Kheb gister bijna non-stop achter de com gezeten want we hadden een virus op de com.(w32.blaster.CWorm voor de mensen die dit willen weten) Dit leverde wat iritaties op omdat het maar niet wilde lukken. Na veel zoeken heb ik dan eindelijk een tool gevonden die hem verwijderd. Gelukkig is ie nu weg en kan ik weer normaal computeren.
Kheb dat virus in mijn omgeving al van 3 computers mogen halen, ze hadden allemaal én geen firewall en geen virusscanner, dat is natuuurlijk vragen om een virus... *hoofdschudsmilie*
Ik = weer terug van vakantie! Ik heb al een verslagje geplaatst in het vakantie-topic, niet dat ik zoveel boeiends heb gedaan maar dan weet je het .
Hoi!
Maar nu ga ik lekker pannekoeken eten
!
Ooh, pannekoeken... met spek en stroop.... oohh... zo lekker. Dat zet ik op mijn lijstje met 'dingen die ik snel weer eens moet eten'!
Ik heb altijd wel een goede relatie met de tandarts en ik ga er met veel plezier naar toe en dat heeft een aantal redenen :
Ik heb had ook nooit problemen met de tandarst, ik ben er aldoor maar 2 minuten en dan zegt hij net als het jaar ervoor: 'degelijk gebit heb je' en 'tot volgend jaar!' Maar de afgelopen jaren krijg ik ineens acceptgiro's voor ik dacht iets van 35 euro. Dat vind ik dus onzin om voor 2 minuten 35 euro te betalen, maar dan komt die acceptgiro ineens nog een paar keer en dan ineens is ie 20 euro hoger vanwegen een boete oid, dus heb ik toch maar betaald.
Maar ik schijn het door te moeten geven aan mijn verzekering en dan wordt het vergoed, maar ik ben veel te lui voor dat soort dingen... Dus die tandarts (of mijn verzekering) verdient goed geld aan mijn tanden!
had ik al gemeld dat ik mijn rijbewijs heb gehaald? Nee?
Ik heb mijn rijbewijs gehaald!
In één keer (ja natuurtalent hè)
/ik is jaloers! Een schip met geld is net bij mij binnengekomen, mss ga ik ook maar eens n rijbewijs halen. Want, niet uit luxe, maar meer omdat de 'oude' (4 jaar oud) auto onverkoopbaar is hebben we hier 2 auto's staan, die oude is nu een veredelde boodschappenauto en die zou ik op zich altijd mee kunnen nemen, maar ik heb geen rijbewijs.
Zou toch wel handig zijn...
't is echt lang geleden dat ik op 1 dag zoveel saaie stof heb gelezen. :-\
Ik leef met je mee, 'ksnap precies wat je bedoelt! Ik heb net de laatste pagina's van de bar gelezen!
Ik heb denk ik niet zo veel zin om mn postaantal op te krikken vandaag, ik laat de PO-topics maar liggen. Dan maar nog eerst geen 1000 posts.
Het is echt lekker weer buiten! Lekker temperatuurtje en windstil. Heerlijk.
Welterusten iedereen,
Gr. B.