Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106822 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11920 Gepost op: 17-09-2003, 22:02:36 »
Morgen so natuurkunde.. dat vak haat ik zow.. Egt irri gewoon.! Maar ik denk dat ik het wel snap.

Wat moet je weten ;) ik weet er alles van (UCHE!). Tenminste, dat moet zo lijken...
En volleybal is toch hartstikke leuk ;) net nog gedaan! Trouwens, kei goeie punten joh!

Ben ik nog mooi op tijd om Zaartje te feliciteren, als ze nog in leven is tenminste... want je weet het maar nooit met die doorstuurmailtjes van tegenwoordig (als je dit doorstuurt, zie je de paashaas, Sinterklaas en de Kerstman tegelijk over je scherm lopen... Yeah Right... ::) ).

Vandaag ook weer gezellig op school gehangen. We kregen het eerste uur een Nederlandse test, hoe goed we de taal beheersen... Dus iedereen al zo van: Kom op zeg, ik ben niet voor niets Natuurkunde gaan studeren! Maar ik vond het niet zo'n heel erge ramp, beetje werkwoorden invullen en een samenvattinkje schrijven. Alleen was het dan wel weer raar... Ik werk dus bij de AH en vandaag loopt m'n contract af. Ik weet niet of het verlengd wordt, moet morgen ff langs. En toen ging het stuk wat we moesten samenvatten dus over hoe slecht het wel weer ging met de AH en dat er op het hoofdkantoor ammel mensen wegmoeten etc... Ik himmel zo van: Ja, en straks moet ik misschien ook nog weg vandaag! Maar dat zal ik morgen wel even laten weten.
Na de toets (die we trouwens pas over 4 weken ofzo terug krijgen) heb ik een half uur buiten in de zon gelegen/gezeten/gehangen, om vervolgens weer heel saai een uurtje te moeten luisteren. Er was iemand die een lesje moest geven (miniles heet dat, je eerste les voor een groep) en daar moesten wij een oordeel over geven. Ze had ballonnen meegenomen ;D . Dus ik met die ballonnen spelen :) , we moesten tenslotte een 2 MAVO-klas voorstellen (niet dat ik 2 MAVO debiel vind ofzo, maar kindjes spelen nou eenmaal graag ;) ). Toen hadden we weer een uur vrij, zodat ik weer in de zon ging liggen. Daarna hadden we Stoffen&Materialen (oftewel scheikunde uit een Engels boek) en ik snapte er weer lekker veel van... NOT.

Ik heb ook even een oproep aan alle tweede/derde klassers hier (en eigenlijk ook aan de rest): Wat doen jullie nu bij Natuurkunde en wat vinden jullie een leuk onderwerp? Ik moet namelijk over een paar weken ook een minilesje geven en ik weet nog niet waarover. Zo wil ik wat inspi opdoen. Alvast dankjewel ;D .

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #11921 Gepost op: 17-09-2003, 22:27:18 »
Ik heb ook even een oproep aan alle tweede/derde klassers hier (en eigenlijk ook aan de rest): Wat doen jullie nu bij Natuurkunde en wat vinden jullie een leuk onderwerp? Ik moet namelijk over een paar weken ook een minilesje geven en ik weet nog niet waarover. Zo wil ik wat inspi opdoen. Alvast dankjewel ;D .
We behandelen nu "De Fiets"

joepie....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11922 Gepost op: 17-09-2003, 22:28:46 »
En wat krijg je daar ook weer bij? Wat is je favo onderwerp? Want daar kan ik vast wel wat meer mee. ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11923 Gepost op: 17-09-2003, 22:29:44 »
Zaartje,

Je weet dat er een liedje speciaal liedje voor jou is gemaakt, he? Ik weet niet wie het allemaal heeftr gezongen, maar ik ken het van een ierse Folkgroep (The Fury Brothers): When you are SWEET SIXTEEN.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag dus. Al zien we je niet meer zo vaak op dit forum (wat ook de reden moge zijn); een felicitatie is natuurlijk wel op zijn plaats.

