Goeiemiddag!!
jaja, 't was nog middag toen ik begon...Sjoow, ik ben weer thuis...!
Was erg gezelli bij mn vriendin, kwas dr ongeveer rond half 9 ofsjow, gingen we eerst ff video huren. Maar we moesten snel keuze maken want dat ding ging om 9 uur al dicht en wij stonden daar nog om kwart over 9... Hehe, mja, we hadden '7 days to live' gehuurd,, thriller, vanaf 16 jaar.. Nja, wij kunnen daarzo in de woonkamer slapen (de woonkamer is boven, maar dat komt omdat dr beneden 'n restaurant isj. Mja met tv ensjow drbij, dus om 11 uur gingen we sjow relaxt op matras liggend, film kijken.. En het begon al met een kei eng stukje, wij allebei zo gillen.. Whaha, en verder was 't een leuke film,,, toen ik de achterkant van diej dvd las leek 't btje op The Shining van Stephen King. Maar tis toch wel anders... Iig, gaat 't over zo'n getrouwd stel,, en hun kind ('n jongen) was gestikt omdat hij niet ophad gelet wat dr in zijn eten zat, hij had nml wesp doorgeslikt.
Mja, diej vader had ideej dat t zijn schuld is want hij durfde niet echt zo'n gaatje te maken in diej jongen zijn luchtpijp... Mja, anyway, die jongen ging dus dood. Toen gingen diej man en vrouw in zo'n afgelegen huis wonen,,, vlakbij moeras ensjow. En toen ging diej vrouw dingen zien die er niet waren,, op de 1e dag ziet zij zo: '7 days to live' en dan gaan ze mooi aftellen ensjow... Nja,, ik ben niet zo'n goede samenvatting-persoon gedoewtjuh... maar 't was iig een koele film en op 't laatst, ging diej man diej vrouw proberen te vermoorden en het engste stukje was toen hij ineens achter haar stond en zo heel droog: 'boehh' riep.. Wij allebei dus keihard gillen...
En 't was inmiddels al na twaalven,, dus dr zullen wel wat personen in 't huis wakker geworden zijn van ons...
Ghehe, nja toen nog ff gepraat en gerelaxed want we gingen proberen aura's te sjien...
Stond een keertje in de Fancy,, hehe nja was wel lol. Toen sliepen we pas om iets na vieren en werden we om 11 uur weer wakker,,, tot 1 uur in bed gelegen ofsjow, toen gegeten enne, verder niet zoveel gedaan... Was iig erg leuk...!
En ik ga morgen trouwens naar Amsterdam..!
Eerst gaan we (ouders plus broer) naar Artis,,, aapjusz kijke ensjow..
En dan winkelen en 's avonds uit eten ensjow... Gewoon gezelli.!
We zouden eik nog keertje zeilen maar daar is niet echt genoeg wind voor (naar 't schijnt) dus dit was btje alternatief daarvoor. Heb dr wel zin in, denk dus dat jullie mij morgen niet zullen zien,, komen laat terug denk ik. Ik ga straks nog ff tennissen,,, pizza eten... jeujj..!
Oja! Anne-Marie, van harte gefeliciteerd met je kleine achternichtje!! Wanneer ga je naar haar kijken??
Dankje.! We gaan dr 30 augustus zowiezo heen,, mn oma word 31 augustus nml 90 jaar dus hebben we ook feest ensjow. En dan gaan we natuurlijk wel ff op kraambezoek.
Avron,,, welkom terug enne mooi dat 't gezellig was bij je familie!
Annemieke,, Mooi dat je werk drop zit..! (zolang heb je niet gewerkt maargoew
) en veel succes met inpakken, verhuizen enz..!
Maarre,,, hoevaak denk je nog online te kunnen komen om wat te posten..?!?!
Ik zeg nu alvast maar gedag dan omdak morgen hier niet meer kom denk ik,,: *zwaaizwaai* enne,, ik spreek je iig wel weer op msn en khoop dat je nog wel vaak langs kan komen hierow enne,,, als je in 't weekend thuis bent moet je maar veel gaan posten...
Nja,,, nog fijne avond iedereen en ws tot zondag!!