Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106707 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11380 Gepost op: 4-08-2003, 13:13:52 »
(Ik gok zin 1 Bertha)

Ik heb een slecht humeur vandaag.  >:( De hele ochtend gewerkt en straks moet ik weer verder werken, wat betekent: Weg middag!  >:( Dat betekent niet zwemmen en dergelijke en andere dingen doen. Daarbij zijn 4 vrienden van me samen op vakantie (met nog iemand die ik niet zo goed ken) en die komen donderdag weer thuis,  andere vriend(innet)jes werken de hele dag fulltime en een van mijn vrienden heeft 14 augustus alweer tentamens (inhalen) en moet daarvoor de hele dag leren: oftewel: Ik ben helemaal alleen!  :'(. Daarbij denkend aan dat  ik (speciaal voor Annemieke:) geen vriendin (in de zin van: vriendin) meer heb ben ik toch weel heel erg zielig. Ook zijn al mijn (welgeteld 3) collega's op vakantie en dat betekent dat ik alleen moet werken, maar gelukkig zijn er 2 ervan morgen weer terug  :). Daarbij nemend dat dit forum ook een beetje aan het afglijden is (sorry, niet lullig bedoelt, maar ik heb..., ik ben...., ik verlang.... ::) dat is toch allemaal hetzelfde, what's next: Ik klappertand) en daarbij ook nog eens nemend dat het veels te warm is om te computeren en ik dus niet verder wil spelen met Mole Brother (gelukkig heb ik wat op voorhand) en dat ik a.s. vrijdag CMC wordt uitgeflikkerd komende vrijdag ben ik toch wel heel erg zielig en daarom heb ik een slecht humeur:  >:(

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
« Reactie #11381 Gepost op: 4-08-2003, 13:33:21 »
[medeleven mode] nou Chriz, als ik dat zo lees heb jij idd alle reden om chaggerijnig te zijn!![/medeleven mode]

(beurt dit je weer een beetje op?)
we're back :(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11382 Gepost op: 4-08-2003, 15:04:34 »
Goeiemiddag!!

Ik ben gister zowaar niet in de bar geweest,,, goed he :P

Ben gister dus naar mn oma toegegaan, eerst nog ff cdtje gebrand om in autow te draaien, waren we ouders niej sjow superblij mee geloof ik mja... Was verder wel gezelli bij mn oma, lekker chineesjuh gehaald...! :) Nu is ze dus hier.

Vanochtend dus weer vroeg op, maandag werken is altijd zwaar irri omdat we dus diej superhete kas als laatst moeten doen terwijl we 't de andre dagen andersom doen.. [vraag me niet wrm...] maarja, dat was dus heet...! ::) Gelukkig waren we om 12 uur klaar met plukken en mochten we vrij omdat 't sjow heet was...! En we stonden ook alleen maar voor maandag/dinsdag/woensdag in gepland voor deze week dus das ook wel mooi...! Op 't werk waren dr ook nog twee niet echt snuggere jongens bijgekomen, terug van vakantiej. Dat zijn egt vage personen...! Maartjah, ik ga zo nog ff mailtje schrijven en dan buiten lezen...!

Ik kan ff niet op iedereen reageren,,, maar van wat ik gelezen heb wilk ff zeggen:

Bertha: Eej je bent dr weer ff...! :D Kom je nu wel wat vaker langs ofniej...? ::)

Doris: Ik dacht al dat je bijna nooit meer op 't forum kwam [nja das overdreven,,, 1x per week ofsjow :P] maar je leest t dus nog gewoon wel...! :) Ik hoop dat je weer wat vader gaat reageren dan...! ;)

Ovide: weer een tijdelijk vermiste opgespoord :p Mooj dat je dr nog bent, maarre *verbaasd* op welk forum zit je dan nog meer?! */verbaasd* :o :P

Annemieke: Ik hoop dat je gauw weer helemaal beter bent...! En de bbq was trouwens gewoon met ons vijfen hoor...

Chriz: *medelevende toon2* Je hebt idd alle redenen om chago te sjijn! iig wel mooj dat diej 2 collega's morgen weer terug komen... khoop dat je volgende keer als je in de bar komt iig wat vrolijker bent...! [dus meer redenen hebt om vrolijk te sjijn] */medelevende toon2*Ga je trouwens naar Lowlands ofsjow? Miss dat je dat helemaal niet leuk lijkt ofsjow, maar kwa muzieksmaak lijkt me dat wel iets voor jouw...

