Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106583 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11620 Gepost op: 23-08-2003, 10:18:13 »
Kheb dat virus in mijn omgeving al van 3 computers mogen halen, ze hadden allemaal én geen firewall en geen virusscanner, dat is natuuurlijk vragen om een virus... *hoofdschudsmilie*

Dat moet je ook niet doen zonder virusscanner. Voor diegene die ook last van dit virus hebben op www.symantec.nl is een tool te downloaden die het virus verwijderd. Om dit virus niet nog een keer te krijgen is het het handigst om een patch die je van Microsoft kan downloaden te installeren. Voor de mensen die het willen weten. Dit virus kan zo je computer op komen je hoeft dus geen mail te openen of zo. Dit virus komt binnen via poort 135 en is alleen gevaarlijk voor Windows XP en volgen mij Nt maar dat weet ik niet cker. Als je gewoon je updates en virus-scanner up to date houdt is er geen gevaar.

Nu over mij: Ben gister weer bijna de hele dag bezig geweest met mijn com. (Avorn weet wat er aan de hand was) naar de kapper geweest en voor de rest niks eigenlijk.

Vandaag de eerste wedstrijd voor de Beker. Als we winnen komt er zeker een feestje in de bar

LC

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11621 Gepost op: 23-08-2003, 13:48:39 »
Heej hoi!

Zow,, ben net ff naar de stad geweest om wat boodschappen te doen,, ga vanaaf namelijk koken. Buritto's en taco's, lijkt me wel lekker.! :) Verder ga ik vandaag mn kamer eens goed opruimen en al wat vooruitwerken voor school.

Dr is hier vlakbij een vliegerfeest, miss dat ik daar morgen ofzo nog even heen ga. Ben dr vorig jaar ook geweest, was wel leuk..!

Nja, verder niet zoveel te vertellen,, ik hoop dat alle mensen in de Efteling net zulk weer hebben als hier, want hierow is't wel lekker..!

Doej doej, fijne dag iedereen! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11622 Gepost op: 23-08-2003, 14:41:45 »
Heey iedereen,

Gisteravond deed ik mee met Mechteld ten Ham. Het is een feest dat heel het weekend gevierd wordt in 's Heerenberg. Jullie zullen vast denken wat is dat nou voor een rare naam.... Mechteld ten Ham. Mechteld was de laatste vrouw in 's Heerenberg die van hekserij werd beschuldigd. En ze zijn 24 jaar geleden begonnen met dat feest toen 's Heerenberg 600 jaar bestond. Er was met dat feest ook toneel. Om het jaar was er een toneelvoorstelling en de andere jaren was plekskes in de plantage waarbij allemaal verschillende figuren in het bos rondlopen. 2 jaar geleden was het thema sprookjes en dit jaar was het thema Mary Poppins. Ik kende die hele musical niet  ;D maar ik vond het hartstikke leuk toen ik gevraagd werd. Dus ik deed mee. En ik werd met 14 anderen schoorsteenveger. Donderdagavond hebben we gerepeteerd en hebben we 2 liedjes ingestudeerd: Step in time en Chim Chimeny. Was erg gezellig en erg leuk.
Gisteravond was het dan zover. Toen was de eerste avond van plekskes in de plantage. Ik was echt superzenuwachtig. Maar toen we er waren en toen de eerste mensen binnenstroomden werd het echt leuk en gingen we dansen en zingen. En kusjes vragen en handen schudden. Iedereen in het bos vond het heel leuk. En er waren daken nagemaakt voor ons waar we op konden staan zingen. Vanavond de laatste avond en dan weer een jaartje wachten.

Nu over mij: Ben gister weer bijna de hele dag bezig geweest met mijn com. (Avron weet wat er aan de hand was) naar de kapper geweest en voor de rest niks eigenlijk.

Elmar logeert bij mij!

Oh, daarom was hij gisteren de hele dag niet online

Maar iedereen een fijne dag verder en als er vanavond nog iets leuks gebeurt vermeld ik het morgen

Groetjes Avron

Edit: toch niet zo lang als ik dacht
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 14:43:16 door Avron »
Toch bedankt!

