Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106667 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11640 Gepost op: 25-08-2003, 09:15:10 »
LC, wat een leuke avatar! ;) Jammer dat je die wedstrijd verloren hebt gisteren.

Ja ik zat te denken, Als ik deze avatar nou zou doen, misschien komt annemieke dan wat vaker.(kheb er nog veel meer van die dieren avatars)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11641 Gepost op: 25-08-2003, 12:04:41 »
Ja ik zat te denken, Als ik deze avatar nou zou doen, misschien komt annemieke dan wat vaker.(kheb er nog veel meer van die dieren avatars)
ahhh wat lief van je! ;D nou post idd maar door hoor, altijd leuk om dit plaatje tegen te komen! ;D

kwilde nu eik nog heel veel verder vertellen maar de jongens staan zo voor de deur (hm de ene weet nog nie eens hoe laat, ff bellen...) en kmoet nog douchen en aankleden dusja ik denk dak bij deze maar weer gedag zeg voor een paar daagjes...! heel mss vanmiddag nog...

Enne Han, ja helaas zo is het met dat afvallen, ik weet het. Maar bij klassieke talen ist nie altijd dat het niet bij iemand past, ook vaak dat het gwoon te moeilijk is en iemand het niet haalt... ::) Zo ook iemand van de weekendbegeleiders, echt supertof meisje, die is gestopt, maar ze vindt het zelf vreselijk dat ze moest stoppen, en ze vindt dat ze altijd bij ons hoort ook al begint ze nu met Frans...

Btw wat ontzettend vervelend van je voet(en)! Veel beterschap nog!

Doeidoeiiiii...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11642 Gepost op: 25-08-2003, 16:40:09 »
Heeeeeel even dan... voordat ik moet werken...

Had vandaag de eerste dag van de intro voor m'n nieuwe opleiding. En natuurlijk ging dat gepaard met het nodige voor-schut-staan hier in het centrum.
Opdracht 1: Zing uit volle borst drie liedjes op het Centraal Station. Dus we hebben een liedje gezongen met gebaren! (en dat telde voor 2 ;D ) en daarna Vader Jacob in kanon (ow... canon of hoe schrijf je dat, iig dat je niet tegelijkertijd zingt...).
Opdracht 2: Ga bokspringend over elkaar van de ene winkel in de winkelstraat naar een andere helemaal aan de andere kant. Dit was in totaal 10 minuten bokspringen... En voorbijgangers maar lachen ("Die sporen echt niet...").
Opdracht 3: Voor de 013 Twister spelen. Een competitie met acht mensen en ik had gewonnen :) .
Opdracht 4: Estafette! Eerst een stukje rennen, sla-ommen, beschuit eten, fluiten (en dat kan ik niet) en dan weer terug rennen om de volgende aan te tikken. Eerst moesten we allemaal laten weten hoe goed we konden fluiten en daarna moesten we beginnen. Het bleek al snel dat ik echt niet kan fluiten (behalve een beetje luchtverplaatsingsgeluid komt er verder niets uit) dus ik moest gewoon m'n mond open doen en laten zien dat ik niets meer in m'n mond had.

Daarna moest ik weg, moest naar de tandarts jammergenoeg. En dan moet ik zo werken en morgenochtend ga ik weer naar de intro. Morgen blijven we ook slapen en ik geloof dat we gaan zwemmen...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11643 Gepost op: 25-08-2003, 17:11:36 »
Hoihoi!

Annemieke fijn dat het zo gezellig is in Nijmegen! Ik ga morgen een dagje naar school ('k zal je wel nie tegenkomen want tis zo'n drukke studentenstad)...
En Anne ook leuk! Introducties zijn altijd geweldig...lekker voor lul staan...naja ik geef daar persoonlijk dan weer niet zo veel om, en volgens mij jij ook niet. Wij moesten begin eerste jaar ook estafette doen...met skippibal huppe enzo.. 8)

Maarja ik ga morgen dus weer naar school. 3 uit m'n klas gaan stage lopen op curacao...eentje is er al en de andere 2 gaan 2 sept.! Echt kei spannend lijkt me. Ook gaan er 3 naar engeland...alleen is dat allemaal nog niet geregeld.

