Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106691 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11420 Gepost op: 6-08-2003, 19:41:20 »
Heet Ferdi echt Buysrogge, dat doe je iemand toch nie an?  :o

Maar eeuh...weet iemand nog hoe Nico van achternaam heet?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11421 Gepost op: 6-08-2003, 20:55:09 »
Ik heb zondag zelf ook eens ik ga op reis en ik neem mee gespeeld. En zoals Elise het deed... rare dingen noemen... dat werkt echt goed!! Ik heb Harry Potter meegenomen, een fopspeen, een wonderlamp... en gewonnen ook ;D . Dus dat was helemaal geen mollenstreek! ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11422 Gepost op: 6-08-2003, 21:26:40 »
je kunt toch ook gewoon zijn adres vragen als je nu toch nog een paar dagen moet werken! Wat boeit dat nou? Als ie het dan niet wil geven / raar vindt / toch nooit terugmailt, maakt het niet uit want je ziet hem toch nooit meer, en als je dan tenminste wel nog leuk kunt mailen en msnen weet je maar nooit he... Dusse wel doen he!!
Ja maar... ik hoef miss alleen vrijdag nog maar te werken en dan werkt hij niet...! :( En ander zouw ik het kunnen vragen, maar ik ga mn broer ff instureren (ofsjow) dat ie miss ff tactisch zijn email moet vragen... (mn broer vind hem niet echt aardig maar daar gaat het niet om... ;) ) Dus noujawh,,, ik kijk wel...!

Maja kheb wel vaker gehad op vakantiewerkplekken dat mensen niet eens precies wisten wat "Latijns" was zeg maar ::) :-X.  
Wat is "Latijns" dan eigenlijk...?! ::)

Anyway, mooj dat je bent gaan werken Annemieke! En gelukkig dat 't niej megazwaar was...!  Verder mooj natuurlijk dat je collega's wel aardig sjijn, nog leuke jongens? :P

Debbie, Mooj dat 't alweer beter gaat met je duim!! Khoop ook dat ie gauw uit 't gips mag...!

Chriz, kweetniet hoe Nico van zn achternaam heet, heb je veel aan he,,, maar wrm heb je dat tan nodig?

Ik gaat ff buiten sjitten... (Whiejj, mooie lucht :D )

doeidoeii :-*
« Laatst bewerkt op: 6-08-2003, 21:29:02 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11423 Gepost op: 6-08-2003, 21:36:38 »
Heet Ferdi echt Buysrogge, dat doe je iemand toch nie an?  :o

Maar eeuh...weet iemand nog hoe Nico van achternaam heet?

jep zo heet ie echt... gewoon op google gevonden, wordt op meerder sites gezegd
maar Nicos achternaam kan ik maar niet vinden  >:(
ennuh... miesje.. geniet vooral van de mooie lucht daar
hier is dat opt moment een veel te regnachtige lucht, dus daar ga ik niet naar zitten kijken  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11424 Gepost op: 6-08-2003, 22:55:13 »
Regenachtige lucht? Ik zag wel iets vallen, net als een ster zeg maar, maar het was bewolkt  :-\ Heb ik nu een UFO gezien?

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11425 Gepost op: 7-08-2003, 00:04:22 »
jep zo heet ie echt... gewoon op google gevonden, wordt op meerder sites gezegd
maar Nicos achternaam kan ik maar niet vinden  >:(
ennuh... miesje.. geniet vooral van de mooie lucht daar
hier is dat opt moment een veel te regnachtige lucht, dus daar ga ik niet naar zitten kijken  ;D
Stond ook tot voor kort gewoon in het telefoonboek. Maar ik betwijfel of je het daar nu nog vindt.

Bij Buysrogge in Nijmegen, stond namelijk ook de voornaam Ferdi vermeld. Ik denk dat de meesten het daar ook hebben gevonden.

Zou Nico wel een achternaam hebben?

En Annuh, misschien was het de ster van Bethlehem wel, die je zag vallen.
« Laatst bewerkt op: 7-08-2003, 00:05:57 door bodejosm43 »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11426 Gepost op: 7-08-2003, 00:21:51 »
Ik heb in ieder geval wel een wens gedaan! Nu maar hopen dattie uitkomt he...

Welterusten allemaal en tot morgen!
Voor degenen die moeten werken: werkze.
Voor degenen die tegen de hitte moeten vechten: ga lekker in de schaduw zitten met 10 ijsjes!
Voor degenen die nog niet weten wat ze morgen doen: doe niet te veel want daar is het veelste heet voor!

Groetjes, Anne

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11427 Gepost op: 7-08-2003, 00:44:05 »
Ik ben dit soort berichten nu kotsbeu. Ik ga een maandje afkoelen.
Misschien zien jullie me dan weer terug.
Rob
Dat afkoelen is uitstekend idee met dit weer, maar het forum verlaten is een mindere. En je gaat het toch missen dus blijf maar gewoon. :)

Bertha: als me dat niet ongelooflijk lang geleden is ! Ik hoop trouwens dat je de eerste zin meende  ;)

Het was natuuuuuurlijk de 3e 1e. :)

Bertha, kom je nou nog eens met de oplossing?!?!

