Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106703 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11400 Gepost op: 5-08-2003, 20:06:05 »

de kalender doet het nie bij mij... :-\

Dat doet hij bij niemand, en daarom zie je waarschijnlijk niet wie er jarig is.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11401 Gepost op: 5-08-2003, 20:15:31 »
Ik zie Annemieke op haar mobieltje ook niet direct naar beneden scrollen om even te kijken wie er vandaag jarig is of zijn. Moet je maar eens kijken hoe klein die lettertjes op het normale beeldscherm zijn. Je hebt een elektronenmicroscoop nodig om die lettertjes op een schermpje van een mobiele telefoon te kunnen lezen.

Of vreselijk goede ogen hebben, natuurlijk.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11402 Gepost op: 5-08-2003, 20:22:08 »
CORA GEFELICITEERD!

Oftewel: Mammie, gefeliciteerd (zie Mole Brother ;D )

Mammie, ik mis je!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11403 Gepost op: 5-08-2003, 20:42:35 »
 :-[ Sorry Cora,, ik moet echt vaker naar de 'jarigen' scrollen... :-[

Nu dan nog: Cora, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-*

@miesh: Ik voeg het toe aan lijstje 2...  (lijstje 1 = liedjes die ik moet downloaden   lijstje 2 = boeken die ik bij de bib moet lenen ;) ) En uist een beetje aan te raden - dat plukken? Ik heb weleens gehoord dat je per kilo betaald krijgt, dus hoe harder je werkt hoe meer je verdiend? dat lijkt me wel relaxed  ;D
Hehe...! :) Ik weet niet of je van dat soort boeken houd hoor, maar ik vind 't iig erg mooj, tis middeleeuwse roman [heel sjielug] mja dat hoort eik in 't bieb-topic wat alweer naar boven is gehaald zie ik... :) Tjaah of t aan te raden is... plukken. Ach, in principe wel, eerst is 't best irri om echt goed te plukken maar als je het eenmaal kan... :) 'tis lichamelijk iig niet egt zwaar, maar helaas krijgen we niet per kilow betaald... Gewoon per uur. ;)

Keb net gegeten en met hondjuh gelopen... Ga nog ff msnen, buiten zitten ofsjow en dan alweer naar bed, ik hoop sjow dat morgen mn laatste werkdag is maar dat zullen we morgen pas weten iig... ::)

Citaat
Ik had net al post gepost, tenminste geprobeerd maar toen klikte ik per ongeluk op 't kruisje
Dit typte ik daarnet, want ik had net alweer helft van mn post getypt, en toen bedacht ik dat ik het wel gekopieërd had... hoesjow handig... ::)

Nog fijne avond iedereen...!! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11404 Gepost op: 5-08-2003, 21:16:16 »
Soortement van jah...Okeej, cabaretvriend klinkt miss btje raar ja, vriendschap niet over,,, neej dat zal wel niet neej... Moojsjow..! Maar... gewoon... zonder mij wastiej nog gewoon V ofsjow geweest dus tis mijn schuld... dus nevermind... laatmaar whatever...
jaaaaja, je bent echt onwijs duidelijk ::), maar ik zie hier nog geen nieuwe benaming tussen staan :p, of zal ik m voortaan 'nm-laatmaar-whatever-vriend' noemen? :p Dan vergeet je vast heeeelemaal over wie ik t heb... dat doe je sowieso natuurlijk ook meteen als ik m V noem... ::) Maarre ahjohh, je hebt toch niet zo'n trauma's aan m overgehouden dat je zn naam zelfs niet meer kunt horen...?!??

