Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106666 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11680 Gepost op: 28-08-2003, 19:14:07 »
ho ho HO: ik heb nooit gezegd dat ik afscheid van jullie nam, voor langere tijd zeg maar, ik heb altijd duidelijk gemaakt dat ik zo snel mogelijk als ik er tijd voor zou hebben en een comp in de buurt weer iets van me zou laten horen! Dus doe ik dat! Ik laat het forum niet in de steek!

Whahahahaha, dat is je geraden ook, Annemieke. Het moet toch een goed gevoel geven dat je berichtjes gemist worden als je er even niet bent? Beter dan dat het helemaal niemand opvalt als je er een week of wat tussenuit bent. Stel je voor: je schrijft dat je weer terug op het forum bent, nadat je je daar een maand ofzo niet hebt laten zien. Krijg je als antwoord: och, we hadden je nog niet gemist, ben je weggeweest dan? Das toch ook behoorlijk lullig?

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11681 Gepost op: 28-08-2003, 20:23:43 »
jaaaa zeker ben ik er blij om dat jullie me missen! tulijk!

heb vandaag de zieke vriend opgezocht, die bleek al uit het ziekenhuis te zijn en al zo goed als helemaal beter dus dat was wel mooi. moesten we alleen verder fietsen :p

mooi dat je er nog gewoon bent Han! gelukkig dat de uitnodigingen eindelijk af zijn, en nu maar hopen dat er heel veel mensen komen!!

vind t trouwens echt jammer dat Ovide nog steeds niets heeft laten horen, ook niets van een afscheid oid... :-(

btw ik had geloof ik ook natuurscheikunde in de 1e, weet het nie zeker... maar dan als 1 vak zeg maar, en pas later apart (natuurkunde in de 2e geloof ik en sk in de 3e). naja, whatever...

ik mis mn papa's en mn mama's en broertjes en zusjes en ooms en tantes...! en gwoon t gezellige nijmegen... was 2e als beste studentenstad in een onderzoek in de Rails. Maastricht was 1e... enne Malc en Comp helaas, Enschede was laatste... :p

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11682 Gepost op: 28-08-2003, 20:32:03 »
jaaaa zeker ben ik er blij om dat jullie me missen! tulijk!

Tuurlijk missen we je. Daarom heb ik die avatar genomen. om jou meer terug te laten komen.

btw ik had geloof ik ook natuurscheikunde in de 1e, weet het nie zeker... maar dan als 1 vak zeg maar, en pas later apart (natuurkunde in de 2e geloof ik en sk in de 3e). naja, whatever...

Ik heb het nu pas. khad vorig jaar bio

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11683 Gepost op: 28-08-2003, 21:07:06 »
Moiuhh,,

??? In mijn tijd was iedereen die in de 3e latijn had, een gymnasiast. Is dat niet meer zo?
Ehm,..., neej dat is dus nie meer zo. :P Wel op de meeste scholen hoor denk ik maar wij op school hebben een vwo+ klas waar ik dus inzit. En dan kan je ook latijn of spaans kiezen. Dusj.

Gisteren op V8 was diezelfde documentaire volgens mij, maar mijn vriend moest Goede Tijden zien (pulpserie.... >:( en 't was nog een herhaling ook.. :-\)
maar nu hoop ik dus dat deze docu ook op de dvd komt te staan. Ik wacht op de special edition, die komt in November, maar ik denk er over om nu dan alvast maar de vhs versie te kopen.
Ja klopt, ik heb hem ook gezien op V8. ;) Tss... GTST nog wel... Mja, iig komt de trailer diej ik gezien heb wel op de extended dvd te staan, de gesprekken met Jackson enzow over ROTK weet ik niet of die erop staan. Keb de video van TTT gekocht! Jeeuj, morgen ws bekijken.! :)

Ik heb het nu pas. khad vorig jaar bio
Ik had in de 1e ook bio maar geen natuur-scheikunde.

