Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106778 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11840 Gepost op: 7-09-2003, 18:58:06 »
;D Omdat....

ik het echte email-adres nu heb van diej jongen van 't werk en gister wastiej online en toen hebbik met em gechat..!! :D Koel hé?!!

oo, is dat alles.

Neehoor! Dat vind ik hartstikke tof voor je! Issie een beetje gezellig? (stomme vraag natuurlijk)
Take a glorious bite out of the whole world

maapie

• Gast
« Reactie #11841 Gepost op: 7-09-2003, 20:00:15 »
Ik ben moe  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11842 Gepost op: 7-09-2003, 21:32:06 »
Neehoor! Dat vind ik hartstikke tof voor je! Issie een beetje gezellig? (stomme vraag natuurlijk)
Hehe.. ik wou al zeggen..  :o Jawel, gister was ie iig wel gezellig.. :) :)

Haha, das zeker cool Anne-Marie! Veel succes he! ;)
Haha.. dankjuhh..! :D

Vandaag dus veel huiswerk gemaakt, tot ik zo besloten had dat ik het wel kende dat heb je zo'n gevoel van: aah, heb ik het echt af?? nja.. koel gevoel iig. :P

Morgen 8 uurtjes + pianoles dus dat word een dag van half 9 tot.. 6 uur ofzow.. :-\ Nja.. ik overleef het wel weer... moewhaha, ik gaat weer...

Annemiek, egt irri dat je nu studeert vinnik. :( Kom je niej zo vaak meer in de bar... ;)

Fijne avond nog allemaal en tot morgen! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11843 Gepost op: 7-09-2003, 22:21:37 »
Goeieavond!!!

Ik ben terug uit Rotterdam en 't was GEWELDIG! Ik heb echt nog nooit zo'n voorstelling meegemaakt. De kostuums, de decors, de muziek, 't dansen.....alles was gewoon echt geweldig. Ik heb er dus volop van genoten en klapte als allerhardste toen 't af was gelopen.   ;)

't was alleen wat jammer dat we niet Tooske, maar iemand anders als Constance hadden. Gelukkig maakte Bastiaan Ragas veel goed. ;) Verder hadden we geloof ik wel de 'echte' cast. De vervangster van Tooske zong trouwens wel erg goed...misschien wel beter als Tooske zelf.  :-X

Omdat ik zo enthousiast was over de musical, heb ik maar gelijk de CD met de muziek gekocht. Kan ik thuis ook weer helemaal in 't verhaal komen.  :)

Na de musical zijn we gelijk naar huis gereden, maar toen zijn we hier in de buurt nog gaan uiteten. 't was dus 'n heel geslaagde dag, maar nu vind ik 't weer zo jammer dat 't voorbij is.  :-\

Maar goed, ik ga zo nog effe tenissen kijken en dan is 't alweer tijd om m'n bedje op te zoeken. Morgen moet ik namelijk vroeg op, omdat ik nog wat huiswerk moet maken waar ik nog niet aan toe was gekomen dit weekend.

ik het echte email-adres nu heb van diej jongen van 't werk en gister wastiej online en toen hebbik met em gechat..!! :D Koel hé?!!

Zeker koel! Ik hoop voor je dat je nu veel vaker met 'm kunt chatten.  ;)

Truste alvast en tot morgen!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11844 Gepost op: 8-09-2003, 09:19:52 »
Nou de laatste keer thuis, morgen kan ik weer naar school. Mijn moeder gaat krukken voor me halen. Dus vandaag ff mijn site helemaal vernieuwen. Ben er eindelijk achter hoe Frontpage werkt. ;) . Het forum wil helaas niet meewerken dus ben ik een beetje gefrustreerd aan het raken

mzzls

LC

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11845 Gepost op: 8-09-2003, 17:34:18 »
Hallo allemaal!

Vandaag heel boeiend op school gezeten voor 1,5 uur, kom op zeg! Is toch niet nuttig? Heb wel weer een goede indruk gemaakt...  :-X . We moesten een of andere opgave maken en de leraar ging die bespreken (vak was trouwens Milieukunde). Dus hij een hele berekening maken waar ik echt gewoon helemaal NIETS van snapte... Maar de vraag was "Geef je oordeel of '30 procent zoutzuur' een hoge concentratie is". M.a.w. je hoeft helemaal niets uit te rekenen, gewoon zeggen of het hoog of niet hoog is. Dus ik tegen die gast: "Is dat dan hoog of laag?" Hij: "als het hoogste 36 procent is, dan is 30 vrij hoog." Ikke: "waarom heeft u dan heel die berekening gemaakt?" Toen keek hij echt zo van: owja... had eigenlijk helemaal niet gehoeven... Hij: "Tja, daar had ik zin in."
En dat was dan weer mijn schooldag. Ik heb me vandaag ingeschreven voor Fitness en tennis op het studentensportcentrum, daar koop je een kaart voor van €67,- en dan mag je de rest van het jaar zoveel sporten als je wilt, maakt niet uit wat voor sport, gratis. Naja, voor €67,- dan. Dus dat is mooi ;D .

