Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106651 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11460 Gepost op: 10-08-2003, 20:01:21 »
Welkom terug Han!! :D Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Je bent wel erg bruin geworden zeker? ;)

@miesh, suc6 met t inplakken van je foto's :) k vind dat altijd leuk omdat je dan altijd n reis weer n beetje opnieuw beleeft. k heb twee weken geleden alle achterstallige foto's van de hele familie ingeplakt (inclusief onze vs reis vorig jaar zomer  ::)), veel werk, maar k kan daar echt van genieten. plus dat t leuk bijverdiend als je geen werk hebt ;D bter voor je dat iedreen dr zo'n beetje weer is, dan heb je ammel leuke dingen te doen :D oh ja, die danceparade was in rotterdam. is wel logisch dat je broer daar dan niet himmel heen gaat vanuit emmen :) t is denk k als je himmel uit emmen moet komen de moeite ook niet,
Hehe, dankje. Ik hoef ze eigenlijk niet in te plakken hoor, gewoon in van die simpele hoesjes stoppen, maar is evengoed leuk want je beleeft je vakantie wel weer btje opnieuw, zowiezo als je de foto's bekijkt natuurlijk.. Verder ga ik dan ook nog vakantie van vorig jaar in 'fotoalbum' doen, zou niet weten waar ik die foto's heb gelaten maar ik vind ze wel... En idd,, kan als ik klaar ben met werken leuke dingen gaan doen met wat vriendinnen oid..! :) Gister dus mn vriendin gebeld, uurtje bijgekletst,, ze had 't erg leuk gehad,,, ook leuke jongen op vakantie ontmoet ensjow,, was wel grappig. ;) Ws ga ik morgen of dinsdag naar de stad met mn moeder om nog wat van mn vakantiejgeld te kopen,, weet nog niet precies wat allemaal, daarom ga ik 't ook maar niet allemaal opmaken,, wie weet wat ik volgende maand ammel zie aan leuke dingen. En is wel logisch ja dat mn broer niet helemaal uit Emmen komt voor die danceparade, niet dat ie dat ook al van plan was geweest denk ik... ghehe. :)
Ik absoluut wel, wat gebeurde er nl. : ik doe meestal een dikke klodder tandpasta op mijn tandenborstel net als in de reclame's, maar ik weet niet hoe maar op een of andere manier viel die klodder zo in de wasbak. Nu overkomt me dit ongeveer wel 1 op de 20 keer, maar nu viel ie precies op de plek waar ie gister ook viel! Die plek was nl. nog steeds herkenbaar, hoe is het mogelijk!! Dit zijn echt die dingen die zelden gebeuren; dat het mij mocht overkomen. Geen woorden...
:o Sjoow, idd zeg, hoe is het mogelijk?!
Ik vind je aangepasde avater trouwens erg leuwk hoor! En idd, ik zou dr wel een ventilator bijzetten zeg... ;)

Ik heb vandaag weer hele poos buiten gezeten,, eerst was 't vanochtend egt heel bewolkt,,, maar gelukkig werd 't in de middag wel snel weer goewd weer.! Ben zelfs in slaap gevallen toen ik zat te zonnen. :o Echt ongehoord voor mij,, mja je word ook wel duf van dat warme weer. Verder lekker gelezen. Morgenochtend iig werken,,, heb dr echt zoo geen zin in, nja ksie die jongen dan wel weer maar ach...

Doris,, wat is Colour Purple eigenlijk voor een film? Enne, wou je om half 11 's avonds nog wat koken.. :o Dat je daar nog in staat toew zou zijn...

Ga ff bijlezen,,, doeidoei :-*
« Laatst bewerkt op: 10-08-2003, 20:03:40 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11461 Gepost op: 10-08-2003, 21:04:30 »
Han, welkom terug!! :D
Tis dus erg meegevallen? Nog leuke belevenissen verder? Je mag wel wat meer vertellen hoor... :) Leuke mensjes ontmoet of zow...

Daan, ook welkom terug!! Je bent dr nog eerder dan je kaart... (die komt toch nog wel he?!?!?!?!) bel je morgen??