Mja, vandaag lange dag op school, tot 4 uur. Maar heb me wel vermaakt, was wel melig op school. :D Leuk tussenuur enzo, gym was wel grappig, bij 'nwo' gingen we 'tzelfde proefje doen als vorig jaar en daarbij gingen krenten in water op en neer bewegen was wel komisch,[poosje later] nja, verder was ook wel leuk.

Nu ga ik ff verder chatten, ben niet zo vrolijk meer,, buhh... doejj :-* 
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11684 Gepost op: 28-08-2003, 22:54:09 »
Tuurlijk missen we je.
ahh wa lief van je :)

mooi dat het leuk was op school Anne-Marie..

ik ga maar eens naar bed, morgen eindelijk weer eens naar Daan! wordt echt tijd...! bijpraten...! (ok aan de foon ook al wel ff gedaan magoe) :D ff trein opzoeken...

welterusten iedereen, doegdoeg!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11685 Gepost op: 28-08-2003, 23:01:35 »

ff trein opzoeken...

Eh, Annemieke, zo'n ding vind je bij/aan/op het NS-station ;D ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11686 Gepost op: 29-08-2003, 10:11:20 »
Heeft er echt nog niemand goeiemorgen gewenst??

Goeiemorgen!! ;D

Het weer is vreselijk! Overal regen... en ik had het al zo koud vannacht. En al die auto's vrolijk door de plassen rijden en fietsers natmaken ;D das wel weer leuk dan, zolang ik daar niet fiets...
Straks nog even naar de stad, m'n moeder moet een prepaykaart van Orange hebben, omdat dan haar beltegoed voor altijd meegaat (die belt voor 10 euro in een half jaar...). En dan vanaaf werken... helemaal geen zin in, maar als ik klaar ben, weet ik dat ik morgen naar de Efteling ga :) . Heb ik zin in! En ik ga kei veel foto's maken!

Fijne dag nog!

Groetjes, Annuh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11687 Gepost op: 29-08-2003, 10:22:30 »
Veel plezier vast in de Efteling Annuh!  :)

Ik heb gisteren ook m'n foto's van de Efteling 'ns uitgebreid bekeken. 't waren er toch wel heel erg veel geworden (zo'n 150), maar dat krijg je als je 'n digitale camera hebt. Dan knip je echt veel meer foto's als met 'n gewoon toestel. Volgens mij hebben we hier 't afgelopen half jaar meer foto's geknipt als in de afgelopen 10 jaar.  ::)

't is hier ook slecht weer. 't regent al aan 1 stuk door sinds gisterenavond, maar 't hindert me totaal niet. Is weer 'ns wat anders zo'n regenachtig plaatje buiten.  ;)

Ik ga zo met m'n moeder wat winkelen om kleding te zoeken voor de zilveren bruiloft. M'n moeder is echt heel lastig daarin, dus 't zal nog moeilijk worden om iets te vinden. Vorige week zijn we ook al gaan shoppen en toen vond ze ook al niks leuk. Ik hoop dat we niet al te lang nodig hebben vandaag, want ik moet nog heel veel dingen doen vandaag.  :(

Maar goed, iedereen vast 'n fijne dag! Geniet maar van de regen...'t is al lang geleden dat we die gehad hebben!  ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11688 Gepost op: 29-08-2003, 10:37:07 »
Veel plezier vast in de Efteling Annuh!  :)

dank je!
Maar goed, iedereen vast 'n fijne dag! Geniet maar van de regen...'t is al lang geleden dat we die gehad hebben!  ;)

Dat die regen weg was gebleven... had ik helemaal geen problemen mee gehad hoor!
Ik zal zo eens gaan ontbijten, had ik daarstraks toen ik wakker werd geen zin in, dus dat doen we nu maar even.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11689 Gepost op: 29-08-2003, 12:21:04 »
Ik had LOTR II gisteren gekocht op video (broer is het huis uit en dus ook de playstation II/DVD player). Ik dacht echt dat II veel minder zou zijn dan I, maar ik had het mis. Toch erg knap dat je in zoiets onrealistisch toch kan worden meegesleept. Alleen moet ik nu elke keer bij Aragorn aan MolOnline denken. Ik snap nu ook wat Ron bedoelt met Smeamol en Mollum. Zo dat waren weer een paar onsamenhangende zinnen  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11690 Gepost op: 29-08-2003, 18:28:19 »
Hooj!

