Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106743 keer)

Offline Marmer14

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11800 Gepost op: 5-09-2003, 15:27:24 »
Een beetje laat, maar toch: Laafje, gefeliciteerd!
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #11801 Gepost op: 5-09-2003, 15:41:12 »

Btw LC, waarom denk je dat ik het vraag? ::) :-X Omdat ik nog nooit van het woord 'blessure' heb gehoord zeker? :P

Nou een blesure is iets aan je benen of armen waardoor je een bepaald ding iets niet kan doen :P ;)

Maar dan de Hamstring---> Uitleg+ Plaatje

Een hamstringblessure geeft alleen aan dat er een spierbeschadiging is aan de achterkant van het bovenbeen (de hamstrings). Dat kan o.a. een verrekking of scheuring van de spieren betekenen. Een verrekking is te beschouwen als een miniem scheurtje van maar enkele kleine spiervezels.

Hier bespreken we kort de scheuring van een spier. Een spier kan een scheuring oplopen door een slecht gecontroleerde krachtige beweging.
De meeste hamstringblessures ontstaan kort na het begin van een wedstrijd of training, als de spier nog niet goed is opgewarmd. Men heeft dan onvoldoende aan warming-up gedaan. Ook tegen het einde van de wedstrijd of zware training als de spieren vermoeid raken ontstaan spierscheuringen. Meestal door een onverwachte verandering in beweging en explosieve bewegingen, zoals hard tegen een bal trappen, sprinten en springen.
Het verschil met een spierkneuzing is dat een spierscheuring zonder inwerkend geweld van buiten ontstaat en juist van binnenuit wordt opgewekt.

Een spierscheuring kenmerkt zich door de onderstaande verschijnselen:

-plotseling optredende pijn (lijkend op een messteek of zweepslag), vaak met een kramperig gevoel
-gedeukte en/of abnormaal gezwollen spierbuik boven of onder de aangedane plek
meestal een blauwe verkleuring onder de aangedane plek (na enkele uren/dagen)
-langdurige stijfheid van de getroffen plek

-Bij een hamstringsspierscheuring is het buigen van de knie pijnlijk en bemoeilijkt.

Waarschijnlijk een scheur want alles wat hierboven staat heb ik.

LC

edit: Plaatje moest er nog bij
« Laatst bewerkt op: 5-09-2003, 17:48:55 door Little_creep »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11802 Gepost op: 5-09-2003, 16:41:19 »
Er staat een spelfoutje in, Han: tussen visbeertje en jarig

I know, maar die spelfout hoort in de link te zitten. Ik heb de link enkel gekopieerd en hierin geplakt. 't plaatje doet 't gewoon soms niet...  :-\

Han, hoest met je scriptie, het feest van je ouders, je Christina-Aguileradans, enz?

Scriptie gaat nog niet zo goed, want ik heb deze week nog geen tijd gehad om er iets voor te doen.  :(

't feest van m'n ouders is al over 6 weken, dus hebben we gisteren de geweldige uitnodigingen (ik had ze immers gemaakt  ;) ) verstuurd. M'n ouders hebben al 'n nieuwe outfit voor 't feest uitgezocht, maar ik zelf heb nog steeds niks. Ik moet binnenkort toch 'ns gaan winkelen om iets leuks bij elkaar te krijgen. Probleem is dat ik helemaal niet weet wat voor iets ik zoek.  :-\

We zijn pas net begonnen met die nieuwe wedstrijddans, dus 't is nog erg afwachten hoe die verder gaat worden. Ik vind 't wel echt weer leuk om te gaan trainen. Zo in de vakantie merkte ik dat ik 't toch wel erg miste dat vele trainen. Gelukkig mag ik nu weer 5 uur in de week! Wel jammer dat die 5 uur, maar over 2 avonden verspreid zijn. Ik had liever nog meer avonden getraind.

Ik ben vandaag de hele dag op school geweest. Dat viel echt tegen, want dat was ik dus totaal niet meer gewend. 't was ook nog 'ns 'n dag vol enorm saaie lessen, dus 't leek maar niet op te schieten. Nu eenmaal thuis aangekomen, moet ik eigenlijk gelijk aan m'n huiswerk voor maandag beginnen, want ik ben verder bijna 't hele weekend weg. Morgen de hele dag werken en zondag gaan we naar De Drie Musketiers! Ik heb daar echt zin in! Ik ben nog nooit bij zo'n grote musical geweest (wel bij musicals van plaatselijke toneelverenigingen en middelbare scholen), dus ik ben heel erg benieuwd. We gaan trouwens met 't hele gezin en met de vriendin van m'n broer. M'n ouders wilden dit met ons doen voor hun 25-jarige bruiloft.  :)

LC: beterschap met je blessure!

