Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106779 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11860 Gepost op: 9-09-2003, 22:36:31 »
Hij mag zijn muzikale kwaliteiten hebben, heeft hij ook zeker, maar op persoonlijk vlak is hij een heeeeeeel klein beetje aan de autoritaire kant. Maar goed, dat komt misschien omdat ik hem zo heb meegemaakt, het ligt ook aan de situatie waar je hem meemaakt. Hij had vorig jaar, of was het nou in 2001, de regie in handen over het personeel dat het WMC ondersteunde. De kraampjes op de markt moesten wel op een goede manier bezet zijn, en daar was Joost verantwoordelijk voor. Ik kende mensen, die die kraampjes bemanden, die hij dus ook van die opleiding kende, en daar was hij niet echt vriendelijk tegen.

Ontzettend leuk vond ik zijn optreden, toen Roda in 1997 de Amstelcup won (heette die toen al zo?), en Joost het Limburgse volkslied mocht zingen. Grappig om hier mensen te ''ontmoeten'' die bekenden van mij van een tijd terug blijken te kennen. Internet brengt de mensen bij elkaar, ofwel: wat is de wereld toch klein, af en toe.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2003, 22:39:55 door bodejosm43 »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11861 Gepost op: 10-09-2003, 09:18:37 »
Spoedbericht[/b]

Rijdt U vandaag tussen 10.45 en omstreeks 12.00 op de wegen in of rond Tilburg. Pas dan op! Ene Sjors heeft dan namelijk zijn rijexamen. Waarschuw deze jongen met knipperlichten, ga aan de kant, zorg dat hij slaagt!.

Einde spoedbericht
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11862 Gepost op: 10-09-2003, 09:28:28 »
Heel veel succes Sjors! Ik hoop echt dat je het haalt! Niets is lekkerder dan je rijbewijs hebben... En als je het eenmaal hebt pakken ze het (als het goed is) nooit meer af!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11863 Gepost op: 10-09-2003, 10:00:49 »
heel veel succes sjors met je rijexamen...gewoon focussen,kijken en niet te truttig gassen, dan komt het allemaal wel goed!!

Heel veel succes Sjors! Ik hoop echt dat je het haalt! Niets is lekkerder dan je rijbewijs hebben... En als je het eenmaal hebt pakken ze het (als het goed is) nooit meer af!

das niet helemaal waar..  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11864 Gepost op: 10-09-2003, 15:00:01 »
Hopelijk is het goed gegaan Sjors!!

Zo, ik heb weer wat tussenuurtjes. Al mn studiegenoten en nog wat familieleden opgetrommeld om mij hun emailadres te 'lenen' voor televizierring.nl (ik vul hun adres dan in en zij sturen mij hun code door), mss een idee voor anderen...? ::) ;)

Zometeen voor het eerst college mythologie, ben benieuwd. Eigenlijk moet ik nu ff grammatica-oefeningetjes van Latijn gaan doen, en uh dat ga[i/] ik zo ook echt doen want ik zit hier ook maar zo ongezellig achter de comp. Gelukkig (naja...) hebben mn oom en tante geen adsl, dus daar internet ik vrijwel niet, en daardoor heb ik gisteren toch maar mooi keihard aan archeologie kunnen werken en heb ik dat voor deze week af! Jaja mensjes, ik luister goed naar Idefix ::) en het gaat nog steeds dus allemaal goed!

Ohja, Abel feliciteren, nou volgens mij is die al weken niet op t forum geweest dus dat leest ie echt niet.
LC, je kent natuurlijk www.smilies.nl, verder heb je www.opkikkertje.nl/smilies maar die ken je vast ook al, hmm verder weet ik er geen uit mn hoofd. Maar als je bij google op smilies zoekt krijg je bergen sites, ik heb eens een goeie Duitse gevonden, maar geen idee meer wat t adres was.
Sterkte met je been nog trouwens!

Han, super dat de musical zo super was! Zoiets bedoelde ik nou dat je eens moest plannen, toen je niet naar RW kon. Hartstikke mooi dat het is doorgegaan en dan ook nog zo ontzettend leuk was!!

Anne-Marie, toch vet beter dat je je hw al af hebt?!
Annuh, gnagna, hier kost die sportkaart 60 euro :p, maar ja ik denk dat jij hem wel wat vaker gebruikt dan ik ::). We wilden ons wel gaan inschrijven voor badminton, omdat jazzdance vol zat ::).

