Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106645 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11440 Gepost op: 7-08-2003, 15:29:27 »
??? ik ga wel hoor.. lees mijn laatste post maar eens goed....
(mijn ouders wonen in zeeland... ;))
hihi sorry! had denk k over de laatste zin heen gelezen maar k d8 zeg maar zo, oh je ouders blijven thuis dus dan kan jij niet in t huis en moet je thuis blijven  ::) k heb teveel fantasie sorry... njah, in dat geval iig heel veel plezier :D kan je lekker daar afkoelen in plaats van aan n meer ofzo ;D
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11441 Gepost op: 7-08-2003, 20:29:14 »
Zo, mijn CMC verhaal taak zit er bijna op. Denk ik, ik post het verhaal ff, ja hoor, computer loopt halverwege 't posten vast >:(. Ben toen maar ff wat gaan drinken, ik zit hier midden in een hete kamer en beneden staat sinds vandaag een ventilator :), ff afkoelen :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11442 Gepost op: 7-08-2003, 21:45:57 »
Goeieavond mense!

Pff, ik zal maar niet beginnen met zo'n standaard: 'het is hier warm' of 'ik heb het warm'. Maarja, heb vandaag paar uurtjusz in de felle zon zitten lezen met mn discman op, de cd fallen van evanescene luisterend in mijn zwarte bikini met wit/roze en paarse streepjusz erop, liggend op een ligstoel in de tuin. Dus... :P Dat was iig wel relaxt en errug warm, kussen was btje nat van al t zweet mja... :-X Het was 't wel waard, want ben alweer wat bruiner geworden...! *whiej* 't warmste gedoew was hier 34,5 graden... btje te warm al zeg ik 't zelluff,, vooral in de kassen moet 't echt vreselijk warm zijn... :-\ Blij dat we iig tot 12 uur morgen hoeven te werken, tenminste daar ga ik dan maar vanuit...

En keb nog goed nieuws op 't front van diej ene leuke jongen op 't werk ;D Mn broer fietste zo met em naar huis, hij kreeg van mij instructies om zijn email tactisch te vragen ensjow. Dat heeft ie niet gedaan maar wel heel onopvallend 't gesprek op msn ensjow gebracht en toen vroeg diej jongen mijn broers email. Dus nu gaat ie hem (als 't goed is) toevoegen op msn en dan gaak hem natuurlijk toevoegen... :D blijkt op msn ws dat ie met dat meisje in den haag heeft ofsjow... maartjah.

Ik ga vanaaf niet zo vroeg naar bed denk ik, want ik kan toch niet slapen met deze hitte... Mooie lucht is hier trouwens weer... ;) Mn oma is vandaag weer weggegaan btw, en mn moeder is naar familie gegaan in zuid-holland, mn nicht is hoogzwanger, was afgelopen dinsdag uitgerekend.. dus das allemaal wel spannend :) t is mn oudste nicht hoeft niet zo te zijn dat de oudste als eerst zwanger isj natuurlijk maar in dit geval dusj wel... , en dan word mn moeder dan oud-tante en mn oma, overgrootoma... whaha :D

Citaat
@miesh, irri he, die bibliotheken met die gare zomerroosters   kan je anders vanmiddag dr niet ff zelf heen? wel bter dat je nog maar 1 keer hoeft te werken trouwens
Ja idd erg irri diej zomerroosters... Diej slaan egt nergens op... >:( ;) Ik had dr vanmiddag zelf wel heen gekund alleen dan moest ik wel met de fiets gaan, en in die hitte had ik daar niet zo'n zin in. En tis nog niet helemaal zeker of morgen mn laatste werkdag is,,, maar ik hoort 't dan wel... [ben positieff!] :)

Verder, echt mooi dat je vriend weer terug is van vakantie! Veel plezier verder met zwemmen ensjow, weekend alleen thuis, das wel relaxt...! :D

Idefix: Mooi dat je weekend naar zeeland door is gegaan,, veel plezier daar!!

Ik gaat,,, doeidoei :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11443 Gepost op: 8-08-2003, 15:34:05 »
hoi mensen!

jup, vandaag weer gewerkt, maar vrijdags ist een uurtje korter. Het was wel gezellig want we waren al heel snel klaar op onze afdeling dus toen mochten we naar een andere, waar je wel samen mag werken. Het meisje met wie ik samenwerkte bleek het zusje van iemand bij wie ik op de basisschool in de klas heb gezeten dus dat was wel grappig, hadden we meteen iets om over te praten.