Ik vind dat ik mijn weekend erg goed besteed heb, was erg gezelli in Emmen dus en ook in Ferwerd (in het Fries: Ferwert ::)). Was wel bijzonder zo'n minuscuul Fries dorpje waar iedereen er elkaar kent en waar iedereen Fries praat natuurlijk... en ik heb de Waddenzee gezien, jaja, met Ameland in de verte maar die was niet echt duidelijk te zien... Gister gaan fietsen, stond dr nog een schaap op de weg, dat was wel lollig, maar toen konden we de zee niet zien, daarvoor moesten we toch een eindje verder met de auto. Maar goed ik vond het iig erg jammer dak weer naar huis moest want nu moek morgen weer werken... blugh... :( Maar toen ik thuiskwam lag er wel eindelijk die brief op me te wachten die een goede vriend van me vanuit Tsjechie gestuurd had (dat had ie al gemaild, dus ik zat dr op te wachten). Was nog stom, mn ouders en broer waren naar familie vandaag en hadden de deur opt nachtslot gedaan omdat ze dachten dat ik later thuis zou komen; kon ik er dus niet in! Moest ik naar de buurvrouw. Maar het slot van mn fiets is wel goed want hij stond nog steeds opt station na 3 dagen! Dat was erg mooi want nu hoefde ik m niet in de bloedhete en dure fietsenstalling te zetten.

Verder heb ik nog een onbeschrijfelijk domme stommiteit begaan (kwetet, dubbelop, =dus supergigadom), ik heb nl mn portemonnee bij Anne-Marie laten liggen... met treinkaart erin :-[. Daar kwam ik pas achter toen ik in de trein zat en de conducteur kwam ::), dus toen bleek ik n zwartrijder en nu krijg ik dan een rekening want ja ik had natuurlijk ook geen geld bij me... En voor vandaag voor de terugreis van Leeuwarden naar Gouda moest ik geld lenen van die Friese vriendin. Maja, niet zo'n ramp allemaal want als het goed is krijg ik t ammaal wel terug van de NS. Alleen zo superstom :-[.

Oja! Verder heb ik ook nog 2 smsjes gekregen van mn 'cabaretvriendjes' (ieder 1) die nu een paar daagjes samen naar Centerparcs zijn (en ouders van de een). Ze hadden beloofd dat ze die zouden sturen maja je weet t nooit zeker he dus dat was natuurlijk erg leuk.

Zo Bertha, knap dat je zo hard gewerkt hebt in die hitte, en dat terwijl je normaal lui bent. Goed hoor! Je avatar was mij idd ook al opgevallen btw! Is toch wel heeeeeel lang geleden dat jij ooit je avatar veranderd hebt! (heb je dat eik wel ooit eerder gedaan?) Maar is wel leuk zo iig!

Fenn, leuk dat je weer eens wat post!! Was die voorstelling leuk?

Anne-Marie, mooi dat nu iedereen terug is van vakantie! En, heb je al je foto's al in het mapje gedaan? Die van Vis was toch ook wel heel leuk hor... ;) Zet op die ganzenfoto's maar op de achterkant dat het geen eenden zijn, anders vergeet je het mss weer...! :P
Maarre, is die bbq nou toch wel meegevallen dus? Geen "kinder-tafel" of zo? ;)

Veel succes met werken morgen btw (en met het adres ontfutselen enzow...), alle anderen die gaan werken ook, ik ga maar eens douchen en naar bed want ik moet ook weer vroeg op... ::) :(

Welterusten en tot morgen iedereen!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11462 Gepost op: 10-08-2003, 21:06:56 »
Ik weet gewoon niet wat leuks te typen. Het is gewoon te warm em meer dan lalalalala *TOETOET* komt er vaak niet uit...DWANGBUIS, DWAAAAANGBUIS.. ;)

Maar ja.. laatste wapenfeit (op die geniale veel bijval krijgende opmerking na) is natuurlijk het concert van RW, wat erg gaaf was. Maar dat wisten jullie al!

Goed, verder heb ik nog een leuke en relaxte vakantie gehad. En tropisch of course. Ik bedoel, waar smelten de sneeuwmannetjes in Europa niet tegenwoordig?

Nu ben ik aan het relaxen, nog een beetje vakantie en concert nagenietend, wil nog even niet aan het komende studiejaar denken en zo.. :/
En ik wil helemaal niet werken, das zo saai en in een noodgebouw moet het wel helemaal fucking benauwd zijn  :o

Als laatste...mwjah, ik kom hier niet zo vaak, het is te veel doorlezen soms (sorry... lui..) en het echte lokkertje is voor mij weg..

Nou dat was het even, oogjes dicht en snaveltjes toe en tot de volgende keer maar weer.

Ooit.
No Milk today???

