Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106632 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11480 Gepost op: 12-08-2003, 14:18:16 »
en dat is....?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11481 Gepost op: 12-08-2003, 14:22:03 »
privé  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11482 Gepost op: 12-08-2003, 14:25:05 »
*zucht*

heeft iemand al opgemerkt dat mijn sterretjes verplaatst zijn?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11483 Gepost op: 12-08-2003, 14:29:49 »
Allowh mense!!

Ik ben vrij..! :D *whiejj*

Vanochtend dus voor de laatste keer gezwoegd en gezweet,,, we moesten alleen maar plukken en daar waren we om half 12 meeklaar en toen waren we vrij.! Getrakteerd, basin ff bedankt ensjow, en ze zij dat we volgend jaar altijd terug mochten komen ensjow, zou ze wel leuk vinden. Nja, en ik heb een msn-adres gevraagd van een medezwoeger,, niet dé jongen want die was er vandaag niet,, maar diej andre heeft wel diej leuke jongen zijn email, dus kank via hem, zijn email adres op msn vragen. Das wat minder opvallend dan berichtje sturen via zijn profiel.! :) *jeujj* Ben vanochtend dus met die vriendin mee gefiets, ff begepraat, voor zover dat kan in een half uurtje, was wel leuk. :)

Ik ga zo met mn moeder naar 't centrum, ff wat leuke dingen kopen hopelijk! En miss vanavond naar dé Gouden Pijl, das een wielerwedstrijd, hier berichtje van de site geplukt:

Toppers uit de Tour de France 2003

Stichting De Nieuwe Pijl heeft wederom een aantal toppers uit de Tour de France weten te strikken voor de aankomende editie van de Gouden Pijl.

Aansprekende namen als Alexandre Vinokourov (derde plaats), Servais Knaven (enige Nederlandse etappewinnaar), Michael Boogerd (beste Nederlander, winnaar Gouden Pijl 2002) en de sprinter Alessandro Pettacchi (meervoudig etappewinnaar) zullen hun opwachting maken aan de start van de Gouden Pijl.

Leuk he! :) En de enige echte Marieke van Idols treed ook nog op (jeujj ::) ) en verder nog Silkstone (maar die treden op in 'n café waark toch niej in mag). Dus denk dat ik dr wel heen ga, weet nog niet zeker, tis wel erg warm ensjow... En ga zo ook al naar de stad, ik zie wel iig.

Zeg @miesh, wat zegt die spellingscontrole wel niet allemaal bij jouw posts? ;)
Eh... spellingscontrole? Die heb ik niet nodig... toch? ;)

En Daan, duh tuurlijk is 't al opgemerkt dat je sterretjusz verplaatst zijn! ;) Tis wel beter zo vinnik...!

Ik ga nu,, doeidoei,, ik blij...! :D
« Laatst bewerkt op: 12-08-2003, 14:33:52 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11484 Gepost op: 12-08-2003, 15:26:34 »
Hola allemaal! :)

Ik heb gister Sixflags Holland met een bezoekje vereerd. :) Ben samen met een vriend van me gegaan. Omdat het redelijk warm was, hebben we er een relaxt dagje van gemaakt. Van 3 tot 9 in het park geweest.

Het was heel rustig, maar Sixflags zou natuurlijk Sixflags niet zijn als ze meteen overschakelijken op halve kracht, waardoor je soms nog een kwartier staat te wachten. Maar desondanks viel het vaak wel mee en hoefden we maar een paar rondjes te wachten. Alleen El Condor had een wachttijd van een half uur. De kleine attracties hadden geen wachttijd. Heb in een van de draaimolens (een ding wat over de kop gaat (in de buurt van Bugs Bunny etc) een priverit gemaakt.

Ik had verwacht dat het bij de waterattracties wel wat drukker zou zijn, maar gek genoeg konden we bij El Rio Grande direct instappen. Bij de Crazy River (boomstammen) 10 min. gewacht.

Een erg leuk dagje dus.  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11485 Gepost op: 12-08-2003, 16:47:04 »
Haihai,

Hm, eens kijken wat voor nieuwe knopjes dr ammaal zijn... Dat multicitaat is echt super, dat deed ik al veel vaker maar dan moest je telkens kopieren en plakken dus dit is wel veel sneller... tenminste, als t werkt... jeej het werkt! :D
En ja wat je me hebt aangedaan,,, tssk,, tis dieptriest wat jij mij ammel aan doet... :(  ;)
haha, hmmm doel je nu ergens op? ::) :P Ik vraag me trouwens af waar dat " " vandsaan komt... ???

