Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106570 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11500 Gepost op: 13-08-2003, 16:01:05 »
Vandaag druk, ik moest eerst werken, toen hier even langs geweest (tegelijkertijd eten), daarna zwemmen en toen om half 4 nog even de stad in geweest en een CD van 'Nightwish' gekocht, daarom ben ik nu weer hier omdat ik ondertussen dan hier even kan forummen, terwijl ik naar de cd luister.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11501 Gepost op: 13-08-2003, 17:10:41 »
Ik heb een nieuwe bikini!!! Waarom heb ik zo'n verrekte dure smaak? Want alle bikini's die in de opruiming waren, vond ik niet leuk, dus nu heb ik er eentje uit de nieuwe collectie. 60 euro... maar hij is wel leuk! En van Nike, dus ook nog eens goeie kwaliteit.
Ik heb verder ook geen zin om in te pakken, m'n moeder is flink aan het wassen geslagen. Ben trouwens ook langs de opticien geweest en ik moet een bril... om te lezen. Dat komt wel na de vakantie hoor!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11502 Gepost op: 13-08-2003, 18:07:00 »
Dat van die bril zou ik nu al doen, Annuh. Een bikini voor 60 euro? Pure zijde, misschien, gouddraad, ik kan me de prijs haast niet voorstellen. Moet je eens uitrekenen hoeveel dat per vierkante centimeter textiel is. Heb je niet per ongeluk 54 euro teveel eraan uitgegeven? ::) ::) :P

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11503 Gepost op: 13-08-2003, 18:33:58 »
Misschien ga ik morgenvroeg nog naar de opticien, maar dan is de bril toch pas over een week klaar, en dan zit ik nog op Rhodos!
Ennuh... die bikini is een sportbikini, die zijn over het algemeen sowieso duurder. Is ook niet zo'n miniscule bikini hoor, er zitten pijpjes aan het broekje.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11504 Gepost op: 13-08-2003, 19:51:14 »
HET REGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig!! Eindelijk!! Het is ook meteen een stukje koeler hier ;D .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11505 Gepost op: 13-08-2003, 19:59:26 »
Poe hier wast anders nog bloedheet, althans op mn werk, heb me kapot gezweet en daarna nog naar een vriendin gefietst om haar tas terug te brengen, ook weer heel hard gefietst want ik wilde daarna nog snel naar de stad, naja conclusie: nu very moe. En ik hou het ook verder kort want ik moet alle jp'ers nog bellen (pff... dat ga ik nooit halen :-\). Ik wil nl heel heel graag proberen om vrijdagavond nog met hen af te spreken... maja grote vraag natuurlijk of dat gaat lukken.

Btw, ik heb mn portemonnee weer terug! Hulde voor Anne-Marie! ;)

Doris, jullie hebben dus nog wel hoop, nou sterkte ermee he.
Drie broeken en een truitje in drie kwartier is trouwens echt superveel! :o (alleen Han zou het kunnen overtreffen ;))

Annuh, succes met inpakken! Ik zou wel vandaag ook al iets doen, dan zit je moeder ws toch ietsje minder in de stres... ;)

Anne-Marie, mooi dat het wielertoernooi zo leuk was! Ik heb echt nog nooit van die Vino... wat was het nou... Vinokourov gehoord... :-[ maar dat zal wel weer aan mij liggen ;).

Fijne avond nog iedereen!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11506 Gepost op: 13-08-2003, 20:00:00 »
Annemieke, jij moet weer als eerste de spell check testen he. ;) We hadden t kunnen weten... ::) Hij doet het idd niet en de kans is groot dat hij het ook nooit gaat doen. Daarvoor moet speciale software worden geïnstaleerd op de server. Het is de vraag of dat kan.

@miesh, ik ben benieuwd naar de foto's.

Chriz, hoe bevalt je cd?

Doris, houd ons op de hoogte van die moeder! Als het echt kanker is, heeft je vriendin ook een probleem, want het is erfelijk.  :-\ Erg naar allemaal. Ik weet ook nooit goed om te gaan met dit soort situaties.
Heb je geen zin om uiteten te gaan, vanwege de situatie rond die moeder?

