Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106723 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11700 Gepost op: 30-08-2003, 00:15:39 »
Anne-Marie, hopelijk heb je weer genoten van LOTR! Maar dat zal vast wel!
Ok inmiddels hebk al antwoord van Anne-Marie via msn, haha...
Haha, ja heb idd weer genoten van TTT. Hij was echt weer zoooww mooi!!

Oeh... can't wait 'till December. ;) Ik hoop dat ik dan met 'n vriendin naar zo'n marathon mag om ze dan alledrie weer te zien. Lijkt me echt zoo vett! Alleen in Emmen hebben ze dat weer niet denk ik,, miss Groningen...

Ik ga zo maar naar bed want miss kunnen me ouders zo wel thuiskomen. ::)

Annemieke: Leuk dat 't gezelli was bij Daan enzo. Veel plezier in Heerlen en dan hopelijk weer tot volgende week! ;)

Ik gaatt, heb btje keelpijn en mn hoofd zit btje vol, khoop dat ik niet ziek word. :-\ Tis wel relaxt opzich maarr... toch maar niet.. liever niet.

Doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11701 Gepost op: 30-08-2003, 00:40:26 »
Hallo allemaal,

Alhoewel ik niet dagelijks post hier , lees ik jullie berichtjes wel. :) Van dat vieze weer en school wordt ik gewoon chagerijnig.  :-\ Ik heb nu al heimwee naar de zomer.

Ik heb niet zo heel veel colleges, maar wel veel zelfstudie dit trimester.

Ik ben nu een beetje achter de schermen van het forum bezig. De forums goed indelen voor expeditierobinson.net. Ik heb nu al veel zin in de serie. Het vrouwenkamp krijgt een mannelijke leider en het mannenkamp een vrouwelijke. De kandidaten weten dit alleen nog niet.  ;D

Annuh, veel plezier morgen!
Han13, ga jij nog een paar leuke foto's in het pretparkentopic zetten? :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11702 Gepost op: 30-08-2003, 02:34:14 »
Ik ga vanavond The Two Towers helemaal kijken, gister al stukje gezien maar op een gegeven moment wou mn moeder Verkerk zien. (jammer dat ie niet gewonnen heeft btw...)

Ja, wat een prutser die Verkerk toch he? Ik heb het altijd al gezegd...
Alleen in Emmen hebben ze dat weer niet denk ik,, miss Groningen...

Zeker wel in Groningen! Ik ga zelf denk ik ook voor zo'n marathon dit jaar. :)

Nou, ben er 2 week niet, tot ziens iedereen, hou vol, jullie kunnnen het!

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11703 Gepost op: 30-08-2003, 08:19:26 »
2 WEKEN?

dat houd ik niet vol...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11704 Gepost op: 30-08-2003, 09:33:20 »
Zo... ik heb m'n werk er weer op zitten (van 7 tot 9, wie bedenkt dat nou?). En dan gaat m'n moeder zo een auto halen (van m'n nicht mogen we lenen) en dan rijd ik (poging tot) naar de Efteling! Batterijen van de digitale camera zijn opgeladen, het is mooi weer, ik heb er zin in, ik heb nog geen kaartjes (ga ik zo halen) dus we kunnen vertrekken! Ik heb een website bij geocities aangemaakt dus daar kunnen de foto's op. Zien jullie morgenvroeg wel.
Jullie ook veel plezier vandaag en de kandi's van CMC 3 veel succes! Die begint namelijk vandaag.

Bij deze ook: Mollenvanger gefeliciteerd! en jij ook succes bij CMC 3.

Groetjes, Anne

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11705 Gepost op: 30-08-2003, 09:42:04 »
@Annuh: veel plezier in de efteling, ik hoop dat je het erg gezellig hebt, veel succes met je poging tot het rijden, ik vertrouw er hemelaal op dat dat wel lukt ;) ik verheug me nu al op de foto's!

