Ik ben trots op je hoor! En ik zou het inderdaad ook zo doen, weet je tenminste (bijna) zeker dat er geen fouten inzitten.
thnx Annuh!
En nu mag je helemaal trots op me zijn
, want ik heb hem helemaal helemaal helemaal af!!
Ik hoef hem alleen nog maar te posten. En aangezien het toch al 6 uur was geweest toen ik m af had, hoef ik me daar niet meer voor te haasten ofzow... Hèhè, ben echt blij dat ik dr nu van af ben. Hahaha, mn ouders hemaal informeren naar wie die brief nou was enzow... terwijl als ik emails verstuur weten zij toch ook niet naar wie en wat dr in staat enzo, dus dat gaat ze ook niet aan :p. Tis dat ie geen email heeft maar anders had ik dus echt niet zo zitten pennen!
Trouwens over contacten, overgehouden aan die vakantie, gesproken... Ik kreeg vandaag weer een kaartje van dat meisje uit Friesland!! Zo lief!
En dat terwijl ik haar mail van 3 kantjes nog niet eens beantwoord heb...
dus nu mag je daarover gaan zeuren Annuh ;-)Annemieke, Madcat = G. en was idd bij de barbecue. Goed onthouden van je.
Ahja, naja, niet zo heel goed dus, want ik wist niet meer of het G of M was
. Maarre voor Bodejosm: ik heb ook nog wel een foto waar die Madcat op staat, ik zal hem als bijlage bij deze post zetten.
Als je wilt dat het nog wat wordt met die Franse jongen zou ik wel snel zijn...
haha, dan ben ik wel al erg laat zou ik denken hoor... maar dat wil ik hemaal niet hoor!! Ok, hij was wel leuk maar ten eerste vond hij het enige Franse meisje van de camping leuker dan mij
en ten tweede zou ik nu, in Nederland, sowieso echt niets meer met m willen, veel te ver weg hoor! Als vakantieliefde ok... Nah, eigenlijk had ik er helemaal geen zin meer in om die brief te schrijven, maar ja, khad nu eenmaal beloofd de foto's op te sturen en ik had ze ook al nabesteld dusja... En bij die foto's wilde ik dan natuurlijk ook wel ff een brief schrijven.
Moet die brief echt in het Frans, of mag je hem ook in het Engels schrijven?
Voor zover ik weet kende ie niet zo goed Engels... Maar daarbij, ik heb de hele vakantie ook Frans met m gepraat, dus hij weet dat ik goed genoeg Frans ken, en anders heb ik ook maar voor niets Frans geleerd als ik nu alles in 't Engels schrijf... Maar ik hou ook niet zo van Engels, kvind Frans wel leuk. Tsja en zo begrijpt ie het tenminste
. Dusse, jup, echt helemaal in het Frans hoor! En zeer grondig op fouten gecontroleerd, er zullen dr nog wel een paar inzitten, maar echt niet veel meer.
Hey Anne-Marie, mooi dat je eerder weg mocht! Ja en nu heb je natuurlijk lekker veel geld!
Haha, koop je nog niets
, nou ja, dan zet je het toch op de plusrekening die je nooit aanraakt erbij?
Mooi dat er nu nog meer vriendinnen terug zijn behalve je eerste! :p