Groenenman

• Gast
« Reactie #11623 Gepost op: 23-08-2003, 15:23:38 »

Vandaag de eerste wedstrijd voor de Beker. Als we winnen komt er zeker een feestje in de bar

LC

Vandaag al ?

Ik mag volgende week pas mn eerste wedstrijd te spelen  :'(

Voor de rest is er hier niet zoveel gebeurd, ik ben alleen naar de kappe rgeweest omdat  dinsdag de schoolfotograaf alweer langs komt  :o

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11624 Gepost op: 23-08-2003, 16:18:09 »
Ja vandaag al. helaas niet gewonnen(kzal jullie de uitslag onthouden die is te erg voor woorden) dus geen feestje in het kasteel.

LC
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 16:36:07 door Little_creep »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11625 Gepost op: 23-08-2003, 18:36:50 »
Goeieavond!

Ben zowaar eens nuttig geweest deze middag,, eerst mn kamer gestofd en gezogen, wat ik al een tijdje niet meer gedaan had... ::) Was nogal troep dusj. Verder eindelijk de cd gebrand van InMe!! :D Ik was al 2 weken bezig met al diej liedjes zien te downloaden en dat is dus uiteindeljk gelukt..  Heel nuttig dus. Daarna buiten gezeten en huiswerk gemaakt,, al wat vooruit gewerkt enzo. Tegelijkertijd mn nieuwe cd beluisterd = koele CD.! :)

Avron, leuk dat de voorstelling goed ging enzo, dat de mensen het leuk vonden! En nog succes vanavond dan..! (ook lees je dit niet meer waarschijnlijk...)

LC, jammer dat je verloren hebt.! Mja, volgende keer beter he.

Nu ga ik eten koken, misschien nog tot vanavond ofzo..!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11626 Gepost op: 23-08-2003, 20:27:32 »
Hallo, meld me weer eens. Ben moe dus heb ik geen zin om te typen. Nut van deze post? Geen flauw idee..ok ik wilde even kijken hoe die sterretjes onder me naam staan voordat ik weer geruisloos de anonimiteit in glijd.
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 20:30:07 door Milk »
No Milk today???

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11627 Gepost op: 23-08-2003, 20:30:41 »
Ok, das wel geil die sterretjes.
No Milk today???

Offline rougekappje

• Forumlid
  • Aint Nothing But Fluff..
« Reactie #11628 Gepost op: 23-08-2003, 20:34:19 »
hehe Milk, starstruck?!  ;D
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11629 Gepost op: 23-08-2003, 20:36:57 »
It makes me feel kinda cool  8)

No Milk today???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11630 Gepost op: 23-08-2003, 22:26:13 »
Hallo iedereen !

ik heb de pagina's die ik gemist heb, helemaal bijgelezen (als dat niet flink is) ! Ik ben hier een weekje niet geweest omdat ik op reis was naar ... Nederland!  ::) ;)  Wolfheze om wat preciezer te zijn. Veel kan ik niet vertellen zo  :-\ het was al het 5e jaar dat we daarheen gingen (Bilderberghotel) dus het is een gewoonte :) maandag naar Ede (winkelen), dinsdag naar Doetinchem (winkelen), woensdag Oosterbeek/hotel blijven, donderdag Arnhem (ook wat winkelen), vrijdag hotel en vandaag terug. Resultaat: nieuwe kleren  ;D en een nieuwe portefeuille !

btw: Pino is ook nog maar net terug van 2 weken vakantie hier aan onze kust en Tweety is ook op reis geweest, maar ze is al een weekje ofzo terug dacht ik. En Ovide heeft het ontzettend druk gewoon.

Djezes, is iedereen daar al naar school ofzo bij jullie? wij beginnen pas op 1 september en de universiteiten begin oktober.