Verder was de kermis gister wel gezellig! Met 'n vriendin en d'r vriend. Ik ging met vriendin in zo'n lunahuis (hoe heet dat? waar je door-in-over vanalles heen moet)...was maar 2 euro en we hebben alles wel 6 keer gehad...je kon gewoon steeds weer terug lopen. Echt melig.
Ik houd ook niet zo van kermis...vooral het publiek wat erop af komt niet zo. De echte ordi bosschenaren  ;) Maar toch ga ik altijd een kijkje nemen!

Byebye en tot de volgende keer maar weer  :-*
Succes op alle introducties enzzzzz..
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11644 Gepost op: 25-08-2003, 19:14:29 »
Hooj mensen!

Zoow, eerste schooldag v/d week zit dr alweer op...!

Was wel gezellig, 's ochtends btje haasten want we hebben zo'n irri leraar diej heel gauw je een stempel laat halen. Mja, ik was op tijd. ;) Daarna hadden we zo project en we moesten nog steeds onderwerp bedenken, we waren namelijk met zn vieren een onderwerp aant bedenken alleen we konden het niet echt eens worden. ::) Mja, toen kwam onze mentor zo vragen welk onderwerp we hadden en ze was btje geflipt toen we zeiden dat we er nog geen hadden enzo dus ging ze helemaal doorvragen wat we later wouden doen en blablabla. Mja toen kwam ik dus op 't ideej om project te houden en uit te zoeken over een jaar naar het buitenland gaan. Omdat ik dus alsk examen heb gedaan jaartje naar buitenland (Vs ofzo) wil gaan en vriendin van mij miss ook dus nu gaan we samen een project daar over doen. :D Dus,, leuk groepje, koel onderwerp = koel! Verder tussenuur, en we hadden voor het eerst latijn van een andere leraar als vorig jaar. En diej is heel koel! ;D Ging de hele les vol lullen over allemaal mythelogie en blabla, was wel grappig en toen wou ie beginnen met 't boek en toen ging de bel. Yay! Verder niet echt boeiende dingen ofzo op school, was pas om 4 uur vrij en had daarna nog pianoles. Weer de eerste keer na de vakantie, ging opzich wel goed. Daarna had mn vader nog les en dus wachte ik daarop en ben ik pas halfuurtje thuis ofzoo... ::) (hehe. nja dat was toen ik dit schreef en toen wassut iets van half 7 ofzo)

Heb gister niks in de bar gepost,,, erg he. ;) Mja, had dr niet zo'n zin in, ben gister met 'n vriendin naar dat vliegerfeest geweest waar ook een recordpoging gedaan werd om met 1000 jambeej's tegelijk een lied te spelen en als dat lukte kwamen ze in het guines book of record (of hoe je dat ook schrijft)  en 't is gelukt, ze waren aant spelen met 1033 jambeej's (oid). Was wel grappig om te horen en zien,, 't was zelfs nog op SBS6 gisteravond. Niemand gezien zeker? :P

Eej eindelijk heb je weer gepost Annemieke! :D Daar wachtte ik nou eindelijk eens op. Fijn dat het zo leuk en gezellig was bij de introductie en ook koel dat de mensjes ook zo aardig zijn enzo. ;)

*hmm, ik moet eten... ga straks wel ff verder denk ik...

Hier ben ik weer, lekker gegeten... :P

Mja, en idd over diej pm heb je wel wat over te zeggen denk ik.. :P Maarre, heb nog geen pm ontvangen.. Zal nog wel ff duren denk ik, als je nu weer in Nijmegen zit. :( Iig, veel plezier verder daar he!

Han, irri dat je linkervoet nu weer ontstoken is, ik hoop dat 't snel beter gaat!

Annuh, haha toff de introductie! Lekker voor lul staan idd.. :D

Fenn, fijn dat de kermis gezellig was, ook al hou je dr niej zo van..! ;)

Ik gaat want mn moeder trapt me dr zo af (diej moeders van tegenwoordig, veels te modern..) doejdoej :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11645 Gepost op: 26-08-2003, 02:11:16 »
Hoi!

Hallo iedereen !

ik heb de pagina's die ik gemist heb, helemaal bijgelezen (als dat niet flink is) !