Debbie, mooi dat je weer eens wat van je laat horen en succes met je 'eindwerk' (soort profielwerkstuk dus ;))! Enne gewoon wat vaker je vader/zus van de comp sleuren en hem ff bezetten om zelf even iets te posten!!

Morgen heb ik mn eerste auditie bij een theatersportvereniging, ben benieuwd... ik ga bij uhm 3 verenigingen auditie doen. Duim voor me dat ik bij 1 vd 3 door kom!

Nou ik ga stoppen (natuurlijk weer veel langer gecomputerd dan gepland...), tot vrijdag denk ik, dan benk weer in Gouda.

liefs, Annemieke

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11865 Gepost op: 10-09-2003, 15:10:43 »
Wie is hier eigenlijk van plan Sterrenbeurs te volgen?
Toch bedankt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11866 Gepost op: 10-09-2003, 15:15:41 »
Gelukkig (naja...) hebben mn oom en tante geen adsl, dus daar internet ik vrijwel niet, en daardoor heb ik gisteren toch maar mooi keihard aan archeologie kunnen werken en heb ik dat voor deze week af! Jaja mensjes, ik luister goed naar Idefix ::) en het gaat nog steeds dus allemaal goed!

Wat fijn om te horen dat 't nog zo goed gaat! Ik hoop dat je dat ook gaat volhouden in de rest van je studiejaren.  :)  Al is 't natuurlijk niet zo erg als je 'n heel enkel keertje 'ns iets niet op tijd gedaan hebt.  ;)

Citaat
Annuh, gnagna, hier kost die sportkaart 60 euro :p, maar ja ik denk dat jij hem wel wat vaker gebruikt dan ik ::). We wilden ons wel gaan inschrijven voor badminton, omdat jazzdance vol zat ::).

Wat jammer! Jazzdance is namelijk natuurlijk wel de leukste sport die er is!  ;)  Ik hoop voor je dat badminton ook 'n beetje leuk zal zijn.

Citaat
Morgen heb ik mn eerste auditie bij een theatersportvereniging, ben benieuwd... ik ga bij uhm 3 verenigingen auditie doen. Duim voor me dat ik bij 1 vd 3 door kom!

Heel veel succes! Ik zal voor je duimen!  :D

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11867 Gepost op: 11-09-2003, 01:26:04 »
Hoi, ik ben er weer. :)

Hopenlijk hebben jullie het volgehouden! (Zo te zien wel  :-\ ;))

Bedankt voor de felicitaties allemaal, die heb ik alvast gelezen, de rest van de huiskamer ga ik binnenkort nog wel eens horizontaal en verticaal lezen.

Truste!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11868 Gepost op: 11-09-2003, 18:54:34 »
Goeie avond allemaal!

Fijn je weer terug te hebben bertha! Zoals ik vernomen heb uit 't vakantie-topic, heb je 'n erg geslaagde vakantie gehad.  :)

Ik heb vandaag 'n hele lange dag school gehad (8.30 - 17.00) en ik ben nu doodop. En dan vooral van 't ergeren. Ze zijn namelijk op 't 'sublieme' idee gekomen om ons SAP (dat is 'n softwarepakket waar veel bedrijven mee werken) te leren in 't DUITS. Jaja, jullie lezen 't goed in 't Duits dus. De software is in 't Duits, de handleiding van 300 pagina's is in 't Duits, 't lesprogamma is in 't Duits...we hebben nog net niet ook nog 'n Duitse docent. En dit is dus allemaal enkel en alleen omdat er zo veel Duitsers bij ons op school zitten en 't 'n stuk goedkoper was om alles alleen in 't Duits aan te schaffen. Met als gevolg dat wij Nederlandse studenten dus enorm benadeeld zijn. >:(  SAP is zowiezo niet een van de eenvoudigste programma's en 't feit dat 't in 't Duits is maakt 't niet bepaald gemakkelijker. Er komen zoveel vaktermen in voor, waarvan ik dus echt niet de betekenis weet. Kan ik iedere keer alles met 't woordenboek gaan zitten uitzoeken, waardoor 't mij veel meer tijd kost om alles door te hebben.  :-\

Helaas kunnen we er niks aan veranderen. We (=alle Nederlandse 4de jaars studenten) hebben al bezwaar gemaakt bij allerlei mensen, maar 't mocht allemaal niet baten. Zelfs de directeur vindt dat we maar zeuren en dat we gewoon alles in 't Duits moeten doen. Daar zijn we dan mooi klaar mee.  :(

Morgenavond ga ik met m'n broer samen foto's maken om onze ouders cadeau te doen met de zilveren bruiloft. Ik hoop dat de foto's 'n beetje mooi worden. Jammergenoeg heb ik 't niet zo kunnen plannen dat ik net geverfd en geknipt ben, dus hoop ik dat m'n haren toch 'n beetje goed zitten morgenavond.