Daisy: Fijn dat 't al weer beter gaat met je enkel...!

Intikker: Mooj dat je leuke verjaardag hebt gehad en ook lekker hebt gefeest ensjow...! ;) En Catan is leuk he,,, verslavend...! :)

Sjoow, nouja, niet echt kort weer geworden maarja,,, ik gaat. doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11383 Gepost op: 4-08-2003, 17:31:30 »
Hoi!ben nu aant forummen op mn gsm!dus kort..nog ziek btw.tot vnvnd ofzo!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11384 Gepost op: 4-08-2003, 20:04:43 »
Nou hier ben ik dan weer achter het gigantische scherm van de Mac, wat een enorme verbetering tov dat minischermpje op mn mobiel zeg! Haha, maar hij werkt dus wel! Ik kan er zowaar mee forummen! Is toch iig erg handig om ff te laten weten dak nog leef als ik n tijdje geen comp ter beschikking heb ofzow...

Maja, ik ben dus nog steeds ziek, niet heel erg maar wel zo slapjes dat het me niet verstandig leek om te gaan werken. Baal er erg van, mn eerste dag, pfff, ze zullen blij met me zijn. Owwww als ik morgen nu maar beter ben...!

Victor belde nog om te vragen hoe het met me ging, zow lief, en of hij samen met die andere vriend op ziekenbezoek zou komen...? Oww nog liever :) maar kheb toch maar woensdag met ze afgesproken want dan neem ik aan beter te zijn :-X afkloppen dus dat leek me leuker. En de Woensdag is er natuurlijk eik voor om hen te zien;) :p.

Ik heb vandaag de afdrukken van 61 digitale foto's gekregen :), die hadden we besteld via internet ergens, is toch wel erg leuk om ze nu zo in handen te hebben. Maar ja nóg meer inplakwerk dus... en daar was ik vandaag ook de hele tijd te suf voor...

Maarre ander leuk telefoontje: die vriendin van vakantie heeft gebeld en ik kan daar wel komen logeren komend weekend! Koejl he. Ja had ik gevraagd in mn vorige mail. Maar mn moeder vindt dat het te vermoeiend is na zo'n week werken als ik net ziek ben geweest om dan zo lang in de trein te gaan zitten en alles, en dat het ws mn enige kans is om dat meisje uberhaupt nog ooit terug te zien :o dat doet er volgens haar niet toe!! Tis toch maar iemand van vakantie dus zo gaat dat, dat je die dan nooit meer ziet! Ik begrijp echt niet dat ze me niet begrijpen :s (mn broer ook al...), mijn vrienden en sociale contacten vind ik gewoon het allerbelangrijkst! Das toch logisch! Je gaat toch geen vrienden zomaar laten vallen omdat ze toevallig niet aan het eind van de straat wonen - helemaal niet als je een treinabonnement hebt! Tss. Naja, ik moet het wel zelf weten zeggen ze ammaal dus dat zal ik ook zeker doen.

Ik ben gister zowaar niet in de bar geweest,,, goed he :P
goed he zegt ze dan?!?! Terwijl je mij altijd gaat uitschelden als ik dr een dagje niet ben! :p

Chriz, idd balen, ik kan het me voorstellen, al je vrienden op vakantie... Ik hoop dat ik je niet nog meer chago heb gemaakt door die vraag van me :-\.

Bertha, wat leuk dat je weer eens iets van je laat horen!! Ik brand van nieuwsgierigheid welke zin je nou meende ;), je geeft toch wel binnenkort de uitslag he??

Ovide, idd ook mooi dat jij er weer eens bent! Maarre hey hey wat voor forum dat andere ook mag zijn, das geen reden om ons te verwaarlozen he... :'(

Rob, ik ben ook niet boos op Daan hoor. Ik zit alleen maar btje ongeduldig bij de brievenbus te wachten zeg maar :p. Ach, is het nog heter in de slaapkamer...? En de poesjes dan...? Hoe gaat het nu met ze?? Want Bernadette zou ze toch dit weekend van onder de kast vandaan halen of hebk dat verkeerd onthouden...? ;)

Doris, hoe was het werken als secretaresse-achtig persoon?

