Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106729 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11340 Gepost op: 31-07-2003, 19:41:57 »
Hartelijk gefeliciteerd, Intikker!!! :D[/color][/b]

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11341 Gepost op: 31-07-2003, 21:15:25 »
Hoihoi...!

Benk weer...

Niet veel bijzonders gedaan vandaag, btje buiten zitten lezen ensjow, echt lekker weer vandaag...! Alleen niet echt lekker weer om in de kassen te werken... ::) Verder ff boodschapp'n gedaan en pannenkoeken gebakken... Lekker...! ;) Had me voorgenomen vandaag nog mailtje te schrijven, alleen benk niet aan toegekomen... [oftewel... gewoon geen zin] Mja, verder hebk niet zoveel boeiends te vertelle, internet doe 't nog niet op de andre comp, irri!

Citaat
@miesh, hablas Español? Muy bien! Como estas?
Hehe, en wat is de vertaling...? ::)

Iedereen nog fijne avond ensjow...!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11342 Gepost op: 31-07-2003, 23:28:02 »
Sjors, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![/i]

Sorry dat ik zo laat ben - gelukkig nog net op tijd - maar ik had mezelf eigenlijk verboden om te forummen tot ik die brief geschreven had... ::) Maja hoewel ik dat dus nog steeds niet gedaan heb, moest ik natuurlijk wel even forummen om jou te feliciteren, Sjors! Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad!! Maar daar zullen we vast wel meer over horen, he?!

Ik heb trouwens toch wel een 'nuttige' dag gehad als je dat zo mag noemen... bijna de hele dag foto's ingeplakt! Het gaat echt superlangzaam, maar het vordert wel... ik ben nu net klaar met de foto's van mijn verjaardagsfeest op 5 okt 2002... jaja, weten jullie nog? :p Ik heb er ook berichten van mij van toentertijd opt forum bijgeplakt als bijschriften. Maarre Anne-Marie ik snap dus echt helemaal wat je bedoelt met dat je zoiets wilt gaan doen als foto's inplakken maar de digitale moeten nog afgedrukt etc etc... Het heeft bij mij dus ook erg lang geduurd voor ik eraan begonnen ben, maar jaaa uiteindelijk bén ik er dus wel aan begonnen! En eik is het hartstikke leuk ook, ik voel me helemaal opnieuw jarig :) (/in Rome/Kroatië etc).

Ojaaaaa, Madcat! Die was ook op de bbq! Maarre was dat nou G. of M. Malcolm...?? :-[ Feliciteer hem iig maar van mij, mss weet ie nog wel wie ik ben! (M. weet dat mss nog wel...)

Ja Anne-Marie jij ook al niet toegekomen aan je mail... dus je weet hoe ik me voel ::) (plichtsontduikend...)
Oja, Maapie, wat leuk zeg, dat je Harry ook echt ff gesproken hebt!! Zo zie je maar weer wat widm toch een leuk iets is om fan van te zijn, je weet nooit wanneer je er onverwacht weer plezier van hebt ;).
Fennie, veel plezier morgen in de Efteling! Ook voor Jokivin en aanhang natuurlijk, en we horen wel hoe het geweest is he!

Hm, ik moet eens naar bed, moet mn ritme eigenlijk een btje verschuiven voor als ik straks zo gigavroeg op moet elke dag... alleen is het daar alweer te laat voor :s. Iig welterusten iedereen en tot morgen!! en ik moet die brief nog schrijven...!! *boinksmiley* oja Malc das iemand van vakantie, geen speciaal boeiende verhalen over te vertellen hoor eik... hij heeft geen email arme jongen, dus nu moet ik een echte brief schrijven bij de foto's.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11343 Gepost op: 31-07-2003, 23:37:30 »
ANNEMIEKE!!! Je moet die brief nog schrijven naar die jongen in Frankrijk waaraan je had beloofd om de foto's te sturen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11344 Gepost op: 31-07-2003, 23:47:04 »
ANNEMIEKE!!! Je moet die brief nog schrijven naar die jongen in Frankrijk waaraan je had beloofd om de foto's te sturen!
:-[ :-[ :-[ :-[

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11345 Gepost op: 1-08-2003, 11:01:23 »
Heb je hem al geschreven of moet ik door blijven zeuren ;) . Wil ik namelijk best doen hoor, helemaal geen probleem mee ;D .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11346 Gepost op: 1-08-2003, 11:33:25 »
Nou... inmiddels durf ik me hier weer (net aan) te vertonen ;), want ik heb hem idd geschreven, het klad althans he, dus die ga ik ff uittypen, controleren zeer grondig, het blijft Frans he en daarna in het net overschrijven. Of is dat te omslachtig...? Hm, nee, zo doe ik het toch maar, want dan heb ik die versie in de computer ook nog voor mezelf.