Ik ga maar snel aan 't huiswerk, want anders kom ik nog verder achter te liggen als dat ik al lig...

Fijne avond allemaal!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11869 Gepost op: 11-09-2003, 19:17:44 »
Hai, ben er vandaag toch ook nog even. Dat theatersport is in een gebouw vd universiteit en aangezien ik pas om half 5 klaar was met college, heb ik maar besloten om hier te blijven eten en internetten, voordat ik dus zo om half 8 die 'auditie' heb.

Heel veel succes! Ik zal voor je duimen!  :D
thnx Han! :D

Ja, idd jammer van de jazzdance, leek mij iig wel leuker dan iets anders, naja, badminton vink ook niet zo erg denk ik. Vanmiddag zijn we tussen de colleges door met 3 eerstejaartjes een uur gaan BOM'men (bewegen op muziek, en we hebben er meteen een Grieks ww van gemaakt, met een stamaoristus erbij, haha, je bent classica of niet he!), supervermoeiend natuurlijk, maar wel ontzettend gezond (tenminste, tis zo vermoeiend en spierpijnopwekkend, dat moet gewoon wel supergezond zijn) en ook erg gezelli.

Han, balen dat alles in het Duits is. Maar ja niets aan te doen blijkbaar :-\. Dan kun je je er maar beter niet te druk om maken en blij zijn met hoe ontzettend goed Duits je straks kent ::), toch? :-\
Ik heb gelukkig nog niet echt van dat soort ergernissen geloof ik... :) Hoewel ik bijv weinig zin heb in het essay van uhh 2500 woorden dat we moeten schrijven voor archeologie, maja, hoort drbij he.

Sjors, dat je nog niet gepost hebt sinds je examen is toch hopelijk geen slecht teken...?? Laat ff de uitslag horen...!

Avron, denk niet dat ik dat ga volgen sorry.

De televizierring daarentegen ben ik volop mee bezig, ik heb echt al onwijs veel emailadressen van bekenden die ik in mag vullen voor een extra stem, maar nu schijnt hotmail daar opeens niet aan mee te kunnen doen!! >:( Ik heb zelf 3 andere adressen die allemaal wel werkten, maar ik hoor van iedereen die hotmail heeft dat ze een leeg bericht kregen zonder stemcode... ook lullig! Maar ja goed, daar hebben niet-Angela/widm-stemmers natuurlijk net zo goed last van dan.

Bertha, welkom terug!! Hmmm ik hoop dak nog tijd heb om t vakantietopic te lezen want blijkbaar vind ik daar meer over jouw afgelopen weekjes. Leuke verjaardag gehad iig??

Over verjaardag gesproken, de mijne is alweer over 2 weken! :o :D Echt cool, heb dr super zin in, maar ik moet wel nog steeds ff de knoop doorhakken wie ik nou precies wel en niet uitnodig... ::) Altijd supermoeilijk en nu aant begin van t studiejaar helemaaaaal... Pff, echt rottig om eind september jarig te zijn. Maar goed aan de andere kant... nu kan ik gewoon vrijwel iedereen uitnodigen (nog maar de vraag hoeveel Nijmegen-en-omstrekers daadwerkelijk hemaal naar Gouda komen) omdat ik nog niet precies weet met wie ik wel en niet  veel (zal) omga(an). Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik morgen de uitnodigingen moet gaan mailen, maja maja, moeilijk...

Nou ik moet snel met dit bericht stoppen, dan kan ik nog heel kort iets anders lezen voor ik naar boven moet voor mn 'auditie'... :o (moe natulijk wel op tijd zijn ::)) Ik begin nu langzaamaan zenuwachtig te worden ;), naja, valt eik erg mee, heb nog 2 andere verenigingen en t lijkt me gewoon leuk om nu mee te spelen, dan zie ik verder wel...!

