Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106912 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12040 Gepost op: 4-10-2003, 11:53:19 »

Kheb net eens voor het eerst op dat masterplanforum gekeken (had dr echt nog nooit van gehoord). Mss dat dit weinig genoeg op widm lijkt om t evt wel leuk te kunnen vinden... Gister ruzie met mn ouders omdat zij vroegen wat ik van ER vond (waarvan ik net afl 2 had bekeken, nu gelukkig wel met geluid) en zij niet begrepen wat er ontbrak aan "16 kandi's en 1... winnaar" ::) en zij toen weer vonden dat ik niet zo overdreven erover moest doen dat zij dat niet begrepen enzow... zucht... en nu wil mn moeder t niet meer voor me opnemen, nou, dan niet...

Ksnap d'r niks van  ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12041 Gepost op: 4-10-2003, 11:54:55 »
Chriz, ben je toevallig pas net wakker?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #12042 Gepost op: 4-10-2003, 16:24:36 »
uitslapen in het weekend!!!
Wat zou ik dat toch graag willen...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12043 Gepost op: 5-10-2003, 08:29:12 »
ben te moe om te reageren op wie dan ook...
vrijdagavond werken en daarna uit, zaterdag de hele dag werken, en daarna naar een feest in een kerk (3 films gezien en gedanst en hints gedaan ;D) en dat feest duurde dus van 20.00 tot 8.00 sochtends :D  Over een uurtje neem ik de trein naar breda, en als ik vanavond trug ben in Hiversum moet ik nog een boel huiswerk maken... dan 2 schooldagen en daarna 2 dagen stage bij een regionale krant.  Ik heb een druk leven...  ;)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12044 Gepost op: 5-10-2003, 10:27:24 »
En ik pak zo de auto richting Centraal Station, dan richting de Blaak en dan richting Breda. Ben net pas wakker (had m'n wekker niet gezet, m'n moeder: "hoe laat moet jij wakker worden?" OEPS!). Zo even ontbijten en omkleden en dan rijd ik weg.

ik kan nog steeds niet parkeren...  :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12045 Gepost op: 5-10-2003, 15:04:17 »
NIET LIEF!!

Hadden we net met z'n vieren een heel verhaal getypt, is het helemaal weg! NIET LIEF!

Dus we hebben geen zin om het weer helemaal opnieuw te gaan typen. Het is heel gezellig en ik neem Bob straks mee naar huis (ik is Annuh). Daan vindt het heel gezellig dat we nu bij hem zijn. Ik heb net gewonnen met kolonisten, eigenlijk had Floor gewonnen maar dat had ze niet door. Daan had ook een beetje gewonnen omdat wij het rode team waren (we hebben allebei iets roods aan). Floor moet nou ff haar gelijk hebben maar ik heb niet gevolgd waarom omdat ik aan het typen was.

GROETJES!!!!!!!!!!

Ronald, Floor, Daan en Annuh!

En Bob!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12046 Gepost op: 5-10-2003, 17:21:20 »
Geef die Bob dan in het vervolg ook een typcursus, dan heb je dat probleem niet.

Ik heb een oproep, die ik graag hier wil plaatsen, in de veronderstelling dat ik dan nog meer mensen bereik:

Ik heb een slagzinwedstrijd geplaatst in de Relaxhoek

Wat precies de bedoeling ervan is, dat lees je in het betreffende topic.

Om jullie op weg te helpen, staat hier alvast een letter. Bewaar die goed, maak een lijstje met de datums waarop je de letters gevonden hebt.

Hierbij de letter [size=16]T[/size]

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12047 Gepost op: 6-10-2003, 10:11:38 »
Hiep hiep hoera voor Debbie en Groenenman!![/b]
Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Maak er een hele feestelijke dag van!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12048 Gepost op: 6-10-2003, 13:59:15 »
Gefeliciteerd, Debbie en GroeneNman!  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #12049 Gepost op: 6-10-2003, 14:16:29 »
A&K en Groenenman...
GEFELICITEERD!!!!! :-* :-* :-*
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12050 Gepost op: 6-10-2003, 14:31:37 »
Proficiat Debbie en Groenenman!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12051 Gepost op: 6-10-2003, 17:03:49 »

Jaaaaaaaaaaa

Gefeliciteerd!!!!!!!!

:-* :-* :-* :-* :-*

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12052 Gepost op: 6-10-2003, 17:04:45 »
Ik durf geen bijlages meer te plaatsen, dus ik houd het maar eenvoudig deze keer:

[size=16]A&K en GROENE(N)MAN[/size]
[size=32]Van je hieperdepiep, hoera, met jullie verjaardag[/size]
« Laatst bewerkt op: 6-10-2003, 20:30:01 door bodejosm43 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12053 Gepost op: 6-10-2003, 22:14:00 »
Gefeliciteerd Debbie en Groenenman..!! :-* :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12054 Gepost op: 6-10-2003, 22:52:50 »
dankjewel iedereen  :D :-* leuk dat er iemand op dit forum op dezelfde dag jarig is !!! Kheb een hele leuke, vermoeiende, dag achter de rug (met de italianen) en leuke cadeaus !! Thx voor je smsje Annemieke  ;)

slaap ze, A&K  :-*
banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12055 Gepost op: 6-10-2003, 23:51:38 »
Gefeliciteerd Debbie en Groenenman!!!