Ik durf geen animatie meer erbij te zetten, bij de vorige felicitatie ging er namelijk iets mis met de pagina (590, om precies te zijn, ik hoorde weliswaar dat het niet aan de grootte van het bestand heeft gelegen, maar ik neem het risico toch maar niet). Doet niets af aan de felicitatie. :D

Tijdens mijn bezoek aan Den Bosch beslooot ik bij de VVV eens een ''papieren'' stadswandeling te kopen, en die te gaan volgen. Zo ontdek je doorgaans hele leuke dingen, die je anders gegarandeerd over het hoofd ziet. Want wie verwacht nou, achter een ijzeren hek van amper 60 centimeter breed, een heuse straat aan te treffen? Toch is deze er, ik heb er met de grootste moeite een foto van kunnen maken. De straat staat zelfs op de stadsplattegrond aangegeven. Maar zelfs als je er met je neus bovenop staat, zal je hem niet gemakkelijk vinden (je moet er per ongeluk bij uitkomen).

Ik ben van plan volgend jaar, het wordt maart of april, een speurtocht te organiseren voor mensen van deze site. Hierover is in een topic dat ik erover heb geopend, al het nodige te lezen. Daarbij is de keuze op Den Bosch gevallen, niet alleen vanwege de relatief eenvoudige bereikbaarheid, maar ook vanwege dit soort grappige details. In principe komen er natuurlijk wel meer steden hiervoor in aanmerking, maar door hier en daar mijn licht eens op te steken, is mijn keuze op Den Bosch gevallen.

Malcolm was dus zo vriendelijk op mijn verzoek de foto zo te bewerken, dat deze niet het hele topic zou opblazen.
{edit: op verzoek foto toegevoegd - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 18-09-2003, 09:55:36 door bodejosm43 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11924 Gepost op: 18-09-2003, 01:08:43 »
Owhhh.. Bertha hoe kon ik je nou vergeten?!! :-[ Zeker over je heen gekeken, koeien zijn niet zo groot he...

:o Oh! Hebben we stiekum diagonaal de bar doorgelezen ofso? Je weet wat voor kleur haar je dan krijgt he?  ;D

Ik zou dat nooooooit doen, maar ik moet nog steeds wel heel wat pagina's vertikaal doorlezen en dan pas ga ik weer ontzettende nuttige dingen schrijven in de bar.... mischien... ;)

Gr. B.

Zaar nog gefeliciteerd!  :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #11925 Gepost op: 18-09-2003, 17:33:19 »
Wat moet je weten ;) ik weet er alles van (UCHE!). Tenminste, dat moet zo lijken...
En volleybal is toch hartstikke leuk ;) net nog gedaan! Trouwens, kei goeie punten joh!

Ben ik nog mooi op tijd om Zaartje te feliciteren, als ze nog in leven is tenminste... want je weet het maar nooit met die doorstuurmailtjes van tegenwoordig (als je dit doorstuurt, zie je de paashaas, Sinterklaas en de Kerstman tegelijk over je scherm lopen... Yeah Right... ::) ).

Vandaag ook weer gezellig op school gehangen. We kregen het eerste uur een Nederlandse test, hoe goed we de taal beheersen... Dus iedereen al zo van: Kom op zeg, ik ben niet voor niets Natuurkunde gaan studeren! Maar ik vond het niet zo'n heel erge ramp, beetje werkwoorden invullen en een samenvattinkje schrijven. Alleen was het dan wel weer raar... Ik werk dus bij de AH en vandaag loopt m'n contract af. Ik weet niet of het verlengd wordt, moet morgen ff langs. En toen ging het stuk wat we moesten samenvatten dus over hoe slecht het wel weer ging met de AH en dat er op het hoofdkantoor ammel mensen wegmoeten etc... Ik himmel zo van: Ja, en straks moet ik misschien ook nog weg vandaag! Maar dat zal ik morgen wel even laten weten.
Na de toets (die we trouwens pas over 4 weken ofzo terug krijgen) heb ik een half uur buiten in de zon gelegen/gezeten/gehangen, om vervolgens weer heel saai een uurtje te moeten luisteren. Er was iemand die een lesje moest geven (miniles heet dat, je eerste les voor een groep) en daar moesten wij een oordeel over geven. Ze had ballonnen meegenomen ;D . Dus ik met die ballonnen spelen :) , we moesten tenslotte een 2 MAVO-klas voorstellen (niet dat ik 2 MAVO debiel vind ofzo, maar kindjes spelen nou eenmaal graag ;) ). Toen hadden we weer een uur vrij, zodat ik weer in de zon ging liggen. Daarna hadden we Stoffen&Materialen (oftewel scheikunde uit een Engels boek) en ik snapte er weer lekker veel van... NOT.