Fijne '11 september' ::) nog...

liefs
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11870 Gepost op: 11-09-2003, 21:34:11 »
Vanmiddag zijn we tussen de colleges door met 3 eerstejaartjes een uur gaan BOM'men (bewegen op muziek, en we hebben er meteen een Grieks ww van gemaakt, met een stamaoristus erbij, haha, je bent classica of niet he!), supervermoeiend natuurlijk, maar wel ontzettend gezond (tenminste, tis zo vermoeiend en spierpijnopwekkend, dat moet gewoon wel supergezond zijn) en ook erg gezelli.

Nou gelukkig! BOM'men lijkt me idd ook wel erg leuk om te doen. Gewoon lekker actief bezig zijn en volgens mij niet al te moeilijk zodat iedereen 't goed kan volgen.  :)

Citaat
Han, balen dat alles in het Duits is. Maar ja niets aan te doen blijkbaar :-\. Dan kun je je er maar beter niet te druk om maken en blij zijn met hoe ontzettend goed Duits je straks kent ::), toch? :-\

Nou.....zo blij kan ik er toch niet om zijn. Ik geloof namelijk niet dat ik hier veel Duits bij leer. 't kost me gewoon ontzettend veel meer werk om SAP te leren en ik heb 't al zo druk.  :-\

Maar goed, ik word langzamerhand echt 'n zeurkont, dus ik stop bij deze met jullie te vervelen met m'n gezeur.  ;)

Citaat
De televizierring daarentegen ben ik volop mee bezig, ik heb echt al onwijs veel emailadressen van bekenden die ik in mag vullen voor een extra stem, maar nu schijnt hotmail daar opeens niet aan mee te kunnen doen!! >:( Ik heb zelf 3 andere adressen die allemaal wel werkten, maar ik hoor van iedereen die hotmail heeft dat ze een leeg bericht kregen zonder stemcode... ook lullig!

Ik had ook 'n leeg bericht op al m'n hotmailadressen. Oplossing is om 't bericht door te sturen naar 'n ander adres (en volgens mij werkt 't ook als je 't nog 'n keer naar 't zelfde hotmailadres stuurt). 't berichtje met de code zit dan in 't attachement van die doorgestuurde email. Ik heb trouwens geen idee waarom je die code in eerste instantie niet kunt zien.  :-\  Je kunt dus gewoon ook met hotmailadressen stemmen.

Citaat
Nou ik moet snel met dit bericht stoppen, dan kan ik nog heel kort iets anders lezen voor ik naar boven moet voor mn 'auditie'... :o (moe natulijk wel op tijd zijn ::)) Ik begin nu langzaamaan zenuwachtig te worden ;), naja, valt eik erg mee, heb nog 2 andere verenigingen en t lijkt me gewoon leuk om nu mee te spelen, dan zie ik verder wel...!

Nog 'n keer heel veel succes dan! Wees maar niet te zenuwachtig, want 't gaat je vast lukken om bij een van die verenigingen te komen!  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11871 Gepost op: 11-09-2003, 21:49:59 »
Hooj!

Daar ben ik ook weer...

Best wel relaxt op school afgelopen dagen.. Opzich heel veel werkwijzers.. 'zelfstandig werken' alleen groot deel kan je al op school doen in de vele tussenuren diej we hebben (hoe moet 't wel niet gaan als we dan studiejhuis ingaan.. ::) ) en voor sommige vakken maak ik gewoon niks. Ook wel zo handig,, en relaxt. Vandaag hadden we zo weer 8 uur... en 't laatste uur frans en dr altijd altijd zo'n gezeik bij dat mens. Wij als klas gaan bes wel vaak met hr in discussiej om gewoon in discussiej te gaan. ;D Over allerlei dingen die wij niet eerlijk vinden enzow. Vandaag ook weer.. over een repetitie.. Ik deed nu eens niet mee want ik was bezig mn discman aan de praat proberen te krijgen. ::) Iig.. werd ze op een gegeven moment helemaal gek van ons dat ze zo zei: 'Ik word zo spuugzat van jullie, gaan julliej allemaal weg! Ga maar een andere leraar frans zoeken.!' Moewhaha ;D En dus waren we eerder vrij.. joepiejj.! Maar zo 'wonnen' wij wel zegmaar... niet egt slim van dr... Hehe maarja.. ben benieuwd hoe het morgen weer bij frans word..

