Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106576 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11560 Gepost op: 18-08-2003, 20:11:02 »
Volgens mij ben ik nog nooit zoveel online geweest als vandaag. Ik heb dan ook weinig meegemaakt. Vanmorgen gewerkt en voor de rest van de dag een beetje niksen. Dat mag toch ook weleens?  ;D
als dat niet zou mogen dan zou ik al veel te vaak misdaden hebben begaan...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11561 Gepost op: 18-08-2003, 22:03:43 »
Nou weer een dag erop zitten. Zoals het een scholier die nog vrijheid heeft betaamt heb ik vandaag de hele dag op de bank gelegen, geforumd en gelezen.(dat laatste zal niet elke scholier doen maar ik wel) Maar dan komt je moeder en dan moet je (helaas) weer actief worden. Omdat ik veel te lang op de bank had gelegen(deze vakantie) heb ik teveel kindernet gekeken dus het kwam toen ik Merlin het magische Hondje zag meteen zei: Ow dees, Heb ik al gezien.

Toen vond mijn moeder het genoeg en mocht ik het hele huis stofzuigen. Maar ja met een Muziekje gaat dat ook wel.(zeker als het de Rolling Stones zijn) Dan toch maar even de stad in en etiketten gekocht want die had ik nog niet.

Niet veel boeiends dus

@Floor: FLOOR NEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weggaan. We zullen je teveel missen. Je bent hier de enige die echt goeie muziek van Linkin Park kan waarderen. Hopelijk kom je nog wel vaak op msn, of zit dat er ook niet in?

@ @miesh: Boeken kaften? Ik heb mijn boeken nog niet eens

@ Han13: Een ontstoken voet? Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb ik zelf nog nooit gehad(en als je gaat opnoemen wat ik allemaal heb gehad is deze pagina helemaal vol)

Nou mzzls
LC

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11562 Gepost op: 19-08-2003, 00:20:34 »
Hoi!

Ik voelde me helemaal niet goed (nog steeds pijn aan m'n voet en ik was ook nog 'ns misselijk en had enorme hoofdpijn) Thuis heb ik toen misselijk op de bank nog effe gezeten waarna ik vroeg naar bed ben gegaan.

Han, doe toch eens rustig en pas goed op jezelf! :)
Ik weet zeker dat ik dit eens eerder gezegd heb...

Ik heb helemaal niets te melden! Yeah!

Ohja: TWEETY GEFELICITEerd nog he?

Truste

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11563 Gepost op: 19-08-2003, 10:22:49 »
Goeiemorgen!

Ik ben hier eens vroeg voor mijn doen....
Heb helemaal niet veel geslapen vannacht,,, mn ouders wouden dak weer wat vroeger naar bed ging (11 uur in bed) nja,, dus toen duurde het een eeuwigheid eer ik sliep. En vannacht werd ik weer 100x wakker ofsjow,,, toen werd ik om 6 uur ongeveer wakker en sliep ik om 7 uur pas weer,,, en toen sliep ik zowaar tot 9 uur, en ben toen maar 3x wakker geworden... Yay.! (boeiend he,,, slaapverhalen... ;) )

Mja, ik ga zo straks naar school toew,, dan eindelijk mijn laatste fotorolletjuh ophalen! :D Daar staan nog aardig wat foto's van de vakantiej op en natuurlijk van de Gouden Pijl..! (Vinooo!)

En LC, tja ik heb mn boeken al 2 maanden ofsjow, diej kregen we voor de zomervakantiej...

Ga nog ff bijlezen... fijne dag iedereen!! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11564 Gepost op: 19-08-2003, 12:27:21 »

@Floor: FLOOR NEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weggaan. We zullen je teveel missen. Je bent hier de enige die echt goeie muziek van Linkin Park kan waarderen. Hopelijk kom je nog wel vaak op msn, of zit dat er ook niet in?

>:( Ikke ook!

,maar tja ik kan hier wel een heel lang Floortje-blijf-verhaal gaan houden, maar ik denk dat ze hier toch wel lang over heeft nagedacht en er is altijd nog MSN. Helaas is een waardig muziekkenner en een tof persoon van ons heengegaan.  :(

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11565 Gepost op: 19-08-2003, 12:39:19 »
>:( Ikke ook!

,maar tja ik kan hier wel een heel lang Floortje-blijf-verhaal gaan houden, maar ik denk dat ze hier toch wel lang over heeft nagedacht en er is altijd nog MSN. Helaas is een waardig muziekkenner en een tof persoon van ons heengegaan.  :(

vraag dan meteen hoe dat met die appelboom zit...
we're back :(

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #11566 Gepost op: 19-08-2003, 17:10:20 »
Hallo allemaal!

