Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106814 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11900 Gepost op: 14-09-2003, 10:58:08 »
Hoi Lieve Bob

Ik ben blij dat je het naar je zin hebt bij papa Ster. Doe je de groeten van me aan Tante Floor? Ik wist niet eens dat je al kon lezen!

Kus, Annuh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11901 Gepost op: 14-09-2003, 11:41:51 »
Ik was vandaag nog iets vergeten te vertellen, nl: ik heb vannacht over jou gedroomd, Han! :D Echt waar! Dat ik jou eindelijk eens in het echt zag! Grappig he? Ik vond het echt onwijs bijzonder en leuk om jou nou eindelijk eens te ontmoeten, er waren ook andere mensen bij maar dat weet ik niet meer precies, ook niet waar en hoe maargoed daar ist een droom voor... Maar wel grappig toch? :)

Wat grappig dat je over me gedroomd hebt Annemieke! Heb ik ook 'n beetje 'n goede indruk achter gelaten?  ;)

Annuh: succes met ' t volleybaltoernooi vandaag!

Ik heb er alweer 2 uur trainen op zitten. We hadden extra training in verband met ons optreden in de discotheek over twee weken. We hebben hard getraind, maar we moeten nog wel hard werken de komende twee weken.  :-\

Ik ga effe snel bijlezen en dan vlug 't een en ander doen voor school voordat de GP begint. Iedereen vast 'n hele fijne zondag en hopenlijk komen jullie vanavond allemaal langs om op 't ER-forum te kletsen over de eerste aflevering!  :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11902 Gepost op: 14-09-2003, 11:55:13 »
Even terugkomen op die kermistraditie.

Han: ene Pieter Kiewied (ken je misschien van L1???) zei vanmorgen in tips voor de zondag, dat er kermis in Blerick was. Dat zou misschien weleens de oorzaak kunnen zijn geweest, maar zoals je zegt: als jullie naast goedkoop ook goed zijn, vind je het dan gek dat de mensen allemaal naar jullie toe komen?

Hier zit ook zo'n bakker, waar mensen graag een uur voor in de rij staan. Goedkoop kun je hem niet noemen, maar hij heeft gebak, dat je in Maastricht verder nergens vindt, ja, en dan trek je klanten. Dat is trouwens echt ouderwets: die man hoeft geen geld uit te geven voor advertenties enzo, die reclame gaat echt (letterlijk en figuurlijk) van mond tot mond. De vlaai ook, trouwens.

Hebben jullie ook van die heerlijke progres-taart? Dat is wel even iets anders als een simpele slagroomtaart, hoewel die laatste ook niet verkeerd is.

Wat leuk om te lezen dat BOB nu ook typles krijgt, ik las dat hij nogal korte vingertjes heeft, en zullen we hem die typfouten dan maar vergeven???????

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11903 Gepost op: 14-09-2003, 12:11:09 »
Even terugkomen op die kermistraditie.

Han: ene Pieter Kiewied (ken je misschien van L1???) zei vanmorgen in tips voor de zondag, dat er kermis in Blerick was. Dat zou misschien weleens de oorzaak kunnen zijn geweest, maar zoals je zegt: als jullie naast goedkoop ook goed zijn, vind je het dan gek dat de mensen allemaal naar jullie toe komen?

Hier in Blerick (Blerick is 'n deelgemeente van Venlo, maar wordt hier vaak gewoon Venlo genoemd, omdat 't tegen Venlo aanligt) is idd 'n kermis, maar niet echt 'n grote. 't is 'n plaatselijke kleine kermis van 1 wijk. De grote kermis is hier altijd pas met Pinksteren. Dit is dus niet de kermis waar alle familie voor op bezoek komt. De drukte zal dus niet daardoor gekomen zijn.