Verder was 't een hele gare/koele dag op school. Veel gedoe met mensen enzow.. Aan de ene kant heel erg melig maar ook wel niet leuk.. nja.. vaag maar wel koel.. ::)

Op msn werd ik niet zo blij.. van sommige verhalen van mensen enzow. :( Maar tis nu wel weer wat btr...! :) Ben iig weer vrolijkerrr..!

Ben nu wel erg vrolijk.. whiej ;D

Annemieke,, succes met auditiejs enzow! 't gaat je zeker wel lukken horw!

Han,, irri dat je dat allemaal in t Duits hebt. :-X Succes dr alvast mee om dat 'SAP' te leren dan.. En je verveeld ons niet egt hoor met je gezeur.. iedereen moet toch wel eens zeuren? ;)

Owhhh.. Bertha hoe kon ik je nou vergeten?!! :-[ Zeker over je heen gekeken, koeien zijn niet zo groot he... nou iig: Welkom terug!! Ik zal zo je verslag in 't vakantietopic gaan lezen..!

Ga nog ff bijlezen/posten.. doehjj :-*
« Laatst bewerkt op: 11-09-2003, 22:13:22 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11872 Gepost op: 12-09-2003, 14:36:43 »
Jaaaaa weekend!!! ;D ;D ;D

Naja, dat had ik al 2 dagen maar sssst!
Vanmorgen ben ik heel actief gaan fitnessen, dit blijf ik iedere vrijdagochtend doen (heb ik mezelf voorgenomen) en ik ga over een half uurtje tennissen.

Sjors!! Hoe is het gegaan??? Laat iets van je horen! Of ben je nog steeds je verdriet/blijdschap aan het verdrinken ;) .

Han, Duits is toch makkelijk  :-X :-\ . Echt, Duits is zooooo'n rottaal, ik zou echt helemaal gek worden als ik jou was. Ik wens je ook heel veel sterkte!!

@miesh: Het studiejhuis is zwaar slecht, bij ons op school dan. Ik had in 5 HAVO 2 dagen in de week vrij, kom op zeg... op de middelbare school! Dat ik dat nu heb, tja... ok... maar toen!

Annemieke: Hoe ging de auditie?? Mogen we de champagne koud zetten?

De rest van jullie wil ik een hele fijne rest van de dag toewensen, aangezien ik zo wegga om te tennissen en daarna moet werken, zie ik jullie pas of vanaaf laat of morgenvroeg even.

Daan!! Tot morgen! 11.46u op Centraal Station!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11873 Gepost op: 12-09-2003, 15:08:35 »
Ik had ook 'n leeg bericht op al m'n hotmailadressen. Oplossing is om 't bericht door te sturen naar 'n ander adres (en volgens mij werkt 't ook als je 't nog 'n keer naar 't zelfde hotmailadres stuurt). 't berichtje met de code zit dan in 't attachement van die doorgestuurde email.
Han! Ge-wel-dig!!! :D :D Dat werkt idd!! :-* :-* Thnx thnx thnx voor het uitvinden van de oplossing!! Kzou dr zelf echt nooit op zijn gekomen. Maar dat zijn dus weer aardig wat stemmetjes meer! :D

Nog 'n keer heel veel succes dan! Wees maar niet te zenuwachtig, want 't gaat je vast lukken om bij een van die verenigingen te komen!  :)
Annemieke,, succes met auditiejs enzow! 't gaat je zeker wel lukken horw!
Annemieke: Hoe ging de auditie?? Mogen we de champagne koud zetten?
:) Wat een lieve reacties van jullie ammaal. Het was niet echt een 'auditie' hoor, niet zo'n Idols-achtig geval iig. Ik heb gewoon meegedaan met de training en kvond het erg leuk!! Wel een btje weinig gespeeld nog, want we gingen o.a. solo's doen, nl een verhaal vertellen adhv een voorwerp, en dan als jezelf, dus niet als een raar typetje (het mocht echt gebeurd zijn, hoefde niet). En ik hoefde dat niet per se te doen als ik niet wilde, dat begrepen ze best etc... Nou, ik zat eerst van alles te verzinnen bij ammaal voorwerpen, maar toen bedacht ik dat als ik een voorwerp ff aan widm zou verbinden (wat voor een superfan toch niezo moeilijk is ;D), ik vanzelf wel enthousiast zou worden en totaal niet meer zenuwachtig, hoewel ik dat toch al niet heel erg was magoe. Toen vonden ze het ammaal onwijs goed van me dat ik zo enthousiast durfde te vertellen voor een groep onbekende mensen! ;D Goed he ;).

