Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106660 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11660 Gepost op: 27-08-2003, 15:43:19 »
Goedemiddag iedereen...

Ik kondig nu officieel aan, dat ik vanaf morgen niet meer op het forum te vinden zal zijn.
Niet omdat Floortje er ook mee is gestopt, maar omdat ik me vanaf volgende week moet concentreren op school.
Ik ga me hier de komende dagen vast op voorbereiden, waardoor ik minder tot geen tijd meer heb voor WIDM.Com

Natuurlijk zien jullie mij ooit nog wel eens verschijnen, want voor altijd van't forum wegblijven, dat kan niemand.

Mssl, Elmar
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11661 Gepost op: 27-08-2003, 15:45:18 »
Echt jammer Elmar. Ik snap het natuurlijk wel maar het blijft jammer. Hopelijk zien we je nog weleens op het forum
Toch bedankt!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11662 Gepost op: 27-08-2003, 16:47:53 »
Heej mensen

Ben net thuis op school. Man, wat is het leuk om 2de klasser te zijn. Ik weet meteen waarom de ouwe 2de klassers moesten lachen als ze ons zagen. Die tassen worden elk jaar groter. Dit jaar zat er een brugger bij met een tas met 9 vakken. das toch NIET normaal. Maar verder op mijn verhaal. we hebben echt dubbel gelegen om die bruggers. Allemaal in een rijdje naar boven, tassen in hun nek en achterop omdat ie te zwaar was.

Het kwam zelfs zo ver bij ons dat we ff naar beneden hebben gekeken(die bruggers worden met het jaar kleiner :P) en ff gekeken hoeveel bruggers er waren. dus wij helemaal: brugger,brugger,brugger en ga zo maar door. echt lachuh.

Voor de rest heb ik kennis gemaakt met m'n leraren en zo blij was ik niet met sommige leraren(frans bv. had ik vorig jaar ook en daar ben ik er een stuk of 5 keer uitgestuurd. volgens mij was ze ook niet zo blij om mij weer te zien. want ik heb mijn medeklasgenoten ff de trucjes geleerd om haar boos te maken). Maar ja het schooljaar is weer voor me begonnen en dus weer het geklier.(arme leraren)

Vanavond trainen en dan zit de dag er weer op

LC

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11663 Gepost op: 27-08-2003, 18:24:54 »
*krijgt spontaan een afkeer van 2e klassers*
zo grappig is dat... standaard als mensen in de 2e zitten gaan ze zich heel groot voelen omdat ze geen ''brugger'' meer zijn... terwijl dat een paar maandjes geleden nog wel zo was
en dan lopen al die 2e klassers heel cool en uitbundig te doen in de school enzo... eruit gestuurd worden en niet opletten is cool, hoe vaker hoe beter  :-\
en hoe kun je nou zeggen dat ze elk jaar kleiner worden als dit het eerste jaar is dat je een nieuwe lading bruggers ziet...
ik bedoel het allemaal niet persoonlijk hoor, waarschijnlijk was ik zelf ook zo in de 2e
iig fijn dat je het naar je zin hebt

@miesh: zit je op atletiek  ;D whaa cool, heb ik ook best lang gedaan
en speerwerpen en hoogspringen vond ik altijd het moeilijkste...
vooral verspringen en hordelopen en lange afstand enzo, dat was leuk  ;D

Annuh: wat coool.... op zn knieen!  dat zie ik mijn baas nou nooit doen  ;)

Bertha en Cora enzo: wat een gedoe zeg, met die virussen... is het ondertussen allemaal alweer goed?

Elmar: tja ik heb ook afscheid genomen.. maar heb het niet lang (lees: misschien 2 dagen) volgehouden

Mijn school is al lang en breed begonnen en kheb alweer allemaal huiswerk, werkstukken en toetsen enzo  :(  Ben nou druk bezig met een werkstuk voor ckv3
wist je bijvoorbeeld dat de kleur Paars aanzet tot creativiteit en spiritualiteit, dat je van Oranje honger krijgt en van Geel hoofdpijn?  ;D

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11664 Gepost op: 27-08-2003, 19:55:51 »
heeyzz ik ben dus wel een brugger geworden ::)

Gistern was het helemaal erg toen waren ik en nog iemand al te laat op de les maar gelukkig was dat nog geen probleem.