Zo moeilijk moet dat niet zijn, Chemistry, heb ik ook in het engels hoor.

eehm. We hebben het nu over Turning Forces (= draaiende krachten ofzoiets) ik zit in 3VWO.

Een leuk onderwerp ??? , eehm, iets met proefjes, dat vind ik leuk, en dingen die niet al te ingewikkeld zijn.

« Laatst bewerkt op: 18-09-2003, 17:35:20 door elise_is_de_mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #11926 Gepost op: 18-09-2003, 19:22:14 »
Eigenlijk heb ik geen lievelings onderwerp met Natuurkunde. Kan je niet helpen

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11927 Gepost op: 18-09-2003, 19:50:27 »
Geen goeieavond..

Hehe.. nou je bent dr iets te laat mee want nu heb ik mn so al helemaal verknalt. Dr waren 6 vragen... ik denk dat ik 5 fout heb en 1 goed... Hij was egt zoow moeilijk, en gister dacht ik dat ik het wel begreep maar tijdens de so... Het ging over Lichtbeelden,, brandpunt, lenzen, diffuse reflectie, breking van lichtstralen enzow... heel irri.! Over paar weken daar dus repetitie van... pff... En volleybal is opzich wel leuk, maar niet altijd. Vandaag wel... En dankjuh.. idd goede punten. Vandaag nog 9,5 voor die so wiskunde. :)

Nouwh.. ik zit in 3VWO. En zoals ik al zei: Nu zijn we bezig met het hoofdstuk 'Lichtbeelden' ,, brandpunt, lenzen, diffuse reflectie, breking van lichtstralen enzow...  Verder wat ik een leuk onderwerp vond? Eh.. nix..? Nja.. ik hou dus niet zo van natuurkunde. Maar iets zoals licht/energie vinden veel mensen niet egt boeiend geloof ik... (bij ons op school iig)

Vandaag is egt een shit-dag... Natuurkunde verknalt... een leraar boos op mij.. (=leuke leraar..) en wat irri dingen enzow.. Kwam met hoofdpijn thuis... nu gaat 't wel wat beter. khad ff ibuprofen oid genomen. Maar morgen heb ik een rep frans --> errug moeilijk!! En ben helemaal niet in staat om te gaan leren.. Maar ik wil morgen wel naar school.. Pff...!

:o Oh! Hebben we stiekum diagonaal de bar doorgelezen ofso? Je weet wat voor kleur haar je dan krijgt he?  ;D
Neejoh... ik lees nooit de bar diagonaal door... ;) Ennem... wat voor kleur haar krijg je dan..? ::) Me stupid.. dat wistk al.

*latere reactiej... Ooh.. ik las een post van Ovide...

Wel vaak diagonaal (ik hou wel van rood haar... :P)
Rood haar??

Nja.. ik gaat nog ff kijken of dr een duits sport/praatprogramma op tv is. Ik moet daar een verslag van maken en morgen inleveren alleen dat heb ik dus nog niet gedaan... Bah.!

Mja... ik ga.. doeii!
« Laatst bewerkt op: 18-09-2003, 20:59:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11928 Gepost op: 18-09-2003, 20:11:21 »
Dank je wel @miesh en Eidm. Ik ga denk ik iets over hefbomen doen, leerlingen uit de klas op een wip laten zitten ofzo ;) . Heb namelijk m'n 3 HAVO-boek weer gevonden. Ik heb ook aan een oud-tweede klasser gevraagd of zij haar boek nog heeft, zodat ik daaruit inspi kan opdoen. Mocht iemand nog iets weten, ik hou me aanbevolen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11929 Gepost op: 19-09-2003, 11:58:44 »
Het moet GVD ook niet gekker worden hier!!

