Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106582 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11600 Gepost op: 22-08-2003, 09:13:47 »
Goeiemorgen!

Dopey: gefeliciteerd met je rijbewijs!

Doris: wat fijn dat 't vals alarm was bij de moeder van je vriendin! Wat stom dat ze in 't ziekenhuis waren vergeten te vertellen dat 't ook goedaardig zou kunnen zijn. Maar gelukkig is 't allemaal goedgekomen.  :)

Ik zit weer bij de receptie en ben me weer wat aan 't vervelen. D'r zijn 't afgelopen uur maar liefst al 2 telefoontjes geweest, dus jullie begrijpen hoe druk ik 't heb.  ::) Maar goed, om toch iets nuttigs te doen ga ik zo maar weer aan de slag voor m'n scriptie. Ik hoop dat de artikelen die ik nu ga doorlezen iets minder saai zijn zodat ik niet in slaap val.  ;)

Ik wens iedereen vast 'n hele fijne dag en misschien dat ik later vandaag nog wel effe langskom.

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11601 Gepost op: 22-08-2003, 10:33:09 »
Heey iedereen,
Ik moest vandaag vroeg uit bed om mijn boeken op te halen. Gelukkig waren het er niet zoveel. Thuisgekomen gelijk even het grafische rekenmachientje bestudeerd. Ik word er nog niks wijzer uit ;D
Vanmiddag moet ik om 5 uur in 's Heerenberg zijn waar ik met 14 mensen van mijn toneelgroep in het bos daar ga optreden. We doen Marry Poppins en wij zijn de schoorsteenvegers. We zingen 2 liedjes en we dwalen door het bos. Wordt echt heel leuk ;D
Ik heb er echt zin in.

Nou, ga ik nog even alles bijlezen.

Groetjes Avron
Toch bedankt!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11602 Gepost op: 22-08-2003, 11:00:38 »
Ik schrijf ff een klein stukje om te zeggen dat ik vanaf vandaag niet zovaak meer online zal zijn. Mijn computer heeft namelijk kuren en moet terug naar de winkel gebracht worden. Waarschijnlijk ben ik over een maand of 2 weer online(kan ook eerder zijn)

LC

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11603 Gepost op: 22-08-2003, 11:02:08 »
wat voor kuren?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11604 Gepost op: 22-08-2003, 11:08:03 »
Opeens staan er 2 soorten windows op de com, Ik krijg veel te veel pop-ups, de map waardoor de pop-ups worden veroorzaakt zijn beveiligd en niet te verwijderen, op de andere Windows doet internet het niet, waar ik nu op zit(windows) sluit ie soms opeens internet af(nee het is geen virus) en ga zo maar door

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11605 Gepost op: 22-08-2003, 11:09:15 »
o_O euh....
dat klinkt ernstig
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11606 Gepost op: 22-08-2003, 12:58:51 »
Hallo allemaal!!

Ik = weer terug van vakantie! Ik heb al een verslagje geplaatst in het vakantie-topic, niet dat ik zoveel boeiends heb gedaan maar dan weet je het ;) .

Het kleine beetje wat ik heb bijgelezen:

Floor: Jammer dat je weg bent, maar ik spreek je morgen nog.
Malcolm: Hoe was het in WBMWG (heb je vast al ergens anders gepost, maar ik moet zo veel bijlezen!)
Wie was het ook weer, Annemieke? Succes in Nijmegen!

Groetjes, Anne

maapie

• Gast
« Reactie #11607 Gepost op: 22-08-2003, 13:08:32 »
Goeiemorgen! (oh tis al weer middag) GOEIEMIDDAG!

ik ben vandaag weer lekker uitgeslapen. eigenlijk zou ik gaan zwemmen met wat vrienden maar omdat het niet zulk mooi weer is (het regent niet maar het is bewolkt enzo) gaan we lekker melig en gezellig spelletjes spelen joepieeeeee ;D
vandaar dat ik vanmiddag niet online ben!

annuh  - fijn dat je weer thuis bent. ik zal zo je verslag gaan lezen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11608 Gepost op: 22-08-2003, 13:41:31 »
Annuh, wat fijn dat je vakantie zo leuk was! 

Ik heb vandaag hier aan de receptie pas ongeveer 8 tefeloontjes gehad en er zijn helemaal geen bezoekers langs gekomen, dus er is echt helemaal niks te doen. Weer 'n dagje slapend geld verdienen dus. Komt net m'n manager (degene die verantwoordelijk is voor de receptie) me ook nog 'n cadeaubon brengen. omdat ik zo aardig was om deze 3 dagen in te vallen hier bij de receptie. Ik was echt helemaal verbaasd, want ik vond 't allang fijn dat ik gewoon betaald krijg voor bijna niks te doen. Wel aardig van ze. Ik heb gelijk maar effe gemeld dat ze me altijd kunnen bellen als ze nog 'ns iemand nodig hebben voor 'n paar daagjes.  :)

't is hier ook niet zo'n fijn weer. 't is vrijwel helemaal bewolkt en 't waait vrij hard. Ik vind 't echter niet erg, want dan baal ik er ook niet zo van dat ik hier binnen op kantoor zit de hele dag.