Vandaag begonnen we gewoon met de lessen.
engels Nederlands natuur-scheikunde biologie en gym.
Eigenlijk ook nog frans maar die les viel uit ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11665 Gepost op: 27-08-2003, 21:12:31 »
Heej!

Zoow, heb net ff paar foto's gemaakt met digicam van de supermooie lucht diej hiero was..!! :) Echt heel vett, alleen jammer dat 't met fotocamera dr altijd net iets anders uitziet..

Mja, vandaag school. ja en gister en eergister ook, morgen ook.. enz Was wel relaxt opzich, 6 uurtjes, waaronder dus 1 tussenuur. Scheikunde was wel grappig, we hebben echt zo'n vage lerares en nja, dies gwn gaar. ;) Verder niet zoveel huiswerk voor morgen, alleen we moeten heel veel kennen voor latijn. 'herhalen' noemt hij dat maar ik geloof dat ie niet weet hoeveel wij achterlopen op de gymnasiasten. :-\ Morgen komt TTT op video en dvd uit! :D Wiehaaj! Ga morgen dus ws de video kopen,, vrijdag kijken denk ik, want heb nogal wat huiswerk voor vrijdag. Heb poosje geleden ook de making off TTT gezien waar ook aardig stuk werd gezien van ROTK en daarover enzo. Echt zoo koel!! Kan niet wachten tot ik The Return of The King in de bios kan zien...

@miesh: zit je op atletiek  ;D whaa cool, heb ik ook best lang gedaan
en speerwerpen en hoogspringen vond ik altijd het moeilijkste...
vooral verspringen en hordelopen en lange afstand enzo, dat was leuk  ;D
Hehe, ja kzit op atletiek. Koel dat jij dat ook gedaan hebt! :D Tss, wrm ben je draf gegaan dan..? Speerwerpen en hoog, juist leuk! Verspringen ook wel, horde opzich wel leuk maar wel moeilijk, lange afstand=bah, word je moe van... ;)

Whiejj,, ik heb zo zin in december dit jaar!! Ben vrolijk vanaaf.. Is weer eens wat anders.! :)

Timss, wat vaag ja dat jij natuur-scheikunde hebt al in de eerste! Wij hadden dat (gelukkig) pas in de 2e...

Iedereen nog fijne avond enne, tot morgen!! whiej ;D
« Laatst bewerkt op: 27-08-2003, 21:14:09 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11666 Gepost op: 27-08-2003, 22:36:05 »
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitster van een digitale camera :) . Ik had kei veel geld verdient (naja, genoeg voor een camera ;) ) dus toen ben ik eens gaan winkelen en heb ik bedacht wat ik nou eigenlijk zou willen kopen. En toen zag ik deze...

Hij was nog afgeprijsd dus die heb ik gekocht :) . Heb er ook al twee foto's mee genomen, maar nu nog even kijken hoe het allemaal werkt hoor, duurt wel ff voordat ik dat door heb.
Verder heb ik net weer gevolleybalt! Ik was helemaal blij dat ik weer mocht spelen en ik heb niet eens last van m'n pols!

@Elmar: Jammer dat je stopt, maar ik spreek je vast nog wel. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt ;) .
@Floortje: Hoogspringen is toch kei leuk!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11667 Gepost op: 27-08-2003, 23:20:34 »
Elmar:

Het is gek, maar de meeste mensen hier geloven niet dat je het langer dan enkele weken volhoudt. Zie Floor: na enkele dagen weer online, zie Annemieke: amper even thuis, en alweer op het forum rond aan het waren. Ik heb in mijn profiel iets staan over MOLLILITIS. Dat is Latijn voor een ongeneselijke, maar verder ongevaarlijke mol-besmetting.

Annuh, wat jij hebt gekocht, dat is die digitale camera die een telefoon-aanbieder zogenaamd gratis geeft bij een abonnement. Bent maar blij dat je hem LOS gekocht hebt, want dan zit je niet aan een te duur telefoonabonnement vast en je bent sowieso nog goedkoper uit. Denk er wel aan dat je wat accesoires nodig hebt (batterijen, liefst oplaadbaar, een extra geheugenkaartje van niet al te weinig Mb). Maar om uit te proberen volstaat die standaard set wel hoor.

