Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106567 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11520 Gepost op: 14-08-2003, 01:13:09 »
deze? ;D
Zie je dan niet dat ie dat helemaal niet leuk vindt? Deze houdt meer van rust!
Maar hij lijkt er wel wat op ja... ;D

Ik heb een nieuwe bikini!!! Waarom heb ik zo'n verrekte dure smaak? Want alle bikini's die in de opruiming waren, vond ik niet leuk, dus nu heb ik er eentje uit de nieuwe collectie. 60 euro... maar hij is wel leuk! En van Nike, dus ook nog eens goeie kwaliteit.

hmmm, ik vraag me ineens af of ik mijn avatarkoe mischien een nike-zwembroek kan laten aanmeten... Bedankt voor het idee!!

Tssk, dat ligt idd aan jou, maar wat wil je, je kende Martin Verkerk ook geeneens... sportbarbaar... :p

Oooh, iemand vertelde mij eens: "Weet je, er zijn mensen die Vinokourov én Martin Verkerk niet kennen!" Tot op de dag van vandaag wilde ik het niet geloven, maar dus toch!!

Oh ja....ik herinner me weer iets. Bertha: welkom terug! Ik heb je echt gemist! En dan vooral je gevatte (en soms ietwat cynische/sarcastische  ;) ) reacties op onze posts. Ik vind 't 'n hele eer dat we weer van je aanwezigheid kunnen genieten.  :)

Dank je wel!  :)  :-*
Ik krijg niet zo vaak complimenten van reserve-belgen!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11521 Gepost op: 14-08-2003, 01:25:00 »

Wat een fingerspitzengefuhl hebben die moderators toch!

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
« Reactie #11522 Gepost op: 14-08-2003, 08:18:40 »
Als het echt kanker is, heeft je vriendin ook een probleem, want het is erfelijk. 

Gelukkig niet, niet alle borstkanker is erfelijk. Er zijn vrouwen die een bepaald gen hebben waardoor ze een verhoogde kans hebben op borstkanker en/of eierstokkanker. In die families is het erfelijk. Maar dat is dus lang niet bij iedereen het geval, sterker nog, slechts in een klein percentage van de gevallen.
Maar als zowel de zus van de moeder van je vriendin als de moeder zelf het hebben, zoals bij Doris haar vriendin, is er dus een kans dat het erfelijk is. @miesh hoeft zich wss geen zorgen te maken.

Doris, sterkte iig
« Laatst bewerkt op: 14-08-2003, 08:20:16 door idefix »
we're back :(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11523 Gepost op: 14-08-2003, 12:55:21 »
Goedemiddag! (pff middag alweer)

Heb vandaag weer uitgeslapen tot kwart over 10, toen werd ik wakker van spelende basisschoolmensjusz... irri. Mja, ff gedoucht. Toen om kwart voor 12 nog ff ontbeten ofsjow... ;) Gister trouwens wel 7 vallende sterren gesjien.. :D En natuurlijk 7 wensen gedaan, hehe. Mja, ik heb ff vriendin gebeld dus ga straks naar dr toew,, ff naar de stad denk ik... (ja,,, alweer..)

@miesh hoeft zich ws geen zorgen te maken.
Mooi... ;)

Ik beloof dat ik weer wat regelmatiger langs ga komen vanaf nu.
Daar houden we je aan... ;) Mooi dat je je door onze posts hebt heengeworsteld..! En alvast succes als je gaat werken bij dat bedrijf, had je nog niet verteld geloof ik.

Iedereen fijne dag!!  :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11524 Gepost op: 14-08-2003, 15:02:48 »
Annemieke, jij moet weer als eerste de spell check testen he. ;) We hadden t kunnen weten... ::) Hij doet het idd niet en de kans is groot dat hij het ook nooit gaat doen. Daarvoor moet speciale software worden geďnstaleerd op de server. Het is de vraag of dat kan.

Speciale software installeren om de spellingchecker op deze site te laten werken?