Nou iedereen wens ik verder 'n heel fijn weekend!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #11803 Gepost op: 5-09-2003, 17:40:59 »
ach, ik kom hier nu pas! zonnetjes ipv molletjes! :D

Ik ook!

Alleen de onzichtbaarheids code doet het hier niet! (Ik kan lekker iedereen z'n onzichtbare signature goed zien) :P

Wel vrolijk hoor dat blauw met die gele zonnetjes. Maar nou moet ik voor CMC en MoBro naar WIDM.com en voor Expeditie Robinson hier zijn. Het wordt wel ingewikkeld hoor.

Dit is trouwens mijn300e post (volgens mijn ene teller de ander zegt dat dit de 261e is)

« Laatst bewerkt op: 5-09-2003, 17:42:34 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

maapie

• Gast
« Reactie #11804 Gepost op: 5-09-2003, 19:06:42 »
Âllo!

Vandaag voor t eerst duits gehad van een vent die wel héél hoog praat!! :o hoe krijgtie het voor elkaar! Daar hebben we een videotje gezien over duitsland, en eentje over schoolkinderen die op hun vrolijk liedje ich bin thomas ich bin esther zongen  :-\ maar goed was verder wel leuk.

Voor de rest nie zo veel gedaan, alleen weer naar badminton geweest, was wel weer 'ns lekker zo zweten!!

Groenenman

• Gast
« Reactie #11805 Gepost op: 5-09-2003, 19:29:40 »
Goedeavond iedereen,

Was vandaag weer heel rustig, moest om 9.20 op school zijn en ik was 13.05 weer uit   :o. Dat is voor mij een korte dag. Ik had Nederlands en ik wordt van dat vak echt depressief, weet je hoeveel stof ik moet weten voor de toets ? Dat was vorig jaar verspreid over 4 toetsen  :-\. Net nog even getennist, we gingen smashen en dat is het leukste van het tennis ( vind ik ). Lekker hard tegen de bal slaan en mikken op de lerares  ;D

Lc, hoe lang duurt die hamstringblessure ?

Elise gefeliciteerd met je 300e post, ik kom er nu ook pas achter dat ik door die stop van de teller de 500 ook al ben gepasseerd  8)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11806 Gepost op: 5-09-2003, 19:32:19 »
Als het echt een scheurtje is mag ik 6 Weken neit voetballen :(

Groenenman

• Gast
« Reactie #11807 Gepost op: 5-09-2003, 19:34:56 »
Das balen  :(

Ik heb nog nooit echt last gehad van een blessure, wel heb ik altijd wat kleine pijntjes maar dat is dan de volgende dag weer over. Het ergste wat ik als blessure had is eens een gescheurde pols in de winter. Dan trainen we altijd op het handbalveld en toen werd ik onderuit gehaald en probeerde ik me op te vangen met mn pols, wat me dus niet lukte  :-\

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11808 Gepost op: 5-09-2003, 19:38:34 »
Ik heb al ZOVEEL blesures gehad. Vooral mijn knie

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11809 Gepost op: 5-09-2003, 21:30:30 »
Vandaag voor t eerst duits gehad van een vent die wel héél hoog praat!! :o hoe krijgtie het voor elkaar! Daar hebben we een videotje gezien over duitsland, en eentje over schoolkinderen die op hun vrolijk liedje ich bin thomas ich bin esther zongen  :-\ maar goed was verder wel leuk.
"Ich bin Thomas!"
"Ich bin Jessica!"
"Hallo!"
"Hallo!"
"Hallo... AUS BERLIN!!" :D :D ;D

Toch??? Zo leuk!! Dat keken wij in de 2e ook met Duits, echt jeugdsentiment haha, echt supergrappig vonden wij dat, en toen ik op vakantie was in Berlijn een jaar later of zo zette ik in mijn mailtje vanuit een internetcafé daar: "Hallo aus Berlin!"
Naja, echt supergrappig liedje iig :).

