Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106734 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11360 Gepost op: 2-08-2003, 18:20:53 »
Hoi mensjes,

gelukkig, nu kan ik het forum wel op :), lukte me vanmiddag nie.

Ik ben helaas ziek... hoofdpijn en koortsig enzow, na mijn broer die ziek werd toen ie net terug was van vakantie, die nu inmiddels opgeknapt is, en mn vader die het daarna kreeg en nog steeds niet beter is. We zouden vanmiddag naar familie gaan en dan 's avonds door naar andere familie om morgen terug te komen, maar wij konden dus niet mee :( en nu zit ik samen met mn vader thuis ziek te zijn. Ik baal er wel heel heel erg van dat het nu net is, nu ik overmorgen met werken moet beginnen en maar de vraag ofk dan beter ben natuurlijk... maar aan de andere kant had mn broer we gelijk toen ie zei dat ik geluk had dat ik niet tijdens mn introductie ziek ben (nou ja, zo lang zal het toch wel niet duren lijkt me ;)).

Chriz, welcome back! Je mag idd wel wat meer vertellen hoor... maja iig mooi dat je het leuk hebt gehad! Enne lief dat je aan ons hebt gedacht!! :)
Alleen euh...
alleen heel weinig chicks en op het einde toch wel heel veel heimwee naar huis (en vooral naar mijn vriendjes/vriendinnetjes/kroeg en mp3tjes). Gelukkig was er vrijdagavond nog de midnachtmarkt in Vlissingen (Vlissingen rules) (daar waren wel chica's).
...ik dacht dat je een vriendin had? Niet meer? :-X sorry als je het daar niet over wilt hebben, maar vroeg het me af, dit lezend ;-)

Lowpro, jup, fouten zijn er grotendeels uit, maar ja ik was vandaag te ziek om de brief af te werken en op de post te doen... ::)

Kga nu maar ff kamillethee drinken en hopen dat dat helpt... fijne avond iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11361 Gepost op: 2-08-2003, 18:39:32 »
Hooj allemaal!

Sjoow, ik ben hier laat voor mijn doen... ;)

Vanochtend eerst lekker met hondje gelopen, toen was 't buiten nogwel uit te houden kwa temperatuur... Toen ff cd [eindelijk...] gebrand want netwerk ensjow doet het dusj weer en veel belangrijker: nu hebben we weer op beide comps internet! :D Dusj daarna heb ik mn kamer es grondig opgeruimd en gestofzuigt terwijl ik mn cd beluisterde...! Toen benk vanmiddag naar de stad gegaan, ff boodschappen doen voor bbq, we gaan sjow bbq-en...! En verder eh... frontjusz van cd gedingest... [jaja, het word steeds boeiender..] Verder, owja, zouden we dusj eerst vandaag naar mn oma gaan, alleen diej mocht deze middag pas uit 't ziekenhuis dus gaan we morgen naar dr toew, en nemen we dr ook mee naar huis, paar dagen... Wel sjow gezelli en het is hier ook wat minder warm dan in dr flat... ;)

't is hier dus nog steeds erg warm, maar gelukkig heb ik de ventilator richting mijn kop gezet zodat 't hier nog behoorlijk koel is... ;D

Chriz: Welkom terug!! Fijn dat 't sjow leuk was, en je mag nog wel wat meer vertellen hoor... :P Maar als je daar geen zin in hebt... tjah..! Han nog tegengekomen btw? :P

Annemieke: Awh, ben je ziek...! Beturrschap en k hoop dat je snel weer beter wordt...! :-* [sorry voor spelfouten, word(t?) krijg je zeker nog meer hoofdpijn van... :P ]

Ik ga sjow weer naar buit'n,,, doeghh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11362 Gepost op: 2-08-2003, 20:06:41 »
Ik ga zo Windows XP opnieuw installeren. Mochten jullie mij de eerstvolgende twee dagen niet terugvinden op het forum: Er is iets misgegaan. Mochten jullie mij wel terug zien: Het is goed gegaan.