TILBURG - Bij het station in Tilburg is donderdagmorgen een buschauffeur neergestoken. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is niet bekend.

De passagiers van de bus raakten niet gewond. Alle buschauffeurs in de stad hebben het werk hebben neergelegd. Over de dader is nog niets bekend.

Ik hoorde het van een klasgenoot, die zat in die bus. De dader was 's ochtends schijnbaar bijna aangereden door de buschauffeur en vond het nodig om wraak te nemen... Echt... sommige mensen snap ik echt niet hoor!
Zo even het journaal kijken, misschien wordt er iets over gezegd...

EDIT: Nee, in het journaal wisten ze er nog niets van. Op Omroepbrabant.nl staat het al wel, en volgens m'n klasgenoot stonden er genoeg reporters bij... dus dat komt nog wel over een paar uur.

Ondertussen een uur later:

TILBURG - Bij het station in Tilburg is vrijdagmorgen om half elf een buschauffeur met een mes neergestoken. Hij is met een slagaderlijke bloeding naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft op aanwijzing van getuigen op de Spoorlaan een verdachte aangehouden.

De chauffeur liep meerdere steken in de hals en rug op. Hij is inmiddels buiten levensgevaar. De passagiers van de bus raakten niet gewond. Chauffeurs en passagiers onder wie ook kinderen waren getuige van de steekpartij. De politie heeft voor hen Bureau Slachtofferhulp ingeschakeld.

De steekpartij vond plaats toen buspassagiers instapten. Volgens een woordvoerder van de BBA is de aanleiding is niet bekend. Wel was er eerder op de morgen in de buurt Stappegoor een geval van agressie. De bus reed daarna met een andere chauffeur verder. Het is niet duidelijk of dit verband houdt met de steekpartij.
Bron: http://www.omroepbrabant.nl

Het was net ook op het journaal, ze lieten de bus zien met ammel bloed erin, en later een mes wat ze hadden gevonden in een prullenbak...  :-\
« Laatst bewerkt op: 19-09-2003, 13:26:51 door Annuh »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11930 Gepost op: 19-09-2003, 14:21:57 »
Je kan inderdaad niet eens meer honderd meter veilig over straat gaan zonder risico.  En altijd gebeurt het omdat de dader een moeilijke jeugd heeft gehad of dat soort flauwekul, of er is iets aan vooraf gegaan dat die daad zou rechtvaardigen. Nou, dan kan ik daar alleen maar op zeggen: het neersteken van wie dan ook IS niet te rechtvaardigen. Niet door het feit dat je een probleemverleden hebt, of wat dan ook: het gaat in dit geval om nodeloos geweld, dat is simpelweg niet goed te praten.

Offline Nemesis

• Forumlid
« Reactie #11931 Gepost op: 19-09-2003, 17:19:47 »
Je kan inderdaad niet eens meer honderd meter veilig over straat gaan zonder risico.  En altijd gebeurt het omdat de dader een moeilijke jeugd heeft gehad of dat soort flauwekul, of er is iets aan vooraf gegaan dat die daad zou rechtvaardigen. Nou, dan kan ik daar alleen maar op zeggen: het neersteken van wie dan ook IS niet te rechtvaardigen. Niet door het feit dat je een probleemverleden hebt, of wat dan ook: het gaat in dit geval om nodeloos geweld, dat is simpelweg niet goed te praten.