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11463 Gepost op: 10-08-2003, 21:17:42 »
Morgen Efteling! Nee, ik kom er niet te vaak ;) . Neem m'n fototoestel mee en ga veel leuke foto's maken! Hebben we net even besloten... wat kan je doen als het zo warm is... Efteling heeft veel bomen, shows in de schaduw/binnen dus dat is mooi! Kan ik m'n pincollectie compleet maken, ik laat ze morgenaaf wel zien ;) . Heb er weer zin in!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #11464 Gepost op: 10-08-2003, 22:23:42 »
Daan, ook welkom terug!! Je bent dr nog eerder dan je kaart... (die komt toch nog wel he?!?!?!?!) bel je morgen??
euh.... kaart? dat leg ik morgen uit!    :-[

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11465 Gepost op: 10-08-2003, 23:44:17 »
Hallo allemaal,

Ik ben net terug van mijn ouders (+oom en tante). Leuk weekend gehad. Nog even haar laten knippen, nog even lekker gegeten, vandaag naar Harderwijk geweest, dorpje en de randmeren bekeken en 's avonds heerlijk chinees gegeten. Toen weer terug met de trein (mét kaart :P ).

@Fenn, leuk dat je weer eens langskomt! Hoe was de voorstelling?

@A&K, een boek in minder dan 2 uur uitlezen lukt mij echt nooit.  ::) Fijn dat het zo'n leuk boek was.

@Doris, volgens mij hou jij wel van koken, of niet? :)

@Han, we willen meer details over je vakantie horen. :) Wat heb je allemaal gedaan? BTW, we hebben je wel een beetje gemist hier. Dus erg blij dat je er weer bent.

@Bertha, je nieuwe avatar was me idd opgevallen. Erg leuk bedacht!

@Annemieke, mailt iemand je dat hij een brief stuurt?  ::)

@Annuh, heel veel plezier in de Efteling! Met wie ga je?

Welkom back Daan!

Adiós,
Malcolm  8)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11466 Gepost op: 11-08-2003, 08:56:43 »
Hallo allemaal:

nou ik ben dus wel naar Zeeland geweest (wat ik in 2 posts gezegd heb, dus ik snap de verwarring niet helemaal..... :-\)
Maar het was in ieder geval geweldig!! Vrijdag was het inderdaad bewolkt en lekker koel. Vond ik helemaal niet zo erg. Het was eigenlijk wel een beetje een verademing. Door mijn eerste zusje (ik heb 3 jongere zusjes, waarvan zij de oudste is) en haar man opgehaald van het station, zij bleven ook eten, en 's avonds lekker bijkletsen. Mijn op een na jongste zusje kwam ook, met de foto's van de bruiloft, dus die heb ik ook meteen gezien.

Zaterdag eerst vlees gehaald voor de barbecue en toen was mijn jongste zusje er even, dus lekker bijgekletst maar die had een late dienst dus die is om een uur of 2 weer gegaan, toen kwam mijn op een na jongste zusje, die waren onderweg naar het strand. Daar ben ik dus achteraan gegaan, heerlijk
gezwommen, beetje gezond en gelezen, wat wil een mens nog meer.

Tegen een uur of 6 weer naar huis, zusje+kersverse echtgenoot zouden ook komen barbecuen, mijn vriend was onderweg en het jongste broertje van mijn vader (heeft het syndroom van down) was ook op komen dagen dus die viel met zijn neus in de boter. Met zijn 7en gebarbecued dus, dat was erg lekker en gezellig.

Zondagochtend een beetje uitgeslapen, koffie gedronken met mijn ouders, soep en een broodje gegeten, en toen weer naar het strand. 's avonds nog een boterham, even koffiedrinken en om een uur of 9 vertrokken naar Brabant.

Kortom het was geweldig. Enige nadeel: de terugweg. Welke kant je ook oprijdt, je komt in de file terecht. Dus we hebben er een uur langer over gedaan dan normaal, en dan hebben we nog een sluiproute genomen. Als we in de file waren blijven staan (plusminus 30 km van Goes naar Bergen op Zoom) dan was het nog een uurtje of wat later geweest. En het stomme is, dat je zo'n megafile nergens terughoort of ziet, ik had van tevoren op teletext gekeken, en daar stond wel op dat de noordelijke route via Zierikzee vast stond na een ongeval, daarom hadden we voor de route Goes-Bergen op Zoom gekozen. Maar over die lange file stond niks vermeld. Snappen jullie dat nou?

