Goeiemorgen!!
goed opgemerkt
Hehe.. ja ik dacht al zoiets dat je op de pc zat..
Veel plezier met kleren shoppen morgen @miesh! Kom je hier in de bar dan effe showen wat je gekocht hebt?
Dankjuh Han.! Hehe, als ik wat gekocht hebt zal ik het wel hier showen..
Anne-Marie, veel plezier en succes met winkelen! Ik wil een nieuwe winterjas, maja, heb eik geen tijd om te gaan winkelen... Morgen hebben we afgesproken met ons vriendenclubje van de middelbare school! Leuk he!
Hehe dankjuh..! Ja ik wil ook een nieuwe winterjas en ik moet nieuwe schoenen en nog paar broeken miss.. Ik dacht dak niet meer zou groeien maar aardig wat broeken zijn me toch te klein geworden. :-/ Idd leuk Miek dat je hebt afgesproken met je 'oude' vrienden.. veel plezier!
Ik ga dus zo naar de stad.. dr is ook prijzenfestival bij V&D, ben benieuwd of ze daar miss nog wat hebben..
Annuh, veel plezier bij Daan.!
Han, ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn!! En idd,, ik zou ze dan ook wel graag eens willen zien..
Veel succes weer met werken, ik hoop dat 't btje rustig is..
Sjors, hoe-oehh!! Where are u?
En waarom is idd het Kasteel op slot gedaan?? :'( Dr was juist een feestje...
Nja.. fijne dag iedereen,, ojaa vandaag komt trouwens mn oma hier naar toe nog voor de verjaardag van mn broer. Is wel gezellig.. en vanavond komt dr weer een nieuwe aflevering van Frost (voor de fans..
) Jeuj!
Doeghh