Ik ben weer terug in Nederland! Mijn verslag van mijn Brussel/Sixflags Belgium(SFB) trip staat in het Pretparken topic.

Ik zie dat er weer veel gebeurd is. Ik heb alles gelezen, aar nu even helaas geen tijd om overal op te reageren. Ik wens iedereen veel plezier en sterkte.

Floortje, leg uit aan de ouders dat als je afscheid neemt van widm,com je dan een hoop sociale contacten verliest. Dat is erg zonde! :(
« Laatst bewerkt op: 19-08-2003, 17:20:26 door Malcolm »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11567 Gepost op: 19-08-2003, 19:22:40 »
heeeel lief, al die reacties
maar ik ga echt  :'(
natuurlijk blijf ik wel soms op msn komen...
en dat gedoe van die appelboom:

ik zag eens een mooie appelboom staan
mijn ome jan schudde eraan
er vielen geen appelS af
maar er bleven ook geen appels an
wie zegt mij hoe dat kan?

Nou er hingen 2 appels aan, toen kwam oom jan en viel er 1 appel af, er vielen dus geen appelS af
er bleef 1 appel hangen, maar er bleven dus geen appelS an  ;D

iig: Tot ziens allemaal! En die nieuwe linkin park fans vinden jullie nog wel, geloof me  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11568 Gepost op: 19-08-2003, 21:17:32 »
Goeieavond allemaal!

Ik ben eindelijk weer thuis en klaar met eten. Ik heb 'n hele lange dag gehad, omdat ik eerst moest werken en na m'n werk gelijk nog naar m'n nichtje's verjaardag ben gegaan. Resultaat was dus dat we net pas om 20.30 uur gegeten hebben.  :-\

Vandaag ben ik dus de hele dag receptioniste geweest. Gelukkig hoef ik bijna niks te doen, omdat ze 't niet de moeite vinden om me meer te leren voor die 4 dagen. Ik heb dus alleen de telefoon opgenomen, bezoekers ontvangen (en dan gebeld naar degene met wie ze 'n afspraak hebben) en de post verzorgd. Dit betekende dat ik veel tijd overhield om aan m'n scriptie te werken. Ik heb dan ook heel wat van de literatuur kunnen doorlezen. Eigenlijk wel leuk dat ik nu voor school iets nuttigs kan doen en dan ook nog 'ns betaald krijg!  ;)

M'n nichtjes verjaardag was wat saai. 't contact van haar met m'n oom (haar vader dus) is wat stroef na de scheiding van m'n oom en haar moeder. Daarom was de sfeer soms echt 'n beetje vervelend. Maar goed, ik heb wel weer 'ns leuk met haar kunnen kletsen. (ik had haar al 'n paar maanden niet meer gesproken)

Ik ga maar 'ns verder bijlezen en daarna is 't alweer langzamerhand tijd om te gaan slapen. (zo'n kantoorbaantje is toch erg vermoeiend...  ;) ) Ik heb 'n nieuw kussen gekocht dus ik ben benieuwd of ik daar beter op slaap. Ik heb namelijk al maanden erge last van m'n schouders en nek, omdat m'n huidige kussen niet fijn is. Ik hoop dat dit speciale nieuwe kussen ervoor zorgd dat ik minder last heb. Van m'n voet heb ik overigens nauwelijks nog last van. Gelukkig maar.  :)

Han, doe toch eens rustig en pas goed op jezelf! :)

Zal ik doen bertha....bedankt voor de goede raad.  :)  Pas jij ook goed op jezelf en zorg dat je vanacht weer 'ns iets meer te melden hebt!  ;)

Truste alvast en 'n iedereen 'n fijne dag morgen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11569 Gepost op: 19-08-2003, 22:17:40 »
Hooj mensen!

Ben vandaag dus weer voor 't eerst sinds 2 maanden naar school geweest...