Flink hoor! Maar niet meer diagonaal lezen hoor, want volgens mijn moeder krijg je daar rood haar van.

(die hadden eerder dit jaar ook 'n hitje in de rest van Nederland, dus misschien kennen jullie ze wel)

*neeschudsmilie*

Was wel grappig om te horen en zien,, 't was zelfs nog op SBS6 gisteravond. Niemand gezien zeker? :P
*neeschudsmilie*

Annemieke! Wel af en toe blijven posten in de bar hoor, want we hebben wel wat stuctuur nodig in het leven en dat mist als jij niet post.

Voor alle sportbarbaren (Annemieke, Malcolm ea,) Martin 'gekkebekketrekker' Verkerk is aan het tennisen in Amerika op de US-open, maar eik mag je dat wel weer vergeten (wat jullie toch al gingen doen), want hij is aan de verliezende hand en dan ben ik natuurlijk geen fan meer, trouwe supporter als ik ben.

Iedereen die nog  voor lul moet staan: Succes!

Welterusten,
B.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11646 Gepost op: 26-08-2003, 07:57:47 »
Heb gister niks in de bar gepost,,, erg he. ;) Mja, had dr niet zo'n zin in, ben gister met 'n vriendin naar dat vliegerfeest geweest waar ook een recordpoging gedaan werd om met 1000 jambeej's tegelijk een lied te spelen en als dat lukte kwamen ze in het guines book of record (of hoe je dat ook schrijft)  en 't is gelukt, ze waren aant spelen met 1033 jambeej's (oid). Was wel grappig om te horen en zien,, 't was zelfs nog op SBS6 gisteravond. Niemand gezien zeker? :P

yup, ik heb het wel gezien!!  :) Een vriend van ons speelt ook op zo'n ding en we zaten nog te kijken of hij er misschien bij was. Maar die woont in Leiden en heeft geen cent te makken, dus we gingen er al niet van uit dat hij voor zoiets even de trein naar Emmen zou pakken. (Ze zijn nogal honkvast, hij en z'n vriendin)  ;D
we're back :(

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11647 Gepost op: 26-08-2003, 15:43:11 »
Hoihoi,

Ben al poosje terug uit school.

Was vandaag wel relaxt, eerst btje te laat gekomen bij tekenen, we hadden een nieuwe lerares en diej is best irri. (iig, heb dr al veel slechte verhalen van gehoord...) Zij helemaal verbaasd dat wij niet wisten wat tertaire kleuren en secundaire kleuren enzo waren en dat wij zo weinig hadden gedaan afgelopen 2 jaar enzo. ::) Dus nu wil ze ons heel hard gaan laten werken, hellup! Dat zijn we dus helemaal niet gewend bij zo'n vak als tekenen. Maartja, 't derde uur zouden we nederlands hebben want dat was verschoven van 't zevende uur naar het derde (omdat we dus laatste uur vrij waren) alleen het stond niet op de monitor bij 'docentenwijzigingen' dus de leraar nederlands kwam niet opdagen. :D Wij maar naar buiten gegaan, lekker tussenuurtje. Toen bleek later dat de halve klas toen in de mediatheek zat en die leraar nederlands ook, maar diej wist van niks. Whaha. ;D Mja, toen we vrij waren na het zesde uur ben ik maar ff met een vriendin naar diej leraar toegegaan om te zeggen dat we vrij waren, was anders best wel lullig geweest. Hij zo op onze klas wachten terwijl wij allang naar huis waren. Mja, hij vond 't niet echt leuk toen wij dat zeiden maar was ook niet echt boos ofzo.. (hij=koele leraar)

yup, ik heb het wel gezien!!  :) Een vriend van ons speelt ook op zo'n ding en we zaten nog te kijken of hij er misschien bij was.
Hehe, leuk iemand die het gezien heeft. ;) Al zou ie mee hebben gespeeld had je hem nog niet gezien ws maar okee... :P

Verder ga ik straks naar atletiek, hoop dat het droog blijft want het is nogal bewolkt, wel warm maar niet echt lekker iig.

