Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106891 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #11960 Gepost op: 22-09-2003, 20:10:35 »
Zonder veel eraan toe te voegen, Annuh, ik ben het met je eens. Vooral de manier waarop hij door een stelletje leeghoofden is aangevallen de laatste tijd, vond ik heel erg.  Ik zei het vorige week al tegen mijn moeder, toen ik het bericht las op teletekst, dat hij opnieuw zijn taken moest neerleggen: dat doet hij niet zomaar.

Je hoeft het lang niet altijd met iemand eens te zijn, om toch te schrikken van iemands overlijden.

Ik vind het helemaal niet erg om ook een bericht als dit in dit topic te lezen, in een echte bar worden namelijk ook weleens serieuze dingen gemeld. Ik had het bericht dus nog niet eerder gehoord.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11961 Gepost op: 22-09-2003, 22:21:20 »
Ik heb net op het journaal gezien hoe mensen bloemen neerlegden bij het stadhuis, dat ga ik morgen ook doen na schooltijd, heb ik mezelf voorgenomen. Of woensdag, als ik dan tijd heb. Ook zag ik net op TilburgTV een reportage over Stekelenburg, hoe snel hij verouderd was door z'n ziekte. Echt verschrikkelijk. En hij was pas 61! Dat is m'n moeder over 8 jaar ook! Dat vind ik dan onvoorstelbaar...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #11962 Gepost op: 23-09-2003, 12:58:16 »
Weet iemand wanneer ER wordt herhaald??
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11963 Gepost op: 23-09-2003, 13:00:06 »
een herhaling zoals vorige week was komt er niet, wel is er iedere week voordat de aflevering begint een lange samenvatiing van de vorige week.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11964 Gepost op: 23-09-2003, 14:08:01 »
Weet iemand wanneer ER wordt herhaald??

ER, nu iedere dag op Net5 om 18.30u ;) Dat is de ER die ik wel volg, zeg maar ;) .

:o :o Ik ben aan het spijbelen! Heb namelijk eigenlijk tot 17.15u les, maar daar had ik echt geen zin in, dus ik heb om half 1 de bus gepakt en ben naar huis gegaan  :-X niet verklappen he .

Oe, een ongeluk in de straat! Twee auto's op elkaar geknald... Verder niets aan de hand, beetje lampje kapot. Gelukkig maar. En nee, ik heb verder inderdaad niets te vertellen :P

Fijne dag nog!

P.S. Owja! Heeft er iemand Encarta ofzo? Of een medische cd-rom? Ik moet namelijk een goed plaatje hebben van een kniegewricht of ellebooggewricht. :-\

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11965 Gepost op: 23-09-2003, 14:26:39 »
 ik ook! (al vind ik het nog steeds jammer dat de Sisters ervoor moesten wijken....)

kijk jij ook wel eens naar die serie die erna komt? Will & Grace. vind ik ook wel een leuke serie.

edit: met een kwootje is het duidelijker.....
ER, nu iedere dag op Net5 om 18.30u ;) Dat is de ER die ik wel volg, zeg maar ;) .

we're back :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11966 Gepost op: 23-09-2003, 14:44:26 »
kijk jij ook wel eens naar die serie die erna komt? Will & Grace. vind ik ook wel een leuke serie.

Will & Grace is echt 'n hele leuke serie!  :D  Ik moet daar iedere keer weer heel erg bij lachen....vooral om Jack.  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11967 Gepost op: 23-09-2003, 14:45:49 »
een herhaling zoals vorige week was komt er niet, wel is er iedere week voordat de aflevering begint een lange samenvatiing van de vorige week.
niet?!?? ow popoi dan heb ik deze afl helemaal gemist... (mn ouders zouden t gisteravond opnemen...) Bij de eerste al geen geluid, nah, kdenk dat ik dan maar beter kan ophouden het te volgen :-\.

Han: lief dat je dat zo zei over mn verjaardag, en ja, de meeste echt goede vrienden komen wel (ook niet allemaal maar toch, tevredenstellende score ;D) gelukkig.
Mooi dat jullie foto zo mooi was geworden!

Annuh, gefeli met je borschrijfdiploma!
En tsja over die burgemeester kan ik erg weinig zeggen want ik weet echt helemaal niets van m...