Lekker kort door de bocht, dit - niemand rechtvaardigt in Nederland een steekpartij of zinloos geweld en bovendien doe je ook geen recht aan mensen die WEL een moeilijke jeugd hebben gehad.
I can resist everything but temptation  (Oscar Wilde)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11932 Gepost op: 19-09-2003, 22:23:12 »
[blablabla]
Bron: http://www.omroepbrabant.nl
Ach, wat een snelheid daar toch ;D :p

Nee, maar ff serieus:
Dat kan toch niet? Ik bedoel: als ik een twee krijg van mijn leraar ga ik toch ook niet de halve school neerschieten (een vader zegt tegen zijn zoon: "Eerst je school afmaken :P"). Of je nou een moeilijke jeugd hebt gehad, trauma's hebt opgelopen aan de grote meneer kaktus show of dat je aan de drugs zit, dat kán toch niet?
Nemesis: er zijn genoeg mensen die dit soort dingen goedkeuren. Je zou er bijna van schrikken! Ik vind het dan weer niet kort door de bocht omdat er in bodejos' post helemaal niks vervelends staat over een slechte jeugd hebben en dat dat slecht zou zijn. Een slechte jeugd als REDEN om iemand dood te steken: dát mag niet. En daar ben ik het mee eens.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11933 Gepost op: 19-09-2003, 22:33:25 »
Er is nooit een reden om iemand neer te steken. Wat diegene ook heeft gedaan, iemand neersteken/schieten/vermoorden vind ik onzin. Steek je middelvinger op en rijdt door ofzo... Of voor mijn part scheld je hem uit (dat is dan ook wel weer een soort van mishandeling, maar ik heb liever dat iemand me k*twijf noemt dan me neersteekt).

Offline Nemesis

• Forumlid
« Reactie #11934 Gepost op: 19-09-2003, 22:40:21 »
Ach, wat een snelheid daar toch ;D :p
Nee, maar ff serieus:
Dat kan toch niet? Ik bedoel: als ik een twee krijg van mijn leraar ga ik toch ook niet de halve school neerschieten (een vader zegt tegen zijn zoon: "Eerst je school afmaken :P"). Of je nou een moeilijke jeugd hebt gehad, trauma's hebt opgelopen aan de grote meneer kaktus show of dat je aan de drugs zit, dat kán toch niet?
Nemesis: er zijn genoeg mensen die dit soort dingen goedkeuren. Je zou er bijna van schrikken! Ik vind het dan weer niet kort door de bocht omdat er in bodejos' post helemaal niks vervelends staat over een slechte jeugd hebben en dat dat slecht zou zijn. Een slechte jeugd als REDEN om iemand dood te steken: dát mag niet. En daar ben ik het mee eens.

Een slechte jeugd als excuustruusje aanhalen on telegraaftaal uit te slaan, daar heb ik wat op tegen:  En altijd gebeurt het omdat de dader een moeilijke jeugd heeft gehad of dat soort flauwekul. Daarmee denigreer je iedereen die een slechte jeugd heeft gehad, misschien op het punt heeft gestaan een aantal hele nare dingen te doen en daar dankzij een enorme strijd en eigen verantwoordelijkheidsgevoel bovenuit heeft kunnen komen.

Maarre, respect voor ieders mening hoor.
I can resist everything but temptation  (Oscar Wilde)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #11935 Gepost op: 20-09-2003, 10:32:49 »
Ik denk niet dat het zo bedoelt was door Jos, als ik het zo lees, dan denk ik dat ie bedoelt met: 'En altijd gebeurt het omdat de dader een moeilijke jeugd heeft gehad of dat soort flauwekul' dat de dader altijd met een slap excuus komt, ze gooien het bv. op een moeilijke jeugd of omdat 'Regillio Tuur zijn moeder is' of omdat 'Hij altijd al een obsessie had voor messen' zulk soort onzin, wordt dan als excuus weer gegegeven, dat wil niet zeggen dat iemand hier suggereert dat een 'moeilijke jeugd' flauwekul is. 

