Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106168 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12180 Gepost op: 23-10-2003, 17:40:47 »
Die zak chips natuurlijk ;D
oh, toch wel :P

Poehpoeh, wat ben ik toch weer veel pauze aan het houden... maar Sinterkla(as)(zen) regelen (ik ben aan het proberen ook lootjes te trekken met familie) is ook heel belangrijk! ;) :D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12181 Gepost op: 24-10-2003, 11:10:39 »
Goeiemorgen!

HET SNEEUWT!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12182 Gepost op: 24-10-2003, 11:21:33 »
HET SNEEUWT!!!
ja, helaas :(. (Nou ja nu niet meer.) Ik heb het alleen maar koud! En ik kan vandaag niet de hele dag binnenblijven want vanavond moek naar een verjaardag fietsen (en 's avonds laat terug, oh menn daar zie ik hemaal tegenop ::)) en 's middagd nog naar de stad voor een cadeautje... Zo irritant dat het 's ochtends zo koud is dat het nog moeilijker dan normaal wordt om onder je warme dekentjes uit te komen... :(

Ik ga weer ff keihard leren! Doeg!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12183 Gepost op: 24-10-2003, 11:21:43 »
Hier sneeuwt 't nog niks.  :( 

M'n ouders belden net ook al op vanuit de Veluwe, dat 't daar helemaal wit is. En hier schijnt de zon zelfs nog. Ik wil ook sneeuw!  :(

Maar toch 'n goedemorgen allemaal. M'n ouders zijn 'n paar dagen op vakantie naar de Veluwe, dus ik zit al 'n paar daagjes alleen. Op zich niet zo erg natuurlijk, omdat ik veel moet werken aan m'n scriptie. Nu is 't hier tenminste effe rustig en kan ik me goed concentreren. Maar ik mis 't praten toch wel 'n beetje. Als er niemand in huis is, kom je immers nog maar nauwelijks aan praten toe zo op 'n dag. Daarom bel ik gewoon af en toe m'n oma op om te vragen hoe 't met haar gaat. Zij is eergisteren aan staar geopereerd en gelukkig is alles goed gegaan. Als 't goed is gaat ze nu weer 'n stuk beter zien, dus dat zou wel geweldig zijn. Vanavond ga ik samen met haar frietjes eten. Dat is voor ons beiden gezelliger dan alleen eten. :)

Ik heb vannacht trouwens bijna geen oog dichtgedaan. Midden in de nacht (zo rond 3.00 uur) hoorde ik namelijk ineens 'n alarm. Toen ben ik slaperig gaan zoeken naar waar 't vandaag kwam. Ik belande uiteindelijk op de zolder, waar bleek dat 'n klein reiswekkertje de boosdoener was. Ik begrijp er echt niks van dat die ineens af kan gaan. Na dit nachtelijke avontuur kon ik natuurlijk niet meer goed slapen en heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen.  :-[

Maar goed, tijd om vandaag die slaap in te halen heb ik niet, want ik moet weer volop aan de slag met m'n scriptie. Ik hoop vandaag iig 'n hoop af te krijgen, want ik moet 't immers over 'n week al inleveren.  :o

Iedereen alvast 'n hele fijne dag in de sneeuw! En ik hoop dat wij die sneeuw ook nog krijgen!  ;)

Oh ja Annuh, gefeliciteerd met je eigen auto! 't is echt heerlijk om overal heen te kunnen gaan en niet telkens 'n auto te hoeven regelen, omdat je er zelf een tot je beschikking hebt! Ik mag mezelf ook al anderhalf jaar bezitter van 'n leuk autootje noemen.  8)