Ik heb deze week nogal drukke week, gister theatersport (errug leuk), vanavond reünie van cabaret...!!! (zometeen op de trein springen en vanavond nog terug...) en dan donderdag natuurlijk feestuh, maar ook nog theatersport bij die andere vereniging, want daar ben ik door de eerste ronde, had ik dat al verteld?? en dan natulijk feest vant weekend, en zondag jp! Wel onwijs leuk allemaal maar tussendoor moet ik ook een referaat voorbereiden voor Grieks (ik hou t over de moeder van Jason, erg weinig over te vinden maja t mag ook maar 2 minuten duren oid) en natulijk de wekelijkse vertalingen enz... Dus ik zal niet heel veel forummen...! Ws donderdagavond wel ff! Tot dan!

liefs, Annemieke

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #11968 Gepost op: 23-09-2003, 14:46:31 »
Will & Grace is echt 'n hele leuke serie!  :D  Ik moet daar iedere keer weer heel erg bij lachen....vooral om Jack.  ;D

ja jack is geweldig, echt zo'n lekkere standaardnicht. en karen is ook leuk.....
de serie zou dan ook jack en karen mogen heten wat mij betreft...  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11969 Gepost op: 23-09-2003, 15:10:47 »
Succes met alles, maar vooral ook veel plezier Annemieke!  :)

ja jack is geweldig, echt zo'n lekkere standaardnicht. en karen is ook leuk.....
de serie zou dan ook jack en karen mogen heten wat mij betreft...  ;D

Idd!  ;D 

Karen heeft zo'n heerlijke irritante stem. En dat commentaar dat ze iedere keer levert op de kleding van Grace. Heerlijk gewoon.  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11970 Gepost op: 23-09-2003, 15:26:42 »
Nog even doorposten mensen, en we hebben alweer een feestje: de 600e pagina van de molshoop is aanstaande.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #11971 Gepost op: 23-09-2003, 17:15:01 »
en das niet met voor veel topics weggelegd. :) :) :)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #11972 Gepost op: 23-09-2003, 17:20:21 »
nog maar 7 te gaan
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11973 Gepost op: 23-09-2003, 22:12:49 »
6 ;)

Nee, ik zal eens iets nuttigs melden. Ga ook zo douchen trouwens, dus niet zo'n heeeeel lang berichtje.
Heb vandaag 5 uur aan m'n huiswerk gezeten... heb het nu wel helemaal af en begin er zelfs al iets van te snappen! GO ME! Het duurde ff, maar dan heb je ook wat. Heb ik toch niet voor niets gespijbeld. ;) .

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #11974 Gepost op: 23-09-2003, 23:09:28 »
5, dus :P

Heeft er iemand hier nog spinnewebbenwielen? Als je die inlevert in de efteling, krijg je twee toegangskaarten gratis voor een herfst-evenement. Je moet dan wel doordeweeks tijd hebben ervoor.
« Laatst bewerkt op: 23-09-2003, 23:11:27 door bodejosm43 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #11975 Gepost op: 24-09-2003, 00:49:53 »
Morgen ga ik het doen!

De laatste 20 pagina's doorlezen van de huiskamer bedoel ik dan. :)

P.S. Owja! Heeft er iemand Encarta ofzo? Of een medische cd-rom? Ik moet namelijk een goed plaatje hebben van een kniegewricht of ellebooggewricht. :-\

Gewoon ff Googelen !!  ;)
Ziet er wel eng uit trouwens...

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11976 Gepost op: 24-09-2003, 10:52:44 »
Hallo allemaal! Ik post voor de verandering maar eens even wat... Was officieel gestopt hier, maar dat hield ik niet lang vol natuurlijk  ;)

Annuh: Nogmaals gefeliciteerd met je bordschrijfdiploma. Ik las wat je erover schreef en dacht gelijk: zouden de leraren bij mij op school ook zon diploma hebben moeten halen? Van sommigen zou je dat echt niet zeggen namelijk...  ;)
Goed van je dat je het een beetje begrijpt allemaal... dat heb ik wat natuurkunde betreft nooit gedaan, dus GO YOU!
Heb je die bloemen nog neergelegd trouwens?

Annemieke: Veel plezier met alle leuke dingen die je nog gaat doen enzo (jezus wat een druk leven heb jij  ;) )

Bodejos: Spinnewielen  ??? Hoe zou ik daar aan moeten komen?

