Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106186 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12160 Gepost op: 21-10-2003, 19:30:34 »
naam: Gerrit
tis wel een meisje he ::) (btw: welke geluiden maakt een slak dan normaal...?)

Schattig poesje idd BM :), maar toch nie meer zo heel minuscuul als ik had gedacht ::) :-X ;). Het oppaskindje van mn moeder was ook weer superschattig vandaag :), alleen was ie superverkouden en op het eind van de middag zelfs echt n btje ziek dus toen deed ie niet al te veel meer.

Ik heb de redelijk vervelende gewoonte om iedere keer als er een Griekse en/of Latijnse vertaling van een woord dat ik hoor, in me opkomt, die vertaling in alle mogelijke naamvallen te gaan roepen (nouja, zo erg meestal niet ;)), en nu had ik het tijdens het middageten tegen mn moeder over de Griekse aanwijzende voornaamwoorden (haha jaja... dus die/deze/dit/dat he), dus die was ik aant opzeggen, en toen ging Tim, dat kleine jongetje, het nazeggen!! Echt zo supergrappig!! ;D ("ekeinos"... met zo'n gezichtje alsof het doodnormaal was ;D)

Magoed van leren is dus niet bijster veel gekomen vandaag :-[. Vanmiddag ook nog met een vriend naar de stad voor een paar verjaardagscadeautjes. Majah altijd wel gezellig natuurlijk, en ik kwam ook nog een andere vriendin tegen. En morgen ga ik met een paar jp'ers mee naar het pas opgerichte jongerenkoor van onze kerk, niet dat ik kan zingen ::) maar ja een van die vriendinnen had gevraagd of ik meeging voor de gezelligheid, nu ik een keer op woensdag in Gouda ben, en daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen.

Zometeen nog wel ff wat woordjes of grammatica leren...

Fijne avond iedereen!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12161 Gepost op: 21-10-2003, 19:35:14 »
(btw: welke geluiden maakt een slak dan normaal...?)

Sljierp sjlierp!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12162 Gepost op: 22-10-2003, 08:15:02 »
Ik ook.
Gezellig, komen we elkaar mss wel tegen ;)

nou ja, ik had het er nog over met mijn vriend gisteren, omdat er al 1 dag uitverkocht is, dus als we nog wilden, dan moesten we niet te lang wachten met reserveren. Toen krabbelde hij weer terug >:(  >:(
we gaan dus toch niet  :'(  :'(
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12163 Gepost op: 22-10-2003, 11:46:48 »
Sljierp sjlierp!
hahaha, oooh, ik denk al, elke keer als ik dat geluid hoor, wat is dat toch?! het zijn dus slakken...

we gaan dus toch niet  :'(  :'(
ga je toch met Daan mee? ;)

Ik heb weer heel ff pauze... kga vandaag echt superveel leren! Ja, echt waar! *stamp stamp*
Kvind het echt super dat de Sinterklaasmeeting nu echt zeer definitieve vormen aan gaat nemen! :D :D

Offline n@ncy

• Forumlid
« Reactie #12164 Gepost op: 22-10-2003, 15:18:17 »
Tadaaaa komt de eerste foto al  ;D
Deze is het
Ah wat een scheetje....
Ben je nog steeds op zoek naar een naam? Wij hebben vroeger een poes gehad en die heette "Molly". Lijkt me wel toepasselijk toch blackmollie   ;)
Of kijk bij ER-forum en dan naam voor de baby van Fatima, misschien zit daar nog iets leuks bij zoals Tima ofzo  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12165 Gepost op: 22-10-2003, 15:35:04 »
Wij hadden vroeger Saus en Polleke ;D

Vanavond fonduen ;D !!
Gister voor het eerst een eigen auto bemachtigd! Werd trouwens ook meteen aan de kant gezet door de politie, of ik al wel 18 was! Dus heb ik netjes m'n rijbewijs laten zien en toen mocht ik verder.

Helaas moet ik al weer gaan, morgen meer!!
Groetjes, Anne

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12166 Gepost op: 22-10-2003, 16:04:03 »
Gister voor het eerst een eigen auto bemachtigd!
uhh, hoe bedoel je precies 'bemachtigd'? ::)

Veel plezier met fonduen! Ik ga binnenkort op een verjaardag chocoladefonduen, ben benieuwd, hebk nog nooit gedaan...

Btw nog ff een aanvulling:
kga vandaag echt superveel leren! Ja, echt waar! *stamp stamp*
met dat gestamp bedoel ik dus niet met mn voet op de grond stampen, maar woordjes e.d. in mijn hoofd stampen ;)

Kvind het echt super dat de Sinterklaasmeeting nu echt zeer definitieve vormen aan gaat nemen! :D :D
...en toen ik dit net gepost had dacht ik: hmm, deja-vu... zei ik vorig jaar niet letterlijk hetzelfde? ;D

Maargoed, ik ben dus veel te veel pauze aan het houden... en ik heb zo'n trek in chips maar kweet niet of mn moeder er al te blij mee is als ik zomaar een halve zak leeg ga eten... hm... :-\

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12167 Gepost op: 22-10-2003, 16:38:51 »
uhh, hoe bedoel je precies 'bemachtigd'? ::)

Veel plezier met fonduen! Ik ga binnenkort op een verjaardag chocoladefonduen, ben benieuwd, hebk nog nooit gedaan...