Maar goed.  tis weer achter de rug (wel de hele nacht in mijn droom nog in de file gestaan  :-X)

mensen, werk ze, luier ze, zwem ze en weet ik nog allemaal!
we're back :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11467 Gepost op: 11-08-2003, 14:39:44 »
welkom terug han! ben blij dat je t leuk hebt gehad en dat t weer zo mee zat :) btw, hebben ze in cadzand nog steeds dat bakkerijtje dat van die kauwgomballen verkoopt die helemaal mooi gemaakt zijn tot mannetjes?

daan, jij ook welkom terug :)

annemieke, das irri voor je zeg van die portemonnee :-\ k hoop voor je dat de ns t soort van vergoed ofzo... leuk dat je t naar je zin hebt gehad in friesland :) praten ze daar echt allemaal fries?! dat lijkt me echt raar!

@miesh, k denk dat als je dit leest je niet meer hoeft te werken, dus t heeft geen zin je succes te wensen ;) maareh k vraag me wel af of je dat adres van die jongen nou al hebt :D btw ja, k ga s avonds om half 11 nog in de keuken staan :D dat komt omdat k heel erg n avond mens ben ofzo, dan heb k veel meer energie. en malcolm, k hou idd heel erg van koken :) k vind dat echt super haha, rare hobby eigenlijk. mjah, mn ouders zijn dr wel blij mee want zij hoeven nu praktisch nooit meer te koken :D oh btw, the colour purple is n film met oa woopi goldberg en oprah winfrey, en gaat over n zwarte vrouw die keihard misbruikt wordt en al heel jong kinderen krijgt en gescheiden wordt van dr zus etc. 1 grote ellende dus. njah, t is gewoon wel n mooi verhaal maar k heb besloten om m voorlopig maar niet meer te kijken want k ben m nu misschien toch wel n beetje zat :)

malcolm, mooi dat je t leuk hebt gehad bij je ouders en oom en tante. zijn ze al weer helemaal opgeknapt van wat ze op vakantie hadden?

idefix, t klinkt echt heerlijk als n vakantie, daar in zeeland :) t lijkt wel n hele familie reunie ;) wonen al je zusjes nog in zeeland?

gisteren heb k overdag niet zo heel veel gedaan. s avonds was k ff naar t basketballveld hier in de buurt gegaan om te kijken naar mn vriend zn moves  8) was wel grappig, maar k zag dr eik n btje tegen op omdat dr daar ook ammel van die irri mannetjes zitten enzo en dan wordt k altijd heel verlegen  ::) njah iig, t viel heel erg mee en k vond t zelfs wel leuk :) daarna zijn we nog ff rondje gaan lopen in de polder, was gezellig alleen we zijn himmel doodgebeten, resultaat => k heb nu bultjes in alle soorten en maten, dr is dr zelf 1 die wordt steeds groter en slaat blauw uit ( ??? ). k hoop dat t btje snel over gaat want t jeukt echt enorm.
njah iig, k ben vanmorgen nog ff wezen werken en k ben tot de ontdekking gekomen dat k beter betaald krijg dan k dacht, want wat ik dacht dat mn bruto salaris was, blijkt mn netto te zijn, jeeej :D was k dus wel blij mee :) verder heb k n btje mappen opgeruimd (was wel leuk want dr zaten echt heel leuke dingen in over uitgaan in rdam enzo, onderzoek naar discotheken, juridische dingetjes over veiligheid en rotterdam enzo :)), adreslijsten gemaakt en enveloppen gevuld en verstuurd enzo. t was ook wel gezellig want de secretaresse die mij n btje inwerkt enzo is echt aardig en daar heb k wel leuk mee gepraat. ze is pas 24 ofzo en heeft de studies gedaan die k ook wil gaan doen dus das ook wel handig :) heb meteen n hoop nieuwe info ingewonnen dus das mooi meegenomen. k weet nog niet wat k vandaag verder ga doen, vanaaf iig sporten maar verder weet k t nog niet. men volgens mij is dit al best n lang bericht, k ga maar ff stoppen want k heb verder toch niet zoveel meer te vertellen (alsof dit nog niet genoeg was...).

iedereen nog n fijne maandag, nog maar vier dagen en dan ist weer weekend :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11468 Gepost op: 11-08-2003, 14:52:37 »
Nou hehe ik ben weer online, jeetje wat heb ik veel gemist. Zoals de finale van de CMC  :'( . Omdat ik zolang ben weggeweest(iets van 3 weken) dachten sommige mensen dat de top 40 "een langzame dood was gestorven",(ik citeer Chriz maar ff) maar hier is helemaal niks van waar en inmiddels staan de nummers waarop je kan stemmen in het topic Top 40. Inmiddles ben ik weer bij en zal ik jullie de weken hierop volgend weer vergezellen