Elmar en Daan: braaf wezen hé  ;) het toeval wil dat we vandaag mss zelf ook naar de efteling gegaan waren :o maar dat is er niet van gekomen ! stel je voor dat we mekaar daar zouden gezien hebben ;)

:-* A&K
banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11631 Gepost op: 24-08-2003, 13:06:42 »
Eeeej ben ik weer

Leuk dat het zo gezellie was voor de mensen die naar de efteling zijn geweest! Maar de efteling is altijd gezellig, voor zover ik weet  8)

Hiero alles goed, ik begin ook pas 1 september Alive&Kicking (met stage)...ik moet komende dinsdag een dagje naar school, als voorbereiding. Maar dat is niet zo erg. Al is heel noord NL al wel aan 't werk  ::)

Ik ga straks de kamer(tje) van 'n vriendin mee inrichten...daarna ff naar de bossche kermis.

Morgen weer werken...paar daagjes nog...en dan moet ik weer afscheid nemen van iedereen in 't verpleeghuis...das wel jammer.

Fijn weekend iedereen ! byebye  :-*
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #11632 Gepost op: 24-08-2003, 18:37:50 »
Bosche kermis.. whaaaaaaaaaaa

ik was gistereavond toevallig even in de stad en kwam er tot mijn schrik achter dat t kermis was!!!
(laat t duidelijk zijn dat ik niet van kermissen hou)
Dus dat was even schrikken, was beter geweest als ik dit eerst even gelezen had van fenn

:-\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Groenenman

• Gast
« Reactie #11633 Gepost op: 24-08-2003, 20:24:22 »
Wat vind je dan zo erg van kermissen ?
Ik vind Kerms zo gek nog niet, vooral de Hoornse kermis is een van de beste van het land !

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #11634 Gepost op: 24-08-2003, 20:38:43 »
Ik vind kermissen ook vreselijk.
behalve dan die grijpautomaten... die vind ik wel weer geweldig.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11635 Gepost op: 24-08-2003, 22:24:46 »
ik vind al die gok dingen wel leuk ( maar daar raak je wel verslaafd aan )

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #11636 Gepost op: 24-08-2003, 22:56:03 »
Wat vind je dan zo erg van kermissen ?
Ik vind Kerms zo gek nog niet, vooral de Hoornse kermis is een van de beste van het land !

Hmmm hoe ga ik dit netjes zeggen, ik ben bang dat ik beledigend over ga komen...
Dus hou t  er maar op dat ik bij de laatste kermis die ik hier in t dorp bezocht heb, ik last kreeg van een enorme genatiekloof!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11637 Gepost op: 24-08-2003, 23:26:35 »
Hoi mensen!!

Daar ben ik weer! Heel even twee daagjes 'thuis' in Gouda, morgenmiddag weer terug naar N'megen want dan hebk een etentje bij de Griek (is wel toepasselijk bij GLTC). Mijn introductie is dus nog niet helemaal voorbij, dinsdag ook nog, maar iig heb ik het tot nu toe erg leuk gehad!! Echt supergezelli met de andere GLTC-mensjes!! We hebben 19 eerstejaars waarvan er 10 (7 meisjes 3 jongens) meedoen aan de intro, en voor zover ik nu weet zijn die ammaal erg aardig. Een iets meer dan de ander natuurlijk maar kheb t naar mn zin en ik ken ze al aardig, maar dat gaat ook nog wel verbeteren. Mijn mentoren (papa's en mama's ;D) en de andere ouderejaars die ik heb leren kennen zijn ook ammaal supertof en hartstikke lief! :D Veel lol gehad en zo én ik ken zowaar al behoorlijk de weg in Nijmegen, alleen natuurlijk very very vermoeiend allemaal, vrijwel elke dag uitgaan enzo, maar ja dat hoort erbij. Dit weekend ook op kamp geweest.

Het enige behoorlijk minder leuke was eigenlijk dat we gisteren (zaterdag) te horen kregen dat er op een van de andere weekenden een eerstejaars studente overleden was... echt supererg... maar ja vrijwel niemand van ons kamp kende haar, ze studeerde rechten... Maja het eindfeest van de intro van dinsdag is wel afgelast enzo. Wij hebben dr eik alleen even bij stil gestaan en daarna zijn we wel gewoon doorgegaan, tsja niemand heeft er iets aan als we de rest van ons kamp niet meer leuk zouden maken of zo en we hadden dr dus vrij weinig mee te maken... maar ja wel supererg natuurlijk.