En ja ik denk zelf ook wel dat t gaat lukken alleen wil ik wel graag bij alle verenigingen waar dat mag auditie doen... mss dat de volgende wel veel leuker is dan deze ::). Nou ja ik zie wel. Maar ik weet volgende week pas of ik door mag naar 'de tweede ronde', das dus nog 4 weken meedoen, en daarna pas of ik bij deze vereniging mag. Dus als jullie champagne van plan waren Annuh... ::) Dan mag je dr sowieso nog wel ff mee wachten ;).

Maarre ik hoop dat we niet lang meer hoeven wachten op een champagne-brengend bericht van Sjors...! Joehoe...?! Ik vrees alleen langzamerhand wel steeds meer dat het uitblijven van een juichbericht negatief nieuws betekent... ::)

Verder was 't een hele gare/koele dag op school. Veel gedoe met mensen enzow.. Aan de ene kant heel erg melig maar ook wel niet leuk.. nja.. vaag maar wel koel.. ::)

Op msn werd ik niet zo blij.. van sommige verhalen van mensen enzow. :( Maar tis nu wel weer wat btr...! :) Ben iig weer vrolijkerrr..!

Ben nu wel erg vrolijk.. whiej ;D
uhhhh ja, heel logisch Anne-Marie... ??? ::) :P

Zeker over je heen gekeken, koeien zijn niet zo groot he...
haha lol ;D

Goed, ik ben nu dus weer in Gouda, dus ik kan uitgebreid thuis internetten. Ga zometeen de definitieve uitnodigingen voor mn verjaardag mailen... (twijfel nog steeds btje over iemand wel/niet uitnodigen maja... :-\ iemand tips hoe ik daarover kan beslissen?)

Fijne dag iedereen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11874 Gepost op: 12-09-2003, 15:12:04 »
(twijfel nog steeds btje over iemand wel/niet uitnodigen maja... :-\ iemand tips hoe ik daarover kan beslissen?)

Fijne dag iedereen!
Iene miene mutte

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11875 Gepost op: 12-09-2003, 15:34:23 »
Han! Ge-wel-dig!!! :D :D Dat werkt idd!! :-* :-* Thnx thnx thnx voor het uitvinden van de oplossing!! Kzou dr zelf echt nooit op zijn gekomen. Maar dat zijn dus weer aardig wat stemmetjes meer! :D

Graag gedaan hoor.  8)

Citaat
:) Wat een lieve reacties van jullie ammaal. Het was niet echt een 'auditie' hoor, niet zo'n Idols-achtig geval iig. Ik heb gewoon meegedaan met de training en kvond het erg leuk!! Wel een btje weinig gespeeld nog, want we gingen o.a. solo's doen, nl een verhaal vertellen adhv een voorwerp, en dan als jezelf, dus niet als een raar typetje (het mocht echt gebeurd zijn, hoefde niet). En ik hoefde dat niet per se te doen als ik niet wilde, dat begrepen ze best etc... Nou, ik zat eerst van alles te verzinnen bij ammaal voorwerpen, maar toen bedacht ik dat als ik een voorwerp ff aan widm zou verbinden (wat voor een superfan toch niezo moeilijk is ;D), ik vanzelf wel enthousiast zou worden en totaal niet meer zenuwachtig, hoewel ik dat toch al niet heel erg was magoe. Toen vonden ze het ammaal onwijs goed van me dat ik zo enthousiast durfde te vertellen voor een groep onbekende mensen! ;D Goed he ;).

Nou fijn dat 't iig zo goed ging en leuk was! Ik hoop voor je dat die andere ook leuk zijn, maar dan wordt de keuze natuurlijk wel erg moeilijk. Of wil je bij meerdere verenigingen gaan? Iig veel succes bij de andere 'audities' .  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11876 Gepost op: 12-09-2003, 19:47:28 »
Heej.!