Annuh, heel veel plezier op Rhodos! Ik hoop voor je dat het weer het toelaat om iedere dag van je nieuwe bikini te genieten. Maar dat komt waarschijnlijk wel goed. Ik heb ook pijpjes aan mijn zwembroek.  8) En waarom jij zo'n verrekte dure smaak hebt??  ::) Misschien omdat je een vliegtuig bent. :P Vliegtuigcoating is nou eenmaal duur. Oja, en op je lijstje: "bikini". Doe voorzichtig daar. Tot volgende week zaterdag!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11507 Gepost op: 13-08-2003, 20:03:43 »
Poe hier wast anders nog bloedheet, althans op mn werk, heb me kapot gezweet

Bij de Marskramer? Hebben ze daar geen airco meer? Nou hier regent nog niet, het is bewolkt maar het lijkt er niet op dar het gaat regenen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11508 Gepost op: 13-08-2003, 20:11:54 »
Annemieke, jij moet weer als eerste de spell check testen he. ;) We hadden t kunnen weten... ::)
niet waar!! Bertha had m al getest! Ik zei alleen wat ik zag, dat hoefde nog niet hetzelfde te zijn als bij hem...

Magoed, nm dat ie t niet doet maar ik vroeg me af wat er dan zou staan, hoe dat dan werkte enzow...

Bij de Marskramer? Hebben ze daar geen airco meer?
in het magazijn van de Marskramer niet nee... ik werk niet bij de winkel zelf...

Btw Malc, wat knap zeg, hoe krijg je het voor elkaar! ;D Exact om 20:00:00 posten! Argh :o dat wil dus zeggen dat het al 20 uur geweest is, waaah, ik moet nu echt snel gaan bellen...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11509 Gepost op: 13-08-2003, 20:16:09 »
Weet ik. Maar toen ik een klein jochie was ben ik daar een keer met de roefeldag geweest, en toen hadden ze Airco

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11510 Gepost op: 13-08-2003, 20:23:42 »
Annuh, succes met inpakken! Ik zou wel vandaag ook al iets doen, dan zit je moeder ws toch ietsje minder in de stres... ;)

Neh... ;D

Annuh, heel veel plezier op Rhodos! Ik hoop voor je dat het weer het toelaat om iedere dag van je nieuwe bikini te genieten. Maar dat komt waarschijnlijk wel goed. Ik heb ook pijpjes aan mijn zwembroek.  8) En waarom jij zo'n verrekte dure smaak hebt??  ::) Misschien omdat je een vliegtuig bent. :P Vliegtuigcoating is nou eenmaal duur. Oja, en op je lijstje: "bikini". Doe voorzichtig daar. Tot volgende week zaterdag!

Ik heb het al op m'n lijstje staan! En morgen ga ik als vliegtuig in een vliegtuig! Gaaf he ;) . De mevrouw van het weer zei dat het 34 graden is in de buurt waar ik heen ga... net zoiets als gister hier dus ;) , dus het zal wel meevallen.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11511 Gepost op: 13-08-2003, 20:25:47 »
Anne-Marie, mooi dat het wielertoernooi zo leuk was! Ik heb echt nog nooit van die Vino... wat was het nou... Vinokourov gehoord... :-[ maar dat zal wel weer aan mij liggen ;).

:o Dat ligt zeker aan jou! Winnaar van de Amstel-Gold race. Etappe gewonnen en verder ook een ontzettend goede TDF gereden (3e geeindigd.) En dat was alleen dit jaar!

niet waar!! Bertha had m al getest! Ik zei alleen wat ik zag, dat hoefde nog niet hetzelfde te zijn als bij hem...

Idd ja! Ze lezen dat BUGS-topic nieteens volgens mij!  >:(  ;)

Hier regent het trouwens niet, maar wel wat frisser dus die ventilator kan wel uit...

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #11512 Gepost op: 13-08-2003, 20:34:56 »
t was warm bij ons op t balkon....
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11513 Gepost op: 13-08-2003, 20:38:49 »
En dar heb je de hele dag gezeten?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11514 Gepost op: 13-08-2003, 20:58:56 »
30 Gasten, 7 Leden
Little_creep, Elmar, jokivin, Annuh, bertha531, Tijgertje, Han13
[Meer statistieken]

Zoveel mensen en niemand reageert?