Weekend!! :D

Het is hier ook al van dat viese weer,, ik werd vanochtend wakker (gemaakt) en 't was nog best donker en 't regende. Bleh, dan heb je echt totaal geen zin om op te staan en naar school toe te fietsen. Keb de regen ook totaal niet gemisd hoor in de periode van hittegolf enzo. Voor alle boeren enzo is het wel goed natuurlijk maar ik vind 't echt nixxx. Mja, op school was opzich wel leuk, historisch moment ik loop 30 sommen voor ofzo met wiskunde.! ;) Dat gebeurd ook bijna noojt, tis wel simpel enzo dus dat is wel mooi. Verder hadden we een koel proefje met scheikunde, niet onwijs spectaculair ofzo maar we moesten een brander laten branden zegmaar. En toen moesten we zo'n blauwe vlam maken, alleen 't ging nogal fout dus de lerares (chagerijnig mens) zei zoo: eej ik ruik gas. Moewhaha, dat was dus onze brander want 't leek net btje oftie uit stond mja dat was dus niet zo. Dus was heel gedoe eer dat nu lukte en toen moesten we water in zo'n reageertbuisje laten koken. Naast ons was dr al zo'n buisje geknapt toen die boven het vuur werd gehouden. ;D Maar dat kwam omdat er verkeerde buisjes werden uitgedeeld die daar niet echt tegen bestand was... ::) Mja, iig, wast heel eng want als dat water ineens ging koken spoot dat water zo uit diej buis. Dus kei gegil naast ons, kreeg ik dat water zo bijna over mij heen... Hun water was dus uit dat buisje gegaan, nja en bij ons ook op een gegeven moment, ook zo gegil (lerares kon dat niet echt waarderen geloof ik... ::) ) Mja, toen kreeg ik nog btje half kokend water over mn hand heen maar dat was vreemd genoeg niet superwarm. Was opzich wel leuk proefje. ;D

Verder kregen we een nieuw rooster (ja nu al) en dachten we dat het niet erger kon... nou wel dus :-\ We hebben nu 3 dagen tot het 8e uur. Das tot 4 uur. :o Echt keistom gewoon, en dan nog 1 dag tot 10 over 3 en vrijdag tot 20 over 2, tja das opzich wel mooi maar 3 dagen acht uur.. Pff, en we hebben zo'n 5 tussenuren, 3 gewoon omdat de helft spaans heeft en de andre helft tussenuur. En dan zouden we nog 2 keer engels hebben alleen die leraar is al hele poos ziek en dr is nog geen vervanger dus is dat in principe ook een tussenuur. Mja, verder bij project wat overlegd, en gelukkig mochten we vandaag kwartiertje eerder naar huis, dat was wel mooii.

Ik ga vanavond The Two Towers helemaal kijken, gister al stukje gezien maar op een gegeven moment wou mn moeder Verkerk zien. (jammer dat ie niet gewonnen heeft btw...) Dus heb dr wel zin in, ouders zijn dr niet dus lekker relaxt met chips enzo op de bank zitten kijken. ;) Morgen moet ik best wel veel huiswerk maken want we gaan die middag dus naar Hazerswoude, naar mn oma die zondag 90 jaar oud word. Zaterdagavond gaan we nog op kraambezoek bij mn nicht,, leukk! En dan zondag zo'n boottocht maken met de hele familie (dat zijn dr nogal wat) en dan daarna diner. Heb dr wel zin in, alleen irri dat maandag nogal wat huiswerk heb dat ik dus morgen al moet maken aangezien ik daar verder niet echt aan toe kom. Die zondagavond mijn broer oppikken van Lowlands en dan komt ie ongeveer na 2 weken, keiweken + introductie en Lowlands ook eindelijk weer eens thuis. (ik blij :P)

