Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106780 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11820 Gepost op: 6-09-2003, 11:20:34 »
Leuke aflevering, alleen ben ik zo iets vreemds tegengekomen, of het is een hint, of het is een fout, of ik zie spoken ???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11821 Gepost op: 6-09-2003, 12:19:44 »
Leuke aflevering, alleen ben ik zo iets vreemds tegengekomen, of het is een hint, of het is een fout, of ik zie spoken ???
vertel, wat bedoel je??

argh, kwilde hemaal niet gaan forummen, zo weg, nu blijf ik natuurlijk weer zow lang hangen... alleen ff 2 pm'tjes schrijven...

weten jullie btw nog een leuke ecard-site met gratis kaarten?? ben ik altijd naar op zoek... (hallmark, kaartenhuis en 123greetings.com ken ik al...)

Offline Timss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #11822 Gepost op: 6-09-2003, 12:49:55 »
Wat zal ik vandaag eens gaan doen

zal ik aan mun huiswerk gaan beginnen ( neej )
Zal ik Owja........... folders vouwen en bezorgen :(

Morgen ga ik wel ff naar het Stadsfeest in Doetinchem

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11823 Gepost op: 6-09-2003, 12:59:32 »
vertel, wat bedoel je??

argh, kwilde hemaal niet gaan forummen, zo weg, nu blijf ik natuurlijk weer zow lang hangen... alleen ff 2 pm'tjes schrijven...

weten jullie btw nog een leuke ecard-site met gratis kaarten?? ben ik altijd naar op zoek... (hallmark, kaartenhuis en 123greetings.com ken ik al...)
jijislief.nl
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11824 Gepost op: 6-09-2003, 17:53:44 »
HoiHoi,

Daar ben ik ook maar weer ff...

Ben gisteravond naar een piano recital geweest van Rian de Waal. Was errug mooi, en 'n vriendin was dr ook en k wist niet dat zij daar zo ook zou komen dus dat was wel grappig. :D Verder heb ik vandaag btje nuttig geweest, ff mijn kamer een wat grotere beurt gegeven dan anders. ;) Was ook wel nodigg, enne, verder huiswerk gemaakt... Maandag mijn eerste 2 so's. Oehh,,, nu al.. ::) Nja, we gaan zo straks patat hale.. lekkerr..!

"Ich bin Thomas!"
"Ich bin Jessica!"
"Hallo!"
"Hallo!"
"Hallo... AUS BERLIN!!" :D :D ;D
Was dat van Neue Kontakte? Komt me wel vaag bekend voor, zoiets iig. Kregen wij in de 1e, was wel lachen die filmpjes.! ;D

Nog fijne avond/middag iedereen..!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11825 Gepost op: 6-09-2003, 19:49:14 »
Maandag mijn eerste 2 so's. Oehh,,, nu al.. ::)

Wij hadden vrijdag al onze eerste so. Maar hoefde/kon ik niet maken. Reden? staat een pagina terug.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11826 Gepost op: 6-09-2003, 20:13:45 »
http://www.gifs.bambamscorner.nl

Hoi Annemieke,

Jij vroeg een site voor e-cards? Ik heb vooralsnog niet kunnen ontdekken dat je voor die e-cards op genoemde pagina moet betaln. Zolang er nergens een prijs genoemd sataat, wil ik graag aannemen dat het kosteloos is. Ik heb hem al een tijdje in mijn favorieten staan, en haal er zo nu en dan ook animated gifs vandaan, die ik hier op het forum gebruik.

Zo heeft iedereen hier wel zijn/haar favoriete plekken om die plaatjes enzo vandaan te halen, maar deze vind ik echt heel apart.

Succes ermee. Ik zet hem hier, dan hebben anderen er ook wat aan.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11827 Gepost op: 6-09-2003, 20:25:26 »
Hallo allemaal

Ik heb vandaag een beachvolleybaltoernooi gehad in Zoutelande. Het was supergezellig en we zijn uiteindelijk 3e geworden in de hoogste poule bij de vrouwen. Van regen hebben we gelukkig alleen op de heenweg last gehad. M'n moeder is jarig vandaag, en ze had van mij een kaart gekregen (ja ook nog meer hoor ;) ) met een button waarop stond: Vandaag is MIJN dag! Die moest ze opdoen van mij en ze heeft daar de hele dag mee rondgelopen. Iedereen heeft haar gefeliciteerd en er hebben 4 mannen op haar gelegen (3 tegelijk en later nog 1) om te feliciteren ;D . En dat was niet mijn werk... echt niet!
Ik ga zo eerst douchen, heb volgens mij nog het halve strand in m'n bikini zitten gok ik, want als ik nu ergens (maakt niet uit waar!) jeuk heb en ik krab, voel ik zand. Vreselijk is dat. Maar het went...

De Bachelor... ik volg het niet, vind dat zulke onzinprogramma's! Net als Big Brother en dat soort zooi, ook nooit gekeken. En die koppelprogramma's zijn nog stommer. Alleen de strippers ofzo heb ik gezien, een paar keer maar, maar ze hadden niet eens leuke jongens! Dus ik had het al snel gezien.

Groetjes, Anne

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11828 Gepost op: 6-09-2003, 21:07:10 »
Heeft het zandmannetje toch verkeerd zitten strooien, gisteravond. Je hebt toch natuurkunde? Kun je mooi je eigen zandloper gaan maken met al dat zoutelandse strandzand. Als het maar niet van dat brandend zand is van Anneke Gronloh/Gert Timmerman.

