Hallo allemaal
Vandaag te horen gekregen waar ik stage moet gaan lopen. Wat denken ze nou op het stagebureau... "Kom, Anne woont in Tilburg, laten we haar in Vught stage laten lopen!" Hoe logisch... Iemand uit m'n klas die vlak bij Bergen op Zoom woont (en dan nog een stukje naar links, bijna in Zeeland) moet stage lopen in Rosmalen, bij Den Bosch... Maar morgen mogen we commentaar leveren, dus dat ga ik mooi doen! Ik ben niet helemaal gek! Vught is een pokkeverbinding, of ik pak de trein naar Boxtel en stap daar over op de stoptrein naar Vught (reistijd 1 uur), of ik ga met de trein naar Den Bosch en pak daar de trein (reistijd 1 uur en 1 minuut). In Tilburg zijn toch ook genoeg scholen? Of ligt dat nou helemaal aan mij... :-\
.
Annemieke: Jammer dat je niet bij die ene theatersportvereniging kon! Zoals Idefix al vroeg: Weet je ook waarom niet?
Daan: Bob heeft het kei goed naar z'n zin!
Floor: Volgende maand weer naar Breda
Of naar Tilburg, wat jij wilt
Liever niet Hilversum
.
Ik heb vanmiddag ook een hele mooie regenboogfoto genomen
*kijkt trots
En m'n kamer is opgeruimd
en de studeerkamer
. En ik snapte iets van natuurkunde op school
:
Het ging over schakelingen met iets erin waarvan ik nu al de naam ben vergeten (constatoren??). Iig met de formule: Q=Q0*(-e^(-t/RC) ofzo... En toen die leraar helemaal aan mij uitleggen hoe het moest en wat we moesten doen enzo... Toen vroeg hij: "snap je het nou?" Ik keek blijkbaar heel wanhopig, want hij zei: "Ik heb echt nog nooit iemand zo wanhopig zien kijken!" Waarop hij vroeg vanaf waar ik het niet meer snapte (vanaf z'n eerste woord zo ongeveer) en hij heeft het heel geduldig nog een keer uitgelegd, stapje voor stapje. Kei lief vannum. En hij wil ook dat we in een schrift gaan werken i.p.v. in een map, dus ikke: "Waarom? Das toch onhandig?" Hij: "Voor jou wel, maar voor mij niet, dus doe het dan maar voor mij." Ikke: "Nou... vooruit dan." Hij ook weer blij
.
Fijne avond nog!
Kussies, Annuh