Hoii.!
Vet irri dat site dr gister uitlag...
Ik ben zaterdag hier voor 't laatst geweest en gister wou ik dus ff posten.. Mja, doet de site 't niet.. In ieder geval... had ik zo geschiedenis so teruggekregen mn eerste cijfer. Miss had ik dat ook al verteld.. maar iig is geschiedenis mijn leukste en beste vak. En ik had een 9,5.!
Hoogste van de klasj.. joepiej.! En maandag ofzow hadden we aardrijkskunde so en ik had 't 1 naar hoogste van de klas... een jawel.. 7,7. Hij was niet supergoed gemaakt maar mbv van mn buurvrouw had ik toch nog goed cijfer. Njah.. ik had 't zelf ook wel geleerd maar paar kleine dingetjesz.. Maar iig.. is het 'cijferleven' weer begonnen op school. Vandaag hadden we so wiskunde en die ging ook wel aardig. Nu haal ik nog wel goede cijfers.. maar aan 't eind van 't schooljaar zal 't vast wel heel wat minder zijn..
Morgen so natuurkunde.. dat vak haat ik zow.. Egt irri gewoon.! Maar ik
denk dat ik het wel snap. Verder em... had ik maandag zo btje gezeik met gymlerares. We gingen zo volleyballen en neuhj.. ik was niet egt actief bezig want ik zat met twee 'populaire' meiden in 't team die mij de hele tijd zaten af te zeiken dus doen had ik ook geen zin om me best te gaan doen.. En toen ging zij zeuren en zei ze iets lulligs.. Dus toen werd ik boos en ging ik keihard de volleybalbal tegen 't plafon trappen en toen ging diej bal naar de andere kant van de gymzaal en ze stond daar ook ergens.. Maar ik dacht dat ze ff weg was.. *Oeps* En toen was ze ook weer boos op mij maar ze ging niet met mij praten ofzow wat ik die dag had.
(helaas.. had me wel lol geleken) En morgen heb ik weer les van dr.. kga proberen nix tegen dr te zeggen. Mja das btje wraakzuchtig he.. maar dat ben ik wel een beetje..
Anyway,, ojaa gister atletiek. Was ook wel weer erg gezellig, poosje geleden had ik zoiets van..: vind ik het nog wel leuk... Maar na de training toch weer wel.
Aardig wat gelachen enzow.. gewoon leuk. En ook zo'n meisje heeft ze opgegeven voor Idols terwijl dus helemaal niet kan zingen. Maar ze had 't gedaan in een melige bui en hebt dr wel btje spijt van. Maar ze wil wel naar binnen naar die audities maar niet zingen. Dan gaat ze naar de wc of weg ofzow..
Nouja.. ben benieuwd.
Verder vandaag was wel grappig... 2 tussenuren. En ben tot de conclusie gekomen dat 't vaag is als je naar drie discmans tegelijk luistert. En ik had op zo'n lerarenfoto een hele knappe jongen gezien. Ja jongen want hij leek een jaar of 18/20. En nu ben ik erachter wat ie doet op school!! Want hij is zo'n systeembeheerder-achtigpersoongedoetje. Ennem.. die zitten allemaal in zo'n hok niks te doen en als je daar langs loopt kijken ze je altijd aan. Dus ik en een vriendin lopen daar vett vaak langs.
Valt niet op hoor.. En vandaag ook nog ff bruggerig gedaan --> met stuiterbal spelen rond de kluisjes alleen toen wastiej btje de gang aan 't in stuiteren dus wij dr zo achteraan rennen. Moewhaha.. maar gelukkkig wassut al na 4 uur dus dr waren niet zoveel mensen meer.
Ik heb zin in morgen.. want.. dan heb ik gym.. tussenuur.. nederlands.. en krijg ik ws mn cijfer voor wiskunde terug. Whiej ik ben best vrolijk, maar het is best stom om in je eentje achter de computer vrolijk te doen maar goed... Ojaa ik zal nu maar ff kappen met mn vage ge-blaablaa. Want ik moet ook btje vroeg naar bed vandaag en ik moet nog dorito's eten enn.. en...
Zaar, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt en dat je binnenkort weer eens langskomt.!
Annemieke, wat voor een winterjas heb je?! Leuk dat je die gekocht hebt iig.!
Han, succes met je scriptie enzow en wanneer gaan jullie nu optreden in die disco?
Ik gaat nog maar ff bijlezen.. doeghh
Ojaah.. wat vinden jullie van mn nieuwe avatar trouwens? Mede gemaakt door Daan. (welke avatar is tegenwoordig niet door Daan gemaakt.. maar okeej..)