Jeuj.. --> Weekend! :D

Vandaag maar 6 uurtjes op school.. joepiej. Niet zoveel bijzonders op school... btje saaj maar opzich wel leuk..

uhhhh ja, heel logisch Anne-Marie... ??? ::) :P
Ja he... btje tegenstrijdig maar goewd... ;)

Ik ben niet zo'n sprekerige bui vandaag... heb net gedoucht en mn ouders moeten nu nog eten koken.. ::) Morgen gaak hopelijk nieuwe kleren kopen! Jeujj!

Annemieke, fijn dat diej 'auditie' goed ging en dat 't zo leuk was enzow! :D En natuurlijk verder nog succes dan als je bij andere verenigingen gaat meedoen.! Enne.. je was wel hele poos online op 't forum.. maar niej op msn.. why not?

Kgaat.. iets doen.. doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11877 Gepost op: 12-09-2003, 23:01:44 »
Veel plezier met kleren shoppen morgen @miesh! Kom je hier in de bar dan effe showen wat je gekocht hebt?  ;)

Ik ben vanavond met m'n broer foto's gaan maken om m'n ouders cadeau te geven met hun zilveren bruiloft. We moesten in 6 verschillende opstellingen gaan staan (bijvoorbeeld 1 hangend tegen de muur, 1 samen op 'n bank, 1 waar m'n broer op 'n stoel zit en ik achter hem sta), waarna per opstelling 2 foto's geknipt werden. De foto's worden niet in kleur, maar in zwart-wit maar dan in bruin. Lekker duidelijk he?  :P  't worden dus foto's die helemaal bestaan uit bruintinten. Dat past 't mooiste bij 't interieur van m'n ouders en dat vonden we mooier als kleur. Ik hoop echt dat er mooie foto's tussen zullen zitten. Ik weet namelijk nooit hoe ik moet kijken en ben meestal ook niet tevreden met foto's. En aangezien deze bij m'n ouders in de huiskamer komt te hangen voor 'n heel aantal jaren, moet 't wel 'n beetje 'n foto zijn waar ik zelf tevreden mee ben.

Morgen moet ik weer werken de hele dag, dus ik zal maar 'ns langzaam m'n bedje gaan opzoeken. Anders kan ik er morgen weer zo moeilijk uit en ik kom niet zo graag nog half slapend aan op m'n werk.  ;)

Truste en fijne zaterdag vast iedereen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11878 Gepost op: 12-09-2003, 23:09:39 »
Ik heb eigenlijk alleen maar een vraag: Is Sjors al gesignaleerd? En kunnen de roodwitte linten in Tilburg en omgeving weer opgerold worden? Het was een heidens karwei om daar de hele binnenstad mee af te zetten.

Geeft ie niet eens een seintje dat ze kunnen worden weggehaald..........

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11879 Gepost op: 12-09-2003, 23:56:56 »
Enne.. je was wel hele poos online op 't forum.. maar niej op msn.. why not?
goed opgemerkt :), kwam omdat ik op de pc zat en daar zit geen msn op... maarre nu hij niet meer van mn broer is (nu officieel van mn moeder, maargoe), zou ik t mss wel weer eens kunnen downloaden ja... ::)

Vanavond jongerenfeest vd kerk gehad, was wel gezellig maja niet heel erg super, waren n btje weinig mensjes van onze jp en voor de rest is vrijwel iedereen jonger, dus dan voel je je zo oud ::) :-\, helemaal bij zo'n disco (ze hadden een disco gemaakt midden in de kerk!), dan ga je niet echt tussen de bruggertjes staan dansen zeg maar, magoe. Btje staan kletsen, das ook wel leuk natuurlijk.

Han, er zit vast wel een hele mooie foto bij voor je ouders!! Als ie eenmaal af is maak je wel ff een digitale versie voor ons he...? Plzzz?? :-*

Anne-Marie, veel plezier en succes met winkelen! Ik wil een nieuwe winterjas, maja, heb eik geen tijd om te gaan winkelen... Morgen hebben we afgesproken met ons vriendenclubje van de middelbare school! Leuk he!

Verder heb ik vandaag mn definitieve uitnodigingen idd verstuurd, en al 3 mailtjes terug van mensjes die komen! :D Das mooi. Overigens ben ik dr nog steeds niet helemaal uit, maar ja ik wilde vandaag per se de uitnodigingen versturen en mocht ik besluiten die persoon tóch nog uit te nodigen, kan ik altijd nog een mailtje nasturen... :-\