Duim voor me en tot forums hopelijk ;) ;D

Groetjes, Annuh

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11363 Gepost op: 2-08-2003, 21:06:21 »
Heeyheey
Ik heb vandaag van 7 tot 14 op de rommelmarkt in Aalten (Weet iemand waar Aalten ligt?) gestaan. Nou eigenlijk begon de rommelmarkt om 9 uur maar wij moesten van de organisator er al heelveel vroeg zijn en dat was maar slim ook want de helft van alle plaatsen waren al bezet toen we daar aankwamen. Een ietwat verstrooide man die de organisator en zelf verkoper was wees ons een mooie plek aan. Wij dus alles uitladen, dan zegt die vent naast ons opeens: "Deze plek is bezet hoor", voor mijn zoon". Wij zo: "Maar die man daar heeft ons deze plek aangewezen". "Ja, dat kan wel wezen", zegt die man. "Maar wij waren hier eerder". Het was echt zo'n man met kort blond stekkeltjes haar en een vies hemd aan, echt zo'n achterbuurtman.

Gelukkig was er ergens anders nog een mooi schaduwplekje en daar konden wij gaan staan. Tussen 9 en 12 verkochten we flink maar daarna was het afgelopen. Het was gewoon veel te warm voor een rommelmarkt. Wij konden het wel uithouden in de schaduw maar het publiek bleef weg. Dus om 14 uur dachten we: "We gaan er vandoor, dit wordt niks meer". Wij de boel inpakken en mijn oom die ook mee ging met ons had zijn schoonzoon gebeld om te komen omdat hij niet alles meekreeg in onze auto. Wij vonden het lullig om zomaar weg te gaan want wij hadden alles al wel in de auto liggen. Dus wij wachtten even op die schoonzoon van het was toch maar drie kwartier rijden. Na een uur was hij er nog niet. En wij maar wachten.

We besloten hem te bellen want dit duurde wel erg lang. Wat bleek: Hij was pas net weg hij had eerst nog een flesje bier genomen. Dat was lekker zeg, wij hartstikke lang wachten voor niks.

Uiteindelijk kwamen we toch nog wel thuis en heb ik gedoucht en nu doe ik niks meer.

Annuh: Ik zal voor je duimen!! ;D
@miesh: Smakelijk eten! ;D
Annemieke: Veel Beterschap!!  ;D

« Laatst bewerkt op: 2-08-2003, 21:23:54 door Avron »
Toch bedankt!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11364 Gepost op: 2-08-2003, 22:00:44 »
hey mensen, ik ga zo alles bijlezen want ik zit nu Robbie's concert te kijken op skyradio.nl  ;D groetuhhh!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11365 Gepost op: 2-08-2003, 23:09:36 »
Hee, wat leuk, Zaartje zit Robby's concert te KIJKEN op skyradio.nl. Dat is dus een heel bijzondere radio die jij hebt.  ;D

Lekker hoor, is het te warm om buiten rond te spoken, lag de site plat. Gelukkig heeft Compuart besloten om een noodvoorziening te treffen. Is me ook wat: bij een verhuizing gaat natuurlijk altijd wel iets mis, maar dit is toch wel pech hebben. Eerst is werd het allemaal vreselijk traag, en  nu valt de site ook nog eens uit. Ik wou dat ik er iets op wist, maar ik ben geen techneut, helaas.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11366 Gepost op: 2-08-2003, 23:50:19 »
jos, je begrijpt het weer eens niet :P
je moest naar ene nummer smsse, en dan kreeg je voor 1 euro 10 een code, waarmee je dan om half 10 kon inloggen en live het concert kon volgen via windows media player  :)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11367 Gepost op: 2-08-2003, 23:51:05 »
En hoe was het??

Toch bedankt!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #11368 Gepost op: 2-08-2003, 23:52:50 »
1 keer lag ie eruit, maar het beeld en geluid waren fantastisch :D heb zitten genieten!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11369 Gepost op: 3-08-2003, 00:08:22 »
Daar ben ik alweer...

Gister [whaha...] lekker gebbq-d [ofsjow] zit nu wel btje vol want heb ook nog ff wat te veel chips drna gegeten... Nog ff buiten geklaverjasd maar daar werd het op een gegeven moment wat te donker voor...! Verder niet echt veel boeiends te vertellen, morgen lekker uitslapen enne, naar mn oma toej en verder weekniet.