Sjors, mooi dat je verjaardag zo feestelijk en leuk was. Ok, wel vermoeiend maar dat hoort erbij he en gelukkig heb je kunnen uitslapen! Heb je nou dat ecardje nog gekregen of nie??

Daisy, gelukkig dat het alweer beter gaat met je enkel. Wel balen van die marathon natuurlijk maarjaaa... ;)

Btw, thnx iedereen voor alle beterschapswensen! En dan die leuke telefoontjes nou aan mn humeur zal het niet liggen dat ik nog niet beter ben maar ja mn lichaam voelt zich toch nog niet helemaal hetzelfde...

Nou dit lijkt me wel weer lang genoeg, ik ga maar weer naar buiten want hier kook ik weg... Fijne avond iedereen!

liefs, Annemieke

PS: Klappertanden, Chriz?! Met deze hitte...?! :p

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11385 Gepost op: 4-08-2003, 21:32:30 »
Victor belde nog om te vragen hoe het met me ging, zow lief, en of hij samen met die andere vriend op ziekenbezoek zou komen...? Oww nog liever :)
:-X je zou me er een groot plezier mee doen om hem gewoon weer V of cabaretvriend ofsjow te noemen... :: ) :p

goed he zegt ze dan?!?! Terwijl je mij altijd gaat uitschelden als ik dr een dagje niet ben! :p
Ghehe, jah maar ik zat gewoon ff te veel hierow dus is dat wel goed van mij... Maar als jij er een dagje niet bent, tjah, dat is andersz...  ;)

Ik gaat weer, dr zijn helemaal geen leuke mensen op msn... :( *snifff* Daarom ga ik sjow mijn boek trachten uit te lezen, zo'n supertoff boek...! :)

Annemieke: Ik hoop dat je morgen weer kan werken, wel jammer ja dat je gelijk de eerste dag niet kon werken, had mn broer ook een keer... [is ook niet goed afgelopen, hijs dr ontslagen, maar dat kwam iig niet daardoor... :p] Maarja, koop dat 't werk dan btje meevalt...! ;) Mooj dat je bij diej vriendin kan logeren dit weekend, tenminste dat is toch diej ene...?! ;)

doeghhh :-*
« Laatst bewerkt op: 4-08-2003, 21:33:27 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cervantes

• Forumlid
  • Moe van het Windmolens bestrijden...
« Reactie #11386 Gepost op: 5-08-2003, 08:30:54 »
Op aanraden van Bodejos zet ik ook hier een berichtje.  De foto's kan je bekijken in de foto - topic!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11387 Gepost op: 5-08-2003, 10:05:02 »
Goeie smorgens iedereen!
Voordat iemand strax roept ik kom nu pas uit bed en het is al 12 uur moet tie ff aan mij denken ;D De wekker ging om half 5 :-X Daarna een paar keer uitgeslagen ;D om vervolgens om 5 uur eruit te kruipen om om 6 uur te beginnen met werken... Goed he van mij! ;) Ben wel lekker om 3 uur klaar en dan gaan we zwemmen :)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11388 Gepost op: 5-08-2003, 11:00:25 »
Moeilijk he Tijgertje - opstaan  ::)  ;)
Veel plezier met zwemmen in iig!

En Cervantes: zoals ik al zei: het zijn echt schattige foto's! Leuk dat je je geluk met ons wil delen. Ga je hier nu wat meer posten vanaf nu? Lijkt me gezellig

@miesh: welk boek ben je aant lezen?   Waar is trouwens dat Bibliotheek topic gebleven  ??? dat was bes wel leuk

Bertha: Leuk dat je er weer bent! We hebben je gemisd! Toen ik hier nog Newbie was, poste je echt heel veel, en binnen een maandje was je plosteling verdwenen  :'(  We zitten hier allemaal met smart te wachten op de uitslag van de ''Welke regel meende ik'' vraag.

