Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106720 keer)

Groenenman

• Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11740 Gepost op: 2-09-2003, 16:40:05 »
Onze school is juist zo perfect georganiseerd dat is niet leuk meer, altijd zijn onze boeken er en ook het kaftpapier zodat je meteen die dag al je boeken moet kaften ( je doet het niet want er is altijd wel iets leuks op tv ). Voor de rest hebben we altijd een heel keurig roosetr en er zitten nooit twee klassen in een lokaal ( dus wel ). Wij moesten vorige week op de foto en zoals altijd mag ik lekke rachteraan gaan staan  :P. Dat heb je met zo'n lengte  ;D.
De pasfoto was na 2 seconden weer af ( boeit toch niet , komt alleen op je schoolpas te staan ).

Vanavond moet ik weer voetballen en we zullen wel weer verliezen met 10-0  :-\ :'(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11741 Gepost op: 2-09-2003, 17:12:49 »
Heej!

Hehe, leuke schoolverhalen van jullie jaa... ;)

Wij hebben ook niet een geweldig georganiseerde school... Wel lol, want zo gaat dr altijd wel wat fout enzo. We zouden ook een 1 of andre duitser in onze klas hebben zitten, alle leraren zo vragen: zit er ook een matheus (zo heettie ie dan) bij jullie in de klas? Nja niet dus, en op 'n gegeven moment bleek dat er veel leerlingen in meerdere klassen waren ingedeeld... Right. Mja, iig was het dus heel erg relaxt op school, moest wel vroeg uit ondanks dat we het 1e uur vrij hadden, werd om 6 uur wakker gemaakt en toen moesten we gaan zingen voor mn broer en cadeautjusz geven. Daarna weer mn bed in gegaan en nog geslapen tot kwart over 8. Btje te laat want toen moest ik weer snel naar school toe fietse,, was iig nog wel net op tijd.

Op school hadden we 4 uurtjes les en waren we gelukkig om 12 uur alweer vrij.. Whiej ;D Toen met hondje gelopen, 't was egt lekker weer. Alleen nu is t very bewolkt. Bluh. Ga vandaag niet naar atletiek, heb nogal btje last van mn knie-en want ik was zo gevallen gister bij gym. Van die irri schaafwonden. En we gaan ook zo lekker eten enzo, anders moek uit de magnetron eten...

Maapie, tis toch niet erg dat je je boeken niet hebt? ::) Hoef je dr ook niet uit te leren of huiswerk uit te maken...

Groenenman, khoop dat jullie toch niet heel erg afgaan als jullie gaan voetballen. ;-P

Intikker, fijn dat je 'n leuke vakantie hebt gehad!

Fijne dag nog iedereen..!  :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11742 Gepost op: 2-09-2003, 17:18:42 »
Mijn school is ook zo geweldig georganiseerd. Ze zijn een vleugel (de exacte (mijn) vleugel dus...) aan het verbouwen, dus wij zitten verspreid door heel de school. En ik heb nog geen collegekaart, en dus nog geen chipknip, dus kan ik nog niets kopen qua boeken/dictaten etc. Ik kan niet eens printen of kopieren!

Ow... mocht iemand goed zijn in Natuurkunde: HELLUP!!!!!

http://moller.mine.nu/natuurkunde/lerarenopleiding%202de%20graad/vakken/natuurkunde/krachten/verkeer1.htm

Opdracht 6 hoeft niet ;) . En 1, 2 en 3 komen uit een boek en dat boek is niet op voorraad, dus ik hoef de opdrachten dus ook niet te maken.
Vanmorgen op de bus moeten wachten, superdruk natuurlijk met alle studenten. 4 volle bussen vertrokken voor mij en toen pas kon ik instappen. Was nog net op tijd. Morgen toch maar fietsen!
Ook hebben ze toch lessen gepland op de donderdag, dus nu heb ik alleen nog maar de vrijdag vrij. Maar ook woensdagmiddag vrij en maandag maar 2 uurtjes les, van 11.15-13.15u. Dat valt allemaal dus wel mee. En vandaag 2 uur eerder naar huis, is ook nooit weg.

maapie

• Gast
« Reactie #11743 Gepost op: 2-09-2003, 17:23:41 »
Maapie, tis toch niet erg dat je je boeken niet hebt? ::) Hoef je dr ook niet uit te leren of huiswerk uit te maken...