Zien we je ook eens supergedetailleerd op het forum verschijnen.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11668 Gepost op: 27-08-2003, 23:27:02 »
Er zaten inderdaad batterijen bij die ongeveer 75 foto's meegaan (volgens het boekje) en op de geheugenkaart van 16 mb kunnen 46 foto's in mijn resolutie... moet wel genoeg zijn, toch? Ik ga zaterdag in de Efteling deze camera uitproberen, lijkt me gaaf om mooie foto's te maken die ik wel al van anderen heb gezien maar nog nooit van mezelf. Er zit trouwens ook een microfoon in (nuttig... NOT) maar je zal maar eens een microfoon nodig hebben en dan heb ik er eentje bij me... (als ik dat knopje nou zou kunnen vinden...). Dus voorlopig nog geen uitbreidingen (sowieso eerst weer sparen ;) ).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11669 Gepost op: 28-08-2003, 00:48:56 »
zie Annemieke: amper even thuis, en alweer op het forum rond aan het waren.
ho ho HO: ik heb nooit gezegd dat ik afscheid van jullie nam, voor langere tijd zeg maar, ik heb altijd duidelijk gemaakt dat ik zo snel mogelijk als ik er tijd voor zou hebben en een comp in de buurt weer iets van me zou laten horen! Dus doe ik dat! Ik laat het forum niet in de steek!

Nu ben ik dus ook weer ff terug in Gouda met mn reserve-papa's comp in de buurt ;). Mijn echte mama's en papa's zijn natuurlijk mijn mentoren, die ik nu erg aan het missen ben, net als uiteraard mijn broertjes, zusjes, en andere familieleden zoals overgrootachteroudomen. ;D De intro is afgelopen en kvind het echt superjammer, maar ik heb natuurlijk wel weer veel zin in de nu komende tijd :).

Maandag enorme vertraging door een bermbrand tussen Woerden en Utrecht, dus ik moest via Breukelen, maar goed, uiteindelijk wask maar 3 kwartier te laat bij de Griek en nog op tijd voor het eten. Alleen zat ik toen wel de rest van de avond met mn schone was te zeulen maar ja daar heb je papa's voor he :P. Gisteren wat door Nijmegen gestruind enzow en 's avonds na een uiteraard erg toffe theatersportvoorstelling nog tot iets van kwart over 5 uitgeweest. Was echt supergaaf gisteravond, ik bleef als laatste kindje over samen met alleen nog 1 onvermoeibare papa (die is bijna elke avond zo lang gebleven en had toch de hele week bergen energie... of hak dat al verteld...) en een veel later aangekome oudtante. ;D
Daarna 10 uur geslapen tot half 4 's middags :o ;D, al mn Nijmeegse bekenden afgebeld of ze zin hadden om samen te eten, maar vrijwel niemand kon, dus toen hebk met mn oom en tante (bio-oom en tante...) gegeten. Daarna maar weer eens richting Gouda en nu ben ik natuurlijk nog niet echt moe want mn ritme is n btje raar geworden... Ik heb wel alles bijgelezen in de bar maar daar ga ik morgen wat uitgebreider op reageren denk ik... Maarre klopt het dat ik een tijdje geen posts van Han heb gezien...? Of had ze dat aangekondigd en ben ik dat weer vergeten? :-\

Naja, tot morgen iig! Dan ga ik een vriend (van mn oude klas) opzoeken die onverwachts met een acute blindedarmontsteking in het ziekenhuis is beland een paar dagen geleden... :-\

Welterusten! :-*

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11670 Gepost op: 28-08-2003, 02:32:14 »
ho ho HO: ik heb nooit gezegd dat ik afscheid van jullie nam, voor langere tijd zeg maar, ik heb altijd duidelijk gemaakt dat ik zo snel mogelijk als ik er tijd voor zou hebben en een comp in de buurt weer iets van me zou laten horen! Dus doe ik dat! Ik laat het forum niet in de steek!

Ik zit ff te kijken op microsoft.nl, moet ik die Blasterpatch hebben?

Hiermaarklikken als je Nederlandse XP hebt, en anders moet je maar ff zoeken. :)

Goedemiddag iedereen...

Ik kondig nu officieel aan, bla bla bla

Tsss, dikke onzin, je komt heus wel regelmatig langs... ;)

ik heb vanavond bij iemand gegeten die vroeger ooit 'mijn beste vriend' geweest was. Was echt supertof , hebben veel gepraat enzo, gek dat we nooit veel meer contact hebben gehad... Veel muziek geluistert, hij studeert muziekwetenschappen, fantastishc.