Pff, ik ben er een paar dagen niet en ze wordt al ongeduldig. ;)

Ik moet gelijk al weer wat pagina's doorlezen en jullie schrijven zoveel, maar gelukkig heb ik nu een scrollgeval op mijn muis waar ik erg blij mee ben dus dat gaat lukken.

Enneh Cora, gefeliciteerd he?

Gr. B.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11428 Gepost op: 7-08-2003, 08:35:30 »
Wij hebben hier internet en emailproblemen (al 2 dagen  :(  )
ze hebben nu een nood-isdn verbinding in de lucht, dus ik mag nu eigenlijk al helemaal niet internetten. (normaal ook niet, maar ja)
En dan merk je pas hoe verslavend dit forum eigenlijk is, ik kan het al niet meer missen.
Nou ja, kom ik tenminste een keer aan mijn werk toe  ;D

Als ik dus niet reageer op bepaalde posts, dan weten jullie hoe het komt.

Verder is alles goed met mij. De airco doet het wel, dus ik heb absoluut geen last van de warmte. 'k zou het bijna jammer vinden dat ik vanavond alweer weekend heb  ;D  bijna dan, he.

Nee, als alles meezit ga ik een weekendje naar huis, naar Zeeland. Maar mijn ouders moesten misschien vantweekend weg, dus dan gaat het niet door.
'k zal ze zo wel eens even bellen. Ik hoop dat het doorgaat, want in Zeeland is het natuurlijk een stuk beter vol te houden dan hier in Brabant.
we're back :(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11429 Gepost op: 7-08-2003, 08:41:12 »
Ik hoop voor je dat het doorgaat Idefix.

Ik heb bijna hetzelfde. Thuis kan ik niet meer computeren omdat mijn muis is overleden. Ik heb al geprobeerd het zonder muis te doen maar dan kom ik niet echt ver. Op het werk is nog wel een muis over maar daar heb ik nix aan want ik heb een usb-muis ::) Ik zat gisteravond (en eergister ook ;D) echt te denken wat ik zou gaan doen, er is nl niet echt wat leuks op tv :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11430 Gepost op: 7-08-2003, 08:46:22 »
kzou zeggen, koop een andere muis. Maar die krengen kosten kapitalen natuurlijk.
keb ooit zomaar voor de lol eens gekeken wat "mijn" werkmuis doet bij de V&D (logitech optische muis) en dat was iets van 200 gulden ofzo.
Diefstal is het.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11431 Gepost op: 7-08-2003, 08:50:28 »
kzou zeggen, koop een andere muis. Maar die krengen kosten kapitalen natuurlijk.
keb ooit zomaar voor de lol eens gekeken wat "mijn" werkmuis doet bij de V&D (logitech optische muis) en dat was iets van 200 gulden ofzo.
Diefstal is het.

Ik moet ff kijken, die computer is nog geen jaar oud, misschien valt het wel onder garantie (da's wel te hopen want ik denk idd dat die ik heb niet goedkoop is nee) En bij ons in het dorp heb je geen computerzaak dus ik kan pas vrijdag een nieuwe kopen. Gelukkig kan ik overdag wel internetten op het werk ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11432 Gepost op: 7-08-2003, 10:29:02 »
Goedemorgen!

Whiej, ik heb uitgeslapen vandaag, maar ik mis dat laat naar bed gaan meer dan uitslapen, wak dus allebei niet kan als ik moet werken..! Gister dus poos buiten gezeten, t was wel helder dus kon je mooj naar sterren kijken... Keb geen vallende gesjien,,, vader wel... tss :( Maarja, nu wouden mn moeder en ik vanochtend nog ff naar stad gaan om o.a. naar de bieb te gaan, is de bieb nu weer alleen 's middags open..! (gister alleen 's ochtends en toen gingk 's middag drheen...) En mn moeder gaat vanmiddag weg dus noujaw,,, niej leuk. Verder weet ik niet wat ik gaat doen, ik wil ff wat leuks gaan doen ofsjow, zwemmen oid. Maarja,,, met wiej... ::)

En je gaat het toch missen dus blijf maar gewoon. :)
Precies... ;)

K hoop ook voor je Idefix dat je weekend naar je ouders in zeeland kan...!

Iedereen fijne dag verder, werkse, veel plezier ensjow,,, doeidoei :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11433 Gepost op: 7-08-2003, 10:52:01 »
keb net mijn moeder gesproken, en ze blijven thuis vantweekend. Mijn vaders baas wou toch wel graag dat-ie kwam werken zaterdag  :-X
(mijn vader werkt in een fietsen-electronica zaak, en met al die toeristen is het stervensdruk bij de fietsverhuur en -reparatie, en alle rijke toeristen met een zomerhuis hebben problemen met de schotel of de airco of, nou ja noem het maar op)

Dus ik ga morgen lekker die kant op, lekker naar het strand, zaterdag misschien bbq-en, joepie de poepie!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11434 Gepost op: 7-08-2003, 13:41:40 »
* Daisy zit in de handen in het haar wat betreft de CMC. Wat er zojuist gebeurt is gaan jullie niet geloven. :o

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #11435 Gepost op: 7-08-2003, 14:45:04 »
* Daisy zit in de handen in het haar wat betreft de CMC. Wat er zojuist gebeurt is gaan jullie niet geloven. :o
Wat? Ligt iedereen eruit?

