Cora en Annuh: dat over die bril vind ik echt heel lief van jullie! Achja, denk ook niet dat het heel snel zal veranderen...
Heb vandaag mail gekregen vd studievereniging dat zij ook een sinterklaasviering organiseren!! Dus ik ga het record van vorig jaar verbreken!!!!!!!!!
Ongelofelijk he, toen 5 keer, nu zowaar 6 keer... (hoewel t bij mn ouders natulijk wel zonder lootjes trekken is maar dat was vorig jaar ook en t was toch heel leuk) Verder wil ik eik ook nog wat vrienden een klein cadeautje en gedichtje opsturen. Hebben jullie mss nog ideeen van kleine cadeautjes die heel licht zijn, zodat het in een envelop meekan met max 1 postzegel extra?? En dus geen cdbon of zo want dat wordt gelijk weer zo duur...
Jajaja, 2002: het ultieme Sinterklaasjaar, maar 2003: het nog ultiemere Sinterklazere jaar
!
En dat terwijl ik het al zo megadruk heb... ja je zou het niet zeggen... ik eik ook niet... maar ik word eik zeer depressief of beter gezegd supersupergestrest van archeologie en alles wak daar nog voor moet doen en de strengheid van die leraar... (wat doe ik dan hier, ja verslaving) En alfa-informatiekunde is ook echt helemaal helemaal mijn vak niet
. Ook gigaveel werk blugh. en het moet moet moet allemaal anders kun je niet deelnemen aan het tentamen op het eind
, tis alweer diezelfde irri stress van de middelbare school. Het moet moet moet allemaal zo... En dan ist gelijk minder leuk, nouja, die grammatica-oefeningen moeten op zich ook wel (hoewel je best n paar colleges kunt overleven zonder ze te maken) (wat bij arch dus niet kan) maar die vind ik ook gewoon een stuk leuker en als ik iets niet leuk vind word ik hemaal depri en gestrest als ik daar veel voor moet doen, ben ik achter. Vanavond ook weer hele tijd gezelli zitten kletsen met een studiegenootjevriendin, hartstikke leuk maar het arch dak vanavond wilde uittypen schiet dus nie op. En vanochtend was ik ook al eerder maar toen had ik 10 mails om te lezen waarvan een hoop hele leuke die ik meteen moest beantwoorden enzow.
LC, leuk dat je in het Archeon bent geweest met Latijn! (hoewel het midden in de zomer met een btje Romeins weertje toch wel nog veel leuker is hoor
)
Sjors, voor ik het vergeet: heel heel heel veel succes morgen!!!!! En wel daarna komen vertellen of je het gehaald hebt he, anders zitten wij net als vorige keer
hele tijd in spanning en zijn we t duizend keer aan t vragen en uiteindelijk denken we dan maar dat geen antwoord een negatief antwoord was... :-\
Maargoed, ws haal je het gewoon
en ben je zo blij dat je het onmiddellijk komt vertellen!!
Han, je hoeft niet zo zenuwachtig te zijn! Jij bent echt wel een goede student!! Dus als ze een plek hebben, dan willen ze jou ook zeker. Het kan natuurlijk zijn dat zij niet zijn wat jij zoekt, maar dan ligt het niet aan jou en zul je zeker ook nog wel wat anders vinden. Dus je allerlaatste uiterste kans is het niet, maar wel een goede kans natuurlijk want ze hebben je tenslotte al op gesprek uitgenodigd. Maar iig, niet al te zenuwachtig zijn he.
Idefix, balen van jouw gesprek, maar gelukkig viel het toch mee, voor zover je daarvan kunt spreken. Je weet iig zelf dat je niet echt iets verkeerd hebt gedaan.
Maapie: begint je forumverslaving nu pas??? whahaha... hebk al meer dan een jaar joh...
valt dus best mee te leven en hw mee te maken en je examen mee te halen enz enz...
Annuh, cool dat het zo leuk was met je paddestoelen!
Cora, gelukkig dat je knobbeltje niets was. Is ook goed van je dat je wel meteen (?) naar de dokter bent gegaan anders blijf je zo'n tijd bang zijn.
Hmmmm, ik kan nog wel een half uurtje arch typen (geloof je het zelf Miek...), maar kwilde ook nog een vriend opbellen vanavond en aan mn surprises werken natulijk en Latijn afmaken... wordt morgen weer niet uitslapen
. Ow waarom heb ik niet gewoon wat meer discipline. Gelukkig ben ik nog net zo slim geweest om msn niet aan te zetten...
Fijne avond iedereen!