Heej!
Hier ook weer ff een post van mij...
Alles goed hier in Emmen..! Heb afgelopen vrijdag mijn rapport gekregen. Opzich wel goed enzo.. 9,2 op geschiedenis en 8,5 op Nederlands. Dat zijn de twee vakken waar ik echt mn best voor doe dus daar benk erg blij mee. Verder een 3,4 ofzo op Latijn wat eigenlijk een 4,7 moet zijn.. en een 5,7 op wiskunde. Maar ach, gemiddelde is een 7,2 dus dat is opzich wel goed.
Verder.. druk druk druk. We hebben best veel repetities zo gelijk na de rapporten en ik heb het deze week hélémaal verknald.
SO Frans was zwaar balen.. ws een 1 a 2 ofzo. Vandaag rep scheikunde en so wiskunde, was ook niej sjow goed. :-/ Maar ik ben ook zo ongedisciplineerd (ofzo) ik zeg dat ik het heel erg druk heb.. heb ik het ook wel. Maar vervolgens zit ik de hele avond op msn of andere onnuttige dingen te doen. Terwijl ik nog zoveel moet!! En daarom verknal ik van die stomme dingen.. waar ik heus wel goed op had kunnen halen. Mn mentor had laatst ook zo serieus gesprekje met mij nav rapportenbesprekingen.. oehjj.
Ik moet nog aan een surprise beginnen voor mn vader en ik moet nog cadeautjes kopen voor klasgenoot en daar ook nog gedicht + surprise voor maken. Kheb voor allebei nog geen idee wat.! Ik heb mn vader voor de 4e keer achter elkaar dus dat schiet ook niet echt op. Maar ja.. Sinterklaasstress.. 't hoort drbij. Heb dr wel enorm zin in, we vieren het ivm tijdnood wel die zaterdag en die zondag ga ik met een vriendin naar Lelystad voor school.
Whiejj.! (sorry dat whiej word vast irritant.. alleen die verbindingen van Emmen naar Lelystad zijn zo klote.. 3x overstappen.. via A'dam..
3 uur reizen met de trein.. khoop dat er een busverbinding ergens is.. ) En dan nog 2 weekjes.. en dan komt Return of the King uit!!
Heb er zo zin in.. alleen ik mag niet naar de marathon omdat het in een schoolweek is
Nu ga ik ws vrijdag de 19e naar de bios, en die maandag weer want dan gaan we met een paar vriendin eigen marathon thuis houden en dan naar de bios die avond en daarna blijven slapen.
Heb daar wel superzin in.! Ik hoop zo dat het mag enzow.. Vast wel.
En dan ben ik de 21ste jarig.
Jaja... en dan kerst.. oud&nieuw. whiej.
Okee.. ik ben dus vrolijk vandaag.. hebben jullie vast wel gemerkt. (tjah.. ik moet toch wat als iedereen hier gestressde verhalen gaat neerzetten..
)
Op school was vandaag zo relaxxt.. zijn 2 lesuren naar de stad geweest (we mochten van de school en waren 'zogenaamd' voor school bezig.. waren we ook wel.. maar maar (?) iets van 15 minuten.. de rest van de tijd hebben we besteed door pizza en oliebollen (wat een combinatie) te gaan eten.
Yeah... Mja.. ik zou morgen naar de stad gaan met twee vriendinnen alleen nu kwam ik dr achter dat ik eik naar cathegesatie (ofzow) moet en daar heb ik zo geen zin in! Maar heb het al 2x afgezegd.. ook omdat Feyenoord moest spelen.. dus mn moeder is er niet blij mee. maar ik mag het wel afzeggen dénk ik. Tis morgen namelijk koopavond (logisch opzich) en op school gaan we Fellowship of the Ring kijken op zo'n groot doek. En volgende week The Two Towers.. als het allemaal doorgaat. ik geloof dat niet veel mensen zich ingetekend hadden.. nja.. ben benieuwd.
Zow..... nu zijn jullie weer es de hoogte van al mijn boeiende (geplande) bezigheden
Ik verveelde me.. dus moest gwn ff heel verhaaltje neerzetten. Ik heb eindelijk weer eens allemaal leuke dingen in het vooruitzicht enzow.. word je wel vrolijk van.
En ik ga (voor als jullie het nog weten) weer meer met die ene vriendin om.. en das toch wel beterr.
Nu gwn leuk vriendengroepje in de klas enzow.. whiej.
Voor de wat gestressderen....
Idefix: Ahhh
Kalmmm! Het komt allemaal wel goed idd.
Han: Wat rot voor je dat je nog geen stageplaats hebt kunnen vinden! Ik hoop echt dat het toch nog gauw lukt..! Succes ermee.
Verder iedereen: veel plezier alvast met Sjinterklaas, veel cadeautjes krijgen en geven natuurlijk.. ;P
Doehoeghh