Hooj mensen,,
Daar ben ik weer..!
Sinds zaterdag hiero niet geweest,,, erg he..
Zaterdag dus naar Hazerswoude geweest, naar mn oma. Gingen natuurlijk standaard half uur later weg dan gepland maar okeej. Daar eerst ff chinees gehaald,, toen die avond dus naar mn paar weken oude achternichtje. Ze was (voor een baby) opzich best schattig..! Heb dr niej vastgehouden horw,, niks voor mij. Maar iig, is 't een erg rustige baby, niet veel huilen enzo. Babykamer ook gezien, leukkk. Mja, die nacht regende het zoo keihard, dus ben echt miljoen keer wakker geweest,, maarja lekker boeiend ook. Iig, die ochtend ff gezongen voor mn oma die dus 90 is geworden.
Nja, toen die middag gingen we eerst een boottocht maken op de Nieuwkoopse plassen oid. En daarna errug lekker gegeten..!
Was iig wel gezelli enzow, iedereen weer ff btje spreken en zien. En toen... (zucht) moesten we 's avonds mn broer nog ophalen uit Lowlands want we kwamen dr toch een beetje langs en mn broer moesten vandaag ook alweer in Groningen zijn dus.. nja, wij waren daar, stonden in de file want dr waren natuurlijk superveel mensen die andre mensen gingen ophalen enzo. Na heel wat heen en weer gebel hem dus gevonden, nja, toen duurde 't zeker nog wel drie kwartier eer we het terrein afwaren...
Vond het wel koel, ff stukje Lowlands-terrein gezien plus de campings.. En leuk mensen kijken natuurlijk.
Dus toen waren we pas rond 1 uur vannacht thuis.. Ik ook zo keelpijn en oorpijn... Echt irri.
Dus toen had ik vanochtend ook zoiets van.. hmm, kweet niet of ik wel naar school ga. (dat ik een so latijn zou hebben die ik niet had kunnen leren had dr niks mee te maken... ;-) ) Mja, ik vanochtend hele tijd twijfelen,,, wel of niet.. enz. Mja, ben toen maar gegaan... Goed he! Maar inmiddels was 't al erg laat dus toen ben ik met mn moeder meegereden in de auto die toch naar dr werk moest. Dus was nog wel net op tijd. Was echt heel supermoe op school, niet veel geslapen + dat ik nogal duf was. Maar heb het overleefd, ook de latijn les waar we gelukkig toch geen so kregen..
En verder was wel grappig op school, want we hadden zo blokuur van onze mentor. Eerst project en toen geschiedenis. Enne, twee jongens uit onze klas moesten 'het karretje' van de lerares pakken uit een 1 of ander lokaal pakken. Maar zij zo terug en toen zeiden ze dat dat karretje daar niet stond. Nja.. okeej en toen later ging die lerares kijken in datzelfde lokaal, 't karretje stond dr gewoon en niemand in dat lokaal had ook gezien dat er twee jongens waren komen zoeken naar 't karretje (daar liggen dan alle spullen/boeken op...) en nja, dus was zij een beeetje boos op de twee dus wou ze ze terugpakken. Toen ging ze de afdelingsleider VWO betrekken in een 'complot'. En toen bij geschiedenis werd ze zo keiboos op de jongens omdat hun haar les hadden 'gesaboteerd'.
1 zo'n jongen zo vet schrikken, andre errug verontwaardigd. Ze moesten zich iig echt gaan melden bij de afdelingsleider want de lerares 'was heel erg boos op hun'. Iig, gingen ze zich maar melden en kwamen ze terug met een gele kaart waarop de lerares dan een straf zo kunnen geven. Dus zij tegen die jongens heel verhaal over dat ze 'normaal geen lijfstraffen zou geven maar dit was een uitzondering blabla'. Nja, en dr 'voetenbankje' en dr boeken lagen natuurlijk op haar karretje (dat ze inmiddels al had opgehaald en verstopt had in het lokaal maar dat hadden de jongens niet door) en toen moest de 1 als boekensteun dienen en dr ander moest haar voetenbankje zijn..! Moewhaha, en dat deden ze nog ook. Zo liggen op de grond, lerares trok dr schoenen zo uit.. buhh
Was wel leuk iig, niet zoveel gs daardoor gehad..!
Verder heb ik nog steeds wel btje keelpijn, oorpijn. Echt irritanto. Nu moet ik straks vroeg naar bed, en vroeg op want mn broer is morgen jarig en daar moeten we om half 7 ofzo voor gaan zingen.
Zielig he! Maar ik ga nu stoppen met mijn onboeiende verhaal, morgen maar 4 uurtjes les, joepiej!
Heb nu ff geen tijd om op iedereen te reageren,, wel alles gelezen course, wat niet egt bijster veel was.. Mja, iig:
Ovide, leuk dat je weer ff wat van je laat horen!
Verder,, mensen veel succes op school en de universiteit en stage enzow,,, Fenn, vind 't egt knap dat je bij zo'n kinderdagverblijf stage loopt. Dat zou ik echt niet willen/kunnen.., succes daar dus meej!
Nja, verder iedereen fijne dag morgen en doeidoei!