Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106739 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11760 Gepost op: 3-09-2003, 15:36:19 »
aan alle klagende middelbare scholieren:  zeur niet!! ik wou dat ik weer naar school kon!!  ;) ;D

Je moest eens weten...  Ik weet zeker dat je niet bij mij in de klas wil komen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11761 Gepost op: 3-09-2003, 15:49:56 »
Vandaag was het op school weer hartstikke leuk. Eerst 4 uur Flankerend Onderwijs (voorbereiding op stage). We moesten met papier een muurtje van stenen bouwen (de 'stenen' waren teksten die op de papiertjes stonden en die belangrijk zijn voor leraren...). Verder hadden we Stof en Materiaal, maar dat is gewoon scheikunde. Over een paar weken moet ik m'n eerste les geven, aan m'n eigen klas. Ik heb ook al een onderwerp: Vouw een bootje! Want dat is techniek ;) met het materiaal Papier, en de inleiding: Jullie gaan vandaag een bootje vouwen. Hier is papier en doe mij allemaal maar na.
Cora: school is zeker leuk! Ik heb het ook al gemist hoor, het afgelopen half jaar!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11762 Gepost op: 3-09-2003, 15:56:12 »
School is idd wel leuk, maar het is zooo'n gedoe. Al die rare leraren (ik heb echt twee FREAKS dit jaar ::)) en huiswerk enzo. Blugh. Ik heb wel gezellige klasgenoten en ach, ik kan niet zeggen dat het nou zo moeilijk is. Dus eigenlijk heb ik niks te zeuren. Maar ik doe het lekker toch ;) ;D

Verder, papieren bootjes vouwen, dat is wel humor hoor. Ik wou dat al mijn lessen papieren bootjes vouwen was...  Maar helaas, die vlieger gaat niet op (vliegers kun je ook vouwen trouwens, leuk voor de afwisseling, van altijd maar bootjes vouwen wordt je op gegeven moment toch wel erg depri: "aaal die booooooootjes.....")

;D ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11763 Gepost op: 3-09-2003, 16:00:55 »
Hehe, van bootjes mag je misschien gek worden, maar dat is eenmalig. De dag ervoor gaan we vliegtuigjes vouwen, dat doet een vriendin van mij als les, die wilde ook zoiets doen. Dus die dacht: VLIEGTUIGJES! Vrrrrrroooooemmmmmm vvvvvrrrrooooeeemmm.... heng heng heng heng brrrrrrrrr brrrrrrrrr heng heng heng

M'n rechterhand is blij, m'n linkerhand is blij
Ik steek ze in de lucht en schud ze allebei
Een hele grote lach
maakt een hele blije snuit
we dansen in de rondte en we maken veel geluid.

ok, i lost it!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11764 Gepost op: 3-09-2003, 16:32:42 »
Dus je bent nu geen vliegtuig meer, Annuh? Je bent nu dus een boot. Nee, ik weet het: je bent nu een Watervliegtuig. Maar  dat laatste kun je niet zo gemakkelijk vouwen.

Wie heeft er zin mij te helpen met mijn strijkwerk? Ik heb het gewassen en gedroogd, maar heb een gruwelijke hekel aan strijkwerk. Annuh, misschien? Kun je alvast oefenen met vouwen.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11765 Gepost op: 3-09-2003, 16:37:21 »
Ja, maar als dan al je kleren zijn gevouwd in de vorm van een  vliegtuigje ....::)

Annuh? heb je iets op?

maapie

• Gast
« Reactie #11766 Gepost op: 3-09-2003, 16:42:26 »
whaaa boeken zijn er nog steeds niet en ik ben kotsmisselijk... begint leuk....

vandaag wel coole schooldag, natuurkunde gehad, voor et eerst. Ik was nu al de leraar te slim af ;D
hij zei namelijk dat je geen geluid kon maken in de ruimte omdat er geen tussenstof was, en toen zei ik dat als je een stalen buis hebt dat het dan wel gaat (want hij had net uitgelegd dat het ook met staal kon) en toen zei ie: oh daar had ik nog niet aan gedacht  ;D was wel lachen :)