Iedereen nog fijne dag! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11648 Gepost op: 26-08-2003, 20:48:03 »
Dat moet je ook niet doen zonder virusscanner. Voor diegene die ook last van dit virus hebben op www.symantec.nl is een tool te downloaden die het virus verwijderd. Om dit virus niet nog een keer te krijgen is het het handigst om een patch die je van Microsoft kan downloaden te installeren. Voor de mensen die het willen weten. Dit virus kan zo je computer op komen je hoeft dus geen mail te openen of zo. Dit virus komt binnen via poort 135 en is alleen gevaarlijk voor Windows XP en volgen mij Nt maar dat weet ik niet cker. Als je gewoon je updates en virus-scanner up to date houdt is er geen gevaar.

in principe volstaat het om de patch van Microsoft zelf af te halen. Deze dicht dus het lek in de beveiliging, verwijdert het virus zelf EN zijn opvolger, en zorgt ervoor dat je via deze weg soortgelijke virussen buiten de deur houdt.

Er zijn nog altijd mensen die denken dat ze na het binnenkrijgen van een virus het hele systeem volledig opnieuw moeten installeren. In het geval van een ''worm'', msblast.exe is dus een ''worm'', is dat dus beslist niet nodig. Ik had het virus dus, dat staat ergens in dit topic, vorige week dinsdag op de computer, ben niet in paniek geraakt (kreeg van o.a. limone de oplossing aangereikt), en was binnen 5 minuten van de ellende verlost. Nogmaals, beter 1 keer teveel gezegd als 1 keer te weinig: alleen met het opnieuw installeren van het systeem dicht je het lek niet, daar heb je dus die patsch voor nodig (1,23 Mb moet zelfs voor internetters met telefoontikken te doen zijn).

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11649 Gepost op: 26-08-2003, 21:35:51 »
 :-[ :-[
Tijdens m'n werk kwam m'n baas naar me toe... Hij ging op z'n knieen zitten en vroeg of ik alsjealsjealsjeblieft wilde komen werken zaterdag. Maar ik had al drie keer gezegd dat ik niet kon, dus dat wistie al. Maar hij wilde het zo proberen omdat ik dan misschien ja zou zeggen. Ik vond het heel vervelend voor hem, maar ik heb toch nee gezegd (als je niet kan dan kan je niet).

Offline sigma01

• Forumlid
  • Ik ben Bob fan!
« Reactie #11650 Gepost op: 26-08-2003, 21:43:58 »
Tijdens m'n werk kwam m'n baas naar me toe... Hij ging op z'n knieen zitten en vroeg of ik alsjealsjealsjeblieft wilde komen werken zaterdag. Maar ik had al drie keer gezegd dat ik niet kon, dus dat wistie al. Maar hij wilde het zo proberen omdat ik dan misschien ja zou zeggen. Ik vond het heel vervelend voor hem, maar ik heb toch nee gezegd (als je niet kan dan kan je niet).
Wist je zeker dat hij niks anders wilde vragen  ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11651 Gepost op: 26-08-2003, 21:46:58 »
Tijdens m'n werk kwam m'n baas naar me toe... Hij ging op z'n knieen zitten en vroeg of ik alsjealsjealsjeblieft

Bij dit stukje d8 ik idd aan wat anders
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11652 Gepost op: 26-08-2003, 21:48:29 »
Wist je zeker dat hij niks anders wilde vragen  ::)

JA DAT WEET IK ZEKER!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11653 Gepost op: 26-08-2003, 22:13:39 »
Goeieavond!

Ben weer terug van atletiek,, al wel een poosje maar goed.

Was wel leuk, we gingen gelukkig niet zoveel rennen als de vorige keer. Heb speer geworpen en hoog gesprongen, ging niet zo goed maar okeej. Wat wil je als je zolang niet meer daarop getraind hebt. Pff, dr word nou niet echt megaveel meer gepost he in de Bar. [niet echte barposten dan...] heb soms 't ideej dat hier btje voor mezelf een dagboek aant typen ben ofzo

Ik ga maar eens naar bed, had voor mezelf al afgesproken dat ik kwart over 10 uiterlijk dr vanaf zou gaan... Morgen 6 uurtjes naar school waaronder 1 tussenuur, valt best mee dus. We hebben sinds vorige week woensdag elke dag minstens 1 uur vrij gehad op gister na.. joepiej! [heb geen zin om smileys te gebruiken]

Tot morgen denk ik mensen! welke mensen... okeej..