Annuh, leuk verslag zeg van de Efteling!! Khad natuurlijk ook niet anders verwacht dan dat je het heel leuk zou hebben gehad.

Er komt zo een vriend van me langs (die met wie ik op vakantie ben geweest), gaan we even elkaars vakantiefoto's bekijken enzo. Ik zit nu eik op m te wachten dus als deze post zomaar afgebroken wordt weten jullie dat ie gearriveerd is...

Malc, mooi dat het leuk was in 6Flags!

Annuh,

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11486 Gepost op: 12-08-2003, 16:49:37 »
@miesh, mooi dat je werk afgelopen is :) veel plezier als je nog naar dat gedoe gaat.

malcalm, mooi dat t lekker rlx was daar :)

ff geen zin om verder te reageren, sorry, maar k zit nu met n vriendin op msn die himmel over de rooie is want dr moeder belde net huilend vanuit t ziekenhuis, ze had net n mri scan gehad want dr zus had borstkanker en toen bleek uit een echo bij haar dat ze ook iets had en daarvoor moest ze dus n scan. maar goed, k schrik me dus ff dood en heb ook geen id wat k dr mee aan moet, k ben nooit zo goed in dit soort dingen  :-[ maar men k ben echt bang dat t iets ergs is, t hoeft niet per se kanker te zijn maar kan wel  :-\ sorry, dis btje onsamenhangend verhaal maar k heb ongeveer 1000 gedachten door mn hoofd lopen nu...
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11487 Gepost op: 12-08-2003, 17:21:25 »
ai, dat klinkt allemaal niet fijn Doris.  :o  :(

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11488 Gepost op: 12-08-2003, 19:09:52 »
Dat is niet fijn om te horen en dat zuigt enorm. Ik snap wel dat je ervan schrok en ik kan er ook meestal niet goed op reageren op dat soort dingen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11489 Gepost op: 12-08-2003, 20:48:38 »
Ow Doris idd schrikken zeg... ik help je hopen dat het toch meevalt maja :-\. En dat je niet weet hoe je moet reageren lijkt me idd dat iedereen dat zou hebben, dus je vriendin zal iig echt wel doorhebben dat je het gwoon ammaal goed bedoelt en dat je iig met haar meeleeft... dat is dan sowieso al een steun voor haar, zeker weten.

Nou ik was net dus idd midden in een post toen die vriend voor de deur stond. Was wel gezelli, ff bijpraten enzo, en hij had erg leuke foto's van onze vakantie. Maarre wat wilde ik ook alweer tegen Annuh zeggen...?? Ojaaaa dat ik echt wel wakker was om uhm - 21 over 11, al meer dan 5 uur dus ::) maar ja op mn werk heb ik niet zo heel veel tijd om te forummen... Het zou in theorie wel kunnen in de pauze, maja...

Anne-Marie, nog naar de Gouden Pijl geweest? Zo ja, wast leuk? Kheb daar idd wel affiches van gezien in Emmen jah...

Kheb zojuist btje bijgepraat met *Daan* (wat een belachelijke plaatsing van die sterren zeg :P)! :D Uiteindelijk heb ik hem het ontbreken van de kaart vergeven ;) want hij had een redelijk goed excuus ;). De nieuwe avatars heeft ie zich ook uit proberen te praten door nu een hele berg avatars op dezelfde plek te zetten, maar ja je moet wel duizend keer vernieuwen voor je eens degene ziet die je wil zien... ::)

Bertha, haha leuk die ventilator erbij! Een stuiterende koe erbij zou ook wel erg grappi zijn denkik maar ja het wordt dan wel weer zo druk he...
En stond niet er in die brief: 'Ik ga je zo een mail sturen dat deze brief eraan komt.' ? Dat zou wel humor zijn.  :D ;)
hahaha, nee dat nog net niet, want toen wist ie nog niet dat hij een internetcafe zou vinden in Praag. Hrm, hier staan trouwens weer rare tekentjes in... terwijl ik ze in de post wel gewoon als aanhalingstekens zag... :-\

Mn vader jaagt me nu weg, en ik moet toch ook alweer naar bed :( dusse welterusten, tot morgen en alvast een hele fijne 13e augustus! ::) :-*

PS: heb op spellcheck geklikt maar dan komt er alleen een leeg venster, dat werkt dus nog nie? ja was alleen om ff uit te testen of t werkt hoor :p

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11490 Gepost op: 13-08-2003, 01:26:41 »
Nee?