Ik ga nog maar effe wat doorlezen voor m'n scriptie en dan hoop ik dat die laatste uurtjes vanmiddag heel snel voorbij gaan....

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11609 Gepost op: 22-08-2003, 14:29:25 »
Ik weet niet helemaal cker of ik offline voor een paar dagen ga misschien heb ik iets gevonden waardoor ik online kan blijven. En anders haal ik gewoon de ouwe com van zolder.(das nou mij Hollandse nuchterheid) Het lijkt erop dat ik gewoon online blijf

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11610 Gepost op: 22-08-2003, 15:15:44 »
VakantieVerhaal:

M'n moeder de terrorist ;D

Gister op het vliegveld moesten we door de metaaldetector en de handbagage werd gecontroleerd op bommen/messen/pistolen. Ik wil altijd gebliebt worden, maar ik heb altijd pech. Gister weer. M'n moeder werd ook niet gebliebt. Wel kreeg ze haar tas niet terug... "You have a knife!" M'n moeder kreeg zo'n boei  :-[ en ze moest heel haar tas leegmaken en het mes afgeven.
Waar was dat mes nou voor?
'S middags hadden we broodjes gekocht en m'n moeder had een mes meegenomen uit het restaurant om die broodjes te kunnen smeren en snijden. Die had ze per ongeluk in haar tas laten zitten. Ze is er wel even van van slag geweest, maar ik had wel super lol ;D .

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11611 Gepost op: 22-08-2003, 16:58:47 »
Heej hoi,

Weekend!! :D

Deze week was ook zo inspannend zeg.. Pff,, ik was egt toew aan weekend. ;) Vandaag was opzich wel leuk op school,, heb wel vaak gelachen. Alleen onze hele klas lag weer helemaal overhoop met onze frans lerares.. Zij en wij, dat gaat gewoon niet samen. :-\ Wel erg gelachen daar overigens, en toen vond zij dat we ons maar eens als 'derde klas vwo-ers' moesten gedragen.. ::) Right. Mja, was weer heel gezeur over bepaalde oefeningen in t boek. Diej hele methode en zoo irritant, en dan geeft zij natuurlijk ook egt goed les (NOT). Mja, iig ons frans is egt keislecht. Er word van ons verwacht dat we stukjes franse tekst zouden moeten begrijpen, opzich zou je dat ook makkelijk moeten kunnen hoor na een jaartje frans. Mja, niemand bij ons begrijpt iets van zo'n stuk tekst. Nja, ben weer lekker aan 't zeuren over school. Maar tis wel een probleem iig want eind vorig jaar haalde ik egt best wel slechte cijfers voor frans, maar ik had mijn 1e en 2e rapport om dat cijfer ermee op te halen. En dat heb ik nu dus niet. :-\ Verder wel relaxt,, op school dan, wel aardig wat huiswerk opgekregen dus van 't weekend ga ik maar ff goed vooruit werken.

Annuh: Welkom terug!! :D En fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad,,, lekker weer enzow!

Iedereen nog een fijne dag! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11612 Gepost op: 22-08-2003, 17:12:12 »
Goededag

Vandaag moest ik naar de tandarts. Niet voor Controle maar ik moest terug komen omdat een tand niet doorgroeidde. Dus met een verdoving moest de tandarts de tand een beetje afslijpen. Maar daar aangekomen keek de tandarts naar mijn tanden en zei dat hij der niks meer aan kon doen. Hij belde de Orthodontist om een afspraak te maken. Dus nu krijg ik mss. wel een beugel door 2 van die tanden.

Maar nu ga ik lekker pannekoeken eten 8)

Daag groetjes timss

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #11613 Gepost op: 22-08-2003, 19:09:38 »
Hallo allemaal! Weekend, heb er enorm zin in! Morgenavond weer een riskavond met 2 vriendinnen, wij 3 zijn er aan verslaafd, maar ik moet maar weer eens wat vaker gaan winnen denk ik ;D

@Timms: Tanders, oei pijnlijk, ik weet er alles van. Ik moest gisteren ook. Eigenlijk zou er een afspraak gemaakt worden voor het trekken van een kies, maar als ik wilde kon het ook direct. Ik denk, ach doe maar, ben ik er vanaf. Pff, het was me een bevalling, na zo'n kwartier trekken kwam ie er eindelijk uit! Hij bleek dus scheef te zijn gegroeid door de verstandskies die erachter zit. Die is nu aan het doorkomen dus nu heb ik al meer dan een dag een beetje pijn in m'n mond. Maar het gaat goedkomen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11614 Gepost op: 22-08-2003, 19:20:24 »
Hallo allemaal! Weekend, heb er enorm zin in! Morgenavond weer een riskavond met 2 vriendinnen, wij 3 zijn er aan verslaafd, maar ik moet maar weer eens wat vaker gaan winnen denk ik ;D

Morgen Efteling! Das veel belangrijker ;)

Ik moet maandag ook naar de tandarts trouwens... ben ik helemaal niet blij mee. En toen ik vandaag boodschappen aan het doen was, kwam ik hem nog tegen ook! Hij helemaal vrolijk: Tot maandag! Ikke: grrmmmbbblll....