Ik zie Annemieke op haar mobieltje ook niet direct naar beneden scrollen om even te kijken wie er vandaag jarig is of zijn. Moet je maar eens kijken hoe klein die lettertjes op het normale beeldscherm zijn. Je hebt een elektronenmicroscoop nodig om die lettertjes op een schermpje van een mobiele telefoon te kunnen lezen.
haha, dat valt ook wel weer mee hoor :P maarre aangezien ik meestal gewoon opt gigascherm van onze eigenste Mac aant forummen ben, ligt het daar niet aan. Het ligt er wel aan, dat ik vrijwel nooit op die indexpagina kom, maar altijd direct naar de huiskamer ga via mn favorietenknopje... af en toe bekeek ik dan nog wel ns de kalender maja dat werkt dus niet meer, dus dan zie ik wel ns een verjaardagje over t hoofd... :-[ nogmaals sorry Cora!!

Anne-Marie, ik hoop ook voor je dat het morgen je laatste werkdag is, en voor mij dat het morgen eindelijk mn eerste werkdag is ::). Khoop ook voor je dat je die jongen toch nog wel ns tegenkomt... Trouwens, zo erg ist toch niet dat je per uur betaald krijgt? Dan hoef je dus niet extra hard te werken, want je krijgt toch wel evenveel! ;)

Ik ga maar weer eens naar bed om morgen maar weer eens om 6 uur op te gaan staan... duim voor me... fijne avond voor jullie verder nog en tot morgen!! (hopelijk niet al te vroeg...)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11405 Gepost op: 5-08-2003, 22:28:23 »
Ik heb een hele knappe computer! Normaal gesproken heb ik namelijk een diskettestation, een dvd-speler en een cd-rom/brander. Nou is mijn pc erin geslaagd om de cd-rom/brander kwijt te raken op de een of andere manier... Ik vind het knap hoor! Maar nu kan ik de cd die erin zit niet echt afspelen... ff opnieuw opstarten, misschien helpt dat...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11406 Gepost op: 6-08-2003, 00:44:15 »
Annemieke, de kalender doet het, dankzij Compuart, gedeeltelijk weer. Op de index-pagina () staan de verjaardagen weer. De kalender zelf is nog niet berijkbaar, maar daar wordt aan gewerkt.

Annuh, het verhaal van kwijtgeraakte cd-romspelers klinkt me heeeeeel bekend in de oren. Ik heb er ook wel eens last van. Oplossing: kast openmaken, stekkertjes goed aanduwen (soms ff opnieuw opstarten) et voila! daar hebben we de cd-rom weer terug. :)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11407 Gepost op: 6-08-2003, 01:09:54 »
Ik lees àlle boeken @miesh ;)
Maaruh... De kast openmaken en stekkertjes aandraaien??? kweenie of annuh een beetje technisch is, maar ik zou alleen gelijk alles slopen  :(
bedankt voor die ''index'' tip - dat wist ik nog niet  ;D
Maar ik ga zo maar eens naar bedje toe... tis al bes wel laat...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11408 Gepost op: 6-08-2003, 10:39:19 »
Annuh, het verhaal van kwijtgeraakte cd-romspelers klinkt me heeeeeel bekend in de oren. Ik heb er ook wel eens last van. Oplossing: kast openmaken, stekkertjes goed aanduwen (soms ff opnieuw opstarten) et voila! daar hebben we de cd-rom weer terug. :)

Ik heb de pc een keer opnieuw opgestart en nu doetie het wel weer! Soms snap ik dat ding dus echt niet he... eerst kon hij ook al zelf printers verzinnen! Had ik ineens een printer die Daan heette, en kees geloof ik ook nog, terwijl ik zelf dus maar 1 printer heb en die heeft niet eens een naam (HP dan maja).

Maaruh... De kast openmaken en stekkertjes aandraaien??? kweenie of annuh een beetje technisch is, maar ik zou alleen gelijk alles slopen  :(

Whahahahha Annuh en technisch? Ik mag wel natuurkunde gaan studeren, maar bij de natuurkundelessen op de middelbare school heb ik twee systeemborden gesloopt en best vaak voor (laten we zeggen) extra rookontwikkeling gezorgd ;D .