Leuk he! :) En de enige echte Marieke van Idols treed ook nog op (jeujj ::) )
Wat is nu belangrijker, die wielrenners of Marieke?

maar men k ben echt bang dat t iets ergs is, t hoeft niet per se kanker te zijn maar kan wel  :- sorry, dis btje onsamenhangend verhaal maar k heb ongeveer 1000 gedachten door mn hoofd lopen nu...

De moeder van een vriend van mij heeft ook borstkanker, ze had zelfs uitzaaingen naar de okselklieren, maar het wordt nu met chemokuren behandeld, en het ziet nu goed uit. Als het kanker is, hopelijk zijn ze er dan op tijd bij, want dan is het goed te behandelen. (Al zijn die chemokuren verschrikkelijk.  :()

Bertha, haha leuk die ventilator erbij!
Dank je! Maar het is echt monnikenwerk! Een WIDM.com site in elkaar draaien is 1 ding, maar zo'n avatar, pffff.... ;)

Hrm, hier staan trouwens weer rare tekentjes in... terwijl ik ze in de post wel gewoon als aanhalingstekens zag... :-\n

Dat kan weer mooi naar dat BUGS-topic, het is daar bijna net zo gezellig als hier!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11491 Gepost op: 13-08-2003, 09:47:56 »
Ik had vroeger op het 'oude' forum een avatar van een soort op en neer stuiterende koe. Helaas is die zoekgeraakt; mocht iemand m ooit ergens vinden, vertel het me, want ik mis m toch ook wel. Mischien kan ik dan die stuiterende koe wel bij deze 'relaxte'  koe monteren. :)
deze? ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11492 Gepost op: 13-08-2003, 11:29:31 »
Goeiemorgen!!

Zo heb lekker uitgeslapen vandaag.! Tot kwart over 10,, heerlijk.!

Anne-Marie, nog naar de Gouden Pijl geweest? Zo ja, wast leuk? Kheb daar idd wel affiches van gezien in Emmen jah...
Jup, ik ben nog naar de Gouden Pijl geweest. En 't was heel koel,, de wedstrijd begon om half 8 ofzo en wij gingen om 8 uur naar de stad fietsen,, nja, ff fiets neergezet toen gingen we ff op de traverse (ofsjow, das zo'n soort brug) lopen en toen kon je dus de wielrenners van boven zien. Dr was al 'n kopgroepje,, ff foto's gemaakt. Toen 't parcour btje verkennen, foto's gemaakt ensjow. :D Was best druk overal,, drukste was 't natuurlijk bij de finish. Ik best wel veel foto's maken alleen ik wou nog een goede maken van Alexandre Vinokourov, alleen dat lukt steeds niet.. En mn broer en vader zeuren dat dat niet zo moeilijk was enzo, dus doen ging vader proberen foto te maken van hem,,, lukte ook niet echt... ::) Toen ik nog een keertje geprobeerd, en ik denk dat die foto wel aardig gelukt is. 't was trouwens klein parcour dus ze moesten tienduizend rondjusz rijden zegmaar... Toen zijn we zo langzamerhand naar de finish gelopen, eerst nog ff ons laten bedienen door mn andre broer die bij de dierentuin werkte. ;D Toen net na de finish plaatsje gevonden, je kon 't wel goed zien daarow. Maarja, inmiddels was 't behoorlijk spannend, eerst was Pettachi er vandoor gegaan,,, Boogerd probeerde dr achteraan te gaan maar na 2 rondjes was er helemaal geen kopgroep meer... Toen er nog 4 rondjes te gaan waren ofsjow, ging Vinokourov dr van door...! (ik zo tegen mn vader: "Waah,,, Vino, Vino!" :D Vinokourov is koel namelijk...) Terwijl een paar jongens voor mij de hele tijd schreeuwden: "Boogerd, Boogerd!" Nja, toen ging Boogerd dus Vinokourov achterna, van Bon had paar seconden achterstand. Dat was nog steeds zo toen ze nog 1 ronde te gaan hadden,,, en toen op 't laatst ging van Bon hard sprinte en toen had ie gewonnen... ::) Iedereen dacht dat of Boogerd of Vinokourov ging winnen,,, mja, toen ging van Bon dr vandoor, Vino werd tweede, hele kleine achterstand op van Bon, en Boogerd werd derde...! :) Nja, was iig erg leuk om dat allemaal te zien ensjow.! Toen gingen al diej hypermensjusz het parcour op want wij stonden vlakbij 't podium. En toen moesten de wielrenners (de winnaars dan) natuurlijk weer terugfietsen naar het podium en moesten door diej massa mensen en toen fietste Boogerd en Vinokourov heel vlak langs mij...! Ik kon ze zo aanraken...! *jippiejj* Toen werden ze gehuldigd door Marieke ensjow, burgemeester nog ff wat zeggen en toen gingen de wielrenners weg,,, Marieke van Idols ging dus op 't markplein optreden maar dat hoefden we niej echt te zien dus zijn we weer naar huis gefietst. Buiten nog ff sterren gekeken, ik heb 2 vallende sterren gezien... :D