Citaat
Hier zit ook zo'n bakker, waar mensen graag een uur voor in de rij staan. Goedkoop kun je hem niet noemen, maar hij heeft gebak, dat je in Maastricht verder nergens vindt, ja, en dan trek je klanten. Dat is trouwens echt ouderwets: die man hoeft geen geld uit te geven voor advertenties enzo, die reclame gaat echt (letterlijk en figuurlijk) van mond tot mond. De vlaai ook, trouwens.

Bij ons gaat ook de reclame van mond tot mond. M'n baas heeft geloof ik nog nooit geadverteerd. We hebben gewoon al jaren klanten vanuit de wijde omtrek, omdat we heel goedkoop zijn, maar toch lekker. ('n gewone ruitjes kersenvlaai kost bij ons bijvoorbeeld 5,40 euro, maar bij 'n andere bakker wel 10 euro. Je kunt je wel voorstellen hoeveel iemand met 'n stuk of 6 vlaaien dan kan besparen door effe naar ons toe te rijden) We hebben trouwens de laaste tijd ook wat gratis publiciteit gehad, omdat we vaak in de krant staan. We moeten namelijk weg op de plaats waar we al zo'n 25 jaar zitten, omdat de gemeente er appartementen wil gaan bouwen. M'n baas wil natuurlijk niet zomaar vertrekken en stelt hoge eisen met betrekking tot de nieuwe lokatie en 't geld dat hij krijgt voor 'n nieuwe bakkerij. Hij is zo al jaren in conflict met de gemeente en komt regelmatig in de krant als er weer nieuws over de zaak is.

Citaat
Hebben jullie ook van die heerlijke progres-taart? Dat is wel even iets anders als een simpele slagroomtaart, hoewel die laatste ook niet verkeerd is.

Progrestaart hebben we natuurlijk ook in ons assortiment. Dat is, samen met schuimtaart, hier de meest verkochte taart. En dat is idd heel wat anders als slagroomtaart!  :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11904 Gepost op: 14-09-2003, 12:25:29 »
Mag je eens drie keer raden wat ik vanmiddag bij de koffie krijg. Het begint met een ''P''. En we hebben pas woensdag iets te vieren, want dan is mijn zwager jarig.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11905 Gepost op: 14-09-2003, 12:26:50 »
slagroomtaart?  ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11906 Gepost op: 14-09-2003, 13:43:00 »
pompoentaart?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11907 Gepost op: 14-09-2003, 15:11:21 »
Paella?

p.s Hebben mensen gezien dat Blackmollie, de oprichter van de bar, online is geweest?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11908 Gepost op: 14-09-2003, 16:44:06 »
Hoiii mensjes,

Ook ik ben errug vrolijk want ik ben vanochtend naar die jongerenviering geweest en dat was erg leuk, maar bovendien heb ik daarna niet alleen heel erg leuk gezellig en grappig met een paar jp'ers gepraat, maar ook heel nuttig mbt de 'redding' van ons wankelende jp-groepje. Ik zie t weer helemaal zitten en we hebben nu ook contact met een superenthousiaste jongerenbegeleider via wie we misschien een jongerenraad gaan oprichten voor meer inspraak in het bestuur vd kerk voor de jongeren enzow, nou ammaal heel leuk dus! :D Ws gaan we nu verder zonder begeleider, omdat de pastoor veel te weinig tijd heeft en we het eigenlijk het leukste vinden gewoon alleen met ons groepje.

Verder heb ik zowaar mijn Latijnvertaling afgemaakt toen ik thuiskwam!

Annuh, succes met je wolken! Ik ben toch anders wel blij met t goeie weer maarja er zal snel genoeg weer bewolking aankomen joh...

