Annemieke, hoe was je verjaardagsfeestje voor de familie? Of is 't nog in volle gang? Jammer dat er veel mensen zich afgemeld hebben voor je andere feestje, maar ik hoop dat degenen die je 't meest dierbaar zijn toch komen en dat je toch 'n hele gezellige tijd hebt.
Ik ben er eindelijk weer na 'n paar dagen 'n heel druk schema te hebben gehad. Donderdag had ik de hele dag les en ben ik na de les naar m'n broer toe gesneld om daar de foto's (lees: piepkleine fotootjes die als negatieven dienen), die we hebben laten knippen voor de zilveren bruiloft van m'n ouders. te bekijken. Verrassend genoeg waren ze eigenlijk allemaal wel leuk!
Eindelijk 'ns foto's waar ik helemaal tevreden mee was! 't werd wel erg moeilijk om 'n keuze te maken tussen 4 verschillende foto's, maar we zijn uiteindelijk uitgekomen bij de foto waarbij we allebei lachten. (op de andere 3 keek m'n broer wat serieuzer) Vrijdagavond zijn we naar de fotograaf geweest om door te geven welke foto's we willen hebben, in welke afmetingen en welke lijstjes we erbij wilden. M'n ouders krijgen 1 grote foto van ons samen in 'n mooie lijst met daarbij 2 kleinere foto's van ons apart in bijpassende lijstjes. M'n broer en ik hebben verder ook allebei 'n foto besteld voor onszelf.
Op donderdagavond moest ik, nadat ik ben m'n broer ben geweest, ook nog oefenen voor ons optreden in de discotheek volgende week zaterdag. We zijn eerst bij iemand bij elkaar gekomen om daar wat afspraken te maken over kleding en 't stof te knippen dat we gekocht hadden. (Van dit stof maken we linten en dergelijke om bij onze outfit om polsen of zo te knopen) Daarna zijn we naar de discotheek geweest. We hebben in totaal daar wel 2 uur geoefend. 't ging bij mij best goed vond ik. Alleen waren er 2 anderen waarbij eigenlijk alles fout ging wat maar fout kon gaan. Ik hoop dat 't volgende week 'n stuk beter gaat als 't voor de echt is. :-\
Die avond was ik dus erg laat terug (0.00 uur!) terwijl ik de volgende morgen weer vroeg op moest om 't 1ste uur naar school te gaan. Na de hele dag school ben ik dus nog met m'n broer naar de fotograaf geweest en moest ik naar 'n feest van m'n oom en m'n neef. M'n oom was jarig geweest en m'n neef was geslaagd voor de opleiding psychologie. Ik ben echter niet zo heel lang gebleven omdat ik gisteren weer vroeg op moest om te werken.
Gisteren om 7.00 uur begonnen met werken tot maar liefst 18.00 uur. Daarna heb ik me heel erg moeten haasten met eten en douchen enzo, omdat we om 19.30 uur weer moesten vertrekken naar Tilburg. Daar ben ik dus gisterenavond met 8 neven en nichten uitgeweest. 't was erg gezellig, maar 't werd ook erg laat. Ik lag pas om 5.30 uur in bed en was bijna 24 uur wakker geweest doordat ik zo vroeg op was om te werken. Vanmorgen moesten we ook weer vroeg opstaan (9.30 uur), omdat een van m'n nichten moest volleyen om 12.00 uur en we nog de hele weg terug moesten rijden.
Al met al waren 't erg geslaagde dagen, maar ik ben wel kapot nu. Ik heb veels te weinig slaap gehad en weer helemaal geen tijd om wat voor school te doen. Hopenlijk hou ik daar volgende week wat meer tijd voor over en dat slaapgebrek lossen we maar op door vanavond vroeg (lees: net na ER!) naar bed te gaan.
Oh en verder Han, waar slaat je sig op? Heb ik iets gemist...? Ik zie m nu pas... ben je 'n belangrijk iets/iemand verloren...? :-\
't is niet 'n uitspraak die specifiek op mij betrekking heeft hoor. 't is 'n uitspraak uit 'n liedje van Rowwen Heze, dat ik erg mooi vind. En ik ben 't gewoon eens met die uitspraak en daarom heb ik 'm als handtekening nu.
Iedereen 'n fijne avond nog!