Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106915 keer)

Offline hannes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12000 Gepost op: 25-09-2003, 10:58:51 »
hoezo, heb je hoogtevrees?

Nee, hoor. Maar bedankt voor het informeren.
Was alleen benieuwd of ik mijn bergschoenen uit het vet moest halen alvorens de beklimming te beginnen
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12001 Gepost op: 25-09-2003, 11:09:46 »
Nee, hoor. Maar bedankt voor het informeren.
Was alleen benieuwd of ik mijn bergschoenen uit het vet moest halen alvorens de beklimming te beginnen

Zou ik maar doen, en je Lederhosen (tegen zitvlees), want het is nogal een berg om door te lezen   ;D ;D
we're back :(

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12002 Gepost op: 25-09-2003, 12:21:55 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Annemieke, van harte gefelicitaart!!!!!!!!!![/b][/glow][/size]

Sluit ik me bij an

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12003 Gepost op: 25-09-2003, 12:42:17 »
annemieke....van harte!  :-* :-* :-*

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12004 Gepost op: 25-09-2003, 16:08:21 »
Ik heb m'n diploma Digitaal Fotograferen ;D . Ik moest eerst een heel stuk tekst doorwerken, toen een cdrom en toen (eindelijk) foto's maken. Aangezien het met bijna dezelfde camera is als ik hier thuis heb, was ik al flink snel klaar (want het stukje met: leren hoe je een foto moet wissen, hoefde ik niet echt te doen vond ik ::) ). Heb een aantal foto's genomen, eentje uitgekozen en die uitgeprint. Nou, meneer vond het helemaal geweldig, goede lichtval etc en contrast... bla bla ::) en ik was klaar ;D .

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12005 Gepost op: 25-09-2003, 17:20:44 »
Nou mijn eerste onvoldoende dit jaar is ook weer binnen, tis gelijk erg laag. Een 1.3 voor Frans. Nu zit ik vooraan, alsof dat wat helpt. Kheb een hekel aan die lerares(om het wat netter te zeggen) tis een rotvak(zie vorige tussen haakjes) en tis een
b!tch(zie weer vorige vak)

Mâjah, lange tijd geleden hier een dagboek wat gepost:P

Vandaag 1 tussenuur, 1 geen boeken, 1 vak APPELFLAPPEN(verzorging, bakopdracht btw) Dus voor de rest was het een leuke dag. Morgen inhaal Natuurkunde en Classbuilding. Toch wel jammer dat ik met mijn Hamstring zit*zucht* :'(

LC

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12006 Gepost op: 25-09-2003, 17:27:07 »
Heyyy mensjes!

Thnx voor jullie felicitaties!! :D :D :-*

Mijn oom en tante en mn studiegenootjes hebben me ook ontzettend verwend! Heb allemaal leuke cadeautjes gekregen en een kaart met iets van 40 namen erop!! :D Zo super! En ze hadden het allemaal stiekem geregeld!!

Nu blijven we met een paar GLTC'ers hier eten en vanavond na theatersport gaan we nog uit :D.

Mijn docent Latijn noemde me een glimmend (feest)biggetje :-\...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12007 Gepost op: 25-09-2003, 18:05:20 »
Hopi Annemieke,

Tegen zoveel digitaal geweld kan ik niet op, ik begin maar alvast met mij van harte aan te sluiten bij degenen die je vandaag virtueel volkomen platgedrukt hebben, en hebben bedolven onder de felicitaties. De vorige keer dat ik hier iemand feliciteerde, sloeg de pagina op hol, maar ik neem het risico dan toch maar.

Je ziet wel iets leuks verschijnen, dadelijk, moet er nog even naar op zoek. Ik heb er eendje gevonden, hoop dat je hem/haar leuk vindt. Hartelijk gefelicikwaakt met je 18e verjaardag, dus, en dat je nog maar lang volwassen mag blijven :D
« Laatst bewerkt op: 25-09-2003, 18:10:23 door bodejosm43 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12008 Gepost op: 25-09-2003, 19:43:24 »
Gefeliciteerd Annemieke!! :-* :-*

Btje laat maargoed.. als je laat vrij bent..  Nog een fijne dag en alvast veel plezier zaterdag.!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12009 Gepost op: 25-09-2003, 19:46:21 »
Gefeliciteerd!

En dat allemaal onder het motto... Houd het simpel, dan komt het het beste over!  :P
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #12010 Gepost op: 25-09-2003, 21:00:34 »
nog gefeliciteerd hè en maar hopen dat je tot nu toe een leuke dag hebt.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12011 Gepost op: 26-09-2003, 02:27:16 »
Gefeliciteerd Annemieke!! :-* :-*

Nietus, dit heb ik niet uit de quote van @miesh gehaald!

Ok sorry, 1 dag te laat, maar daar voel ik me om bepaalde redenen niet schuldig over! ;)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12012 Gepost op: 26-09-2003, 12:11:50 »
Glimmend feestbiggetje: Gefeliiciiiteeeeeeeeerd  ;D ;D ;D
sorry dak een dagje te laat ben, maar dat vergeef je me wel he? Ik ben ook zon kneus  :-[
Voel je je nou gelijk heel groot?  Ik bedoel: je bent nu officieel volwassene enzo  ;D
Van 17 naar 18 is volgens mij een veel grotere stap dan van 14 naar 15 ofzo, denk je ook niet?
En wat heb je allemaal precies voor cadeautjes gekregen?