Wat is nu belangrijker, die wielrenners of Marieke?
De wielrenners natuurlijk... ;)

Owjaah, gister ging ik dus ook nog naar de stad met mn moeder, toen waren de amateurs en de vrouwen aan 't rijden,, en dat was heel irri om met je fietst door al die mensen te fietsen zegmaar. En wat nog stommer was, dat heel veel winkels dicht waren ivm de Gouden Pijl. ::) Dus toen zijn we iig ff naar de V&D gegaan, en daar heb k etui gekocht.! :) Verder niks dus want bijna alles was dicht,,, drm gaan we iig binnekort het nog maar keertje proberen in de stad...!

Doris,, das idd erg schrikken...! :-\ Ik hoop dat 't geen kanker is,,, en als 't wel kanker is dat ze er dan iig op tijd bij zijn. Meestal is borstkanker nog wel aardig te behandelen (zoals Bertha idd ook zegt...) als je er op tijd bij bent, ik ken twee mensen die borstkanker hebben gehad en 't is bij allebei gelukkig goed afgelopen...

Annemieke, succes vandaag weer op je werk maar aangezien je dat pas erna leest hoop ik dat 't weer was meegevallen en dat 't btje gezelli was ensjow..!

Ik ga nog ff bijlezen en dan maar eens ontbijten... ::) Doeidoei!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11493 Gepost op: 13-08-2003, 11:37:29 »
Die foto's ga je toch wel posten toch? want ik wil ze wel(ben een grote wielrenfan)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11494 Gepost op: 13-08-2003, 11:38:33 »
@miesh: lijkt me best wel gaaf om zo'n wedstrijd mee te maken. We hadden heir thuis een aanbieding gekregen om naar de finale in Parijs te gaan, maar net alsof je dan iets kan zien ::) . Ik wil wel je foto's van Vino zien hoor!

Doris: Ik ben altijd heel slecht in zulke dingen, maar ik hoop ook dat het geen kanker is!

Vandaag nog even werken, bikini kopen in de stad en een lijstje maken met wat ik niet moet vergeten voor de vakantie (morgen weg!!! ;D ). Mocht iemand iets weten wat ik zeker niet moet vergeten, laat het maar weten! M'n opblaaskrokodil heb ik al opgeschreven, dus die hoeft niet meer. M'n moeder is nu grote schoonmaak aan het houden... woensdag wasdag? woensdag schoonmaakdag? Hier is het in ieder geval allebei... Ach, zolang ik niet te veel hoef te doen ;) Van mij hoeft al dat schoonmaken niet hoor, alles zit toch onder het stof als je terug komt! Koffer inpakken komt morgenvroeg wel, we gaan om 12.05 uur met de trein mee, dus tijd zat! Tegen die tijd zal ma wel in de stress zitten ;D omdat ik altijd alles op het laatste nippertje doe :) .

Fijne dag nog allemaal!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11495 Gepost op: 13-08-2003, 11:44:34 »
Die foto's ga je toch wel posten toch? want ik wil ze wel(ben een grote wielrenfan)
Hehe, is goed hoor, keb 't rolletje volgeschoten, vandaag ws wegbrengen.. Dus in 't weekend heb ik ze zowiezo wel denk ik. ff scannen,, en voila..

