De laatste 20 pagina's doorlezen van de huiskamer bedoel ik dan. :)Gewoon ff Googelen !!
Ziet er wel eng uit trouwens...
Ja, dat had ik gedaan, alleen er kwamen bij mij geen goede plaatjes uit :'(
Annuh: Nogmaals gefeliciteerd met je bordschrijfdiploma. Ik las wat je erover schreef en dacht gelijk: zouden de leraren bij mij op school ook zon diploma hebben moeten halen? Van sommigen zou je dat echt niet zeggen namelijk...
Goed van je dat je het een beetje begrijpt allemaal... dat heb ik wat natuurkunde betreft nooit gedaan, dus GO YOU!
Heb je die bloemen nog neergelegd trouwens?
Tot gauw, Floortje
Alle leraren die een lerarenopleiding hebben gedaan, moeten een bordschrijfdiploma halen
. Maar dat is in het eerste jaar, dus dat wil niet zeggen dat ze het nu nog kunnen
. En de meeste docenten die op VWO en bovenbouw HAVO lesgeven, zijn mensen van de universiteit die toch maar les wilden gaan geven.
En ik heb gister bloemen neergelegd, gewoon even stilgestaan bij wat er was gebeurd en waarom... met andere mensen daar gewoon gestaan. Had wel iets heel erg speciaals.
Ik zit nu op school, heb net 4 uur dezelfde les gehad (Flankerend Onderwijs) en dat was best humor. We moeten nu eigenlijk aan opdrachten werken, maar daar heb ik geen zin in en ik heb ze al bijna af, dus dat komt wel goed. En dan heb ik zo (om 13.15u) nog twee uur Stoffen en Materialen (dat is scheikunde) en dat is op zich wel leuk, weet alleen niet meer welke docent we hebben, volgens mij wel een geschikte gast.
Floor: Waar ging je CKV 3 werkstuk over dan? En Grieks... leuk
(nee hoor Annemieke, ik kan het een beetje... maar dan meer de Griekse termen die je tegenkomt in de natuur/scheikunde
).
Heeft er iemand hier nog spinnewebbenwielen? Als je die inlevert in de efteling, krijg je twee toegangskaarten gratis voor een herfst-evenement. Je moet dan wel doordeweeks tijd hebben ervoor.
Daar maken we tijd voor
Heb toch op donderdag en vrijdag vrij
. Owja, zo nog een reader kopen om m'n diploma digitaal fotograferen morgen te halen
, moet ik ook een workshop voor doen.
Groetjes, Anne!