LC: cool! dat van dat appelflappen bakken, dat soort dingen deden wij nou nooit... Wel zonde van die onvoldoende, alhoewel ik het mij volledig voor kan stellen: frans is gewoon een hele moeilijke taal

Annuh: Nogmaals gefeliciteerd met die diplomas ;)
Bordschrijven, digitale fotografie, klinkt alsof het allemaal een makkie is daar :D   (ik heb natuurkunde in de 3e als een baksteen laten vallen omdat ik er een 5 voor stond dus ik zal verder maar niks zeggen)

Ik heb erg weinig meegemaakt...
heb gisteren bijna een eekhoorn aangereden op de fiets, ben erachter gekomen dat ik de paarse onderbroek van spongebob ben en heb de klas int engels uitgelegd dat een van onze Utopia eilanden banaanvormig is zodat je er makkelijker kunt komen.
Vanmiddag en morgen ga ik weer bliepen. (bliep bliep bliep, spaart u ook zegeltjes?) En zondag is er Cultuurlijk hilversum, een of ander vaag probeersel om te laten zijn hoe cultuurlijk Hilversum is - wat het dus niet is - dus dat word niks ;D
Ik ga maar weer verder met me doodvervelen,

Groetjes, Floortje

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12013 Gepost op: 26-09-2003, 12:16:34 »
Ik ga maar weer verder met me doodvervelen,

Groetjes, Floortje

Kom dan op msn ;)

Oe, vrienden!! (smsje gekregen, zo ff m'n foon halen)

Ik heb net heel actief m'n 3e fitnessles gehad, over twee weken krijg ik m'n kaart en mag ik vrij fitnessen ;D . Vanavond moet ik ook werken ("Mag het een onsje meer zijn?"). En morgen volleyballen (op de bank zitten) in Hellevoetsluis. Woon je in de buurt? Kom kijken ;D (met reclamestem dan he ;) ).

Fijne dag nog!

Kussies, Anne

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #12014 Gepost op: 26-09-2003, 17:29:10 »
Oeps, te laat... :-[

Annemieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Was het zo leuk als je gehoopt had? Volgens mij wel he. Dat heb je als mensen onverwacht toch nog iets voor je doen...
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12015 Gepost op: 27-09-2003, 10:13:42 »

LC: cool! dat van dat appelflappen bakken, dat soort dingen deden wij nou nooit... Wel zonde van die onvoldoende, alhoewel ik het mij volledig voor kan stellen: frans is gewoon een hele moeilijke taal

Ja, en we krijgen elke donderdag wat lekkers. Is een opdracht voor Verzorging. Ik moet pas in December.

Wedden dat iedereen na die dag met Voedselvergifteging op bed ligt  ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #12016 Gepost op: 27-09-2003, 21:44:54 »
kijk das nog pas eens leuk aan verzorging!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12017 Gepost op: 27-09-2003, 22:39:24 »
Happy Birthday Annemieke !!!!  [/color]

ik weet het, 2 dagen te laat, maar kga eerlijk zijn: ik dacht dat het de 27e was  :-[ en toen kwam ik on line en zag ik dat ik te laat was... als nog een hele dikke proficiat (18, dat moet pas hip zijn) en ik hoop dat je van harte van dit jaar geniet !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12018 Gepost op: 28-09-2003, 10:26:18 »
oeioei, nou moet ik al op mezelf gaan reageren. Eerst en vooral: een prettige zondag voor iedereen  ;) kmoest er vanmorgen wat vroeger uit maar bleek dat het eik niet nodig was  ::) Met mij gaat alles goed hoor  ;) Op school moeten we als laatstejaars een eindwerk maken en ik heb als thema 'taalvariatie in de nederlandstalige muziek'. (of heb ik dit al verteld?) Voor de rest niet veel soeps op het feit na dat de Italianen waarmee we in mei uitgewisseld hebben, volgende zondag hier in België aankomen om een weekje terug te wisselen  ;)

groetjes  :-* A&K
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12019 Gepost op: 28-09-2003, 11:17:28 »
Gister onze eerste competitiewedstrijd gespeeld en gewonnen ;D . Hellevoetsluis is trouwens 107km van Tilburg... en als je via Spijkernisse, Hellevoetsluis, Spijkernisse, Hellevoetsluis en Spijkernisse terug rijdt, zie je de MacDonalds daar heel vaak. En daar staan ook ammel van die borden: Rotterdam, volg 3. En dan geven ze vervolgens de 3 NERGENS meer aan, dus dan rijd je daar een beetje zo van: Ja, wat doen we nu. Dus dan maar weer omdraaien... 'Rotterdam, volg 2'. Die hadden we nog niet gehad. Maar ook nergens een 2 te zien... Dus maar weer omdraaien. Die drie was ook weer onvindbaar.
De heenweg was een uur en een kwartier, maar de terugweg was een uur en drie kwartier... we hebben ons wel vermaakt in de auto :) . Over vriendjes gehad en ex-vriendjes en jaloersie (hebben jongens vaak last van ;) ).
In de sporthal kon je ook niet douchen, het water was nog niet aangesloten. En de kantine werd verbouwd, zodat we de teambespreking in het café om de hoek moesten houden. Omdat de pin-automaat naast het café het ook niet deed, moesten we met z'n allen de supermarkt daar in, MCD?? om te pinnen, iedereen heeft iets kleins gekocht (ik een flesje water) en dan 10 euro extra pinnen ;D . Ze vonden ons wel gek, maar dat boeit niet.

A&K: WAT is je onderwerp? Taalvariatie? Zo van: Je hebt Marco Borsato en je hebt Guus Meeuwis? En dan nog Fransje Bauer? Of zit ik er nu helemaal naast?