Voel je je nu niet schuldig?
nou, toen ik die zak openmaakte wel even, maar de chips waren wel echt heel lekker en ik heb mn moeder dr ook niet over gehoord dus ochja... Ze vindt het eik ook altijd wel goed als ik het vraag maar ja ik vraag t toch altijd maar even, twas wel de enige zak chips die dr nog lag enzo, en tja nu was ze dr niet om t te vragen... (hoe lang kun je doorzeuren over een zak chips
) (nee dit was geen uitnodiging, jullie hebben gelijk dat het langer kan...!
)
Ik ben vanavond meegeweest met een vriendin van jp naar het nieuwe jongerenkoor van onze kerk, en daar bleek dat er maar liefst 3 andere jp'ers ook waren, supergezelli dus, waaronder bovendien een goede vriend van me om wie ik altijd superdubbel lig (ja idd Daan, die
), en er bleken nog twee andere jongens te zijn die net zo flauw als hij waren dus ik kon mijn lol wel op
. De dirigente vond het af en toe wat minder, als ze maar weer hemaal niet ophielden, maar och ze kon echt enorm veel hebben en was zelf ook erg grappig en redelijk melig. Ik heb dus aardig gelachen tijdens de repetitie. Maar goed. Ik kan dus echt niet zingen. Gewoon als er iets is dat ik niet kan. Dan is het wel zingen. Dan vragen jullie natuurlijk waarom ga je dan naar een koor, maar die vriendin had gezegd dat ik ook als ik niet kon zingen gewoon voor de gezelligheid mee kon komen, dus daar zeg ik nooit nee tegen natulijk, en ik geloof dat ik dit al ammaal verteld heb maar nm, zijn jullie toch vast wel weer vergeten. Anyway, ik kon die blaadjes bladmuziek nauwelijks lezen, ok ik kan op zich nog net wel noten lezen, kan ze alleen dan vervolgens niet zingen maar das n ander verhaal, maar ja het liedje sprong dan ook van de ene naar de andere blz midden in een zin enzo :s. Iig, ik heb meestal wel een soort van mee'gezongen', maar vaak ook niet maar ja was verder niet erg. Ik stond er in dat geval maar een btje tussen van '2stemmig? wat voor stem heb ik in hemelsnaam? menn dat zij dat allemaal kunnen...' Ja, op zo'n moment ga je je er toch eens goed over verbazen hoe moeilijk zingen toch wel niet is en hoe knap van al die muzikale mensjes dat zij dat ammaal kunnen. Dat zij gewoon horen welke toon iets is enzo
. Ok, ik ben dan ook wel zwaar amuzikaal
. Maar tekst leren kan ik natuurlijk wel! En daarom kende ik na 1 keer de tekst gehoord te hebben het laatste liedje wel, ook de melodie viel wel mee dus ik zong aardig mee, maar toen zongen alle anderen natuurlijk de verkeerde tekst! Tss... haha
Nou ja daarna natuurlijk nog ff thee gedronken supergezelli als altijd en ook gezelli samen naar huis gefietst
. Weer leuke avond. En nu zie ik erg op tegen morgen want dan moet ik weer de hele avond leren en heb ik niet eens iets leuks in de avond
. Mja.
Btw ik heb zojuist gereageerd op een kamer waarover ik bericht had gekregen van kamernet.nl! Eerste keer dak dat gedaan heb... kost natuurlijk wel weer geld (grmbl) maar ja het proberen waard... 12 m
2 voor 200 euro/maand... Maar ja ik reken er natuurlijk niet op dat ik een kans heb bij de eerste kamer waar ik op reageer...
Nou voordat de comp vastloopt (afkloppuhh!) post ik dit maar snel... welterusten en tot morgen iedereen!!