Hai, ben er vandaag toch ook nog even. Dat theatersport is in een gebouw vd universiteit en aangezien ik pas om half 5 klaar was met college, heb ik maar besloten om hier te blijven eten en internetten, voordat ik dus zo om half 8 die 'auditie' heb.
Heel veel succes! Ik zal voor je duimen!
thnx Han!
Ja, idd jammer van de jazzdance, leek mij iig wel leuker dan iets anders, naja, badminton vink ook niet zo erg denk ik. Vanmiddag zijn we tussen de colleges door met 3 eerstejaartjes een uur gaan BOM'men (bewegen op muziek, en we hebben er meteen een Grieks ww van gemaakt, met een stamaoristus erbij, haha, je bent classica of niet he!), supervermoeiend natuurlijk, maar wel ontzettend gezond (tenminste, tis zo vermoeiend en spierpijnopwekkend, dat
moet gewoon wel supergezond zijn) en ook erg gezelli.
Han, balen dat alles in het Duits is. Maar ja niets aan te doen blijkbaar :-\. Dan kun je je er maar beter niet te druk om maken en blij zijn met hoe ontzettend goed Duits je straks kent
, toch? :-\
Ik heb gelukkig nog niet echt van dat soort ergernissen geloof ik...
Hoewel ik bijv weinig zin heb in het essay van uhh 2500 woorden dat we moeten schrijven voor archeologie, maja, hoort drbij he.
Sjors, dat je nog niet gepost hebt sinds je examen is toch hopelijk geen slecht teken...?? Laat ff de uitslag horen...!
Avron, denk niet dat ik dat ga volgen sorry.
De televizierring daarentegen ben ik volop mee bezig, ik heb echt al onwijs veel emailadressen van bekenden die ik in mag vullen voor een extra stem, maar nu schijnt hotmail daar opeens niet aan mee te kunnen doen!!
Ik heb zelf 3 andere adressen die allemaal wel werkten, maar ik hoor van iedereen die hotmail heeft dat ze een leeg bericht kregen zonder stemcode... ook lullig! Maar ja goed, daar hebben niet-Angela/widm-stemmers natuurlijk net zo goed last van dan.
Bertha, welkom terug!! Hmmm ik hoop dak nog tijd heb om t vakantietopic te lezen want blijkbaar vind ik daar meer over jouw afgelopen weekjes. Leuke verjaardag gehad iig??
Over verjaardag gesproken, de mijne is alweer over 2 weken!
Echt cool, heb dr super zin in, maar ik moet wel nog steeds ff de knoop doorhakken wie ik nou precies wel en niet uitnodig...
Altijd supermoeilijk en nu aant begin van t studiejaar helemaaaaal... Pff, echt rottig om eind september jarig te zijn. Maar goed aan de andere kant... nu kan ik gewoon vrijwel iedereen uitnodigen (nog maar de vraag hoeveel Nijmegen-en-omstrekers daadwerkelijk hemaal naar Gouda komen) omdat ik nog niet precies weet met wie ik wel en niet veel (zal) omga(an). Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik
morgen de uitnodigingen moet gaan mailen, maja maja, moeilijk...
Nou ik moet snel met dit bericht stoppen, dan kan ik nog heel kort iets anders lezen voor ik naar boven moet voor mn 'auditie'...
(moe natulijk wel op tijd zijn
) Ik begin nu langzaamaan zenuwachtig te worden
, naja, valt eik erg mee, heb nog 2 andere verenigingen en t lijkt me gewoon leuk om nu mee te spelen, dan zie ik verder wel...!
Fijne '11 september'
nog...
liefs
Annemieke