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11409 Gepost op: 6-08-2003, 10:59:10 »
Cora van mij ook nog gefeliciteerd, (wanneer je het leest)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11410 Gepost op: 6-08-2003, 13:03:17 »
Annuh, ook mij komt het verhaal van die kwijtgeraakte hardware bekend voor. Een collega maakte het eens een keer heel erg bont. Hij moest wat randapparatuur aansluiten, en hij kreeg op het beeldscherm de melding:

Ik kan de printer niet vinden.

Hij vertelde op het werk, dat hij het apparaat heeft opgetild, en hem VOOR de monitor heeft neergezet. DAAR staat de printer, zou hij woedend hebben uitgeroepen.

Ik geloof er uiteraard niets van, maar het besturingssysteem vertoont af en toe kuren. Soms is het een hardwarekwestie (waarbij het opnieuw goed plaatsen van die stekkertjes nog weleens wil helpen, maar soms helpt het opnieuw opstarten van de computer al. Hoe het kan dat de computer de printer (de besturingssoftware plus instellingen, beter gezegd) dan plotseling wel kan vinden, het is mij een raadsel.

Ik houd het erop, dat het besturingssysteem van je computer het juiste adres, de juiste poort ofzo, van je printer niet herkent omdat er iets anders in de weg zit. En dat hetgeen de  computer "dwars zit" uit het geheugen verdwenen is, zodra je computer opnieuw is opgestart. Een computer is soms net een mens, hij/zij heeft af en toe gewoon kuren, die je als computer-digibeet absoluut niet begrijpt. ::)

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11411 Gepost op: 6-08-2003, 13:15:21 »
Hoi Lowprofile,

Het foto-topic is alleen bedoeld voor foto's van jezelf. Foto's van vrienden of familie waar iemand het wel eens over heeft op het forum is ook toegestaan. Voor dieren is er het "grote leuke dieren-topic". Als iedereen foto's van dieren in het foto-topic gaat plaatsen wordt dat topic al snel er onoverzichtelijk.  
Ik heb daarom je 2 berichtjes verwijderd. Ik hoop dat je het niet erg vindt. Zou je ze alsnog in het dieren-topic willen plaatsen? Alvast bedankt!

Als je nog vragen hebt, ben ik altijd bereid die te beantwoorden.
Veel plezier verder op het forum!

Groeten,
Malcolm

Ik ben dit soort berichten nu kotsbeu. Ik ga een maandje afkoelen.
Misschien zien jullie me dan weer terug.
Rob

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11412 Gepost op: 6-08-2003, 13:27:33 »
Jammer LoPro :-\ Ik hoop dat je snel weer terug komt.
Ik ben trouwens ook schuldig, ik heb beschuitjes gepost :-X
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 13:28:18 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11413 Gepost op: 6-08-2003, 13:40:10 »
ik had muisjes gepost....
en ik heb een smiley in mn naam staan, wat ook abslouut verboden is
maar ik vind het juist heeel goed dat er mensen zijn die dat allemaal regelen hier, want zonder moderators zou het een vreselijke troep worden!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11414 Gepost op: 6-08-2003, 14:43:00 »
Hee....offtopic in de bar, maar dit vond ik de beste plek:

Weet iemand van jullie de achternamen van Ferdi (Kandidaat Mol IV), Elise (Mol IV) en Nico (Mol II)

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #11415 Gepost op: 6-08-2003, 15:00:13 »
Gefeliciteerd Cora! (ik reageer weer eens lekker laat, nou ja beter laat dan nooit)