Eerst zo'n toespraak,, dr zaten alleen vwo mensen in de schoolzaal en dat waren dr eigenlijk best weinig.. Maar 13 mensen in 't gymnasium, verder nog atheneum-klas en onze klas dan (19 persoontjes). Nja, iig daarna moesten we naar een lokaal gaan met onze metor om dan rooster uit te delen en dingen te overleggen enzo. Alleen ik had niet goed gehoord welk lokaal 't was en ik ging ff met een andere vriendin uit havo praten,, dus toen was op een gegeven moment iedereen weg... Nja, na poosje zoeken vond ik 't lokaal wel... was alleen btje te laat... Begint al goed. ;) Mja,, ons rooster heeft wel zn voor- en nadelen.. Meer nadelen eigenlijk... :( We hebben maandag 8 uur les,, dinsdag 7 uur, woensdag 7 uur, donderdag 8 uur en tot slot vrijdaag 7 uur... Dus we zitten in totaal 37 lessen op school..!! :o (waaronder twee tussenuren...) En we hebben nu een goede leraar Latijn gekregen, een andere dusj..! :D Daar ben ik egt wel blij om, want ik was (ben...) erg slecht daarin, dus 'n goede leraar is altijd mooi, eerst hadden we echt iem die niet goed les kan geven... :-X Verder wat irri leraren diej we blijven houden,,, 2 leuke leraren diej we ook blijven houden... :P En nog twee erge leraren drbij... Nja,, ik ziet 't allemaal wel. Ben benieuwd.!

Toen foto's opgehaald,,, en de meeste waren best goed gelukt!! :) Ik post morgen (als ik tijd heb...) wel wat foto's van diej wielerwedstrijd, de Gouden Pijl...! Vinoo staat dr best goed op op de meeste foto's,,, 'btje' wazig... ;)

Vanaaf hadden we atletiek, was best wel zwaar maar opzich wel weer leuk natuurlijk en gezellig..! Ik hoorde dat iemand van atletiek (waarmee ik 2 jaar samen training heb gehad) nu anorexia heeft... :-\  ze ligt nu in het ziekenhuisDat is echt wel sneu voor dr, ik spreek dr echt nooit meer maar haar zusje heeft ook pianoles van dezelfde leraar als ik, dus nja, hoop dat 't natuurlijk weer snel beter met dr gaat.. (we gingen ff kaartje van atletiek naar haar sturen,, vandaar ook dat we dat te horen kregen...)

Han,, fijn dat het alweer zo goed gaat met je ontstoken voet!

Doris,, ik hoop dat je binnekort weer ff wat van je laat horen, we zijn natuurlijk ook erg benieuwd wat de uitslag is van de moeder van je vriendin...

Weltrusten allemaal..!! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11570 Gepost op: 20-08-2003, 01:41:02 »
Pas jij ook goed op jezelf en zorg dat je vanacht weer 'ns iets meer te melden hebt!  ;)

Ik heb vandaag ontzettend goed op mezelf gepast, maar helaas weer heeelemaal niets te melden! O ja, het heeft geregend hier. Altijd hetzelfde in Nederland, nooit eens mooi weer, ik wou dat de zon weer eens scheen!! *klaag, klaag*  ;D

Ik maar es wat in die postopkrikkende-topic's (PO-topic's), want die PO-topics moeten me toch eens aan die felbegeerde 1000 posts grens brengen, dan ik dat weer melden in het PO-topic 'Het kasteel: Ik geef een feestje!' Daarna kan iedereen me feliciteren (en enpassant hun eigen postaantal opkrikken) en dan kan ik weer bedankjes posten wat ook een PO-effect heeft en dan zit ik ongeveer al weer bijna aan de 2000! ;)

Truste iedereen!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11571 Gepost op: 20-08-2003, 09:17:39 »
het kasteel is geen PO-topic! Het is een intelligent rollenspel!  :P
Take a glorious bite out of the whole world

maapie

• Gast
« Reactie #11572 Gepost op: 20-08-2003, 11:58:47 »
Gelukkig heb ik nog zo'n 2 weken vakantie. (nou ja, gelukkig, soms verveel ik me echt rot en dan wil ik eig. wel weer naar school maar ssssssssstt)  :o m'n boeken moet ik dan ook ophalen, maar m'n rooster staat al op internet.
voor wie het leuk vind om mijn rooster te zien (niemand dus ;) ) http://zeldenrust-steelantcollege.terneuzen.kennisnet.nl/rooster/GP_klas/Kla1A_A2A.htm
verder doe ik niks, niks, en forummen ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11573 Gepost op: 20-08-2003, 15:07:09 »
Goeiemiddag!

Ik zit op m'n werk (aan de receptie) en ben me 'n beetje aan 't vervelen. Er belt namelijk bijna niemand en er komen ook niet zo veel bezoekers langs. Gevolg is dus dat ik al bijna de hele dag niks te doen heb en hier eigenlijk 'n beetje slapend geld aan 't verdienen ben. Dat is weer 'ns wat anders dan de hele dag zwoegen in de bakkerij om 'n beetje geld bij te verdienen.  ;)

Ik heb vandaag wel al veel kunnen doorlezen voor m'n scriptie. Omdat ik ook nog iets voor m'n scriptie moest zoeken op internet, heb ik ook toegang tot 't internet gekregen. Wel handig, want nu kan ik mooi effe forummen. Ik zal maar niet te lang online blijven, anders voel ik me gelijk ook zo schuldig dat ik niks nuttigs aan 't doen ben.