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #11515 Gepost op: 13-08-2003, 21:09:04 »
nee, zo gek ben ik nou ook weer niet
ben blij als ik mag gaan werken!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11516 Gepost op: 13-08-2003, 21:15:02 »
Ik nie als ik naar school moe. Daar hebben ze geen ventilator en geen Airco  :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11517 Gepost op: 13-08-2003, 21:31:24 »
En je bent nog te jong voor de Open Universiteit.

Bij ons op het werk kwamen ze deze week op het idee een tropenrooster in te gaan voeren. Erg leuk, en zeer bij de tijd, want als het goed is, is de hittegolf zeer binnenkort voorbij. Niet vergeten: zodra het binnen de vijf dagen vanaf nu nog drie tropische dagen komen, is het record van 1976 gebroken.

Linda, ik zie nu pas je avatar: is dat Linda, toen ze nog een Lindaatje was?

« Laatst bewerkt op: 13-08-2003, 21:33:04 door bodejosm43 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11518 Gepost op: 13-08-2003, 21:35:11 »
Goeieavond mense!

Ik heb vandaag niet echt veel gedaan...

Naar de stad geweest,,, omdat nu dus wel de winkels open waren alleen niks gekocht... Nouwja, mn moeder hebt pyama voor mij gekocht. Maar geen ketting ofsjow diek wel wou kopen. Maarjah.. Verder owjaah,, heb ik vandaag een achternichtje drbij gekregen..! :D Mn nicht is dus vandaag rond 5 uur bevallen, en tis een meisje,,, ze heet Michelle. :) Nu is mn oma dus overgrootoma geworden, mn neef oom en mn moeder, oud-tante.. Moewhaha.

Verder niet veel bijzonders vandaag,,, tis niet echt lekker weer,, niet zoveel zon.. En ook geen regen.

Hulde voor Anne-Marie! ;)
*maakt buiging* ;)

Anne-Marie, mooi dat het wielertoernooi zo leuk was! Ik heb echt nog nooit van die Vino... wat was het nou... Vinokourov gehoord... :-[ maar dat zal wel weer aan mij liggen ;)
Tssk, dat ligt idd aan jou, maar wat wil je, je kende Martin Verkerk ook geeneens... sportbarbaar... :p

in drie kwartier heb k twee broeken en een truitje gekocht, ammel in de uitverkoop :D
Hier,, geen drie broeken dus Annemieke. :P Wel veel iig Doris,, mooi dat je geslaagd bent..!

Enne idd Doris, hou ons op de hoogte he over de moeder van je vriendin!

Als het echt kanker is, heeft je vriendin ook een probleem, want het is erfelijk.
Fijn. Mijn oma heeft dus borstkanker gehad... :-\ Nja, mn moeder en zus van mn moeder hebben allebei (nog) geen borstkanker gehad iig.

Verder Annuh, voor de laatste keer nog keertje, veel plezier op Rhodos!! En tot volgende week zaterdag..! Khoop dat je je dure bikini vaak aan kunt doen daarow...

@miesh, ik ben benieuwd naar de foto's
Ik ook... ;) Alleen nu heb ik ze vandaag weggebracht, zegt die gast dat 't meestal 2 a 3 werkdagen duurt en dat ie denkt dat ze pas maandag of dinsdag klaar zijn... :( Noujaahzeg... Ga zaterdag wel ff langs denk ik, you never know.

Ieder nog fijne avond en ik ga strakjusz sterren kijken.. ;D Vandaag schijnen de meeste sterren te vallen dus ben benieuwd.!

Doeghhh :-*
« Laatst bewerkt op: 13-08-2003, 21:37:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11519 Gepost op: 13-08-2003, 21:43:54 »
Hehe.....eindelijk ben ik er helemaal door heen...en met 'er' bedoel ik dan al die posts die jullie gedaan hebben tijdens mijn afwezigheid. Omdat 't zoveel posts waren, heb ik 't maar 'n beetje verspreid over 'n aantal daagjes, zodat ik niet gelijk 10 uur achter elkaar naar 't beeldscherm hoefde te staren. (ik moest natuurlijk weer erg wennen aan dat felle schermlicht nadat ik dat meer als 2 weken niet meer gezien had  ;) )

