Ooh popoi!
Was ik gisteravond al naar Gouda gekomen omdat mn weekend toch al begonnen was en had ik zowaar al gezien dat Bertha jarig was, is het er niet meer van gekomen om iets te posten...
Pm's, msn aan, vaders die je van de comp jagen...
Vandaar. Maar daarom nog maar bij deze, een dagje te laat
:
Bertha, van harte gefeliciteerd!!![/i][/b]
Gelukkig leest ie het straks toch allemaal tegelijk...Voor vandaag: Laafje van harte gefeliciteerd!! Ik ken je niet zo goed omdat je zo weinig post, maar je bent toch ook een keer Efteling-ganger (of gangster hahaha) geweest, of nou ja, dat er Eftelingbezoekers bij jou langskwamen ofzo? Iig, hopelijk heb je een leuke verjaardag!
Ik ben over minder dan 3 weekjes ook alweer jarig
, wordt tijd dat ik eens dingen ga regelen voor de feesten...
Magoed, ik ben nu dus weer in Gouda, want ik heb elke vrijdag vrij dus ik ben gisteravond alweer hier gekomen. Zondag jp, whiejjj!
Ik klaag idd niet over mn studie, vind het tot nu toe nog steeds leuk
, kmoet alleen nu nog zowel Grieks als Latijn vertalen, pff, en daar hebk dan toch wat minder zin in
. De grammatica-oefeningetjes zijn wel heel relaxt, want die zijn nu echt nog slaapverwekkend sihihimpel
.
Annuh, jij gaat het ook wel halen, je vindt het iig erg leuk zo te horen! Het is nu gewoon nog ff inkomen denk ik met die opgaven, heb ik ook met het vertalen, ik dacht dak dr goed in was
, nou, ben er echt hemaal uit nu na zo'n lange vakantie... Tenminste ik hoop dat t daaraan ligt
.
Han, waar staat dat vraagtekentje voor? Hmmm, ik moet denk ik nodig weer eens een bezoekje brengen aan t nieuws-forum, althans ik hoop dat ik daar wat meer info vind over hoe de site nu eigenlijk in elkaar zit, want er is geloof ik van alles veranderd, maar ik wil dr eik niet echt honderden topics voor moeten doorspitten... :-\ De belangrijkste verandering die ik merk is trouwens dat de site errug langzaam laadt :-\, of ligt dat aan mijn comp? Volgende week maar weer ns op de uni proberen...
Oja waar ik btw wél over klaag is t feit dat ik supersuperverkouden ben
, onwijze keelpijn ook enzow, blegh.
Debbie, wat leuk dat je nog eens wat post, ik dacht al dat we je helemaal kwijt waren aan een ander forum of zo, maar je hebt ons dus gelukkig niet helemaal in de steek gelaten
. Hoe is het nou verder met alles??
Intikker, irritant dat je rijinstructeur je vergeten was zeg! Dat hoor je wel vaker, echt stom... studiegenootje van mij had dat op haar 18e verjaardag
, leuk cadeautje hoor, eerste rijles...
Ster, heb je al Grieks en/of Latijn gehad?
??
Oh enne Jos en LC, wat betekenen die lege posts?
Of is het een nieuw soort geheimschrift dat niet te lezen valt op de oude manier??
Annuh, wow dat is schrikken zeg zo'n hartaanval. Wat vreselijk dat hij het niet heeft overleefd :-\. Lugubere stad dat Tilburg van jullie, krijg ik het idee... :-\
Han, hoest met je scriptie, het feest van je ouders, je Christina-Aguileradans, enz?
LC, beterschap met je 'hamstring-blessure'!! Ik zal wel heel dom zijn, maar wat is dat eigenlijk?
Enne Anne-Marie, kop op he...!
En hopelijk spreek ik je binnenkort wat uitgebreider en als ik wat minder gehaast en minder overstelpt met vensters ben op msn... Zo irri dat mn enorme pm opeens weg was!
Nou dat was het wel weer zo'n btje van mij denk ik... Iedereen een fijne vrijdag en alvast een fijn weekend en jullie horen wel weer van mij...!
liefs, Annemieke