Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106813 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11880 Gepost op: 13-09-2003, 09:50:37 »
Nou tis weer tijd om wat in de bar te posten :P

*gaaap*  Hehe eindelijk wakker, Gister naar fysio geweest. Dus raak als je bij komt mijn computer NIET aanraken, deze staat namelijk onder stroom ;) . Met fysio speciale! behandeling gehad voor me spier. Dat ging met stroomstootjes dus ben nu statisch ::) . Voor de rest leuke dag gehad.

Vandaag weer een aflevering van de CMC  :D en onze 2de competitiewedstrijd, ik speel nog niet mee maar lijkt me duidelijk waarom. eehmm kheb niet zoveel te vertellen meer

@iedereen die smiley-sites hebben gegeven: Hartstikke bedankt ben nu bijna op de honder smileys :D

Mzzls

LC

p.s Kheb volgens mij nog nooit zoveel smileys in een post gebruikt

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11881 Gepost op: 13-09-2003, 11:03:48 »
Waarom is Het Kasteel gesloten?

Vandaag ga ik gezellig naar Breda toe, naar Daan :) . Vanaaf komt er vast wel een groot verslag van wat we hebben gedaan, maar dan wel door Daan, want Annuh heeft huiswerk te doen (grrrrrr  >:( )

Gister heel actief (uhuh...) gewerkt, het was best wel druk maar dat gaat vanzelf wel weer over ;D . Het laatste uur heb ik dan ook weer vrij weinig gedaan, zoals altijd.

Sjors!! Waar blijf je! Ik heb je ook niet op msn gezien!

LC: stroomstootjes? Heb je ook een foto van je haren na de behandeling ;) ??

Jos: de roodwitte linten hier zijn al opgeruimd door de politie gok ik, hier in de straat hangen ze niet meer. Was jij die gek die ze door de hele stad had opgehangen?? Ik moest voor school wel 10 km omfietsen!!! ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11882 Gepost op: 13-09-2003, 11:17:11 »
Je gelooft toch zeker niet echt dat ik 20 kilometer rood-wit lint ga ophangen, en daarvoor 2x anderhalf uur met de trein ga reizen he? Ik heb wel gehoord dat ze nog 10 kilometer lint niet hebben teruggekregen. Het belooft overigens niets goeds, dat ze Sjors nog niet hebben gesignaleerd. Even een bordje ophangen met "Vermist''? Jaap Jongbloed van de TROS optelefoneren? Dit kan niet kloppen.

Maar Annuh? Je bent nog steeds donker bee el ooo en tee he? Je had jezelf een omweg kunnen besparen door onder die linten door te glippen, maar dan was je tas misschien van de bagagedrager af gevallen. Had jij dan school op het moment dat Sjors moest afrijden?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11883 Gepost op: 13-09-2003, 11:34:21 »
Goeiemorgen!!

goed opgemerkt :)
Hehe.. ja ik dacht al zoiets dat je op de pc zat.. ::)
Veel plezier met kleren shoppen morgen @miesh! Kom je hier in de bar dan effe showen wat je gekocht hebt?  ;)
Dankjuh Han.! Hehe, als ik wat gekocht hebt zal ik het wel hier showen.. :D

Anne-Marie, veel plezier en succes met winkelen! Ik wil een nieuwe winterjas, maja, heb eik geen tijd om te gaan winkelen... Morgen hebben we afgesproken met ons vriendenclubje van de middelbare school! Leuk he!
Hehe dankjuh..! Ja ik wil ook een nieuwe winterjas en ik moet nieuwe schoenen en nog paar broeken miss.. Ik dacht dak niet meer zou groeien maar aardig wat broeken zijn me toch te klein geworden. :-/ Idd leuk Miek dat je hebt afgesproken met je 'oude' vrienden.. veel plezier!

Ik ga dus zo naar de stad.. dr is ook prijzenfestival bij V&D, ben benieuwd of ze daar miss nog wat hebben..

Annuh, veel plezier bij Daan.! :D

Han, ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn!! En idd,, ik zou ze dan ook wel graag eens willen zien.. ;) Veel succes weer met werken, ik hoop dat 't btje rustig is..

Sjors, hoe-oehh!! Where are u?

En waarom is idd het Kasteel op slot gedaan?? :'( Dr was juist een feestje...