Ach, we zijn iemand vergeten die jarig is: alleen die dook slechts af en toe op in de chat:

gefeliciteerd EIRC, met je 23e verjaardag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11829 Gepost op: 6-09-2003, 21:24:11 »
Thnx voor jullie ecard-sites, ik zal eens gaan kijken of het wat is...

Vandaag weer fijn gezelli gesocialized met mijn Goudse vriendjes die jullie allen onderhand wel zo goed kennen dat ik toch weer eens een goede benaming voor ze moet gaan bedenken nu ik ze niet echt meer 'cabaretvrienden' kan noemen ::). Maar goed, altijd leuk bij hen, ook al hebben we niet bepaald iets bijzonders gedaan en ons ook wel zitten vervelen zoals altijd eigenlijk ;D maar met hen is dat ook nog wel leuk.
Nu even bijforummen enzow... moet ook nog een stuk Grieks vertalen, grmbl... :-[ :-\ ::) dat wordt dus morgenochtend.

Grmbl, komt mn vader me NU AL wegjagen! ik zit dr net achter! :( Naja, toch niet bijster veel te vertellen op zich. Fijne avond nog iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11830 Gepost op: 6-09-2003, 23:46:40 »
Ik ben vanavond zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! :D ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11831 Gepost op: 6-09-2003, 23:49:29 »
waarom Anne-Marie?????

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11832 Gepost op: 7-09-2003, 09:21:00 »
Goeiemorgen allemaal!

Ik ben lekker vroeg op deze zondagmorgen, omdat we om 10.00 uur al vertrekken naar Rotterdam om vanmiddag naar De Drie Musketiers te gaan. Ik heb er echt kei zin in en ik hoop dat 't geen teleurstelling, maar heel leuk wordt.  :)

Ik wens iedereen bij deze vast 'n hele fijne zondag en ik meld me vanavond weer met waarschijnlijk de mededeling dat 't echt geweldig was.  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11833 Gepost op: 7-09-2003, 09:26:56 »
Veel plezier! Ik hoop dat je het leuk hebt :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11834 Gepost op: 7-09-2003, 11:45:43 »
Rocky Gefeliciteerd! (Rocky postte altijd interessante reacties tijdens de molseizoenen voor de niet-kenners)

Ik kwam er net achter dat de huiskamer alweer over de 60.000 heen is (jeeujj!)  :P

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11835 Gepost op: 7-09-2003, 11:46:58 »
60.000!! :o das wel veel!!!

EDIT: Dit was dus ook mijn 2400e post... wat een jubilea weer... ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11836 Gepost op: 7-09-2003, 12:57:14 »
gefeli * :-*

Han, ik hoop ook voor je dat je idd met die mededeling kan verschijnen vanavond! :)

Ik heb eindelijk al mn vertalingen af en gemaild naar de docenten, dus ik kan zometeen met een gerust hart naar jp! :D

Hmmm, ga maar eens wat familieleden uitnodigen voor mn verjaardag...

Enne Anne-Marie, ga je nog uitleggen waarom je zo vrolijk was/bent??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11837 Gepost op: 7-09-2003, 13:05:17 »
Ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11838 Gepost op: 7-09-2003, 15:32:54 »
 ;D Omdat....

ik het echte email-adres nu heb van diej jongen van 't werk en gister wastiej online en toen hebbik met em gechat..!! :D Koel hé?!!

Han, veel plezier bij de 3 Musketiers.. Maar omdat je dat niet meer leest: ik hoop dat het errug leuk was.! ;)

Ik heb daarnet geschiedenis hele poos zitten leren en nu gaak latijnse woordjes op de comp stampen. :-\ (deze zin niet al te letterlijk nemen ;-P )

Doeidoei! Als 't goed is benk dr vanaaf wel weer,,, xxx..!

*me is nog steeds vrolijk.! ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11839 Gepost op: 7-09-2003, 17:39:27 »
Haha, das zeker cool Anne-Marie! Veel succes he! ;)

Ik ben net terug van jp, het regent al de hele tijd verschrikkelijk dus we waren veel te laat omdat we eerst waren gaan schuilen bij iemand die we gingen oppikken en uiteindelijk met de auto gebracht zijn. Maar ja nu ben ik alsnog nat geworden van dat korte stukje terug van die jongen naar huis. Maar och altijd leuk hen weer ff te zien alleen wast btje kort en met de nieuwe pastoraal werkster eik erg saai omdat we alleen maar een video gingen kijken (over Taizé), terwijl ik eigenlijk kennis met haar wilde maken maar ja toen die video eindelijk afgelopen was, stond de auto alweer voor de deur ::). Maar gelukkig zie ik ze bijna ammaal vrijdag weer want dan is er een soort feest voor alle jongeren van de parochie.

Vanavond weer naar huis... Nou ja of ehh, weer van huis weg, naar andere thuis ::). Bleghhh heb echt geen zin om eerst hier door de regen naart station te moeten en daarna in Nijmegen weer door de regen naar huis! :( En mn paraplu en regenbroek liggen natuurlijk daar ::).

Waarschijnlijk kom ik niet meer online vanavond, dus fijne avond iedereen! En tot over een paar daagjes vanaf de uni maar weer of zo...