Met mij gaat alles prima verder... *denkt na*    nee ik maak nooit wat mee geloof ik  ;D
Heb net mn ckv3 werkstuk teruggekregen en ik had een 8.8   Terwijl ik t in 1 avondje gemaakt had... echt zo goed van mezelf!  ;D
Verder was Elmar hier gisteren. Omdat we allebei gewoon school enzo hadden was hij er echt 4 uurtjes ofzo, maar t was toch erg gezellig!
Vanmiddag ga ik heel hard Grieks woordjes leren... *heeft grote bewonderingen voor mensen als annemieke die alleen maar met grieks en latijn bezig kunnen zijn*

Tot gauw, Floortje

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #11977 Gepost op: 24-09-2003, 12:31:16 »
De laatste 20 pagina's doorlezen van de huiskamer bedoel ik dan. :)Gewoon ff Googelen !!  ;)
Ziet er wel eng uit trouwens...

Ja, dat had ik gedaan, alleen er kwamen bij mij geen goede plaatjes uit :'(

Annuh: Nogmaals gefeliciteerd met je bordschrijfdiploma. Ik las wat je erover schreef en dacht gelijk: zouden de leraren bij mij op school ook zon diploma hebben moeten halen? Van sommigen zou je dat echt niet zeggen namelijk...  ;)
Goed van je dat je het een beetje begrijpt allemaal... dat heb ik wat natuurkunde betreft nooit gedaan, dus GO YOU!
Heb je die bloemen nog neergelegd trouwens?

Tot gauw, Floortje

Alle leraren die een lerarenopleiding hebben gedaan, moeten een bordschrijfdiploma halen ;) . Maar dat is in het eerste jaar, dus dat wil niet zeggen dat ze het nu nog kunnen ;D . En de meeste docenten die op VWO en bovenbouw HAVO lesgeven, zijn mensen van de universiteit die toch maar les wilden gaan geven.
En ik heb gister bloemen neergelegd, gewoon even stilgestaan bij wat er was gebeurd en waarom... met andere mensen daar gewoon gestaan. Had wel iets heel erg speciaals.

Ik zit nu op school, heb net 4 uur dezelfde les gehad (Flankerend Onderwijs) en dat was best humor. We moeten nu eigenlijk aan opdrachten werken, maar daar heb ik geen zin in en ik heb ze al bijna af, dus dat komt wel goed. En dan heb ik zo (om 13.15u) nog twee uur Stoffen en Materialen (dat is scheikunde) en dat is op zich wel leuk, weet alleen niet meer welke docent we hebben, volgens mij wel een geschikte gast.

Floor: Waar ging je CKV 3 werkstuk over dan? En Grieks... leuk ::) ;) (nee hoor Annemieke, ik kan het een beetje... maar dan meer de Griekse termen die je tegenkomt in de natuur/scheikunde ;) ).
Heeft er iemand hier nog spinnewebbenwielen? Als je die inlevert in de efteling, krijg je twee toegangskaarten gratis voor een herfst-evenement. Je moet dan wel doordeweeks tijd hebben ervoor.

Daar maken we tijd voor ;) Heb toch op donderdag en vrijdag vrij ;) . Owja, zo nog een reader kopen om m'n diploma digitaal fotograferen morgen te halen ;) , moet ik ook een workshop voor doen.

Groetjes, Anne!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #11978 Gepost op: 24-09-2003, 12:40:36 »
Maar dat is in het eerste jaar, dus dat wil niet zeggen dat ze het nu nog kunnen ;D
Van sommigen zou je niet eens zeggen dat ze het ooit gekund hebben, maar goed  ;D

Ik zit nu op school, heb net 4 uur dezelfde les gehad (Flankerend Onderwijs) en dat was best humor.
Flankerend onderwijs?? Leg uit... (of ben ik nou weer blont dat ik niet weet wat dat is)

Mn ckv3 werkstuk ging over (houd je vast) ''Hoe kunstenaars door de eeuwen heen de invloed van kleur op personen en hun omgeving laten zien.'' ;D

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #11979 Gepost op: 24-09-2003, 13:09:54 »

Mn ckv3 werkstuk ging over (houd je vast) ''Hoe kunstenaars door de eeuwen heen de invloed van kleur op personen en hun omgeving laten zien.'' ;D

jemig, en daar schrijf jij in een avond even een werkstuk over??  :o

i'm impressed...  :)

we're back :(