Groeten LC

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11469 Gepost op: 11-08-2003, 15:03:46 »

idefix, t klinkt echt heerlijk als n vakantie, daar in zeeland :) t lijkt wel n hele familie reunie ;) wonen al je zusjes nog in zeeland?

het voelde voor mij inderdaad ook net als een vakantie. Had gisteren ineens iets van sh.t! ik moeten morgen gewoon weer werken!!! :(

En ja, al mijn zusjes wonen nog in Zeeland. Eentje (de op een na jongste) nog op ons geboortedorp, (Kamperland) mijn jongste zusje woont in Middelburg (= 18 km) en mijn "oudste" zusje (het zusje dat dus meteen NA mij komt ;D  ) woont in een dorp ongeveer 30 km van Kamperland vandaan.
Mijn ouders wonen nog in ons geboortehuis, maar ze beginnen nu een beetje onrustig te worden, misschien dat ze ooit nog eens verhuizen (niet dat ik dat leuk zal vinden, maar ja, dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11470 Gepost op: 11-08-2003, 18:17:16 »
*op zn Drents...  Moiuhh!!

@miesh, k denk dat als je dit leest je niet meer hoeft te werken, dus t heeft geen zin je succes te wensen ;) maareh k vraag me wel af of je dat adres van die jongen nou al hebt :D ...oh btw, the colour purple is n film met oa woopi goldberg en oprah winfrey, en gaat over n zwarte vrouw die keihard misbruikt wordt en al heel jong kinderen krijgt en gescheiden wordt van dr zus etc. 1 grote ellende dus. njah, t is gewoon wel n mooi verhaal maar k heb besloten om m voorlopig maar niet meer te kijken want k ben m nu misschien toch wel n beetje zat :)
Hehe, nou voor vandaag succes wensen op 't werk had geen zin neej,,, maar morgen moek nog wel 1 keertje werken... ;) En ik heb zn adres nog niet hoor... :( Ik heb niks aan hem gevraagd enne,., mn broer zout vragen waarom hij hem nog niet had toegevoegd maarja, dat heeft ie ook niet gedaan... Nja, miss dak over paar dagen zo'n berichtje stuur via zijn profiel... of morgen op 't werk vraagt of iemand zijn email heeft ofsjow... Colour Purple diej film, klinkt wel mooi,,, dramatisch iig..!

Vandaag dus hard gewerkt,,, hehe, was heel irri want omdat er gister dus niet geplukt was stonden er megaveel rijpe bloemen die je allemaal moest toppen (afbreken zegmaar) ensjow... Dus daar waren we opzich wel erg lang mee bezig geweest als er niet zoveel mensen waren,,, dr waren iets van 8 plukkers,, dus waren wel op tijd klaar,,, was wel echt keiwarm in de kassen... Himmel zweten ensjow, egt irri.. Mja, om 12 uur gelukkig alweer vrij, en nu nog maar 1 ochtendjuh.! :D Morgen ff trakteren voor de laatste keer... We gingen dus ff boodschappen doen en 'n vriendje van 'n vriendin van mij (diej vriend woont in eindhove) diej logeert hierzo, en ik dacht nog dat 't wel koel zo zijn als we hun toenvallig tegenkwamen bij de Boer... En jawhoor,,, we lopen binnen ziek diej vriendin met dr vriend... :D Whaha, ik had hem nog nooit gezien, dus vonk wel grappig.. (andre vriendin van diej vriendin (:P) was ook boodschappen doen,,, heel toenvallig... ;) )

Pfff, het zweet staat op mn vorhoofd, tis keiwarm en deze kamer,,, buiten ook,, heel benauwd ensjow.. Bluh,, krijg je echt koppijn van. Verder vandaag dus binnen (in de koelte) zitten lezen, alhoewel ik me niet egt kon concertreren omdak zo'n hoofdpijn had/heb. Is nu wel beter gelukkig!

Annemieke, neejjoh keb nog geen foto's drin gedaan hoor... :P En diej van vis was ook erg leuk, maar duur en wat minder geschikt voor vakantiejfoto's drin...! Fijn dat 't verder zo leuk was in Friesland en over portomonnee (ofsjow) zie PM,,, diek nog ff moet gaan schrijve...