We hebben nu bij de mac de pc-muis, omdat de mac-muis kapot is, en deze is echt zoveel beter! De rechtermuisknop werkt gewoon zoals ie zou moeten (die hebben we dus anders niet) en de scrollbal ook! Ben hemaal heppie :P. Maar mn vader wil, als ie dus een nieuwe mac-muis gaat kopen, geen rechtermuisknophebbende muis kopen... eheu.

Kga nu weer ff wat tekstjes printen om bij mn fotoalbum te plakken. Mn posts op rijm van 5 en 7 dec en zo... ;) :D

Fijne dag iedereen!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11347 Gepost op: 1-08-2003, 11:38:08 »
Ik ben trots op je hoor! En ik zou het inderdaad ook zo doen, weet je tenminste (bijna) zeker dat er geen fouten inzitten.

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11348 Gepost op: 1-08-2003, 11:49:10 »
Hallo allemaal,
Ik ben net wakker. Ik zat gisterenavond tot 02:00 in de chat. Was heel gezellig. Dus moest ik vandaag wel uitslapen om mijn ritme weer op te kunnen pakken.

Vandaag ben ik lekker de hele dag alleen thuis, dus jullie zullen me veel hier op het forum vinden.

Iedereen die nog iets leuks gaat doen,

Veel plezier

Toch bedankt!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11349 Gepost op: 1-08-2003, 13:30:26 »
Hola allemaal!  Hola spreek je uit als: "olaaa..." :)

Hier alles goed. Ik heb na 6 dagen eindelijk weer internet hier thuis.
Citaat
@miesh, hablas Español? Muy bien! Como estas?
Dit betekent: "@miesh, spreek je spaans? Heel goed! Hoe gaat het?"

Annemieke, Madcat = G. en was idd bij de barbecue. Goed onthouden van je.
Als je wilt dat het nog wat wordt met die Franse jongen zou ik wel snel zijn...   :-X  Moet die brief echt in het Frans, of mag je hem ook in het Engels schrijven?

« Laatst bewerkt op: 1-08-2003, 13:31:44 door Malcolm »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11350 Gepost op: 1-08-2003, 14:43:33 »
Goeiemiddag!

Whiej, ik ben alweer vrij...!

Vroeg dr uit, enne we waren alweer maar met z'n twee-en. En dr was heel veel om te plukken en dr waren nog maar twee personen om ons twee-en weer te helpen sure dus waren we pas om 12 uur klaar met plukken, en toen was 't sjow warm dat we vrij kregen...! :) *jeujj* Dus nu lekker weekend [in de vakantiej]... Morgen gaan we ws naar mn oma toe, want diej lag in 't ziekenhuis, en mag vandaag ws naar huis. 't is als 't goed iets niet iets ernstigs ofsjow, maar ze voelde zich poos al niet lekker, dacht dat 't door dr medicijnen kwam maar dat was ws niet sow en drm moest ze voor onderzoek naar 't ziekenhuis... [maar 3 daagjusz] Mja, dus ff horen hoe 't verder gaat ensjow... :)

Ga vanmiddag ff naar stad, kijken wat ik ammel van mn verdiende geld kan kopen... :D Moest op 't werk ook uren opschrijven diek in juli had gemaakt, en dat waren dr 40,5 :o Vink wel veel,,, dusj dasj wel mooj...! Maar dr is niet echt iets [betaalbaars] wat ik supergraag zou willen hebben... dus kijk  wel ff...!

Ik gaat ff verder msnen, twee vriendinnen zijn alweer in nederland terug en online! :) *joepiejj*

Citaat
Dit betekent: "@miesh, spreek je spaans? Heel goed! Hoe gaat het?"
Haha okeej,,, ik spreek dus geen spaans... ;)

doeidoei :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11351 Gepost op: 1-08-2003, 18:18:30 »
Hola allemaal!  Hola spreek je uit als: "olaaa..." :)

Hier alles goed. Ik heb na 6 dagen eindelijk weer internet hier thuis. Dit betekent: "@miesh, spreek je spaans? Heel goed! Hoe gaat het?"

