Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106886 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11940 Gepost op: 21-09-2003, 16:18:32 »
ja en zoiets verwachtte ik dan weer wel :P maar ja je vraagt erom he...
Waarom vraag ik er nou weer om?! Ik zeg gewoon dat ik wel btje wraakzuchtig ben, helemaal niet doelend op dát maar gewoon in het algemeen. Anders kan ik nooit zoiets meer zeggen zonder dat jij daar weer op zo'n manier op gaat reageren... om mij daar weer aan te herinneren.!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11941 Gepost op: 21-09-2003, 17:09:09 »
Annemieke, hoe was je verjaardagsfeestje voor de familie? Of is 't nog in volle gang? Jammer dat er veel mensen zich afgemeld hebben voor je andere feestje, maar ik hoop dat degenen die je 't meest dierbaar zijn toch komen en dat je toch 'n hele gezellige tijd hebt.  :)

Ik ben er eindelijk weer na 'n paar dagen 'n heel druk schema te hebben gehad. Donderdag had ik de hele dag les en ben ik na de les naar m'n broer toe gesneld om daar de foto's (lees: piepkleine fotootjes die als negatieven dienen), die we hebben laten knippen voor de zilveren bruiloft van m'n ouders. te bekijken. Verrassend genoeg waren ze eigenlijk allemaal wel leuk!  :D  Eindelijk 'ns foto's waar ik helemaal tevreden mee was! 't werd wel erg moeilijk om 'n keuze te maken tussen 4 verschillende foto's, maar we zijn uiteindelijk uitgekomen bij de foto waarbij we allebei lachten. (op de andere 3 keek m'n broer wat serieuzer) Vrijdagavond zijn we naar de fotograaf geweest om door te geven welke foto's we willen hebben, in welke afmetingen en welke lijstjes we erbij wilden. M'n ouders krijgen 1 grote foto van ons samen in 'n mooie lijst met daarbij 2 kleinere foto's van ons apart in bijpassende lijstjes. M'n broer en ik hebben verder ook allebei 'n foto besteld voor onszelf.  :)

Op donderdagavond moest ik, nadat ik ben m'n broer ben geweest, ook nog oefenen voor ons optreden in de discotheek volgende week zaterdag. We zijn eerst bij iemand bij elkaar gekomen om daar wat afspraken te maken over kleding en 't stof te knippen dat we gekocht hadden. (Van dit stof maken we linten en dergelijke om bij onze outfit om polsen of zo te knopen) Daarna zijn we naar de discotheek geweest. We hebben in totaal daar wel 2 uur geoefend. 't ging bij mij best goed vond ik. Alleen waren er 2 anderen waarbij eigenlijk alles fout ging wat maar fout kon gaan. Ik hoop dat 't volgende week 'n stuk beter gaat als 't voor de echt is.  :-\

Die avond was ik dus erg laat terug (0.00 uur!) terwijl ik de volgende morgen weer vroeg op moest om 't 1ste uur naar school te gaan. Na de hele dag school ben ik dus nog met m'n broer naar de fotograaf geweest en moest ik naar 'n feest van m'n oom en m'n neef. M'n oom was jarig geweest en m'n neef was geslaagd voor de opleiding psychologie. Ik ben echter niet zo heel lang gebleven omdat ik gisteren weer vroeg op moest om te werken.

Gisteren om 7.00 uur begonnen met werken tot maar liefst 18.00 uur. Daarna heb ik me heel erg moeten haasten met eten en douchen enzo, omdat we om 19.30 uur weer moesten vertrekken naar Tilburg. Daar ben ik dus gisterenavond met 8 neven en nichten uitgeweest. 't was erg gezellig, maar 't werd ook erg laat. Ik lag pas om 5.30 uur in bed en was bijna 24 uur wakker geweest doordat ik zo vroeg op was om te werken. Vanmorgen moesten we ook weer vroeg opstaan (9.30 uur), omdat een van m'n nichten moest volleyen om 12.00 uur en we nog de hele weg terug moesten rijden.

