Nou hier ben ik dan weer achter het gigantische scherm van de Mac, wat een enorme verbetering tov dat minischermpje op mn mobiel zeg! Haha, maar hij werkt dus wel! Ik kan er zowaar mee forummen! Is toch iig erg handig om ff te laten weten dak nog leef als ik n tijdje geen comp ter beschikking heb ofzow...
Maja, ik ben dus nog steeds ziek, niet heel erg maar wel zo slapjes dat het me niet verstandig leek om te gaan werken. Baal er erg van, mn eerste dag, pfff, ze zullen blij met me zijn. Owwww als ik morgen nu maar beter ben...!
Victor belde nog om te vragen hoe het met me ging, zow lief, en of hij samen met die andere vriend op ziekenbezoek zou komen...? Oww nog liever
maar kheb toch maar woensdag met ze afgesproken want dan neem ik aan beter te zijn
afkloppen dus dat leek me leuker. En de Woensdag is er natuurlijk eik voor om hen te zien;) :p.
Ik heb vandaag de afdrukken van 61 digitale foto's gekregen
, die hadden we besteld via internet ergens, is toch wel erg leuk om ze nu zo in handen te hebben. Maar ja nóg meer inplakwerk dus... en daar was ik vandaag ook de hele tijd te suf voor...
Maarre ander leuk telefoontje: die vriendin van vakantie heeft gebeld en ik kan daar wel komen logeren komend weekend! Koejl he. Ja had ik gevraagd in mn vorige mail. Maar mn moeder vindt dat het te vermoeiend is na zo'n week werken als ik net ziek ben geweest om dan zo lang in de trein te gaan zitten en alles, en dat het ws mn enige kans is om dat meisje uberhaupt nog ooit terug te zien
dat doet er volgens haar niet toe!! Tis toch maar iemand van vakantie dus
zo gaat dat, dat je die dan nooit meer ziet! Ik begrijp echt niet dat ze me niet begrijpen :s (mn broer ook al...), mijn vrienden en sociale contacten vind ik gewoon het allerbelangrijkst! Das toch logisch! Je gaat toch geen vrienden zomaar laten vallen omdat ze toevallig niet aan het eind van de straat wonen - helemaal niet als je een treinabonnement hebt! Tss. Naja, ik moet het wel zelf weten zeggen ze ammaal dus dat zal ik ook zeker doen.
Ik ben gister zowaar niet in de bar geweest,,, goed he
goed he zegt ze dan?!?! Terwijl je mij altijd gaat uitschelden als ik dr een dagje niet ben! :p
Chriz, idd balen, ik kan het me voorstellen, al je vrienden op vakantie... Ik hoop dat ik je niet nog meer chago heb gemaakt door die vraag van me :-\.
Bertha, wat leuk dat je weer eens iets van je laat horen!! Ik brand van nieuwsgierigheid welke zin je nou meende
, je geeft toch wel binnenkort de uitslag he??
Ovide, idd ook mooi dat jij er weer eens bent! Maarre hey hey wat voor forum dat andere ook mag zijn, das geen reden om ons te verwaarlozen he... :'(
Rob, ik ben ook niet boos op Daan hoor. Ik zit alleen maar btje ongeduldig bij de brievenbus te wachten zeg maar :p. Ach, is het nog heter in de slaapkamer...? En de poesjes dan...? Hoe gaat het nu met ze?? Want Bernadette zou ze toch dit weekend van onder de kast vandaan halen of hebk dat verkeerd onthouden...?
Doris, hoe was het werken als secretaresse-achtig persoon?
Sjors, mooi dat je verjaardag zo feestelijk en leuk was. Ok, wel vermoeiend maar dat hoort erbij he en gelukkig heb je kunnen uitslapen! Heb je nou dat ecardje nog gekregen of nie??
Daisy, gelukkig dat het alweer beter gaat met je enkel. Wel balen van die marathon natuurlijk maarjaaa...
Btw, thnx iedereen voor alle beterschapswensen! En dan die leuke telefoontjes nou aan mn humeur zal het niet liggen dat ik nog niet beter ben maar ja mn lichaam voelt zich toch nog niet helemaal hetzelfde...
Nou dit lijkt me wel weer lang genoeg, ik ga maar weer naar buiten want hier kook ik weg... Fijne avond iedereen!
liefs, Annemieke
PS: Klappertanden, Chriz?! Met deze hitte...?! :p