Heej!
Zoow, heb net ff paar foto's gemaakt met digicam van de supermooie lucht diej hiero was..!!
Echt heel vett, alleen jammer dat 't met fotocamera dr altijd net iets anders uitziet..
Mja, vandaag school.
ja en gister en eergister ook, morgen ook.. enz Was wel relaxt opzich, 6 uurtjes, waaronder dus 1 tussenuur. Scheikunde was wel grappig, we hebben echt zo'n vage lerares en nja, dies gwn gaar.
Verder niet zoveel huiswerk voor morgen, alleen we moeten heel veel kennen voor latijn. 'herhalen' noemt hij dat maar ik geloof dat ie niet weet hoeveel wij achterlopen op de gymnasiasten. :-\ Morgen komt TTT op video en dvd uit!
Wiehaaj! Ga morgen dus ws de video kopen,, vrijdag kijken denk ik, want heb nogal wat huiswerk voor vrijdag. Heb poosje geleden ook de making off TTT gezien waar ook aardig stuk werd gezien van ROTK en daarover enzo. Echt zoo koel!! Kan niet wachten tot ik The Return of The King in de bios kan zien...
@miesh: zit je op atletiek whaa cool, heb ik ook best lang gedaan
en speerwerpen en hoogspringen vond ik altijd het moeilijkste...
vooral verspringen en hordelopen en lange afstand enzo, dat was leuk
Hehe, ja kzit op atletiek. Koel dat jij dat ook gedaan hebt!
Tss, wrm ben je draf gegaan dan..? Speerwerpen en hoog, juist leuk! Verspringen ook wel, horde opzich wel leuk maar wel moeilijk, lange afstand=bah, word je moe van...
Whiejj,, ik heb zo zin in december dit jaar!! Ben vrolijk vanaaf.. Is weer eens wat anders.!
Timss, wat vaag ja dat jij natuur-scheikunde hebt al in de eerste! Wij hadden dat (gelukkig) pas in de 2e...
Iedereen nog fijne avond enne, tot morgen!! whiej