Dat dacht je! Dan moet je leren van kopietjes, die je moet maken in het openleercentrum (OLC) waar 2 ventjes achter een balie zitten en er een gigantische rij voor het kopieerapparaat staat, die vervolgens kapot is als jij aan de beurt bent, nadat je er een euro ingegooid hebt  >:(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11744 Gepost op: 2-09-2003, 17:27:44 »
Dat dacht je! Dan moet je leren van kopietjes, die je moet maken in het openleercentrum (OLC) waar 2 ventjes achter een balie zitten en er een gigantische rij voor het kopieerapparaat staat, die vervolgens kapot is als jij aan de beurt bent, nadat je er een euro ingegooid hebt  >:(
Kan je maar bij 1 kopieeerapparaat kopieeren dan?? Iig, das wel irri ja, ook als je zelf moet betalen want tis niej jullie schuld dat diej boeken dr niej sjijn.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

maapie

• Gast
« Reactie #11745 Gepost op: 2-09-2003, 17:30:21 »
nee, this echt vreselijk :'(

Ik zit de hele middag al te luisteren of er een auto aankwam. Toen hoorde ik een vrachtwagenachtig geuid, was het een cementwagen van de hoop  geen reclame

En toen reed er opeens een busje van select vracht voorbij, VOORBIJ!

maar nu genoeg gezeurt, wie heeft er nog wat leuks te melden?

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #11746 Gepost op: 2-09-2003, 17:56:29 »
er een gigantische rij voor het kopieerapparaat staat, die vervolgens kapot is als jij aan de beurt bent, nadat je er een euro ingegooid hebt  >:(

Geen lange rij bij ons want niemand kopieert ie alleen als ie een foto van zichzelf wil maken(Hoofd onder kopieeraparaat en aanzetten, wel je ogen dichtdoen)

Voor frans hadden we een b!tch en hebben we nu een z@k, brrrr... 

Jullie ook al al? Alleen hadden we een b!tch en nu nog(zelfde leraar staat ook een paar pagina's terug)

Nou vandaag niet veel gedaan. Eigenlijk de dingen die ik altijd doe. Naar school, wat verwensingen naar bruggers roepen, Voetballen en tenslotte ruzie gehad met 2 marokkanen. Die dreigde weer dat ze terug zouden komen(ik zweer het je, ik kom terug met mijn broers en vrienden, en dan zijn jullie dood) Tis net zoals de vorige keer niet van gekomen.

Nu maar ff bijlezen en dan weer naar bed want ik ben doodop(wel iets van 10 uur hoor)

LC

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11747 Gepost op: 2-09-2003, 18:55:14 »
Hoi mensjes!

Nou vandaag kreeg ik een handleiding van het MultiMediaStudiecentrum dat je de computers hier eik toch alleen voor studiedoeleinden mag gebruiken ::), yeah right, net alsof iemand zich daaraan houdt. Ik ga toch zeker niet mn oom en tante op kosten jagen voor mn privemail enzow! Dus, hier ben ik gewoon weer op de uni :).

Jajajajaaa, ik zal heel braaf zijn en goed naar Idefix luisteren ::) (A) :p. Vandaag mn Griekse vertaling al ingeleverd! Goed he. En voor maandag een lap Latijn, Cicero (daar is mn docent hemaal weg van dus dat schijnt ie ieder jaar te geven, maja hij zei ook dat dat een best makkelijke auteur is dus dan vink t nie erg ;D).

Verder vandaag college Griekse grammatica gehad, o.a. over de accentjes! :D Koejl he. Jaja we moeten zelf ook Nederlands - Grieks zinnetjes kunnen maken bij die gramm-oefeningetjes, das nieuw... Erg aardige man trouwens ook, en hij maakte volkomen onbedoeld en onbewust een supergrappige opmerking die op een inside-joke van onze intro sloeg, errug grappi.

Vanavond is er 'mega-BOM' (bewegen op muziek) hier, maar ik ben nie meegegaan, voel me niezo super eik, btje slapjes en hoofdpijn enzo :-\. Hopelijk gaat dat snel over.

Anne-Marie, gefeliciteerd met je broer!! Feliciteer hem ook maar van mij.

Annemieke, hoe vond je Heerlen, heb je er nog dingen gezien behalve dat je op familiebezoek bent geweest? Misschien ben je wel dat grote nieuwe (nou ja, al 5 jaar oud) winkelcentrum, het Coriocenter binnengelopen. Dit kun je niet missen als je het station aan de stadskant uitloopt. Je moet gewoon om de junks heen lopen, je ziet het vanzelf liggen als je in de richting van de bioskoop kijkt.