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11936 Gepost op: 20-09-2003, 14:32:55 »
Annemieke! En er komen vast wel veel mensen op je verjaardag!  :)
nou, lief dat je dat zegt hoor, maar ik vind het aardig tegenvallen. Ik had wel gedacht dat de meeste mensen van de universiteit af zouden zeggen, tis ver weg natulijk en zo goed ken ik ze ammaal nog niet, maar iedereen?! Ws komt er hemaal niemand vd uni... 1 iemand in principe wel maar als ze de enige is heeft ze niet zo'n zin, wat ik dan ook wel weer kan bedenken... Tsja niets aan te doen en sommigen hebben dan ook weer hele goede redenen enzo, maar ik baal er wel erg van. Verder nog n paar afzeggingen, van mensen die ik wel al iets langer ken maar ook ver weg wonen, majah, gelukkig toch eigenlijk ook een hoop mensjes die wel komen (positief denken he...). Ik ben er gister en eergister al de hele tijd chago over geweest, ging zelfs mensen opbellen om ff tegen hen te kunnen klagen (he Daan...) maar nu wil ik nie meer chago zijn, morgen vier ik ook nog mn verjaardag voor de familie, das ook leuk, en donderdag op de dag zelf ga ik wel uit met aardig wat mensjes in Nijmegen, dus eik heb ik gewoon 3 feestjes. Zou dan leuk zijn geweest als er ook n paar uit Nijmegen op mn feest hier kwamen maar als niet, tsja och... Volgend jaar mss of zo...

Mja das btje wraakzuchtig he.. maar dat ben ik wel een beetje..
een beetje...? ::) :-X

Annemieke, wat voor een winterjas heb je?! Leuk dat je die gekocht hebt iig.!
thx! ik wilde eens iets anders dan die korte dikke van vorig jaar (klinkt n btje raar, maar jullie kunnen je t model voorstellen (en/of hebben m wel ns gezien)), en nu heb ik een vind ik zelf erg mooie lange jas gevonden, corduroy oid aan de buitenkant, dus dat ziet er wel ff heel anders uit! Ben dr erg blij mee.

Over het gebeuren in Tilburg... ik weet niet echt wat ik erover moet zeggen :-\. Maar het lijkt me toch dat we het er allemáál wel over eens zijn dat een slechte jeugd, of iets anders, nooit een excuus mag zijn voor zoiets...

Annuh, hoe ging je volleybaltoernooi vandaag? dat was toch vandaag?
Ster, hoe gaat t met de seemusee waar je zo vroeg voor moest opstaan? ;) :P
Anne-Marie, wat een goeie cijfers allemaal! Zo lang mogelijk volhouden he! Daan jij mag daarentegen wel ns wat aan je Frans gaan doen he! :P
We behandelen nu "De Fiets"
hihi, das n café in Nijmegen... ;D :P

Jos, mooi dat het goed gaat met je voorbereidingen voor je speurtocht!
Bertha, ik verheug me op je ontzettend boeiende dingen als je eindelijk alles verticaal gelezen hebt...! ;)
Han, je hebt het zeker wel weer druk in de bakkerij he...? Mn vader ging daarnet ook vlaaien kopen voor morgen... moest ik wel aan jou denken ;). Dat mijn vader nu ook die arme vermoeide gestreste mensjes in die winkel nog meer werk opleverde...
Oh en verder Han, waar slaat je sig op? Heb ik iets gemist...? Ik zie m nu pas... ben je 'n belangrijk iets/iemand verloren...? :-\ :-X

Oja, btw, mn ouders zijn toch niet vergeten om ER op te nemen zondag, of eik maandag de herh want zondag waren ze t wel vergeten ;D, dus dat kan ik zo gaan kijken en dan kan ik eindelijk meepraten over iets waar zo te lezen eik toch niet over gepraat wordt... ???

Fijne dag iedereen!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11937 Gepost op: 20-09-2003, 19:08:23 »
Hallo mensjes!

