Goeiemiddag!
whaah, middag alweer... Allereerst natuurlijk,
Intikker: Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!! Veel plezier verder deze dag, en khoop dat 't erg gezelli wordt ensjow!
Gister kon ik dusj eindelijk laat naar bed, en vandaag uitslapen! Tenminste kwou uitslapen alleen werd al vroeg wakker [eerst om zeven uur ofsjow toen half 8,,, half 9 enz] dus toen ben ik maar tot half 11 in bed blijven lezen...!
Is ook wel sjow relaxt, toen dus gegeten en boek uitgelezen, en verder moet ik nog bedenken wat ik vandaag ga doen... Ik wil dus ff zo'n vakantieklus zegmaar doen, waar ik niet aan toekom als ik weer naar school moet. Zoals foto's inplakken bijv, maar dat kan nog niet want dan moet ik eerst mn laatste rolletje volschieten en de digi-foto's moeten nog worden afgedrukt enz enz...
@amiesh: je ging niet teveel werken, maar nu zit je daar dus zo ongeveer alleen met je broer, en na X dagen komen de bazen ook eens helpen. Dat lief van ze hoor ... Maar ach, het duurt maar even en je verdient eraan.
Wat was dat daar van die supervage jongen ? daar willen we hier natuurlijk ALLES over weten. Ben ik weer de enige die dat zo luid durft te vragen
Hehe, nou diej bazen diej helpen normaal ook altijd wel in het begin, alleen ze helpen dan maar een uurtje met plukken ofsjow en dan gaan ze 'bossen' alleen omdat we dus met zn twee-en waren hielpen tot alles geplukt was en dat doen ze dus normaal nite...
En idd, ik verdien dr wel aardig aan geloof ik zo en ik hoop dat ik 'nog maar' een weekje hoef te werken alleen miss moet ik nog wel twee weken werken...
En diej supervage jongen? Hehe, owh ik ben dr nog steeds niet achter wie dat is, maar hij wilt niet zeggen hoe hij een mn email komt, jaah hij zegt dat hij aan mn email komt van een vriend die ik ook niet ken...
Dusse, nouja, ik weet niet, vind 't maar gaar persoon, dus ga ik hem maar blokkeren denk ik op msn...
Daisy: Gefeli met je 1000 posts!! [ik zei nog in 't muziektopic toen je op 999 posts zat, mja, dat had je vast niet gelezen... ;-) ]
Ik gaat 't forumdinges maar weer op engels of nederlands zetten denk ik...
Wordt wel btje irri sjow...! [publicar, previsualizar, reinicializar formulario... blaat]
Fijne dag iedereen en tot straks denk ik sjow...!
edit: owja, wat ik nog vergeten was... Gister bliksemde [hoe schrijf je dat ooit?] het hierow heel erg en toen was dr ineens knal heel dichtbij, ik wou net cd gaan branden, is de bliksem ingeslagen en gaan dusj hierow ineens tv + 1 computer uit...!
plus lichten en alles natuurlijk... [de andre computer bleef gewoon aanstaan...] Maarja, aardlekschakelaar ofsjow weer aan gezet of wat je dan ook weer moet doen, toen deed alles 't dus weer alleen nu doet internet het maar op 1 computer... [op de oude nogwel] en is de netwerkaart ws beschadigd dus nu hebben we geen netwerk meer tussen deze twee computers...
Ja dasj heel schokkend, want omdat je op de nieuwe comp niet goed kan branden moet je op de oude comp cd's branden alleen.... de liedjes diek wou branden stonden op netwerkomgeving en conclusie: nu kan ik voorlopig nog steeds geen cd's branden...!
Nja, niet sjow boeiend, maar dat is wel heel erg voor mij...