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11615 Gepost op: 22-08-2003, 19:25:46 »
Wat een gedoe allemaal met de tandarts

Groenenman

• Gast
« Reactie #11616 Gepost op: 22-08-2003, 20:33:30 »
Ik heb altijd wel een goede relatie met de tandarts en ik ga er met veel plezier naar toe en dat heeft een aantal redenen :

1. Mijn broertje en zusje moeten allebei een beugel en wie hoeft er weer niks aan zn gebit te doen ?  ;D

2. Toen ik de vorige keer bij de tandarts was zei die gast na de controle tegen mij : 'Je mag TROTS  zijn op zo'n mooi gebit !!

3. De tandarts is lekker dicht bij school ( wat ze op school niet weten, dus dat zorgt dat het nog wel eens wat langer duurt  8) )

maapie

• Gast
« Reactie #11617 Gepost op: 22-08-2003, 22:02:13 »
ik heb ooit 'ns een tandarts topic gemaakt! :D staat op pagina 3 ofzo

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11618 Gepost op: 23-08-2003, 02:37:11 »
Kheb gister bijna non-stop achter de com gezeten want we hadden een virus op de com.(w32.blaster.CWorm voor de mensen die dit willen weten) Dit leverde wat iritaties op omdat het maar niet wilde lukken. Na veel zoeken heb ik dan eindelijk een tool gevonden die hem verwijderd. Gelukkig is ie nu weg en kan ik weer normaal computeren.
Kheb dat virus in mijn omgeving al van 3 computers mogen halen, ze hadden allemaal én geen firewall en geen virusscanner, dat is natuuurlijk vragen om een virus... *hoofdschudsmilie*

Ik = weer terug van vakantie! Ik heb al een verslagje geplaatst in het vakantie-topic, niet dat ik zoveel boeiends heb gedaan maar dan weet je het ;) .

Hoi!

Maar nu ga ik lekker pannekoeken eten 8)
!

Ooh, pannekoeken... met spek en stroop.... oohh... zo lekker. Dat zet ik op mijn lijstje met 'dingen die ik snel weer eens moet eten'!

Ik heb altijd wel een goede relatie met de tandarts en ik ga er met veel plezier naar toe en dat heeft een aantal redenen :

Ik heb had ook nooit problemen met de tandarst, ik ben er aldoor maar 2 minuten en dan zegt hij net als het jaar ervoor: 'degelijk gebit heb je' en 'tot volgend jaar!' Maar de afgelopen jaren krijg ik ineens acceptgiro's voor ik dacht iets van 35 euro. Dat vind ik dus onzin om voor 2 minuten 35 euro te betalen, maar dan komt die acceptgiro ineens nog een paar keer en dan ineens is ie 20 euro hoger vanwegen een boete oid, dus heb ik toch maar betaald. :(
Maar ik schijn het door te moeten geven aan mijn verzekering en dan wordt het vergoed, maar ik ben veel te lui voor dat soort dingen... Dus die tandarts (of mijn verzekering) verdient goed geld aan mijn tanden!  >:(

had ik al gemeld dat ik mijn rijbewijs heb gehaald? Nee?
Ik heb mijn rijbewijs gehaald!
In één keer (ja natuurtalent hè)

/ik is jaloers! Een schip met geld is net bij mij binnengekomen, mss ga ik ook maar eens n rijbewijs halen. Want, niet uit luxe, maar meer omdat de 'oude' (4 jaar oud) auto onverkoopbaar is hebben we hier 2 auto's staan, die oude is nu een veredelde boodschappenauto en die zou ik op zich altijd mee kunnen nemen, maar ik heb geen rijbewijs. :( Zou toch wel handig zijn...

't is echt lang geleden dat ik op 1 dag zoveel saaie stof heb gelezen.  :-\

Ik leef met je mee, 'ksnap precies wat je bedoelt! Ik heb net de laatste pagina's van de bar gelezen!  ;D

Ik heb denk ik niet zo veel zin om mn postaantal op te krikken vandaag, ik laat de PO-topics maar liggen. Dan maar nog eerst geen 1000 posts.

Het is echt lekker weer buiten! Lekker temperatuurtje en windstil. Heerlijk.

Welterusten iedereen,

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11619 Gepost op: 23-08-2003, 07:57:12 »
Hallo allemaal!
Elmar logeert bij mij!
Maar die had geen zin in zo'n vrolijke kleurtjespost
Dus doe ik het maar alleen!