Als je wilt dat het nog wat wordt met die Franse jongen zou ik wel snel zijn...   :-X  Moet die brief echt in het Frans, of mag je hem ook in het Engels schrijven?
Welke van die heren was dat dan, Annemieke en Malcolm? Ik heb ze toen op de foto gezet bij Tijgertje en Casper in Bunnik, maar de enige twee die ik niet uit elkaar kon houden, qua nickname dan, was MADCAT en GAMB, want die laatste was de andere mysterieuze bezoeker toen op 4 mei. Annemieke, wat was dat goed van jou, wet je nog? TWEE HELE MINUTEN HELEMAAL NIETS ZEGGEN :-X :-X :-X :-X

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11352 Gepost op: 1-08-2003, 19:03:58 »
Ik ben trots op je hoor! En ik zou het inderdaad ook zo doen, weet je tenminste (bijna) zeker dat er geen fouten inzitten.
thnx Annuh! :D En nu mag je helemaal trots op me zijn ;D, want ik heb hem helemaal helemaal helemaal af!! :D Ik hoef hem alleen nog maar te posten. En aangezien het toch al 6 uur was geweest toen ik m af had, hoef ik me daar niet meer voor te haasten ofzow... Hèhè, ben echt blij dat ik dr nu van af ben. Hahaha, mn ouders hemaal informeren naar wie die brief nou was enzow... terwijl als ik emails verstuur weten zij toch ook niet naar wie en wat dr in staat enzo, dus dat gaat ze ook niet aan :p. Tis dat ie geen email heeft maar anders had ik dus echt niet zo zitten pennen!
Trouwens over contacten, overgehouden aan die vakantie, gesproken... Ik kreeg vandaag weer een kaartje van dat meisje uit Friesland!! Zo lief! :D En dat terwijl ik haar mail van 3 kantjes nog niet eens beantwoord heb... :-[ dus nu mag je daarover gaan zeuren Annuh ;-)

Ahja, naja, niet zo heel goed dus, want ik wist niet meer of het G of M was ::). Maarre voor Bodejosm: ik heb ook nog wel een foto waar die Madcat op staat, ik zal hem als bijlage bij deze post zetten.

Als je wilt dat het nog wat wordt met die Franse jongen zou ik wel snel zijn...   :-X  
haha, dan ben ik wel al erg laat zou ik denken hoor... maar dat wil ik hemaal niet hoor!! Ok, hij was wel leuk maar ten eerste vond hij het enige Franse meisje van de camping leuker dan mij ::) en ten tweede zou ik nu, in Nederland, sowieso echt niets meer met m willen, veel te ver weg hoor! Als vakantieliefde ok... Nah, eigenlijk had ik er helemaal geen zin meer in om die brief te schrijven, maar ja, khad nu eenmaal beloofd de foto's op te sturen en ik had ze ook al nabesteld dusja... En bij die foto's wilde ik dan natuurlijk ook wel ff een brief schrijven.

Moet die brief echt in het Frans, of mag je hem ook in het Engels schrijven?
Voor zover ik weet kende ie niet zo goed Engels... Maar daarbij, ik heb de hele vakantie ook Frans met m gepraat, dus hij weet dat ik goed genoeg Frans ken, en anders heb ik ook maar voor niets Frans geleerd als ik nu alles in 't Engels schrijf... Maar ik hou ook niet zo van Engels, kvind Frans wel leuk. Tsja en zo begrijpt ie het tenminste :). Dusse, jup, echt helemaal in het Frans hoor! En zeer grondig op fouten gecontroleerd, er zullen dr nog wel een paar inzitten, maar echt niet veel meer.

Hey Anne-Marie, mooi dat je eerder weg mocht! Ja en nu heb je natuurlijk lekker veel geld! :D Haha, koop je nog niets ::), nou ja, dan zet je het toch op de plusrekening die je nooit aanraakt erbij? ;)
Mooi dat er nu nog meer vriendinnen terug zijn behalve je eerste! :p

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11353 Gepost op: 1-08-2003, 20:04:11 »
Bericht van Debbie! Ze heeft het te druk om langs te komen, en ze had eergister een hele lange post getypt maar die was ze kwijtgeraakt, maar ze doet haar best en ze komt zo snel mogelijk weer langs! Verder heeft ze haar duim in het gips :o omdat ze een vuistslag van een andere monitor verkeerd erop kreeg... Nu moet ze die wekenlang in 't gips... arme Debbie, maar ja, gelukkig niet haar schrijfhand en ze kan dus ook nog wel typen...