Dit zal Ovide zeker kennen. Als je weer eens in Heerlen bent: in dat Coriocenter is een heel leuke Ierse Pub gevestigd, je waant je er dus echt in een oude kroeg. Misschien een tip oor de volgende Heerlen-reis?
uhm, nou, ik word meestal (zo ook dit weekend) gewoon opgepikt op het station en rijd dan linea recta naar de Heerlerbaan, naar het huis van het betreffende familielid dat nu weer eens een feest geeft... Ben nou nog nooit in Heerlen naar de kroeg geweest ::). Maar ja mocht ik nog ns een paar daagjes bij Fien en haar flink gegroeide Duitse herdertje zijn en niks te doen hebben, wie weet...
Maarre 'hoe ik Heerlen vond', tsja niet anders dan anders he, tis nie alsof ik dr nooit kom ::), maarre erg gezellig vind ik de stad eik niet, met al die junks idd... bij mn familie voel ik me natuurlijk wel helemaal volkomen thuis!!

Annuh, zo te horen gaat het jou wel bevallen daar op die eiergooischool ;D. Veel succes verder en vaak verslag komen doen he!
Geldt ook voor jou, Fenn, idd heel knap dat jij dit werk doet en nog leuk vindt ook... lijkt me best wel zwaar :-\. (Maar ja iemand anders zou het weer nie zo super vinden om Griekse accentjes te bestuderen ;D) Veel succes en plezier ermee!

Sterretje... zo ken ik je niet zeg, moet wel lang geleden zijn dat je zo'n enorm verhaal hebt getypt in de bar...! :D Standaard schoolchaos zo te horen. Zit het kaftpapier ammaal nog goed? :P

Maapie, echt superirritant dat je je boeken niet hebt en dan zelf de kopietjes moet betalen zeg! Op zich ist natuurlijk veel beter als je boeken worden opgestuurd dan als je al die kilo's moet gaan slepen, maar nie op deze manier natuurlijk... Hopelijk heb je ze heel snel!
Ik heb inmiddels de meeste boeken btw, das wel mooi.

Hmmmm, ik zou nu natuurlijk naar huis kunnen gaan, maja, daar zit ik dan ook maar te zitten, naja, dan zou ik aan Latijn verder kunnen werken, of aan de gramm.oefeningetjes van Grieks natulijk... Naja, nog heel kort ff bijlezen.

liefs Annemieke

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11748 Gepost op: 2-09-2003, 19:50:09 »
Heeyheey
Vandaag een keilange dag gehad. Gelukkig had ik wel het eerste uur vrij dus moest ik om 9:00 beginnen. Eerst hadden we een Z-uur ( dat is een uur waar je huiswerk kunt maken in een studieruimte). Vervolgens hadden we Geschiedenis. We hebben het nu over WOI, waar we het vorig jaar ook al over hebben gehad. Eindelijk weer wat anders denk je, maar nee. Daarna hadden we kleine pauze en toen had ik een tussenuur. Heb huiswerk van gs gemaakt en alvast wat voor ANW. Toen hadden we Frans en hebben we de oefeningen nagekeken. Bijna niemand had het af. Zij helemaal boos. Kan ik me wel voorstellen zo gelijk aan het begin van het jaar. Daarna hadden we Wiskunde en toen pauze. Na de pauze hadden we ANW. We hebben vingerafdrukken van elkaar gemaakt en iemand moest een extra vingerafdruk maken en de rest van de klas moest zoeken wie de dader was aan de hand van de vingerafdrukken. Daarna hadden we Grieks. We hadden een so van de oude grammatica van klas 3. Was niet zo moeilijk maar ik heb al wel een fout geconstateerd. das minder. Als laatste hadden we KCV en hebben we dia's gekeken. We waren om 16:10 uit.
Huiswerk gemaakt en nu ben ik klaar. ff een uurtje forummen en dan lekker tv kijken.

Toch bedankt!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11749 Gepost op: 2-09-2003, 19:55:29 »
Het hele verhaal van Avron:

Jeugdsentiment. Eigenlijk mis ik die middelbare school wel. Hogeschool is toch niet zo gezellig eik. Niet dat het niet gezellig is, maar MS was toch echt wel het toppunt. Leraren beetje gek maken. Toupen in de tussenuren. Charly in de pauze's. En dan vooral de band met sommige leraren. Meneer, gaat u mee naar de bioscoop? Ja hoor, leuk! En dan gewoon met 5 man en de leraar naar de bios gaan. Echt kewl... Maar ja, ik dwaal af.

Vandaag lekker wezen stadten met m'n vriendinnetje. Eindelijk weer eens een beetje tijd vrij. Trouwens niet echt veel gekocht. Ik moest nieuwe zaalvoetbalschoenen hebben (anders kan ik morgen niet voetballen) verder nog een vest gekocht. Lekker gegeten in Eindhoven en nu weer lekker thuis. Zometeen lekker op de bank GTST kijken en dan maar eens vroeg naar bed (het was nogal laat vannacht). Dus...