Hm, wel gezelli op msn... maar nu gooit mn vader me van de comp. Morgen weer eens afgesproken met mn Goudse vriendjes! En dan zondag jp! Jeeeeeeuj! Nou fijne avond iedereen nog en tot morgen of zo...

liefs Annemieke

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11810 Gepost op: 5-09-2003, 22:15:33 »
Meine name ist Nicole, und wie heisst du?
Ich heisse Jens. Woher kommst du?
Ich komme aus Bremen, und du?
Ich komme aus Muchen. Wie alt bist du?

JEEEEEEEEEJ ik ken het nog... Slecht bezig Herman!
Dat is ook het enige wat ik heb onthouden van Duits... ownee, de voorzetsels, die rijtjes ken ik ook nog uit m'n hoofd. Vreselijk, dat is gewoon al 4 jaar geleden en ik ken ze nog  :'( :'( :'( .

Owja, bij de Jamin zijn ze begonnen met het verkopen van PEPERNOTEN! Echt vreselijk!!!!!!! Kom op zeg, het is begin september. Die goeie oude man zit nog lekker te luieren in de Spaanse zon en heeft z'n stoomboot nog in de haven liggen daar in Madrid. Amerigo staat nog op stal en de Pieten zijn nog aan het inpakken en aan het oefenen op kinderen ontvoeren in de zak etc. Ik vind eind oktober vroeg zat voor pepernoten... Net alsof die dingen nu al verkopen...

1 woord: BELACHELIJK!
« Laatst bewerkt op: 5-09-2003, 22:28:56 door Annuh »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11811 Gepost op: 5-09-2003, 22:44:51 »
Dan ken je de Wibra nog niet Annuh, dat was voor mij een paar weken terug namelijk de aanleiding om over Sinterklaas te beginnen. Tot mijn vreugde maakte jij daar toen meteen een topic over. Dat topic is geen vergeefse moeite hoor, ik kan er de humor namelijk wel van in zien, en als de tijd ECHT gekomen is om aan Sinterklaas te gaan denken, heb jij met dat topic de aanzet al gegeven.

Serieus: EIND JULI heb ik al eens strooigoed bij de kassa van de WIBRA zien liggen. Ik vind dat ook belachelijk vroeg. Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, maar kinderen in de twijfel-leeftijd gaan meteen zeuren of ze hun schoen mogen zetten.

Hoe kom je er trouwens bij dat die ouwe in Spanje zit? Ik heb hem hier vorige week nog zien rondlopen, en ik meen dat Idefix en Daisy hem ook al hadden gesignaleerd. Laat die sint maar schuiven, die komt er wel.......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11812 Gepost op: 5-09-2003, 22:56:30 »
Owja, bij de Jamin zijn ze begonnen met het verkopen van PEPERNOTEN! Echt vreselijk super!!!!!!!
(...)
1 woord: BELACHELIJK FANTASTISCH!
:P
Sinterklaas is cool! :D Ik denk er ook het hele jaar aan wat een zin ik er toch in heb om weer ammaal surprises en gedichten te gaan maken en om dat hele sfeertje weer mee te maken, geweldig! Kunnen ze mij niet vroeg genoeg aan herinneren ;D je hebt een echte Sinterklaas-obsessie of je hebt hem niet
Niet dat ik nu strooigoed zou kopen of zo natuurlijk, maar blijkbaar zijn er echt wel mensen die dat wel doen, anders zouden ze het niet verkopen... En dan elk jaar al die mensen die zich er aan ergeren dat de Sinterklaasspullen "elk jaar vroeger in de winkel liggen! het is een schande!" :P ;)

Ik heb me zojuist met al mijn 3 emailadressen aangemeld bij de televizierringsite, plus nog eens met 3 adressen van mijn ouders. Das dan toch weer mooi 6 stemmen voor Angela en widm straks! We gaan wel iedereen die een paar emailadresjes heeft rondslingeren optrommelen, toch?? :D

Hm, moet eik maar eens naar bed... widm morgen al om 9 uur 's ochtends he...? :-\

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11813 Gepost op: 5-09-2003, 23:03:57 »
Ehhhhhh, volgens sommige televisiegidsen 9.05 uur, Annemieke. Hadden ze weleens mooi mogen veranderen op hun eigen site, want ze wisten het kennelijk weldegelijk vantevoren.