btw, wij hebben nu dus een nieuwe muis en het is tóch een scrollball-en-rechtermuisknophebbende muis! jeuj!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11354 Gepost op: 1-08-2003, 20:09:57 »
Dan kan ze toch als Alive inloggen, of misschien als Kicking? ;D

In ieder geval: sterkte met je hand!!! ::)

Hebben we tenminste nog iets leuks te lezen.  Bedank haar maar voor haar hulp, bij het zoeken naar een boektitel, ik heb het boekje inmiddels in huis

« Laatst bewerkt op: 1-08-2003, 20:11:00 door bodejosm43 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11355 Gepost op: 1-08-2003, 20:36:15 »
Miekje says: (20:13:46)
   jos heeft gereageerd:

Miekje says: (20:14:14)
   "Dan kan ze toch als Alive inloggen, of misschien als Kicking? ;D
In ieder geval: sterkte met je hand!!! :: )
Hebben we tenminste nog iets leuks te lezen.  Bedank haar maar voor haar hulp, bij het zoeken naar een boektitel, ik heb het boekje inmiddels in huis "

--  Alive and Kicking  -- in 't gips... -- says: (20:14:31)
   haaaa daar ben ik heel blij om :D

Miekje says: (20:14:51)
   ok mooi, dat zal ik weer doorgeven :D

--  Alive and Kicking  -- in 't gips... -- says: (20:15:13)
   zeg dat ik ga proberen om vanavond nog langs te komen !

Miekje says: (20:15:32)
   ok :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11356 Gepost op: 1-08-2003, 21:06:51 »
Hey Anne-Marie, mooi dat je eerder weg mocht! Ja en nu heb je natuurlijk lekker veel geld! :D Haha, koop je nog niets ::), nou ja, dan zet je het toch op de plusrekening die je nooit aanraakt erbij? ;) Mooi dat er nu nog meer vriendinnen terug zijn behalve je eerste! :p
Hehe, keb als 't goed is idd veel geld. Alleen hebben mn broer en mn ouders me er vandaag aan herinnerd [ik was 't echt vergeten!] dat ze samen iets van 20 eurow voor mij in Ierland hadden voorgeschoten dus dat mag ik nog mooj gaan terugbetalen... ::) En keb idd nog niets gekocht, wat zou ik moeten kopen?! Enne, ja ik zet zowiesjow een deel van mn verdiende geld op diej plusrekening, kan ik mooj sparen voor tussenjaartje Amerika... ;) Maar alleen diej 'eerste' vriendin + andre vriendin sjijn terug hoor, maar diej ene vriendin zit nog in zeeland bij dr pleegouders dus daar heb k ook nog niet veel aan...

Voordat we naar de stad gingen was eerst heel gedoe, nja, kon eerst mn portemonnee ofsjow niet vinden, overal gesjocht ensjow, nouja toen mn biebpasje gezocht en uiteindelijk gevonden, alleen die had ik op de tafel gelegd zodat ik hem in mn portemonnee kon doen als ik diej had gevonden maar aangezien ik hem niet had gevonden... vergat ik ook mijn biebpasje... ::) dusj... Maar ja, anyway, toen we in de autow zaten vond ik mn portemonnee uiteindelijk in zo'n ruimte onder zo'n zwart vlak wat onderop je rugzak zit... ja duidelijk... Maarja, toen waren we in 't centrum bleek de bieb iig al uren dicht te sjijn... Tsk...!

Maarja, wel wat leuke cd's gesjien in stad, maar die gaak ooit wel thuis branden, en verder nieuwe netwerkkaart + modem gekocht sjodat we vanaaf als 't goed is op allebei de copms weer internet hebben...! :) Heb de weerleiding kunnen weerstaan om een ijsje te kopen... jaja.!

Annemieke: Goed van je dat je nouw eindelijk brief naar diej jongen afhebt...! Pff, allemaal fouten dr uit halen, zouk nooit doen, hij snapt toch wel wat je bedoeld... toch?! :P al helemaal niet bij frans, bluh, wat haat ik dat vak... mja,,, ben niet sjow fransig gwn :p

Alive and Kicking: Wat vervelend dat je duim in 't gips is! Sterkte drmee en k hoop dat je vanaaf dusj ff op 't forum kan komen...!