Ik ga dan ook maar weer effe werken aan m'n scriptie werken. Tot later vandaag!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11574 Gepost op: 20-08-2003, 15:08:58 »
ach dat went vanzelf han dat schuldgevoel...  8)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11575 Gepost op: 20-08-2003, 16:10:55 »
Goedemiddag!!

Zoow,, mn eerste schooldag zit dr alweer op hoorw...!

Was opzich wel gezellig enzo, allemaal mensjusz weer zien...
Eerst hadden we zo proefjes doen, bij een nieuwe leraar die ons ook natuurkunde geeft.. Das best een vaag persoon,,, diej heel langzaam spreekt en hij knippert heel vaak met zn ogen.. ;D en hij stinkt uit zn mond.. buhh Verder lijkt ie 'wel aardig'... ::) Toen tussenuur,, gezellig in schoolzaal gezeten..! Daarna uurtje wisk,,, dat was echt irri gelijk met zo'n werkwijzer allemaal sommen maken. Daar moet je echt aan wennen weer,,, al diej cijfers... ::) Mja, toen weer een tussenuur want we zouden latijn hebben alleen vader van diej leraar was overleden,, en morgen istiej er ook niet dus hebben we ook geen latijn... Nja, en verder hadden we nog scheikunde,, een nieuwe lerares... echt zo'n stomm mens... Geen gevoel voor humor,, ze was ook nog kei jong... 23. En nja, volgens mij vind ze alleen die 'popi' mensen in onze klas aardig en tegen de rest zegt ze dan niks zegmaar... Mja,, kijk wel of dat klopt, volgende lessen. Toen nog uurtje filosofie,, was ook wel relaxt..! :D En nu heb ik geen huiswerk.. joepiejj!

Mja,, 't was nog niet zo erg dus op school... nog erg relaxt... (nog wel...)

Maapie, wat heb jij een relaxt rooster zeg..!! En wat een vage afkortingen heb jij,,, TV, LO, TN, IF, MBB... ???

Han, succes nog met je scriptie..!

Doejjj :-*

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11576 Gepost op: 20-08-2003, 16:23:46 »
Eerst hadden we zo proefjes doen, bij een nieuwe leraar die ons ook natuurkunde geeft.. Das best een vaag persoon,,, diej heel langzaam spreekt en hij knippert heel vaak met zn ogen.. ;D en hij stinkt uit zn mond.. buhh Verder lijkt ie 'wel aardig'... ::)

;D dat klinkt precies als mijn natuurkundeleraar van vroeger!! Hoe heet-ie?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11577 Gepost op: 20-08-2003, 16:24:27 »
ach dat went vanzelf han dat schuldgevoel...  8)

't went al erg snel, want ik kon 't nu al niet meer laten om nog 'n keertje langs te komen.  ;)

@miesh: fijn dat je eerste schooldag niet echt vervelend was.

Ik word hier nu echt gek van 't doorlezen van alle literatuur voor m'n scriptie. 't is allemaal heel saai en ik word gewoon duizelig van al die lettertjes. 't is echt lang geleden dat ik op 1 dag zoveel saaie stof heb gelezen.  :-\

Gelukkig is 't alweer 20 over 4 en kan ik over 'n drie kwartier naar huis toe. Ik heb net ook nog te horen gekregen dat ik morgen niet hoef te komen, dus dat is wel gunstig. Of eigenlijk toch niet, omdat ik dan minder kan verdienen. Ik vind 't iig eigenlijk niet zo erg om effe 'n dagje dingen voor mezelf te kunnen doen. Ik moet immers vrijdag (hier aan de receptie) en zaterdag (bij de bakker) ook weer werken.

Ik ga nog effe verder bijlezen en dan is 't misschien weer 10 minuten verder en dan hoef ik nog maar 'n half uur....

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11578 Gepost op: 20-08-2003, 16:35:07 »
;D dat klinkt precies als mijn natuurkundeleraar van vroeger!! Hoe heet-ie?
Whaha,, meneer Tukker...

Han,, nog ff succes met saaie stof doorlezen..! Je werkdag zit dr alweer bijna op, en relaxt dat je gewoon kan forummen... ;)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11579 Gepost op: 20-08-2003, 16:40:54 »
hmm nee, die van mij heette Van Dijk.  ;D
 had gekund natuurlijk...