Chriz: Het is Elise de Ruiter, de anderen weet ik niet.
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 15:01:34 door marmer14 »
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11416 Gepost op: 6-08-2003, 15:12:11 »
en Ferdi Buysrogge  ;D

waarom wil je dit weten Chriz?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11417 Gepost op: 6-08-2003, 15:34:41 »
jaaaaja, je bent echt onwijs duidelijk ::), maar ik zie hier nog geen nieuwe benaming tussen staan :p, of zal ik m voortaan 'nm-laatmaar-whatever-vriend' noemen? :p Dan vergeet je vast heeeelemaal over wie ik t heb... dat doe je sowieso natuurlijk ook meteen als ik m V noem... ::) Maarre ahjohh, je hebt toch niet zo'n trauma's aan m overgehouden dat je zn naam zelfs niet meer kunt horen...?!??
Ik ben altijd duidelijk dat weet je... :P Maarja,,, laat maar hoor... En natuurlijk joh, ik ben ontzettend getraumatiseerd door hemm... :P

Anne-Marie, ik hoop ook voor je dat het morgen je laatste werkdag is, en voor mij dat het morgen eindelijk mn eerste werkdag is ::). Khoop ook voor je dat je die jongen toch nog wel ns tegenkomt... Trouwens, zo erg ist toch niet dat je per uur betaald krijgt? Dan hoef je dus niet extra hard te werken, want je krijgt toch wel evenveel! ;)
Hehe, nou vandaag was niet mn laatste werkdag... Ze ging dr iig wel vanuit dat ik vrijdag nog zou werken en mn broer iig donderdag en vrijdag. Wij d88 dus dat we dan vrij zouden zijn omdat we niet in de agenda stonden voor diej dagen, alleen toen bleek dat zei alleen tot woensdag had gedaan omdat ze 't verder nog niet precies wist wiej dr zoude werken ensjow... Nja en toen vroeg ze of we volgende week wouden werken... Dus ik heb maar gezegd dat we liever niet willen werken alleen als ze ons echt nodig heeft willen we wel paar daagjusz werken oid... Dus ze zou nog ff kijken... :) Ik hoop dus maar dat dan vrijdag echt mn laatste werkdag isj... :) En tis niej zo erg idd dat we per uur betaald krijgen, vooral in 't begin want dan pluk je nog himmel niej veel en goed en snel ensjow, dus eik is 't wel voordelig jah... En over diej jongen, ik had nog niej verteld geloof ik dat ik zijn adres had opgezocht en zo ff gekeken naar 'profielen' op msn, hij hebt wel profiel maar tegenwoordig kun je zijn email-adres dan niet zien... :( Dus daar heb ik ook niet veel aan, kan hem wel berichtje sturen zonder zijn email te zien, maar dat valt ook sjow lekker op...

Mja, verder niet sjoveel bijzonder op 't werk, weer een nieuwe jongen was dr en wij tweeën, om 12 uur waren we dus alweer vrij...! :) Das echt wel beterr!

Ik gaat nog ff iets doen, weet alleen niet wat... :-\

Jammer Lowprofile dat je 'n maandje gaat afkoelen... :-\ Wel terugkomen dan hoor!!

Gefeli Floor met je pappa...! ;)

Annemieke: Koop dat 't werk btje is meegevallen..! Keb aan je gedacht hoor toen ik ook om 6 uur opstond ofsjow... :P

Doejdoej!! :-*
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 15:37:43 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11418 Gepost op: 6-08-2003, 18:26:44 »
hallo iedereen !

ikheb verdorie net heel de bar doorgelezen en kweet ni meer wat ik ging zeggen  :-\ het gaat alvast beter met mijn duim hoor ! Hopelijk mag ik er gauw uit !

Bertha: als me dat niet ongelooflijk lang geleden is ! Ik hoop trouwens dat je de eerste zin meende  ;)

Lowprofile: ik denk dat er een pm wacht op je.

al de rest: tis veel te warm, dus schaf je wat ijsblokjes aan :)

groetjes, A&K
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11419 Gepost op: 6-08-2003, 19:41:17 »
Hoi mensen!

