Annemieke! En er komen vast wel veel mensen op je verjaardag!
nou, lief dat je dat zegt hoor, maar ik vind het aardig tegenvallen. Ik had wel gedacht dat
de meeste mensen van de universiteit af zouden zeggen, tis ver weg natulijk en zo goed ken ik ze ammaal nog niet, maar
iedereen?! Ws komt er hemaal niemand vd uni... 1 iemand in principe wel maar als ze de enige is heeft ze niet zo'n zin, wat ik dan ook wel weer kan bedenken... Tsja niets aan te doen en sommigen hebben dan ook weer hele goede redenen enzo, maar ik baal er wel erg van. Verder nog n paar afzeggingen, van mensen die ik wel al iets langer ken maar ook ver weg wonen, majah, gelukkig toch eigenlijk ook een hoop mensjes die wel komen (positief denken he...). Ik ben er gister en eergister al de hele tijd chago over geweest, ging zelfs mensen opbellen om ff tegen hen te kunnen klagen (he Daan...) maar nu wil ik nie meer chago zijn, morgen vier ik ook nog mn verjaardag voor de familie, das ook leuk, en donderdag op de dag zelf ga ik wel uit met aardig wat mensjes in Nijmegen, dus eik heb ik gewoon 3 feestjes. Zou dan leuk zijn geweest als er ook n paar uit Nijmegen op mn feest hier kwamen maar als niet, tsja och... Volgend jaar mss of zo...
Mja das btje wraakzuchtig he.. maar dat ben ik wel een beetje..
een beetje...?
Annemieke, wat voor een winterjas heb je?! Leuk dat je die gekocht hebt iig.!
thx! ik wilde eens iets anders dan die korte dikke van vorig jaar (klinkt n btje raar, maar jullie kunnen je t model voorstellen (en/of hebben m wel ns gezien)), en nu heb ik een vind ik zelf erg mooie
lange jas gevonden, corduroy oid aan de buitenkant, dus dat ziet er wel ff heel anders uit! Ben dr erg blij mee.
Over het gebeuren in Tilburg... ik weet niet echt wat ik erover moet zeggen :-\. Maar het lijkt me toch dat we het er allemáál wel over eens zijn dat een slechte jeugd, of iets anders, nooit een excuus mag zijn voor zoiets...
Annuh, hoe ging je volleybaltoernooi vandaag?
dat was toch vandaag?Ster, hoe gaat t met de seemusee waar je zo vroeg voor moest opstaan?
Anne-Marie, wat een goeie cijfers allemaal! Zo lang mogelijk volhouden he! Daan jij mag daarentegen wel ns wat aan je Frans gaan doen he!
We behandelen nu "De Fiets"
hihi, das n café in Nijmegen...
Jos, mooi dat het goed gaat met je voorbereidingen voor je speurtocht!
Bertha, ik verheug me op je ontzettend boeiende dingen als je eindelijk alles verticaal gelezen hebt...!
Han, je hebt het zeker wel weer druk in de bakkerij he...? Mn vader ging daarnet ook vlaaien kopen voor morgen... moest ik wel aan jou denken
. Dat mijn vader nu ook die arme vermoeide gestreste mensjes in die winkel nog meer werk opleverde...
Oh en verder Han, waar slaat je sig op? Heb ik iets gemist...? Ik zie m nu pas... ben je 'n belangrijk iets/iemand verloren...? :-\
Oja, btw, mn ouders zijn toch niet vergeten om ER op te nemen zondag, of eik maandag de herh want zondag waren ze t wel vergeten
, dus dat kan ik zo gaan kijken en dan kan ik eindelijk meepraten over iets waar zo te lezen eik toch niet over gepraat wordt...
Fijne dag iedereen!