We hebben ook veel drank gehad, zuidafrikaanse wijn bij het eten, en daarna nouja echt vanalles, maar dat terzijde.

@iedereen: Ik hou van jullie allemaal!

Truste!

Gr. B.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11671 Gepost op: 28-08-2003, 08:29:59 »
maar ik geloof dat ie niet weet hoeveel wij achterlopen op de gymnasiasten. :-\

??? In mijn tijd was iedereen die in de 3e latijn had, een gymnasiast. Is dat niet meer zo?

Morgen komt TTT op video en dvd uit! :D Wiehaaj! Ga morgen dus ws de video kopen,, vrijdag kijken denk ik, want heb nogal wat huiswerk voor vrijdag. Heb poosje geleden ook de making off TTT gezien waar ook aardig stuk werd gezien van ROTK en daarover enzo. Echt zoo koel!! Kan niet wachten tot ik The Return of The King in de bios kan zien...

Gisteren op V8 was diezelfde documentaire volgens mij, maar mijn vriend moest Goede Tijden zien (pulpserie.... >:( en 't was nog een herhaling ook.. :-\)
maar nu hoop ik dus dat deze docu ook op de dvd komt te staan. Ik wacht op de special edition, die komt in November, maar ik denk er over om nu dan alvast maar de vhs versie te kopen.
we're back :(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11672 Gepost op: 28-08-2003, 08:39:23 »
We hebben ook veel drank gehad, zuidafrikaanse wijn bij het eten
O, lekker... welke? (Ik vind zelf Zuidafrikaanse wijn het lekkerst voor bij het eten(ligt er natuurlijk ook weer aan wat voor eten....))
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11673 Gepost op: 28-08-2003, 09:29:56 »
Natuurlijk !

Het was dit jaar wel de beste ooit. Vroeger was het altijd vanaf een of twee boten, maar dit keer werd er van 3 pontons geschoten. Dit vond ik erg mooi, vooral doordat de twee buitenste boten synchroon gingen ( dit probeerden ze tenminste )

Was jij nog naar de kermis geweest Cora ??

jaja 2x op de kermis geweest maar het vuurwerk was het leukste....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11674 Gepost op: 28-08-2003, 10:13:21 »
Maarre klopt het dat ik een tijdje geen posts van Han heb gezien...? Of had ze dat aangekondigd en ben ik dat weer vergeten? :-\

Ik ben er nog gewoon hoor. Ik had gewoon 'n paar daagjes niet echt wat interessants te vertellen en daarom niks gepost. Bovendien had ik 't ook druk met vanalles en was 't er 'n beetje bij ingeschoten. Maar door jouw opmerking kom ik toch maar weer effe langs vandaag!  :)

Wat fijn trouwens dat je intro nog zo leuk was Annemieke! Wanneer beginnen je lessen? Vast veel succes en natuurlijk ook plezier bij 't echte studentenleven!

@iedereen: Ik hou van jullie allemaal!

Aan deze opmerking te zien, had je wel heel erg veel drank op.  ;)

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest aan m'n scriptie, de uitnodigingen voor m'n ouders zilveren bruiloft (die nu gelukkig klaar zijn...ik werd helemaal gek van m'n perfectionistische ouders  >:( ) en gisteren ben ik de hele dag naar de Efteling geweest met m'n moeder samen. Toen ik de vorige keer met 'n vriendin ging, zei ze tegen me dat ze wilde dat ze meekon. Daarom heb ik haar nu meegenomen, zodat ze ook weer 'ns die geweldige sfeer in de Efteling kon proeven. (ze was er al 'n jaar op 10 niet meer geweest) We zijn alleen in de kijk-attracties geweest (m'n moeder houdt niet van achtbanen enzo) en hebben 't Sprookjesbos en de Sprookjesshow bezocht. Vooral de Pandadroom en de Sprookjesshow vond ze geweldig.  :)  Maar dat was misschien ook 'n beetje omdat Remco  van GTST eraan meedeed.  ;)