Annuh: Ik hoop dat 't installeren goed is gegaan dat we drm jouw weer snel hierow sjien... :P

Avron: Ik ken Aalten niet... wel Aalden maarre... ::)

Ik gaat nog ff bijlezen en dan naar bed... doeghh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11370 Gepost op: 3-08-2003, 10:35:22 »
Hallo luitjes, weer een berichtje van mij. Deze kluns is gisteren bij haar werk in het gangpad richting de kantine gestruikeld en zit nu met haar been omhoog: verrekte enkelbanden, hoera! Ik weet inmiddels wat het is, ik heb al 1x hetzelfde gehad, en ik heb ze zelfs als 1x afgescheurd (pijnlijk!) en dat allemaal aan m'n zelfde voet: links, mijn zwakke plek dus.

@chriz >>> Je gaat toch niet met de CMC stoppen hè. :-[ Ik wil ook nog 1x kandidaat zijn.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11371 Gepost op: 3-08-2003, 17:21:21 »
hay...

Balen zeg Daisy, van je enkel. Hopelijk gaat het snel weer over!

Annuh, ik hoop voor je dat het installeren inmiddels gelukt is!

Avron, jammer van het wachten, maar je hebt iig wel redelijk wat verdiend op die rommelmarkt, toch?!

Anne-Marie, mooi dat je weer op beide comps internet hebt! En dat je bbq geslaagd was! Waren er veel mensen of gewoon alleen jullie vijven?

Nah, ik heb dus vandaag ook weer de hele dag btje ziek thuis gezeten, veel tv gekeken enzo, allemaal zeer onboeiend. Maja het gaat wel iets beter dan gisteren. Maar wil ik morgen kunnen werken dan moet ik toch nog wel een heel stuk minder slapjes zijn enzo. Maar mss dat dat wel gaat lukken want ik doe het echt onwijs rustig aan, itt mn vader die gewoon door blijft werken (thuis dan) ook al is ie nog steeds niet beter.

Ik vraag me trouwens af waarom Daan nog steeds geen internetcafe heeft gevonden... en zn kaart is dr ook nog steeds niet >:(, pff, hijs nog tot zaterdag weg...

Mn moeder en mn broer zijn inmiddels weer thuis van de familiebezoekjes, er waren echt onwijs veel mensen gekomen dus ik vind het extra jammer dak dr niet was maja niets aan te doen he.

Oja, dat wilde ik nog zeggen. Waar is Intikker opeens gebleven?! Ik weet niet of ie op zn verjaardag nog iets heeft gepost maar daarna iig niet veel meer, en khad 'm nog een ecardje gestuurd en dat heeft ie ook nog steeds niet opgehaald... en nu zag ik dat ie wel gister ff geantwoord had in DZS maar dat wast ook... Sjors, waar heb je het zo druk mee?!

En idd zoals Anne-Marie laatst zei, Ovide mis ik ook... kan me idd niet herinneren dat ze nu op vakantie was... toch?? :-[ Nu Han er natuurlijk ook al niet is ga je echt wel iedereen missen zeg... :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11372 Gepost op: 3-08-2003, 19:34:52 »
daisy, beterschap met je enkel! echt vervelend zeg dat dat je al n paar keer wat aan die enkel gehad hebt...

@miesh, fijn dat je comp het weer doet!

annuh, blijkbaar doet je windows t niet... k hoop iig dat ie t snel wel weer doet of njah miss doet ie t nu al maar ben je gewoon nog ff niet online gekomen, dat kan ook natuurlijk :)

annemieke, ook veel beterschap! hopelijk voel je je morgen wat minder slapjes zodat je toch nog kan gaan werken.