Annemieke, wat leuk dat je weer zo volop aanwezig bent op 't forum! Heb je ook herfstvakantie of zo of iig geen lessen? Succes met leren!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12184 Gepost op: 24-10-2003, 12:33:30 »
Annemieke, wat leuk dat je weer zo volop aanwezig bent op 't forum! Heb je ook herfstvakantie of zo of iig geen lessen? Succes met leren!
thx Han :), ja, ik heb een soort van herfstvakantie of collegevrije week, hoe je het wilt noemen... iig heb ik toch ook mn tijd keihard nodig om te leren voor de 5 gigantische tentamens van volgende week (en de week daarna) :(. Maarja, het is wel lekker om de hele week in Gouda te zijn want ik heb nu toch meer mogelijkheden om met vrienden af te spreken. Gelukkig hebben ze hier geen vakantie want anders zou ik dat natuurlijk weer te vaak doen ::).
Jij ook heel veel succes met werken aan je scriptie en jou kennende gaat dat heus wel op tijd allemaal lukken!! ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12185 Gepost op: 25-10-2003, 00:10:06 »
sniff snotter ben er weer...Na een abnormale
verkoudheid....Lief al die poezenaampjes  :-*
Thanks voor het meedenken allemaal
DOLLY  leek me wel wat beetje afgeleid van mollie...Maar het is toch Dayla geworden....Raar beest luisterde niet naar Dolly...Ze liep hard weg ton ik Dollyhieeeeeeeeeee riep  ;)

@ Annemieke ze is ook veel kleiner dan op de foto hoor, ze is wel superlief en aanhankelijk ...
Oja en helaas kan ik niet op de sint meeting komen....
Een van de data heb ik geen vervoer en de andere had ik al een etentje....Nouja volgende keer beter, al vind ik zoiets wel heel erg leuk om te doen dus ik hoop op volgend jaar...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #12186 Gepost op: 25-10-2003, 00:56:51 »
*doet mee met blij zijn voor annuh dat ze een auto heeft bemachtigd*

Annemieke: Als ik jou posts lees is het net of je hele dagen bezig bent met feestjes en verjaardagen en bijeenkomsten en leuke dingen, maar dat zal wel meevallen denk ik  ;) *leest iets beter* Oeeh... 5 gigantische tentamens  :( Na ja, succes dan maar he

Blackmollie: Fijn dat je eindelijk een naam voor je kat hebt, Dayla klinkt best cool! Is het niet zo dat katten niet luisteren naar hun naam, maar naar de toon waarop je het zegt? Onze kat heet Eddy Wally. Als we m roepen dan doen we dat altijd een beetje met zon hoog stemmetje, en als je op dezelfde toon ''stoooofzuiger'' roept, luistert ie ook  ;D

Han13: Waarom is er bij jou geen sneeuw? Bel de klachtenlijn!  Heb je gezellig frietjes gegeten met je oma? Fijn dat het goed is gegaan met die operatie. Kvind het altijd maar een eng idee, zon operatie aan je oog. Tis wel heel bijzonder als je plotseling weer beter kunt zien lijkt me. Bedankt dat je ons een fijne dag in de sneeuw wenst, was niet nodig want na de middag was er geen sneeuw meer te bekennen hier...

*zwaait naar iedereen* Halloo, ik ben er weer eventjes. Hebben jullie me gemist?  ;)
Ik heb heeel weinig meegemaakt eigenlijk. Heb niet afgelopen week, maar de week daarvoor herfstvakantie gehad. Behalve werken niks gedaan eigenlijk. Deze week gewoon weer school, wat wel een beetje naar was omdat er een wiskundeleraar overleden is. Twas echt een lieve man, helemaal gestoord  dat wel. Hij heeft een keertje voor de klas een handstand gedaan en hij kon achteruit praten. En toen wassie op survival met de derde klas, en toen was hij even rustig met ene guido aan het praten en kreeg ploteling een hartaanval.
Aankomende week heb ik toetsweek. Dit weekens maar even goed gaan leren dus...
Dinsdag was Elmar weer terug uit Rome, en donderdag issie gelijk naar Hilversum gekomen. Was echt heel gezellig  ;D We zijn nog samen naar een saai schoolfeest geweest, en vanochtend stonden we op en toen lag er zomaar sneeuw buiten, echt vet cool  :D. Vanmiddag moest hij weer terug naar Breda en ik weer naar school en daarna werken.
Nou dat was het wel denk ik. Dag vriendjes, en vriendinnetjes: tot de volgende keer maar weer!  ;D
Groetjes,

