :)

@miesh, hablas Español? Muy bien! Como estas? (eik. moeten er nog uitroeptekens en vraagtekens op z'n kop in deze zin, maar ik weet de ascii codes niet.)

[off-topc]
lowprofile: hier in NL hebben we (nog) geen gekozen burgemeester. Die meneer Stekelenburg is gewoon benoemd door de Koningin en de gemeenteraad mag daar dan mee instemmen.
tegenwoordig zijn we al zover dat in sommige gemeenten de gemeenteraad 2 mensen mag voordragen, waarna de burgers er een van mogen kiezen.
Idefix, je hebt gedeeltelijk gelijk. De burgemeester wordt inderdaad niet gekozen, maar benoemd. Niet door de koningin zelf, maar door de commisaris van de koningin (= provincieghoofd). In overleg met de gemeenteraad.
Maar Lowprofile heeft ook ergens gelijk. De burgemeester heeft meestal dezelfde kleur als de grootste partij in de gemeente. Zo zul je in Oss, niet gauw een VVD burgemeester zien en in Staphorst zal de burgemeester hoogstwaarschijnlijk een SGP-er zijn. Tilburg is een rooie stad en Stekelenburg is dan ook een PvdA-er. Als iedereen in Tilburg op een andere partij gaat stemmen, zal het snel met hem gedaan zijn.
[/off-topic]

Adiós,
Malcolm

maapie

• Gast
« Reactie #11338 Gepost op: 31-07-2003, 15:31:45 »
jaa ik heb harry ook gesproken! grappig! Hij zei dat het net een beetje over raakte met herkennen enzo, maar dat het nu weer begon door de herhalingen. hij keek de herhaling zelf niet, en toen ik zei dat wij het allemaal opnamen, en dat we een tante hadden ingeschakeld om het in de vakantie op te nemen, moest hij wel lachen. verder heb ik nog verteld dat ik een mega fan ben, vooral van die serie waar hij in zat. en toen deed hij ons allemaal de groeten :)
cool he !

(sorry dat ik een beetje laat reageer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11339 Gepost op: 31-07-2003, 17:51:36 »
Intikker,

Ik had je via PM al gefeliciteerd, maar aangezien jij bij AH werkt, kun je voor alle forummers toch wel tegen een vriendenprijsje aan een natje en een droogje komen? Zet de kratten maar alvast hierbeneden neer, hang de opener aan het plafond, zodat die niet kwijtraakt, en zet de chips en de nootjes maar alvast naast het bier, de wijn en het fris. We bedienen ons zelf wel, jij bent jarig vandaag, en hoeft alleen maar toe te kijken hoe wij je tegen dat vriendenprijsje een financiële poot uitdraaien. Laat dat maar aan ons over, daar zijn de barbezoekers echt wel in te vertrouwen. ::) ::) ::) ::) ::)

« Laatst bewerkt op: 1-08-2003, 20:12:00 door bodejosm43 »