Bij mijn weten is die software helemaal niet nodig. Kijk maar eens: die spellingchecker werkt perfect, sinds ze zich heeft geregistreerd, op 4 april 2002, om 19.25.10 uur, om precies te zijn. (Haar naam????? Annemieke, alias "e") :P :P :P ::) ::) ::)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11525 Gepost op: 14-08-2003, 19:53:09 »
Ik ben hier ff heel snel...

Ben naar 'n vriendin dus geweest,,, ff bijgepraat enne ff naar stad geweest.. Vlaamse frietjusz gekocht... lekkerr. :D En nu benk nog thuis, maar ga zo weer naar haar toe,, blijf daar slapen..! We gaan ook ff zo'n vette thriller huren ofsjow,,! ;D Maarre,,, Annemieke (keb geen tijd voor pm ofsjow) heb van jouw geld dus diej frietjusz gekocht,, bedankt want 't was erg lekker hoor..! ;) :P

Ik gaat ff met hondje lopen en dan ff snel spullen pakken... doejdoej tot morguhh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11526 Gepost op: 15-08-2003, 12:20:44 »
Hello everybody,
Avron (Chazia) is back from holiday.
Ik ben anderhalve week naar mijn oom en tante geweest met mijn ouders. Was erg gezellig. Veel gezwommen (wat doe je anders met dat warme weer). Nou ik ben nu alles aan het bijlezen. En voor alle fans........de zwakste schakel begint weer!!!!!!!
Toch bedankt!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11527 Gepost op: 15-08-2003, 12:40:15 »
hallo hallowie!

Ik heb een beetje bijgelezen....na al die dagen niet echt achter de pc gezeten te hebben.
Mijn twee duitse nichtjes zijn in NL bij mijn tante...naja ze zijn beide rond de 30 jaar. Eentje heeft een dochter van 5 en de ander van 2. Echt kei lieve kinderen...gister heb ik even opgepast. Beide kinderen werden wakker....ikke allemaal duits praten; zo leer ik ook nog iets. Niet dat ik heel veel kan praten, maar ze konden me volgen!

En m'n nicht heeft een hondje...omdat het te druk was bij mijn tante hebben wij een paar dagen op dat mormel gepast. 't is niet echt een standaard hond....meer een klein zwart varkentje, hij snurkt en gromt en kan heel af en toe wel eens 'blaffen'...maar zij is wel kei lief en doet verder niks qua bijten en al die onzin.

En ik heb er gister mn foontje laten liggen...dus ga straks nog terug naar m'n tante...vind ik niet erg  8)
OW yeah we hebben een gratis digi cam gekregen...van de groene stroom ofzoiets. Wel handig!

Leuk doris, nieuwe kleren en dan nog in de uitverkoop ook! Ik heb ook nieuwe broek en vestje!
Sterkte met de moeder van je vriendin...ik heb niet helemaal alles bijgelezen, maar dat heb ik er wel uit kunnen halen.

Goeie dag allemaal en ik kom wel weer langs!  :-*
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11528 Gepost op: 15-08-2003, 13:44:29 »
oké oké oké, eerlijk: kheb zonet de laatste 4 blz die ik gemist heb, diagonaal gelezen  :-[ maar ik kan wčl dit zeggen:

@ Han: nu je overal bijgelezen hebt, kun je weer posten zoveel je wil !
@ bertha: das leuk zeg om je weer zoveel te zien posten !
@ de rest: hoooooi !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11529 Gepost op: 15-08-2003, 17:11:22 »
Tsss Debbie tis slecht met je gesteld hoor :(, je neemt nooit meer de tijd om goed bij te lezen... Gaat t verder wel goed met alles? Want lange verhalen over je eigen bezigheden heb ik ook al lang niet meer gezien.