Jawel!
Dat ik er zo laat pas ben betekent idd dat ik vandaag ben gaan werken! Hèhè, eindelijk beter, dat werd tijd. Tsja wat kan ik over het werk zeggen, nah mn ouders en broer hebben me al aan een diepgravend kruisverhoor onderworpen, dusse ik zeg maar gewoon dat het dáár absoluut niet interessant genoeg voor is (en dat begrijpen zij dus maar niet). 't Is gewoon in zo'n gigantisch magazijn wat spulletjes op een karretje laden zeg maar. Niet echt zwaar gelukkig maar wel best vermoeiend natuurlijk na een hele dag want je loopt wel ontzettend veel enne warm natuurlijk maar nog net iets minder warm dan buiten geloof ik.

Annemieke, de kalender doet het, dankzij Compuart, gedeeltelijk weer. Op de index-pagina () staan de verjaardagen weer.
ow, ik wist niet eens dat dat ook weg was geweest joh... :-[ ::)

Een collega maakte het eens een keer heel erg bont. Hij moest wat randapparatuur aansluiten, en hij kreeg op het beeldscherm de melding:

Ik kan de printer niet vinden.

Hij vertelde op het werk, dat hij het apparaat heeft opgetild, en hem VOOR de monitor heeft neergezet. DAAR staat de printer, zou hij woedend hebben uitgeroepen.

Ik geloof er uiteraard niets van
dat verhaal stond een tijdje geleden op de achterpagina van de NRC ;).

Ik ben altijd duidelijk dat weet je... :P Maarja,,, laat maar hoor... En natuurlijk joh, ik ben ontzettend getraumatiseerd door hemm... :P
ik hoop dat dat smiley voor een ontkenning staat... ::)
Enne ja weet ik toch... maar nu weet ik nog steeds niet hoe'k mag noemen :p, haha, nu praten we toch veel meer over m! Eigen schuld hoor! :p

En over diej jongen, ik had nog niej verteld geloof ik dat ik zijn adres had opgezocht en zo ff gekeken naar 'profielen' op msn, hij hebt wel profiel maar tegenwoordig kun je zijn email-adres dan niet zien... :( Dus daar heb ik ook niet veel aan, kan hem wel berichtje sturen zonder zijn email te zien, maar dat valt ook sjow lekker op...
je kunt toch ook gewoon zijn adres vragen als je nu toch nog een paar dagen moet werken! Wat boeit dat nou? Als ie het dan niet wil geven / raar vindt / toch nooit terugmailt, maakt het niet uit want je ziet hem toch nooit meer, en als je dan tenminste wel nog leuk kunt mailen en msnen weet je maar nooit he... Dusse wel doen he!!

Annemieke: Koop dat 't werk btje is meegevallen..! Keb aan je gedacht hoor toen ik ook om 6 uur opstond ofsjow... :P
wat lief van je! Ik heb eerlijk gezegd niet echt aan iemand gedacht toen ik vanochtend opstond... :-[ :-\ ??? gwoon alleen aan mn werk, gehoopt dat ik er vandaag wel heen kon... Maja, nu denk ik toch eik dat ik 8 daagjes al lang ga vinden... ::) En dan te bedenken dat sommige mensen dat werk jarenlang volhouden, dat is toch haast niet voor te stellen, menn, dat wil je toch niet... :-X Maja kheb wel vaker gehad op vakantiewerkplekken dat mensen niet eens precies wisten wat "Latijns" was zeg maar ::) :-X. Ik ken nu btw nog maar weinig collega's, eik alleen 1 meisje een btje dat me heeft ingewerkt, erg aardig, 1 of 2 jaar jonger dan ik. Alle anderen zijn glukki wel ook erg aardig.

Debbie, gelukkig gaat het wat beter met je duim!! Ik... eh, duim voor je ::) dat je snel uit het gips mag!

Bertha, kom je nou nog eens met de oplossing?!?!

Justme84, ik weet niet of je de bar wel eens leest, maar in dat geval van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!!!