Eik wilde ik het nu superkort houden maar kheb toch al een aardige samenvatting drvan gemaakt... nog ff reageren.
Heel veel plezier in Nijmegen!
Annemieke, heel veel plezier in Nijmegen. We zullen je missen.
Owja, Annemieke, veel plezier in Nijmegen en zorg maar dat je daar snel op internet kan.
Annemieke,, we miss you! (ik iig... :P)
Lief van jullie! :D En op zich is dr zowel bij mn oom en tante internet (maar via telefoon en ik wil hen niet op kosten jagen) als natuurlijk op de uni, maar ik heb domweg geen seconde tijd gehad, kheb zelfs mn ouders hemaal nie gebeld enzo... ::) :-[

Ik was ook superzenuwachtig voor m'n introductie. Ik kende helemaal niemand en wist echt niet wat ik moest verwachten. Gelukkig viel alles reuze mee en heb ik ook erg leuke mensen ontmoet. Bij jou zal 't vast ook erg gezellig worden en dan vraag je je achteraf af waarom je je zo druk hebt gemaakt. Ik ben iig vast erg benieuwd naar je ongetwijfeld uitgebreide verslag van je introductie :)
Lief van je, Han! Nou, ik begrijp best nog wel dat ik me druk heb gemaakt ;) want wat als die mensen ammaal niet zo leuk waren geweest...? Of wat als ze nog heel erg niet-leuk blijken te zijn...?! :o ::) Het ligt er maar net aan wie je ontmoet... Trouwens van die 19 eerstejaars zal er ws ong de helft binnen een jaar afvallen... ::) Wat een vooruitzicht he.

dit was deel 1

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11638 Gepost op: 24-08-2003, 23:27:11 »
hier deel 2

Floortje, niet weggaan! Je kunt toch ook gewoon minderen, bijv maar eens in de drie dagen forummen, en dan alleen dat en dat topic en de rest niet, zo'n soort afspraak met jezelf zeg maar? En dan niet langer dan zo en zoveel minuten of zo...? Dan kan het toch best? Mss kun je ze opschrijven zodat je ouders het geloven, en dan kruis je het af als je een dag wel of niet geforumd hebt enzo... Tsja je moet dr mss wel iets voor over hebben... andere sites/computerbezigheden minderen... :-\ Nou ja iig hoop ik dat je het kunt oplossen en als dat echt niet kan: heel erg jammer!!

Ik heb het idee dat aardig wat anderen ook al dan niet tijdelijk verdwenen zijn :-\. Van Ovide had ik dat nou helemaal nooit verwacht, ik dacht echt dat zij een van de grootste (bar)diehards van ons was... Echt superjammer, mss dat ik dr binnenkort eens kan mailen (als ik tijd vind... argh), of spreekt iemand anders haar nog wel eens...??
Ook de bijdragen van Pino mis ik idd, maar ja als ze alleen maar op vakantie was... hoe weet jij dat allemaal eik Debbie? Van een ander forum?

Zeg Doris, wat een opluchting hey! :) Wel stom idd dat ze het niet volledig gezegd hadden, maar ja beter zo dan andersom!
Anne, welkom terug van vakantie!! Ik zal denk ik vanavond of morgenochtend geen tijd meer hebben dat topic te lezen maar over een paar dagen komt dat wel denk ik...
Anne-Marie, cool dat het zo leuk was in Amsterdam! Klinkt idd als een erg leuke dag! Maarre hmmm over die pm van je heb ik denk ik nog wel wat te zeggen...
Tweety, owjee, tis al een week geleden je verjaardag... maar toch alsnog van harte gefeliciteerd ook van mij!! :-* Hopelijk heb je een leuk feest gehad!!
Dopey, jij natuurlijk ook heel erg van harte proficiat!! Echt superknap van je, dat doen weinigen je na...
Chriz, idd heel erg leuk verteld over de tweede fase, hihi.
Maapie, die techniekleraar moeten ze echt ontslaan hoor, dat kan toch niet... :s
LC, wat een leuke avatar! ;) Jammer dat je die wedstrijd verloren hebt gisteren.
Avron, wat super zo'n voorstelling he. Ik heb gisteravond bij de bonte avond van ons kamp ook weer eens een (piepklein) toneelstukje mogen doen (met ons GLTC-mentorgroepje), dat was ook super en ik kreeg na afloop ook ammaal leuke opmerkingen zo van 'je doet zeker al langer aan toneel' dat vonk echt supertof! Oja en als ik toch bezig ben met vertellen over mn intro en mn weekendkamp... Ook zeeeeeer vermeldenswaardig: ik heb een gabberwedstrijd gewonnen!!!
hahahaha ja echt waar, wist niet dat ik dat kon, maar goed he goed he goed he, en dapper, pfff de rest van mn groepje durfde hemaal nie mee te doen ::) (zucht). Maarre de jury heel lief aankijken werkt ook goed ;D ook al ontkent die jury dat uit alle macht ;D. Oja het thema van het weekend was 'the nineties', vandaar dat gabberen enzo, anders zou dat n btje raar zijn natuurlijk...

