Glimmend feestbiggetje: Gefeliiciiiteeeeeeeeerd
sorry dak een dagje te laat ben, maar dat vergeef je me wel he? Ik ben ook zon kneus
Voel je je nou gelijk heel groot? Ik bedoel: je bent nu officieel volwassene enzo
Van 17 naar 18 is volgens mij een veel grotere stap dan van 14 naar 15 ofzo, denk je ook niet?
En wat heb je allemaal precies voor cadeautjes gekregen?
LC: cool! dat van dat appelflappen bakken, dat soort dingen deden wij nou nooit... Wel zonde van die onvoldoende, alhoewel ik het mij volledig voor kan stellen: frans is gewoon een hele moeilijke taal
Annuh: Nogmaals gefeliciteerd met die diplomas
Bordschrijven, digitale fotografie, klinkt alsof het allemaal een makkie is daar
(ik heb natuurkunde in de 3e als een baksteen laten vallen omdat ik er een 5 voor stond dus ik zal verder maar niks zeggen)
Ik heb erg weinig meegemaakt...
heb gisteren bijna een eekhoorn aangereden op de fiets, ben erachter gekomen dat ik de paarse onderbroek van spongebob ben en heb de klas int engels uitgelegd dat een van onze Utopia eilanden banaanvormig is zodat je er makkelijker kunt komen.
Vanmiddag en morgen ga ik weer bliepen. (bliep bliep bliep, spaart u ook zegeltjes?) En zondag is er Cultuurlijk hilversum, een of ander vaag probeersel om te laten zijn hoe cultuurlijk Hilversum is - wat het dus niet is - dus dat word niks
Ik ga maar weer verder met me doodvervelen,
Groetjes, Floortje