Nog op tijd ook! :)

En welterusten dan trouwens ook Debbie!
« Laatst bewerkt op: 7-10-2003, 00:00:40 door bertha531 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12056 Gepost op: 7-10-2003, 10:42:53 »
Zuchterdezucht.

Zondag toen ik in Nijmegen kwam bleek mijn reservesleuteltje van mijn fiets (ik had dr aan ged8 dak t sleuteltje kwijt was) niet t goede en nu zit ik dus twee dagen zonder fiets, gisteravond heb ik te horen gekregen, na 4 keer meetrainen, dat ze me toch niet willen bij de leukste theatersportvereniging vd 3 waar kben geweest :( :( :'( en vandaag lees ik dat mijn 50 keer op widm stemmen voor niets was. Ik ben zwaar chagerijnig. :(

(Ok, de afwijzing van gister was toch nog wel t ergst...)

Wel leuk dat je verjaardag leuk was Deb!! En cool die hamsters Anne...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12057 Gepost op: 7-10-2003, 11:07:52 »
Vervelend Annemieke!!  :o Hebben ze je ook verteld waarom?
vast niet omdat je niet goed genoeg was, je hebt ervaring genoeg zou ik zeggen.
sterkte in ieder geval met je fiets enzo.

en balen idd van WIDM

we're back :(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12058 Gepost op: 7-10-2003, 19:55:45 »
Hallo allemaal

Vandaag te horen gekregen waar ik stage moet gaan lopen. Wat denken ze nou op het stagebureau... "Kom, Anne woont in Tilburg, laten we haar in Vught stage laten lopen!" Hoe logisch... Iemand uit m'n klas die vlak bij Bergen op Zoom woont (en dan nog een stukje naar links, bijna in Zeeland) moet stage lopen in Rosmalen, bij Den Bosch... Maar morgen mogen we commentaar leveren, dus dat ga ik mooi doen! Ik ben niet helemaal gek! Vught is een pokkeverbinding, of ik pak de trein naar Boxtel en stap daar over op de stoptrein naar Vught (reistijd 1 uur), of ik ga met de trein naar Den Bosch en pak daar de trein (reistijd 1 uur en 1 minuut). In Tilburg zijn toch ook genoeg scholen? Of ligt dat nou helemaal aan mij...  :-\ ::) .

Annemieke: Jammer dat je niet bij die ene theatersportvereniging kon! Zoals Idefix al vroeg: Weet je ook waarom niet?

Daan: Bob heeft het kei goed naar z'n zin!

Floor: Volgende maand weer naar Breda ;D Of naar Tilburg, wat jij wilt ;) Liever niet Hilversum ;) .

Ik heb vanmiddag ook een hele mooie regenboogfoto genomen ;D
*kijkt trots
En m'n kamer is opgeruimd ;D en de studeerkamer ;D . En ik snapte iets van natuurkunde op school ;D :
Het ging over schakelingen met iets erin waarvan ik nu al de naam ben vergeten (constatoren??). Iig met de formule: Q=Q0*(-e^(-t/RC) ofzo... En toen die leraar helemaal aan mij uitleggen hoe het moest en wat we moesten doen enzo... Toen vroeg hij: "snap je het nou?" Ik keek blijkbaar heel wanhopig, want hij zei: "Ik heb echt nog nooit iemand zo wanhopig zien kijken!" Waarop hij vroeg vanaf waar ik het niet meer snapte (vanaf z'n eerste woord zo ongeveer) en hij heeft het heel geduldig nog een keer uitgelegd, stapje voor stapje. Kei lief vannum. En hij wil ook dat we in een schrift gaan werken i.p.v. in een map, dus ikke: "Waarom? Das toch onhandig?" Hij: "Voor jou wel, maar voor mij niet, dus doe het dan maar voor mij." Ikke: "Nou... vooruit dan." Hij ook weer blij ;D .

Fijne avond nog!

Kussies, Annuh

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12059 Gepost op: 7-10-2003, 21:58:59 »
Condensatoren, heet dat Annuh. Vraag me niet wat het zijn, ik weet het niet. Zitten trouwens ook in een besturingssysteem voor de centrale verwarming, die ik (eigenwijs als ik ben) vertik om nu al aan te zetten. Het is nu wel heel erg guur voor de tijd van het jaar. Nog niet zo lang geleden konden we op de verjaardag van mijn moeder, dat is dus 15 oktober, buiten zitten in de zon, dus het kan nog veranderen.

We zijn dus teveel verwend deze zomer. En dan lijkt alles wat onder de 20 graden uitkomt, ineens bitter koud.......