Goeieavond mense!
Pff, ik zal maar niet beginnen met zo'n standaard: 'het is hier warm' of 'ik heb het warm'. Maarja, heb vandaag paar uurtjusz in de felle zon zitten lezen met mn discman op, de cd fallen van evanescene luisterend in mijn zwarte bikini met wit/roze en paarse streepjusz erop, liggend op een ligstoel in de tuin. Dus...
Dat was iig wel relaxt en errug warm, kussen was btje nat van al t zweet mja...
Het was 't wel waard, want ben alweer wat bruiner geworden...! *whiej* 't warmste gedoew was hier 34,5 graden... btje te warm al zeg ik 't zelluff,, vooral in de kassen moet 't echt vreselijk warm zijn... :-\ Blij dat we iig tot 12 uur morgen hoeven te werken, tenminste daar ga ik dan maar vanuit...
En keb nog goed nieuws op 't front van diej ene leuke jongen op 't werk
Mn broer fietste zo met em naar huis, hij kreeg van mij instructies om zijn email tactisch te vragen ensjow. Dat heeft ie niet gedaan maar wel heel onopvallend 't gesprek op msn ensjow gebracht en toen vroeg diej jongen mijn broers email. Dus nu gaat ie hem (als 't goed is) toevoegen op msn en dan gaak hem natuurlijk toevoegen...
blijkt op msn ws dat ie met dat meisje in den haag heeft ofsjow... maartjah.Ik ga vanaaf niet zo vroeg naar bed denk ik, want ik kan toch niet slapen met deze hitte... Mooie lucht is hier trouwens weer...
Mn oma is vandaag weer weggegaan btw, en mn moeder is naar familie gegaan in zuid-holland, mn nicht is hoogzwanger, was afgelopen dinsdag uitgerekend.. dus das allemaal wel spannend
t is mn oudste nicht
hoeft niet zo te zijn dat de oudste als eerst zwanger isj natuurlijk maar in dit geval dusj wel... , en dan word mn moeder dan oud-tante en mn oma, overgrootoma... whaha
@miesh, irri he, die bibliotheken met die gare zomerroosters kan je anders vanmiddag dr niet ff zelf heen? wel bter dat je nog maar 1 keer hoeft te werken trouwens
Ja idd erg irri diej zomerroosters... Diej slaan egt nergens op...
Ik had dr vanmiddag zelf wel heen gekund alleen dan moest ik wel met de fiets gaan, en in die hitte had ik daar niet zo'n zin in. En tis nog niet helemaal zeker of morgen mn laatste werkdag is,,, maar ik hoort 't dan wel... [ben positieff!]
Verder, echt mooi dat je vriend weer terug is van vakantie! Veel plezier verder met zwemmen ensjow, weekend alleen thuis, das wel relaxt...!
Idefix: Mooi dat je weekend naar zeeland door is gegaan,, veel plezier daar!!
Ik gaat,,, doeidoei