@LC: veel succes morgen op school... ik hoop dat je niet teveel trappen hoeft te lopen met die krukken!

@Han13: de 3 musketiers lijkt me echt geweldig? Het is aan jouw verhaal te zien vast een aanrader... toch eens gaan sparen voor kaartjes!

@@amiesh: Wat ik wil weten: Leeftijd, naam, plaats, uiterlijk, innerlijk, leuke/mindere eigenschappen, hoe serieus etc. ;D

@Annemieke: Het is maandag, je zit vast weer op de Uni dus je kan weer online komen ;) .

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11846 Gepost op: 8-09-2003, 19:57:16 »
@LC: veel succes morgen op school... ik hoop dat je niet teveel trappen hoeft te lopen met die krukken!

Bij ons op school bestaat er ook iets als een Lift :P

Vandaag bijna hele dag gewerkt aan mijn site en hij is bijna af en een stuk mooier dan mijn vorige. Voor de geinteresserden: http://members.lycos.nl/littlecreep En nee D**n( of hoe je sterretjes nu weer staan(He dat rijmt) ) hij is niet gemaakt met Webbuilder. Ben Na 4 jaar eindelijk achter hoe frontpage werkt  ::) Nou kga maar wat bijlezen en posten

Kgebruik ook maar ff om net zoals Annemieke wat te vragen: Hebben jullie nog leuke smiley sites? Ik spaar namelijk smileys op de computer(mijn eerste avatar was ook een smiley btw)

Bedankt
Mzzls

Mark
« Laatst bewerkt op: 8-09-2003, 20:13:07 door Little_creep »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #11847 Gepost op: 8-09-2003, 22:06:18 »
hallo iedereen !!

deze computer is ff voor mij dus ik kan weer wat bijkletsen  ;)

alles loopt prima op school voor het moment, het is en blijft toch lekker speciaal om laatstejaars te zijn ! We moeten een eindwerk maken en ik heb: 'taalvariatie in de nederlandstalige muziek' gekozen. Mochten er mensen zijn die hier iets van afweten ofzo, je mag het mij altijd melden !

verdorie, het lukt mij nu eens nie om een lange post te maken  ::) voor de rest eik niks speciaals hoor, alleen dat dit forum wat schots en scheef verschijnt op de computer maar dat zal wel aan mij liggen  ;)

:-* A&K
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11848 Gepost op: 8-09-2003, 23:36:28 »
Han, wat leuk dat je verwachtingen ten opzichte van de Drie Musketiers zijn uitgekomen. Alleen jammer van de understudy, zoals de reserve-spelers genoemd worden. Hoewel: je zegt zelf dat ze nog beter zong dan Tooske. Nu kun je zeggen van Tooske wat je wil, maar ik vind het toch een knappe prestatie dat ze deze rol op zich durfde te nemen.

Ik heb vorig jaar het geluk gehad om via een prijsvraag van L1 (jou wel bekend, voor degenen die niet weten wat dat is: de regionale radio- en televisiezender in Limburg) twee premierekaarten voor de Sound of Music te winnen. Ik kende fragmenten van de film, en wist dat iedereen een soort van natuurlijke sympathie voor Maria von Trapp had.

Maaike Widdershoven speelt er de sterren van de hemel, maar ook Celine Purcell (die de oudste dochter Lisl speelde) liet zien dat er nog veel verborgen talent in Nederland rondloopt.

Wat ik ook een mooie ervaring vond: Miss Saigon. Ik had helaas het geld niet voor de uitvoering in Londen, dus ik moest het doen met de Nederlandse versie, waar Linda Wagenmakers haar mooiste rol heeft gespeeld. Ik had het geluk de originele cast te treffen, hoewel in sommige gevallen de reserves er ook iets van kunnen. Net zoals bijna iedere bezoeker, verliet ik na de voorstelling de zaal met tranen in mijn ogen.

En nog steeds, als ik liedjes uit de musical hoor, blijf ik even stilstaan, om het liedje helemaal te horen. Er zit iets in die musical, ik kan het gevoel niet omschrijven, dat hem speciaal maakt. Vanaf het moment dat Miss Saigon op de planken kwam (eind jaren 80), wilde ik er al naartoe, maar het duurde nog tot eind 1996 voordat ons land aan de beurt was.
« Laatst bewerkt op: 8-09-2003, 23:41:30 door bodejosm43 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11849 Gepost op: 8-09-2003, 23:41:12 »
Han, wat leuk dat je verwachtingen ten opzichte van de Drie Musketiers zijn uitgekomen. Alleen jammer van de understudy, zoals de reserve-spelers genoemd worden. Hoewel: je zegt zelf dat ze nog beter zong dan Tooske. Nu kun je zeggen van Tooske wat je wil, maar ik vind het toch een knappe prestatie dat ze deze rol op zich durfde te nemen.

