*doet mee met blij zijn voor annuh dat ze een auto heeft bemachtigd*
Annemieke: Als ik jou posts lees is het net of je hele dagen bezig bent met feestjes en verjaardagen en bijeenkomsten en leuke dingen, maar dat zal wel meevallen denk ik
*leest iets beter* Oeeh... 5 gigantische tentamens
Na ja, succes dan maar he
Blackmollie: Fijn dat je eindelijk een naam voor je kat hebt, Dayla klinkt best cool! Is het niet zo dat katten niet luisteren naar hun naam, maar naar de toon waarop je het zegt? Onze kat heet Eddy Wally. Als we m roepen dan doen we dat altijd een beetje met zon hoog stemmetje, en als je op dezelfde toon ''stoooofzuiger'' roept, luistert ie ook
Han13: Waarom is er bij jou geen sneeuw? Bel de klachtenlijn! Heb je gezellig frietjes gegeten met je oma? Fijn dat het goed is gegaan met die operatie. Kvind het altijd maar een eng idee, zon operatie aan je oog. Tis wel heel bijzonder als je plotseling weer beter kunt zien lijkt me. Bedankt dat je ons een fijne dag in de sneeuw wenst, was niet nodig want na de middag was er geen sneeuw meer te bekennen hier...
*zwaait naar iedereen* Halloo, ik ben er weer eventjes. Hebben jullie me gemist?
Ik heb heeel weinig meegemaakt eigenlijk. Heb niet afgelopen week, maar de week daarvoor herfstvakantie gehad. Behalve werken niks gedaan eigenlijk. Deze week gewoon weer school, wat wel een beetje naar was omdat er een wiskundeleraar overleden is. Twas echt een lieve man, helemaal gestoord dat wel. Hij heeft een keertje voor de klas een handstand gedaan en hij kon achteruit praten. En toen wassie op survival met de derde klas, en toen was hij even rustig met ene guido aan het praten en kreeg ploteling een hartaanval.
Aankomende week heb ik toetsweek. Dit weekens maar even goed gaan leren dus...
Dinsdag was Elmar weer terug uit Rome, en donderdag issie gelijk naar Hilversum gekomen. Was echt heel gezellig
We zijn nog samen naar een saai schoolfeest geweest, en vanochtend stonden we op en toen lag er zomaar sneeuw buiten, echt vet cool
. Vanmiddag moest hij weer terug naar Breda en ik weer naar school en daarna werken.
Nou dat was het wel denk ik. Dag vriendjes, en vriendinnetjes: tot de volgende keer maar weer!
Groetjes,
Floortje