Vandaag heb ik weer veel te doen, dus ik stop er maar 'ns mee. Iedereen vast 'n fijne dag!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11675 Gepost op: 28-08-2003, 14:21:11 »
ha annemieke, introducties zijn altijd leuk. Ik was gister in de stad hiero...liepen overal mensen rond van introductie die dingen moesten doen. Komt er ouwe bekende van me langs...nu eerste jaars pabo...vraagt ze of ik velletje wc papier wil kopen, omdat ze d'r eten bij elkaar moet sparen!
Naja heb ik maar een velletje gekocht voor 20 cent  ;D

Hoezo zinnig inkopen  ;)
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11676 Gepost op: 28-08-2003, 16:50:18 »
*krijgt spontaan een afkeer van 2e klassers*
zo grappig is dat... standaard als mensen in de 2e zitten gaan ze zich heel groot voelen omdat ze geen ''brugger'' meer zijn... terwijl dat een paar maandjes geleden nog wel zo was
en dan lopen al die 2e klassers heel cool en uitbundig te doen in de school enzo... eruit gestuurd worden en niet opletten is cool, hoe vaker hoe beter  :-\
en hoe kun je nou zeggen dat ze elk jaar kleiner worden als dit het eerste jaar is dat je een nieuwe lading bruggers ziet...
ik bedoel het allemaal niet persoonlijk hoor, waarschijnlijk was ik zelf ook zo in de 2e
iig fijn dat je het naar je zin hebt

Heb je gelijk in maar dat eruit sturen en niet opletten gebeurde vorig jaar ook al. en nee het is niet de eerste keer dat ik een nieuwe lading zie want ik woon dicht bij 2 middelbare scholen dus.....

heeyzz ik ben dus wel een brugger geworden ::)

Brugger!!!(sorry maar al die opgekropte frustratie van vorig jaar moet er dit jaar uit en ja het is gebruikelijk dat de bruggers daar het slachtoffer van worden)

Vandaag begonnen we gewoon met de lessen.
engels Nederlands natuur-scheikunde biologie en gym.
Eigenlijk ook nog frans maar die les viel uit ;D

Natuur en scheikunde hebben ze dat dan in de brugklas?

Groenenman

• Gast
« Reactie #11677 Gepost op: 28-08-2003, 18:02:26 »
Vandaag was weer een lekke rrustig dagje. Ik had maar 3 uur les ( voor diegene die het willen weten : Nederlands, Natuurkunde en Latijn ) en nog twee KWT uren en twee tussenuren dus dat maakt samen 7 uur. ( jaja gymnasiast he ). Net thuis nog even de loting gekeken van de UEFA Champions League. Mijn clupie zit in een makkelijke poule ( AC Milan, Celta en Brugge ). Gisteravond ook Ajax gekeken en het was erg spannend vooral in de silver goal regeling. Mooi dat die twee oostenrijkers eraf moesten want anders waren ze misschien niet doorgeweest.

Vanavond nog lekker trainen en wat huiswerk maken en dan zit de dag er weer op.

Cora, keek je het vuurwerk in de stad of bij je huis ( je woont toch op de dijk )

Ik heb elk jaar weer het gevoel dat die koters kleiner worden maar dit jaar hebben ze zich weer overtroffen ! Wij hebben nu zo'n brugkoter op schoolen dat is een onvervalste lilliputter  :D Vet Lachuh.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11678 Gepost op: 28-08-2003, 18:59:02 »
Ik vind het helemaal geen makkelijke poule. AC Milan is regerend Champions League-winnaar (oke, niet de beste van Europa algemeen gezien, maar toch). Celta is vorig jaar toch maar even netjes 4de geworden in Spanje en ook zeker niet minder dan AJAX, ze hebben weinig echt grote namen, maar wel een solide ploeg en Club Brugge wordt onderschat, maar die zijn ook best aardig, anders schakel je B.Dortmund niet even uit.

Ik denk dat PSV harder in de handjes mag klappen. Deportivo is redelijk zwaar, maar Makaay is daar weg en ik vind ze van de groepshoofden een van de mindere. AEK Athene en AS Monaco zijn allebei mwammwah....Heerenveenniveau.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11679 Gepost op: 28-08-2003, 19:08:28 »

Ik heb elk jaar weer het gevoel dat die koters kleiner worden maar dit jaar hebben ze zich weer overtroffen ! Wij hebben nu zo'n brugkoter op schoolen dat is een onvervalste lilliputter  :D Vet Lachuh.

Wij hebben er ook zo een alleen is het geen brugger