Floortje

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12187 Gepost op: 25-10-2003, 12:14:20 »
Menn, vette stress om die Sintmeeting zeg :-\. Eerst werkt de comp niet mee, dan Giorgio niet, en dan Anne-Marie niet... :P :P ;) Maar goed uiteindelijk gaat het wel lukken en gaat het ook ongetwijfeld een groot succes worden... alleen moeten jullie nu wel ammaal beseffen dat we steeds minder tijd krijgen om iets te bedenken en te maken, en vooral dat eerste kost meestal erg veel tijd...

Een van de data heb ik geen vervoer en de andere had ik al een etentje....
Zoals ik al zei: heel erg jammer BM :( maarre er zijn nu geen 2 data meer hoor, de 23e staat vast...

Annemieke: Als ik jou posts lees is het net of je hele dagen bezig bent met feestjes en verjaardagen en bijeenkomsten en leuke dingen, maar dat zal wel meevallen denk ik  ;) *leest iets beter* Oeeh... 5 gigantische tentamens  :( Na ja, succes dan maar he
thx Floor, neehoor je hebt goed gelezen, ik heb ook veel verjaardagen en leuke dingen ;) maaaar idd ook bergen leerwerk :(.

Wat erg van die wiskundeleraar trouwens :-\. Meteen de hele school en lessen overhoop natuurlijk...

Wow, nu al toetsweek en nog niet begonnen?! :o zucht... waar zijn die tijden... ::) ;) Jij dan ook heel veel succes he!!

Dinsdag was Elmar weer terug uit Rome
ohhh cool cool cool Rome Rome Rome!! :D ;D En hoe had ie t gehad??

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12188 Gepost op: 25-10-2003, 12:48:22 »
ohhh cool cool cool Rome Rome Rome!! :D ;D En hoe had ie t gehad??
Hartstikke leuk!!! (Maar of dat om het culturele van Rome ging of over de lol met zn klasgenoten weet ik niet :P)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12189 Gepost op: 25-10-2003, 21:16:33 »
Heej hoi.!

Hier maar weer es berichtje van mij in de bar... de laatste is al weer ff geleden geloof ik... (iets meer dan 2 weken geleden...)

Ik heb in die tijd dus herstvakantie gehad (dat het zuiden nu vakantie heeft... njah.. al bijna niet meer.. heb ik nooit meer bij na gedacht.. :-/ ) Iig, ben ik toen in de vakantie nog naar Groningen en Slagharen geweest met 'n vriendin.. erg leuk en gezelli.. :) Toen in Slagharen ben ik zowaar voor het eerst in mn leven in een achtbaan gegaan die over de kop ging.. ;D *heavy..* Haha.. njah was iig wel lol. En verder op school.. had deze week 4 reps... binnenkort worden de cijfers ingeleverd voor het 1e rapport dus dan is het lekker veel repetities en verslagen enz... Ik sta twee onvoldoendes die ik waarschijnlijk ook wel blijf staan op mn rapport... :-\ Niet geweldig dus... op latijn en natuurkunde... dussehm... Annemieke en Annuh? :P hehe neej.. maar 't zijn gewoon zwaar moeilijke vakken vind ik.. heb deze week dus ook rep natuurkunde verknald + rep wisk..

Nja.... anyway... ben ik nietzoo supervrolijk laatste tijd.. btje gezeik soms op school.. mja iets leuks.. ik ga iig naar de Sinterklaas-meeting.. :D Heb dr wel zin in enzow.. alleen waar moet je je verlanglijstje invullen?? ik heb iig nog geen mailtje of wat dan ook gehad... Ik ga volgend weekend heel waarschijnlijk met vrienden films kijken + daar blijven slapen.. heb daar nu al superveel zin in.. (ook omdat er een "leuke jongen" bij is... ::) ;P) iig iets om naar uit te kijken...