Dank je :) . Chocolade-fonduen is heel lekker maar het is ook heel machtig, je zit snel vol. Ik heb nog nooit gewoon gefondued... hoe schrijf je dat??

En bemachtigen, een klasgenoot van mij wilde z'n auto wegdoen en als ik de komende 3,5 maanden de belasting en verzekering betaal, mag ik z'n auto hebben. 31 januari moet de auto gekeurd worden en als hij dan goedgekeurd wordt, betaal ik €250,- voor de auto. Dus nu heb ik hem 'gekregen' oftewel 'bemachtigd' ;) . Ik wist even niet hoe ik het anders moest zeggen.

Dat stampen... moet ik eigenlijk ook eens gaan doen. Ik heb net een heel werkstuk in elkaar zitten flanzen, was best leuk hoor, ben er nu mee klaar. Heb 21 pagina's min de titelpagina, dat vind ik wel zat.

hmm, deja-vu... zei ik vorig jaar niet letterlijk hetzelfde? ;D

Ik had vandaag ook een Deja-vu op m'n werk! Echt heel vaag... kan het ook niet meer omschrijven maar ik had er wel eentje!!
Ennuh, die zak chips?? Gewoon eten ;D
« Laatst bewerkt op: 22-10-2003, 16:40:39 door Annuh »

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12168 Gepost op: 22-10-2003, 17:03:34 »
Gister voor het eerst een eigen auto bemachtigd! Werd trouwens ook meteen aan de kant gezet door de politie, of ik al wel 18 was! Dus heb ik netjes m'n rijbewijs laten zien en toen mocht ik verder.

Vind je het gek, met jouw 1.63 :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12169 Gepost op: 22-10-2003, 17:19:42 »
Ok nu snap ik het van die auto. Wel supercool zeg!! :D Gefeli!

Succes met stampen, ik heb net heel veel gestampt en ik denk dat ik het onderhand een beetje begin te kennen, die honderden woordjes (van Latijn dan he, die van Grieks hebk nog nie gestampt... ::))

Ennuh, die zak chips?? Gewoon eten ;D
heb ik idd maar gedaan ja ;D maar geen hele zak hoor

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12170 Gepost op: 22-10-2003, 18:03:00 »
heb ik idd maar gedaan ja ;D maar geen hele zak hoor

Voel je je nu niet schuldig?

@Annuh
Cool man, maar als hij die auto zo snel kwijt wil, is het dan wel een "goei waguh"? Of om het op z'n Tilburgs te zeggen... Schon Waguh?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12171 Gepost op: 22-10-2003, 23:43:51 »
Voel je je nu niet schuldig?
nou, toen ik die zak openmaakte wel even, maar de chips waren wel echt heel lekker en ik heb mn moeder dr ook niet over gehoord dus ochja... Ze vindt het eik ook altijd wel goed als ik het vraag maar ja ik vraag t toch altijd maar even, twas wel de enige zak chips die dr nog lag enzo, en tja nu was ze dr niet om t te vragen... (hoe lang kun je doorzeuren over een zak chips :P) (nee dit was geen uitnodiging, jullie hebben gelijk dat het langer kan...! ;))

Ik ben vanavond meegeweest met een vriendin van jp naar het nieuwe jongerenkoor van onze kerk, en daar bleek dat er maar liefst 3 andere jp'ers ook waren, supergezelli dus, waaronder bovendien een goede vriend van me om wie ik altijd superdubbel lig (ja idd Daan, die ;) :P), en er bleken nog twee andere jongens te zijn die net zo flauw als hij waren dus ik kon mijn lol wel op ;D. De dirigente vond het af en toe wat minder, als ze maar weer hemaal niet ophielden, maar och ze kon echt enorm veel hebben en was zelf ook erg grappig en redelijk melig. Ik heb dus aardig gelachen tijdens de repetitie. Maar goed. Ik kan dus echt niet zingen. Gewoon als er iets is dat ik niet kan. Dan is het wel zingen. Dan vragen jullie natuurlijk waarom ga je dan naar een koor, maar die vriendin had gezegd dat ik ook als ik niet kon zingen gewoon voor de gezelligheid mee kon komen, dus daar zeg ik nooit nee tegen natulijk, en ik geloof dat ik dit al ammaal verteld heb maar nm, zijn jullie toch vast wel weer vergeten. Anyway, ik kon die blaadjes bladmuziek nauwelijks lezen, ok ik kan op zich nog net wel noten lezen, kan ze alleen dan vervolgens niet zingen maar das n ander verhaal, maar ja het liedje sprong dan ook van de ene naar de andere blz midden in een zin enzo :s. Iig, ik heb meestal wel een soort van mee'gezongen', maar vaak ook niet maar ja was verder niet erg. Ik stond er in dat geval maar een btje tussen van '2stemmig? wat voor stem heb ik in hemelsnaam? menn dat zij dat allemaal kunnen...' Ja, op zo'n moment ga je je er toch eens goed over verbazen hoe moeilijk zingen toch wel niet is en hoe knap van al die muzikale mensjes dat zij dat ammaal kunnen. Dat zij gewoon horen welke toon iets is enzo ::). Ok, ik ben dan ook wel zwaar amuzikaal ;). Maar tekst leren kan ik natuurlijk wel! En daarom kende ik na 1 keer de tekst gehoord te hebben het laatste liedje wel, ook de melodie viel wel mee dus ik zong aardig mee, maar toen zongen alle anderen natuurlijk de verkeerde tekst! Tss... haha