Ovide: Ik was al bang dat je ons helemaal verlaten had...  :'( En welk ander forum precies, ik wil wel weten welke idioten er nou belangrijker dan wìj kunnen zijn

Daisy: Leuk he... dan ist vakantie en kun je amper lopen  ;) Misschien kunnen Annuh en jij samen mee doen aan de Paralimpics ofzo  

Annuh: Hoe gaat het met je pols? Hoe gaat het uberhaupt met je, want je bent alweer een paar daagjes niet online geweest... Het installeren is misgegaan neem ik dan maar aan :(
We hopen gauw weer wat van je te horen!

Chriz: Always look on the bright side of life *fluiten*  

Met mij gaat alles prima! Mn vader wordt morgen 50, dus het is hier een groot gestress en gedoe met voorbereidingen. Gelukkig mag ik even ontsnappen aan al die drukte want ik ga weer werken vandaag.
Gisteren was mijn verloofde hier (die waarmee ik op huwelijksreis ga naar Hawai), was heel gezellig  :D
En verder ga ik weinig doen deze week - beetje werken, en niks doen enzo.
Volgende week ga ik op Theaterkamp in Eerbeek. Doe ik al 5 jaar lang en is errug leuk  ;D
Kmoet nu even mn kamer stofzuigen...  :(

Groetjez,

Floortje

« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 11:02:34 door Floortje »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11389 Gepost op: 5-08-2003, 11:07:06 »
wow wat is dr n hoop gepost zeg! k heb ff geen tijd om alles bij te lezen want ik zit op mn werk ;D (is trots want is heel erg geen werker :D). njah k heb dus kantoorwerk, is echt onwijs rlx, ik mag pauze nemen wanneer ik wil en ze zeggen dat k te hard werk dus mag k nog meer pauze nemen haha. gister ook heel de dag gewerkt dus kon niet langs komen. t is hier binnen nu al veel lekkerder dan buiten, dus k vind t niet zo erg om te werken. het is toch veel te warm om iets te gaan doen... njah dat kwam k ff melden :) als k weer thuis ben ga k wel ff reageren op iedereen, k heb nu nl. t idee dat k illegaal aan t doen ben ook al zeiden ze hier dat k gerust kon gaan internetten als k wilde... njah, fijne dag iedreen iig!
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11390 Gepost op: 5-08-2003, 11:11:43 »
Dat fanatieke zal er na een tijdje nog wel afgaan denk ik zo  ;)
Maar wel goed dat je zon harde werker bent Doris, had ik nou niet van je gedacht  :P
Wat voor bedrijf is het precies waar je werkt - of had je dat al verteld?
O en je weet het he... geen Cup a soup om 4 uur! Anders gaan wij van het Anti - 4 uur cup a soup front ingrijpen  ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11391 Gepost op: 5-08-2003, 12:28:13 »
Oh, ik was gisteren gewoon een beetje aan het zeuren. 2 van mijn collega's zijn er weer en dat is fijn. Mijn vriend(innet)jes nog niet, maar die zijn er zaterdagavond (bijna allemaal) wel weer, dus kan ik extra uitkijken naar het weekend. Ik zal me maar wat meer in mijn 1-tje moeten vermaken. Ik heb iemand gevonden die 'The Sims: Vakantie' en 'The Sims: Beestenboel' had en die ze voor mij wou kopieren (dus dat sla ik niet af). Ik ben nu al klaar met werken (leventje he!!) en vanmiddag ga ik maar eens naar Zwolle (dat was wel een half uurtje rijden voor me op mijn scootertje (op zijn Nederlands uitspreken klinkt leuker :) ) en daar maar eens een paar cdtjes en kleren kopen. Morgen ben ik vrij dus kan ik dan weer zwemmen (maar wie moet ik nou optrommelen om mee te gaan  ??? ). In ieder geval bedankt voor het 'opbeuren' en Floortje: Always look on the bright side, dat is al close bij mijn motto: 't Leven is wat je er zelf van maakt  :) Iig: Veel plezier allemaal nog vandaag mensen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11392 Gepost op: 5-08-2003, 13:33:51 »
zo, nu ga k ff wat uitgebreider reageren :)

ovide, leuk dat je dr weer eens bent. k ben ook wel benieuwd wat dat andere forum is ;)

annemieke, k hoop dat je weer beter bent zodat je vandaag hebt kunnen werken!

daisy, gelukkig dat t meevalt met je enkel, maar t blijft wel klote, blah.

chriz, mooi dat je humeur weer beter is :) je kan natuurlijk niet sago blijven he met dit weer!