Goed goed ik geef het toe, ik was dr gister ook de hele dag niet :-\, maar ja moe terug van werk, daarna vele mensjes gebeld en iemand die langskwam, daarna nopg twee mensjes wat uitgebreider gebeld ;D en daarna nog ff snel een tijdje met mn broer kunnen praten, die vandaag geëmigreerd is (en kmoest ook nog een kaart volschrijven voor m gisteravond, naja moest, wilde). Als het goed is landt hij nu ongeveer in Zweden. Ben benieuwd hoe ie het gaat hebben, maar eik ben ik veel te zenuwachtig voor mn eigen verhuizing...! Heb daarnet lijstje gemaakt met wak in moet pakken enzow... Vanavond komen nog wat vriendjes langs van wie ik dan ook 'afscheid' kan nemen. Das natuurlijk erg gezelli maar kben wel erg moe. Maaaaar mn werk zit er nu wel echt op, joechei! Samen met mn collegaatje naar t uitzendbureau gefietst, en toen kwam ik nog 4 klasgenoten tegen (allemaal apart, echt toevallig haha) van wie ik eentje wat beter ken en met haar hebk dus ook ff bijgepraat, erg leuk.

Oja dat was ik eergisteren nog vergeten te vertellen: had mn widm-shirt aan naar mn werk maar niemand zei er iets van...! Naja, alleen dat meisje met wie ik altijd samenwerk, en haar had ik al over mn widm-obsessie verteld (zij kende het wel maar was niet echt fan - echt raar...).

Anne-Marie, haha mooi dat de frietjes lekker waren! Nou, asje hoor! ;)

Han, echt super dat je alles bijgelezen hebt!! Vind ik echt heel leuk van je!! Want het moet toch wel echt enoooorm veel tijd gekost hebben zeg.
Ook leuk btw dat je zo gezellig bijgepraat hebt met al die nichtjes enzo. Wanneer is nou die zilveren bruiloft??

brb - telefoon... onee zo te horen is het toch niet voor mij.
Fenn, leuk van die leuke lieve kindjes en hondje!

Oja! Anne-Marie, van harte gefeliciteerd met je kleine achternichtje!! Wanneer ga je naar haar kijken??

Avron, welcome back enne... je mag wel wat meer vertellen hoor na anderhalve week afwezigheid! Waar wonen die oom en tante bijvoorbeeld??

Han, hopelijk valt de hitte op je werk mee volgende week! En oja natuurlijk heel erg veel succes met je scriptie!! wat heb jij het altijd toch druk...

Annuh, tsja, nu ben ik natuurlijk veel te laat om je nog een hele leuke vakantie te wensen, maar ik doe het toch maar en dan lees je het wel als je terug bent en is het vast een extra stimulans om een gigaverslag te schrijven ;) offe mss kom je nog wel in een internetcafe...? Hebben ze die daar?

Bertha, jaja, die mensen bestaan ::) en ik weet dat ik een sportbarbaar ben, en een behoorlijke ook... Maarre Martin Verkerk kende ik wel hoor, alleen wat later dan de gemiddelde Nederlander denk ik ::). Ik las t in de krant of zowiets, toen ie zoveel gewonnen had (nou ja las, die foto kon je niet omheen, meer zoiets, ik ga dat natuurlijk niet lezen als sportbarbaar eerste klas :p), terwijl de rest van Nederland hem idd al zat aan te moedigen op t moment dat ie aant spelen was... maja, het interesseert me gewoon niet...

Oja Han natuurlijk ook veel succes met het vinden van een afstudeerplaats! Mijn broer is daar ook al mee bezig geweest maar ja hij is pas begin feb ofzo terug uit Zweden dus de meeste bedrijven konden er nu nog weinig over zeggen...

Nou ik geloof dak op iedereen heb gereageerd, ik kom morgen nog wel even gedag zeggen maar daarna... daarna... :o  :o :-\ ben echt zo zenuwachtig owww en nu hebk nog steeds niets ingepakt! waah!

Fijne vrijdag verder nog!!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11530 Gepost op: 15-08-2003, 17:54:00 »
Avron, welcome back enne... je mag wel wat meer vertellen hoor na anderhalve week afwezigheid! Waar wonen die oom en tante bijvoorbeeld??

Ja Annemieke, je hebt gelijk!! Maar ik had niet zo'n zin om een heel verhaal te typen maar na aandringen......

