Hooj!
Weekend!!
Het is hier ook al van dat viese weer,, ik werd vanochtend wakker (gemaakt) en 't was nog best donker en 't regende. Bleh, dan heb je echt totaal geen zin om op te staan en naar school toe te fietsen. Keb de regen ook totaal niet gemisd hoor in de periode van hittegolf enzo. Voor alle boeren enzo is het wel goed natuurlijk maar ik vind 't echt nixxx. Mja, op school was opzich wel leuk, historisch moment ik loop 30 sommen voor ofzo met wiskunde.!
Dat gebeurd ook bijna noojt, tis wel simpel enzo dus dat is wel mooi. Verder hadden we een koel proefje met scheikunde, niet onwijs spectaculair ofzo maar we moesten een brander laten branden zegmaar. En toen moesten we zo'n blauwe vlam maken, alleen 't ging nogal fout dus de lerares (chagerijnig mens) zei zoo: eej ik ruik gas. Moewhaha, dat was dus onze brander want 't leek net btje oftie uit stond mja dat was dus niet zo. Dus was heel gedoe eer dat nu lukte en toen moesten we water in zo'n reageertbuisje laten koken. Naast ons was dr al zo'n buisje geknapt toen die boven het vuur werd gehouden.
Maar dat kwam omdat er verkeerde buisjes werden uitgedeeld die daar niet echt tegen bestand was...
Mja, iig, wast heel eng want als dat water ineens ging koken spoot dat water zo uit diej buis. Dus kei gegil naast ons, kreeg ik dat water zo bijna over mij heen... Hun water was dus uit dat buisje gegaan, nja en bij ons ook op een gegeven moment, ook zo gegil (lerares kon dat niet echt waarderen geloof ik...
) Mja, toen kreeg ik nog btje half kokend water over mn hand heen maar dat was vreemd genoeg niet superwarm. Was opzich wel leuk proefje.
Verder kregen we een nieuw rooster (ja nu al) en dachten we dat het niet erger kon... nou wel dus :-\ We hebben nu 3 dagen tot het 8e uur. Das tot 4 uur.
Echt keistom gewoon, en dan nog 1 dag tot 10 over 3 en vrijdag tot 20 over 2, tja das opzich wel mooi maar 3 dagen acht uur.. Pff, en we hebben zo'n 5 tussenuren, 3 gewoon omdat de helft spaans heeft en de andre helft tussenuur. En dan zouden we nog 2 keer engels hebben alleen die leraar is al hele poos ziek en dr is nog geen vervanger dus is dat in principe ook een tussenuur. Mja, verder bij project wat overlegd, en gelukkig mochten we vandaag kwartiertje eerder naar huis, dat was wel mooii.
Ik ga vanavond The Two Towers helemaal kijken, gister al stukje gezien maar op een gegeven moment wou mn moeder Verkerk zien. (jammer dat ie niet gewonnen heeft btw...) Dus heb dr wel zin in, ouders zijn dr niet dus lekker relaxt met chips enzo op de bank zitten kijken.
Morgen moet ik best wel veel huiswerk maken want we gaan die middag dus naar Hazerswoude, naar mn oma die zondag 90 jaar oud word. Zaterdagavond gaan we nog op kraambezoek bij mn nicht,, leukk! En dan zondag zo'n boottocht maken met de hele familie (dat zijn dr nogal wat) en dan daarna diner. Heb dr wel zin in, alleen irri dat maandag nogal wat huiswerk heb dat ik dus morgen al moet maken aangezien ik daar verder niet echt aan toe kom. Die zondagavond mijn broer oppikken van Lowlands en dan komt ie ongeveer na 2 weken, keiweken + introductie en Lowlands ook eindelijk weer eens thuis. (ik blij
)
Annuh, veel plezier morgen in de Efteling!!
en Chriz, beter een paar onsamenhangende zinnen dan helemaal niks. Zeker als 't over LOTR gaat natuurlijk..
Mja, ik ga zo mn moeder eens helpen met pannenkoeken bakken... lekker!
Nog fijne avond iedereen!