Zoals Annemieke al zei, ik had een volleybaltoernooi :) . Ging eigenlijk best wel bagger. Ik ging inspelen en meteen voelde ik weer pijn in m'n pols. Koelen dus en met een sjaggie gezicht langs de kant zitten. We wonnen wel (nou... joepie... ik had liever gespeeld). De tweede wedstrijd heb ik gewoon gespeeld, ik heb door de pijn heengebeten en die was na een tijdje ook weer weg. Toch maar weer eens langs de dokter gaan...  :-\ . Heb ook nog ruzie gemaakt met iemand uit m'n team die ook sjaggie was, maar ik heb later m'n gelijk gekregen ;D van haar. Ikke himmel blij. De tweede wedstrijd hebben we ook gewonnen, volgende week de eerste competitiewedstrijd.
Verder zit ik nu dus gezellig boven. M'n moeder heeft een vriend op bezoek die normaal in Frankrijk woont, een ex-lover. Dus of ik op wilde rotten. Het liefst bij iemand logeren, maar dat ging niet lukken, ik kon niemand vinden helaas. Dus moet ik de hele avond boven doorbrengen. Nou is dat niet zo'n ramp, de pc staat boven, ik heb een tv en de oude video boven (De video speelt af met strepen en hele rare kleuren, maar het gaat om het idee, toch?). Dus ik vermaak me wel. De nieuwe Donald Duck is ook binnen ;D YAY!
Ga zo even het forum doorlezen... gaan er mensen mee naar het Noorder Dierenpark in Emmen? Wel even laten weten natuurlijk! En ik ben ook nog steeds geinteresseert wat JIJ vroeger/ooit/nu het leukste onderwerp vond bij Natuurkunde.

Kussies, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #11938 Gepost op: 20-09-2003, 20:55:48 »
Heej mensen,

Jeuj, ik ben vandaag dus naar Groningen geweest.! :)

We waren om kwart over 10 al bij Ikea.. daar eerst dus rondgekeken. En ik heb zo'n vaas gekocht waar ik zo'n nepbloem in ga doen, 3 kaarsenhouders zegmaar enn, en van diej blauwe steentjes die je als versiering ergens op je kamer neer kan kwakken. :) Wel errug koel iig.! Daarna gingen we dus naar 't centrum, eerst een zwarte lange winterjas gekocht.. Precies zoiets als ik zocht, heel vett.! En nog hele koele sjaal + muts drbij.! Ennemm.. verder nog een best wel wijde broek en miss nog schoenen. Alleen maandag hoor ik of ze ze wel konden bestellen in die maat die ik nodig hebb.. Iig, was erg leuk en ben goed geslaagd.! :D Ik heb wel ff webcam foto's gemaakt van mn nieuwe kleren.. die laat ik wel ff in het foto-topic zien. :) Jeujj... ben wel blij dat ik eindelijk eens geslaagd ben in kleren kopen..  Ook lekker bij de V&D gegeten enzow..

een beetje...? ::) :-X
zucht... je bent voorspelbaar, ik wist dat je dit zou gaan zeggen...

Annuh,, irri dat je weer last van je pols had tijdens 't volleyballen.! Khoop dat 't wel snel beter gaat... En tuurlijk ga ik meej naar de dierentuin als Emmen-bewoonster. ;) Maar dat staat ook al wel int topic..

Ik ga ff bijlezen.. doehjj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11939 Gepost op: 20-09-2003, 23:10:04 »
zucht... je bent voorspelbaar, ik wist dat je dit zou gaan zeggen...
ja en zoiets verwachtte ik dan weer wel :P maar ja je vraagt erom he...
Leuk dat je zo goed geslaagd bent! Ik ga zo kijken int fototopic!

Nah, daarnet ging ik dus ER kijken dat mn ouders maandag voor me hadden opgenomen, bleek er iets mis te zijn en was er helemaal geen geluid bij!! :( Echt superirritant, kheb t toch maar gekeken want kwas wel nieuwsgierig enzow en gelukkig gelukkig werden n paar mensen ondertiteld *pfiew*. Kvond t wel jammer dat die lieve theaterstudent weg moest - althans, ik heb het zo begrepen als dat ie weg moest, kon natulijk geen uitleg horen of zo ::). Ik hoop iig de volgende afl wel te zien maar dan zal ik ook wel in de trein zitten dus zal toch ook wel opnemen worden, hopelijk lukt t dan wat beter of zo... Het lijkt me op zich wel leuk, naja, niet onleuk... Alleen kan ik toch nog steeds niet het anti-widm-lookalikes-gevoel (zeg maar ::)) helemaal van me afzetten...

Mn broer belde net nog uit Zweden, wel leuk om weer ns wat van hem te horen. Gaat ammaal goed daar. En morgen ga ik mn birthday alvast vieren voor mn familie dus ik ga nu maar eens naar bed! Doegdoeg welterusten iedereen!