Maar nu ga ik even douchen en daarna inpakken om naar Anne-Marie te gaan! :DTot vanavond he A-M!

Doris, mooi dat je vriendje dr weer is! Veel plezier dan he!

Ah Bertha, bedankt voor de oplossing! Sorry dat ik zo ongeduldig was hoor ;) maar het zeuren hielp dus wel...

Idefix, verkoel ze in Zeeland he!

Tijger, succes met je muis!

Nou, ook nog ff de trein uitprinten... doegdoeg!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11444 Gepost op: 8-08-2003, 17:13:47 »
@miesh, succes met die jongen ;) k hoop voor je dat t wat wordt :D

annemieke, leuk dat je met dat meisje moest samenwerken!

k ben vandaag naar t strand geweest met mn vriend en t was echt super :D maar we hadden echt geen slechtere dag uit kunnen kiezen want t was echt onwijs koud! t was heel erg bewolkt dus de zon was niet te zien en dr stond n aardig windje dus we zijn na n uur maar weggegaan. toen hebben we ff wat gegeten in hoek van holland en daarna zijn we maar naar huis gegaan maar dat was niet erg want we hebben toch weer heel veel bijgepraat enzo en daar ging t eik om :) vanaaf ga k denk k verder niet zo veel doen, morgen ga k misschien naar de danceparade ofzo, dat schijnt wel leuk te zijn en k heb toch niet zoveel anders te doen...

iedereen iig n fijn weekend, want k bedenk me nu ineens dat t al vrijdag is :D das echt raar zeg, als je geen benul meer hebt van tijd enzo, maar t is ook wel lekker rlx eik :D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11445 Gepost op: 8-08-2003, 23:05:41 »
Doris: wast zo koud daar?  ???   hier niet iig!  maar fijn dat je een leuke dag gehad hebt, ik ken dat wel dat het met bepaalde mensen niet uitmaakt waar je bent of wat je doet omdat praten overal kan  ;D

@miesh: vertel het ons wel als je zn msn adres enzo hebt he  :D

Daisy: mooie aflevering wast weer, wel jammer dat annuh eruit is! wel relaxed voor je dat je bij de volgende cmc kandi bent, dan hoef je niet meer zoveel te typen enzo...

Idefix: veel plezier in zeeland enzo  (al wordt het me wat onduidelijk of je nou gaat of niet  ;D)

Ik ga jullie allemaal voor een weekje verlaten  :'(
8 dagen Theaterkamp
doe ik al 5 jaar lang, en is errug leuk  ;D
vorig jaar was ik inboorling, maar dat willen jullie niet weten  :-X
hopen dat ik dit jaar een wat intilligentere rol krijg (mn enige tekst was: oenka boenka bam bam, woche iee oenka)

Tot over een weekje!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11446 Gepost op: 9-08-2003, 00:11:33 »
Alloww!

Annemieke is hierow dus maar voordat zij weer allemaal dingen gaat neerkwakken gaak eerst ff mn boeiende dag vertellen... :P

's Ochtends dus vroeg uit, waren btje te laat, niet heel erg ofsjow. We waren gelukkig 'al' om 11 uur klaar met plukken, dus toen nog ff strootjusz trekken,,, en t was echt dik heet..! *pfff* Mja, gelukkig om 12 uur vrij, enne we moesten ff contract ondertekenen waar we eindelijk ons salaris te zien kregen... ;D En mijn nettoloon per uur isj 2,20 eurow. Ik heb toe nu 63 uur gewerkt, ik ga nog (ja ik moet nog twee ochtenden werken... :( mja, alleen maandag en dinsdag dus dan ben ik echt voorgoed vrij..!) 9 uur werken ongeveer, in totaal dus 72 uur gewerkt. Dan heb ik dus in totaal 158,40 eurow verdiend! :D Vink wel aardig wat,,, jah voor mij wel iig... Verder deze dag gelezen in de tuin enne,,, Annemieke van de trein gehaald... ;)

@miesh: vertel het ons wel als je zn msn adres enzo hebt he  :D
Haha, is goed! :D Nu heb ik 't iig nog niet omdat hij mn broer nog niet heeft toegevoegd, maar omdat (tjah, elk nadeell heb se voordeel, voor degene die de donald duck van deze week al hebben gelezen) ik maandag nog moet werken en hij oowk, dus dan ziek hem nog... :)