Nou ja daarna natuurlijk nog ff thee gedronken supergezelli als altijd en ook gezelli samen naar huis gefietst :). Weer leuke avond. En nu zie ik erg op tegen morgen want dan moet ik weer de hele avond leren en heb ik niet eens iets leuks in de avond :(. Mja.

Btw ik heb zojuist gereageerd op een kamer waarover ik bericht had gekregen van kamernet.nl! Eerste keer dak dat gedaan heb... kost natuurlijk wel weer geld (grmbl) maar ja het proberen waard... 12 m2 voor 200 euro/maand... Maar ja ik reken er natuurlijk niet op dat ik een kans heb bij de eerste kamer waar ik op reageer...

Nou voordat de comp vastloopt (afkloppuhh!) post ik dit maar snel... welterusten en tot morgen iedereen!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12172 Gepost op: 23-10-2003, 12:50:48 »
@Annuh
Cool man, maar als hij die auto zo snel kwijt wil, is het dan wel een "goei waguh"? Of om het op z'n Tilburgs te zeggen... Schon Waguh?

Het is een hil schon Waguh... hij heeft er alleen geen geld voor om iedere maand de verzekering en de belasting te betalen, daarom wilde hij er vanaf. Ik heb er nu drie keer mee gereden en hij deed gister een beetje moeilijk met opstarten, moest met de sjook (geen idee hoe je dat schrijft) dus dat heb ik ook weer geleerd. Vanavond weer eens kijken.

Annemieke: Goed zo ;D Had ik ook gedaan als ik jou was ;)

Vanmorgen gewerkt ::) . Was op zich best gezellig en je verdient er geld mee. En vanmiddag ga ik de hele middag leren... ow leren trouwens ook, en leren... *kotssmiley* .
Daan verveelt zich trouwens vandaag, dus mocht iemand niets te doen hebben ;) .

Veel plezier allemaal en tot vanavond ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12173 Gepost op: 23-10-2003, 13:05:54 »
Of ik heb er overheen gelezen. Of je hebt het nog niet gezegd...

Wat voor auto heb je eigenlijk?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12174 Gepost op: 23-10-2003, 13:07:11 »
Opel Corsa 1.2 Sedan uit 1985... 4 versnellingen, 5 deuren, radio-cd-speler, brandblusser ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12175 Gepost op: 23-10-2003, 14:20:12 »
Naam voor het poezebeest van Blackmollie:

Silver Beauty?

Afgekort tot Silver, dat heb je met die dubbele namen. Zal dan later ook wel SIL worden.

Ik beschik tegenwoordig nog steeds over Roxette en Spooky: een lapjesgeval, en een vrijwel compleet zwarte (ex-)kater. Een je-weet-wel-kater..........

Opel Corsa 1.2 Sedan uit 1985... 4 versnellingen, 5 deuren, radio-cd-speler, brandblusser ;D
Was je er iets bijzonders mee van plan?
« Laatst bewerkt op: 23-10-2003, 14:22:49 door bodejosm43 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12176 Gepost op: 23-10-2003, 14:22:31 »
nog steeds geen naam voor de kat? wat dacht je van VIP! veryyyyyyyy important pussycat....  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12177 Gepost op: 23-10-2003, 15:05:39 »
Annemieke: Goed zo ;D Had ik ook gedaan als ik jou was ;)
uhhh... die zak chips openmaken, meegaan naar koor, reageren op die kamer op kamernet, of snel dat bericht posten voor de comp vast zou lopen...?? :P

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12178 Gepost op: 23-10-2003, 16:31:45 »
uhhh... die zak chips openmaken, meegaan naar koor, reageren op die kamer op kamernet, of snel dat bericht posten voor de comp vast zou lopen...?? :P

Die zak chips natuurlijk ;D

Was je er iets bijzonders mee van plan?

Ge wit ut noot ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12179 Gepost op: 23-10-2003, 16:49:57 »
Eej, ge zeit hier nie in Tilburg he. Dus dan mot je hierzo wel gewoon ABN kenne praote!  ;)