@miesh: lijkt me best wel gaaf om zo'n wedstrijd mee te maken. We hadden heir thuis een aanbieding gekregen om naar de finale in Parijs te gaan, maar net alsof je dan iets kan zien ::) . Ik wil wel je foto's van Vino zien hoor!
T is ook heel gaaf... ;) En idd,, bij de finale van Parijs zie je niet echt veel denk ik... En ja ik zal de foto's van Vino laten zien,, eerst heel onduidelijke foto's, dan steeds wat duidelijker denk ik... ::)

Jij alvast veel plezier op vakantie Annuh! :) En succes met pakken ensjow..!

Iedereen fijne dag en tot straks denk ik..!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11496 Gepost op: 13-08-2003, 14:01:18 »
*zucht*

Goh, *DaaN*, wat grappig, je sterretjes zijn verplaatst. Heeft dat te maken met de sterrenregen van deze week? Allelei komeet-gruis geeft een sterrenregen te zien, als je tenmiste op het juiste moment wakker bent en de juiste richting op kijkt. Vergeet niet een wens te doen, want bij vallende sterren mag dat, en als ze niet te gek zijn, komen ze uit.

FF iets anders: heeft iemand al last gehad van die oervervelende worm, die MSBLAST.EXE heet? Voor degenen die in paniek raken omdat ze een virus hebben, en een middagje systeemherstel niet zo zien zitten: HELEMAAL NIET NODIG!!!!

Ik had die worm binnen, en ik ben hem kwijt. Ga naar de site van Microsoft, kijk wat er staat geschreven over die worm, klik op downloads, en laat het programmaatje (de patch), draaien. Voor zover ik nu kan beoordelen, ben ik hem inderdaad kwijt, want het systeem sloot zich eerst af na 1 tot 5 minuten, terwijl ik nu ruim een half uur online ben, zonder dat er maar iets is gebeurd.

Dus sla met dit warme weer niet zelf op tilt, pik het programmaatje op, en microsoft doet de rest. Ik heb even de link niet bij de hand, maar mede dankzij limone loopt mijn systeem weer als een trein.
« Laatst bewerkt op: 14-08-2003, 14:55:54 door bodejosm43 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11497 Gepost op: 13-08-2003, 14:17:20 »
Welke site van Microsoft. Benelux, Nederland, Frans, Engeland of Amerika?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11498 Gepost op: 13-08-2003, 15:14:39 »
Dat zie je vanzelf, LC.

.COM, want .COM is in dit geval de internationale site. Overigens: het is alleen (althans voorlopig) nodig, als je WindowsXP als besturingssysteem hebt. Het heeft geen zin om een "PATCH", zoals dat heet, te downloaden, als jouw besturingssysteem geen risico vormt. Klik op de onderstaande link om patch te downloaden:

Je zou eigenlijk EERST de volgende handeling moeten verrichten om de systeemklok even stil te zetten, maar dat bleek bij mij niet nodig te zijn. Mocht het me opnieuw overkomen, dan doen ik die handeling alsnog, ik zet hem even erbij.

Zodra je de 'klok' te zien krijgt die zegt dat je pc na 60 sec. opnieuw opstart, moet je dit doen:

Start, Uitvoeren, typ cmd in en geef een enter. Dan kom je in een zwart scherm te staan en dan tik je: shutdown (spatie) -a (enter)

Dit zet de klok stil.

Deze  handeling heb ik niet uitgevoerd, dus, misschien is het bij anderen wel nodig.

http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074&displaylang=nl

« Laatst bewerkt op: 13-08-2003, 18:25:03 door bodejosm43 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #11499 Gepost op: 13-08-2003, 15:55:52 »
dank jullie voor alle reacties :) ze weten nog niet wat het is dat die moeder van mn vriendin heeft, maar het is iig niet goed. er zijn kalkafzettingen gevonden en volgende week krijgen ze te horen wat het is. het is gelukkig niet per se kanker, dus we hopen heel erg dat t toch niet zo erg is...

annuh, veel plezier alvast op vakantie!

@miesh, leuk dat de gouden pijl zo leuk was :)

k ben vanmiddag wezen winkelen. in drie kwartier heb k twee broeken en een truitje gekocht, ammel in de uitverkoop :D, das best veel voor mijn doen. verder nog ff een hele hoop schoolspullen gekocht, ook wel leuk allemaal. vanaaf ga k met mn moeder uit eten, heb dr niet zoveel zin in maar goed af en toe moeten zulke dingen nu eenmaal en als ik haar dr een plezier mee doe... ff de rest van t forum n btje bijlezen, iedreen nog n fijne dag!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!