Ik ben anderhalve week naar mijn oom en tante geweest  in Beltrum, dat ligt boven Winterswijk. Ze wonen op het platteland en hebben een heel groot huis en een hele grote tuin. We zijn met de vouwwagen daar naartoe geweest en konden daar in het weiland staan. We hebben heelveel gezwommen in een meer in Winterswijk en verder konden we niet veel doen omdat het te warm was, maar het was wel een hele leuke week.
Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11531 Gepost op: 15-08-2003, 18:30:32 »
Goeiemiddag!! jaja, 't was nog middag toen ik begon...

Sjoow, ik ben weer thuis...!

Was erg gezelli bij mn vriendin, kwas dr ongeveer rond half 9 ofsjow, gingen we eerst ff video huren. Maar we moesten snel keuze maken want dat ding ging om 9 uur al dicht en wij stonden daar nog om kwart over 9... Hehe, mja, we hadden '7 days to live' gehuurd,, thriller, vanaf 16 jaar.. Nja, wij kunnen daarzo in de woonkamer slapen (de woonkamer is boven, maar dat komt omdat dr beneden 'n restaurant isj. Mja met tv ensjow drbij, dus om 11 uur gingen we sjow relaxt op matras liggend, film kijken.. En het begon al met een kei eng stukje, wij allebei zo gillen.. Whaha, en verder was 't een leuke film,,, toen ik de achterkant van diej dvd las leek 't btje op The Shining van Stephen King. Maar tis toch wel anders... Iig, gaat 't over zo'n getrouwd stel,, en hun kind ('n jongen) was gestikt omdat hij niet ophad gelet wat dr in zijn eten zat, hij had nml wesp doorgeslikt. ::) Mja, diej vader had ideej dat t zijn schuld is want hij durfde niet echt zo'n gaatje te maken in diej jongen zijn luchtpijp... Mja, anyway, die jongen ging dus dood. Toen gingen diej man en vrouw in zo'n afgelegen huis wonen,,, vlakbij moeras ensjow. En toen ging diej vrouw dingen zien die er niet waren,, op de 1e dag ziet zij zo: '7 days to live' en dan gaan ze mooi aftellen ensjow... Nja,, ik ben niet zo'n goede samenvatting-persoon gedoewtjuh... maar 't was iig een koele film en op 't laatst, ging diej man diej vrouw proberen te vermoorden en het engste stukje was toen hij ineens achter haar stond en zo heel droog: 'boehh' riep.. Wij allebei dus keihard gillen... ;D En 't was inmiddels al na twaalven,, dus dr zullen wel wat personen in 't huis wakker geworden zijn van ons... ::) Ghehe, nja toen nog ff gepraat en gerelaxed want we gingen proberen aura's te sjien... ::) Stond een keertje in de Fancy,, hehe nja was wel lol. Toen sliepen we pas om iets na vieren en werden we om 11 uur weer wakker,,, tot 1 uur in bed gelegen ofsjow, toen gegeten enne, verder niet zoveel gedaan... Was iig erg leuk...!

En ik ga morgen trouwens naar Amsterdam..! :D Eerst gaan we (ouders plus broer) naar Artis,,, aapjusz kijke ensjow.. ;D En dan winkelen en 's avonds uit eten ensjow... Gewoon gezelli.! :) We zouden eik nog keertje zeilen maar daar is niet echt genoeg wind voor (naar 't schijnt) dus dit was btje alternatief daarvoor. Heb dr wel zin in, denk dus dat jullie mij morgen niet zullen zien,, komen laat terug denk ik. Ik ga straks nog ff tennissen,,, pizza eten... jeujj..!

Oja! Anne-Marie, van harte gefeliciteerd met je kleine achternichtje!! Wanneer ga je naar haar kijken??
Dankje.! We gaan dr 30 augustus zowiezo heen,, mn oma word 31 augustus nml 90 jaar dus hebben we ook feest ensjow. En dan gaan we natuurlijk wel ff op kraambezoek.

Avron,,, welkom terug enne mooi dat 't gezellig was bij je familie!

