Goeieavond mense!
Ik heb vandaag niet echt veel gedaan...
Naar de stad geweest,,, omdat nu dus wel de winkels open waren alleen niks gekocht... Nouwja, mn moeder hebt pyama voor mij gekocht. Maar geen ketting ofsjow diek wel wou kopen. Maarjah.. Verder owjaah,, heb ik vandaag een achternichtje drbij gekregen..!
Mn nicht is dus vandaag rond 5 uur bevallen, en tis een meisje,,, ze heet Michelle.
Nu is mn oma dus overgrootoma geworden, mn neef oom en mn moeder, oud-tante.. Moewhaha.
Verder niet veel bijzonders vandaag,,, tis niet echt lekker weer,, niet zoveel zon.. En ook geen regen.
Hulde voor Anne-Marie!
*maakt buiging*
Anne-Marie, mooi dat het wielertoernooi zo leuk was! Ik heb echt nog nooit van die Vino... wat was het nou... Vinokourov gehoord... maar dat zal wel weer aan mij liggen .
Tssk, dat ligt idd aan jou, maar wat wil je, je kende Martin Verkerk ook geeneens...
sportbarbaar... :p in drie kwartier heb k twee broeken en een truitje gekocht, ammel in de uitverkoop
Hier,, geen drie broeken dus Annemieke.
Wel veel iig Doris,, mooi dat je geslaagd bent..!
Enne idd Doris, hou ons op de hoogte he over de moeder van je vriendin!
Als het echt kanker is, heeft je vriendin ook een probleem, want het is erfelijk.
Fijn. Mijn oma heeft dus borstkanker gehad... :-\ Nja, mn moeder en zus van mn moeder hebben allebei (nog) geen borstkanker gehad iig.
Verder Annuh, voor de laatste keer nog keertje, veel plezier op Rhodos!! En tot volgende week zaterdag..! Khoop dat je je dure bikini vaak aan kunt doen daarow...
@miesh, ik ben benieuwd naar de foto's
Ik ook...
Alleen nu heb ik ze vandaag weggebracht, zegt die gast dat 't meestal 2 a 3 werkdagen duurt en dat ie denkt dat ze pas maandag of dinsdag klaar zijn...
Noujaahzeg... Ga zaterdag wel ff langs denk ik, you never know.
Ieder nog fijne avond en ik ga strakjusz sterren kijken..
Vandaag schijnen de meeste sterren te vallen dus ben benieuwd.!
Doeghhh