@miesh, men dat werk in de kas moet nu wel ontzettend niet uit te houden zijn zeg! dat t uberhaupt nog doorgaat  :o moest je vandaag weer? njah, k heb iig medelijden met je want k vind t al warm zonder dat ik in n broeikas sta...

oh btw floor, k werk op het secretariaat bij gemeente rotterdam planburo veilig :D n hele mond vol maar t is gewoon secretariaatswerk en k vind t eik best leuk. njah, dat fanatieke gaat dr idd vanzelf wel af, maar kijk, k heb toch nix anders te doen hier dus dan kan k maar beter gewoon doorgaan met werken. k werk dus automatisch eik best wel snel, want k neem niet zo veel pauze en t werk is ook niet bepaald moeilijk. mjah t is wel irri dat k t niet wat langzamer kan doen want dan ben k zo door mn werk heen... njah k weet niet k ga gewoon proberen t wat langzamer te doen, dan verdien k nog meer ook :D t is trouwens wel super rlx want ik zit in hartje rotterdam, als k wil kan k dus gewoon gaan winkelen ofzo, echt beter :D niet dat k ga want t is veel te heet, maar k vind t wel n leuke gedachte dat t iig kan :)

hm dis best n onboeiende post tot nu toe, mjah, k heb ook niet zoveel boeiends te melden volgens mij. k ga zo weer door werken denk k, k kan ook wel naar huis maar dan ga k me toch maar zitten vervelen en daar heb k ook nie zoveel zin in. geniet allemaal van t weer voor zover dat kan en n fijne dag nog!
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11393 Gepost op: 5-08-2003, 14:02:57 »
Jaaaaaa daar ben ik weer ;D

Het installeren ging dus inderdaad niet goed :'( ik kreeg een foutmelding halverwege en dat was voor de pc een reden om niet verder te gaan met het installeren. Dus gister de pc weggebracht naar de UvT (daar komtie vandaan, goeie service trouwens!), vandaag weer teruggekregen met de mededeling dat de DVD-speler kapot was en die hebben we nu een gratis nieuwe (betere) gekregen. Ze hebben alles weer opnieuw geinstalleerd voor ons, de schatten (ik heb nu wel nog versie 4 van msn, maar dat komt allemaal goed!).

Floortje: met m'n pols is het kei goed ;D

Zondag ben ik naar Vlissingen geweest om lekker op het strand te liggen. Daar was trouwens de laatste ronde voor de finale van het NK Doeland Beachvolleybal, met lekkere muziek en goed beachvolleybal, nooit mis om te zien natuurlijk als je het zelf ook leuk vindt om te doen.
Gister ben ik gaan midgetgolven in Loon op Zand, heb gewonnen (YAY!) en gisteravond een film gekeken... Catch me, if you can. Was best een humor film.
Tja... verder heb ik natuurlijk nu veel bij te lezen, en ik ga m'n best doen.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11394 Gepost op: 5-08-2003, 15:58:00 »
Hoi mensen,

annemieke, k hoop dat je weer beter bent zodat je vandaag hebt kunnen werken!
Das lief van je, maarre het heeft niet geholpen... :-\ Ben gewoon nog steeds niet fit genoeg om te gaan werken, ow popoi. Nu ben ik het echt helemaal zat >:(. Ben wel lang genoeg ziek geweest! Ik wil nu ook niet meer de hele dag op de bank liggen en niksen (hoewel ik wel tot kwart over 1 of zo in bed heb gelegen, bijna de hele tijd geslapen eik en nog niet opgeknapt...! grmbl), ik ga dus gewoon wat doen - zoals forummen ::) - ook al ben ik daar eik te suf voor.

:-X je zou me er een groot plezier mee doen om hem gewoon weer V of cabaretvriend ofsjow te noemen... :: ) :p
ohja? hoezo dat dan? vergeet je dan wie het is of zo? ;) :P Wat maakt het nou uit... cabaretvriend klinkt juist ook weer zo raar, bovendien is cabaret verleden tijd ::)... maar de vriendschap gelukki niet ;) dus tjsah... dan heb ik eik een nieuwe benaming nodig... Ik had juist zoiets van nu jullie toch weten hoe ie heet, kan ik m dus ook zo noemen! toch?

