*op zn Drents... Moiuhh!!
@miesh, k denk dat als je dit leest je niet meer hoeft te werken, dus t heeft geen zin je succes te wensen maareh k vraag me wel af of je dat adres van die jongen nou al hebt ...oh btw, the colour purple is n film met oa woopi goldberg en oprah winfrey, en gaat over n zwarte vrouw die keihard misbruikt wordt en al heel jong kinderen krijgt en gescheiden wordt van dr zus etc. 1 grote ellende dus. njah, t is gewoon wel n mooi verhaal maar k heb besloten om m voorlopig maar niet meer te kijken want k ben m nu misschien toch wel n beetje zat
Hehe, nou voor vandaag succes wensen op 't werk had geen zin neej,,, maar morgen moek nog wel 1 keertje werken...
En ik heb zn adres nog niet hoor...
Ik heb niks aan hem gevraagd enne,., mn broer zout vragen waarom hij hem nog niet had toegevoegd maarja, dat heeft ie ook niet gedaan... Nja, miss dak over paar dagen zo'n berichtje stuur via zijn profiel... of morgen op 't werk vraagt of iemand zijn email heeft ofsjow... Colour Purple diej film, klinkt wel mooi,,, dramatisch iig..!
Vandaag dus hard gewerkt,,, hehe, was heel irri want omdat er gister dus niet geplukt was stonden er megaveel rijpe bloemen die je allemaal moest toppen (afbreken zegmaar) ensjow... Dus daar waren we opzich wel erg lang mee bezig geweest als er niet zoveel mensen waren,,, dr waren iets van 8 plukkers,, dus waren wel op tijd klaar,,, was wel echt keiwarm in de kassen... Himmel zweten ensjow, egt irri.. Mja, om 12 uur gelukkig alweer vrij, en nu nog maar 1 ochtendjuh.!
Morgen ff trakteren voor de laatste keer... We gingen dus ff boodschappen doen en 'n vriendje van 'n vriendin van mij (diej vriend woont in eindhove) diej logeert hierzo, en ik dacht nog dat 't wel koel zo zijn als we hun toenvallig tegenkwamen bij de Boer... En jawhoor,,, we lopen binnen ziek diej vriendin met dr vriend...
Whaha, ik had hem nog nooit gezien, dus vonk wel grappig.. (andre vriendin van diej vriendin (
) was ook boodschappen doen,,, heel toenvallig...
)
Pfff, het zweet staat op mn vorhoofd, tis keiwarm en deze kamer,,, buiten ook,, heel benauwd ensjow.. Bluh,, krijg je echt koppijn van. Verder vandaag dus binnen (in de koelte) zitten lezen, alhoewel ik me niet egt kon concertreren omdak zo'n hoofdpijn had/heb. Is nu wel beter gelukkig!
Annemieke, neejjoh keb nog geen foto's drin gedaan hoor...
En diej van vis was ook erg leuk, maar duur en wat minder geschikt voor vakantiejfoto's drin...! Fijn dat 't verder zo leuk was in Friesland en over portomonnee (ofsjow) zie PM,,, diek nog ff moet gaan schrijve...
Doris, khoop voor je dat diej muggebulten snel over gaan... 't lopen in de polder wassut vast wel waard.
(heb je niks aan natuurlijk... :-P) En mooi dat je salaris wat hoger is dan gedacht,, wat voorn salaris krijg je dan? *nieuwschierig*
Malcolm, fijn dattut gezellig was bij je ouders enzo!
Daan, welkom terug! Enne,, uitgebreid verslag gewenst jaaa...!
LC, ook jij 'welkom terug' zegmaar,,, en mooi dat de top40 niet aan een langzame dood is gestorven ofsjow...
Idefix, fijn dat je 't zo leuk hebt gehad in Zeeland! Dan ben je dr echt ff uit, lekker..!
Ik ga nog ff snel pm schrijven en dan snel weg uit dit stikhete hok,,, doeghh