k heb vandaag eik himmel nix uitgevoerd, eik alleen maar bedacht wat we vanaaf gaan eten en t is niet eens zoiets bijzonders geworden (tomaten met mozzarella uit de oven, aardappelgoulash, n soort hamburgers en fruit toe). njah, iedereen is weer weg, allemaal op vakantie, njah behalve 1 vriendin, die is gisteren teruggekomen en daar ga k snel weer wat mee afspreken gelukkig. morgen ga k waarschijnlijk werken als secretaresse, k ben benieuwd hoe dat is :) njah, niet echt secretaresse eik, k moet vooral dingen invoeren in de computer en misschien af en toe de telefoon eens aannemen, maar goed. k ga dit werk maar n paar keer doen dus k zit gelukkig niet de komende 3 weken vastgebonden :) dit weekend gaan mn ouders en mn broertje weg, das wel beter want dan ben k 3 nachten en 4 dagen alleen thuis dus dat wordt ff n vette party  ;D nee njah dat zal wel meevallen, k ga iig 1 keer flink uit en verder gewoon hier gezellig zijn met mensen. k hoop dat mn vriend tegen die tijd ook weer terug is want t is echt hatelijk dat k m nu al 4 weken niet gezien heb... blah maargoed. nou dat was t wel weer :) k lees t forum nog steeds n paar keer per dag bij maar k ben gewoon te lui om te replye  :-[ slecht van me maar k ga proberen dr weer wat aan te doen :) k ben trouwens blij dat t weer zo lekker is, is ook wel beter voor han want die heeft nu natuurlijk n heerlijk zonnetje daar in cadzand  8)

iedereen nog n fijne avond!
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11373 Gepost op: 3-08-2003, 19:55:55 »
Heej people's...

Hier weer een ('t is lang geleden) berichtje van mij... 31 juli was dus mijn verjaardag... Even een korte update. Het was de bedoeling om woensdag "even" te gaan Catannen. Ik 2 vrienden (en mijn vriendin kwam ook nog langs) uitgenodigd en om half 9 begonnen. Ik moest eerst werken (achter de counter met  zo'n slagershoedje dat ik jarig was, de volgende dag weliswaar maar toen had ik vrij). Maar dat Catannen liep een beetje uit, lees bijna 12 uur, dus toen besloten we maar tot 12 uur te wachten omdat ik toen officieel jarig zou zijn. Dus wij nog een potje Catannen gestart en toen was het 12 uur. Wij zingen en dansen in de toen, komt de buurvrouw ineens aanschreeuwen. Eerst keiboos, maar toen ze eenmaal bedaard was vondt ze het niet zo erg en wij gingen om half 1 weer terug naar binnen dus... Toen gingen we verder met Catannen tot een uur of half 3. Ze zijn maar met z'n allen blijven slapen wat wel gezellig was. Donderdag groot feest gehad. 't Was heel gezellig, maar ik ga niet uitleggen hoe en wat allemaal, ik denk dat het wel een "gewoon" feest was. Overdag familie en kennissen van pa en ma en 's avonds feest bij een vriend van mij. Maar daar had ik al over verteld volgens mij. Daar waren in ieder geval ook een hele hoop vrienden van mij. Maar toch geef ik mijn echt helemaal eigen feest nog een ander keertje namelijk op 13 september. Dan is mijn zus ook jarig en dan wordt er ook nog een zeskamp gehouden bij ons in de straat dus dat wordt gezellig...

Vrijdag moest ik de hele dag werken, dat is echt irritant de hele tijd felicitaties in ontvangst nemen van mensen die je niet kent (maar ook wel weer leuk). Nog een presentje gehad van de baas en van sommige collega's. Al met al wel gezellig. Vrijdag naar de stad geweest tot sluitingstijd (4 uur) en ik was pas om half 6 thuis (nee, ik had niet te veel gedronken). Eerst nog mensen thuisgebracht en zo... Zaterdag moest ik al om 10 uur werken, maar wel keileuk werk. De hele dag appelflappen verkocht voor de deur van de AH. In totaal heb ik er van 12-5 (eerste 2 uurtjes nog counter gedraaid en laatste uur ook (5-6) 841 verkocht! Het leuke hiervan is dat je nu wel met klanten mag kletsen omdat het niet zo druk is daarzo.

Ik was echter keimoe wel daarna en toch pas om half 1 naar bed gegaan, nog even bij mijn vriendin langs geweest, spelletjes gespeelt (wéér 2x Catan, en een potje kaarten...) en daarna toch naar huis om te slapen.
Hoezo slapen? Ik werd vanmiddag om half 3 wakker... Ach ja, een keertje uitslapen kan geen kwaad zullen we maar zeggen. Nog een stukje F1 gekeken, gegeten enz. De gebruikelijke dingen. Ik ga zo nog even hardlopen en dan val ik voor de TV om Ajax te kijken denk ik zo ongeveer...