Ik heb ook niks tegen Tooske hoor. Heel knap natuurlijk dat ze dit bereikt heeft. Ik was me zelf alleen aan 't oppeppen dat 't niet zo heel erg was dat ze er niet bij was gisteren. Die 'understudy' zong bovendien echt heel erg mooi.  :)

Ik heb trouwens vernomen dat Tooske gisteren bij de audities van Idols moest zijn en daarom niet aanwezig was. Nou ja, net pech voor ons dus. Maar ondanks deze 'teleurstelling' was 't toch geweldig. Ik zit al de hele dag de muziek te luisteren en ik zit weer helemaal in 't verhaal.  :)

He Debbie: wat leuk dat je weer 'ns langs bent geweest!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11850 Gepost op: 8-09-2003, 23:50:22 »
Understudy's doen inderdaad vaak niet onder voor de originele spelers. Zo heeft een tijd lang niemand gemerkt dat de rol van het spook, in The Phantom of the Opera gespeeld werd door de zanger van Ummer d'r Naever, ofwel Joost Meijs uit Kirchrao.

Hat grappige is, die heeft bij mij op een administratieve opleiding in Maastricht gezeten, en hij was altijd met muziek bezig. De gekste instrumenten kon hij nadoen, door alleen een beetje zijn wangen op te blazen. Huidig minister van onderwijs, Maria van der Hoeven was toen onze directeur, die werd af en toe horendol van Joost, en ze gaf hem de welgemeende maar zeer dringende raad het eens in de muziek te proberen. Wat zij niet wist, was dat Joost toen al in allerlei bandjes zat, Ummer d'r Naever moest toen nog worden opgericht. Hoe raar kunnen dingen lopen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11851 Gepost op: 9-09-2003, 09:29:26 »
gefeliciteerd abeltje!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11852 Gepost op: 9-09-2003, 10:41:39 »
@Annemieke: Het is maandag, je zit vast weer op de Uni dus je kan weer online komen ;) .
ja idd maar nu heb ik zo lang zitten mailen en stemmen op angela dat over een paar minuutjes mn college begint dus ik kon nie meer alles lezen en kan nu ook niet lang praten, andere keer weer! doei!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11853 Gepost op: 9-09-2003, 10:53:54 »
Gefeliciteerd Abeltje!!!

Succes bij college Annemieke!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11854 Gepost op: 9-09-2003, 12:07:21 »
Gefeliciteerd Abeltje, met je verjaardag.

Aan de achterdeur van de Molshoop staat iemand klaar om de dozen met gebak aan te nemen. Drank hebben we zelf genoeg.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11855 Gepost op: 9-09-2003, 14:13:11 »
Gefeliciteerd Abeltjuh..! :-*

Was vandaag 't laatste uur vrij dus ben al eventjes thuis. :) Verder was dr niet zoveel bijzonders.. gister lange dag + dak twee keer ben natgeregend. Bah.. 't was echt flutweer gister... Vanaaf weer atletiek en daarnet regende 't ook weer keihard dus hoop dat 't weer wat beter word.. Verder is 't heel relaxt op school... wel huiswerk enzow maar dat heb ik op een 1 of andre manier allemaal al gedaan. :-\ (mbv oude boeken van mn broer maar daar gaat 't niet om...) Verder had ik gister mn allereerste So.. Van geschiedenis en hij was niet zo moeilijk. :)

Han,, mooi dat 't idd zoo geweldig was, De Drie Musketiers.! ;) En idd.. khoop ook dak wat vaker met em kan chatten maar ach.. 't word toch niks denk ik.. ::)

Annemieke, sorriej dak je nog geen pm heb gestuurd. Gaak zo ff doen. :P

@miesh: Wat ik wil weten: Leeftijd, naam, plaats, uiterlijk, innerlijk, leuke/mindere eigenschappen, hoe serieus etc. ;D
Eh... hijs 16... woont in Emmen.. en daar moet je 't maar meej doen. ;)

Ik ga ff bijlezen.. doeiii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11856 Gepost op: 9-09-2003, 15:11:49 »
Vandaag weer naar school geweest en het is een stuk beter dan thuis zitten. Eigenlijk niet zoveel gedaan vandaag.

Heeft echt niemand leuke smileysites?

LC

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #11857 Gepost op: 9-09-2003, 19:38:47 »
Time is ruuuuuuunning out  8)

oehoehoe yeah yeah yeah yeah
No Milk today???

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11858 Gepost op: 9-09-2003, 19:49:42 »
Wat heb jij nou Milk? Is je Melk beetjuh zuur geworden? :P  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #11859 Gepost op: 9-09-2003, 20:04:05 »
Ummer d'r neaver is echt een supergoeie band!
Joost Meijs heeft afgelopen zaterdag nog de mis gezongen bij een bruiloft waar wij voor uitgenodigd waren. Echt heel mooi!
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!