@CMC-kandidaten: Ook van mij veel succes met het speuren naar de mol in de moeilijkste CMC tot nu toen ;)

@Mollenvanger: gefeliciteerd en ook jij veel succes bij het speuren naar De MOL... >:D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11706 Gepost op: 30-08-2003, 09:52:35 »
Nou dan ook maar van de host. Veel succes bij het zoeken van de Mol

EN Mollenvanger VAN HARTE GEFELICITEERD

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11707 Gepost op: 30-08-2003, 11:01:23 »
Mollenvanger van harte gefeliciteerd! (Waarom sta je niet in de kalender? Net als ikzelf  :-X)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11708 Gepost op: 30-08-2003, 11:12:08 »
Ja, wat een prutser die Verkerk toch he? Ik heb het altijd al gezegd...
Uh huh... ::)
Zeker wel in Groningen! Ik ga zelf denk ik ook voor zo'n marathon dit jaar. :)
Ooh,, vett koel!! Kan ik miss combineren met stadten in Groningen, hopen dat mn broer daar dan al op kamers zit,,, mjah... :)

Enne, 2 weken?! Dat hou ik ook nie vol hor... :-\

Mollenvanger: Van harte gefeliciteerd!! :-*

Heb alweer btje minder keelpijn, dus denk toch maar niet dak ziek word.. Ga zo ff naar de stad, bieb enzo. Net met hondje gelopen, t is best wel goed weer, had zo'n lekker warm vest aan, btje té warm... Maar nu komen dr alweer meer wolken dus of 't zo lekker blijft...

Ik ga nog ff bijlezen, doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11709 Gepost op: 30-08-2003, 12:27:32 »
Heb alweer btje minder keelpijn, dus denk toch maar niet dak ziek word..
goed zo!! ;)

ik ben n btje aant stressen want ik wilde zo dus naar t afstudeerfeestje van mn nicht in Heerlen maar mn was is dan nog niet droog ::) :-X :-\ owww, hadden we maar n wasdroger dusja nu zou ik of vanavond nog terug moeten komen naar Gouda waar ik dus helemaal geen zin in heb... of ik heb komende week erg weinig ondergoed, grmbl... ja kan ook wel zelf wassen in N'megen maar ik vertrouw mezelf daar niezo op... :-\ zucht.

Is Mollenvanger nu jarig...? Staat idd nie op de kalender... of feliciteren jullie hem (haar??? :-[) met iets anders? Hm zal wel verjaardag zijn... van harte dan Mollenvanger!! heb t ff opgezocht... hij/zij is idd jarig dus... srry ik ken je nu eenmaal niezo goed MV

Bertha, zo lang weg?!?! Kun je niet tussendoor nog af en toe iets van je laten horen...? :(

ga me maar eens aankleden... (als ik nog kleding kan vinden, zucht) Fijne dag iedereen en tot uhm volgende week denk ik...!

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11710 Gepost op: 30-08-2003, 13:05:58 »
Wat ga ik vandaag doen.
mmm kdenk niks een beetje lezen en...
owja een cake bakken.
Hij zal wel weer mislukken.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11711 Gepost op: 30-08-2003, 13:46:16 »
Heerlijk: die mislukte cake, van Timss. Smaakt veel lekkerder dan dat fabriekswerk uit de supermarkt. Je kent toch die reclame wel van Hester?  Aan zoiets zit ik nu te denken: Cake, gemaakt door Timss, zonder cakemeel van Timss. Je weet nooit wat het resultaat zal zijn, je weet alleen zeker dat het geen cake wordt zoals die zou moeten worden.