Annuh, veel plezier morgen in de Efteling!!

en Chriz, beter een paar onsamenhangende zinnen dan helemaal niks. Zeker als 't over LOTR gaat natuurlijk.. ;)

Mja, ik ga zo mn moeder eens helpen met pannenkoeken bakken... lekker! :D

Nog fijne avond iedereen! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #11691 Gepost op: 29-08-2003, 19:49:50 »
Hallo allemaal,

Ik heb ook weer tijd gevonden om eens over dit forum te dwalen. Was vandaag weer erg gezellig op school, eerste uur vrij dus dat begon goed. Voor de rest 4 lesuren en twee uur KWT dus dat was pas om 15.05 uit  :o
Het was de eerste keer dat ik dit had omdat de onderbouw bij ons altijd standaard na 13.55 uit is maar nu zit ik niet meer in de onderbouw  :D
Voor de rest nog even lekker getennist in de regen. We zaten de helft van de tijd binnen dus dat was wel weer gezellig  :P
Ik had ook in de eerste Bio en in de tweede NASK.
Maar vanaf de tweede fase is bij ons pas natuurkunde en scheilkunde gesplitst.
Morgen weer voetballen, we hebben een bekerwedstrijd en het is de eerste wedstrijd van het seizoen. IK hoop dat het goed gaat maar ik ben bang van niet.  :-\

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11692 Gepost op: 29-08-2003, 19:52:05 »
Hallo luitjes...

Ik ben net terug van vakantie... (half uurtje). Spullen in de kast geflikkerd, was in de machine etc... Uitgebreid verslag komt nog wel een keertje, eerst bijlezen en bovenal maillezen... En een stuk of 20 MSN namen accepteren...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #11693 Gepost op: 29-08-2003, 20:19:12 »
Ik ben ook op school geweest vandaag, moest ook door de regen :P Ik heb trouwens nu Natuurkunde en Scheikunde apart, vorig jaar samen en heb sinds vorig jaar biologie. Ik zit in 3 Vwo trouwens. Ik had vandaag LOB Loopbaan Orientatie en Begeleiding :-\ over welk profiel ik wil kiezen enzo, ik snap het nu al niet meer en ik heb nog geen flauw idee wat ik zou willen (kun je geen forumologie doen ??? ;D) Ik kreeg van de week ook m'n rooster 1-8, 1-7, 1-7, 1-7, 1-7e uur  :( ook niks dus. vor iedereen die het wil zien (niemand dus) het staat hier: http://www.alfrink.nl/leerlingen/rooster/klassen/klas_3Vf.htm Verder niet zoveel gedaan vandaag
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11694 Gepost op: 29-08-2003, 20:32:12 »
Ik ben op school geweest.
Ik ook...
Ik heb trouwens nu Natuurkunde en Scheikunde apart, vorig jaar samen.
Ik ook..
Ik zit in 3 Vwo trouwens.
Ik ook.

Eej zal ik ook eens mijn rooster opzoeken,, dan heb je nog geluk zeg Elise_is_de_mol.! Pfff,,, ruilen?
Alfrink college, ik geloof dat daar wel eens neefjes en/of nichten van mij hebben opgezeten... ::)

*gevonden* Ze hadden eerst nooit een weekrooster op onze site maar nu blijkbaar wel.. Dit is de link:  http://www.hondsrugcollege.nl/roosters.asp

En dan moeten jullie ff V3H [een btje onderaan] inklikken en dan krijg je ons vreselijke rooster...

