Sommige dingen staan in verband met de realiteit, houd daar rekening mee als je iets schrijft, want voor je het weet komt het uit.
whahaha, ja, zit wel iets in
Ik vind het tot nu toe erg leuk om te lezen, die soap!
Het idee is iig leuk, hoop dat t niet al te veel af gaat dwalen idd.
Annemieke: veel plezier, welke film ga je kijken??
thx! We zijn naar Love Actually geweest, zwijmelzwijmel happyhappy enz, je kent dat wel (aan een stuk door: ahhhhhh...!
). Echt zo'n film waar niemand anders van mijn vrienden ooit naartoe wil
maar ik vind het wel leuk en ik geloof zij ook
. Was alleen wel balen dat ze na afloop allebei onwijs snel naar de trein moesten rennen om nog een btje bijtijds thuis te zijn...
Dus we hebben afgesproken dat nog eens wat beter over te doen, ws wordt het bij iemand thuis Bridget Jones kijken...
(die heb ik op een of andere manier nog nooit gezien, itt de rest van de wereld)
Nouja en vandaag wilde ik dus in 1 dag mijn essay maken, want hierna heb ik gewoon
echt helemaal geen tijd meer ervoor door alle Sinterklazen (a.s. zondag, daarna maandag, woensdag, vrijdag en zondag...
). Maar het schiet niet echt onwijs op. Of nou ja eigenlijk best aardig, maar 2500 woorden is gewoon vet veel
- zeker als je maar 1 bron hebt...
Zo maar ff op inet kijken of er iets over polychrome Romeinse mozaieken is, pff...
Bertha: ja, ook leuk!
Heb je je vermaakt? (Je mocht toch dat instituut niet uit, of iig niet laat 's avonds? Of is het geneesmiddelenonderzoek inmiddels afgelopen?)
Oja, heb nog leuk nieuwtje. Ik heb dit jaar weer een kerstgala (jaja...), vd studievereniging, en ik wist niet echt een speciaal iemand om mee te vragen zeg maar, dus hebk gewoon maar een goede vriend opgebeld, en hij wilde wel mee! Dus das mooi
, en zien mn studievriendinnen hem ook ns, en andersom.
Maargoe ik ga maar weer eens verder met mn essay... (moet tussendoor ook nog mn surpr voor morgen maken :s)