Morgen vrij, lekker zwemmen denk ik en dan zie ik wel weer verder. De rest van de week werken (geld verdienen!). Zo bijgeschreven, nu nog lezen...

Gr. Sjors
Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

• Gast
« Reactie #11374 Gepost op: 3-08-2003, 20:02:50 »
is ook wel beter voor han want die heeft nu natuurlijk n heerlijk zonnetje daar in cadzand  8)

[voeltzichheeldommode]zit han in cadzand?[/voeltzichheeldommode]

daar woon ik haast naast!! wat grappig! en ik geloof dat er nog iemand ronddwaald hier die in axel woont! ik weet niet meer wie.... stuur me maar 'ns een pm ofzo

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11375 Gepost op: 3-08-2003, 22:14:03 »
Hallo hallo!

Ik ben er nog hoor. Heb een paar daagjes vrij gehad. Veel gedaan, dus weinig tijd om te surfen...Vrijdag had ik wel tijd, maar toen kon ik de hele dag niet op dit forum.
Verder zit ik tegenwoordig ook nog op en nader forum en moet ik mn tijd dus een beetje verdelen (solly).

Annemieke beterschap! Ik hoop dat je morgen fris kunt gaan werken. Daisy ook beterschap met het pootje.

Het was weer kort, maar ik zal proberen morgen een wat langere post neer te zetten. Ik heb in ieder geval pas vakantie in september. Wel erg leuk dat jullie me gemist hebben  :D.

Groetjes Ovide
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11376 Gepost op: 3-08-2003, 23:07:21 »
Ik kom weer even langs.
Heb dus het hele weekend in de alarmcentrale gewerkt. Dit weekend kregen we een hele stapel nieuwe studenten die het werk onder de knie moesten krijgen. Als vaste kracht heb je dan ogen, handen, benen, oren en monden te weinig om het allemaal op zijn plaats te krijgen.
De studenten nemen bij ons de oproepen van de klanten aan en wij zeggen dan wat ze moeten doen. Het is nogal stresserend voor nieuwelingen om die eerste oproepen aan te nemen. Maar ach, na twee dagen van aanmoedigen en motiveren lukt het al aardig.  Maar het vreet energie, zowel bij hen als bij ons.
Dus daarna "gerelaxt" in de tuin met een biertje en een krant.

Het forum wordt onderhand ook al een ziekenboeg:
- A & K: gebroken duim
- Annemieke: griep
- Daisy: voet in het gips (Daisy, ik heb nog nooit van een 'intelligent' ongeluk gehoord ...)
Gevaarlijk beroep forumenaar ...

Annemieke: niet al te boos zijn op Daan. Hij heeft vast een goede uitleg waarom je niks van hem hoort. Het komt wel weer goed.

Zo en nou moet ik eens in dat nieuwe kro-spel duiken. En ik moet nog twee mails sturen (werk) en een dossier afmaken (nog eens werk). Pfffff. En het is te warm, hé, om te werken. Maar in de slaapkamer is het nog warmer (net onder het dak).

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11377 Gepost op: 4-08-2003, 02:05:09 »
Hoi iedereen,

Ik kom maar weer eens langs, want ook al was ik een poosje weg, ik hou toch nog van jullie allemaal hoor. Als ik de komenden maanden weer niet vaak te zien ben is dat omdat ik heeeel het forum ga bijlezen. Ik zou Bush wel willen zoenen!

1 zin van de bovenstaande 3 zinnen is gemeend. Doe maar een gok! ;)

Gr. B.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11378 Gepost op: 4-08-2003, 11:40:46 »
Hallo ben ik weer. Eerst over mijn voet, het valt best wel mee hoor, hij zit zeker NIET in het gips, ik wandel al weer redelijk door het huis, ik ben al een keer hetzelfde gehad en toe had ik er ook maar 1 of 2 dagen echt last van. Maar ik zal nog geen marathon gaan lopen haha!

P.S. Bertha, ik gok de laatste zin ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11379 Gepost op: 4-08-2003, 11:41:14 »
Hey Bertha!  Welkom terug!   :)