Gefeli Annuh met je eigen auto..!! :D

Annemieke, veel succes met leren voor je tentames enzow..! 't gaat je vast wel lukken...! (als 't net zo gaat als op de middelbare school.. ;P )

Han, gelukkig dat de operatie van je oma goed is gegaan..! Ook veel succes nog met je scriptie..! [moet je nu altijd zoveel scripties en vanalles maken of ligt dat aan mij..? ;) ]

Floor succes met je toetsweek.! Ik wou dat wij ook zoiets hadden in plaats van 3 weken achter elkaar superveel repetities.. :-\ Wat vervelend idd van die wiskundeleraar...  hoe oud istie eik geworden?

Blackmollie,, koel dat jij hier ook weer wat regelmatiger post..! :D [niet dat je mij misschien kent maarok. ;) ]

Ik ga weer ff iets doen ofsjow... [wacht op iemm op msn... =irri..]

doehhjj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12190 Gepost op: 25-10-2003, 21:41:18 »
Heej hoi.!

Ik sta twee onvoldoendes die ik waarschijnlijk ook wel blijf staan op mn rapport... :-\ Niet geweldig dus... op latijn en natuurkunde... dussehm... Annemieke en Annuh?

Gefeli Annuh met je eigen auto..!! :D

doehhjj :-*

Hoi ;D

You Rang?? Nee, je zegt het maar hoor, ik wil best helpen.

Dank je ;D

Doei!! Kussie!

Vandaag weer een volleybalwedstrijd gehad en ben bijna flauwgevallen om de een of andere reden... ik snap mezelf niet zo vaak... Ik stond in het veld en toen ging het goed, ik werd gewisseld en ik wilde gaan zitten en ging bijna van m'n stokje. Toen heb ik een half uur op de grond gelegen en het ging wel weer daarna, moet nu alleen niet meer zo snel opstaan... Heb net ook weer teveel gegeten. Had trouwens vanmorgen al dat ik me niet lekker voelde, ik denk dat ik ziek word :( .

Annemieke: Die Sint-meeting komt helemaal goed!! http://www.sint.nl/ ;D Kan je alvast ff wennen.

Ik wil weer sneeuw!!

Welterusten allemaal, ik duik er zo in, dat lijkt me heel verstandig...

Kus, Anne

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12191 Gepost op: 25-10-2003, 22:11:56 »
Hey Anne-Marie, wat tof dat je weer eens in de bar komt!!! :D
Balen he van al die repetities enzo... mijn humeur was dr vandaag echt hemaal door verknald, ik was ook supersupermoe... dus ben vanmiddag maar ff gaan slapen want ik kreeg het absoluut niet meer opgebracht om te gaan leren en daardoor werd ik hemaal pessimistisch dat ik een onvoldoende zou gaan halen etcetc...
Ik hoop voor je dat jij je cijfers toch zoveel mogelijk opgehaald hebt! (Echt jammer van Latijn :(... Oja zoals Annuh zegt natuurlijk wil ik ook best helpen, als je dat wilt!) Maar ik hoop nog meer voor je dat het 'gezeik op school' ophoudt zodat je wat vrolijker kan worden...
Oja enne, veel plezier volgend weekend dan maar alvast!! ;) (dat je ouders dat goedvinden... ::) :P)

Annemieke, veel succes met leren voor je tentames enzow..! 't gaat je vast wel lukken...! (als 't net zo gaat als op de middelbare school.. ;P )
thx! als ja... :-\ maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd wel... :-X

Annuh: :o veel beterschap!! niet flauwvallen hoor! :s
Annemieke: Die Sint-meeting komt helemaal goed!!
nou... als dat mailtje niet aan kan komen bij Anne-Marie (en mss bij intikker ook wel niet...?! Sjohors...???) ga ik toch lichtelijk wanhopig worden...