Ik ga vanaf vandaag eens genieten van mijn vakantie. Ik heb t/m 24 september vrij, maar ga alleen wat dagtochten maken. Daarbij denk ik aan wat treinreisjes even over de grens, richting Duitsland. Je kunt vanuit Aken met 5 personen een hele dag reizen door deelstaat Nordrhein-Westfalen.
Keulen, Bielefeld, Dortmund, Oberhausen, het is makkelijk in 1 dag te bereiken, je mag met die kaart alleen geen gebruik maken van de sneltreinen, alleen de regional-bahn, zoals ze dat daar noemen. Maar die zijn nog steeds te vergelijken met intercity's in Nederland, omdat de afstanden daar gewoon groter zijn. :o

Het leuke is: of je nu alleen reist, of met 5 personen, de totaalprijs blijft 25 euro. Misschien een tip voor de winkelliefhebbers onder de forummers, om eens naar dat giga-winkelcentrum in Oberhausen www.centro.de  te gaan? Het ticket is geldig in de trein, bus en tram (=strassenbahn), de truc is natuurlijk, om met vijftallen te gaan, dan haal je het maximale uit zo'n ticket. Het is even gemakkelijk te doen vanuit bijvoorbeeld Venlo of Eneschede, als vanuit Aken. Let wel: de prijs tot aan het eerste duitse grensstation is dus WEL per persoon! ::) ::)

En dan is er een ontmoeting met chatters van deze site gepland op 20 september. We hadden het er in april al over: de tijd vliegt, knipper een paar keer met je ogen, en het is alweer september. Ik kijk ernaar uit. Ben benieuwd wat Laafje voor ons in petto heeft. ???
« Laatst bewerkt op: 30-08-2003, 13:50:49 door bodejosm43 »

Groenenman

• Gast
« Reactie #11712 Gepost op: 30-08-2003, 16:15:45 »

Pff, Groenenman wat vett relaxt dat de onderbouw noojt langer doorging dan 5 voor 2...!! :o
Woww,, is dat echt zoo? Geen typfout ofzo? ::)

Ik bedoelde alleen de vrijdag. Op de andere dagen mogen de brugklassers ook zevende uren hebben. Sinds vorig jaar staan er bij ons op scvhool ook achste uren. Dit komt doordat onze school vorig jaar overspoeld is met koters ( ruim 400 ).

Net verloren met voetbal  :'( . Het was 7-0 geworden maar dat krijg je als je tegen een van de beste clubs van de regio moet  :-\ . ER was ook nog een ongeluk gebeurd. Iemand van de tegenpartij had een botbreuk. Hij ving zichzelf op en daarmee brak hij z'n elleboog ofzoiets. Z'n arm lag er tenminste slap bij. Alleen de ambulance kwam nogal laat dus hadden we een rust van een halfuur  :-\ . Morgen moet ik trouwens weer voetballen, nu heb ik een toernooi bij onze club en dat wordt dus een xtra zwaar weekend met twee dagen voetballen  :-\

Straks moet ik nog barbeknoeien. Lekker veel eten  ::) ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11713 Gepost op: 30-08-2003, 18:52:23 »
Hoi,
Ik probeerde gisteren ook al iets te posten, maar ik werd er zonder pardon twee keer uitgegegooid door mijn computer.
Wat ik wou zeggen is dat ik nog steeds meelees. Wel vaak diagonaal (ik hou wel van rood haar... :P), maar ik post niet meer vaak. Wou in ieder geval even zeggen dat ik jullie nog lang niet vergeten ben hoor!

Groetjes Ovide
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11714 Gepost op: 30-08-2003, 19:42:59 »
Heeyheey
Vandaag van 10:00 tot 16:00 toneel gehad in het Ulenhofcollege. Was heel leuk. Alle groepen waren er en je kon workshops volgen. Djembé spelen, pantoniem spelen, dansen, stokken vechten en improviseren. Na afloop was ik wel heel moe. Maarja het was cool. Nu even alles bijlezen en dan lekker vroeg naar bed.

Toch bedankt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11715 Gepost op: 30-08-2003, 22:04:44 »
Goeieavond!

Gisteren heb ik bijna de hele dag gewinkeld met m'n moeder in Roermond. Eerst zijn we gaan winkelen in 'n groot outlet centre, waar ze merkkleding met kortingen verkopen. Daarna zijn we ook nog de binnenstad van Roermond ingeweest. In Roermond hebben ze weer net wat andere winkels als hier in Venlo, vandaar dat we daar vaak effe gaan winkelen. (is hier vandaan maar zo'n 25 minuutjes rijden)

Han, ik hoop dat je moeder eindelijk iets leuks heeft kunnen vinden!