Verder iedereen nog fijne avond... doeghh :-*

edit: 1600ste post... *jeujj* ;D Maarre, Ovide is al poosje niet meer in de bar geweest, ze is toch nog niet op vakantiej? Oviiide,,, waar ben je?! ;)

« Laatst bewerkt op: 1-08-2003, 21:08:23 door @miesh »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11357 Gepost op: 1-08-2003, 21:20:37 »
en hie r ben ik dan ! sorry als er wa spaties tss woorden staan, ik kan er nie aan doen, da gips zit in mijn weg ::)

Annemieke heeft het verhaal al gedaan du s dat moet ik alvast niet meer doen, maar ik kan er wel nog bij vertellen dat er een splinter van het bot van mijn duim is ... lijkt onbenullig maar kheb zitten janken van de pijn  :-\

anyway, iets over mijn dag van vandaag dan ;)

vandaag was he t thema 'Jokkebrok rock ' (als groot spel) en ik mocht de rocksterren opleiden ! Blijkt da ze ni veel harde muziek kennen maar we hebben hen zo goe mogelijk wa liedjes laten playbacken (met fake-gitaar en piano maar echt dr umstel) en dan heb ik met 3 andere moni's Evanescence gedaan ! Megahip, ik met zo'n micro in mijn handen, tss 2 gitaristen en iemand op de drum, mijn haar los, meezingen en dansen en als ze zo het refrein doen => headbangen   en de hoofdmoni had gezegd tegen een andere moni da als ze mij een podium geven, dak heel de dag gelukkig ben   kdoe da nu eens zo graag é !!

banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11358 Gepost op: 1-08-2003, 23:48:03 »
Alive & Kicking: nu weet ik eindelijk waar de naam voor staat !
Debbie: boxen is voor jongens ! Meisjes mogen verpleegstertje spelen. Wat leer je die kinderen eigenlijk op die spelplaats  :D . Nu weet ik op welke speelplaats Johan Vandelanotte (= Belgisch minister uit Oostende) vroeger speelde.Hij heeft een boxneus.

En aha, nu weet ik waar die herrie vandaan kwam, die ik hier in de buurt van Leuven hoorde: jouw free-podium !  :P

Annemieke: is die brief nu al "en propre, sans fôtes ?". Waarmee kunnen/mogen we je daarna plagen ?

Ik heb nog weinig te melden: Ik ben bezig aan een hele serie klusjes die al maanden hadden moeten gebeuren en die nu eindelijk één voor één af raken.
Kreeg een mailtje van de Kro over hun nieuwe 'Spook'-spel. heb me ingeschreven, ik zal wel zien wat het geeft.
Ik veronderstel dat er hier nog meer zijn die die mail gekregen hebben. Openen we ergens een nieuw topicje hierover. Een heel forum lijkt me overdreven. Misschien gewoon nieuwe topic in het 'KRO-detectivespel'-hoofdstuk. Ik hoor/zie/lees het wel.
Ik zit nu nog een zwaar dossier van mijn klant-advocaat uit te pluizen: echtscheiding met twee kinderen en natuurlijk vertikt de man te betalen wat hij moet. Nu moet ik het hele dossier (is al 5 jaar bezig) eerst ordenen (alles ligt door elkaar) en daarna een tabel maken met wat ie nou betaald heeft en wat niet. Onze klant is de vrouw en die weet het zo precies niet meer (wat ook kan betekenen dat de man best al genoeg betaald heeft ...).
En morgen naar de alarmcentrale en daarna een verjaardag van een Marokaanse vriendin vieren bij de griek  8)
Tot zondagavond.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11359 Gepost op: 2-08-2003, 17:10:14 »
Kis er weer

Ik heb geen zin om alles te gaan vertellen hoe en wat, maar eeuh het was leuk elke dag op het strand zitten, alleen heel weinig chicks en op het einde toch wel heel veel heimwee naar huis (en vooral naar mijn vriendjes/vriendinnetjes/kroeg en mp3tjes). Gelukkig was er vrijdagavond nog de midnachtmarkt in Vlissingen (Vlissingen rules) (daar waren wel chica's). Maar eeuh...ik heb ook wel een beetje aan jullie gedacht hoor. Helaas is Maapie CMC III uit en zit ik met een groot probleem (psst...niet zeggen aan Annuh, Groentje en Ville Neuf, maar eeuh...ik ga er de volgende keer uit).

In ieder geval heb ik gemerkt dat het niveau weer zonder mij enorm gedaald is  :P .  Ik heb besloten om toch maar door te gaan met een soort van vervolg op 'Mole Brother' en daar wil ik hard aan gaan werken. Dat betekent misschien dat ik zelf met CMC III wat meer op de achtergrond ga werken, maar dat komt allemaal later. Ik wel weer een beetje uitgeluld voorlopig. Zie jullie!