Doris, khoop voor je dat diej muggebulten snel over gaan... 't lopen in de polder wassut vast wel waard. ;) (heb je niks aan natuurlijk... :-P) En mooi dat je salaris wat hoger is dan gedacht,, wat voorn salaris krijg je dan? *nieuwschierig* ;)

Malcolm, fijn dattut gezellig was bij je ouders enzo!

Daan, welkom terug! Enne,, uitgebreid verslag gewenst jaaa...! :P

LC, ook jij 'welkom terug' zegmaar,,, en mooi dat de top40 niet aan een langzame dood is gestorven ofsjow... ;)

Idefix, fijn dat je 't zo leuk hebt gehad in Zeeland! Dan ben je dr echt ff uit, lekker..! :)

Ik ga nog ff snel pm schrijven en dan snel weg uit dit stikhete hok,,, doeghh :-*
« Laatst bewerkt op: 11-08-2003, 18:20:23 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11471 Gepost op: 11-08-2003, 19:38:56 »
Hoi mensjes!

Zo, vandaag weer gewerkt, 's middags moest ik naar de tandarts maar toen ik thuiskwam bleek dat die afgebeld had! Ben ik voor niks een half uur bij mn werk weggeweest. Maar goed het viel wel mee want we mochten de hele middag samenwerken dus das toch een stuk gezelliger dan alleen natuurlijk. Wel bloedheet natuurlijk maja ik zweet me nu ook al kapot zo rustig achter de comp zittend. De radio deed het niet vandaag op mn werk, normaal staat ie de hele dag aan dus dat was wel erg stil.

euh.... kaart? dat leg ik morgen uit!    :-[
ik geloof dat jij zeker wat uit te leggen hebt zo te horen... >:(

Nog even haar laten knippen, nog even lekker gegeten, vandaag naar Harderwijk geweest, dorpje en de randmeren bekeken en 's avonds heerlijk chinees gegeten. Toen weer terug met de trein (mét kaart :P ).
jaja, wrijf het er maar in he ::) :p. Lekker Chinees! Mmm 8). Show je je nieuwe kapsel nog ff int fototopic? ;)

haha, ja, precies! Hij verwachtte zeker al dat ik me aan het afvragen was waarom ik zo lang niets van m hoorde... Hrm, nu moet ik natuurlijk wel weer een lange mail terug gaan sturen, pff, en ik moet die vriendin van school nog terugmailen, en mn tante, en een andere vriendin, en nog een andere vriend, en die Friese vriendin natuurlijk... oja en nog iemand anders... pfff ::)

Jeej Anne-Marie, morgen eindelijk laatste werkdag! Leuk dat je gaat trakteren zeg! Hoop dat je werk morgen wat minder zwaar/warm is... Iig hoef je je dan toch niet zo giga uit te sloven...? Vandaag op mijn werk was er een nieuw iemand die net was aangenomen voor vast, dus die was echt onwijs fanatiek en wilde heel snel werken... pfff... En hemaal stressy als ze een klein foutje maakte enzo... Haha, ik ben echt de kampioen hoofdrekenen daar joh 8) ;D.
Ik ga nog ff snel pm schrijven en dan snel weg uit dit stikhete hok,,,
owjee... wat heb ik je aangedaan :-[

Doris, beterschap met je insectenbeten!
LC, welkom terug! Leuke 3 weken gehad?? Waar ben je geweest?
Idefix, klinkt idd als een supergezelli weekend! Mooi dat het zo leuk was! Maar goed dat je dan opt laatste moment toch kon gaan he? ;) Alleen jammer van de file natuurlijk...
Annuh, hoe wast in de Efteling? (=domme vraag natuurlijk ;)) Je hebt vast wel weer enthousiast meegedaan met alle shows e.d....! Enne je laat die foto's wel zien he?

