Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105896 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12340 Gepost op: 22-11-2003, 21:51:54 »
Verhip, is ongeveer de hele club al aanwezig daar in Gouda? Zo zie je maar weer, Annemieke, die Annuh WAS helemaal niet zo gek om een sinterklaastopic te openen op 25 augustus. Anders hadden we het inderdaad ps ergens in januari kunnen houden, wat mij betreft. Want onverwacht is de 23e voorlopig de laatste dag dat ik hieraan mee kan doen.  Maar dat kon ik een maand of wat dus echt niet hebben geweten.

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12341 Gepost op: 24-11-2003, 15:25:24 »
Verhip, is ongeveer de hele club al aanwezig daar in Gouda?
nou, gelukkig nog niet de hele, dan had ik wel heel veel smac moeten snijden en heel veel mislukte soep moeten maken ;). En de kinders ondertussen maar kibbelend achter de comp zitten he... tsss... Nou jullie zien maar, de stemming zat erin, ook zaterdag al ;). Ik kan nog uren en uren over afgelopen weekend doorpraten maar dat doe ik maar niet... En degenen die t t meest interesseert weten toch alles al... Kga maar eens naar huis en mss iets van hw maken of zo, als ik nog weet wat dat ook alweer was ::) zeg maar...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12342 Gepost op: 24-11-2003, 16:35:30 »
Die soep was prima te eten hoor. Je had Annuh eens moeten zien: gloeiend heet kommetje op haar schoot, en maar volhouden dat het prima ging. Toen waren Daan en jij @miesh naar het station aan het brengen.

Het leukste was: Malcolm probeerde het nog met een extra bord, nee dat hoefde niet. En ik natuurlijk proberen Annuh uit haar concentratie te brengen. Maar Annuh hield stug vol, en slaagde erin de soep zonder knoeien op te eten.

Annemieke, ik hoop dat je de pizza al hebt uitgeprobeerd. Die was bedoeld als aardigheidje. EN als je over twee weken weer in Gouda bent, ligt daar vast nog wel een deel van de banketstaaf op je te wachten.

Zoals ook al in het Sinterklaastopic geschreven: de eerstvolgende Sintmeeting is wat mij betreft akkoord. Het zou best wel leuk zijn om nu een andere lokatie te vinden.

Maar eerst die paas-eieren verven. Ze verklaren ons allemaal voor gek, hier op het forum, maar we HEBBEN doorgezet, he?

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12343 Gepost op: 24-11-2003, 22:39:58 »
Het zag er heel gezellig uit bij de sinterklaasmeeting...
Leuke en veel foto's anne. Leuke gedichten ook allemaal ::ok:: ::ok:: ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12344 Gepost op: 25-11-2003, 09:42:03 »
Mijn gedicht komt, als ik het niet vergeet, vanavond. Was het gisteren vergeten. Het was inderdaad heel erg gezellig, lekkere soep en lekkere pepernoten.  :)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12345 Gepost op: 25-11-2003, 15:43:12 »
Die soep was prima te eten hoor. Je had Annuh eens moeten zien: gloeiend heet kommetje op haar schoot, en maar volhouden dat het prima ging. Toen waren Daan en jij @miesh naar het station aan het brengen.
Oh, ja, ik had het ook niet over die soep, die heeft Malcolm eik meer gemaakt ;D, maar de soep van zaterdag, die was mislukt, ook al vond Daan hem idd toch goed smaken, maar ja twas ook eik mn moeders schuld want die kwam veel te laat thuis :P.

Ik heb mn ouders gister nog ff gebeld (hele weekend thuis geweest en zij ook, en heb hen toch nauwelijks gesproken!) en vroeg nog of ze t niet vervelend hadden gevonden, al die forummers over de vloer, maar ze zeiden dat ze het gewoon ook leuk vonden om jullie eens in het echt te zien!! Lief he? :) Zo'n bijzonder gezelschap was het toch, ja, vind ik ook... echt zo leuk...