Annemieke,, Mooi dat je werk drop zit..! (zolang heb je niet gewerkt maargoew :P ) en veel succes met inpakken, verhuizen enz..! :) Maarre,,, hoevaak denk je nog online te kunnen komen om wat te posten..?!?! :o Ik zeg nu alvast maar gedag dan omdak morgen hier niet meer kom denk ik,,: *zwaaizwaai* enne,, ik spreek je iig wel weer op msn en khoop dat je nog wel vaak langs kan komen hierow enne,,, als je in 't weekend thuis bent moet je maar veel gaan posten... :P

Nja,,, nog fijne avond iedereen en ws tot zondag!! :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11532 Gepost op: 15-08-2003, 22:21:07 »
@miesh, veel plezier in Amsterdam morgen!!!  :)

Han, echt super dat je alles bijgelezen hebt!! Vind ik echt heel leuk van je!! Want het moet toch wel echt enoooorm veel tijd gekost hebben zeg.

Tuurlijk heb ik alles bijgelezen. Ik wilde natuurlijk weten wat ik allemaal gemist had in de tijd dat ik weg was. En dat dat dan wat uurtjes van m'n kostbare tijd kost, neem ik dan op de koop toe.  ;)

Citaat
Ook leuk btw dat je zo gezellig bijgepraat hebt met al die nichtjes enzo. Wanneer is nou die zilveren bruiloft??

M'n ouders zijn op 14 oktober 25 jaar getrouwd en op 17 oktober is 't grote feest. De uitnodigingen moeten zodoende binnen 'n paar weken al worden verstuurd. En 't maken van 'n mooie fotocompilatie en 'n soort van feestgids kost ook heel wat tijd. Vandaar dat m'n broer en ik er al vast aan begonnen zijn. Ik ga morgenavond weer naar hem toe om samen de hele familie en alle vrienden van m'n ouders te bellen om hen te vragen iets te maken voor m'n ouders ('n leuk gedichtje, verhaaltje of iets dergelijks) zodat we 'n mooie feestgids aan m'n ouders kunnen aanbieden.

Citaat
Han, hopelijk valt de hitte op je werk mee volgende week! En oja natuurlijk heel erg veel succes met je scriptie!! wat heb jij het altijd toch druk...

Ja, dat hoort er nu eenmaal bij als je studeert. Pas maar op: voor je 't weet heb je 't zelf misschien ook wel zo druk!  :-\ ;)

Citaat
Oja Han natuurlijk ook veel succes met het vinden van een afstudeerplaats! Mijn broer is daar ook al mee bezig geweest maar ja hij is pas begin feb ofzo terug uit Zweden dus de meeste bedrijven konden er nu nog weinig over zeggen...

't vinden van 'n plaats is erg moeilijk ja. Vooral als 't pas voor over 'n half jaar is. Bedrijven weten vaak niet of ze er dan nog wel plaats voor hebben en genoeg begeleiding kunnen bieden. Gaat je broer ook in februari al afstuderen?

Ik ga denk ik pas bedrijven ga aanschrijven als ik 'n beter idee heb van de opdracht die ik moet gaan uitvoeren. Vanuit school hebben we nog niet te horen gekregen wat voor opdracht de afstudeeropdracht moet zijn, dus weet ik ook nog niet wat ik van 'n bedrijf moet vragen. Bovendien heb ik nog steeds geen idee met welke bedrijven ik contact op ga nemen. Bij 't zoeken na 'n stagebedrijf ben ik al door zo'n 30 bedrijven afgewezen (omdat ze op dat moment geen stagiairs wilden), dus veel andere interessante bedrijven hier in de buurt zijn er niet meer. Ik denk dan ook dat er niks anders op zit als contact opnemen met 'n paar dezelfde bedrijven en dan te hopen dat ze nu wel open staan voor stagiairs.

Citaat
Nou ik geloof dak op iedereen heb gereageerd, ik kom morgen nog wel even gedag zeggen maar daarna... daarna... :o  :o :-\ ben echt zo zenuwachtig owww en nu hebk nog steeds niets ingepakt! waah!