Fijne avond iedereen!
« Laatst bewerkt op: 11-08-2003, 19:40:12 door Annemieke »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11472 Gepost op: 11-08-2003, 19:54:43 »
Hallo allemaal

Vandaag een dagje Efteling gedaan (Malcolm: met m'n moeder). Het was een kei leuke dag (natuurlijk ;) ).
Het begon om 8.00u toen de wekker ging. Even omdraaien en eruit. Om 9 uur kaartjes gehaald bij de AH en daarna op de fiets naar de Efteling. Rond kwart voor 10 kwamen we aan. Meteen even de nieuwe set pins gekocht, zodat ik weer wat te ruilen had en m'n verzameling zo compleet mogelijk werd. Ook heb ik een speciale pin gekocht, waar er maar 1000 van zijn gemaakt. Er zitten lichtjes in :) .
De eerste stop was Droomvlucht. Na twee keer Droomvlucht (het was lekker rustig) liepen we richting Carnaval Festival en Vogelrok. In C.F. even gezellig mee zitten bleren met de muziek, in Vogelrok gewoon een beetje in het karretje zitten en je laten rijden ;) . We hebben wat gegeten op het Anton Pieckplein, dat ziet er mooi uit! Daar ook nog twee pins gekocht, uit het smidje. Toen we dat ook gedaan hadden, vonden we dat het tijd werd voor het Sprookjesbos en het Sprookjesfeest. Dit keer was het met de Keizer met de onzichtbare kleren en Doornroosje. We hebben een paar liedjes gezongen en we zijn weer sprookjesvriendje geworden :) .
Nog even op de foto met de keizer en doornroosje (foto's komen na m'n vakantie waarschijnlijk, als het rolletje vol is), en weer het park in. De Piraña met een bezoekje vereerd. Waarom moet ik altijd onder de waterval terecht komen??? M'n rug en kont waren dus echt zeiknat, en dan bedoel ik dus helemaal nat... er was geen droog stukje Anne meer te vinden aan de achterkant. Om even op te drogen gingen we maar naar Meet en Greet (niet Engels uitspreken, gewoon twee mensen die toevallig Meet en Greet heten ;) ).
Greet ging een liedje zingen en als je de zangeres wist, moest je je vinger opsteken. Ik m'n vinger omhoog natuurlijk (Esther Hart - One more night). Meet knipogen naar mij en Greet kwam me halen. Samen met nog 3 mensen moest ik het podium op om een paar vragen te beantwoorden en daarna moest ik One more night zingen. Als ik iets niet kan, is het zingen, dus ik heb mooi voor schut gestaan ;) . En ik heb niet gewonnen, als je won kreeg je een consumptiebon.
Na Meet en Greet gingen we naar de Fata Morgana, om nog wat meer op te drogen. Wat was het toch rustig zeg in de Efteling! Nergens wachtrijen, maximaal 10 minuten, en dat was dan al lang! Tijdens de Fata gingen de lichten aan en was er even iets van storing, maar dat was al snel verholpen. M'n moeder heeft nog even gewinkeld in het Fata-winkeltje, met allemaal Oosterse spullen. We hebben even een frietje gegeten (Meet en Greet waren weer bezig: "Heej Anne!).
Het werd zo onderhand tijd voor de Wervelende Efteling Show, dus we hobbelden naar het Theater. Geweldige show natuurlijk weer, ik heel actief meegedaan en Christian Farla (de magier) vond het weer kei leuk :) . Het leek alsof hij me nog herkende van de vorige keer, maar dat zal wel niet. Na de show was een meet en greet (nu wel op z'n Engels ;) ). Alle kinderen wilden natuurlijk een foto met handtekening en zelf ook nog op de foto. Ik ook uiteraard :) . Bij iedereen schreef Christian: Voor ..., Christian Farla, magier. Bij mij: Veel liefs, Christian Farla, x x x . ;D . Ik natuurlijk helemaal gelukkig (scan zien ;) ??). En ook ik op de foto met Christian (foto volgt over 2 weken).
Tja... toen hadden we al veel gehad natuurlijk. De Phyton mijden we, omdat m'n moeder daar niet tegen kan. Dat plein is sowieso niet erg boeiend. Het Anton Pieckplein daarentegen wel, met de twee zweefmolens en de rups. Eerst weer een frietje gegeten (kreeg bij m'n Pardoes Tekenattelier of zoiets een gratis pin :) ). We wilden eigenlijk poffertjes, maar omdat het zo rustig was, was de poffertjeskraam al dicht. Na de frietjes kwam de zweefmolen, nog een zweefmolen en de rups.
Wat hadden we nog niet gedaan... Het Land van Laaf. Daar hebben we even rondgelopen, de monorail gedaan, en toen was het eigenlijk wel mooi geweest. Via de Caroussel en de Pagode richting uitgang. Nadat we de fietsen hadden gepakt kwamen we nog mensen tegen met heel veel pins, nog even een speciale pin geruild :) altijd leuk.

Nu nog even de rest bijlezen!