@miesh, succes met die jongen ;) k hoop voor je dat t wat wordt :D
Hehe dankje..!ik hoop 't oowk,, dah ;-P

Nu mag Annemieke ff typen... aardig he,, maar ze zegt dat ze te moe isj... maartjah.. [/color]

Maartja! Ik heb geen keus dus! ;) Nou daar heeft ze op zich wel gelijk in want ik ga natuurlijk niet de hele tijd zitten toekijken om dan vervolgens zelf helemaal niets te zeggen. Goed, uhm, van mn werk had ik al verteld, daarna gehaast om nog een redelijk vroege trein te halen, wat niet echt gelukt is maja. Erg warm in de trein natuurlijk. Maar goed nu ben ik dan weer eens hier! :D Das wel leuk natuurlijk. Kheb ammaal vakantiefoto's van Anne-Marie gezien en zij ook die van mij. Hm, blijkbaar heeft zij veel meer boeiends te vertellen dan ik want ze staatzit alweer te trappelen om te mogen typen... ???

Moewhaha, dat valt nogal wel meej hoorw... Annemieke zat de hele tijd te zeuren over hoe ik een gans nouw een eend kon noemen ensjow... Tjah.. Wat moet je daar nouw mee he... ::) Verder nog ff geroddeld over jullie, forum-mensjusz, natuurlijk... Maar,,, ben benieuwd of ik weer sjow veel sjal slapen als toen ik bij Annemieke was... (morgen iig uitslapen,,, nja,,, in vergelijking met 't werken dahn...)  Annemieke is raar..!

Nou ja zeg! Moest dat nou weer he... Alleen maar omdat ik ff op Floortje wilde reageren?! ::) Iig, Floortje, ik vind het dus supercool dat je op zo'n theaterkamp gaat!! Lijkt me echt supertof!! Tenminste, als je niet de hele week alleen maar 1 rol speelt (niet zo erg boeiend als die ook alleen maar oeka boeka zegt... ::)). Maar goed, ik verwacht natuurlijk wel een lang verslag van je als je weer terug bent he!!

Verder vonden wij allebei dat Ovide weer eens iets van zich moest laten horen! Nou nu wil Anne-Marie weer en ze is gaar! :P

Poehee, dat valt wel meej hoorw! maar iig wouk ff tegen Floortje zeggen: Tot over 8 dagen dan he! *zwaaizwaai*
Doris, mooj dat je weer bij hebt kunnen praten met je vriend! ;) En dat het bij jullie zo koud was zeg,,, hier was 't (iig leek) warmer dan gister. Echt niet lekker meer gewoon, benauwd ensjow.

Nouw,, wij gaan maar weer enne,,, ik weet nie wat we morgen ofsjow nog gaan doen... horen jullie vast nog wel... :P

Doeidoei,, Anne-Marie & Annemieke :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11447 Gepost op: 9-08-2003, 12:06:02 »
+- Goedemorgen!

Hier zijn we weer, moeten we maar weer op onszelf reageren he... :P

We gingen niet al te laat slapen,,, tenminste ach iets van... 2 uur ofsjo. Maar was iig wel gezellig, en Annemieke ging vanochtend vreselijk uitslapen... Tot half 11 ofzo, ik was dr gelukkig al poosje uit want 't was stikheet..! Maar iig,,, zitten we nog ff te bedenken wat we vandaag nog kunnen gaan doen... Anyone? Miss naar de stad, maar ik geloof niej dat Annemieke daar veel zin in heeft... Nja, zij mag ff gaan typen...

~ Hoihoi goeiemorgen! Grmbl irritant dat er niemand gepost heeft in de bar na ons. Maar idd mensjes, nu wel ff wat ideeën spuien he! Enne ik wil best naar de stad hoor, het maakt me niet zoveel uit. Vanmiddag dan naar die vriendin van vakantie in Friesland, das ook gezelli. Hier dus ook, werd ook wel tijd dat ik hier weer eens kwam vond ik. Nu ben ik even Anne-Marie aan het overhalen om wel op mn verjaardag te komen maar zij vindt het blijkbaar niet zo vanzelfsprekend als ik ??? ::). Hmmm, we moeten t verder maar niet te lang maken want het wordt steeds warmer op dit kamertje en we hebben toch hemaal niets op om te reageren...! (Han moet ook terugkomen van vakantie zeg...) Iemand nog leuke weekendplannen of zo?!