Nja.. fijne dag iedereen,, ojaa vandaag komt trouwens mn oma hier naar toe nog voor de verjaardag van mn broer. Is wel gezellig.. en vanavond komt dr weer een nieuwe aflevering van Frost (voor de fans.. ;) ) Jeuj! ;D

Doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11884 Gepost op: 13-09-2003, 11:41:34 »

p.s Kheb volgens mij nog nooit zoveel smileys in een post gebruikt
Maar LC: heb je DAARvoor al die smilie-sites gekregen? Die mollen staan toch gewoon boven het venster als je een bericht aan het intoetsen bent? :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11885 Gepost op: 13-09-2003, 14:45:01 »
Ik heb besloten om niet meer terug te komen op het forum van WieIsDeMol, dat heeft ook een reden, ik vind het forum niet meer leuk en boeiend door sommige topics en dan zie ik geen reden meer om nog langer op het forum te blijven. Ik maak CMC nog wel af maar ik stop met het detectivespel omdat ik het schrijven ook niet meer leuk vindt. Ik hoop dat iedereen er begrip voor heeft.

Jorn
Toch bedankt!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11886 Gepost op: 13-09-2003, 15:17:18 »
Maar LC: heb je DAARvoor al die smilie-sites gekregen? Die mollen staan toch gewoon boven het venster als je een bericht aan het intoetsen bent?

Nee hoor, Ik vind het gewoon leuk om die smileys te sparen. Waarom weet ik ook niet

LC: stroomstootjes? Heb je ook een foto van je haren na de behandeling ;) ??

Is niet zo moeilijk hoor mijn haar staat altijd alsof het onder stroom staat, Kijk maar(kijk wel betje boos op foto) :

You see? :P

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11887 Gepost op: 13-09-2003, 18:19:35 »
Je gelooft toch zeker niet echt dat ik 20 kilometer rood-wit lint ga ophangen, en daarvoor 2x anderhalf uur met de trein ga reizen he? Ik heb wel gehoord dat ze nog 10 kilometer lint niet hebben teruggekregen. Het belooft overigens niets goeds, dat ze Sjors nog niet hebben gesignaleerd. Even een bordje ophangen met "Vermist''? Jaap Jongbloed van de TROS optelefoneren? Dit kan niet kloppen.

Maar Annuh? Je bent nog steeds donker bee el ooo en tee he? Je had jezelf een omweg kunnen besparen door onder die linten door te glippen, maar dan was je tas misschien van de bagagedrager af gevallen. Had jij dan school op het moment dat Sjors moest afrijden?

Ik heb m'n tas altijd op m'n rug ;) en natuurlijk dacht ik dat je zo gek was om 20 km lint op te hangen hier. Ik fiets trouwens nooit naar school, maar m'n bus had er wel last van ;) .

Annuh, veel plezier bij Daan.! :D

Jaaaaaa dank je! Dat is wel gelukt hoor ;D . We zijn naar de Lizzy Mcguire movie geweest. Was best een leuke film, echt zo'n feel good movie. En we hebben ballonnen gehaald bij de Mac omdat andere mensen daar ook mee liepen. En ik heb de videoband van Keizer Kuzco (maar dan de Engelse: The emporers new groove) gekocht. En en en en en... ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11888 Gepost op: 13-09-2003, 18:47:30 »
Hoiii ik ben dr ook weer! :D
Ben supervrolijk want het was echt ongelofelijk gezellig met mn vriendenclubje van school!! Echt zo leuk om allemaal anekdotes uit te wisselen over introducties en nieuwe studies etc etc... iedereen zit in een andere uithoek van Nederland in een totaal andere stad bij een totaal andere studie, maar de dagindeling zeg maar van je nieuwe leven komt toch aardig overeen, en dan ist echt superleuk om daarover te praten. Ook het ideale moment om nu af te spreken, want nu is je studie nog wel heel erg nieuw, maar je hebt toch net genoeg colleges gehad om te zeggen hoe het gaat zeg maar en hoe moeilijk/leuk je denkt dat t is... Naja heel erg leuk dus!!

Annuh en Sterretje, mooi dat jullie het ook leuk hebben gehad! Had niet anders verwacht :).

Jorn, jammer, maar ja, het is je eigen beslissing he.

Anne-Marie, wat kunnen vinden?

Han, je bent toch hopelijk wel alweer een tijdje thuis van de bakkerij he??