Dáár houd ik je aan :-*
Das goed  :-*
zozo, dat gaat de goeie kant op...! ;) :D

Ik ga ook maar eens een goeie kant op, nl vd comp af en vast grammatica-oefeningen maken voor woensdag... naja, eerst nog even bijlezen denk ik...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11909 Gepost op: 14-09-2003, 17:20:45 »
jos: wat is het dan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11910 Gepost op: 14-09-2003, 21:16:51 »
Halo alemaal en voral mama
ik heb vandaag een heeeeeeele leuke dach gehad. maar natuurlijk neit zo leuk als gisteren
eerst hebbe we heeeeeeel lekkker geontbijt en teon zijn we gaan wandelen en ik heb gespeeld en ik was magiejer en ook kaartjesman uit de trijn en toen kwam tante floor langs en zijn we naar de mekdonalds geweest en ik wilde nog swemmen maar dat mog niet van de papas en ik heb een beker drinken gekreegen van papa elm maar geen donut anders werd ik ziek

tot morgen

Bob

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11911 Gepost op: 14-09-2003, 23:21:25 »
Ik kan helaas niet quoten, hebben daar meer mensen last van?

Het was dus de bedoeling iets te gaan eten, beginnend met een P, komt Daan aanzetten met Slagroomtaart. Ja hoor Daan, Slagroomtaart begint met een P........ :D

De anderen hadden het helaas ook niet goed, ik heb nl. helemaal niets gegeten dat begint met een P, ik heb onverwacht een ritje gemaakt naar Trier. Kent iemand dat? Mijn broer kwam plotseling op het idee naar Monschau te gaan, een kleine anderhalf uur rijden van Maastricht. Stonden er al kilometers vantevoren auto's in de berm geparkeerd, je kwam het stadje helemaal niet binnen. Ik zal eens kijken of ik kan vinden waarom het er zo druk was, ik zag wel veel mensen lopen met instrumenten (geen scalpels ofzo: MUZIEK-instrumenten).

We hebben wel geluk gehad met het weer, alleen: mijn broer had zich een klein beetje misrekend met de afstand naar Trier, hij dacht dat het iets verder dan Monschau lag. Dat was ook zo: ruim 100 kilometer!!!! Maar de stad is de moeite waard om te bezoeken, het bekendste gebouw is de Porta Nigra, aan het begin van het stads-centrum, ik heb er enkele leuke foto's van gemaakt, die ik hier plaats, zodra ik ze een beetje fatsoenlijk kan verkleinen. Ik heb namelijk geen zin dit topic ''op te blazen'' zodat je van links naar rechts moet scrollen om het hele bericht te kunnen lezen.

Het verwondert me dat je ''even'' op een middag en een deel van de avond in vier landen kunt komen, en ook nog eens bijna 2 uur kunt ronddwalen in een van de oudste steden van Duitsland. Dat is het voordeel van het wonen in het uiterste zuiden van het land: je bent echt binnen no time in Duitsland, België, en ook in Luxemburg. Het meest verwonderlijke was dat het volledig op ''gevoel'' ging, we hadden niet eens een autokaart bij ons.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11912 Gepost op: 15-09-2003, 19:53:00 »
Het was dus de bedoeling iets te gaan eten, beginnend met een P, komt Daan aanzetten met Slagroomtaart. Ja hoor Daan, Slagroomtaart begint met een P........ :D

Nou... ik heb eens slagroomtaart gegeten... ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11913 Gepost op: 15-09-2003, 20:12:56 »
En daarna had je de P in? Nu snap ik hem pas, hahaha

Het leven gaat hier zijn gangetje, ik heb een televisiekabel doorgetrokken richting slaapkamer, zodat ik daar ook kabel heb. Zo'n kamer-antenne vind ik niets, het ding zou veel duurder zijn geweest,  en ik kan maar een paar zenders ontvangen als ik dat doe. Zo'n coaxkabel is trouwens best duur. maar de set om een complete kabel mee te maken (twee stekkertjes, en 12 meter kabel, plus een antenneversterker, die misschien niet eens nodig zou zijn geweest), was maar 1/3 van de prijs van een kamer-antenne.

Met een kop koffie is het hier nog wel uit te houden. Dit keer weer ZONDER taart, die ik immers gisteren ook niet heb gehad......

