Hoi mensen!
Jawel!
Dat ik er zo laat pas ben betekent idd dat ik vandaag ben gaan werken! Hèhè, eindelijk beter, dat werd tijd. Tsja wat kan ik over het werk zeggen, nah mn ouders en broer hebben me al aan een diepgravend kruisverhoor onderworpen, dusse ik zeg maar gewoon dat het dáár absoluut niet interessant genoeg voor is (en dat begrijpen zij dus maar niet). 't Is gewoon in zo'n gigantisch magazijn wat spulletjes op een karretje laden zeg maar. Niet echt zwaar gelukkig maar wel best vermoeiend natuurlijk na een hele dag want je loopt wel ontzettend veel enne warm natuurlijk maar nog net iets minder warm dan buiten geloof ik.
Annemieke, de kalender doet het, dankzij Compuart, gedeeltelijk weer. Op de index-pagina () staan de verjaardagen weer.
ow, ik wist niet eens dat dat ook weg was geweest joh...
Een collega maakte het eens een keer heel erg bont. Hij moest wat randapparatuur aansluiten, en hij kreeg op het beeldscherm de melding:
Ik kan de printer niet vinden.
Hij vertelde op het werk, dat hij het apparaat heeft opgetild, en hem VOOR de monitor heeft neergezet. DAAR staat de printer, zou hij woedend hebben uitgeroepen.
Ik geloof er uiteraard niets van
dat verhaal stond een tijdje geleden op de achterpagina van de NRC
.
Ik ben altijd duidelijk dat weet je... Maarja,,, laat maar hoor... En natuurlijk joh, ik ben ontzettend getraumatiseerd door hemm...
ik hoop dat dat smiley voor een ontkenning staat...
Enne ja weet ik toch... maar nu weet ik nog steeds niet hoe'k mag noemen :p, haha, nu praten we toch veel meer over m! Eigen schuld hoor! :p
En over diej jongen, ik had nog niej verteld geloof ik dat ik zijn adres had opgezocht en zo ff gekeken naar 'profielen' op msn, hij hebt wel profiel maar tegenwoordig kun je zijn email-adres dan niet zien... Dus daar heb ik ook niet veel aan, kan hem wel berichtje sturen zonder zijn email te zien, maar dat valt ook sjow lekker op...
je kunt toch ook gewoon zijn adres vragen als je nu toch nog een paar dagen moet werken! Wat boeit dat nou? Als ie het dan niet wil geven / raar vindt / toch nooit terugmailt, maakt het niet uit want je ziet hem toch nooit meer, en als je dan tenminste wel nog leuk kunt mailen en msnen weet je maar nooit he... Dusse wel doen he!!
Annemieke: Koop dat 't werk btje is meegevallen..! Keb aan je gedacht hoor toen ik ook om 6 uur opstond ofsjow...
wat lief van je! Ik heb eerlijk gezegd niet echt aan iemand gedacht toen ik vanochtend opstond...
:-\
gwoon alleen aan mn werk, gehoopt dat ik er vandaag wel heen kon... Maja, nu denk ik toch eik dat ik 8 daagjes al lang ga vinden...
En dan te bedenken dat sommige mensen dat werk jarenlang volhouden, dat is toch haast niet voor te stellen, menn, dat wil je toch niet...
Maja kheb wel vaker gehad op vakantiewerkplekken dat mensen niet eens precies wisten wat "Latijns" was zeg maar
. Ik ken nu btw nog maar weinig collega's, eik alleen 1 meisje een btje dat me heeft ingewerkt, erg aardig, 1 of 2 jaar jonger dan ik. Alle anderen zijn glukki wel ook erg aardig.
Debbie, gelukkig gaat het wat beter met je duim!! Ik... eh, duim voor je
dat je snel uit het gips mag!
Bertha, kom je nou nog eens met de oplossing?!?!
Justme84, ik weet niet of je de bar wel eens leest, maar in dat geval van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!!!