Ik ga nu eten, doeidoei...!!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #11889 Gepost op: 13-09-2003, 19:30:01 »
Ik blijf toch nog wel even om het detectivespel af te maken anders vind ik het zo lullig voor degenen die meedoen.

Het verhaal staat vanavond online!!
Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11890 Gepost op: 13-09-2003, 20:05:43 »
Anne-Marie, wat kunnen vinden?
Neej.. :( Heb ook niet megaveel tijd gehad om te kijken, omdat mn oma kwam en mn moeder moest natuurlijk 'dingen' in het huis doen ensjow.. Maar iig, eerst gingen we naar de bieb en daar heb ik wel eindelijk een boek kunnen vinden die eindelijk niet eens uitgeleend wasj..!! :D Maar toen dus kleren gekeken en jas/schoenen.. maar niej egt. Je hebt megaveel schoenen met van diej punten dat vind ik egt lelijk. :-\ Dus dat vond ik niet zo leuk.. Maar nu gaan mn moeder en ik wel a.s. zaterdag naar Groningen om te stadten!! :D Dus daar hoop ik dan maar op.. heb dr wel erg zin in.!

Avron,, jammer joh dat je ons verlaat.. Maar idd.. tis je eigen keuze..

Annemieke, toff dat 't zo gezellig wasj ensjow.!

Annuh en Daan,, ook erg leuk dat 't gezellig was.! Voor herhaling vatbaar? ;)

Ik ga straks tv kijken maar eerst ff computeren. :) Doeii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11891 Gepost op: 13-09-2003, 20:47:36 »
Ik wist niet dat Daan en Annuh tegenwoordig 'n setje waren!?  ;) :P  Nee erg leuk dat jullie 't zo gezellig hebben gehad samen. Je maakt ons wel reuze benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben daar in Breda.  ;)

Annemieke, wat fijn dat 't zo gezellig was met je vriendenclubje van school! Is altijd leuk om elkaar zo af en toe nog 'ns te spreken en dan ervaringen met betrekking tot de studie uit te wisselen.  :)

@Miesh: wat jammer dat je niks hebt kunnen vinden! Hopenlijk slaag je wel in Groningen!  :)

Avron, jammer dat je hebt besloten om weg te gaan alleen omdat je 'n aantal topics niet zo leuk vindt. Misschien komen er in de toekomst wel weer topics langs die je wel interessant vindt om te volgen?

Ik heb vandaag best lang moeten werken en vooral erg hard. 't was echt enorm druk (je begrijpt af en toe niet waarom al die honderden mensen vlaai moeten hebben dit weekend  :-\ ) en er liep weer veel fout. Er waren heel veel vlaaien tekort en daarom heb ik veel bij moeten maken. Gelukkig was 't wel erg gezellig met de collega's onderling en hebben we veel gelachen, omdat er veel blunders werden gemaakt.  ;D

Ik ga snel effe bijlezen en dan ga ik wat hangen voor de tv. Misschien nog wat voor school doen als ik daar nog puf voor heb. Fijne avond iedereen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11892 Gepost op: 13-09-2003, 21:00:19 »
Han13, is het niet KERMIS OPPE RUIVER, zoals ze dat zo mooi zeggen? Ik heb echt geen idee of die dit weekend zou kunnen zijn. Het lijkt me sterk dat ze al die vlaai kopen omdat er in Blerick dat Mercator Mundial is. Als rasechte Limburgse weet je waarschijnlijk wel dat het op hoogtijdagen hard werken was voor de bakkers.

Dat was tenminste zo bij de ouders van mijn vader. Die hadden 7 kinderen, en die kwamen met de kermis met aanhang en kinderen allemaal op bezoek. Dan moest mijn oma 15 vlaaien bestellen bij de bakker. Oh wee als er eens een van de kinderen niet was, die dag. Die moest wel een heel goede reden hebben om niet naar de kermis te komen.

Jammer, Avron, dat je besloten hebt van het forum weg te gaan, ik heb er in het topic dat je deze week hebt aangemaakt nog iets over geschreven, dat je ook al hebt gelezen. Maar niemand kan je dwingen een andere beslissing te nemen.