En ja twas wel n btje vaag dat ik dus tussendoor nog wegging en jullie gewoon achterliet :-\ ??? ;D maar och het wegbrengen was ook wel weer erg gezellig... toch...? ;)

Pfoeee, ik had nu echt megaveel tussenuren, maar ik heb eerst enorm veel tijd zitten verkletsen, en daarna heb ik slechts 1 mail kunnen versturen, btje kunnen forummen, en mijn lootje van lootjestrekken.nl kunnen inleveren voor de Sinterklaas vd studievereniging... (we sinterklazen vrolijk door... ;D)

naja, iig, die tijd gaat dus veel te snel om, en ik doe er altijd veel te lang over want ik had nog veel meer mensen willen mailen... zucht

mss kom ik vanavond nog ff (van zon toffe meeting word ik altijd meteen weer extra forumverslaafd), blijf toch hier eten.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12346 Gepost op: 25-11-2003, 18:49:45 »
hallo iedereen !

kheb net het sinterklaastopic gelezen en het zag er echt heel leuk uit !! Alleen leek niemand echt blij om op de foto te gaan  ;D ;) Voor de rest alles prima met mij, mijn lenzen werken nog steeds  ;) en ik heb ergens wel een foto staan die ik eens ga posten.

Btw Annemieke: niks ergs hoor aan een bril, maar lenzen zijn wel handig !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12347 Gepost op: 25-11-2003, 20:28:02 »
Ik zie ze tralalalala...Jullie ook??

Ja, kei lief ;D

Ik vind ze eng, ze kijken me heel gemeen aan... :-\

hallo iedereen !

kheb net het sinterklaastopic gelezen en het zag er echt heel leuk uit !! Alleen leek niemand echt blij om op de foto te gaan  ;D ;)
Vond ik ook, en ik vond het wel een beetje weinig foto's hoor!

Citaat
Voor de rest alles prima met mij, mijn lenzen werken nog steeds  ;) en ik heb ergens wel een foto staan die ik eens ga posten.
Ik zag je lenzen helemaal niet zitten!  ;)

Citaat
Btw Annemieke: niks ergs hoor aan een bril, maar lenzen zijn wel handig!

Klopt! Maar een bril is soms ook wel handig!
Als je bijvoorbeeld de 'snachts de WC moet vinden in een gebouw dat je niet kent!
Uitroeptekens zijn cool!

Prettige avond iedereen! :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12348 Gepost op: 25-11-2003, 20:49:15 »
::niet-ok:: Je mag pas commentaar geven als je ook eens op een meeting bent geweest...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12349 Gepost op: 25-11-2003, 20:57:33 »
er komen er nog meer hoor! Sowieso die van mij over uhh een paar weken als en mn rolletje vol is en ontwikkeld, en ik er tijd voor vind ze in te scannen... Maar zo heel veel zijn dat er niet.

Foto van jou in fototopic, Deb? Dan ga ik snel kijken... :D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12350 Gepost op: 25-11-2003, 22:03:33 »

En nog zeuren ook ::)

;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #12351 Gepost op: 26-11-2003, 00:31:41 »
Ik vind ze eng, ze kijken me heel gemeen aan...

Doen ze anders nooooit  :D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12352 Gepost op: 26-11-2003, 18:27:58 »
Ik sla NIETS af, behalve vliegen :o :o

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12353 Gepost op: 26-11-2003, 21:49:02 »
grmbl, waarom kon ik nou niet via widm.com op t forum komen en alleen via er.net?? :( ow dit hoort mss in het bugs topic... maar mn comp wordt over paar min afgesloten en het gebouw ook, dus ik moet naar huis! tot morgen!! (ga ik naar de bios met studievriendinnetjes leuk he)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12354 Gepost op: 27-11-2003, 16:48:30 »
Heej allemaal, kheb net een nieuw topic geopend: WIDM Soap 2007

Ik zou graag willen dat jullie hier niet over marsmannetjes en/of andere dingen gaan praten die in het echt niet kunnen. Het idee is hetzelfde als de vorige keer. Het is een fictief verhaal. Sommige dingen staan in verband met de realiteit, houd daar rekening mee als je iets schrijft, want voor je het weet komt het uit.
Ik wil alleen zeggen: houd het realistisch en houd het gezellig.