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11654 Gepost op: 27-08-2003, 00:53:22 »
Dat moet je ook niet doen zonder virusscanner.
Het MSBlaster-virus was een heel 'simpel' virus dat je zelfs gewoon kon opzoeken in verkenner en gewoon op del drukken. Maar natuurlijk laat ik die computers niet zo kwetsbaar staan, mijn werkwijze was:
-eerst de patch installeren (khad zelf al een cd gebrand met alle benodigheden, aangezien ik meerdere computers langs moest)
-daarna firewall geactiveerd,
-daarna virusscanner geinstalleerd, dan via internet de laatste update's gehaald
-daarna volledige scan van de computer want dit hoeft niet het enige virus te zijn, soms zijn zulke computers echte 'broeinesten' ik heb eens een computer meegemaakt waar rustig 4 virussen op rondwaarden! Dat viel nu mee trouwens.

Citaat
Voor de mensen die het willen weten.

Iedereen moet het weten, het is echt een must dat mensjes die op internet zitten die patch installeren en een upgedate virusscanners geactiveerd hebben. Het is echt heel erg al die computers die op internet zitten zonder beveiliging; echt goeie virusmakers kunnen daar nog wel eens goed gebruik van maken.

Tijdens m'n werk kwam m'n baas naar me toe... Hij ging op z'n knieen zitten en vroeg of ik alsjealsjealsjeblieft wilde komen werken zaterdag.
Ik denk dat hij erg graag wilde dat je kwam werken zaterdag dan.  8)
Voor alle sportbarbaren (Annemieke, Malcolm ea,) Martin 'gekkebekketrekker' Verkerk is aan het tennisen in Amerika op de US-open, maar eik mag je dat wel weer vergeten (wat jullie toch al gingen doen), want hij is aan de verliezende hand en dan ben ik natuurlijk geen fan meer, trouwe supporter als ik ben.

Ja zeg, had ik het niet gezegd, die Martin had gisternacht toch nog even gewonnen, hij had nog wel matchpoints tegen, hij gaat het nog ver schoppen! Leuke wedstrijd maar wel zielig dat de tegenstander moest opgeven omdat hij lag te creperen op de grond van de kramp.

Ik heb ook wel eens kramp gehad, wist me niet wat me overkwam wat een pijn... Tegenwoordig nooit meer last van gelukkig.

Truste iedereen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11655 Gepost op: 27-08-2003, 09:58:44 »
Ik zit ff te kijken op microsoft.nl, moet ik die Blasterpatch hebben?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11656 Gepost op: 27-08-2003, 10:16:13 »
yupz... erg onoverzichtelijke site vinnik zelf trouwens....

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11657 Gepost op: 27-08-2003, 10:25:07 »
Wat vind je dan zo erg van kermissen ?
Ik vind Kerms zo gek nog niet, vooral de Hoornse kermis is een van de beste van het land !

nog vuurwerk op de dijk gekeken??  ;D

--------------------------------------------

even over dat virus: ik heb en een virusscanner en een firewall, maar toch werd ik besmet...dus,...

ik verdenk meneer norton er zelf weleens van, dat rondspreiden van virussen...
« Laatst bewerkt op: 27-08-2003, 10:26:58 door Cora Bora »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11658 Gepost op: 27-08-2003, 10:30:32 »
even over dat virus: ik heb en een virusscanner en een firewall, maar toch werd ik besmet...dus,...

Klopt, Norton had er (voor zover ik weet) nog geen medicijn tegen....  ::)

Groenenman

• Gast
« Reactie #11659 Gepost op: 27-08-2003, 15:26:23 »
nog vuurwerk op de dijk gekeken??  ;D

Natuurlijk !

Het was dit jaar wel de beste ooit. Vroeger was het altijd vanaf een of twee boten, maar dit keer werd er van 3 pontons geschoten. Dit vond ik erg mooi, vooral doordat de twee buitenste boten synchroon gingen ( dit probeerden ze tenminste )

Was jij nog naar de kermis geweest Cora ??