Goed idee trouwens, bootjes vouwen! dat zal ik morgen 'ns invoeren op het ZSC in terneuzen :D:D:D:D En dan in het gemeente huis, en dan en dan ;D

Groenenman

• Gast
« Reactie #11767 Gepost op: 3-09-2003, 17:00:11 »

Groenenman, khoop dat jullie toch niet heel erg afgaan als jullie gaan voetballen. ;-P

Het werd maar 7-1. Die gasten speelden drie klasses hoger dus dat was niet zo raar. Ik heb die hele wedstrijd alleen maar achter mijn man aangelopen  :-\. Maar mijn mannetje had niet gescoord  :D.
Vandaag moest ik weer normaal naar school en ik heb weer bakken met huiswerk. Latijn, Nederlands, Natuurkunde enz.  :-\

Vanavond hoef ik lekke rniets te doen
Schalken gaat vanavond winnen !!!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11768 Gepost op: 3-09-2003, 17:02:32 »
Natuurlijk gaat hij winnen. Dat staat al vast
Toch bedankt!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11769 Gepost op: 3-09-2003, 20:27:17 »
hallo iedereen !

wat lijkt het alsof iedereen hier zit te balen over school zeg , op Annemieke (en Annuh soms) na dan ! Kom op mensen, het valt wel mee! Ik zit in mijn laatste jaar  ;D *voelt eik best wel eng aan hoor, brr...*

Ik heb dit jaar 1 groot eindwerk. We mochten kiezen uit 109 onderwerpen en ik heb : 'taalvariatie in de Nederlandstalige muziek' gekozen. Doe ik samen met nog een jongen.

Anyway, kwam ff gewoon zeggen dat ook ik nog leef ( ;D) en dat ik zelfs dagelijks (of om de 2 dagen) bijlees (je ziet me wel links verschijnen) maar dat ik vanop mijn computer niks meer kan posten  ??? en aangezien deze comp vaak door zus en paps bezet wordt, kan ik dus niet zo vaak zeggen wat ik wil  ::)

veel plezier nog iedereen,

groetjes A&K
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11770 Gepost op: 3-09-2003, 20:41:58 »
Heuhj,

keb geen zin om lang verhaal te typen. Niemand die het interesseerd.

Vandaag school, ik klaag dr niet echt over hor Deb, vind school wel gezellig. :)

Vandaag hadden we zo verstoppertje in de school gedaan. ;D Maar wel zonder rennen, anders zouden ze nog gaan denk dat we bruggers waren. ;P Iig, verder waren dr twee vrouwen uit Israel bij ons op school, en onder filosofie mochten we vragen gaan stellen enzo. Was best wel interessant. Verder is het nogal rustig op school, als je je hw goed op school maakt hoef je thuis bijna niks te doen.

Debbie, leuk dat je nog wel bijleest enzo en irri dat je op je eigen comp niet kan posten. :-\

Groenenman, mooi dat jullie niet gigantisch zijn afgegaan.. :P

Maapie, mooi dat je je boeken hebt.! (als je daar zo blij mee bent ::) :P )

Verder, nja, ga ik zo miss nog ff pianospelen, bahh ik d8 dat dr een bepaald persoontje op msn zou komen, is ze dr niej!