http://www.sint.nl/ ;D Kan je alvast ff wennen.
lol ;D "bij vragen mail naar piet@sint.nl ;D"

Welterusten allemaal, ik duik er zo in, dat lijkt me heel verstandig...
welterusten... wel lekker een uurtje langer vannacht!! :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12192 Gepost op: 25-10-2003, 22:21:25 »

"bij vragen mail naar piet@sint.nl ;D"welterusten... wel lekker een uurtje langer vannacht!! :D
piet@sint.ES moet dat toch zijn, of heeft iemand mij voor de gek gehouden? :-X :-X

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12193 Gepost op: 25-10-2003, 23:42:11 »
Hey Anne-Marie, wat tof dat je weer eens in de bar komt!!! :D
Hehe.. :) Miss wel wat vaker weer... alsk tijd heb...
Balen he van al die repetities enzo... mijn humeur was dr vandaag echt hemaal door verknald, ik was ook supersupermoe... dus ben vanmiddag maar ff gaan slapen want ik kreeg het absoluut niet meer opgebracht om te gaan leren en daardoor werd ik hemaal pessimistisch dat ik een onvoldoende zou gaan halen etcetc...
Ik hoop voor je dat jij je cijfers toch zoveel mogelijk opgehaald hebt! (Echt jammer van Latijn :(... Oja zoals Annuh zegt natuurlijk wil ik ook best helpen, als je dat wilt!)
Jah... repetities zijn egt too bad... pff... vanmiddag gaan slapen? :o hoe krijg je het voor mekaar...? maar jij gaat vast geen onvoldoendes halen hor.! Tjaah, ik hoop ook dat ik mn cijfers op haal.. maar vooral latijn is redelijk hopeloos.. op de enige so had ik een 5,5... en op de enige repetitie had ik een 2,9... :-\ dus dat is gemiddeld iets van een 3,.....  En tuurlijk ergg lievv dat jullie willen helpen.. maar dat gaat btje moeilijk zo over i-net... en 't feit dat ik niet zo weten wat ik jullie nu zou moeten vragen enzow... ::)

Maar ik hoop nog meer voor je dat het 'gezeik op school' ophoudt zodat je wat vrolijker kan worden...
Ja me too... :(

Oja enne, veel plezier volgend weekend dan maar alvast!! ;) (dat je ouders dat goedvinden... ::) :P)
Hehehe... dankje.. :D (jah koel hé... :) één keer eerder met 'n vriendin en 3 vrienden films wezen kijken en logeren... mn ouders vonden dat geen probleem.. gelukkig... )

thx! als ja... :-\ maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd wel... :-X
Yw... ahjohh... tuurlijk gaat 't wel goed..! miss geen 9ens en 10en meer.. maar verder.. ;)

You Rang?? Nee, je zegt het maar hoor, ik wil best helpen.
Hehe... nouja... 't ging over lichtbeelden dat hoofdstuk met de lenzenformule, brandpuntsafstanden, oogafwijkingen..  maar dat hoofdstuk is dus alweer afgerond.. als ik eens gerichte vragen heb over 't volgende hoofdstuk dan weet ik aan wie dat kan vragen... ;) :)

Annuh... veel beterschap he..! Niet ziek worden hoorw.. ;)

doeghh :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12194 Gepost op: 26-10-2003, 00:30:50 »
*
  Onze kat heet Eddy Wally. Als we m roepen dan doen we dat altijd een beetje met zon hoog stemmetje, en als je op dezelfde toon ''stoooofzuiger'' roept, luistert ie ook  ;D

:D :D :D zelden zo gelachen .....Ik ga mijn stofzuiger Eddy wally wally noemen ..
ff eddy wally'en heur ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12195 Gepost op: 26-10-2003, 02:24:36 »
Hoi! Ik ben er weer hoor! :)

En ik ga alles bijlezen enzo, maar nu even niet, dit jaar ga ik dat extra uurtje helemaal benutten met slapen... Ik heb er nu al zin in.