Annemieke: Ik hoop dat je morgen weer kan werken, wel jammer ja dat je gelijk de eerste dag niet kon werken, had mn broer ook een keer... [is ook niet goed afgelopen, hijs dr ontslagen
bedankt voor je hartverwarmende steun Anne-Marie ::) :p

Mooj dat je bij diej vriendin kan logeren dit weekend, tenminste dat is toch diej ene...?! ;)
haha, ja welke anders? :p

Tijger, das idd supervroeg dat jij bent opgestaan. Maarre ik was dr ook om 6 uur uit hoor (ok uurtje later dan jij dus) om mij eens te gaan afvragen of ik beter was ::). Even later dus weer naar bed gegaan tot kwart over 1...

Doris, dat werk van jou lijkt wel wat op mijn vorige baantje, supersimpel administratief dat je veel sneller doet dan zij verwachten, dus doe je het maar zo langzaam mogelijk ;D alleen ik was na 2 en een halve dag toen toch echt wel klaar met al het werk en toen kon ik gaan... wow, echt een vakantievullende vakantiebaan... Dusse, werk maar zo langzaam als je kunt, ik hoop dat jij dan wat langer bezig kunt zijn! ;)

Floortje, wat cool, een theaterkamp!!! :D
Over theater gesproken, ik heb nu van nóg een theatersportvereniging uit Nijmegen een mailtje terug dat ik auditie mag komen doen! Das dus al de vierde, whihoew! :D

Cervantes, ik zal zo eens in het fototopic gaan kijken. Ben benieuwd... :)

Ach Chriz, zeuren doen we allemaal wel ns he. Leuk dat je nog meer uitbreidingen van The Sims krijgt, dan wordt Mole Brother dus nog leuker...?

Annuh, balen dat je installatie niet meteen goed ging, maar ja dat kun je natuurlijk ook niet verwachten van computers. Gelukkig is het nu ammaal ok! (hoop ik)

Kga maar eens ff bijlezen... doeidoei!
« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 15:59:10 door Annemieke »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11395 Gepost op: 5-08-2003, 16:32:11 »
@miesh: welk boek ben je aant lezen?   Waar is trouwens dat Bibliotheek topic gebleven  ??? dat was bes wel leuk
Ik heb 't inmiddels uitgelezen (echtsupermooj) en 't heet: De Kathedraal van Ken Folett...! Bieb-topic is al weer afgezakt,,, idd leuk topic wassut...!

@miesh, men dat werk in de kas moet nu wel ontzettend niet uit te houden zijn zeg! dat t uberhaupt nog doorgaat  :o moest je vandaag weer? njah, k heb iig medelijden met je want k vind t al warm zonder dat ik in n broeikas sta...
Ghehe, tjah ze moeten wel doorgaan anders lukt 't nooit met plukken ensjow. Ik moest vandaag weer idd... [nu komt mn gebruikelijk werk-leuk of niet leuk- verhaaltje :P]

We kwamen daarow aan, en ze waren alweer om 6 uur begonnen en hadden dus al aardig wat geplukt. We waren nu met 6 a 7 plukkers ofsjow,, mooj veel dusj...! :) En drm hadden we nog voor de eerste pauze alletwee de kassen al geplukt...! Opzich wel mooj, maar toen moesten we irri dingen doen sjoals instoppen en strootjusz trekken... Auw... mijn rug!! Gelukkig was 't wel weer sjow warm dat we om 12 alweer vrij waren...! En miss als we volgende week niet meer hoeven te werken, werk ik morgen voor de laatste keer...! :o Opzich heel mooj, alleen dan ziek diej leuke jongen nooit meer... :( Want hij hoeft morgen niet te werken en al woont hij hier heel dichtbij... ik had hem hiervoor ook nog noojt gesjien dus... nja... Dieptriest...!

ohja? hoezo dat dan? vergeet je dan wie het is of zo? ;) :P
Soortement van jah...