We kunnen trouwens wel eens een lijst maken van vermisde personen waarvan sommige af en toe nog opduiken... ::) [size=0.1]miss ik ook wel BLEH![/size]
« Laatst bewerkt op: 3-09-2003, 20:57:18 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11771 Gepost op: 3-09-2003, 22:34:50 »
héééé wat scheelt er ? Je klinkt extreem sip hoor ! We zijn allemaal geinteresseerd in wat je te vertellen hebt !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11772 Gepost op: 4-09-2003, 00:44:49 »
[size=8]Lang zal bertha leven, lang zal bertha leven, lang zal bertha leven in de gloria, in de gloriaaa, IN de gloriaaaaaaahhhhhh.[/size] [/color]
« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 00:56:48 door bodejosm43 »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11773 Gepost op: 4-09-2003, 08:48:43 »
DRIE HOERAATJES VOOR BERTHA HIEPER DE PIEP HOERA! HIEPERDEPIEP HOERA! HIEPERDEPIEP HOERA!!!!! GEFELICITEERD BERTHA

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11774 Gepost op: 4-09-2003, 08:53:33 »
Nou kon gister niet zo lang online blijven dus nu maar een verslag van gister.

Nou gisteren weer naar school geweest (duh) en eigenlijk niet veel bijzonders

Gisteravond naar de training , en ja hoor kheb weer een blesure. Waarschijnlijk is mijn Hamstring een beetje uitgerekt maar dit kon de voetbalarts niet goed zien. Het enige wat ik goed weet is dat ik me niet moet veroeren want dan krijg ik een pijnscheut.

Mzzls

LC

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11775 Gepost op: 4-09-2003, 09:36:09 »
hierbij feliciteer ik de koe!! van harte!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11776 Gepost op: 4-09-2003, 09:51:38 »

Bertha van harte gefeliciteerd!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11777 Gepost op: 4-09-2003, 12:20:29 »
WEEKEND!!

Vanmorgen even naar school geweest. Ik was er om kwart voor 9 om te horen dat we pas om 10 uur les zouden hebben. Dus wij met de hele klas naar de kantine. We hebben er een uurtje zitten kaarten (rikken) en daarna weer terug naar het lokaal. Half uurtje les: "Tja... ik hoef eigenlijk niets meer te zeggen, jullie kunnen naar huis!"
OK ;D Geen probleem.

Verder heb ik dus ook niets te melden, ik ga zo naar de stad om te winkelen en dan vanaaf training geven. En morgen uitslapen :P .

Ennuh... Bertha! GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Groetjes, Anne

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11778 Gepost op: 4-09-2003, 14:29:59 »
Even nog een klein verslagje van gister...

*Trots*

Wij hebben gister de eerste wedstrijd met 17-3 gewonnen. Was wel leuk, want in de eerste helft waren we nog redelijk fit en de tweede helft kon niemand nog een stap verzetten. We hadden namelijk niet getraind of hardgelopen in de vakantie en zijn gewoon zo aan het nieuwe seizoen begonnen. Het is tenslotte niet voor niets vakantie. Maar toch 17-3 en dat terwijl het niet eens zo'n hele slechte tegentander was. Wel een hele slechte keeper, maar oke. Ikzelf heb maar 4 keer gescoord, als verdediger niet zo heel slecht alhoewel je als zaalvoetballer toch wel mee naar voren kan komen. Maar ja, iemand moet laatste man zijn toch? Verder had er nog eentje 8 keer gescoord, onze spits. We hebben nog twee blessures opgelopen dus we zijn geeindig zonder wissels (wat niet leuk was bij de eerste wedstrijd) ik was na 5 minuten al moe... Verder was het wel heel erg leuk in de kantine. Veel getoept en echt heel erg gezellig zelfs met de tegenstander nog iets gedronken (sport verbroedert!). Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen... Ja, dat ik al zenuwachtig aan ht worden ben voor m'n rijlexamen van a.s. woensdag. Morgen en maandag nog les dus dan moet het allemaal wel goedkomen denk ik...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11779 Gepost op: 4-09-2003, 19:27:55 »
Nou vandaag geen heel uitgebreid verslag van mijn dag want ik heb alleen maar thuis op de bank gelegen en naar boven gestrompeld om te computeren. En dit alles door weer een blesure  nu is het mijn Hamstring :'(  ::)

LC