+- Kamertje kamertje?! Tssk, dat valt wel meej hoor.. Maar iig, wilk natuurlijk wel op je verjaardag komen,,, maar al diej mensen diek toch niet ken... Maar anyway... vanavond (als Annemieke weg is) hebben we hierow buurt-bbq dus daar hebk wel sin in, en dan weet ik niet of ik hier nog kom vandaag maar iig iedereen hele fijne dag enzo enne,,, doei? :P

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11448 Gepost op: 9-08-2003, 13:14:12 »
Goedemiddag allemaal!

Heerlijk weer nu hier. Lekker windje en minder benauwd dan gister en eergister.

@Daisy, vervelend dat je computer vastliep. Ik ken de frustratie. Ik heb het een paar keer met een post hier gehad.

@@miesh, houd ons op de hoogte! Heeft die jongen ook een naam?  ::)

@annemieke, veel plezier vanmiddag in Friesland!

Ik ga vanmiddag naar mijn ouders. Mijn oom en tante zijn er dan ook. Verder zal ik kijken of ik nog een paar vakantiefoto's online kan zetten.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11449 Gepost op: 9-08-2003, 17:04:35 »
annemieke en @miesh, k hoop dat jullie wat leuks gedaan hebben vandaag :D annemieke veel plezier vanaaf in friesland, en @miesh op de buurt-bbq ;)

malcolm, have fun bij je ouders :)!

han, k dacht dat je vandaag terug zou komen dus als je dit leest, hoe was t in cadzand?

k ben vandaag naar de ffwd heineken danceparade in rotterdam geweest met n vriendin en dr zus, was wel leuk. de muziek was niet altijd geweldig mjah we hebben lekker mensen kunnen kijken en n btje gedanst enzo, njah, t was wel grappig allemaal :) alleen wel jammer dat we maar zo weinig bekenden tegen zijn gekomen, want de mensen met wie we eerst zouden gaan gingen pas later en toen zij dr ook waren bleek dat ze himmel aan t eind van de route stonden en we hadden nie zo'n zin om daar himmel heen te gaan... njah, daarna zijn we nog ff de stad in gegaan maar k heb verder nix gekocht.
k ga zo lekker eten koken, k denk iets van goulash ofzo, dat had k vorige week geprobeerd en dat was eik wel lekker :D k weet nog niet wat k vanaaf ga doen, k denk gewoon lekker rlx filmpje huren en dan lekker op de bank zitten en kijken in mn eentje of met iemand anders, mjah dat moet k nog ff zien :D k ga nu ff t forum bijlezen, voor zover dr nog gepost is dan tenminste... iedereen nog n fijne avond!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11450 Gepost op: 9-08-2003, 17:54:41 »
Heyhoi!

Af en toe moet ik toch wel ffkes posten van mezelf.
Wat een heerlijk weer vandaag! K heb boek uitgelezen en verder niet veel gedaan...vanavond naar de boulevard (den bosch), een voorstelling met trampolines, trapeze, dans, drama...weetikhetallemaal! Lijkt me kei gaaf dus.

Miesh en annemieke ik hoop dat jullie nog iets leuks hebben gedaan! Zal vast wel he!

Ja ben er verbaasd...maar zéker zo blij mee...dat het forum niet stil en verlaten is zo in de vakantie! Ik schrijf dan wel niet veel meer, maar lees evengoed mee  :D

Fijn weekend allemaal! -x-
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11451 Gepost op: 9-08-2003, 20:50:07 »
lalalalalala *TOETOET*
No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11452 Gepost op: 9-08-2003, 21:00:29 »
annemieke en @miesh, k hoop dat jullie wat leuks gedaan hebben vandaag :D en @miesh op de buurt-bbq ;)
Nouw, we hebben wel wat leuks gedaan denk ik... (ik vond 't wel leuk iig) Niet super bijzonder ofsjo, gewoon naar de stad gegaan. Even rondgekeken ensjow, ijsje gekocht en ik heb nog ff fotoalbum gekocht waar ik mn foto's van Ierland in doe.. :) Nu is Annemieke alweer weg,,, was erg gezelli ensjow! En de buurt-bbq was ook leuk,,, tenminste hij is nu nog wel bezig maar ik ga zo nog ff vriendin bellen die weer terug is van vakantie! Ff bijpraten, maar anders word 't btje laat om te bellen dus daarom gingk wat eerder weg, lekker gegeten ensjow... :)

@@miesh, houd ons op de hoogte! Heeft die jongen ook een naam?  ::)
Ik zal jullie op de hoogte houden... :) Enne, jahoor hij heeft wel 'n naam... miss dak die wel zeg alsk met hem krijg (niet dat dat gaat gebeuren ofsjow denk ik...)