Nog een weekje, en dan zit ik in Middelbeers, rond deze tijd zal er het nodige zijn bijgepraat, en hebben we hopelijk al veel lol gehad. Tijd om even iets af te spreken, want ik zou een tent lenen, en dat ga ik deze week even kortsluiten.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11893 Gepost op: 13-09-2003, 21:05:07 »
Ik wist niet dat Daan en Annuh tegenwoordig 'n setje waren!?  ;) :P  Nee erg leuk dat jullie 't zo gezellig hebben gehad samen. Je maakt ons wel reuze benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben daar in Breda.  ;)
Setje? Dat zou ik wel willen! ;) :P

Wat we gedaan hebben? Eerst hebben Bob, Annuh en ik gelunchd op een terrasje, toen hebben we even wat winkels afgestruind, we zijn toen naar The Lizzie McGuire movie geweest. Een leuke film! Bob vond hem wat meisjesachtig, maar stiekem moest hij toegeven dattie toch ook wel heel leuk was.Toen hebben we nog even een ijsje gegeten in het park en toen moest Annuh terug om huiswerk te maken en Bob zit nu hier uit te rusten van zijn drukke dag. Hij was nog wat verlegen in de stad, maar nu hangt hij hele verhalen op over hoe Tilburg is (hij heeft nogal een vertekend beeld van Tilburg, want hij kent twee straten van die hele stad) en over hoe Annuh is (ik weet nu opeens veel meer over Annuh)...
Op de dierentuindag (18 oktober ofzo?) ruilen we weer van Bob en mag hij weer een maandje bij Annuh doorbrengen.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11894 Gepost op: 13-09-2003, 21:19:26 »

Wat we gedaan hebben? Eerst hebben Bob, Annuh en ik gelunchd op een terrasje, toen hebben we even wat winkels afgestruind, we zijn toen naar The Lizzie McGuire movie geweest. Een leuke film! Bob vond hem wat meisjesachtig, maar stiekem moest hij toegeven dattie toch ook wel heel leuk was.Toen hebben we nog even een ijsje gegeten in het park en toen moest Annuh terug om huiswerk te maken en Bob zit nu hier uit te rusten van zijn drukke dag. Hij was nog wat verlegen in de stad, maar nu hangt hij hele verhalen op over hoe Tilburg is (hij heeft nogal een vertekend beeld van Tilburg, want hij kent twee straten van die hele stad) en over hoe Annuh is (ik weet nu opeens veel meer over Annuh)...
Op de dierentuindag (18 oktober ofzo?) ruilen we weer van Bob en mag hij weer een maandje bij Annuh doorbrengen.

Dat huiswerk is gedaan! Ik snapte er de ballen echt helemaal niets van dus ik was snel klaar ;D . En Bob kent heus wel meer hoor, hij is toch helemaal van de Efteling naar Tilburg gereden met de bus! En wat heeftie ammel over mij verteld...

En wij een setje?? Ja, echt wel, hè schat  :-* .

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11895 Gepost op: 13-09-2003, 22:56:12 »
Han13, is het niet KERMIS OPPE RUIVER, zoals ze dat zo mooi zeggen? Ik heb echt geen idee of die dit weekend zou kunnen zijn. Het lijkt me sterk dat ze al die vlaai kopen omdat er in Blerick dat Mercator Mundial is. Als rasechte Limburgse weet je waarschijnlijk wel dat het op hoogtijdagen hard werken was voor de bakkers.

Dat was tenminste zo bij de ouders van mijn vader. Die hadden 7 kinderen, en die kwamen met de kermis met aanhang en kinderen allemaal op bezoek. Dan moest mijn oma 15 vlaaien bestellen bij de bakker. Oh wee als er eens een van de kinderen niet was, die dag. Die moest wel een heel goede reden hebben om niet naar de kermis te komen.

't is hier in de dorpen idd zo dat de hele familie langs komt als er kermis is en dat er dan vlaai wordt uigedeeld. We hebben 't bij de bakker dan ook extra druk als er weer ergens kermis is. En aangezien wij de goedkoopste bakker in de verre omtrek zijn, merken we de drukte van wel 25 kermissen ieder jaar. En soms is 't in 1 weekend op 2 plaatsen tegelijk kermis, dus dan kun je je wel voorstellen hoe druk 't bij ons dan is.

Toch geloof ik niet dat 't dit weekend ergens kermis is, dus daar is de drukte niet door veroorzaakt. Waarschijnlijk was 't nog 'n stuk drukker geweest als 't wel kermis 'oppe Ruiver' of waar dan ook anders was geweest.  ::)

't is trouwens bij ons eigenlijk altijd wel druk, gewoon omdat de vlaai zoveel goedkoper is dan bij andere bakkers. Op 'n gemiddelde zaterdag bedienen we zo'n 500 klanten. Om dan maar niet te spreken over de (hoogstwaarschijnlijk meer dan) duizend klanten die komen met Kerstmis.....