't is me wel duidelijk geworden dat ik tijdens m'n afwezigheid 'n hoop gemist heb: Intikkers en CoraBora's verjaardag (Beiden nog gefeliciteerd van mij!),'n hoop postcountmijlpalen, 'n hoop werkverhalen, 'n hoop vakantieverhalen, foto-inplakverhalen, brandverhalen, erge/zielige verhalen (Doris: veel sterkte! Ik hoop dat 't mee blijkt te vallen met de moeder van je vriendin. Debbie: beterschap met je hand. Daisy: beterschap met je enkel.) en nog veel meer andere verhalen. Ik heb ze inmiddels allemaal gelezen, maar 't zijn er helaas zoveel dat ik vergeten ben waar ik ook al weer allemaal op wilde reageren.  :-[  Daarom zullen jullie 't hier effe mee moeten doen. Ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

Oh ja....ik herinner me weer iets. Bertha: welkom terug! Ik heb je echt gemist! En dan vooral je gevatte (en soms ietwat cynische/sarcastische  ;) ) reacties op onze posts. Ik vind 't 'n hele eer dat we weer van je aanwezigheid kunnen genieten.  :)

Annuh, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je 'n hele fijne vakantie te wensen!  :)

Ik ben de afgelopen dagen erg druk bezig geweest met m'n kamer opruimen, foto's uitzoeken voor de 25-jarige bruiloft van m'n ouders (m'n broer en ik zijn volop bezig met 't maken van 'n CD-rom met foto's van m'n ouders door de jaren heen om met hun feest aan hen en aan de gasten aan te kunnen bieden), 'n uitnodiging voor de bruiloft te ontwerpen samen met m'n ouders en nog met veel meer andere dingen. Zondag ben ik nog naar de verjaardag van 'n nicht geweest. Daar trof ik weer 'ns 'n aantal nichtjes, waarmee ik leuk heb kunnen bijkletsen over vakantie enzo. We hebben gelijk weer 'ns afgesproken om te gaan stappen in Tilburg. ('n nichtje en 'n neef van me zitten daar op kamers en we gaan er ieder jaar 'n keertje met 'n stuk of 10 nichten en neven uit)

Gisteren heb ik m'n tante met 't zwembad in de tuin weer 'ns bezocht samen met 2 ander nichtjes van me. We hebben de hele dag op onze luchtbedden in 't water gelegen. 't was echt 'n heerlijke dag.  :)

Ik ben dus de afgelopen dagen wel druk bezig geweest, maar ik heb helaas nog niks gedaan voor m'n scriptie. Ik heb er eerlijk gezegd ook echt geen zin in als 't zo snikheet is. Helaas zal ik mezelf er echt de komende 2 en 'n halve week nog 'n paar dagen toe moeten verzetten om er 'n paar dagen aan te werken, want anders heb ik 'm nooit op tijd af. (m'n scriptie moet zo'n 6 weken na 't begin van 't schooljaar worden ingeleverd en ik wil graag al wat af hebben voordat m'n week weer volzit met lessen, huiswerk en allerlei projecten) Verder moet ik zo langzamerhand ook op zoek naar 'n bedrijf waar ik kan afstuderen. Probleem is dus dat ik totaal geen idee heb bij wat voor 'n soort bedrijf ik wil gaan afstuderen. Bovendien ben ik bang dat 't weer net zo moeilijk gaat worden om iets te vinden als bij m'n stage. Ik denk trouwens dat ook ieder bedrijf nu zal tegenvallen tegenover 't bedrijf waar ik heb stagegelopen.

Ik ga volgende week trouwens 4 dagen als receptionist werken bij 't bedrijf waar ik heb stage gelopen. (had ik dat al verteld?  :-\ )  Ik heb er helemaal geen zin in (voornamelijk omdat 't daar altijd heel erg warm is en 't er niet naar uitziet dat 't volgende week veel koeler wordt dan nu), maar ik kan dan wel wat geld bijverdienen. Bovendien vond ik eigenlijk dat ik niet kon weigeren, omdat ik 't zo naar m'n zin had gehad bij de stage. En 't kan natuurlijk nooit kwaad om contact te houden met dat bedrijf in verband met 'n toekomstige baan enzo.  :)

Dit was 't effe voor nu. Ik beloof dat ik weer wat regelmatiger langs ga komen vanaf nu. (De afgelopen dagen was ik er ook wel vaak, maar ik had geen tijd om te posten omdat ik zo druk was met bijlezen. )

Alvast truste en tot morgen!
« Laatst bewerkt op: 13-08-2003, 23:19:02 door Han13 »