De groeten maar weer!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11750 Gepost op: 2-09-2003, 19:58:12 »
GTST... het niveau moet niet veel lager worden ;)
Niet dat ik zo heel veel nieuws heb te brengen, heb m'n hoofd een beetje gebogen over m'n natuurkunde-opgaven, maar er is zo veel kwijt! Ik heb natuurlijk ook een jaar niets gedaan.
We moesten ook een test maken voor natuurkunde, zodat ze konden zien hoe ver je was en wat je nog wist... Niet veel dus. Van de 24 vragen had ik er 14 fout... en iedereen vond het zo makkelijk! Dat is best wel balen.
En nog steeds niemand die goed is in natuurkunde? Ik kan echt wel wat hulp gebruiken hoor!

nu al? ja nu al...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11751 Gepost op: 2-09-2003, 20:01:03 »
Helaas, ik heb morgen (
* Daan  kijkt in zijn agenda, Morgen? Ja morgen!
) pas mijn eerste les Natuurkunde. Ik kan je dus niet helpen.....

Hoe zit het met je Efteling verslag?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11752 Gepost op: 2-09-2003, 20:06:45 »
GTST is best intelligent hoor... Gisteren gingen ze nog morfine slikken  :-\...

Verder, natuurkunde is best makkelijk toch?  :-X

En nou ben ik GTST kijken en ik wil eik ook wel weten wat er allemaal gebeurt is op de Eftelingdag.

VERSLAG!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11753 Gepost op: 2-09-2003, 20:08:58 »
Wie volgt er hier eik GTST?
Toch bedankt!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11754 Gepost op: 2-09-2003, 20:09:21 »
ow ja... zoooo intelligent. Het hele jaar door gebeuren er versgrikkelijke dingen en net voor de zomervakantie gebeuren er nog even 1234 verschrikkelijke dingen tegelijkertijd... ::) dat zegt wat over onze cultuur hoor, als dat nu nog steeds op de buis is... :P

* Daan heeft niks tegen GTST hoor, Daan moet gewoon ff zeuren
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11755 Gepost op: 2-09-2003, 20:10:17 »
amen....
Toch bedankt!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11756 Gepost op: 2-09-2003, 20:11:18 »
Ja... hmmm... verslag... ik heb ook foto's online met dank aan D*A*A*N  :-*(terwijl m'n printer heel actief allemaal blaadjes uit aan het spugen is met rare tekentjes  :-\ ).

alsjeblieft!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11757 Gepost op: 2-09-2003, 23:59:07 »
Vandaag heb ik een leuke boottocht gehad via mijn werk. Dat was omdat ik 12 1/2 jaar bij die werkgever in dienst ben. Geen enkele wanklank, behalve 1 dan. Er zijn er dus altijd die zich in een groep niet weten te gedragen, meestal is dat onder invloed van alcoholische versnaperingen.

Wie de foto's wil zien, klikt hier  Zo nemen ze geen onnodige ruimte in beslag.

Gaat zo'n idioot midden in de ruimte waar we zaten zijn broek laten zakken. Niet 1 keer, 5 keer. En maar volhouden dat dat kwam omdat zijn broekriem was geknapt.... Op de eerste plaats droeg hij helemaal geen broekriem, op de tweede plaats: als het echt per ongeluk was, dan doe je dat geen 5 keer.

Ik ga nooit naar personeelsfeestjes van mijn werkgever, ben zelfs geen lid van de personeelsvereniging. Wat ik hier schrijf, is namelijk 1 van de redenen om niet naar zo'n feest toe te gaan, ik hoor altijd maar weer verhalen dat er rare dingen zijn gebeurd, die sommige van mijn collega's vaak tot in detail vertellen nadat er weer eens zo'n feest is geweest. Nu heb ik het eens zelf ondervonden dat er mensen zijn die zich als een varken menen te moeten gedragen.  De man, gelukkig werkt hij niet op mijn afdeling, werd toch wel even ernstig toegesproken door zijn directe chef, die toevallig ook op de boot aanwezig was.

Voor de rest: perfect georganiseerd, mijn broer en ik (ik mocht een introduce meenemen) hebben zich prima geamuseerd. Heel leuk om dit jaar bij de eersten te zijn voor wie een dergelijke dag werd georganiseerd, dat deden ze voorheen niet voor mensen die 12 1/2 jaar in dienst waren.
« Laatst bewerkt op: 3-09-2003, 12:13:47 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11758 Gepost op: 3-09-2003, 10:58:21 »
aan alle klagende middelbare scholieren:  zeur niet!! ik wou dat ik weer naar school kon!!  ;) ;D

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #11759 Gepost op: 3-09-2003, 13:49:21 »
Vandaag weer school (zoals altijd)
Niet veel bijzonders meegemaakt. Hier wilde ik het graag bij laten.

Groetjes Avron
Toch bedankt!