Wanneer vertrek je naar Nijmegen? Morgen al? Wanneer begint je introductie eigenlijk? Alvast heel veel succes en veel plezier!!!   :)

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest, want m'n haartjes waren weer ontzettend hard gegroeid. Dat krijg je met dit warme weer....dan groeit m'n haar nog sneller als normaal. Na 't bezoekje aan de kapper heb ik nog wat rondgedwaald door de stad, waar gek genoeg bijna geen kip te bekennen was. (en dat terwijl 'n verkoopster me vertelde dat 't tijdens de hittegolf iedere dag echt kei druk was geweest) Ik heb 'n aantal dingetjes bij de drogist gehaald die op waren en de biografie van Robbie Williams gekocht. Verder heb ik vandaag nog wat geknommeld met de uitnodiging voor m'n ouders feest.

Morgen moet ik weer werken en wel heel vroeg (6.30 uur beginnen), omdat er heel veel collega's op vakantie zijn. Dat betekent dus extra hard werken voor mij. Ik hoop eigenlijk dat 't nog steeds niet zo druk is ('t is altijd relatief rustig in de zomervakantie), zodat ik toch 'n beetje op tijd klaar ben. M'n broer en z'n vriendin hebben me namelijk uitgenodigd om bij hun thuis te komen bbqen. Zo kunnen we gelijk vanalles regelen voor 't feest van m'n ouders zonder dat zij er iets achter zoeken dat ik naar m'n broer toe ga.

Iedereen vast 'n hele fijne zaterdag en tot zondag!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11533 Gepost op: 15-08-2003, 22:31:47 »
Allowh!

Zoo,, heb net half uurtje geleden gegeten ofsjow... ::) (nja toen was ik klaar met eten)
Kwam dus omdat we eerst gingen tennissen,,, ik had al 1 jaar ofsjow niet meer getennist, mja, ik was 't nog niet helemaal verleert iig... Viel me nog niet tegen. ;) Alleen we hadden dus nog niet gegeten, dus was btje erg leeg tijdens 't tennissen, dat was btje irri. Mja, lekker relaxt bij de tv gegeten.

Owjaah,, de introductie he Annemieke... Diej begint deze week ook ofsjow of pas week later dat je eerst ff relaxt daar kan zijn ofsjow? Mn broer is gister weggegaan,,, naar de keiweek in Groningen. Dan over een weekje hebt ie introductie scheikunde (=relaxt) en daarna gaat ie gelijk naar Lowlands! :o *Some people... Mja, jij iig veel plezier bij de introductie en ik hoop dat je leuke studiegenoten (ofsjow?? :p) hebt... ;) alvast dan iig... :p

@miesh, veel plezier in Amsterdam morgen!!!  :)
Dankje..!

Han, veel succes morgen met je werk..! Ik hoop oowk dat 't niet zo druk is, dat je iig wat minder moe bent dan andere keren. ;) En veel plezier dan bij de bbq met je broer en zn vriendin..!

Owjaah, ik heb vandaag nog digitale foto's gezien van mn achternichtjuh! :D Vind dr wel schattig,,, niet superschattig ofsjow... Mn vader begrijpt niet dat ik jonge hondjes schattiger vind dan kleine baby'tjusz... ???

Doeidoei mensen,, trustuh! :-*
« Laatst bewerkt op: 15-08-2003, 22:33:29 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11534 Gepost op: 15-08-2003, 23:22:52 »
Hoihoi hier ben ik nog ff! (mag eik hemaal niet van mezelf maja kant nie laten he...) Die vrienden zijn net hier geweest en nu weer weg, was echt supersupergezelli vooral met één vriend met wie ik altijd zoooo onwijs kan lachen, echt als hij drbij is weet ik gwoon altijd al dat t supermelig wordt. Die humor van hem, echt, tsja, ik lig dr altijd superdubbel om, wat ie ook zegt, maar eik ist superflauw ammaal, hahahaha, das nu eenmaal mijn humor ;). Iig, twas dus super dat ie dr was (hm, ik bedenk me nu dat ik t eik hemaal niet zo vaak over hem heb, das wel raar, maar ja kzie hem gwoon niezo vaak, maarre tis dus die ene die me een brief uit Tsjechië had gestuurd en dat eerst gemaild had). Maar wat wat minder was, was dat een andere vriend en vriendin de hele tijd nogal erg klef waren en wij (de drie anderen) dat nogal erg vervelend gingen vinden na uhh een tijdje... ::) Majaaaa, op zich vink t wel leuk voor ze natuurlijk, dat ze wat hebben... tsjaaatsjaaa...