Al met al waren 't erg geslaagde dagen, maar ik ben wel kapot nu. Ik heb veels te weinig slaap gehad en weer helemaal geen tijd om wat voor school te doen. Hopenlijk hou ik daar volgende week wat meer tijd voor over en dat slaapgebrek lossen we maar op door vanavond vroeg (lees: net na ER!) naar bed te gaan.

Oh en verder Han, waar slaat je sig op? Heb ik iets gemist...? Ik zie m nu pas... ben je 'n belangrijk iets/iemand verloren...? :-\ :-X

't is niet 'n uitspraak die specifiek op mij betrekking heeft hoor. 't is 'n uitspraak uit 'n liedje van Rowwen Heze, dat ik erg mooi vind. En ik ben 't gewoon eens met die uitspraak en daarom heb ik 'm als handtekening nu.  :)

Iedereen 'n fijne avond nog!
« Laatst bewerkt op: 21-09-2003, 18:03:11 door Han13 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #11942 Gepost op: 21-09-2003, 17:40:53 »
Jeejtje, Han, ik dacht dat ik het druk had! Maar die foto's he, ik weet zeker dat je ouders die helemaal geweldig zullen vinden :) . En alsie is afgedrukt, kan je er vast wel eentje inscannen ;) .
Ik heb vandaag eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Ik heb een uurtje getennist, en dat was het dan weer! Ow, even in de zon gezeten 8) . En eigenlijk moet ik nog huiswerk maken, maar daar heb ik absoluut geen zin in. We hebben een krantenartikel gekregen over PVC en daarbij zijn allemaal scheikundige vragen bedacht... hoe moet ik dat oooit beantwoorden? Daar ben ik zoooooooo slecht in!
Morgenmiddag heb ik een workshop bordschrijven ;D dan ga ik leren hoe ik netjes en leesbaar en recht op het bord kan schrijven. Ben benieuwd, vooral met recht zal ik veel moeite hebben.
Vanavond Feyenoord-PSV kijken, ik heb de uitslag al gehoord en ik zal hem niet verklappen, maar ik ben benieuwd hoe het zo ver heeft kunnen komen!

Fijne avond nog!
Kus, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11943 Gepost op: 21-09-2003, 17:46:58 »
...maar ik ben benieuwd hoe het zo ver heeft kunnen komen!
?? Hier,., nu zeg je dr al wat over ja... ::) *is wel erg benieuwd wat Annuh daar mee bedoeld...  :-\ nog anderhalf uur.. iets minderr. *Feyenoorrrd* ze hebben gwn gewonnen,,, ik voel ut.!

Mooi dat de foto's goed gelukt zijn Han..! En leuk dat je 't gezellig was de afgelopen drukke dagen voor jouw...

Ik ga zo maar weer latijn of duits verder leren.. morgen rep duits en so latijn. Whehh... en de knoop van mn nieuwe broek is draf. >:(
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11944 Gepost op: 21-09-2003, 18:48:21 »
?? Hier,., nu zeg je dr al wat over ja... ::) *is wel erg benieuwd wat Annuh daar mee bedoeld...  :-\ nog anderhalf uur.. iets minderr. *Feyenoorrrd* ze hebben gwn gewonnen,,, ik voel ut.!

Nog 20 minuten, dan weet je het! Ik ga ook voor de tv zitten, ben echt benieuwd!