Fenn, leuk dat je ook weer ff van je laat horen! :D Veel plezier verder op de boulevard, en 't zou wel zo leuk zijn als je weer wat vaker hier gaat posten... ;)

Doris, jij veel plezier met film kijken (ben je nu al aan 't kijken denk ik) wel relaxt gewoon lekker op de bank liggen ensjow,, filmpje drbij... :D *vakantiegevoel* En mooi dat de danceparade ook wel leuk was enzo, mn broer vroeg zich af waar die danceparade was, tenminste hij zei zoiets dat ie wist dat er vandaag zoiets was maar hij wist niet waar... (niet dat hij drheen wou ofsjow... ::) )

Ik zag vandaag nog een vriendin die gister is teruggekomen van vakantie! :D Ik geloof dat nu iedereen wel weer terug is... *jippiej*

ik ga nu ff bellen,,, doeghh :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11453 Gepost op: 9-08-2003, 21:12:58 »
hallo iedereen !

niet echt een boeiende dag gehad... veel te warm om iets te doen  :-X heb op minder dan 24u het laatste boek van Nicci French uitgelezen. (De verborgen glimlach) leest als een trein, die 300 blz zijn om voor je het weet !

aanrader dus  ;)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11454 Gepost op: 9-08-2003, 22:34:56 »
fenn, leuk dat je weer es wat post :D

@miesh, suc6 met t inplakken van je foto's :) k vind dat altijd leuk omdat je dan altijd n reis weer n beetje opnieuw beleeft. k heb twee weken geleden alle achterstallige foto's van de hele familie ingeplakt (inclusief onze vs reis vorig jaar zomer  ::)), veel werk, maar k kan daar echt van genieten. plus dat t leuk bijverdiend als je geen werk hebt ;D bter voor je dat iedreen dr zo'n beetje weer is, dan heb je ammel leuke dingen te doen :D oh ja, die danceparade was in rotterdam. is wel logisch dat je broer daar dan niet himmel heen gaat vanuit emmen :) t is denk k als je himmel uit emmen moet komen de moeite ook niet, tenzij je ook naar de afterparty gaat, das wel dik vet lijkt me :)

k heb vanaaf the colour purple voor de weet ik hoeveelste keer gezien, was wel weer mooi :) tussen twee delen door heb k gejogd k had ineens n hele erge energieboost ofzo  ::) en dat was wel onwijs lekker, k was sinds k terug was van vakantie niet meer zo ver geweest dus dat gaf ook wel n beetje n kick :) toen k gedoucht had en de film afgekeken ben k maar ff in de keuken gaan stoon om n stoofpotje te maken want mn ouders komen morgen terug en k had beloofd dat ze iets lekkers zouden eten. njah ach, je zal maar nix te doen hebben he :D nu zit k dus hier en k ben me heel erg hard aan t afvragen wat ik nu zal gaan doen. k wil nog wel n btje koken maar over het algemeen is het niet echt lekker om dingen n dag van te voren klaar te maken dus k denk dat k dat maar niet ga doen... njah, iig iedereen nog n fijn weekend, of wat daar nog van rest. nja, nog 1 dagje, das eik best lekker :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11455 Gepost op: 9-08-2003, 23:17:59 »
Goeieavond!!!

han, k dacht dat je vandaag terug zou komen dus als je dit leest, hoe was t in cadzand?

Ik ben idd vandaag terug gekomen. Ik ben vanaf m'n thuiskomst erg druk bezig geweest met koffers uitpakken, wassen en strijken, waardoor ik nog niet eerder als vanavond langs ben gekomen. Gelukkig heb ik wel alle was weer schoon en hoef ik nog maar 'n kleine hoeveelheid te strijken.   :)

Ik heb 'n erg leuke vakantie gehad in Cadzand. De eerste dagen hadden we niet zo'n fijn weer (af en toe wel 'n zonnetje, maar echt geen dagen om aan 't strand te gaan liggen) en hebben we veel plaatsjes, markten, terrasjes en winkeltjes bezocht. Daarna werd 't zoals bekend dus snikheet en hebben we ook bijna niks anders meer gedaan als op 't strand liggen. Ik kon wel van geluk spreken dat ik me in Zeeland bevond in plaats van hier in Limburg, want hier was 't telkens wel 6 of 7 graden warmer dan bij ons. In Cadzand was 't in tegenstelling tot hier (= Venlo) dus goed uit te houden. Cadzand-Bad was overigens maar nauwelijks verandert sinds ik er als kind zijnde met m'n ouders kwam. Beetje ouderwets klein plaatsje dus, maar dat was ook wel weer fijn. (niet zo druk op 't strand enzo) Wel opvallend dat je er ontzettend veel Limburgers (en dan vooral Noord-Limburgers) tegenkomt. Overigens ook heel veel Belgische families, die hun vakantie er door brengen.