Pff, Groenenman wat vett relaxt dat de onderbouw noojt langer doorging dan 5 voor 2...!! :o
Woww,, is dat echt zoo? Geen typfout ofzo? ::)

Intikker, welkom terug! En ben benieuwd naar je verslag..!

Heb lekker pannenkoeken gegeten, met lekker veel stroop.. hmm! :)

Ga zo TTT kijken, whiejj! ;D Tot morgen allemaal..! of 's avonds laat..
« Laatst bewerkt op: 29-08-2003, 20:34:17 door @miesh »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11695 Gepost op: 29-08-2003, 20:37:58 »
Morgen weer een dag... Morgen Mobro lezen, Morgen reageren en zo..,

Morgen...

Truste
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11696 Gepost op: 29-08-2003, 20:58:29 »

Heeyheey
Het is lang geleden dat ik hier heb gereageerd dus dat doe ik nu weer.
Een weekje school gehad en ik verlang nu alweer naar vakantie :-X
We hadden vandaag Wiskunde en ik zit echt bij allemaal mensen in de klas die niks van wiskunde snappen echt heel irri, maar ook wel realx want dan heb je elke keer weinig huiswerk ;D
Daarna hadden we Duits waar we de eerste toets kregen van het schooljaar namelijk een leestoets. Het voordeel was wel dat we de toets al weleens gehad hadden. Niemand zei natuurlijk iets ;D
Daarna hadden we gym en daarna ANW, algemene natuurwetenschappen. We gingen vingerafdrukken van de hele klas in een archief opslaan. Was wel leuk. Daarna hadden we Frans en Levensbeschouwing en toen waren we uit.

Nu ga ik nog even alles bijlezen

Toch bedankt!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #11697 Gepost op: 29-08-2003, 21:32:36 »

Daarna hadden we Duits waar we de eerste toets kregen van het schooljaar namelijk een leestoets. Het voordeel was wel dat we de toets al weleens gehad hadden. Niemand zei natuurlijk iets ;D

Wij hadden zoiets gister bij engels, als huiswerk moest je drie opgaven van een bandje beluisteren en er dan vragen over maken. Niemand had die bandjes, maar dat wist niemand ::) dus hadden we geen huiswerk
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11698 Gepost op: 29-08-2003, 22:17:55 »
http://www.fontys.nl/b/12/Bijlage/12/NSRooster0304Per1.xls

das mijn rooster dus... donderdag en vrijdag vrij ;D En verder niet eens zo heel veel lessen. Eitje dus ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11699 Gepost op: 30-08-2003, 00:06:47 »
Heujjj mensjes!!

Vandaag heb ik weer eens een gezellig dagje Breda gehad! Is me weer zeer bevallen. Boekjes gekaft enzo... ::)

Mijn rooster is ook wel mooi, met vrijdags vrij en nooit eerder dan 9:45 beginnen 8) maja middelbare school duidelijke ook afgesloten dus! Maar ik geloof dat ik mn rooster al ong verteld had...

Zo te horen ist wennen voor iedereen om weer op school te zitten, maar toch ook wel weer erg gezellig! Das iig mooi! En je went er wel weer aan...

Annuh, veel plezier morgen!!
Anne-Marie, hopelijk heb je weer genoten van LOTR! Maar dat zal vast wel!
Han, ik hoop dat je moeder eindelijk iets leuks heeft kunnen vinden!

Ok inmiddels hebk al antwoord van Anne-Marie via msn, haha... trouwens ook een 2ejaars online, dus een 'oom' van mij, met wie ik gezelli aant praten ben, echt leuk... dusse laat het hier maar ff bij wat post betreft... morgen ga'k naar een feest van een nicht (bio-nicht) in Heerlen (niet Fieneke), dus mss dak niet meer post 's ochtends... en dan zondag weer door naar Nijmegen, naja, jullie merken het op zich wel, volgend weekend benk iig weer thuis. Doeiiii!