Speciaal voor Annemieke:

Zie de maan schijnt door de bomen
makkers staakt uw wild geraas
het heerlijk avondje zal wel komen
Avondje van Sinterklaas
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt wie de gard
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard

Leuk, zo'n liedje op 5 September. Zelfs de datum doet aan pakjesavond denken :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11814 Gepost op: 5-09-2003, 23:09:07 »
Leuk, zo'n liedje op 5 September. Zelfs de datum doet aan pakjesavond denken :D
jaaaaa inderdaad
maar Jos waar het eigenlijk om gaat
-tenminste dat vind ik nou juist zo leuk eraan-
is dat we zelf dichten gaan!

denk dat ik het hier vandaag maar bij laat
voor jullie hemaal gek worden van mijn rijmelarij-praat ;-)

welterusten!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11815 Gepost op: 5-09-2003, 23:16:58 »
Iemand toevallig net 'De Bachelor', 't nieuwe spraakmakende programma op RTL4, gezien? Daar werd prachtige spannende muziek gedraaid toen de bachelor 15 van de 25 vrouwen moest kiezen. En jawel: 't was de aftitelingsmuziek van WIDM!  :D

't was trouwens wel 'n interessant programma...de ontzettend aantrekkelijke bachelor was iig erg interessant.  ;D  't concept van 't programma was natuurlijk ook wel aardig.  ;)

Ik kwam vanmiddag trouwens ook al de pepernoten tegen in de supermarkt. Ik vond 't vooral nogal vreemd omdat iedereen rondliep in korte broek en luchtig shirtje (vanwegen 't goede weer) en er toch al pepernoten in de schappen lagen, die normaal toch pas gegeten dienen te worden als 't buiten guur waait en erg fris is.  ::)  In 't begin van deze week kwam hier trouwens ook al 't dikke speelgoedboek van 'n bekende speelgoedwinkel door de brievenbus. Kunnen de ouders fijn al op zoek naar Sinterklaascadeautjes, want ik weet zeker dat al die kinderen nu al in 't boek aanstrepen wat ze allemaal willen hebben.  ;D

Ik moet nodig m'n bedje in gaan kruipen, want 't is al weer erg laat en ik moet immers weer vroeg beginnen bij de bakker morgen. (om precies 7.00 uur moet ik fris en fruitig beginnen met vlaaien inpakken  :-\ ) Truste allemaal en alvast 'n hele fijne zaterdag!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11816 Gepost op: 5-09-2003, 23:45:06 »
Poehpoeh Han, 7 uur alweer... ik hoop dat je niet weer helemaal tot 18 uur door hoeft te werken dan...!

Zucht, kben dr nu nog steeds... tsja, kheb al die 'opvallende nieuwsberichten' door zitten lezen, was wel leuk... Maar nu ga ik echt naar bed! Doei!

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #11817 Gepost op: 6-09-2003, 00:02:35 »
ik las vanmiddag de prive (ja, het roddelblad) en raad eens wie er in stond: astrid.volgens de ondertiteling was ze personal coach. dus die 7000 euri die ze meenam voor een cursus heeft toch nut gehad.
ze was op een party ergens .

wilde ik gewoon ff kwijt, dit was mijn eerste post in de bar, maar ik kom in de toekomst nog wel eens langs. het ziet er wel gezellig uit hier.

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #11818 Gepost op: 6-09-2003, 10:35:29 »
Meine name ist Nicole, und wie heisst du?
Ich heisse Jens. Woher kommst du?
Ich komme aus Bremen, und du?
Ich komme aus Muchen. Wie alt bist du?

Haha, dat is precies wat wij ook als eerste leerden met Duits! ;D
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11819 Gepost op: 6-09-2003, 10:36:38 »
Ik was gisteravond ook thuis en heb een stukje van 'de Bachelor' gezien (toen ie rozen ging uitdelen). Ik snapte er niet veel van, maar dat kwam vooral omdat de achtergrondmuziek 'de stemmen' overtraf. Maar is het niet gewoon 'Wie wil een miljonair?' maar dan zonder miljonair.

Daantje: Welkom hier! Ik ben principeel tegen Prive en zal het dus niet lezen, maar ik gun Astrid natuurlijk het beste!