Net heb ik gegeten ;D (wat een nieuws ;) ) We hadden bisto-aardappeltjes en hamburgers (niet met broodjes maar alleen het vlees) en sla, was best wel lekker :) Eigenlijk heb ik echt niets boeiends te melden :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11945 Gepost op: 21-09-2003, 19:32:21 »
Nog 20 minuten, dan weet je het! Ik ga ook voor de tv zitten, ben echt benieuwd!
Ja ik weet het... :( Maar hoezo "hoe het zover heeft kunnen komen"?? Dat PSV met 3-1 heeft gewonnen..?  :-\

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11946 Gepost op: 21-09-2003, 20:09:20 »
mss hadden ze verwacht dat feyenoord makkelijk zou gaan winnen net als bij ajax
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11947 Gepost op: 21-09-2003, 20:10:17 »
Ja die ;) Ik vond Feyenoord wel heel erg slecht hoor, eigenlijk! En Ajax trouwens ook, maar vond het wel leuk dat Bouchari scoorde ;D .

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11948 Gepost op: 21-09-2003, 20:17:24 »
Ik vond Feyenoord wel heel erg slecht hoor, eigenlijk!
Feyenoord makkelijk winnen van PSV?? :-\  Had je dat verwacht? Terwijl Feyenoord de hele tijd al niks is..? Tjaah.. Feyenoord was weer niet goed, integendeel. Ben benieuwd hoe ze 't donderdag gaan doen..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11949 Gepost op: 21-09-2003, 20:32:54 »
Feyenoord makkelijk winnen van PSV?? :-\  Had je dat verwacht? Terwijl Feyenoord de hele tijd al niks is..? Tjaah.. Feyenoord was weer niet goed, integendeel. Ben benieuwd hoe ze 't donderdag gaan doen..

Heb jij nog hoop dan? Ik echt niet... trouwens sowieso niet voor het Nederlandse voetbal. Ik hoorde laatst iemand op de radio zeggen: De Nederlandse economie is een afspiegeling van het Nederlandse voetbal. Klopt wel hoor!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #11950 Gepost op: 21-09-2003, 20:39:12 »
Heb jij nog hoop dan?
Hoop voor Feyenoord? Tuurlijk.! Ik heb iig geen hoop meer voor het Nederlands elftal zolang ze het niet heel erg gaan reorganiseren..

edit meer dan 'n uur later: ooh bah lkkr saai... nix gepost sindsdien..
« Laatst bewerkt op: 21-09-2003, 21:54:36 door @miesh »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11951 Gepost op: 21-09-2003, 22:50:08 »
Hehe, dan zal ik eens even iets posten. Niet dat ik veel boeiend heb te melden (zoals wel vaker vandaag ;) ). Ik ga dus zo slapen en heb even Keizer Kuzco in de video gepropt, om die te bekijken voor het slapen gaan.

........

Dat was de boeiende mededeling voor vandaag ::) ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11952 Gepost op: 22-09-2003, 00:11:19 »
Ik zie dat nemesis niet helemaal begrepen heeft wat ik wilde zeggen over mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad: ik zal zeggen wat ik ermee heb bedoeld: het argument wordt veel te vaak gebruikt, als iemand een ander zonder aanwijsbare reden mishandelt, op wat voor manier dan ook. Zo iemand hoopt daardoor (een deel van) zijn/haar straf te ontlopen. Er is overigens nooit een reden een ander te mishandelen. Lekker gemakkelijk, om op deze manier een rechter zand in de ogen te strooien, maar de rechters die zich op deze manier een loer laten draaien, zijn ook geen knip voor de neus waard.

Iemand die het slachtoffer wordt van een mishandeling door een ander, die zich op verzachtende omstandigheden beroept, ZOALS een moeilijk verleden, heeft vaak het nakijken als het erop nakomt schadevergoeding van de dader te krijgen. Daders worden in dit tolerante landje veel te veel beschermd, slachtoffers blijven in de kou staan. En dat is waar vooral de rechters in ons land zich voor moeten doodschamen. Zij krijgen er dik voor betaald om een eerlijk oordeel te vellen, een slachtoffer van geweld vraagt er toch zeker niet om mishandeld te worden?

