De docent die jouw zou moeten begeleiden is een scheikunde docent met alleen bovenbouw groepen. Dit leek de OD-er en mij geen goede plaats voor een eerstejaars. Wil je snel contact opnemen met het stageburerau voor een andere plaats?
echt... stagebegeleiders!
Tuurlijk heb ik daar wel wat aan Nu ga ik onthouden dat jij dan een uurtje langer op je cadeautjes moest wachten
ok, mag je best onthouden van mij hoor
moet je wel ook onthouden wanneer ik dan jarig ben
Thx Anne btw voor je vertrouwen in mij dat ik het ammaal wel haal
.
Nou ik heb dus archeologie erop zitten (pfewwww), weet niet heel zeker of ik het gehaald heb, iig niet enorm hoog - ik had niet alle boeken (/stencils/sites/etc) geleerd dusjah... Maar heel erg slecht ging t ook weer niet, ligt er n btje aan hoe het gerekend wordt denk ik... majaaa anders doe ik het toch over... dacht ik... maar de herkansing is gezellig op 24 november...
dus dat komt ook heel lekker uit. Nouja ik zie het wel.
Gister ook Grieks teksten gehad en dat was wel erg simpel want we kregen dezelfde tekst die die man al jaren geeft en die wij dus ook al doorgemaild hadden gekregen van ouderejaars en uitvoerig gezamenlijk vertaald hadden die ochtend...
zo handig!
Inmiddels heb ik al een regeltje of 20 voor mijn gedicht voor 1 van jullie en ben ik hard bezig de surprises te regelen met 3 of 4 familieleden.
Ojaaa en dat had ik nog niet verteld, nog niet uitvoerig iig: ik wilde dus na het advies van die laatste theatersportvereniging die me afgewezen had om toneel te gaan doen en geen theatersport, een toneelcursus gaan doen hier bij het studententheatercentrum zeg maar. Maar alle toneelcursussen zaten inmiddels al vol! De enige cursus waar nog plaats was, was de theatersportcursus
. Dus ja, heb ik me toch maar lastminute daarvoor ingeschreven. En gisteren was de eerste les, en dat was natuurlijk toch ook wel erg leuk. Zijn alleen wel maar met zn 6en das wel erg weinig. Maargoed gaat erg leuk worden hoor. Kheb maar de beginnerscursus gekozen want na 11 audities dacht ik toch nog niet genoeg ervaring te hebben, maja nu ist wel n btje erg duidelijk beginnersniveau, maja och. Kheb iig mijn wekelijkse uurtjes theater
(2 uur per week, das wel lekker!!).
Bert, veel sterkte met je klokken!
Nou, morgen Latijn grammatica, die honderden woordjes enzo, dus ik ga maar eens naar huis om daaraan te leren! Dies bona vobis omnibus sit!!
edit: vet in quotes komt nie over...