Goeiemiddag!!
Ben dr weer! Gister dus naar Amsterdam gegaan,,, was heel koel..!
's Ochtends zo dr vroeg uit omdat we poosje drheen moesten rijden. Waren we daar,,, gingen we parkeren bij de Arena Transferium (ik had er nog over gedacht omdat mn feyenoord t-shirt aan te doen,,, mja leek me toch niet zo'n goed ideej...
) toen met de metro naar 't waterloopplein gereden. Toen naar Artis,, was wel 'n koele dierentuin...! Kan niet op tegen dé dierentuin natuurlijk, maar was iig wel koel.. Dieren waren een btje suff,,, zeker door 't warme weer. Verder waren er niet megabijzondere dingen,,, 't Aqarium was wel koel..! Zeepaardjusz enzo zien,,, verder waren de zeeleeuwen oowk erg leuk,,, btje op hun rug in het water zwemmen zegmaar,,, best gaar om te sjien..!
Op een gegeven moment wast al btje laat, en ging ik mn ouders ff irriteren,, want ik wou nog wel poosje stadten in Amsterdam,,, dat was natuurlijk 't belangrijkste iig voor mij.. Maarja, toen gingen we om 3 uur uit Artis,,, toen zijn we naar de Kalverstraat gelopen,,, ff V & D in... Toen wat gegeten,, waren btje hongerig.. Toen winkel in,,, winkel uit,,, mn broer en vader vonden dat niet zo leuk maar jah...
Toen kwamen we langs zo'n winkel met heel veel sieraden..!
En ik was juist op zoek naar 'n leuke ketting,, dus in die winkel hebben we nogal lang staan kijken enzo.. En uiteindleijk heb ik daar een ketting gekocht,, blauwe en zilveren kraaltjes, heel koel! Ook heb ik dr een armbandje gekocht en blauwe oorbellen.. (kleine bloemetjusz)
Toen waren we op de dam aangekomen... 't was al uur of 7 dus toen gingen we restaurant opzoeken.. Hebben bij een steakhouse gegeten,,, was erg lekker! Veel vlees enzoo...
Toen daarna moest ik nog ff ansichtkaart van Amsterdam kopen voor mn verzameling,, en in dat winkeltje waar ik die kocht hadden ze ook hele leuke kettinkjusz dus heb ik er nog 1tje gekocht..! Ben goed geslaagd dusj...! Toen nog ff ijsje gekocht,,, toen met metro weer naar de Arena gesjeesd,, en toen alweer naar huis... Om 11 uur waren we alweer in Emmuh... Was iig een erg leuke dag!
Vandaag heb k niet zoveel gedaan,, buiten btje zitten lezen enzo..
[size=3.5]
Tweety, van harte gefeliciteerd!! [/size]
Han,, irri dat je zolang moest werken! En beterschap met je voet,,, koop dat 't gauw beter gaat!
En Annemiek, nehh geen mooie aura's gezien..! 't wou niej echt lukken...
Jij veel plezier in Nijmegen en hopelijk tot gauw,, maarja, dat hak al gezegd geloof ik...
Malcolm, veel plezier in Sixflags Belgium! (zal wel lukken denk ik...
)
Ik ga nog ff bijlezen,,, doeghh