Ja, ik weet het, dit is eigenlijk een te zwaar onderwerp voor de molshoop, maar ik wilde het toch even kwijt.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11953 Gepost op: 22-09-2003, 15:30:45 »
Speciaal voor Jos: een luchtig onderwerp ;)

Ik heb m'n diploma bordschrijven gehaald ;D !! Niet dat het zo heel veel voorstelde, maar het was wel humor. Eerst moesten we het handschrift oefenen (ga terug naar groep 3, waar je aan elkaar leert schrijven), en toen tekstjes op het bord schrijven. Steeds laten beoordelen en als het goed was, mocht je naar een volgend onderdeel (= volgend tekstje). De een na laatste werd beoordeeld aan de hand van een checklist en daarna moest je een nieuwe tekst gaan halen (die helemaal in plastic was geseald... sjiek hoor ;) ). Die helemaal opgeschreven (het laatste woord paste niet meer op het bord, heb ik op een ander bord geschreven ;D ) en weer laten controleren. Het was heel netjes en leesbaar, de regelafstand was goed, ik moet alleen nog oefenen op de r en de z, maar dat komt wel goed. Conclusie: Je hebt het gehaald ;D !!! Feestje!!!

Verder vandaag op school gezeten, bij Milieukunde. Echt, de leraar ging vanalles uitleggen en ik zat zo van :o :o :o !!! Ik snapte er echt zooooooooo weinig van! Maar dat komt allemaal wel goed! Ik heb ook een onderwerp voor m'n minilesje (bedankt voor jullie hulp om iets uit te kiezen). Uiteindelijk heb ik gekozen voor Energiebronnen. Je weet wel, met fossiele brandstoffen en duurzame bronnen etc. Dat dan op een 2 MAVO-niveau uit proberen te leggen en interactie met de leerlingen, en het komt goed :) .

Vanavond nog trainen, kijken of m'n pols het houdt...  :-\

Kussies, Anne

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11954 Gepost op: 22-09-2003, 15:41:03 »
wat zei de dokter van je pols dan? Je was zaterag toch nog langs geweest?

edit: in je berichtje stond "gaan" ipv "gegaan"  :-X

goed lezen idefix !!!! ;D
« Laatst bewerkt op: 22-09-2003, 15:43:46 door idefix »
we're back :(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11955 Gepost op: 22-09-2003, 15:42:47 »
Nee, ik (m'n moeder ;D ) ga vandaag bellen voor een afspraak, dus dat wordt volgende week waarschijnlijk.

wat zei de dokter van je pols dan? Je was zaterag toch nog langs geweest?

edit: in je berichtje stond "gaan" ipv "gegaan"  :-X

goed lezen idefix !!!! ;D

EDIT: Goed bezig, Herman ;D
« Laatst bewerkt op: 22-09-2003, 16:59:43 door Annuh »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11956 Gepost op: 22-09-2003, 16:51:55 »
Annuh, kun je voor het bordschrijven ook al een diploma halen? Gefeliciteerd. Heb je daar ook diploma A t/m E in, of iets dergelijks? Ik kon al op het schoolbord schrijven, toen ik in de eerste klas lagere school zat, dat wat nu groep drie wordt genoemd. Alleen: ik had er wel een stoel bij nodig ;), misschien dat ik er daarom geen diploma voor heb gekregen.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11957 Gepost op: 22-09-2003, 16:58:56 »
Het is gewoon 1 diploma en het is een stuk moeilijker dan de meesten denken hoor! Er was ook een jongen die het helemaal niet kon, die had er super veel moeite mee. Dat kon ik niet helemaal volgen, omdat ik het dan weer heel makkelijk vond, maar dan nog.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11958 Gepost op: 22-09-2003, 17:42:48 »
Ik zit je ook alleen maar op de kast te jagen. Het is net als spreken in het openbaar. In een kleine kring heb je vaak het hooste woord, maar als je voor een grote groep onbekenden moet spreken, kun je geen fatsoelijk woord eruit krijgen.

