hier deel 2Floortje, niet weggaan! Je kunt toch ook gewoon minderen, bijv maar eens in de drie dagen forummen, en dan alleen dat en dat topic en de rest niet, zo'n soort afspraak met jezelf zeg maar? En dan niet langer dan zo en zoveel minuten of zo...? Dan kan het toch best? Mss kun je ze opschrijven zodat je ouders het geloven, en dan kruis je het af als je een dag wel of niet geforumd hebt enzo... Tsja je moet dr mss wel iets voor over hebben... andere sites/computerbezigheden minderen... :-\ Nou ja iig hoop ik dat je het kunt oplossen en als dat echt niet kan: heel erg jammer!!
Ik heb het idee dat aardig wat anderen ook al dan niet tijdelijk verdwenen zijn :-\. Van Ovide had ik dat nou helemaal nooit verwacht, ik dacht echt dat zij een van de grootste (bar)diehards van ons was... Echt superjammer, mss dat ik dr binnenkort eens kan mailen (als ik tijd vind... argh), of spreekt iemand anders haar nog wel eens...??
Ook de bijdragen van Pino mis ik idd, maar ja als ze alleen maar op vakantie was... hoe weet jij dat allemaal eik Debbie? Van een ander forum?
Zeg Doris, wat een opluchting hey!
Wel stom idd dat ze het niet volledig gezegd hadden, maar ja beter zo dan andersom!
Anne, welkom terug van vakantie!! Ik zal denk ik vanavond of morgenochtend geen tijd meer hebben dat topic te lezen maar over een paar dagen komt dat wel denk ik...
Anne-Marie, cool dat het zo leuk was in Amsterdam! Klinkt idd als een erg leuke dag! Maarre hmmm over die pm van je heb ik denk ik nog wel wat te zeggen...
Tweety, owjee, tis al een week geleden je verjaardag... maar toch alsnog van harte gefeliciteerd ook van mij!!
Hopelijk heb je een leuk feest gehad!!
Dopey, jij natuurlijk ook heel erg van harte proficiat!! Echt superknap van je, dat doen weinigen je na...
Chriz, idd heel erg leuk verteld over de tweede fase, hihi.
Maapie, die techniekleraar moeten ze echt ontslaan hoor, dat kan toch niet... :s
LC, wat een leuke avatar!
Jammer dat je die wedstrijd verloren hebt gisteren.
Avron, wat super zo'n voorstelling he. Ik heb gisteravond bij de bonte avond van ons kamp ook weer eens een (piepklein) toneelstukje mogen doen (met ons GLTC-mentorgroepje), dat was ook super en ik kreeg na afloop ook ammaal leuke opmerkingen zo van 'je doet zeker al langer aan toneel' dat vonk echt supertof! Oja en als ik toch bezig ben met vertellen over mn intro en mn weekendkamp... Ook zeeeeeer vermeldenswaardig:
ik heb een gabberwedstrijd gewonnen!!! hahahaha ja echt waar, wist niet dat ik dat kon, maar goed he goed he goed he, en dapper, pfff de rest van mn groepje durfde hemaal nie mee te doen
(zucht). Maarre de jury heel lief aankijken werkt ook goed
ook al ontkent die jury dat uit alle macht
. Oja het thema van het weekend was 'the nineties', vandaar dat gabberen enzo, anders zou dat n btje raar zijn natuurlijk...
Sterretje, welke meiden?
Nou welterusten iedereen, ik hoop n btje te kunnen bijslapen in mn 'eigen' bed, en dan zie ik morgen ff mn beste vrienden in Gouda weer jeeeeuj
die hebk wel btje gemist natuurlijk, hoewel ik daar eik nie echt tijd voor had
maarre ik heb jullie ook zeker gemist hoor!!!!
liefs,
Annemieke