Hooj mensen!
Zoow, eerste schooldag v/d week zit dr alweer op...!
Was wel gezellig, 's ochtends btje haasten want we hebben zo'n irri leraar diej heel gauw je een stempel laat halen. Mja, ik was op tijd.
Daarna hadden we zo project en we moesten nog steeds onderwerp bedenken, we waren namelijk met zn vieren een onderwerp aant bedenken alleen we konden het niet echt eens worden.
Mja, toen kwam onze mentor zo vragen welk onderwerp we hadden en ze was btje geflipt toen we zeiden dat we er nog geen hadden enzo dus ging ze helemaal doorvragen wat we later wouden doen en blablabla. Mja toen kwam ik dus op 't ideej om project te houden en uit te zoeken over een jaar naar het buitenland gaan. Omdat ik dus alsk examen heb gedaan jaartje naar buitenland (Vs ofzo) wil gaan en vriendin van mij miss ook dus nu gaan we samen een project daar over doen.
Dus,, leuk groepje, koel onderwerp = koel! Verder tussenuur, en we hadden voor het eerst latijn van een andere leraar als vorig jaar. En diej is heel koel!
Ging de hele les vol lullen over allemaal mythelogie en blabla, was wel grappig en toen wou ie beginnen met 't boek en toen ging de bel. Yay! Verder niet echt boeiende dingen ofzo op school, was pas om 4 uur vrij en had daarna nog pianoles. Weer de eerste keer na de vakantie, ging opzich wel goed. Daarna had mn vader nog les en dus wachte ik daarop en ben ik pas halfuurtje thuis ofzoo...
(hehe. nja dat was toen ik dit schreef en toen wassut iets van half 7 ofzo)
Heb gister niks in de bar gepost,,, erg he.
Mja, had dr niet zo'n zin in, ben gister met 'n vriendin naar dat vliegerfeest geweest waar ook een recordpoging gedaan werd om met 1000 jambeej's tegelijk een lied te spelen en als dat lukte kwamen ze in het guines book of record (of hoe je dat ook schrijft) en 't is gelukt, ze waren aant spelen met 1033 jambeej's (oid). Was wel grappig om te horen en zien,, 't was zelfs nog op SBS6 gisteravond. Niemand gezien zeker?
Eej eindelijk heb je weer gepost Annemieke!
Daar wachtte ik nou eindelijk eens op. Fijn dat het zo leuk en gezellig was bij de introductie en ook koel dat de mensjes ook zo aardig zijn enzo.
*hmm, ik moet eten... ga straks wel ff verder denk ik...
Hier ben ik weer, lekker gegeten...
Mja, en idd over diej pm heb je wel wat over te zeggen denk ik..
Maarre, heb nog geen pm ontvangen.. Zal nog wel ff duren denk ik, als je nu weer in Nijmegen zit.
Iig, veel plezier verder daar he!
Han, irri dat je linkervoet nu weer ontstoken is, ik hoop dat 't snel beter gaat!
Annuh, haha toff de introductie! Lekker voor lul staan idd..
Fenn, fijn dat de kermis gezellig was, ook al hou je dr niej zo van..!
Ik gaat want mn moeder trapt me dr zo af (diej moeders van tegenwoordig, veels te modern..) doejdoej