Ik heb nog geen tijd gehad om de hele bar bij te lezen en kan daarom nog op niemand reageren. Ik zal proberen morgen 'n groot gedeelte bij te lezen, maar ik weet nog niet of dat gaat lukken want jullie hebben wel erg veel gepost toen ik weg was.  :-\

Ik duik zo m'n bed maar 'ns in, want ik ben toch wel erg moe. (ik sliep erg slecht op vakantie vanwege 'n slechte matras en kussen) Tot morgen!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11456 Gepost op: 10-08-2003, 00:40:18 »
Hey Han!!!! Welkom back!!! :D Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11457 Gepost op: 10-08-2003, 01:03:37 »
Goeieavond!!!

Hoi!  :)

lalalalalala *TOETOET*

Mee eens.

niet echt een boeiende dag gehad...

Ik absoluut wel, wat gebeurde er nl. : ik doe meestal een dikke klodder tandpasta op mijn tandenborstel net als in de reclame's, maar ik weet niet hoe maar op een of andere manier viel die klodder zo in de wasbak. Nu overkomt me dit ongeveer wel 1 op de 20 keer, maar nu viel ie precies op de plek waar ie gister ook viel! Die plek was nl. nog steeds herkenbaar, hoe is het mogelijk!! Dit zijn echt die dingen die zelden gebeuren; dat het mij mocht overkomen. Geen woorden...

heb op minder dan 24u het laatste boek van Nicci French uitgelezen. (De verborgen glimlach) leest als een trein, die 300 blz zijn om voor je het weet !

aanrader dus  ;)

Kben dit jaar ook begonnen Nicci French te lezen, en heb al een stuk of 3 boeken gelezen, en idd zijn het van die ' sneltreinvaart' -boeken. Is de hoofdpersoon deze keer ook weer een wijndrinkende vrouw? Dat mag ik wel, dan ga ik deze ook wel lezen. :)
Het schijnt dat 80 procent (oid) van de lezers van NF vrouw is. Als de hoofdpersoon een bierdrinkende man was, dan was het zeker en vast omdersom. ;)

Mijn ouders hadden dit voorjaar het idee om ons huis wat te verbouwen, nl. om de wand tussen de huiskamer en de keuken eruit te halen en verder bijna alles te vernieuwen, keuken, vloerbedekking enz en dan dat ook nog vooral zelf gaan doen. Maar dat het nu zo ontzettend warm zou zijn wisten ze niet, maar ik mocht toch wel meehelpen. Ontzettend vermoeiend: keuken en kalkmuur aan gort slaan, puin ruimen met deze hitte... En dat terwijl ik normaal ontzetten lui ben... ;D

Hey hoe vinden jullie trouwens mijn door mijzelf aangepaste avatar? De andere 3/4 zon moet je erbij denken. Ik ga nog zo snel mogelijk een ventilator erbij bouwen want dit kan zo niet.

Gr. B.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11458 Gepost op: 10-08-2003, 09:56:29 »
Moguh luitjes! Vandaag is het zover: de ontknoping van de CMCII is daar! Ik eerst ff opfrissen en eten en misschien daarna zet al de ontknoping online :o . In ieder geval vroeg, want ik wil niks van de Masters missen op TV! ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11459 Gepost op: 10-08-2003, 12:06:02 »
Zo ik zal ook eens even op iedereen reageren:

@Milk: Natuurlijk, ik ook. Mooie opmerking!

@Doris: Is dat die film met Oprah Winfrey? Ik heb laatst die andere Oprah-film gezien (ik weet niet meer hoe die heet, maar was op zondagavond een keer), maar eeuh...die is in ieder geval een stuk duffer

@Han13: Relaxt dat het relaxt was, was je nog in Vlissingen geweest?

@Bertha531: Ik ken je niet zo goed, maar eeuh...aangenaam!