Wat maakt het nou uit... cabaretvriend klinkt juist ook weer zo raar, bovendien is cabaret verleden tijd ::)... maar de vriendschap gelukki niet ;) dus tjsah... dan heb ik eik een nieuwe benaming nodig... Ik had juist zoiets van nu jullie toch weten hoe ie heet, kan ik m dus ook zo noemen! toch?
Okeej, cabaretvriend klinkt miss btje raar ja, vriendschap niet over,,, neej dat zal wel niet neej... Moojsjow..! Maar... gewoon... zonder mij wastiej nog gewoon V ofsjow geweest dus tis mijn schuld... dus nevermind... laatmaar whatever...

bedankt voor je hartverwarmende steun Anne-Marie ::) :p
Moewhaha, graag gedaan...! :-)

Ik had daarnet ff leuk gesprek op msn dus zit al weer veels te lang achter de comp... drm ga ik sjow maar naar buiten... Met dit zulk weer: ik lijk wel gek :o [okeej... ik ben gek...]

Doris: Je verhaal in de bar was trouwens helemaal niej onboeiend hoor...! ;) Ben al blij dat je weer vaker post...! :) Veel succes verder nog op je wat relaxtere baantje dan ik heb... Ga idd maar niet al te hard werken zodat je dr lang mee bezig bent.

Annemieke: Beterschap verder nog...! Echt irri dat je al zo'n poosje ziek bent.!

Floortje: Succes met voorbereidingen verder voor je vaders verjaardag en alvast gefeli... :P

Ik gaat nu egt... doeghhh :-*
« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 16:33:14 door @miesh »

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11396 Gepost op: 5-08-2003, 17:15:28 »

Cora Bora, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
[/shadow]

:D :D :D :D :D
« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 17:16:36 door Malcolm »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11397 Gepost op: 5-08-2003, 17:46:25 »
Ook van mij Cora!  ;D Je hebt iig een zonnige verjaardag

@miesh: Ik voeg het toe aan lijstje 2...  (lijstje 1 = liedjes die ik moet downloaden   lijstje 2 = boeken die ik bij de bib moet lenen ;) ) En uist een beetje aan te raden - dat plukken? Ik heb weleens gehoord dat je per kilo betaald krijgt, dus hoe harder je werkt hoe meer je verdiend? dat lijkt me wel relaxed  ;D

Doris: klinkt heel spannend - secretariaat bij gemeente rotterdam planburo veilig
ik werk gewoon bij de Appie Hein

Annuh: yaaaaay je bent er weer ik heb je gemiiihiiiissd  :'( :'( (ok ik overdrijf een tikkeltje)
spreek ik je nog wel op msn? Tis wel weer te merken dat je terugbent, je hebt zon beetje het hele forum volgepost  ;D

Chriz: Dan heb je bijna hetzelfde motto als ik  ;) Kheb zon hekel aan van die mensen die echt overal om zeuren  >:(  De keren dat ik echt chaggie ben geweest zijn te tellen op 1 hand (maar dan tel ik ochtendhumeuren niet mee he  ;) )

Ik heb verder niks boeiends te vertellen eigenlijk
dat ze Floortje planten verkopen bij de blokker
daar staat zoiets op van: Hoi, ik heet Floortje   Zet me op een gladde ondergrond en verzorg me goed met elke dag een beetje water.   Of iets in die richting

« Laatst bewerkt op: 5-08-2003, 17:48:00 door Floortje »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11398 Gepost op: 5-08-2003, 18:13:08 »
 :-[ :-[

Van harte Cora!!

de kalender doet het nie bij mij... :-\

ja Floortje die plantjes heb ik ook gezien wel grappi he.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11399 Gepost op: 5-08-2003, 19:56:00 »
Had ik toch wel wat meer felicitaties voor Cora Bora verwacht, hier. Nou ja, ik heb je dus al via PM gefeliciteerd. Zelfs twee keer, omdat je ook op 8 mei als jarig vermeld stond.

Ik hoop dat je vandaag nog even langs kunt komen om even stiekem te kijken wie er allemaal aan je hebben gedacht.

Als het niet lukt, vandaag, dan kijk komende maandag maar eens, zou ik zeggen. Dat was toch de datum dat je weer een levensteken zou geven?

Mocht je dus eerder opduiken hier: een fijne dag, of wat daar nog van over is, gewenst, en op naar de volgende 33 jaar!!!!!!!!

Mochten MIKAELV en KAAFOO deze bar lezen: whoever you are: eveneens gefeliciteerd met jullie verjaardag dus!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 13:03:59 door bodejosm43 »