Ze heeft idd wat gevonden, maar nu weet ze niet of ze 't wel mooi genoeg vind voor de zilveren bruiloft. Ik vond 't haar echt geweldig staan, maar blijkbaar ben ik niet overtuigend genoeg. Ze wil nu nog verder kijken voor wat anders, zodat ze dan kan kiezen tussen 2 outfits.  ::)

Ik heb zelf nog geen nieuwe outfit gevonden voor de bruiloft. Ik heb wel 2 hele fijne strakke shirtjes om in te trainen en 'n nieuw spijkerjasje gekocht in 't outlet center. Verder vond ik in de stad nog 'n paar heel goedkope Friends videobanden.  :)

Vandaag heb ik de hele dag gewerkt. Eindelijk was weer bijna iedereen terug van vakantie en was 't weer 'ns 'n normale zaterdag. 't was wel heel erg druk (vanwege kermissen hier in de buurt), maar we hadden gelukkig genoeg personeel om die drukte op te vangen.

Han13, ga jij nog een paar leuke foto's in het pretparkentopic zetten? :)

Ik zal 'ns kijken of ik wat leuke fotootjes kan vinden. Ik zal jullie 't maar niet aandoen om al m'n 150 Efteling-foto's hier te posten.  ;D

Het leuke is: of je nu alleen reist, of met 5 personen, de totaalprijs blijft 25 euro. Misschien een tip voor de winkelliefhebbers onder de forummers, om eens naar dat giga-winkelcentrum in Oberhausen www.centro.de  te gaan? Het ticket is geldig in de trein, bus en tram (=strassenbahn), de truc is natuurlijk, om met vijftallen te gaan, dan haal je het maximale uit zo'n ticket. Het is even gemakkelijk te doen vanuit bijvoorbeeld Venlo of Eneschede, als vanuit Aken. Let wel: de prijs tot aan het eerste duitse grensstation is dus WEL per persoon! ::) ::)

Ik ben al vaak door Duitsland gereist met dit kaartje voor 25 euro. (voor de invoering van de euro was 't nog goedkoper...) Vanuit hier (=Venlo) lieten we ons dan vlak over de grens brengen (Venlo ligt tegen de Duitse grens aan) bij 't eerstvolgende station. Zo werd 't natuurlijk heel goedkoop. Ik ben ook al 'n aantal keren in dat winkelcentrum in Oberhausen geweest. Nog 'n tip daarvoor: ga in de periode voor kerst, want dan is 't er heel mooi versierd en is er ook nog 'n gezellige Weihnachtsmarkt.  :)

Fijne vakantie bodejosm43!

Nee!!!  :o :o :o  Dit kun je ons niet aandoen Bertha! Wat moeten wij nu zonder jou die 2 weken?  :'( :'( :'(  ;)

Annemieke: heel veel succes en plezier bij je eerste schoolweek!

Mollevanger: gefeliciteerd met je verjaardag!

Iedereen die ik vergeten ben: veel plezier en succes met alles wat komen gaat de komende dagen!

Ik ga morgen genieten van m'n laatste dagje vakantie, voordat 't harde werken voor school weer zal moeten beginnen.  :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11716 Gepost op: 30-08-2003, 22:20:15 »

;DIk ben al vaak door Duitsland gereist met dit kaartje voor 25 euro. (voor de invoering van de euro was 't nog goedkoper...)

Dat klopt inderdaad, nog niet zo heel lang geleden kostte dat ticket namelijk 35 Dmark, hetgeen ongeveer neerkomt op € 17.50. Ik meen dat dat een jaar of drie geleden was. Nee, de euro heeft nergens tot inflatie geleid. Hoe KOMEN ze erbij................De euro heet in bepaalde kringen in Duitsland dan ook niet voor niets de Teuro.