Groetjes, Anne

EDIT: hierbij het bewijs!  ;D
« Laatst bewerkt op: 11-08-2003, 21:26:10 door Annuh »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11473 Gepost op: 11-08-2003, 21:13:49 »
LC, welkom terug! Leuke 3 weken gehad?? Waar ben je geweest?

Nee Annemieke ik heb geen leuke 3 weken gehad. Ik ben niet op vakantie geweest maar mijn internet lag eruit dus 3 weken niet forummen:(

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11474 Gepost op: 11-08-2003, 21:30:22 »
Jeej Anne-Marie, morgen eindelijk laatste werkdag! Leuk dat je gaat trakteren zeg! Hoop dat je werk morgen wat minder zwaar/warm is... Iig hoef je je dan toch niet zo giga uit te sloven...?  ....owjee... wat heb ik je aangedaan :-[
Jup, idd! *jippiej* :D Ik hoop dat 't ook wat minder zwaar is,, denk 't wel btje want de warme kas doen we als eerst (dat lijkt mij logisch iig). En hoef me in principe niet giga uit te sloven,, maar gewoon mn best doek natuurlijk wel. :) En ja wat je me hebt aangedaan,,, tssk,, tis dieptriest wat jij mij ammel aan doet... :(  ;)

Mja, heb poosje geleden alweer, lekker macaroni gegeten..! :) Toen met hondje gelopen, ik had echt de neining om met hr in de water te duiken, mja had mn bikini niet aan... ::) Heb net weer ff vriendin gesproken die sinds vrijdag terug is, enne, zij werkt ook vlakbij die kas waar ik werk, dus fietst zij morgen met ons mee... :D Ff, bijpraten en dan iets afspreken denk ik voor deze week. Nog één ochtend,, whaah, das wel flip..!

Annuh,,, leuk zo'n lang verslag! Zo te horen heb je je wel weer erg vermaakt..! :)

Ik ga ff drinken enzo, en dan voor de laatste keer vroeg naar bed,,, whiejj, doeidoei! :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11475 Gepost op: 11-08-2003, 21:43:28 »
Annuh,,, leuk zo'n lang verslag! Zo te horen heb je je wel weer erg vermaakt..! :)

Ik ga ff drinken enzo, en dan voor de laatste keer vroeg naar bed,,, whiejj, doeidoei! :-*

Tuurlijk!! Ik altijd he ;)

Proost en welterusten!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11476 Gepost op: 12-08-2003, 01:03:01 »
@Bertha531: Ik ken je niet zo goed, maar eeuh...aangenaam!
Hoi!

(kwetet, dubbelop, =dus supergigadom)
Oh? Een kwetet? En een contaminatie is dubbelop in 1 woord? Is een kwetet ook per definitie taalkundig niet correct? Kan die spellingscontrole die er ineens is ook kwetetten (=mv?) herkennen?

Is toch wel heeeeeel lang geleden dat jij ooit je avatar veranderd hebt! (heb je dat eik wel ooit eerder gedaan?) Maar is wel leuk zo iig!
Ik had vroeger op het 'oude' forum een avatar van een soort op en neer stuiterende koe. Helaas is die zoekgeraakt; mocht iemand m ooit ergens vinden, vertel het me, want ik mis m toch ook wel. Mischien kan ik dan die stuiterende koe wel bij deze 'relaxte'  koe monteren. :)

En stond niet er in die brief: 'Ik ga je zo een mail sturen dat deze brief eraan komt.' ? Dat zou wel humor zijn.  :D ;)

Moiuhh!!

Zeg @miesh, wat zegt die spellingscontrole wel niet allemaal bij jouw posts? ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11477 Gepost op: 12-08-2003, 11:21:19 »
Goeiemorgen??

Niemand wakker genoeg om in de bar iets te posten??

Erwin Krol had geen gelijk, het is niet 10 graden kouder dan gister!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11478 Gepost op: 12-08-2003, 11:41:19 »
ik wil best wat posten hoor, alleen heb ik op dit moment niet zoveel te melden.
wat ik hier op het werk aan het doen ben, is voor niemand interessant (behalve voor de klant dan)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11479 Gepost op: 12-08-2003, 14:15:52 »
Ik heb een speciaal emailadres hiervoor aangemaakt

chrizcmcmb@hotmail.com

dus mensen die kicken op het toevoegen aan MSN  :P Ik zal er alvast bijzeggen dat ik niet zoveel op MSN zal zijn, want dat doe ik liever op mijn privé-adres.