Ja zeg; Annuh: beterschap! Ben ja al eens echt flauwgevallen? Dan kun je bij mijn kleurenblindheid/flauwval-praatgroep!  :D

Ik ben zelf ook wat ziekig, maar niet ernstig.

Alle zieke mensen: Beterschap en alle gezonde mensen ook!

Welterusten....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12196 Gepost op: 26-10-2003, 10:21:38 »
Beterschap Annuh, en alle andere zieken. Annuh, als je maar beter bent de 23e! Anders komen we je vanuit Gouda persoonlijk beter maken..... :D

Hebben jullie ook allemaal al jullie klokken op de juiste tijd gezet? Ik heb sommige klokken een uur achteruit gezet en een paar andere een uur VOORUIT. Zo weet ik tenminste absoluut zeker dat ik het met een aantal klokken GOED heb gedaan. Zaak is om te onthouden welke klokken dat waren, want over een maand of vijf moet die procedure precies andersom ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12197 Gepost op: 26-10-2003, 10:57:08 »
Ik wist niet eens dat de wintertijd inging joh! Totdat ik op teletekst keek  :-\ . En ik ben 1 keer flauwgevallen, in de Python van de Efteling. Ik weet nog dat ik naar beneden ging en toen werd alles zwart, totdat we het station weer inreden... heel vaag was dat!

Annemieke: Ik heb m'n lootje weer ingevuld, vond het raar dat ik weer een mailtje kreeg!

Anne-Marie: Anders neem je naar de Sint-meeting je boeken mee van Natuurkunde en Latijn ;) gaan we je daar helpen :P

Bertha: Ook beterschap!

Jos: De klok moet een uur terug geloof ik... tenminste, op de pc is dat vanzelf gebeurd, de klok die ernaast staat niet ;D .

En ik weet zeker dat ik nog iets wilde typen, maar dat ben ik dus weer vergeten...

Kussies, Anne

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12198 Gepost op: 26-10-2003, 11:54:00 »
Goeiemorgen!

Weer even spijbelen... (mennn, laatste dag om te leren...! als ik het maar haal... :s) (met hulp/aansporing van mn moeder gisteravond nog wel wat kunnen doen gelukkig...)

Hehe.. :) Miss wel wat vaker weer... alsk tijd heb...
:) :) :)

pff... vanmiddag gaan slapen? :o hoe krijg je het voor mekaar...?
jah, dat kan ik... ;) maar 's avonds kon ik wel erg moeilijk in slaap komen ::). Naja, ben nu iig niet meer moe en heb toch mooi veel langer door kunnen msnen gisteravond ;).

Bertha: jij ook veel beterschap!! (ook al is het dan niet ernstig, blijft toch irritant om je niet lekker te voelen)

Annemieke: Ik heb m'n lootje weer ingevuld, vond het raar dat ik weer een mailtje kreeg!
mooi zo!
jaa... sorry... ik wist niet dat die site op hol ging slaan van de "@" in Anne-Maries nickname... ::)

Jos: De klok moet een uur terug geloof ik... tenminste, op de pc is dat vanzelf gebeurd
ja en op mijn mobiel ook...! Ik dacht slim te zijn door hem gisteravond alvast terug te zetten ::), blijkt ie dus vanochtend zichzelf nóg een uur teruggezet te hebben! ;D hihi... (gelukkig hak mn horloge niet verzet; merkte ik t iig!) maar daardoor wel iets langer uitgeslapen dan ik wilde, najah...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12199 Gepost op: 26-10-2003, 11:57:10 »
Mijn horloge paste zich ook automatisch aan, maar dat wist ik al, ik weet alleen niet of mijn tefeloon dat ook doen... hmm... zo even nakijken...
Take a glorious bite out of the whole world