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #11436 Gepost op: 7-08-2003, 15:05:00 »
Nee toch zeker  :-X  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-08-2003, 15:05:16 door Ville »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11437 Gepost op: 7-08-2003, 15:24:29 »
annemieke, glukkig dat t werk niet te zwaar was :) ben je vandaag weer gaan werken?

@miesh, irri he, die bibliotheken met die gare zomerroosters  :-X kan je anders vanmiddag dr niet ff zelf heen? wel bter dat je nog maar 1 keer hoeft te werken trouwens ;)

tijgetje, gecondoleerd met je muis  :'( k hoop voor je dat ie onder de garantie valt en dat ze t dan n beetje snel afwerken, want zonder muis zitten is zwaar irri  :-\

idefix, echt jammer dat je nu niet naar zeeland gaat! t moet daar idd n stuk beter uit te houden zijn dan wat verder naar t oosten. is dr niet ergens n meer ofzo bij jou in de buurt, dan kan je daarheen en ff doen alsof je in zeeland zit ;) heb je iig n beetje verkoeling :)

daisy, je hebt me wel erg benieuwd gemaakt! succes dr mee iig!

k ben heel erg blij vandaag want mn vriend is eindlijk trug van vakantie, jeej ;D k zie m vanaaf of morgen weer dus daar heb k heel veel zin in :)
mn ouders en mn broertje zijn n paar uur geleden weg gegaan naar zeeland voor t weekend, dus k ben alleen thuis en dat is zo rlx! lekker voor mezelf zorgen, beetje mensen uitnodigen en uitgaan enzo, echt heerlijk :) vanaaf komt dr n vriendin eten die k al n tijdje niet gezien heb, dus das ook erg leuk. morgen ga k denk k naar t strand, en dan zaterdag zie k nog wel wat k ga doen. k heb t echt onwijs heet hier, t zweet gutst echt van me af en dat heb ik normaal echt nooit, echt vies als je zo plakt... k ga zo ff in de achtertuin zitten, kijken of t daar wat beter uit te houden is, hope so... njah, dat was t wel weer allemaal :) oh nee, gisteren was k naar mn opa en oma geweest, daar ga k niet zo vaak heen want ze wonen 150 km verder ofzo. njah iig, mn oma is dement, en mn broertje en ik gingen de hele middag op dr passen omdat mn moeder met mn opa naar t bejaardetehuis moest om wat dingen voor haar te regelen. njah, dat ging op zich best goed, maar toen zaten we s avonds te eten en k zat ff niet op te letten, begint ze ineens tegen me "wat zit je me nou aan te staren met je lelijke gemene ogen?!"  ::) njah k wist echt ff niet waar k t zoeken moest, k had wel zulke verhalen over dr gehoord van mn moeder want ze is al zon beetje heel dr leven zo dat dr ineens hele gemene opmerkingen uit dr rollen, maar k had t nog nooit meegemaakt dus k schrok echt wel ff. blah, k had al niet zo'n positief beeld van dr, maar nu heeft ze t wel erg bont gemaakt. dat ze dit soort opmerkingen maakt ligt niet helemaal aan dat ze dement is, dus dat maakt t wel erger. njah ach, dr is verder nix aan te doen en k vat t ook niet persoonlijk op ofzo maar t is toch wel irri als je dat ineens door je bloedeigen oma naar je hoofd geslingerd krijgt  ::)
verder heb k vandaag eik nix gedaan. vanmorgen nog ff inkopen gedaan bij de supermarkt en alvast ff eten gekookt voor morgen avond omdat k dan denk k geen zin heb om te koken en k had nu toch nix beters te doen. njah, dat was t ammel wel weer :) iedereen nog n fijne dag!
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11438 Gepost op: 7-08-2003, 15:26:47 »

idefix, echt jammer dat je nu niet naar zeeland gaat! t moet daar idd n stuk beter uit te houden zijn dan wat verder naar t oosten. is dr niet ergens n meer ofzo bij jou in de buurt, dan kan je daarheen en ff doen alsof je in zeeland zit ;) heb je iig n beetje verkoeling :)

??? ik ga wel hoor.. lees mijn laatste post maar eens goed....
(mijn ouders wonen in zeeland... ;))

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11439 Gepost op: 7-08-2003, 15:27:28 »
Tsja, het zal vanavond allemaal duidelijk worden ... ik zal 'm dan posten ;). Met wat geluk (lees: 99% zeker) staat zondag de finale online. Ook de hints zullen worden verklaard en zal de mol zijn streken bekend maken.