Hoi mensjes!
Nou vandaag kreeg ik een handleiding van het MultiMediaStudiecentrum dat je de computers hier eik toch alleen voor studiedoeleinden mag gebruiken
, yeah right, net alsof iemand zich daaraan houdt. Ik ga toch zeker niet mn oom en tante op kosten jagen voor mn privemail enzow! Dus, hier ben ik gewoon weer op de uni
.
Jajajajaaa, ik zal heel braaf zijn en goed naar Idefix luisteren
(A) :p. Vandaag mn Griekse vertaling al ingeleverd! Goed he. En voor maandag een lap Latijn, Cicero (daar is mn docent hemaal weg van dus dat schijnt ie ieder jaar te geven, maja hij zei ook dat dat een best makkelijke auteur is dus dan vink t nie erg
).
Verder vandaag college Griekse grammatica gehad, o.a. over de accentjes!
Koejl he. Jaja we moeten zelf ook Nederlands - Grieks zinnetjes kunnen maken bij die gramm-oefeningetjes, das nieuw... Erg aardige man trouwens ook, en hij maakte volkomen onbedoeld en onbewust een supergrappige opmerking die op een inside-joke van onze intro sloeg, errug grappi.
Vanavond is er 'mega-BOM' (bewegen op muziek) hier, maar ik ben nie meegegaan, voel me niezo super eik, btje slapjes en hoofdpijn enzo :-\. Hopelijk gaat dat snel over.
Anne-Marie, gefeliciteerd met je broer!! Feliciteer hem ook maar van mij.
Annemieke, hoe vond je Heerlen, heb je er nog dingen gezien behalve dat je op familiebezoek bent geweest? Misschien ben je wel dat grote nieuwe (nou ja, al 5 jaar oud) winkelcentrum, het Coriocenter binnengelopen. Dit kun je niet missen als je het station aan de stadskant uitloopt. Je moet gewoon om de junks heen lopen, je ziet het vanzelf liggen als je in de richting van de bioskoop kijkt.
Dit zal Ovide zeker kennen. Als je weer eens in Heerlen bent: in dat Coriocenter is een heel leuke Ierse Pub gevestigd, je waant je er dus echt in een oude kroeg. Misschien een tip oor de volgende Heerlen-reis?
uhm, nou, ik word meestal (zo ook dit weekend) gewoon opgepikt op het station en rijd dan linea recta naar de Heerlerbaan, naar het huis van het betreffende familielid dat nu weer eens een feest geeft... Ben nou nog nooit in Heerlen naar de kroeg geweest
. Maar ja mocht ik nog ns een paar daagjes bij Fien en haar flink gegroeide Duitse herdertje zijn en niks te doen hebben, wie weet...
Maarre 'hoe ik Heerlen vond', tsja niet anders dan anders he, tis nie alsof ik dr nooit kom
, maarre erg gezellig vind ik de stad eik niet, met al die junks idd... bij mn familie voel ik me natuurlijk wel helemaal volkomen thuis!!
Annuh, zo te horen gaat het jou wel bevallen daar op die eiergooischool
. Veel succes verder en vaak verslag komen doen he!
Geldt ook voor jou, Fenn, idd heel knap dat jij dit werk doet en nog leuk vindt ook... lijkt me best wel zwaar :-\. (Maar ja iemand anders zou het weer nie zo super vinden om Griekse accentjes te bestuderen
) Veel succes en plezier ermee!
Sterretje... zo ken ik je niet zeg, moet wel lang geleden zijn dat je zo'n enorm verhaal hebt getypt in de bar...!
Standaard schoolchaos zo te horen. Zit het kaftpapier ammaal nog goed?
Maapie, echt superirritant dat je je boeken niet hebt en dan zelf de kopietjes moet betalen zeg! Op zich ist natuurlijk veel beter als je boeken worden opgestuurd dan als je al die kilo's moet gaan slepen, maar nie op deze manier natuurlijk... Hopelijk heb je ze heel snel!
Ik heb inmiddels de meeste boeken btw, das wel mooi.
Hmmmm, ik zou nu natuurlijk naar huis kunnen gaan, maja, daar zit ik dan ook maar te zitten, naja, dan zou ik aan Latijn verder kunnen werken, of aan de gramm.oefeningetjes van Grieks natulijk... Naja, nog heel kort ff bijlezen.
liefs Annemieke