annemieke, glukkig dat t werk niet te zwaar was
ben je vandaag weer gaan werken?
@miesh, irri he, die bibliotheken met die gare zomerroosters
kan je anders vanmiddag dr niet ff zelf heen? wel bter dat je nog maar 1 keer hoeft te werken trouwens
tijgetje, gecondoleerd met je muis :'( k hoop voor je dat ie onder de garantie valt en dat ze t dan n beetje snel afwerken, want zonder muis zitten is zwaar irri :-\
idefix, echt jammer dat je nu niet naar zeeland gaat! t moet daar idd n stuk beter uit te houden zijn dan wat verder naar t oosten. is dr niet ergens n meer ofzo bij jou in de buurt, dan kan je daarheen en ff doen alsof je in zeeland zit
heb je iig n beetje verkoeling
daisy, je hebt me wel erg benieuwd gemaakt! succes dr mee iig!
k ben heel erg blij vandaag want mn vriend is eindlijk trug van vakantie, jeej
k zie m vanaaf of morgen weer dus daar heb k heel veel zin in
mn ouders en mn broertje zijn n paar uur geleden weg gegaan naar zeeland voor t weekend, dus k ben alleen thuis en dat is zo rlx! lekker voor mezelf zorgen, beetje mensen uitnodigen en uitgaan enzo, echt heerlijk
vanaaf komt dr n vriendin eten die k al n tijdje niet gezien heb, dus das ook erg leuk. morgen ga k denk k naar t strand, en dan zaterdag zie k nog wel wat k ga doen. k heb t echt onwijs heet hier, t zweet gutst echt van me af en dat heb ik normaal echt nooit, echt vies als je zo plakt... k ga zo ff in de achtertuin zitten, kijken of t daar wat beter uit te houden is, hope so... njah, dat was t wel weer allemaal
oh nee, gisteren was k naar mn opa en oma geweest, daar ga k niet zo vaak heen want ze wonen 150 km verder ofzo. njah iig, mn oma is dement, en mn broertje en ik gingen de hele middag op dr passen omdat mn moeder met mn opa naar t bejaardetehuis moest om wat dingen voor haar te regelen. njah, dat ging op zich best goed, maar toen zaten we s avonds te eten en k zat ff niet op te letten, begint ze ineens tegen me "wat zit je me nou aan te staren met je lelijke gemene ogen?!"
njah k wist echt ff niet waar k t zoeken moest, k had wel zulke verhalen over dr gehoord van mn moeder want ze is al zon beetje heel dr leven zo dat dr ineens hele gemene opmerkingen uit dr rollen, maar k had t nog nooit meegemaakt dus k schrok echt wel ff. blah, k had al niet zo'n positief beeld van dr, maar nu heeft ze t wel erg bont gemaakt. dat ze dit soort opmerkingen maakt ligt niet helemaal aan dat ze dement is, dus dat maakt t wel erger. njah ach, dr is verder nix aan te doen en k vat t ook niet persoonlijk op ofzo maar t is toch wel irri als je dat ineens door je bloedeigen oma naar je hoofd geslingerd krijgt
verder heb k vandaag eik nix gedaan. vanmorgen nog ff inkopen gedaan bij de supermarkt en alvast ff eten gekookt voor morgen avond omdat k dan denk k geen zin heb om te koken en k had nu toch nix beters te doen. njah, dat was t ammel wel weer
iedereen nog n fijne dag!