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11914 Gepost op: 17-09-2003, 09:14:30 »
sweet sixteen voor Zaartje vandaag!! gefeliciteerd meissie!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11915 Gepost op: 17-09-2003, 09:29:46 »
Gefeliciteerd Zaartje!
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11916 Gepost op: 17-09-2003, 10:39:38 »
Hey allemaal!

Zaartje, gefeliciteeeeerd!!! :D Ga maar fijn een paar dagen (ofzo) feesten he!!

Menn, wat had ik weinig bij te lezen hier :S. Maar ja komt eik wel goed uit want ik heb over tien minuutjes weer college. Het gaat ammaal ontzettend goed met mij, gister hele gezellige dag gehad toen ik redelijk ongepland op 'ziekenbezoek' ging bij een studiegenoot samen met een andere studiegenoot, en toen bleven we ook nog eens een paar uur langer hangen dan ik had gedacht dus erg gezelli. Eergister ook weer een hele leuke 'auditie' gehad, deze vereniging is nog leuker! En ik heb gisteren een winterjas gevonden!! (Ook met advies van 2 studiegenootjes.) Leukleukleuk en gezelli allemaal, en ik verheug me natuurlijk ontzettend op mijn verjaardag, komende zondag feest voor familie en volgende week zaterdag... jeujj... Ik heb alleen nog erg weinig reacties gekregen op de uitnodigingen dus vraag me sterk af wie er nou wel en niet komen :-\.

Oja ER hebk nie gezien zondag want toen zat ik in de trein naar Nmegen (is nogal rottijd voor mij :-\) maar hopelijk hebben mn ouders het opgenomen en kan ik toch eens zien waar dit forum nu eigenlijk over gaat ;).
Ik ga naar Latijn, doeidoei!!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11917 Gepost op: 17-09-2003, 10:51:22 »
Veel plezier bij Latijn Annemieke! En er komen vast wel veel mensen op je verjaardag!  :)

Zaartje, proficiat met je verjaardag!!!

Ik ben alweer terug van school, maar moet eigenlijk dringend beginnen aan al mijn huiswerk voor morgen en voor vrijdag. Morgen heb ik tot 17.30 uur les en ik moet de hele avond weg om te gaan oefenen voor ons optreden in de discotheek (we gaan ook oefenen in die discotheek) en daarom moet ik vandaag ervoor zorgen dat ik ook nog 'ns m'n werk voor vrijdag af heb. Op deze manier blijft er weer weinig tijd voor m'n scriptie over vrees ik.  :-\

Maar goed, daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Ik ben dan ook weer weg nu. Iedereen 'n hele fijne dag!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11918 Gepost op: 17-09-2003, 11:21:58 »
Ik kan me nog herinneren dat Zaartje ooit een keer mailde dat als ze een bepaald mailtje niet zou doorsturen dat ze dan dood zou gaan, wel ze is nu al zolang niet meer geweest, dat ik het gevoel heb dat ik haar niet eens meer kan feliciteren...  ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11919 Gepost op: 17-09-2003, 21:16:09 »
Hoii.!

Vet irri dat site dr gister uitlag...