het was wel een hele leuke week.
gelukkig! :)

En Anne-Marie, nog veel mooie aura's gezien? ;) Veel plezier in Artis enzo! Vergeet je portemonnee niet mee te nemen... ::) :-[

Han, wat leuk je post! Mn introductie begint zondagavond, dus ik ga ws (als ik t haal met inpakken enzo ::)) morgenmiddag/-avond verhuizen. Ben zo zenuwachtig!

Mijn broer gaat btw idd ook in feb afstuderen, en hij heeft idd tot nu toe ook alleen een heel vage omschrijving van zn opdracht gekregen van zn school.

Veel succes + plezier met de voorbereidingen (das echt zo leuk, ik heb t ook gedaan paar jaar geleden) en veel sterkte met werken, hopelijk dan niet tot 6 uur 's avonds! :o

kmoet nu echt weg, vader moet comp, welterusten!!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11535 Gepost op: 16-08-2003, 01:42:32 »
Gisteravond/nacht kon ik deze site helemaal niet op, maar lag dat nu aan die stroomstoring in US?

oké oké oké, eerlijk: kheb zonet de laatste 4 blz die ik gemist heb, diagonaal gelezen  :-[
Mijn moeder zei altijd: 'Jongen lees topic's nooit diagonaal door, want daar krijg je vierkante ogen van.'
Dus daar heb ik me altijd aan gehouden!
En mijn ogen zijn niet vierkant, dus het werkt echt!

kmoet nu echt weg, vader moet comp, welterusten!!
:o Ik weet zeker dat deze zin grammaticaal niet correct is! Jouw pa moest er echt snel achter dan!

Gister trouwens wel 7 vallende sterren gesjien.. :D En natuurlijk 7 wensen gedaan, hehe.
Ik wil ook nog wat vallende sterren zien!!!

Tuurlijk heb ik alles bijgelezen. Ik wilde natuurlijk weten wat ik allemaal gemist had in de tijd dat ik weg was.

Ik ben ook nog steeds bezig met die paar honderd pagina's die ik gemist heb....
Echt waar!
Maar het kan nog even duren...
M'n ouders zijn op 14 oktober 25 jaar getrouwd en op 17 oktober is 't grote feest.
Wij, als kinderen van onze ouders, hadden (oa) een van bamboe gemaakt achtig bankje gegeven aan onze ouders toen ze 25 jr getrouwd waren, maar die bank is (na ong. 2 jaar) mooi in de afval-container gegooid deze week! (het zag er ook niet meer uit, het stond buiten, blootgesteld aan de elementen).
Wat ik daar precies mee wil zeggen weet ik eik niet.

Maarre Martin Verkerk kende ik wel hoor, alleen wat later dan de gemiddelde Nederlander denk ik ::). Ik las t in de krant of zowiets, toen ie zoveel gewonnen had (nou ja las, die foto kon je niet omheen, meer zoiets, ik ga dat natuurlijk niet lezen als sportbarbaar eerste klas :p), terwijl de rest van Nederland hem idd al zat aan te moedigen op t moment dat ie aant spelen was... maja, het interesseert me gewoon niet...

Tssssssssssssssssssssss, hoe kan iemand die er zo uit ziet,

je niet interesseren?
Ernstig hoor...

Wij hebben nu een nieuwe keuken! En de kraan en het gas doet het allemaal prachtig! En de la's gaan automatisch dicht als je ze dicht gooit! (Dat laatste stukje zeg maar) Echt heel mooi.
Ik wil nog wel es een foto van de oude en die nieuwe keuken plaatsen in het foto-topic, als malcolm dat goed vindt tenminste. :)

Truste iedereen,
Gr. B.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11536 Gepost op: 16-08-2003, 11:27:10 »
Nou ben eindelijk uit mijn bed gekomen.