Sterretje, welke meiden? ;)

Nou welterusten iedereen, ik hoop n btje te kunnen bijslapen in mn 'eigen' bed, en dan zie ik morgen ff mn beste vrienden in Gouda weer jeeeeuj :D die hebk wel btje gemist natuurlijk, hoewel ik daar eik nie echt tijd voor had ::) maarre ik heb jullie ook zeker gemist hoor!!!!

liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11639 Gepost op: 24-08-2003, 23:49:03 »
Wat fijn dat je 't zo leuk hebt gehad Annemieke! En natuurlijk erg fijn dat alle eerstejaars zo'n leuke mensen zijn. Veel plezier verder de komende dagen! :)  En er vallen geloof ik bij iedere studie heel veel mensen af in 't eerste jaar. Bij mijn opleiding waren er na 1 jaar van de 90 nog maar 40 over.  :-\  Dat is jammer, maar de keuze voor 'n studie blijft erg moeilijk waardoor 't vaak voorkomt dat iemand tijdens 't eerste jaar merkt dat 't toch niks voor hem/haar is. En dan kunnen ze maar beter stoppen en iets zoeken dat echt bij ze past vind ik.

Ik kom ook nog snel effe langs om iets over m'n weekend te vertellen. Gisteren heb ik weer erg lang gewerkt, omdat we nog steeds 'n enorme onderbezetting aan personeel hebben terwijl 't toch al erg druk is bij de bakker. Gevolg was dus dat ik pas om 19.00 uur 's avonds klaar met werken was.  :( Ondanks dat ik erg moe was, ben ik gisterenavond toch nog effe naar de Parkfeesten hier in Venlo geweest. Dit festival wordt ieder jaar in 't grote stadspark georganiseerd en is ieder jaar erg gezellig. Gisterenavond kwamen onder andere Do en Postmen optreden. Verder heb ik nog de Venloose band V-male gezien. (die hadden eerder dit jaar ook 'n hitje in de rest van Nederland, dus misschien kennen jullie ze wel) 't was best gezellig moet ik zeggen en vooral erg druk. Er waren wel zo'n 20.000 mensen in 't park.

Vanochtend had ik ineens heel erge pijn in m'n linkervoet. Ik heb dus nu m'n linkervoet ontstoken, terwijl dat vorige week nog m'n rechtervoet was. Ik ga dus deze week definitief op zoek naar nieuwe werkschoenen, want ik denk dat m'n huidige de veroorzakers zijn van deze problemen. Ondanks 't feit dat ik pijn in m'n voet had, ben ik vandaag ook nog effe naar de Parkfeesten geweest. Vandaag waren er niet zo'n leuke optredens, dus dat was wel jammer. Vandaar dat ik ook niet zo lang gebleven ben. Kon ik gelijk alvast wat uitnodingen voor m'n ouders zilveren bruiloft uitprinten. Dat was 'n heel geplaar, omdat de printer niet echt mee wilde werken. (m'n ouders willen hun uitnoding op 'n soort stof printen en daar was de printer niet zo dol op. Gevolg was dus dat de stoffen 'bladzijdes' keer op keer vast bleven zitten in de printer.  >:( )

't is al laat, dus ik kruip maar 'ns m'n bed in. Truste en tot morgen!