Het lijken hele eenvoudige dingen, net zoals het vastknopen van je schoenveters. Als je dat nog nooit hebt gedaan, weet je ook niet hoe dat moet. En zo zijn er dus talloze voorbeelden. Hoe weet jij bijvoorbeeld, als je om je moeder roept, HOE je dat moet doen? Je zult toch eerst de juiste woorden daarvoor moeten hebben aangeleerd. Of zijn er hier mensen, die dat uit zichzelf wisten? :D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11959 Gepost op: 22-09-2003, 18:44:22 »
Citaat
Johan Stekelenburg (61) overleden 22-09-2003

Johan Stekelenburg is vanmiddag overleden. De prominent PvdA'er, oud-vakbondsleider en sinds zes jaar burgemeester van Tilburg, leed aan slokdarmkanker. Hij is 61 jaar geworden en laat een vrouw en twee kinderen achter.

Stekelenburg overleed thuis in Tilburg, temidden van familie. Afgelopen week legde hij zijn werkzaamheden neer om al zijn energie te kunnen steken in een chemokuur. Een aantal weken geleden zei hij in een interview al te vrezen "deze strijd niet te winnen".

In januari onderging Stekelenburg een operatie. Hij herstelde aanvankelijk, maar daarop volgde een terugslag. Er werden nieuwe tumoren gevonden die met chemotherapie werden behandeld. In mei ging de burgemeester weer aan het werk. Hij wist dat hij ernstig ziek was, maar wilde de strijd niet opgeven en liet zich dit jaar herbenoemen als burgemeester.

Kandidaat-premier
Stekelenburg, geboren in Maarssen, werd in 1997 burgemeester van Tilburg. In januari dit jaar werd hij, evenals burgemeester Job Cohen van Amsterdam, benaderd als kandidaat-premier voor de PvdA. Hij zag daar vanwege zijn ziekte vanaf.

Voor zijn tijd in Tilburg had hij landelijke bekendheid verworven met zijn vakbondswerk, vooral als voorzitter van de FNV. Na zijn studie personeelswerk vervulde hij tussen 1966 en 1988 verschillende functies bij de Metaalbedrijfsbond NVV in Friesland en de industriebond FNV in Arnhem, Den Haag en Rotterdam.

Charismatisch
In 1984 klom hij op tot lid van het Federatiebestuur van de FNV. In 1988 volgde hij Wim Kok op als voorzitter van Nederlands grootste vakcentrale. De charismatische Stekelenburg leidde de FNV negen jaar lang.

Als burgemeester van Tilburg volgde Stekelenburg 'straatvechter' Gerrit Brokx op, die veel voor de stad had weten te bereiken. De nieuwe burgemeester, door Tilburgers kortweg 'De Stekel' genoemd, stond bekend als harde werker en zette zich voor honderd procent in voor de stad.

De sociaal-democraat lanceerde de agelopen jaren een aantal opvallende ideeën, zoals het plan om koffieshops legaal te bevoorraden. De laatste maanden was hij vooral in het nieuws met zijn voornemen de criminaliteit onder Antilliaanse jongeren keihard aan te pakken.

Stekelenburg wordt 29 september in besloten kring gecremeerd. Voorafgaand daaraan vindt een afscheidsbijeenkomst plaats in de Heikese kerk in Tilburg. Het Tilburgse gemeentebestuur heeft besloten de werkzaamheden van de wethouders tot de crematie zo veel mogelijk te beperken. 

Bron: http://www.nos.nl

Dat vind ik echt erg. Hij was al kei lang ziek en was met z'n werk opgehouden om te vechten tegen z'n ziekte... en dan is het hem niet gelukt. De afgelopen zomer heeft hij ook heel veel gezeik over zich heengehad. Ik was het ook niet eens met wat hij af en toe zei, maar toch vond ik hem een goede burgemeester.