Gister naar vuurwerkfestival geweest, al 3 jaar een gewoonte. Het blijft mooi om dan toch weer in je geboortestad, Den Haag, te komen maar ja daar gaat het niet om. Gisteravond 2 landen, Zweden en Nederland en Nederland was zeker een van de beste. Een beetje dezelfde show als vorig jaar(Vorig jaar hadden ze watervuurwerk, dit jaar ook) maar in dat water blijft het mooi. Om 12 uur(of later) naar huis gegaan en zoals verwacht stonden we uren in de file waardoor ik pas om 2 uur sliep.

Ben nu ff alles aan het nalezen

Mzzls

LC

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11537 Gepost op: 16-08-2003, 14:50:14 »
Hola todos!

Met mij alles goed. Gister is een ex-huisgenoot langsgeweest en hebben we met het huis hier in de tuin gebarbecued(schrijf ik t zo goed annemieke?  ::) ). Het was erg lekker en gezellig. Voor bij de barbecue een heerlijk salade gemaakt.

Morgen en maandag ga ik naar Brussel en Sixflags Belgium. Ik heb er erg veel zin in. Annemieke, ik zal echte vlaamse frieten op jouw kosten gaan eten ok? ;) :P ;D

A&K, welkom back! Wel mat meer over jezelf schrijven hier hoor. ;)

Fenn, veel plezier met de digi cam.!

@miesh, hoe was het in Amsterdam? btw: waarom gillen jullie dames eig.? Iemand wel eens in een achtbaan met alleen jongens gezeten? Dan mis je toch wat. Maar in Sixflags bleken ze van te voren al af te spreken dat ze gingen gillen.  ::) "Je moet wel gillen hoor, je moet wel gillen..." hoorden we de dames achter ons tegen elkaar zeggen.  ;D

Han, veel succes met het vinden van een afstudeerplaats en met de voorbereidingen van het feest van je ouders.

Bertha, Annemieke is niet de enige sportbarbaar hoor...  ::)

Ik heb vaak van dat vuurwerk gehoord, maar nooit gezien. Moet er toch een keertje heen. Ikheb wel in Spanje prachtig vuurwerk gezien in Port Aventura. En tot een aantal jaar geleden ieder jaar in Frankrijk op 14 juli(feestdag in FR).

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11538 Gepost op: 16-08-2003, 14:56:05 »

Gister is een ex-huisgenoot langsgeweest en hebben we met het huis hier in de tuin gebarbecued(schrijf ik t zo goed annemieke?  ::) ).

Schrijf gewoon BBQ(keep it simple)

Ik heb vaak van dat vuurwerk gehoord, maar nooit gezien. Moet er toch een keertje heen. Ikheb wel in Spanje prachtig vuurwerk gezien in Port Aventura. En tot een aantal jaar geleden ieder jaar in Frankrijk op 14 juli(feestdag in FR).

Moet je cker een keer heen is heel mooi. In Frankrijk was het bij ons helemaal niks, dus dat hebben we maar laten schieten

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11539 Gepost op: 16-08-2003, 15:03:23 »
Hoi mensen...

Nu ben ik dan echt echt echt weg... en ik zal dus voorlopig ook ff niet gaan forummen, dus ik zal jullie echt zeer gaan missen!!! :( Tis zo'n raar gevoel nu, ik ga niet gwoon ff logeren, kga niet op vakantie, nee, ik ga daar wonen... :-\ :-\ Ik ben nog nooit eerder in mn leven verhuisd, dus tis echt heel weird. :s

Mn ouders zitten natuurlijk ong net zoveel in de stress als ik dus ze flippen er wel n btje van dat ik per se nog wilde forummen, maar ja, dat moest gewoon.

Dag lieve mensjes! Zwaaaaaaaai...

En Ovide: kom terug...!!!!! :(