Ik ben in het Centro al eens begin januari geweest. Normaalgesproken de tijd voor een winter-aankleding rondom dat winkelcentrum. Hadden ze er een mooie ijsbaan: geen aktiviteit te bespeuren, het was toen namelijk uitzonderlijk warm voor begin januari. Hadden ze van de nood een deugd moeten maken, konden ze van die ijsbaan beter een zwembad maken, hadden ze tenminste nog wat klandizie gehad.

Overigens is het complete buiten-gebeuren daar nu ook volledig in bedrijf, de afwerking van het terrein heeft volgens mij langer geduurd dan de bouw van het winkelcentrum zelf.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11717 Gepost op: 31-08-2003, 00:36:26 »
Zo! Daar was ik alweer! Wat gaat dat toch snel he? Zoals een lerares Engels van mij vroeger altijd aan het eind van een saaie les sprak: "Time flies when you're having fun!"

Maareh de plannen waren iets gewijzigd, want we gaan morgenvroeg weg.
Dus ik moet nu ook ns gaan slapen denk ik...

En het is maar voor anderhalve week oid, dus gewoon ff doorbijten!
Jullie dachten toch niet dat ik moeite ga doen en geld ga besteden in een internetcafe daarergens speciaal voor jullie...  ;)

Wat ik wou zeggen is dat ik nog steeds meelees. Wel vaak diagonaal (ik hou wel van rood haar... :P)

Dus het is toch waar van dat rode haar! Ik wist het, ik wist het!

Doei en truste en succes iedereen met wat dan ook!

Gr. B.

Offline Timss

• Forumlid
« Reactie #11718 Gepost op: 31-08-2003, 15:17:00 »
Heeyzz

Ik heb heerlijk uitgeslapen en daarna... ???

Ik ga zo maar eens een stuk van de heerlijke cake appeltaart nemen ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11719 Gepost op: 31-08-2003, 22:43:15 »
Ik heb niet zoveel te vertellen vandaag, maar wel iets om te laten zien. Ik ben zelf niet meer zo'n liefhebber van het Preuvenemint, en ben er dan ook al jaren niet meer geweest. Vorig jaar kreeg ik voor een waarde van bijna 30 euro consumptiebonnen (die voor deze gelegenheid Preuvenelappen heten) van een buurtbewoner. 2002 was dan ook een uitzondering.

Wat ik tegen het evenement heb, is dat het gewone volk (lees: de mensen die alles uit eigen zak moeten betalen), zich er niet meer thuis voelen. Het Vrijthof wordt vier dagen lang massaal bevolkt door leidinggevenden en werknemers van grote instellingen en bedrijven, die hun werknemers en zakenrelaties eens flink de bloemetjes buiten laten zetten. Vorig jaar zagen mijn broer en ik dan ook vrijwel uitslutend mensen in gala-kledij rondlopen, al strooiend met Preuvenelappen.

Wat ooit begon als een culinair weekend voor de gewone Maastrichtenaar, is uitgegroeid tot een evenement waar vrijwel alleen degenen met een dikke portemonnee zich kunnen laten zien. In 1982 kreeg je tenminste nog iets te eten voor de prijs van 1 lap, dat zal nu niet meer lukken. Wil je naast je pilsje, dat dan nog enigszins betaalbaar is (1,45 euro, 1 lap) een kleinigheidje eten, dan ben je daarvoor gmiddeld het viervoudige kwijt.

Lukt het hier en daar nog een broodje te krijgen voor 2 lappen, de meeste gerechten zijn echt veel duurder. Bovendien: van hapjes proeven is geen sprake meer, het is sinds een paar jaar mogelijk om in sommige stands uitgebreid te dineren, er zijn zowaar complete restaurants te vinden, waar je 18 lappen neer moet tellen voor een halve kreeft in bessensaus.

Om toch een indruk te geven van hoe het Vrijthof er dit weekend heeft uitgezien, hierbij een foto gemaakt met een webcam die boven de kramen is bevestigd.

« Laatst bewerkt op: 1-09-2003, 15:18:29 door bodejosm43 »