Dank u.

Annemieke: veel plezier, welke film ga je kijken??
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12355 Gepost op: 27-11-2003, 18:43:17 »
::niet-ok:: Je mag pas commentaar geven als je ook eens op een meeting bent geweest...
En nog zeuren ook ::)
;)

Commentaar, zeuren? Het waren gewoon weinig foto's! ;)

Doen ze anders nooooit  :D

[human-interest-plaatje]

Ehm tja dat heb ik gewoon met katten denk ik, die koe kijkt me wel weer vriendelijk aan! Met haar ogen dan he? ;)

(ga ik naar de bios met studievriendinnetjes leuk he)

En ik ga ook met mijn (geneesmiddelen)studievrienden en met een paar zusters naar de bios, ook leuk he?
Iets met oude boten en Russel Crowe als kapitein...

Doeg!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12356 Gepost op: 28-11-2003, 13:29:43 »
Sommige dingen staan in verband met de realiteit, houd daar rekening mee als je iets schrijft, want voor je het weet komt het uit.
whahaha, ja, zit wel iets in ;D
Ik vind het tot nu toe erg leuk om te lezen, die soap! :D ::ok:: Het idee is iig leuk, hoop dat t niet al te veel af gaat dwalen idd.

Annemieke: veel plezier, welke film ga je kijken??
thx! We zijn naar Love Actually geweest, zwijmelzwijmel happyhappy enz, je kent dat wel (aan een stuk door: ahhhhhh...! ;)). Echt zo'n film waar niemand anders van mijn vrienden ooit naartoe wil ;D maar ik vind het wel leuk en ik geloof zij ook :). Was alleen wel balen dat ze na afloop allebei onwijs snel naar de trein moesten rennen om nog een btje bijtijds thuis te zijn... :( Dus we hebben afgesproken dat nog eens wat beter over te doen, ws wordt het bij iemand thuis Bridget Jones kijken... :) (die heb ik op een of andere manier nog nooit gezien, itt de rest van de wereld)

Nouja en vandaag wilde ik dus in 1 dag mijn essay maken, want hierna heb ik gewoon echt helemaal geen tijd meer ervoor door alle Sinterklazen (a.s. zondag, daarna maandag, woensdag, vrijdag en zondag... :D). Maar het schiet niet echt onwijs op. Of nou ja eigenlijk best aardig, maar 2500 woorden is gewoon vet veel >:( - zeker als je maar 1 bron hebt... :-[ Zo maar ff op inet kijken of er iets over polychrome Romeinse mozaieken is, pff...

Bertha: ja, ook leuk! ;) Heb je je vermaakt? (Je mocht toch dat instituut niet uit, of iig niet laat 's avonds? Of is het geneesmiddelenonderzoek inmiddels afgelopen?)

Oja, heb nog leuk nieuwtje. Ik heb dit jaar weer een kerstgala (jaja...), vd studievereniging, en ik wist niet echt een speciaal iemand om mee te vragen zeg maar, dus hebk gewoon maar een goede vriend opgebeld, en hij wilde wel mee! Dus das mooi :D, en zien mn studievriendinnen hem ook ns, en andersom.

Maargoe ik ga maar weer eens verder met mn essay... (moet tussendoor ook nog mn surpr voor morgen maken :s)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12357 Gepost op: 30-11-2003, 13:49:47 »
Heyhey,

Groetjes hier vanuit Heerlen, ben bij Fieneke... Surprises gisteren waren ook weer erg leuk, en daarvoor nog gegeten met een enorme groep familie, supergezelli dus om die mensjes weer eens te zien. En vandaag ook nog natuurlijk :).

Oja dat had ik ook nog nie vermeld... vrijdagavond mijn persoonlijk record verbroken door bijna 3 uur aan de telefoon te hangen ;D (en dat terwijl we eik niks te zeggen hadden, he? :P)

Waarom heeft er niemand meer na mij gepost...?? :-\ :(

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12358 Gepost op: 30-11-2003, 17:58:03 »
en wie betaalt die rekening?
banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!