Ik ben zaterdag hier voor 't laatst geweest en gister wou ik dus ff posten.. Mja, doet de site 't niet.. In ieder geval... had ik zo geschiedenis so teruggekregen mn eerste cijfer. Miss had ik dat ook al verteld.. maar iig is geschiedenis mijn leukste en beste vak. En ik had een 9,5.! :) Hoogste van de klasj.. joepiej.! En maandag ofzow hadden we aardrijkskunde so en ik had 't 1 naar hoogste van de klas... een jawel.. 7,7. Hij was niet supergoed gemaakt maar mbv van mn buurvrouw had ik toch nog goed cijfer. Njah.. ik had 't zelf ook wel geleerd maar paar kleine dingetjesz.. Maar iig.. is het 'cijferleven' weer begonnen op school. Vandaag hadden we so wiskunde en die ging ook wel aardig. Nu haal ik nog wel goede cijfers.. maar aan 't eind van 't schooljaar zal 't vast wel heel wat minder zijn.. ::) Morgen so natuurkunde.. dat vak haat ik zow.. Egt irri gewoon.! Maar ik denk dat ik het wel snap. Verder em... had ik maandag zo btje gezeik met gymlerares. We gingen zo volleyballen en neuhj.. ik was niet egt actief bezig want ik zat met twee 'populaire' meiden in 't team die mij de hele tijd zaten af te zeiken dus doen had ik ook geen zin om me best te gaan doen..  En toen ging zij zeuren en zei ze iets lulligs.. Dus toen werd ik boos en ging ik keihard de volleybalbal tegen 't plafon trappen en toen ging diej bal naar de andere kant van de gymzaal en ze stond daar ook ergens.. Maar ik dacht dat ze ff weg was.. *Oeps* En toen was ze ook weer boos op mij maar ze ging niet met mij praten ofzow wat ik die dag had. ;D (helaas.. had me wel lol geleken) En morgen heb ik weer les van dr.. kga proberen nix tegen dr te zeggen. Mja das btje wraakzuchtig he.. maar dat ben ik wel een beetje..

Anyway,, ojaa gister atletiek. Was ook wel weer erg gezellig, poosje geleden had ik zoiets van..: vind ik het nog wel leuk... Maar na de training toch weer wel. :) Aardig wat gelachen enzow.. gewoon leuk. En ook zo'n meisje heeft ze opgegeven voor Idols terwijl dus helemaal niet kan zingen. Maar ze had 't gedaan in een melige bui en hebt dr wel btje spijt van. Maar ze wil wel naar binnen naar die audities maar niet zingen. Dan gaat ze naar de wc of weg ofzow.. ::) Nouja.. ben benieuwd.

Verder vandaag was wel grappig... 2 tussenuren. En ben tot de conclusie gekomen dat 't vaag is als je naar drie discmans tegelijk luistert. En ik had op zo'n lerarenfoto een hele knappe jongen gezien. Ja jongen want hij leek een jaar of 18/20. En nu ben ik erachter wat ie doet op school!! Want hij is zo'n systeembeheerder-achtigpersoongedoetje. Ennem.. die zitten allemaal in zo'n hok niks te doen en als je daar langs loopt kijken ze je altijd aan. Dus ik en een vriendin lopen daar vett vaak langs. ;D Valt niet op hoor.. En vandaag ook nog ff bruggerig gedaan --> met stuiterbal spelen rond de kluisjes alleen toen wastiej btje de gang aan 't in stuiteren dus wij dr zo achteraan rennen. Moewhaha.. maar gelukkkig wassut al na 4 uur dus dr waren niet zoveel mensen meer.

Ik heb zin in morgen.. want.. dan heb ik gym.. tussenuur.. nederlands.. en krijg ik ws mn cijfer voor wiskunde terug. Whiej ik ben best vrolijk, maar het is best stom om in je eentje achter de computer vrolijk te doen maar goed... Ojaa ik zal nu maar ff kappen met mn vage ge-blaablaa. Want ik moet ook btje vroeg naar bed vandaag en ik moet nog dorito's eten enn.. en...

Zaar, van harte gefeliciteerd!! :-*
Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt en dat je binnenkort weer eens langskomt.! :)

Annemieke, wat voor een winterjas heb je?! Leuk dat je die gekocht hebt iig.!

Han, succes met je scriptie enzow en wanneer gaan jullie nu optreden in die disco?

Ik gaat nog maar ff bijlezen.. doeghh :-*

Ojaah.. wat vinden jullie van mn nieuwe avatar trouwens? Mede gemaakt door Daan. (welke avatar is tegenwoordig niet door Daan gemaakt.. maar okeej..)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...