Annuh en Daan: wat boft Bob toch dat hij zomaar de hele dag met jullie mee op stap mocht!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11896 Gepost op: 14-09-2003, 00:09:46 »
wat een onthullingen... :P

Annuh en Daan: wat boft Bob toch dat hij zomaar de hele dag met jullie mee op stap mocht!  ;)
nou, boffen...? dan hangt ie dr maar zo bij... :p neehoor jullie hebben hem zo te horen hartstikke verwend! Jammer dat Bob helemaal geen kleren paste :(. (En schoenen met punten vond hij zeker ook al niets? :p)

Ik was vandaag nog iets vergeten te vertellen, nl: ik heb vannacht over jou gedroomd, Han! :D Echt waar! Dat ik jou eindelijk eens in het echt zag! Grappig he? Ik vond het echt onwijs bijzonder en leuk om jou nou eindelijk eens te ontmoeten, er waren ook andere mensen bij maar dat weet ik niet meer precies, ook niet waar en hoe maargoed daar ist een droom voor... Maar wel grappig toch? :)

Anne-Marie, jammer dat je niks kon vinden, maar volgende keer als je meer tijd hebt vast wel. Wast wel gezelli met je oma?

Ik heb vandaag weer een hoop emailadresjes geronseld om op Angela en widm te stemmen, goed he! :D Maar nu heb ik te lang zitten msnen en moet ik snel naar bed, want morgen moek best vroeg op omdat er een jongerenviering is waar we met de jp'ers heen gaan... Welterusten!! :-*

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11897 Gepost op: 14-09-2003, 08:57:52 »
Jammer dat Bob helemaal geen kleren paste :(. (En schoenen met punten vond hij zeker ook al niets? :p)
Zo jammer vond ik het niet, bespaarde me weer wat geld. Bob heeft hier wel zo'n oude officierspet gevonden en een stempeltje en hij loopt nu al de hele ochtend door het huis te banjeren, vragend om mijn kaartje (hij speelt conducteur. "Kaartjesman" noemtie het ;D).
Dáár houd ik je aan :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11898 Gepost op: 14-09-2003, 10:44:54 »
Zo jammer vond ik het niet, bespaarde me weer wat geld. Bob heeft hier wel zo'n oude officierspet gevonden en een stempeltje en hij loopt nu al de hele ochtend door het huis te banjeren, vragend om mijn kaartje (hij speelt conducteur. "Kaartjesman" noemtie het ;D).

Aaaahhhh, wat issie toch schattig he!

Dáár houd ik je aan :-*

Das goed  :-*

Ik heb vandaag trouwens een volleybaltoernooi, een warming-up-toernooi, voorbereiding op het echte seizoen. Dat begint over 2 weken dus we hopen op elkaar ingespeeld te zijn. Dat zal niet zo heel moeilijk zijn, omdat we al een jaar samen spelen, maar toch.
En ik moet voor school wolken fotograferen... Gister... Stralend blauwe lucht. Vandaag... Stralend blauwe lucht. Nee, gaat lekker zo! Nu maar hopen op een goeie onweersbui binnenkort, anders schiet dat werkstuk ook niet erg op...

En eigenlijk heb ik voor de rest niet zo heel veel boeiends te vertellen... eigenlijk helemaal niet... behalve dat ik vandaag mezelf echt een hele blije gup voel, ik heb supergoeie zin ;D .

IEEEEEEEEEEdereen een fijne en gezellige dag vandaag!

Kussies, Anne

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11899 Gepost op: 14-09-2003, 10:52:25 »
Zo,
Bob is het conducteurswezen weer helemaal kwijt (Opeens heb je het: je neemt ontslag!) en zit nu een nijntje-boek te lezen.Ik moet hem nog wel helpen met wat woorden, maar het gaat hardstikke goed. Ow, nu wil bob even tiepen:

hallo mama annu,
ik hep et hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel luek by papa ster.Ik hep ook papa Elm al gezien, mar die meot vandag met tante flooor lueke dingen deon.  Ik en papa Daan mogen strax wel mee naar de mekdoonalds met tante Floor en papa Elm.
Ik ga weer boekje leezen, daaaaaaaag

Dat was Bob ;D